• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس التحرر نكت مرات صاحبي (1 مشاهد )

M

mo2men14

ضيف
اسمي مؤمن، كان في رحله في الشغل مؤتمر في شرم الشيخ فكان معايا صاحبي في الشغل و انتيمي في الكليه ، انا و احمد كنا نفس الشله و هو اتجوز نور كانت صاحبتنا و هو كان مرتاح ماديا وقتها و اتجوزها، و هو بيكلمها و كان السبيكر مفتوح لقيتها بتقولي انها خايفه عليه مني عشان البنات الي في شرم و السياح، قولتلها متقلقيش حرجعهولك معاه ٤، قالتلي ياخي هو يقدر بس علي الي معاه و ضحكت بمياصه اوي ف استغربت و احنا في الطريق بتكلم مع احمد قالي انهم في العلاقه دايما هيا بتبئي عايزه كتير و هو معندهوش وقت كتير و مش فاضي، قولته **** يكون في عونك انتا متجور مكنه برضو ، ضحك و قالي فاكر الكليه كلها كانت عنيها منها بس انا في الاخر الي اتجوزتها،.
انا اقترحت عليه اه يخليه نور تشتغل بدل قعده البيت ديه مخلياها فاضيه على طول و اقنعته واقنعتها و خليت نور تيجي تشتغل عندنا في الشركه ف بئيت بروح البيت عندهم كتير نتكلم في مشاكل الشغل.
ففي يوم من الايام كان عندنا حوارات كتير و اضطريت اسهر و قالولي انام عندهم في اوضه الضيوف، اليوم ده مجاليش نوم فضلت صاحي للفجر ر و نور صحت دخلت الحمام و خدت شور و بعدين طلعت شافتني، شعرها كان مفرود على كتافها لسه مانشفش وهي لابسة قميص نوم صيفي خفيف خالص ماتعرفش تفرق بين لون جسمها الابيض ولون القميص .. اول ماشافته قالتله ايه يا مؤمن ايه اللي مصحيك بدري اوي كده ده احنا لسه الفجر وانت مانمتش.. قلتلها مش جايلي نوم .. كانت بتكلمني والفوطة على شعرها ووشها بتنشفه.. قالتله انت لسه موضوع الشغل ده مضايقك .. قلتلها مش الشغل بس .. قالتلي انتها شكلك عايز تحكي.. طيب انا هعملنا كوبايتين شاي ونقعد عند الشباك نشربهم وتحكي براحتك.. راحت المطبخ رحت وراها وهي بتعمل الشاي وانا متنح في طيزها وهي ماشية قدامي لغاية الكنبة اللي هتقعد عليها وكل فلقة لحمها بيترجرج قدامي.. قعدت احكيلها عن الشغل و عن مشاكلي و ليه مش بلائي حد مناسب ليا و كل علاقاتي العاطفيه بتفشل.. قالتلي انتا كل البنات تتمناك و طلعتلي صور بنات صاحبتها و قالتلي انها حتزبطني معاهم وانا بهزر معاها فقولها معكيش ليهم صور كده يعني، قالتي صور ازاي يعني، قولتلها يعني بشعر كده في البحر بيكيني مثلل، فورتني صوره لصاحبتها بالمايوه و نور بتكلمني مكانتش واخدة بالها ان القميص الخفيف اتزحلق على بشرتها الناعمة لغاية ما رجليها اتعرت لغاية فخدها بس انا واخد بالهي اوي.. قولتلها علي فكره اراهنك بالمايوه انتي احلي منها بكتير، قالتي بس يا بكاش و ضربتنس علي صدري بهزار كده، في الوقت ده احمد صحي و لقانا كده قاعدين و مراته لابسه روب خفيف بيقولنا بتعملو ايه يا اندال سهرانين من غيري، قولتلو تعالا شوف صحاب مراتك عاملين ازاي فنور بتقولي يا غلس الصور ديه ليك بس هو ميشوفهاش ف احمد خد الموبايل بيشوفها و قعدنا نهزر مع بعض و شغلنا التلفزيون علي اغاني و كنت عايز ارقص قومت رقصت كده علي مهرجانات انا و احمد لقيت نور دخلت معانا ترقص فقولتلهم لا احنا نعد بئي و نسيب نور تمتعنا شويه و احمد انبسط و قالي فكره حلوه اوي، بدأت ترقص وهي بتترعش والقطعات اللي عالجوانب مخلية كل حتة فيها تبان بتتهز.. وقامت موطية وضهرها ليا وهي فاتحة رجليها وبتعمل حركة رقص زي اللي بتعملها دينا وهي فاتحة رجليها وبترعش طيزها قدامي وانا عيني بتزغلل وهتطلع عليها .. وقامت لافة ورافعة رجل حطاها عالكنبة جنبي ونازلة بوسطها وهي بتهز صدرها اللي كان بيبظ كله من القطعات وهي بترعش وصدرها الملبن قرب يغرس فيه وشي.و انا وشي احمر نار واحمد ماعدتش عارف يقولها حاجة بس حتة من جواه كانت مستمتعة وعايزة تتفرج بس عاللي بيحصل.. انا رحت ماسك وسطها بإيديي وهي بترعشه.. نور شكلها جامد اوي رقاصه محترفه فعلا حتى احمد كان مبسوط روحت راقص مع نور و بدات المسها وايدي بتحسس عليها حتة حتة من رجليها وقمت داخل على فخادها واحمد كل شوية يقولي خلاص كفاية اقوله متبئاش اناني بئي مهي قاعده معاك علي طول يا اخي قعدت احسس فيها و هيا بترقص لغاية ماوصل لوسطها وانا ضاغط على طيزها و بقولها ايه الرقص الجامد ده يا نور بس روحت بايسها و حطيت ايدي علي بزازها و نور بدأت تطلع اهات كده و بصت لاحمد ينفع يعني مزه زي ديه متمتعهاش فنور بعلوقيه قالتلي مش بيعرف يعمي حاجه خالص و زبه مش بيقف، روحت انا ماسك القطعة اللي فوق واللي تحتيها من قدام وقمت شاددهم بعيد عن بعض وقبل ماحد ينطق بقول احاا ايه البزاز دي وقمت هاجم عليهم بيفعص في فردة والتانية ماسك حلماتها بيمضغها بسناني زي اللي محروم طول عمرهي ونور خلاص ماعدتش قادرة تمسك نفسها وطلعت منها الآاااااااااه حرام عليك يامؤمن سنانك هتقطعني بالراحة اااااااي انت بتمص جامد ااوي اااااه
مش قادرة.. احمد جري عليا و قالي ايه ااي بتعمله ده ياعم سيبها و انا و هيا مش سامعينه اصلا و نور قالتله متسبنيش يا احمد صاحبك شكله تعبان و مفتري اوي، قالها حاضر انا مش حسيبك .روحت ماسكها ولاففها خلتها واقفه علب الكنبه زي الكلبه قمت قاطع القميص من على طيازها انا بقولها عماله ترجي طيظك يا شرموطه يا متناكه من ساعت ما جيت ده انا حفشخ امك و روحت قالع الحزام و قمت ضاربها علي طيظها جامد ، فاحمد بيقولي حرام عليك انتا بتعمل فيها كده ليه ، قولتله سيبني اربي الشرموطه ديه طالما انتا مش عارف تتعامل معاها و شغال ضرب في طيظها جامد لغيت ما احمرت و نور عماله تصوت و تخربش في احمد، روحت انا شديت احمد و قولتله قلعها الكلوت، راح احمد قلعها الكلوت بتاعها، قولتله افتحلي خرم طيظها كده و توف فيه يا خول، احمد اندهش من الشتيمه بس لئيته نفذ كلامي علي طول، قولتله الحس خرم المتناكه ديه فحسيته متردد كده شويه روحت غارس وشه في طيظها و هو كان رافض لغيت ما نور قالتله الحس يا حبيبي اسمع كلامه خليه يرتاح و يريحني، فضحكت و قولتله اسمع كلان المدام و انا شغال بعبصه في نور و هيا بتصرخ ااااااااااااه لالالالا بجد مش قادرة بيفشخني اا قمت جايبها من شعرها عالأرض مخليها على ركبها قمت فاتح البنطلون والبوكسر بتاعي منفوخ بس خلى نور تتخض.. مدت ايديها عشان تخرجه قمت خابط على وشها خلاها تشهق شهقة سمعت العمارة كلها هيييي احيه ايه ده يخربيتك انت سارقه من بغل.. وقامت واخدة راسه بايساها بكل حنية وبعدين بدأت تلحسها ونزلت على الجوانب تبوسها.. شعرها كان بينزل على عنيها فاحمد نزل جنبها عشان يبعد شعرها وهي بتلحس لغاية ما قامت ماسكاه وقايلة ده هيتبلع ازاي ده . روحت مدخل زبري في زورها للاخر و بضربها بزبي علي وشها يا شرموطه الازبار مصي زبي عدل و روحت ضاربها علي وشها و قومتها قولتلها تعالي يا متناكه عشان انيك و قولت لاحمد شيل الشرموط ديه حطها علي الكنبه عشان اعرف انيكها وروحت شغال نايك فيها و احمد جنبي عمال يبص علي صويت مراته الي عمره ما سمعه في حياته، نور بصت لاحمد و قالتله تعالا ياحبيبي عشان تشوف بنفسك اللي دخلته بيتك على مراتك من حقك تقعد في اول صف.. وقامت منيمه احمد على ضهره وطالعة بكسها على وشه ونايمة عكس جسمه.. انا قمت جاي حاشر زبري في كسها وبقى المنظر عند احمد شايف شفرات كس مراته زبري طالع داخل فيها .. نور عماله تقول مش قادرة خلاص ااااااي.. صاحبك بيفشخني .. زوبره حديد يخربيته .. بص كويس صاحبك بيعمل ايه في مراتك.. كنت خلاص مش قادر حجيبهم قولتلها يا لبوه يا مومس حنزل في كسك.و نور كانت بتطلع صوت اهات ككابه.. اول ما شلت زبري وكسها بدأ ينزل اللبن اللي فيه.. احمد حاول يقوم لقيت نور بتقوله خليك ياحبيبي شوف لبن صاحبك وهو بينقط من كسم مراتك عشان هتبقى ديوث مراتك علي طول.
 
  • أعجبني
  • مضحك
التفاعلات: مفترس, 00Mahmoud Abbas, الساحر الرمنسى و 2 آخرين
A

Alaa3rs

ضيف
انت كاتب اول جزء بس و الباقي سارقه من قصة تانية بس تمام يعني شغالة
 
  • أعجبني
التفاعلات: King 69
ح

حنكو دبور

ضيف
القصة حلوة بس لو كان حد غريب مش صاحبه كان هايبقي عادى
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل