الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ميمو فى محل الملابس
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 241263" data-attributes="member: 2674"><p>انا ميمو ٢١ سنه وهموت وامص زب حد وكل شوية اقابل حد اتخيل زبه واتخيلنى بمصه والشعور زايد اوى عندى وبقيت ببص على زب اى حد المهم كنت فى وسط البلد ودخلت محل هدوم اتفرج على الجواكت واستقبلني شاب غالبا فى سني او اكبر شوية قالى محتاج اى وفضل معايا لحد ما اشتريت جاكت وتيشرت وقالى خد بنطلون معاهم وكمل الطقم وكده فوافقت وقال البناطيل فوق فطلعنا الدور التاني عبارة عن سندرة وضيقه فورانى بنطلون قولت دى ممكن تكون فرصة ليا فقولتله عايز اقيسه قالى اتفضل فروحت قلعت بنطلونى ولفيت اديته ضهري وروحت موطي البس البنطلون التاني وطيزي ناحيته وطولت عملت انى مش عارف البس وفعلا هاج على طيزي ولقيت ايد بتبعبصني ثبت زى منا وهو خد راحته وبقى شغال تقفيش بايديه الاتنين وانا مستمتع فشخ فلفيت وقربت منه وحطيت ايدى على بتاعه راح حاضنى وايديه الاتنين بتدعك فى طيزي فدخلت ايدي جوه بنطلونه وقعدت العب فى زبه فنادي صاحبه اللي تحت قاله مطلعش حد وراح مطلع زبه وانا نزلت عليه بوس ولحسته وقعدت امص فيه لحد ما قالى هجيب فوقفت قالى لا عايزك تبلعهم فروحت مكمل وبعد ما خلصنا اتفقنا ميقولش لصاحبه حاجه ويسبهاله مفاجأة صاحبه طلع وهو نزل فطلع لقاني لابس البوكسر بس وواقف فقولتله هاتلى ده اقيسه فجابه فقالى انهى فروحت اقرب منه على اساس بوريهوله وجيت قدامه وروحت موطي لزقت طيزي فى زبه لقيت اتخض ورجع لورا فقولت مبدهاش ده مش هيفهم روحت منزل البوكسر وانا موطى وطيزي كلها بانت لقيته هجم عليها بقى بوس ولحس وتقفيش وبعبصه وانا هموووت مش قادر وطلع زبه ومصيته بردو وكان تحفه وجابهم على طيزي ونضفتها ومشي</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 241263, member: 2674"] انا ميمو ٢١ سنه وهموت وامص زب حد وكل شوية اقابل حد اتخيل زبه واتخيلنى بمصه والشعور زايد اوى عندى وبقيت ببص على زب اى حد المهم كنت فى وسط البلد ودخلت محل هدوم اتفرج على الجواكت واستقبلني شاب غالبا فى سني او اكبر شوية قالى محتاج اى وفضل معايا لحد ما اشتريت جاكت وتيشرت وقالى خد بنطلون معاهم وكمل الطقم وكده فوافقت وقال البناطيل فوق فطلعنا الدور التاني عبارة عن سندرة وضيقه فورانى بنطلون قولت دى ممكن تكون فرصة ليا فقولتله عايز اقيسه قالى اتفضل فروحت قلعت بنطلونى ولفيت اديته ضهري وروحت موطي البس البنطلون التاني وطيزي ناحيته وطولت عملت انى مش عارف البس وفعلا هاج على طيزي ولقيت ايد بتبعبصني ثبت زى منا وهو خد راحته وبقى شغال تقفيش بايديه الاتنين وانا مستمتع فشخ فلفيت وقربت منه وحطيت ايدى على بتاعه راح حاضنى وايديه الاتنين بتدعك فى طيزي فدخلت ايدي جوه بنطلونه وقعدت العب فى زبه فنادي صاحبه اللي تحت قاله مطلعش حد وراح مطلع زبه وانا نزلت عليه بوس ولحسته وقعدت امص فيه لحد ما قالى هجيب فوقفت قالى لا عايزك تبلعهم فروحت مكمل وبعد ما خلصنا اتفقنا ميقولش لصاحبه حاجه ويسبهاله مفاجأة صاحبه طلع وهو نزل فطلع لقاني لابس البوكسر بس وواقف فقولتله هاتلى ده اقيسه فجابه فقالى انهى فروحت اقرب منه على اساس بوريهوله وجيت قدامه وروحت موطي لزقت طيزي فى زبه لقيت اتخض ورجع لورا فقولت مبدهاش ده مش هيفهم روحت منزل البوكسر وانا موطى وطيزي كلها بانت لقيته هجم عليها بقى بوس ولحس وتقفيش وبعبصه وانا هموووت مش قادر وطلع زبه ومصيته بردو وكان تحفه وجابهم على طيزي ونضفتها ومشي [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
ميمو فى محل الملابس
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل