• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس نبتة الحظ (واقعية) | السلسلة الأولى - حتى الجزء السادس 13/2/2022 (1 مشاهد )

D

D A M A

ضيف

دي اول مره اكتب قصة هنا ف المنتدي يا شباب والقصه الي هكتبها دي 90% منها واقعية وحصلت معايا بالفعل طبعا كل الشخصيات الي ف القصه مش هيتم ذكر اسمهم مش الحقيقي ولو في اخطاء املائية اعذروني وطبعا القصه دي هحكيها من وانا صغير يعني مره تلاقوني بتكلم ف احداث اعدادي مره ف احداث الابتدائي وهكذا (والقصة دي مش متقلدة او اي حاجه من الكلام ده)

———————————————————————————————

تعريف عن الشخصيات:
  • ابراهيم اخر العنقود ( انا ) :15 سنة شخص نرجسي من صغرة مش اجتماعي وطيب بيحاول يتعايش مع الدنيا حوليه عشان غداره وملهوش ف المشاكل كل فين وفين بيتعارك جسمه شبه ضعيف من صغرة ( رفيع ) لون عينيه بُني بشرته بتميل للقمحي شعره ناعم و طويل بس مش اوي كيرلي وشخض ذكي جدا بس مش بيبين ده.​
  • سيد : ( الاب ) 57 سنة حالات مره تلاقيه متعصب علي ولاده مره بيكلمهم كويس ويضحك معاهم الاهم عنده ان ولاده يطلعو مهندسين او دكاتره ويذاكرو طول الوقت عينه لونها زيتي شبه اصلع شعره ابيض ف اسود قرب يطلع عالمعاش جسمه تقول شبه تخين بس مش اوي​
  • سلمي ( الام ) : 44 سنة عصبية جدا ودايما بتتخانق مع اي حد ف البيت سواء عيالها او جوزها زي اي ست مصرية ووصف جسمها زي اي وصف ام مصرية​
  • كريم ( الاخ ) المتوسط : 17 سنة اجتماعي وبيتعارك كتير شعره اسود خشن قصير عينه لونها اسود جسمه رياضي سيكا​
نكتفي بالشخصيات دول الباقي مع القصة
الجزء الأول

بتبدا الحكايه ف مدرسه الابتدائي فحصة العاب موجود ف الحوش جميع الاولاد والبنات من فصلنا

انا : قاعد لوحدي عالرمل بلعب ع الموبايل وبسمع اغاني وباقي العيال بتلعب كوره
في الناحية التانيه جنبي البنات
(طبعا دول بنات ف ابتدائي يعني ملهمش وصف للجسم هوصف وشهم بس)
ياسمين : (بشرتها ابيض عينيها لونهم اسود اجتماعيه وبتهزر كتير)
ياسمين : بقولكو اي هو الواد الي قاعد بيلعب عالموبايل ده مش بيلعب مع العيال كوره ليه
ماجده : ( بشرتها خمري عينيها بُني ليها شلة بتمشي معاهم بس تقريبا اطول وحده فيهم )
ماجده : باين مفيش حد بيلعبه معاه انا سمعت انه ملوش صحاب اساسا عندنا
هند : (بشرتها ابيض لون عينيها ازرق سماوي بتتكسف كتير وخدودها بتميل للوردي او مكياج مش عارف)
هند : بعيدا عن كل ده الواد مز قوي وقمور هروح اجيب معاه سكه اتفرجو وانتو ساكتين
ياسمين : اهدي بس كده علي نفسك الواد شكله مش اجتماعي اساسا
هند : اتفرجي بس وشوفي

انا : في الناحيه التانيه قاعد وبلعب عالموبايل وبسمع اغاني
هند جايه نحيتي وانا لمحتها بطرف عيني ومركزتش

هند : ازيك يا عم ابراهيم
انا : كويس اهو لسه عايش
هند : مالك كده قاعد يعني مبتلعبش مع العيال كوره وعالتلفون
انا : هتصدقيني لو قولتلك ملكيش دعوه
هند : وشها احمر فشخ وسكتت ومشيت وراحت عند البنات تاني

ياسمين : اي مالك وشك احمر كده لي يكونش كسفك ولا اي
هند : ت تقولي كده
ماجده : ليه في اي
هند : حكتلهم الحوار بيني وبينها
ماجده : ده الواد ع كده تقيل طب بقولكو اي تعالو كده في حته بعيده اقولكو علي حاجه

ف الناحية التانيه الجرس رن وخرجنا من المدرسه وروحت..
انا : داخل البيت وسامع صوت زعيق وعالي وجيت ادخل كالمعتاد امي بتتخانق مع ابويا بس كانت شاده شوية

ابويا : انتي مواركيش غير النكد علينا كل شويه الواحد مش عارف يقعد براحته ف البيت ده 10 دقايق اديني سايبهالك وماشي
(ابويا نزل وخد العربية ومشي)

انا منغير اهتمام : دخلت الاوضة غيرت هدومي ورحت جبت ميه لقيت امي متعصبه وشكلها عايزه تنكد عليا انا كمان لقيتها لسه هتتكلم روحت للاوضة بتاعتي منغير اي اهتمام

الشئ ده خلي امي تتعصب اكتر وجتلي الاوضة
امي : خد يالا هنا انا مش بتكلم معاك
انا : مردتش عليها ولا بصتلها وقاعد باصص ف الموبايل
امي : اتعصبت اكتر وقعدت تزعق وتقولي لما اكلمك تبصلي وتتكلم معايا مش تقعد متنح للمحروق ده انتو ايه هتشلوني انتو التلاته
انا : (بصوت عالي) يووووه ميتين ام الي يقعد ف البيت ده ثانيه واحده اديني سايبهالك زي ابويا
امي : غور يكش غارة تاخدك
انا : خدت بعضي ونزلت تحت بس لقيت حاجه غريبة جدا..
لقيت الراجل جارنا الي فالشقة فوقنا معاه واحده ف المَنور وعمال يبوس فيها وايد تقفش وايده التانيه جوه بنطلونها بتدعك ف كس البنت الي معاه وهي سايحه عالاخر ( طبعا انا نسيت اقولكو اني ف الوقت ده كنت ف ٦ ابتدائي ف مكنتش فاهم حاجه) فاجئة لقيت نفسي بطلع الموبايل وبصورهم الاتنين
جارنا : اسمه خالد عنده 32 سنة عينه سوده اقرع بـ كرش كان متجوز وطلق مراته زي م سمعت قبل كده بيتخانقو هحكيلو مع الوقت.
البنت : اسمها نورهان 29 سنة شعرها كيرلي لونه اصفر دهبي عينيها زيتي والبت كيرفي وكل حاجه فشخ بزازها متوسطة وطيزها كبيرة من الي قلبك يحبها تقدر تقول كانت ( عشيقتة ) قبل م يطلق مراته

خالد : متيجي يجميل نطلع فوق ونكمل الواحد
نورهان : اااه خلاص فرهدتني مش قادره خليها يوم تاني
خالد : يوم تاني اي انا م صدقت انهارده وانتي عارفه اني مطلق مراتي وبقالي كتير تعبان يرضيكي ابقا تعبان
نورهان : لا يروحي ميرضنيش بس همصلك هنا بسرعه وامشي عشان عندي مشوار مع صحبتي
خالد : تمام بس هتعوضهالي مره تانيه
نورهان : من عينايا
نورهان : نزلت البنطلون لخالد وقعدت تمصله بسرعه وبكل احترافيه لحد ٣ دقايق كده وجابهم ف بوقها ( وانا كل ده بصور )
خالد : اااه يلبوه مصك جامد قوي
نورهان : بتكح ينفع كدا تجبهم ف بوقي
خالد : معلش مقدرتش امسك نفسي
نورهان : خلاص خلاص ولا يهمك يلا انا همشي بقا
خالد : ماشي بس خليكي مفتكره انك وعدتيني انك هتعوضهالي فوق عندي
نورهان : سيبها ل ظروفها بااي

انا : كنت ساعتها مشيت لما قالت هتمشي وقعدت اتمشي شويه ورحت لواحد صحبي الانتيم عرفته من درس العربي هو كان فمدرسه وانا فمدرسه بعتبره اكتر شخص قريب ليا

محمود : بشرته ابيض بتميل للقمحي لون عيونه اسود جسمه زي جسمي كده

انا : قدام شقة محمود بخبط
واحده مين : قولتلها انا ابراهيم صاحب محمود
: الباب اتفتح
نور : اخت محمود الكبيره عندها 17 سنة بزازاها متوسطه وطيزها متوسطه رفيعه شعرها قصاه لحد ودانها وصبغاه احمر بشرتها ابيض ولون عينيها عسلي
نور : فتحتلي وهي لابسه بچامه بيتي وبنطلون فيزون ضيق علي طيزها فشخ
نور : تعالا يا ابراهيم خش محمود جوه ف الاوضه
انا : تمام ماشي انا هستنا هنا وروحي قوليله اني هنا
نور : قالتلي طب خشله علي طول
انا : ليكون بيلبس او حاجه
نور : ماشي وراحت لاوضة محمود تقوله وهي كانت بتمشي طيزها عماله تطلع وتنزل لفوق اكنها مش لابسه اندر
انا : ف الحالة دي بتاعي وقف وكنت صغير مش عارف السبب حاولت اطلعه لفوق بحيث ميبنش وفعلا عملت كده
نور : جتلي بعد دقيقه قالتلي خش ل محمود مستنيك جوه
انا : روحت منغير م ارد عليها
انا : (دخلت) الوااطي الي مبيسألش
محمود : يعم هو بمزاجي منت عارف ابويا ساحب مني التلفون بقالي اسبوع وعلي **** حكايتي
انا : يعم مهو الابهات دايما كده دا كفايه ان ابويا بيفصل عليا الراوتر
محمود : حصل خير يعم جاي ليه يعم اقعد احكيلي الي عايز تقوله
انا : يعم انت عارف اني كل شويه بتخنق من البيت عشان امي عماله تنكد عليا ومشاكل وانت عارف كده كويس بس وانا نازل من البيت شوفت حاجه مش فاهمها
محمود : شوفت اي خير
انا : انا مش هحكيلك انا مصور يعم وهوريك ( فتحت الفيديو ل خالد وهو زانق نورهان)
محمود : قاعد يتفرج وبتاعه وقف
محمود : احا يعم دا واحد بينيك واحده عندكم
انا : وهو بيعمل كده ليه
محمود : عشان يجيب شهوته انا مش هحكيلك عشان حوار شوف عالنت هتعرف بس خلي معاك الفيديو ده متمسحوش عشان يمكن يفيدنا
انا : ( مش فاهم اي حاجه ) ماشي المهم يعم انت رايح درس الرياضة بليل ولا اي نظامك
محمود : ايوه رايح
انا : خلصانه هبقا اعدي عليك ونروح سوا
محمود : اشطا يا صحبي
انا : روحت قعدت ذاكرت شوية وبعدها قمت لبست وعديت ع محمود ونزل ومشينا مع بعض
انا : بس الصبح ف المدرسه حصل حوار كده
محمود : حصل ايه
انا : حكيتله كل الي حصل لما كنا ف حصة العاب وهند جت كلمتني
محمود : يجدع دي البت جايه تشقطك ترمي النعمه
انا : يعم منت عارف بقا اني اساسا مليش صحاب هناك الا قليل وبتكلم معاهم فين وفين واساسا هند دي مش داخله دماغي ولا طريقتها كمان
محمود : خلاص يعم فكك منها
(كنا ساعتها وصلنا الدرس)
ولقيت هند كانت جايه عليا انا و محمود.. ( يتبع )​

الجزء الثاني

طبعا احب اشكركم يجدعان علي تشجيعكم وتعليقاتكم الحلوة وهحاول اطول الجزء ده علي قد م اقدر عشان عندي امتحانات بعد يومين ف الجزء الثالث هيبقا يوم 2/3 يعني بعد اسبوع بالظبط ويلا اسيبكم مع الجزء الجديد
-----------------------------------------------
شوية معلومات نسيت اقولها عشان نكمل القصة (انا عايش ف عيلة متوسطة علاقتي بيني وبين اهلي قليلة)
---------------------------------------------------------------
وقفنا عند هند لما كانت جايه علي انا ومحمود

هند : ابراهيم ممكن دقيقة انا وانت لوحدنا
انا : (بصيت لمحمود وهو فهم وراح القاعة) خير يا هند
هند : كنت عايزه اتاسفلك علي الي حصل الصبح ف المدرسه
انا : محصلش حاجه ودخلتك عليا جي معجبتنيش واساسا انتي مش داخله دماغي ف انسي الي فدماغك
هند : ماشي بس ممكن نكون صحاب عادي يعني
انا : (فضلت باصصلها كام ثانيه كده فعنيها) قولتلها ماشي مفيش مشكله صحاب مش اكتر بس متتعوديش عليا
هند : ماشي بس ممكن طلب
انا : (فضلت واقف باصصلها ومتكلمتش)
هند : ممكن رقمك نتكلم واتس
انا : تمام مفيش مشكله (قولتلها رقمي وخدته)
هند : تمام هبقا اكلمك
انا : تمام بس موعدكيش ارد بسرعه
ولسه هند هتتكلم قمت مشيت
انا : دخلت القاعه وكان محمود حاجزلي كرسي رحت وقعدت جنبه
محمود : كانت عايزاك ف ايه
انا : بعدين هقولك
محمود : تمام تعالا ننزل نجيب حاجه ونطلع
انا : تمام يلا
(نزلنا انا وهو كان في ماركت جنب السنتر جبنا بيبسي ودخلنا القاعة كان الدرس بدأ)
انا ومحمود : دخلنا منغير منخبط علي الباب
المدرسة : (وصف ليها عالسريع 38 سنة عينيها سودة وشعرها اسود طويل لحد اكتافها جسمها تقول كده ميلف بزازها متوسطة وطيزها كبيرة لابسه بنطلون جينز مبين طيزها الكبيرة وبلوزة بيضة مبينة نص بزازها)
المدرسة : داخلين يعني منغير متخبط انت وهو عالباب خشو خشو المره الجايه خبطو غير كده مش هدخلكم
انا : (اتبضنت من تناكتها وبصتلها بقرف وفضلت بصالي وقولت) وعلي ايه مش هتدخلينا الجنه يعني سايبنهالك مخضرة
المدرسة : (اتحرجت واستغربت ان ده تصرف واحد ف 6 ابتدائي)
انا ومحمود : دخلنا خدنا الشنط وخرجنا
انا : دا اي التناكه الي فيها دي
محمود : انا كنت قايل عليها بضان من الاول اساسا طب دلوقت هناخد مع مين
انا : بقولك ايه انا اخويا كان بياخد عند واحده رياضة اسمها هيام ب تعالا نشوفها كده ونجربها بس بتدي خصوصي ب100 ف الشهر
محمود : اشطا شوف انت بتدي امتا وانا معاك
انا ومحمود : خدنا فلوسنا وقعدنا نتمشي بتاع ساعه كده ع اساس ان احنا ف الدرس وروحنا
انا : دخلت الاوضة غيرت وكلت ودخلت لاخويا الاوضة
كريم : (كان عنده 15 سنة ف الوقت ده) مش تخبط
انا : حصل خير بقولك هيا هيام الي كنت بتاخد معاها دي معاك رقمها
كريم : ليه
انا : هتجوزها هيكون ليه عايز اخد معاها درس
كريم : اه معايا
انا : طب م ترن عليها تسألها علي معاد 6 وكده
كريم : طيب اقعد هرن عليها اهو (طلع تلفونه وقعد يدور علي الرقم بتاعها ورن عليها)
كريم : الو ازيك يا ميس هيام
هيام : مين معايا
كريم : انا كريم يا ميس الي كان بياخد معاكي ف ابتدائي
هيام : ياه ازيك يا كريم عامل اي وفسنه كام دلوقتي
هيام وكريم (قعدو يرغو فكلام فاضي)
هيام : قولي بقا كنت بترن ليه
كريم : كنت عايز اسالك بتدي 6 وكده ولا لا عشان اخويا وصحبه عايز ياخد معاكي
هيام : ايوه بس خصوصي زي مكنت بديك
كريم : تمام المعاد امتا بقا وفين
هيام : بعد بكره الساعه 5 اخر النهار وهبعتلك اللوكيشن واتس
كريم :تمام تسلمي يا ميس (وقفل معاها)
كريم : قالي علي المعاد وكل حاجه وهيبقا يبعتلي المكان واتس
انا : قولتلة تمام وقمت نمت وصحيت تاني يوم
ويوم عدي بعديه تاني وكان مليان نكد ف البيت لحد م جه معاد درس الرياضه وعديت ع محمود ورحنا مع بعض ودار الحوار ده فالطريق
محمود : احكيلي بقا البت هند كانت بتكلمك ف ايه امبارح
انا : حكيتله الحوار بيني وبينها
محمود : اخيرا بصيت للنعمه الي ف ايديك
انا : يعم انا هكلمها كل فين وفين ك صحاب يعني مش اكتر
محمود : براحتك ماشي
ورحنا الدرس ودخلنا انا ومحمود بس واحنا داخلين لقيت بنت فضلت سرحان ف وشها اول مشوفتها اقولكو المجموعة الي كانت معانا فالدرس الاول
كانت متكونه من 3 بنات و 2 ولاد وانا ومحمود يبقا كده 4 احنا بقينا 4 ولاد
البت الاولي كان اسمها
اميره : (عينيها بني وشعرها اسود ولابسة نضارة بشرتها بيضه)

والتانيه اسمها رحمة : (عينيها سوده شعرها ربطاه فتله ولونه بني وكيرلي بشرتها خمري)

التالتة بقا والاخيره الي اول مشوفتها تنحت اسمها مي : (لون عينيها ازرق فاتح بشرتها بيضة وجميلة بكل المقاييس شعرها دهبي غامق )

الولدين
عمر : (تخين شعره اسود عينه بني عيل بضان كده فنفسه)

امجد : (بشرته بيضة عينه بني وشعرة بني ورفيع)
انا ومحمود : داخلين الدرس (كان الدرس ف البيت عند اميرة) العيال كلها كانت عماله تبصلنا ب استغراب وشوفنا ميس هيام روحنا سلمنا عليها
هيام : (37 سنة عينيها ضيقة بس مش اوي بشرتها ابيض بتميل للخمري قصيرة تقول كده فطول عيال ٣ اعدادي رفيعة نيك بزازها وطيزها صغيرين تشوفها تديها 20 سنة)
هيام : ازيكم يا ولاد اعرفكم ب الاتنين الجداد معانا ف المجموعة ابراهيم ومحمود شرفتو يا شباب يلا نبدا الدرس
انا : كنت مش مركز مع هيام وكلامها وقاعد باصص ل مي وسرحان ف جمالها
مي : لاحظت كده وبصتلي وابتسمت ثانيتين ورجعت ركزت مع كلام هيام
المهم خدنا الحصة وكنت فاهم اكتر ومحمود لاحظ اني ببص ل مي وخلصنا الحصة وطلعنا انا ومحمود نروح
محمود : شكلك وقعت يابا وحبيت البت
انا : انت خدت بالك!
محمود : طبعا بس سرك ف بير ومتخفش لو اقدر اظبطك معاها هظبطك
انا : تبقا عملت معايا واجب
محمود : طب بقولك ايه تيجي نروح البلستيشن ساعه كده ونروح
انا : اشطا وع الي يشيل
محمود : يلا
واحنا رايحين البلستيشن انا ومحمود لقيت هند بعتتلي رسالة ع الواتس
هند : الو
انا : ايوه ي هند
هند : فاضي نتكلم شوية ولا لا
انا : مشعارف انا رايح مشوار وفالشارع خير
هند : خلاص ساعه كده وهبقا اكلمك
انا : (شوفت الرسالة ومرديتش) ورحنا انا ومحمود البلستيشن
...
انا : هلعب ب باريس وانت
محمود : برشلونه
اخترنا الفرق وطبعا كسبت محمود 5-2
انا : ع الي يشيل هاه ههههه
محمود : عاش يعم يلا نحاسب ونروح
اشطا : يلا بينا
وروحنا
انا طلعت البيت من هنا روحت نمت من هنا
وعدت الايام والسنين لحد م وصلت ل 3 اعدادي وكانت علاقتي بيني وبين مي اتطورت وبقينا مرتبطين ببعض ومحمود اهله عزلو للشقة الي جنبنا وبقينا اقرب لبعض
(في مشهد اخر)
امي : طالعه البيت وكان ف ايديها شنطتها وكان فيها مرتب الشهر وبطاقتها وكل حاجه كانت فشنطتها
اتنين : راكبين موتسيكل بسرعة عالية اخدو الشنطه من امي وطلعو يجرو
(ف مشهد اخر )
(كنت ف درس عربي وخرجت لقيت ابويا مستنيني بره بالعربية)
انا : هروح اجيب حاجه من هنا انا وصحبي ي حج وجي
ابويا : لا تعالا اركب عشان امك شنطتها اتسرقت
انا : (برقت واتصدمت وركبت مع ابويا العربية ودار الحوار ده)
( يــــتــــبــــع)..
الجزء الثالث بعد اسبوع يا شباب عشان عندي امتحانات وشكرا..​

الـجـزء الـثـالـث

(كنت ف درس عربي وخرجت لقيت ابويا مستنيني بره بالعربية)
انا : هروح اجيب حاجه من هنا انا وصحبي ي حج وجي
ابويا : لا تعالا اركب عشان امك شنطتها اتسرقت
انا : (برقت واتصدمت وركبت مع ابويا العربية ودار الحوار ده)
انا : امتا حصل الكلام ده وفين وازاي
ابويا : امك كانت لسه راجعه من الشغل وماسكه الشنطة ولسه هتدخل البيت عيلين راكبين موتسيكل اخدو الشنطة منها وجريو
انا : (الحوار ده دار بيني وبين نفسي) طب هتعمل ايه
نفسي : هي اكيد قاعده منهاره ف البيت وبتعيط دلوقتي
انا : ماشي بس هنعمل اي فولاد اللبوه الي سرقو الشنطة دول
نفسي : مشعارف و****
انا : (خرجت عن صمتي) طب والشنطة كان فيها التلفون بقا والبطاقه وكل ده
ابويا : كان فيها مرتب الشهر والتلفون والفيزا والبطاقه بتاعتها وورق للشغل وتارسه حاجات كتير فيها انا قايلها كذا مره متقعدش تحط الحاجات دي فالشنطة
انا : ممم
ابويا : ورايحه تسحبلك مرتب الشهر كله مره واحده اكيد العيلين دول مشيو وراها لحد مبقت ف حته فاضيه واخدو الشنطه منها وجريو بدل متاخد جزء من المرتب وتستني يومين تلاته وتاخد جزء تاني وهكذا... لا تقوم واخده المرتب كله وتروح
انا : عملت محضر هي
ابويا : ايوه طلعت اخدت اخوك وراحو عملو محضر.
انا : تمام. (وفضلت ساكت طول الطريق لحد موصلنا وانا متعصب ان ده حصل قدام بيتنا بالظبط)
انا : طلعت البيت ورحت لامي لقيتها منهاره وعماله تعيط رحت طبطبت علي ضهرها شويه وسالتها
انا : لون الموتسيكل ده ايه
امي : (بتعيط) احمر ف اسود
انا : العيال دول كانو عاملين ازاي ولا لابسين ايه
امي : قالتلي مشوفتش وشهم عشان كانو جايين من ضهري وخدو الشنطه وجريو
انا : طب مركزتيش علي النِمر بتاعت الموتسيكل او حاجه زي كده
امي : مكنش عليه نِمر
انا : قولتلها علبه تلفونك فين
امي : عالطربيزه عندك
انا : وريتها ضهر العلبه وقولتها رحتي عملتي محضر بالرقمين دول
امي : ايوه
انا : تمام ماشي انا هتصرف
( خدت علبه التلفون وهروح الاوضة بتاعتي لقيت ابويا قاعد ف اوضه اختي وقافل النور ومستغطي وبيقلب ف الفيس)

انا :استغربت انه ولا سأل علي امي ولا اي حاجه من الكلام ده
انا : دخلت لابويا الاوضه ودار الحوار ده
انا : الا يحج ولا شوفتك سالت عليها ولا الكلام ده
ابويا : انا ولا سألت فيها انا عمال اتكلم معاها فالموضوع ده من الاول ومبتسمعش الكلام ويوم م العربية الكوتش بتاعها اتسرق ولا سألت عليا ويوم م عملت حادثة بالعربية ولا سألت عليا
انا : منتو كل شويه مشاكل مع بعض واجي اتكلم تقولولي ملكش دعوه بقيت الراعي الرسمي بتاع مشاكلكو دلوقتي وجيت اخرج عشان هيقعد يدخلني ف حوارات بنت وسخه وانا مش عايز اوجع دماغي
انا : و اه هي كانت بتسألني ع الحادثه والكلام ده وانا اقولها بس انت مش اخد بالك ( ورحت اوضتي)

مسكت تلفوني وفي برنامج بيحدد مكان التلفون من الايميل الي عليه وكده دخلت لقيت التلفون مقفول ومفيش موقع ليه ورنيت اكتر من مره علي تلفون امي لقيته مقفول
نفسي : اكيد رمو الشريحة
انا : معاك حق
نفسي : بس انا لقيت حل.
انا : اي هو
نفسي : فاكر الواد مجدي الي ركبت معاه قبل كده
انا : .........
(فـلاش بـاك)

انا : كنت رايح درس ووقفت مكروباص وركبت جنب السواق ( وكان في اتنين راكبين ورا ولد وبنت )
انا : اتفضل يا باشا (واديته الاجرة)
مجدي : ( اسمر البشرة عينه سوده 20 سنة شعره اسود مطلعه ل فوق)
مجدي : تسلم يباشا
مجدي : (وقف بالعربية والواد هو والبنت الي معاه نزلو)
اول م نزلو مجدي اتكلم وقال
مجدي : يرضيك كده الواد ده واخد بت من المقطم وجايبها هنا عشان يزنقها ف شقة صاحبه
انا : وانت عرفت منين
مجدي : لما ركب معايا تلفونه رن واتكلم مع واحد وقاله انه جاي ومعاه البت
انا : يرتني كنت مكانه
مجدي : انت ليك بقا وكده فالدنيا
انا : امال فاكرني قطه مغمضه ( وطلعت سجاره وعزمت عليه)
(انا فالواقع مبشربش سجاير بس شايل العلبه معايا عشان لو عايز اجيب سكه مع حد وكده)
مجدي : (خد السجارة) حبيبي يباشا
انا : الا متعرفني علي نفسك كده يا باشا
مجدي : انا اسمي مجدي وبما اني حاسك نفس سكتي ف هقولك انا شغال تاجر بس تاجر مزاج (حشيش) ولو وقعت ف سبوبه او اي حاجه انا معاك فالخدمه انا اعرف كل واحد ماشي شمال فالمنطقة هنا
انا : امال شايفك شغال ع مكروباص وكده
مجدي : اهي شغلانه بتغطي علي الاساسية
انا : مم اشطا متجيب رقمك عشان لو في سبوبه ولا حاجه فالمنطقة يبقا معايا واسطة
مجدي : مع انه مش بيطلع الا للحبايب بس انا شايفك راجل جدع (واداني رقمه)
انا ومجدي : قعدنا نرغي ف اي حاجه طول الطريق
انا : خلاص انا هنزل علي جنب ي مجدي
مجدي : اشطا ي ابراهيم
انا : نزلت ورحت الدرس

(عودة من الفلاش باك)
نفسي : ها عرفت.
انا : وجهه نظر خصوصا انه قالي عارف كل العيال الشمال فالمنطقه
(رحت نمت وصحيت تاني يوم) ابويا راح الشغل وامي قاعده واخويا مش موجود فالبيت
انا : رحتلها لقيتها نايمه
انا : مسكت تلفوني واتصلت بمجدي
مجدي : الواطي الي مبيسألش
انا : منت عارف ابويا واخد من التلفون بقا
مجدي : كل مره ليك عُذر... خير
انا : بقولك في اتنين كدا راكبين موتسكيل احمر ف اسود منغير نِمر الاتنين دول اخدو شنطة امي وجريو بيها متعرفهمش
مجدي : اااه انت قصدك علي التوأم
انا : مشعارف بس انا عايز اجيب الشنطة دي ب اي طريقة عشان فيها حاجات غالية والبطاقه وكده
مجدي : مم طب قابلني بليل الساعه 7 عند كافية *****
انا : اشطا ولو جبتهالي ليك عندي 3 بواكي
مجدي : ومن امتا بينا الكلام ده يا ابراهيم
انا : فاكرني مشعارفك ههههه
مجدي : حبيبي يلا سلام
انا : سلام وقفلت ف وشه
رحت الاوضة لقيت امي صاحيه
امي : انزل هات فطار وتعالا
انا : ماشي
ونزلت جبت فطار وجيت
وعدي الوقت لحد الساعة 7 بليل
ونزلت الكافية قابلت مجدي وسلمت عليه
انا : ها اي النظام
مجدي : تعالا معايا (وركبت عربية موديل قديم معاه ورحنا لمكان عامل زي المخزن كده) ونزلنا من العربية
انا : احنا جايين هنا ليه
مجدي : اصبر بس
انا ومجدي : جينا نخش من بوابة المخزن لقينا اتنين واقفين
شخص ١ : اهلا مجدي بنفسه منورنا
مجدي : النور نوركم يا عاطف
شخص ٢ : خير يا مجدي اي الزياره المفاجأة دي
مجدي : لا اصل في واحد حبيبي التوأم سرقو شنطة من امه وعايز يرجعها بكل حاجتها ف عايز اقابل المعلم نشوفهم معاهم الشنطه
شخص ١ : احنا منعرفش انه تبعك يا مجدي لو كده مش هنقرب من منطقته خش يا مجدي
انا ومجدي : دخلنا وقابلنا المعلم حمدان
حمدان : ( اقرع شنبه ودقنه طوال اسمر عينه سوده طوله 176 سم وتخين وصعيدي وبيفهم ف الاصول قوي)
حمدان : اهلا اهلا بيك يا مجدي
مجدي : تسلم يا معلم بقولك التوأم عندك
حمدان : ايوه مالهم عملولك حاجه وانا اجبهملك متعلقين دلوقتي قدامك
مجدي : لا يا معلم اصلهم سرقوا شنطة من واحده الواحده دي تبقا ام واحد صحبي وشقيقي ف عايز ارجعها بكل الي فيها مش اكتر
حمدان : من عنيا والتوأم دول مش هيدخلو المنطقة دي تاني
حمدان : ( بصوت عالي) مصطفي يا مصطفي
مصطفي : (الدراع اليمين ل حمدان مش مهم وصفه) ايوه يا معلم
حمدان : ناديلي علي التوأم
مصطفي : حاضر يا معلم (مصطفي جابهم ورجع)
علي ومحمد : (وصفهم جسمهم عريض شويه تديهم ٣٠ سنه وباقي وصفهم مش مهم)
علي ومحمد : نعم يا معلم
حمدان : انتو سرقتو كام واحد انهارده بالموتسيكل
علي : 3 يا معلم 2 رجالة وواحدة ست
حمدان : روح هاتلي شنطة الست الي سرقتها دي بكل الي كان فيها ولو نقصو حاجه هتدفنو هنا ياض منك ليه
علي : ليه يا معلم
حمدان : انت مالك نفذ وانت ساكت
علي : راح جابها وجه واداها للمعلم حمدان
حمدان : هي دي الشنطة يا ابراهيم
انا : ايوه هيا يا معلم (خدتها وفتحتها وبصيت فيها لقيت كل حاجه موجوده والشرايح متشاله من تلفون امي ومرميه فالشنطة)
انا : موجود كل حاجه فيها يا معلم تسلم
حمدان : عد الجمايل بقا ابقا شرفنا تاني ومحدش يعرف اي حاجه عن الموضوع ده او المكان ده تاخد الشنطة ومتقولش جبتها ازاي
انا : تمام يا معلم
مجدي : تسلم يا معلم التموين الي جي عليا قصاد الخدمه دي
حمدان : لا يا مجدي كله بره التموين الخدمه دي جدعنه مني المرادي
مجدي : تسلم يا معلم
انا ومجدي مشينا وركبنا العربية
انا : مكنتش عارف انك متوسط اوي كده
مجدي : عيب عليك
انا : (طلعت 3 بواكي من جيبي) واديتهمله ميغلوش عليك يا غالي
مجدي : حبيبي يا غالي بس المره الجايه الخدمه عليا انا منغير مقابل
انا : كل مره بتقول كده وفالاخر بترجع ف كلامك ههههه
مجدي : الشغل شغل ي ابراهيم امال هنعيش ازاي ههههههه
انا : اشطا يبن والدي
مجدي : نزلني عند الكافيه الي اتقابلنا فيه (الكافيه كان جنب بيتي)
مجدي : يلا اطير انا بقا
انا : تمام يا مجدي سلام
ورجعت البيت ومعايا الشنطة وطلعت لقيت امي قاعده بتتفرج علي التلفزيون
امي : شافت ف ايدي الشنطة وبرقت
انا : خدي الشنطة اهي ومش ناقصة حاجه
امي : جبتها ازاي
انا : مش مهم المهم انها رجعت
والبيت كله عرف ب كده وابويا قاعد يسألني جبتها ازاي وشغل الاستجواب ده انا قولتله جبتها وخلاص واتهربت من اسألته
وعدت سنتين علي الحوار ده وبقيت ف2 ثانوي

(رجعت من درس من بره ودخلت اوضتي وقفلت النور والباب وقلعت هدومي عشان بحب انام وكده ومسكت التلفون وفتحت الواتس ودخلت علي شات مي)
انا : اي يا قلبي بتعملي اي
مي : انت مش ناوي تسكت شويه عشان بتكسف من الكلام ده
انا : امال مين غيرك هيتكسف هو انا ليا غيرك
مي : خلاص بقي بطل محن
انا : طب بقولك ايه
مي: ايه
انا : متيجي 😉
مي : مش هتبطل سفاله
انا : اموت انا ف السفاله وفيكي بقولك انا اهلي كلهم رايحين لخالتلي بكره ومش راجعين غير تاني يوم متيجي تباتي ف حضني زي المره الي فاتت
مي : مش ناوي تبطل سفاله
انا : امال لما نتجوز مش هسيبك تقومي من عالسرير
مي : خلاص بقي اسكت
انا : طب اي تيجي بكره بعد الدرس ولا ايه
مي : ماشي بس انام فحضنك بس
انا : ماشي ي قمر بقولك متفتحي ببجي
مي : ماشي يلا
فتحنا انا ومي ببجي ولعبنا كام جيم وانا مش مبطل محن فيها وهي ساكته ومكسوفة
انا : انا هقفل بقا عشان انام تصبحي ع خير
مي : وانت من اهله

(وقفلت ونمت تاني يوم رحت الدرس وخلصته ومي كانت معايا فنفس الدرس)

انا : يلا بينا بقا ولا ايه
مي : اتكسفت وخدوها احمرت زي الطماطم
انا : خدتها البيت ولما دخلنا اخدت شفايفها ف بوسه طويله تقول كده 5 دقايق
ورحنا الاوضة ونيمتها علي السرير وقلعتها كل هدومها وانا قلعت
قعدت اقفش ف بزازها وابوس فيها وهي فدنيا تانيه وجابت مرتين نزلت لحست كسها وقعدت اعض ف زنبورها وشفايف كسها وبحط صباع ف التاني فطيزها وهي تتاوه
مي : اااااه كفااية يا ابراهيم مش قادره دخله بقا
انا : لسه بلحس فكسها وشلت ايدي من طيزها وقمت مسكت بتاعي قعدت امشيه علي كسها وادعك فكسها بيه لحد م جابت المره التالته طلعت قعدت ابوس فيها ونيمتها علي ضهرها وجبت شويه كريم دهنته علي طيزها وزبري ودخلت راس زبي الاول فيها وهي تتاوه
مي : ااااااه مش قادره دخله كله
انا : حلو ي حبيبتي
مي : ااااااااه ايوه يا حبيبي كمل
انا : دخلت زبي كله فطيزها
مي : ااااااااه مش قادره
انا : فضلت انيك فيها بتاع نص ساعه وبدعك ف كسها واغير الاوضاع
انا : قاعد بنيك في طيزها وضع الدوجي
مي : ااااااااه ااااااه اكتر ايوه ااااااه بحبك بعشقك اااااه ( جابت للمره الرابعة)
انا : هجيب يا مي عايزاهم فيين
مي : عايزاهم ف بووقي
انا : طلعت بتاعي ومي مسكته وقعدت تمص فيه لحد مجبت ف بوقها وبلعت لبني
انا : شلتها ونيمتها علي السرير ونمت جنبها
انا : اي رايك يا حبيبتي
مي : مش قادره انا بحبك اوي
انا : لسه هتكلم.. لقيتها خدت بوقي ف بوسه وقعدت تبوس فيا وقعدنا يجي نص ساعه علي السرير
انا : يلا قومي ناخد دش واوديكي عند شارع بيتك عشان اهلك هيقعدو يسألو عليكي
مي : بس انا عايزه اقعد معاك لسه
انا : طب استني اشوف الساعه كام .. الساعة 2 طب اتصلي علي امك او ابوكي قوليلهم هتقعدي لحد 3 تذاكري مع صحبتك او اي حاجه
مي : ماشي (وقامت وهي مش عارفة تمشي عشان الي عملته فيها)
مي : مسكت الموبايل ورنت علي امها
مي : الو يا ماما
إنجي : (ام مي عندها 40 سنه طولها 160 سم جسمها زي جسم سارة جاي)
إنجي : الو يا مي انت فين
مي : انا قولتلك يا ماما هروح مع صحبتي نصور شويه ملازم من المكتبه واذاكر ف بيتها شوية وهرجع
إنجي : ماشي هترجعي علي الساعه كام
مي : هرجع عالساعه 4 يا ماما
إنجي : ماشي يا مي ولو في حاجه رني عليا
مي : ماشي يا ماما سلام (وقفلت)
مي : كلمتها ووافقت يا ابراهيم
انا : ماشي يا مي متيجي نستحمي بقا.
مي : يلا يا حبيبي
انا ومي : رحنا استحمينا وعملت معاها واحد تاني وخرجنا
انا : تعالي قولي كنتي عايزه تقعدي معايا ليه
مي : عايزه اقولك علي حاجه
انا : في ايه
مي : في واحد اسمه عمرو ف درس الانجليزي عمال يرخم عليا كل حصة
انا : بيرخم عليكي ازاي يعني
مي : بيقعد يقرب مني ويلمس فيا ويعاكس
انا : ( اتنرفزت وبان ده فعيني) طيب انا هاجي معاكي الدرس المره الجايه واشوف الموضوع ده هو امتا بقا
مي : بكره الساعه 3 ف سنتر *****
انا : طيب ماشي انا هنزل اجيب اكل وجي خليكي هنا ولو حد خبط عالباب مترديش
مي : ماشي يحبيبي
انا : نزلت جبت اكل وطلعت لقيت مي نامت عالكنبه
انا : دخلت حطيت الاكل علي طربيزة وكان عباره عن بيتزا وبيبسي
انا : (رحت ل مي) مي يا مي قومي يلا انا جبت الاكل اهو
مي : اام ماشي شوية (قامت نامت فحضني)
انا : طيب خلينا قاعدين ربعايه كده ونقوم عشان الساعه 3 وتلت
مي : نامت وسكتت
انا : بصيت عليها لقيتها زي الملاك نايمه وقاعد بفكر اتجوزها وهعمل اي فالمستقبل فوقت من سرحاني لقيت الساعه ٤ الا ربع
انا : مي يا مي قومي يلا الساعه ٤ الا ربع
مي : طيب ماشي (قامت وقعدت علي رجلي)
انا : يلا قومي كُلي
مي : حاضر يا حبيبي (وقعدت تاكل وانا باكل معاها)
انا ومي : غسلنا ايدينا
انا : اي كل ده نوم
مي : اصل انا تعبانه من الي عملته فيا ليا حق ولا لا
انا : ليكي طبعا يا قلبي يلا تعالي ننزل اوصلك للبيت
مي : طيب يلا
انا : خدت مي ونزلت واتمشيت انا وهي لبيتها ووصلتها لشارعها وبوستها واستنيت لحد م طلعت لبيتها ورجعت البيت..
(يتبع...)

الجزء الرابع

طلعت البيت لقيت محمود نازل من علي السلم
انا : اي يا مان جي يعني مفاجأة مش من عاداتك
محمود : لا يعم كان في حجز كوره كنت جاي اقولك عليه ونخرج شوية خبط عليك مفيش حد بيرد
انا : طب كنت تقولي عالواتس او ترن او اي حاجه من الكلام ده
محمود : خلاص هبقا اعمل كده المره الجاية المهم جاي الحجز ولا لا
انا : جي هو الساعه كام
محمود : الساعه ٧
انا : طيب تعالا هطلع اغير ونخرج لحد م يجي المعاد
محمود : تمام يلا
طلعت انا ومحمود البيت عندي غيرت ورجعتله
انا : ها يلا ولا اي النظام
محمود : (بصلي بصة تعجب) بقولك هو كان في حد هنا ولا اي😉
انا : ااااا لا لا بتسأل ليه
محمود : اصلك جايب علبتين بيتزا وريحة البيت مش زي مهي
انا : لا لا دا انا كنت جعان بس ف جبت العلبتين وكنت بجرب معطر جو هنا مش اكتر
محمود : مش مصدقك بس ماشي يلا
انا : (فدماغي) انا لازم اخد بالي المره الجاية والا هتكشف
انا ومحمود : نزلنا وقعدنا علي قهوة واحنا قاعدين لقيت رسالة واتس جاتلي من هند
هند : انا مقدرش اسيبك يا ابراهيم انا قايلالك اني بحبك اكتر من مره
انا : وانا قايلك يا هند اني مش بحبك وقايلك خلينا صحاب اكتر من مره
هند : طب ليه فيا ايه غلط
انا : مفكيش حاجه غلط انتي زي الفل بس انتي مش داخله دماغي.. وبعدين انا عارف واحده وبحبها ولما اتخرج هروح اخطبها
هند : وتبقا مين دي بقا
انا : هيهمك ف ايه المهم زي مقولتلك خلينا صحاب احسن ولو قولتي الكلام ده تاني اعتبري اني مش موجود
(قفلت الموبايل ومستنتهاش ترد وانا مقروف)
محمود : مالك يعم في ايه
انا : مفيش يعم المتناكه هند مش عايزه تسبني فحالي غير لما تطير مي مني
محمود : يعم اعملها بلوك وخلاص انتهي الحوار
انا : هعمل كده لو فتحت الموضوع ده تاني
(عدا الوقت والساعه جت ٦ ونص)
انا : يلا يعم نروح الحجز
محمود : يلا يعم
(رحت انا ومحمود الحجز وقسمنا الفرق وبدانا نلعب)
انا : (ماسك الكوره وعمال براوغ ف الدفاع الاول وعديت الجون خلاص)
الدفاع التاني ف الفريق الي ضدنا : (اتدخل واداني كتف وقعني عالارض)
انا : (قمت وانا متعصب) خخخخخخ جرا اي يبن الزانية دا كوره مش مصارعة ومسكت فيه وعمال بضرب فيه وهو يضربني بس انا ضربته اكتر والعيال بيحوشو عننا
العيال : خلاص يا داما اهدا انت وهو وتعالو نكمل لعب
(ملحوظة صغيرة : صحابي هنا بيقولولي يا داما زي اللقب) نرجع
انا : مش مكمل غير لما ابن الشرموطه دا يطلع انا مش هستنا يديني واحده زيها تاني رجلي تتكسر
العيال : خلاص خلاص اطلع بره يا بلال
بلال : اطلع اي انتو جايين عليا وتسمعو كلام واحد ابن متناكه زي ده
انا : (اتعصبت تاني ورحت ضربته بوكس ف وشه ووقعته عالارض) انا هوريك ابن المتناكه ده هيعمل فيك اي يبن الشرموطه (وقعدت اكمل فيه ضرب والعيال شالتني بالعافية ووش الواد ورم
انا : يلا يا محمود من هنا مش ناقصة منيكه
محمود : يلا يعم بس مكنش كلمه تعمل فيه كده
انا : هو الي عاملي فيها كامبل وداخل عليا عايز يكسرني
(كامبل ده لعيب كوره بيقف دفاع ابحثو عنه وهتعرفوه)
محمود : خلاص يعم تعالا نمشي
(انا ومحمود مشينا ومحمود روح بيته وانا روحت بيتي)
انا : ( بصيت علي رجلي الي وقعت عليها لقيتها مجزوعة قمت جبت تلج وحطيته عليها وجبت رباط ولفيت رجلي بيه )
انا : ( فتحت التلفون لقيت مي عماله تكلمني كتير وبعتالي رسايل عالواتس )
انا : في ايه يا مي
مي : انت كويس ولا لا
انا : ايوه كويس ليه
مي : اصل اخويا كان راجع من لعب الكورة وقايلنا انه كان في خناقة هناك ومشعارف ايه ف قلقت عليك
(ملحوظة : مي مش بتسيبني ف حالي لازم تقعد تسألني رايح فين جي منين وشغل النسوان ده)
انا : جت سليمه مفيش حاجه رجلي اتجزعت وبس
مي : (بخضة) ايه ازاي ده
انا : مهو انا الي كنت بتخانق ي مي اهدي بقا
مي : ازاي وايه الي حصل
انا : مش مهم خلاص
(هنا طبعا الفضول اكلها وقعدت تزن عليا)
انا : (اتبضنت وحكيتلها الي حصل من الاول)
مي : سلامتك يا روحي
انا : لسة فاكرة مكان من الاول طب بقولك ايه
مي : ايه
انا : وحشتيني😉
مي : انا مش كنت معاك من ٥ ساعات لحقت
انا : دنا ناقص اجيلك البيت وانام معاكي
مي : بس بقا
انا : بقولك متيجي نخرج بكره بعد الدرس بتاع الانجليزي ده
مي : مشعارفة هشوف ماما واقولك بكره
انا : طيب يا قلبي انا هروح انام بقا تصبحي ع خير
مي : وانت من اهله

(ف ناحية تانية ولد دخل يكلم مي عالواتس)

الواد : مش ناوية تيجي بقا😉
مي : انت مين
الواد : معقولة نسيتي عمرو حبيب القلب
مي : احترم نفسك انت لو مبطلتش الي بتعمله دا هتزعل ( وعملتله بلوك)

(نرجع عندي صحيت الصبح وهروح المدرسة وبمسك الموبايل لقيت مي بعتالي اسكرين للشات بينها وبين عمرو)
انا : (كتبتلها) ماشي لما اجي الدرس نشوف الحوار ده
(تذكير : الحوار ده كلو بيحصل وانا ف 2 ثانوي)

(قمت خدت دش ومسكت شنطتي ونزلت عديت علي محمود ونزلت المدرسة و رحنا المدرسة عشان نشوف الاحوال ونكتب اسمنا حضور وقعدنا ف الملعب لحد م المدرسة خلصت ومشينا) كانت الساعة 2
انا : روح انت وانا رايح مشوار كده هخلصه
محمود : ليه يعم رايح فين انت معندكش حاجه اليوم ده
انا : روح وانا هبقا احكيلك بعدين
محمود : تمام
(رحت علي درس الانجليزي كانت الساعه ٢ ونص دخلت لقيت مي والواد عمرو عمال يبضن عليها ويلمس فيها)
انا : (اتعصبت فشخ ) انت مالك بيها يكسمك ( ونزلت ضرب فيه بكل الانواع ) والي شغالين ف السنتر شالوني من عليه ومسكوني ومسكوه
عمرو : سيبوني عليه ابن الوسخه ده وديني م هسيبه
انا : سيبوه خلينا نشوف هيعمل ايه
(الي كانو ماسكيني وماسكينه سابونا احنا الاتنين)
عمرو : تعالا بقا وديني م هرحمك ( جه يضربني ف وشي قمت انا مسكت ايده ولويتها وكنت هكسرها واديته ب ركبتي ف بطنه وقع ع الارض قعد يتألم)
انا : ( لو دكر بقا بكسمك قربلها تاني.. خدت مي ونزلنا)
مي : ( خافت مني شوية ومتكلمتش طول الطريق)
انا : لو حد كلمك تاني قوليلي متستنيش ولما تروحي وامك تسألك رجعتي بدري ليه قوليلها الدرس اتلغي
مي : حاضر
(ملحوظة : للي بيسأل علي ابو مي فهو ميت من ٧ سنين ف حادثة)
( وصلت مي البيت وروحت لقيت اهلي رجعوا)
ابويا : كنت فين
انا : كنت ف المدرسة
ابويا : بس المدرسة مخلصة من بدري
انا : رحت قعدت مع صحبي شوية
ابويا : ( خد باله ان رجلي مربوطة) ومالها رجلك
انا : وقعت عليها مش اكتر
ابويا : مش هتسكت غير لما تتكسر او يحصلك حاجه
(طنشت ودخلت اوضتي ومسكت التلفون قعدت اقلب ف الفيس شوية لقيت محمود بيكلمني)
محمود : بقولك اي يسطا
انا : ايوه
محمود : خش كلم البت دي اكتبلها هتيجي درس الاحياء امتا هي وسلمي
انا : انت شكلك وقعت ولا ايه
محمود : تقول كده
انا : طب متدخل تكلمها انت يعم انا مش ناقص شغل هقول للميس وتدي رقمي لابوها ويكلمني ويقعد يشتم فيا
محمود : لا لا خش كلمها بس متخافش
(عمال يزن عليا وانا اقوله لا واتبضنت منه ودخلت اكلم البت)
انا : الو (الرسالة اتبعتت بس مش فاتحه نت)
انا : (ل محمود) كلمتها اهو عشان تكسم تهدا وهي مش فاتحه نت
محمود : ماشي
انا : قفلت ورحت العب جيم ببجي (لقيت محمود بعد دقيقة بيقولي ها ردت)
انا : لسه
محمود : ( قالي بعد دقيقة تاني ) ها ردت
انا : (مردتش عليه وقاعد بلعب لقيته رن عليا رديت عليه)
انا : خخخخخخخخخخخخخخخ هي مولد يكسمك انت كل شوية هتقعد تقولي ردت منا قايلك مش فاتحه كسم نت ولما ترد هقولك مش اشتغاله هي لو مش عاجبك هعمل لكسمها بلوك عشان ترتاح ( وقفلت)

( عدا الوقت للساعة 7 بليل اكلت ونزلت عديت علي محمود )
انا : يعني كسم بضانك عمال تسألني كل دقيقة ردت ولا لا ردت ولا لا هيا برق يكسمك
محمود : توتر يعم مش اكتر
انا : لدام كسم توتر قايلي خش كلمها من الاول ليه تعالا نقعد علي كسم قهوة وهديك التلفون تكلمها انت مش ناقصة بضان
(رحنا قعدنا علي قهوة واديته التلفون وبعتلها كم رساله ولسه مردتش واداني التلفون)
(بعد دقيقة)
محمود : ها ردت
انا : كلمه تانيه وهقوم احط التلفون دا فطيزك
محمود : سكت وقعد يضحك
(عدت ساعه والبت ردت)
انا : اهي الشرموطه الي مدلوق عليها ردت امسك
محمود : تسلم يا رجولة (وخد التلفون مني وقعد يكلمها)
محمود : طب ردي عالسوأل وهديكي ربع جنية مخروم😂
البت (شهد) : جرا اي يبن الوسخة انت متحترم نفسك
محمود : جرا اي يبنت المتناكه انتي هتسوقيها شتايم بروح امك
شهد : (شافت الرسالة وكتبتله) لم نفسك يبن الوسخة بدل مش هيحصلك خير (وعملت بلوك)
محمود : اداني التلفون وهو مقروف
انا : اي يعم شكلها خزوقتك صح ( شوفت الشات قعدت اضحك) ههههههههه كسم الضحك😂 بتقولك يبن الوسخه 😂😂
محمود : كسم بضانك انا هوريها بنت الوسخه دي
(عدا الوقت لحد الساعه ٩ وقمت روحت انا ومحمود)
(رجعت البيت وانا طالع لقيت جارنا خالد طالع ومعاه واحدة قعدت اشبه عليها عرفت انها نورهان الي كان زانقها وانا شوفتهم وانا صغير)
وطلعو الشقة مع بعض
انا طنشت وطلعت البيت غيرت هدومي ونمت عالسرير وقفلت الباب وفتحت واتس وكلمت مي

انا : مي يا مي يا مي
مي : ايووه في ايه
انا : افتحي ببجي
مي : حاضر ي قلبي بس مش كتير الي عملته ف الواد ده
انا : في اي ي مي مش انتي الي قايلالي عليه وانتي فاكراني ب قرون ولا ايه
مي : مش قصدي حاجه بس انت كان ممكن تموته ف ايدك ومستقبلك يروح وانت عارف كده كويس وانا خايفة عليك
انا : ساعتها كنت هتصرف بطريقتي يا مي لو الحوار ده اتكرر تاني قوليلي وساعتها هبعته ف كفن لاهله يلا افتحي ببجي
مي : حاضر
(فتحنا ولعبنا لحد الساعة ٢ بليل وطبعا انا مبطلتش محن فيها ولا هي😂)

عدي يوم شهر سنه لحد م خلصت امتحانات ٣ ثانوي وجبت ٩٧٪ ودخلت كلية صيدلة ومي جابت ٩٥٪ وكان في عرسان كتير بيتقدموا ل مي بس كانت بترفضهم وامها فهمت انها مستنيه حد
(ف الكلية مع مي)
انا : تعالي نفطر المحاضرة لسة بدري عليها
مي : ماشي يلا
واحد معدي من جنب مي : مش غالية عليك دي يا رايق
انا : (بصيتله وانا متنرفز الي هو لو عملها تاني همسكو انيكو اصل مش عايز اعمل مشاكل ف الكليه عشان دي هيبقا فيها رفد وانا مش ناقص)
الواد : شايفك ساكت يعني طب متجبها بالحب
انا : انت الي جبته لنفسك (رحت مسكت فيه وقعدنا نضرب ف بعض محمود شافني بتخانق جه معايا نزل ضرب ف الواد معايا والآمن شالنا عن بعض وودانا ل المعيد)
المعيد : ايه هيا الجامعة بقت شارع ولا ايه ممكن افهم الي حصل دلوقتي
انا : العرص ده قعد يعاكس ف خطيبتي عديتهاله مره جه يسوقها تاني وقعد يعاكس انا طبعا مش هسكتله ولا انت عايزني اركب قرون
المعيد : ماشي عاكس خطيبتك مراتك ايا كان تجيلي وتقولي كذا كذا
انا : ليه ناقص ايد ولا رجل انا مش حد يجبلي حقي انا اجيبه ب ايدي
المعيد : ماشي براحتك بس لو اتكررت تاني انتو الاتنين هتاخدو رفد يلا اطلع انت وهو برا
انا : (بصيت للمعيد بتبكر وطلعت)
مي : (طلعت تجري عليا) حصل ايه
انا : محصلش جت سليمه تعالي نطلع وكسم المحضرات هبقا اجبهالك
مي : تمام يلا
انا : (اخدت مي وطلعت رحنا كافيه)
واحد : جي علينا تحبو تشربوا اي يا فندم
انا : قهوة اسبريسو وميلك شيك
واحد : تمام يا فندم ( راح يجيب الطلبات)
انا : بقولك اي يا مي
مي : ايوه يا ابراهيم
انا : انا ناوي اجي اخطبك
مي : (بفرحة وخدودها احمرت) بجد اخيرا هبقا مراتك
انا : متستعجليش كدا مراتك مره واحده انا ناوي اخطبك اخلص جامعة ونتجوز بس انا هروح الجيش بعد الجامعة ف ممكن ااجل الاستدعاء نتجوز وشهر العسل وبعدين اخش الجيش
مي : مفيش مشكلة المهم ابقا ف حضنك يا حبيبي
(واحد جه نزل الطلبات ومشي)
انا : المهم هاتي رقم حماتي عشان اكلمها واشوف معاد اجي اتقدملك فيه
مي : (كانت خجلانة ف الوقت ده) ماشي اكتب عندك ***********
انا : تمام يا قلبي
( وقعدنا نتفق علي الشقة وهكذا) ودفعت الحساب وروحت مي ورجعت البيت

(مسكت التلفون ورنيت علي ام مي :

(يــتــبـع....)

الـجـزء الخـامـس​

لسه برن علي تلفون ام مي :
امي : اصحا يا زفت الساعة بقت ١٢ الضهر
انا : ( مسكت التلفون لقيت التاريخ قديم انا لسه ف ٣ ثانوي احا كل دا كان حلم شكل الحشيشة الي القهوجي ادهالي كانت تقيلة نيك )
انا : ( قمت غسلت وشي ورجعت مسكت التلفون لقيت مي بعتالي كتير وكذلك محمود )
انا : (رديت ع مي الاول)
مي : اصحا ي ابراهيم كل ده نوم احنا مش اتفقنا نخرج انهارده
انا : صباح الخير يا قمر
مي : اخيرا صحيت صباح النور
انا : تعالي نأجل الخروجه كده عالساعه ٢ عشان ورايا حاجات نسيت اعملها
مي : ماشي يروحي ابقا كلمني قبليها ب ساعة
انا : ماشي يا مي سلام.
انا : خخخخخخخخخخخخخخخ بقا كل دا طلع حلم انا لسه مخلصتش ثانوي كسم القهوجي ع كسم الحته الي ادهالي
( هنا محدش سمعني عشان اوضتي كانت عازله للصوت )
انا : رحت فتحت شات محمود
محمود : ولاا انا دخلت كلمت البت عملتلي بلوك وبعدها شالته تاني
انا : طب وشالته ليه
محمود : (بعتلي فيديو للشات مبينهم )
سلمي : ( ودي صاحبه شهد الي محمود دخل يكلمها من تلفوني وشتمته محمود قال مبدهاش بقا ودخل يكلم سلمي دي الي هو بيحبها مش شهد )
وصف سلمي : ( شعرها اسود ناعم ومفرود عينيها عسلي رفيعة بزازها صغيرة وطيزها متوسطة )
سلمي : هو انت محمود احمد
( احمد اسم ابو محمود)
محمود : اعتبريني هو
سلمي : طب هو انت تعرفني
محمود : ايوه انتي سلمي
سلمي : طب كنت عايز ايه
محمود : خلاص فكك مفيش مفيش
سلمي : بجد كنت عايز ايه
محمود : كنت عايز نبقا صحاب وكده براحتك يعني
سلمي : بس انا مليش فحكاية الصحاب والارتباط دي كفاية عليا ٣ ثانوي
محمود : براحتك يعني
سلمي : بعد الامتحانات اشوف الحكاية دي هو انت ارتبط قبل كده
محمود : ايوه بس ياريتني م ارتبط
سلمي : ليه كدا
محمود : الي كنت مرتبط بيها كانت كل شوية خناق معايا وبضان الصراحة
سلمي : بس اكيد كنت بتزعلها
محمود : خلاص خلاص فكك متفكرنيش
سلمي : طب اشمعنا اخترتني عشان ترتبط بيا
محمود : صعب اوصف فيكي عشان فيكي صفات كتيرة
سلمي : طب اوصف اي حاجة 🖤🌚
محمود : جامده 😂
سلمي : امم واي تاني☺️
محمود : مهي جامدة دي بكل حاجة
(هنا طبعا قعدو يتمحنو فبعض طول الشات لحد م قفلت)
انا : بقا واحده تقولك اوصف اي حاجة فيا تقولها جامدة يبن الاحبه
محمود : وانا مالي ي لمبي مش بعرف اوصف ب احترام
انا : قولها رقيقة قولها جميلة اي حاجه من الكلام البضان ده
محمود : ماشي
( لقيت رقم بيكلمني من واحد اسمه احمد )
احمد : بقولك تيجي نخرج انهارده احنا والشلة ولا ايه
( نسيت اقولكو ف فترة الثانوي جمعت صحاب وبقينا شلة واحده )
انا : مش فاضي انهارده و**** خليها بكره احسن بس ابقا فكرني
احمد : اشطا
(قعدت شوية ع التلفون وكلمت مي)
انا : يلا البسي وقابليني علي اول الشارع بتاعكو
مي : ماشي بس هنروح فين
انا : لما نتقابل هتعرفي
(نزلت وقولت اني هقعد مع صحابي وهتاخر)
قابلت مي علي اول الشارع
مي : اتاخرت ليه
انا : انتي بقالك قد ايه واقفه
مي : دقيقة واحده
انا : متأخرتش اهو
مي : طيب يلا هتودينا علي فين
انا : تعالي وهقولك (رحت انا ومي مطعم )
مي : كل ده عشان توديني المطعم
انا : اصبري بس لسة اليوم طويل
( ف اللحظة دي دخل طاقم من الشغالين ف المطعم وقعدين يغنو ومعاهم تورته وجم علينا )
انا : كنتي فاكره اني هنسي عيد ميلادك انهارده
مي : ( ضحكت واتكسفت) انت افتكرت انا كنت ناسية خاالص
انا : يلا نطفي الشمع واتمني امنيه
مي : ( طفت الشمع واتمنت امنيه ف دماغها)
انا : بقيتي 18 سنة يا بطة
مي : انت مش ناوي تبطل مغازلة فيا
انا : لا مش ناوي تاكلي ايه بقا
( الجرسون جه عندنا )
مي : هاخد ده وهوت شوكليت
انا : هاتلي ده وقهوة اسبريسو
الجرسون : اي حاجه يافندم
انا : لا تسلم
(الجرسون راح يجيب الطلبات)
( جه الاكل وخلصنا ولفيت الجاتوه ف علبة واديتها ل مي)
مي : دا احلي يوم فحياتي يا حبيبي يلا عشان نرَوح
انا : نروح ايه بقولك اليوم لسه طويل تعالي
(خدت مي ورحنا الملاهي )
مي : انت جايبنا هنا ليه يا ابراهيم اوعا يكون الي فدماغي
انا : هو الي فدماغك يا مي
مي : انت احلي واحد ف الدنيا يا ابراهيم ( وحضنتني )
انا : وانتي احلي واحده
(رحنا نلعب انا ومي ولعبنا اكتر من لعبة والساعه جت 7 ومشينا)
انا : بقولك كلمي امك قوليلها انك هتباتي انهارده عند صحبتك عشان متقلقش عليكي
مي : ليه هو انا مش هروح
انا : لا انهارده انتي بتاعتي يا قلبي
مي : هنروح فين مهو اهلك ف البيت
انا : كلميها بس وهقولك
(مي كلمت امها وقالتلها ماشي )
(وانا كلمت ابويا وقولتله هبات عند محمود انهارده وهرجع بكره الضهر وقالي ماشي )
انا : تعالي يلا
(خدتها وركبنا موصلات لحد موصلنا عند عماره معينه وطلعنا وفتحت الشقة كانت متشطبة وفيها عفش وكل حاجه)
مي : شقة مين دي يا ابراهيم
انا : شقتنا انا وانتي الي هنبقا نتجوز فيها
مي : بس انت مقولتليش قبل كده
انا : كنت عاملهالك مفجأة يا حبيبتي تعالي يلا وبعدين اقولك
( مسكت مي علي اوضة النوم وكان في لمبه عامله نور خفيف )
بدات ابوس مي ف شفايفها وهي متجاوبة معايا بتاع دقيقتين وهي دابت خالص قلعتها هدومها وقلعت هدومي ورجعت اخدها ف بوسه طويلة وانا عمال اقفش ف بزازها نزلت قعدت ارضع شوية ف بزاز مي وبيطلع منها اهات خفيفة ونزلت الحس كسها كان وردي ونضيف مفهوش لا شعرة
مي : ااااه يا ابراهيم براااحه مش قاادره اااااااه دخله بقا انا مبقتش قاادره
انا مكمل لحس وبعض ف زنبورها وشفايف كسها لحد مجابت شهوتها ف وشي قمت عدلتها وضع الدوجي وجبت زيت لنيك الطيز وحطيت شوية ع خرمها وشوية ع زبي ودخلت راس زبي
مي : اااااااه دخله كله طيزي واجعاااني اووي يا ابراهييم
انا : ادخل ايه
مي : دخل زبك كله فطيز شرموطتك وحبيبتك
قمت مدخل زبي كله مره واحده فخرم طيزها وفضلت انيك فيها اضربها علي فلقات طيزها لحد م احمرو وبقو شكلهم يهيج الحجر وفضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه وهي عماله تتأوه بصوت عالي وقاعد بفرك ف كسها لحد م جابت للمره التانية قمت فركت شوية زبي بعسل كسها الي نازل منها ونمت علي ضهري هيا قامت مسكت زبي دخلته ف طيزها وفضلت تتنطط علي زبري بتاع عشر دقايق
مي : اااااه بحبك اكترررر ااااه نيكني كمان فطيزي ااااه
قمت انا نمت علي ضهري جبت مي نيمتها عليا بضهرها ورفعت رجليها دخلت زبي فطيزها كله مره واحده
مي : ااااااااااه برااااحه يا ابراااهيم كده هتعووووور ااااااه مش قادره
فضلت انيك فيها بكل قوة وسرعة وهي تتأوه وعماله تضحك وتتوجع وجابت المره التالته وانا لسه بنيك فيها وقولتها هجيييب يا قلبي عايزاااهم فيين
مي : هاتهم فطيزي لبنك وحش طيزي ااااه
فضلت اسرع فالنيك قوي لحد م جبتهم فطيزها وسيبت زبي لحد م طلع من طيزها لوحده
مي قامت تمص زبي وتنضفه من كل ده وخلصت قمت انا واخدها ف حضني وبقاعد ببوس فيها
مي : انا بحبك قوي يا ابراهيم
انا : انا اكتر يا قلبي
مي : مش ناوي تقولي بقا الشقة دي من امتا
انا : ابويا كان جايب الشقة دي يا مي عشان اتجوز فيها وكان جايبها بقالها سنتين وانا اخدت المفتاح منه بحجة اني اظبطها وافرشها وكده واديني فرشتها وكمان بقضي الوقت معاكي فيه
مي : طب اشمعنا مقولتليش عليها من بدري
انا : كنت عايز اخليهالك مفاجأة يلا بقا نقوم ناكل
( قمنا كلنا انا ومي وهي مره تأكلني وانا مره بأكلها وخلصنا وقمنا دخلنا الاوضة تاني وكان فيها تلفزيون قعدنا نتفرج عليه شوية )
انا : بقولك اي يا مي
مي : ايوه يحبيبي
انا : بقولك بما انك هتبقي مراتي مستقبلا انا مستعجل عليكي قوي
مي : مستعجل عليا ازاي محنا مع بعض اهو
انا : عايز افتحك يا مي
مي : (اتخضت واتلغبطت ) مش هينفع يا ابراهيم لازم نتجوز الاول افرد حد كشفنا او اتجوزت حد غيرك
انا : متخافيش يا مي محدش غيري هيتجوزك والي هيقرب من باب بيتك غيري يبقا جَني علي نفسه ومفيش حد هيعرف ولو حد عرف طز فيه اعلي م فخيلة يركبه كدا كدا انتي هتبقي مراتي
مي : بس انا خايفة برضو مش حاطه ف الحسبان
انا : متخافيش يقلبي
وقمت واخدها ف بوسة ودابت معايا فيها وقعدت اقفش ف بزازها ونزلت ارضع فيهم
مي : ااااه برااحه يا ابرااهيم بزازي هتتقطع
وانا مكمل عمال ارضع ف بزازها وبلف دواير بلساني حولين حلماتها زهقت قمت مقرب زبي قدام وش مي هي خدته قعدت تمص فيه بكل حرفنة ولبونة لدرجه اني كنت هجيبهم قمت ونزلت تحت لكسها قعدت الحس فيه شوية وجابت شهوتها للمره التانيه قمت مسكت زبي قعدت افركه علي كسها هنا مي فاقت وبقت خايفة وبتحاول تقفل علي كسها
انا : متخافيش يا مي هي شكة دبوس ورحت بوستها علي جِبينها ورجعت اكمل فرك ومي هنا اتطمنت شوية وفتحت رجليها قمت انا مكمل فرك ف كسها وقمت مدخل راس زبي فكسها
مي : اااه مش قااادره يا ابراااهيم خرجه خرجه اااه
قمت مكمل ومدخل نص زبي لكسها وهي بتنزل ف دموع وبتتوجع وقمت مخرج زبي لقيته كله ددمم رحت جبت قماشة مسحت الدم من علي زبي وحطيتها علي طربيزة ورحت فتحت الميه السخنة ف بانيو ف الحمام وحطيت مُطهر وقمت شلت مي وحطيتها ف الميه وبوستها علي جِبينها

( يتبع...)

الـجـزء الـسـادس

بعد ما حطيت مي ف المية جهزت اكل وجبتلها عصير وطلعتها من الميه لما هديت شوية
انا : مبروك يا مدام اشربي العصير ده عشان تعوضي الدم الي نزل منك
مي : كسي لسه واجعني يا ابراهيم ومش هعرف اروح البيت كده
انا : معلش يا روحي هو شوية والوجع هيروح كلي بقا عشان تعوضي مجهودك واشربي عصير عشان الدم الي نزل منك
مي : حاضر يا ابراهيم
( قعدت انا ومي ناكل وخلصنا وقمنا نرتاح شوية ونتفرج عالتلفزيون لحد م الساعة جت ١١ بليل )
انا : تعالي بقا نكمل البقية ولا مش قادرة و نخليها بكره
مي : ( ساكتة ومكسوفة ) مش عارفة
انا : طب تعالي نجرب يا روحي ولو مقدرتيش قوليلي وانا هبطل
مي : م ماشي
( خدت مي في بوسة وهي قعدت تبوس فيا كمان بتاع دقيقة نزلت قعدت ارضع في بزازها وافعصهم ومي عماله تتأوه وتوحوح تحتي ....
مي : برااحة يا ابراااهيم اااااه بزازي هتتقطع اااااه
وانا مكمل رضع ف بزازها لحد م زهقت ونزلت عند كسها لقيته محمر شوية نزلت الحس في كسها براحه لقيتها متجاوبة وفحتة تانية خالص
مي : اااه احححح اكتر يا ابراهيم اححح مش قادرررة دخله اااااااه بقا مش قادرة
انا : ادخل اي يا قلبي
مي : اااه دخل زبرك في كسي وريحني
قمت جايب شوية زيت بتاع نيك الطيز وحطيت شوية علي راس زبي وقعدت افرك زبي في كس مي وجابت شهوتها لأول مره وقمت مدخل راس زبي ...
مي : اااه مش قادرة هو ده هيخش كله ف كسي
انا : ايوه يا قلبي ومتخافيش هدخله واحده واحده ( كان ساعتها بتاعي طولة 18 سم )
( كملت ودخلت حبه من زبي في كس مي وهي عماله توحوح واهات لقيتها مش ممانعه خالص قمت مكمل ومدخل نص زبي فكسها هنا اهاتها زادت واتوجعت شوية لقيتها اتوجعت استنيت دقيقة كده وبتاعي كان في كس مي لحد م كسها اخد علي نصه كملت بنفس الوضعية لحد مدخلته كله فكسها واستنيت بتاع دقيقة وقعدت انيك فيها براحه .. )
مي : اااااه نيك كمان فيا يا ابراهيم نيك ف شرموطتك ولبوتك اااااه
( انا قمت مزود السرعة شوية اتجاوبت معايا اكتر قعدت ازود ف السرعة كل شوية مي : ااااااه ايوه نيييك افشخخ لبوتتك نيكني اكتر يا ابراااهيم ااااه اسرع وقعدت تدعك بصباعها فوق كسها بسرعة لحد مهي جابت وانا كنت قربت اجيب زودت سرعتي وطلعت بتاعي علي اخر لحظة ونطرتهم علي بزازها .. ونمت جنبها علي السرير وحضنتها ..)
انا : اي رائيك انهي افضل نيك الطيز ولا الكس
مي : انت فرهدتني اووي يا ابراهيم نيك الكس كان حاجه مختلفة وفيه متعة اكبر انا بحبك قوي يا ابراهيم
انا : وانا بحبك اكتر يا قلبي الوجع راح ولا لسه
مي : اه راح شوية الوجع بقا خفيف
انا : طيب تعالي ننام يلا
( جبت منديل ومسحت لبني الي نطرته علي بزاز مي ورميت المنديل وحضنتها ونمنا واحنا حاضنين وبنبوس بعض .. )
انا : صحيت الصبح لقيت مي في سابع نومة
قمت واستحميت ولبست نزلت جبت فطار وجيت لقيت مي لسة نايمة حطيت الاكل ف اطباق ورحت ل مي ..
انا : مي يا مي اصحي يلا انا جبت فطار ليا وليكي يلا قومي
مي : ممم مش قادرة اقوم دلوقتي تعبانة يا ابراهيم
انا : طب اجيب الفطار عالسرير هنا وتقومي وناكل
مي : ماشي مفيش مشكلة
رحت جبت الفطار لقيت مي قامت وبتكلم حد ف التليفون ..
مي : ايوه يا ماما هرجع علي الساعه ١ كده انا كنت بايته عند نوران كانو عاملين عيد ميلاد ليا هي وشوية من صحباتي
ام مي : ماشي يا مي متتاخريش لبليل لو عايزه حاجه ابقا رني عليا
مي : ماشي يا ماما سلام
انا : صباحية مباركة يلا بقي ناكل
مي : معلش يا ابراهيم مقدرتش اقوم اصلي تعبانة من امبارح
انا : طلعتي خفيفة يلا كُلي
( قعدت انا ومي ناكل وعملنا واحد عالسريع بعد الاكل وقمنا نستحما وعملنا واحد ف الحمام ولبسنا كانت الساعه ١٢ ونص )
انا : يلا هوصلك البيت
مي : هتروح فين بعد كده
انا : مش رايح ف حتة هطلع البيت تاني
مي : طب عيني فعينك يا ابراهيم
( فضلت باصصلها وهي بصالي وانا غفلت وبعدت عيني علي حاجه تانيه )
مي : رايح فين يا ابراهيم عينك كشفتك
انا : رايح مع صحابي بلايستيشن وهخرج معاهم وبعدين انتي هتفضلي تسألي عالرايحه والجاية انا مبحبش كدا يا مي وانتي عارفة بحبك قد ايه واستحاله اخونك
مي : الحق عليا انا زي اي واحدة بتغِير علي حبيبها او جوزها وبعدين انا مش هطمن بكلمتين تلاته
انا : خلاص يا مي اقفلي عالموضوع ده انا هروح البيت وهنزل مع صحابي سلام .
( طلعت مي بيتها واتأكدت وروحت البيت لقيت احمد بيكلمني )
احمد : ها تنزل ولا اي النظام
انا : اشطا نازل
احمد : تمام هعدي عليك انا وباقي الشلة الساعة 2 هنكون عندك
انا : تمام يسطا
( قعدت العب عالتلفون شوية لقيت محمود باعتلي اسكرين للشات بينه وبين سلمي )
سلمي : انا مش هعرف اكمل معاك يا عمرو هو اه بقالنا يومين بس بنتكلم وارتبطنا بسرعة بس انا وعدت اهلي اني مكلمش ولاد تاني انت ينفع توعد اهلك ب وعد وتكسره انا اسفة جدا مش هقدر اكمل
محمود : هو انتي تخلي الواحد يحبك وتكسري قلبة
سلمي : بعد الشر بس انا معرفش اخلف الوعد بيني وبين اهلي سلام دلوقتي يمحمود عشان امي بتنادي عليا
( محمود مردش عليها وقفل )
انا : طب قولها نبقا صحاب عادي ونبقا نرتبط تاني بعدين
محمود : خخخخخ يلعن كسمها عليا الحرام من ديني منا مكلمها تاني
انا : خخخ وبعدين يكسمك انت بقالك يومين مرتبط بيها هتقعد تسوقلي فيها وتقولي كسرت قلبي والشرمطه دي قولي اساسا هي جابت معاك سكه ازاي ف يومين دا وقت قياسي
محمود : هقولك ...
( فلاااش باااك)
محمود كان قاعد فدرس الانجليزي وبيكلم صحابه من تحت لتحت والميس بتشرح خد باله ان سلمي بتبص عليه اوي وسرحانه هو سرح كمان ف جمالها ومبقاش مركز لحد م الحصة خلصت ومشيو بعدها...
بعد فترة لما محمود دخل يكلمها : ..
محمود : هو انتي كنتي بصالي فدرس الانجليزي وسرحانة ليه
سلمي : الصراحة سرحانة في جمالك وانت كمان كنت بتبصلي
محمود : انا خدت بالي لما كنتي بصالي وبصيتلك وبعدين انا طلعت جميل كدة
سلمي : وحياتي ايوة
محمود : طب قولي بصراحة بتحبيني ولا لا
سلمي : الصراحة بحبك
(عودة من الفلاش باك )
انا : دي شرمطة مش حب وبعدين احا هو اي الي وعدت اهلها متكلمش ولاد تاني دي علي كدة كانت مدوراها مع ولاد كتير وياعالم كانت بتتناك منهم ولا لاولا اتفتحت اصلا يعني كنت هترتبط ب مومس كويس انها سابتك
محمود : بس حاسس برضك اني زعلان مش عارف ليه
انا : كسم بضانك انا بليل هكلمك عشان مش فاضي دلوقتي سلام
------------------------------------------------------------------------------------
( لقيت احمد بينادي عليا هو وباقي الشلة لبست الكوتشي ونزلت )
لقيت احمد و مروان و يوسف و محمد مستنيني
سلمت عليهم واحد واحد
وصف ليهم
احمد : ( هو نفس جسمؤ بالظبط رفيع وكل حاجه عينه سودة وبشرتة بيضة وشعرة كيرلي حالق الجناب وعنده النقط الي بتبقا بُني ف وشة )
مروان : ( تخين شويتين شعرة خفيف جايبة علي جنب زي عبد الحليم كده عينه سودة بشرتة بيضة )
يوسف : ( جسمه ناشف وعادي اطول واحد فينا وشعرة زي شعر مروان وعينه سودة وبشرته بيضة )
محمد : ( تخين بس مش قوي شعرة مطولة كله درجة واحدة وكيرلي وعينه سودة )
رحنا انا والشلة دي نتمشي لحد البلستيشن واحنا رايحين عدينا من عند جنينة كانت كلها مطلعه ف الارض نبتة صغيرة فشخ وليها اربع ورقات ودي 🍀 بيسموها " نـبـتـة الـحـظ "
انا : بقولكو ايه النبتة دي بيقولو عليها بتجيب الحظ متيجو ناخد واحده منها ونشوف الحوار بتاع الحظ ده
احمد : اشطا ( خد واحده وحطها فجراب الموبايا بتاعة )
( ومروان ويوسف ومحمد وانا معاهم عملنا زي احمد )

(وعرفنا دلوقتي جزء من ليه القصة اسمها نبتة الحظ)


وقعدنا نتمشي لحد البلستيشن وجينا نعدي الطريق لقيت عربية جاية بسرعة فشخ علينا احمد ومروان ويوسف ومحمد كلهم عدو بسرعة وانا كنت وراهم اخر واحد العربية جت خبطتني وجريت ....

( يـتـبــع.....)​
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: H90, Yenxeny, ماستر مالك و 7 آخرين
ا

الجمد

ضيف
كمل بس طول الجزء الثاني عشان كده قصير جدا
 
  • أحببته
التفاعلات: D A M A
م

متهور موت

ضيف
بس هو محدش هيقدر يقيمك دلوقتى خصوصاا انه الجزاء صغير بلمعنى الحرفي فهنستناا الجزاء الجديد الطويل ونقيم بس انا متفائل
 
  • أحببته
التفاعلات: D A M A
K

King 1

ضيف
بدايه حلوة بس الجزء صغير اتمني تطول الأجزاء بعد كده
 
  • أحببته
التفاعلات: D A M A
A

Alex 13

ضيف
تسلم ايدك يا برنس
بس الجزء صغير اووووووي
استمر وياريت متتاخريش علينا
 
  • أحببته
التفاعلات: D A M A
S

Six_machine

ضيف
يسطا انت ممكن تجمع أفكارك وتخلي جزء واحد بالأسبوع بس يكون كبير
 
م

متهور موت

ضيف
يسطاا جامده وكل حاجه بس قصيره نييك وياريتت تحدد معاد نزول الاجزاء وانت ممكن تخليه يخش علاقه حب مع حد وهتبقاا احسن بس اكد مش ف سنه ده بس هتطير كام سنه من القصه فاهم
 
  • أعجبني
التفاعلات: D A M A
M

MHmh

ضيف
جزء كويس وجميل
بس المشكلة ان الجزء لسه صغير ولاكن
👍👍👍 أستمر 👍👍👍
 
M

Mr Eka

ضيف
ياريت الإدارة تدمج الجزأين مع بعض عشان منتهش وانت يصحبي وانت بتنزل الجزء الجديد كلم الإدارة عشان الدمج ومتنساش تغير العنوان
يعني انت هنا منزل الجزء الاول والتاني والعنوان مكتوب الجزء الاول فقط.
 
F

fares1980

ضيف
بداية قصة ممتعة ولكن الأجزاء صغيرة جدا
استمر وبالتوفيق صديقي
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل