أمنيه رشدى
Sexaoy Princess
عضو
ا
ابدأ بتعريف نفسي انا محمود عندي 19 سنه ف كلية هندسه
ابطال القصه
طبعاا اول واحده هيا فاتن بنت خالتي
فاتن 27 سنه جسم ولا افجر بزاز ملبن وكبيره وطيز متوسطه بس ملبن وواخده كيرف ابن متناكه (تعتبر اقرب واحده ليا ف حياتي)
اختي التوأم مريم جسم اندر ايدج فاجر مفيش بطن وطيز جباره وبزااز فاجره فاتن مطلقه من سنتين تقريبا ومخلفه ولد عندو5 سنين وجوزهه كان راجل محترم وحالته الماديه حلوه ف سبلها الشقه تقعد هيا وابنهه فيهه وبحكم انها من غير راجل وطبعاا احنا اقرب اتنين لبعض ف العيله ف كنت دايما بروح اشوفهه لو محتاجه حاجه او اسهر معاهه شويه ك سهره عاديه جداا واصلاا مكنتش بفكر فيهه ك جنس وكداا لحد ما جه اليوم الي قلب حياتي
البدايه
فيوم رحت لفاتن وقعدنا نتكلم عادي وكان في فدماغي حاجه عاوز اسالهلهه كنت مرتبط وعاوز انيك البنت الي مرتبط بيهه
انا:بقولك اي يا فاتن عاوز اسالك ف حاجه بس مكسوف وخايف بصراحه
هيا:مكسوف وخايف مني انا هههههه ايش حال اني حافظه كل اسرارك
انا:هههه يبقا اتكلم علطول بصي انا مرتبط ب بنت وكنت عاوز اسالك ف شوية حجات كداا بما انك خبره هههههه
هيا: اخيراا ارتبط اسال وابقا اسالك بس اكيد هتعرفني عليهه
انا : اكيد.. بصراحه انا كنت عاوز انام معاهه
هيا:بنات الناس مش لعبه يا محمود
انا:يابنتي لعبة اي انا بحبها و.*** وعشان كداا عاوزهه
هيا:طيب اي واحده عشان تنام معاهه لازم تكون هياا حباك ومتطمنالك ميا ف الميا المفروض تمهدلهه الموضوع الاول تكلمها عن السكس تمسك ايدهه كداا يعني من الاخر تخليك سافل معاهه ولو هيا عاوزه هتتجاوب معاك
انا: لو ع اد كداا سهله بس كنت عاوز اسالك ف حاجه كمان
هيا:اسال
انا:بصراحه انا عمري م عملت كداا قبل كداا ف ممكن تقوليلي ونا معاهه اعمل اي بالظبط
هيا:ينهار اسود انتا عاوزني اكلمك ف السكس كمان انتا اكيد اتجننت
انا:مه انا لو مسالتش اقرب واحده ليا ف حياتي هسال مين
هيا: تؤ ماشي هفهمك وع ال**تفهم
انا:تسلميلي ياروح قلبي
هيا:الاول انتو هتكونو فين
انا:ف شقة وتحد صاحبي هاخدهه منو يوم
هيا:طيب اول ما هتدخلو الشقه هتبدأ الاول تحب فيهه وتتكلمو شويه كلام عادي و واحده واحده تمسك ايدهه وشويه وتبوسهه اهم حاجه البوس وهيا واول ما تحس ان جسمها بق سخن كداا اعرف انها خلاص تقدر تعمل الي انتا عاوزه
انا:يعني اول ما احس انها هاجت ادخل بتاعي ولا اي مش فاهم
هيا:اتلم يااض الفاظك
انا:وحنا هنتكسف من بعض!! فهميني بس اعمل اي
هيا:انتا بتطلب مني المستحيل
انا:معلش عشان خاطري
هيا: طيب اول ما تحس انها هاجت تبدأ واحده واحده تقلعهه تقلعهه الي فوق الاول وتبدا كداا تلحس سدرها وتلعب فيه انتا اكيد بتتفرج ع سكس وعارف
انا:بس الحقيقه غير
هيا:بس نفس الفكره يعني
انا:طيب كملي
هيا:بعد ما تفضل شويه ف سدرهه تبدا تقلعهه من تحت اهم حاجه متبقاش غشيم الست مبتحبش الراجل الغشيم اول ما تقلعهه من تحت تبدأ تلحس ف.... الي انتا عارفه بق
انا :عارف اي فسري كلامك (وهنا انا كنت بستعبط لاني بدأت اهيج وحسيت انها كمان هاجت)
هيا :اي الي مش واضح متستعبطش يازباله
انا :في اي يابنتي انتي هتتكسفي مني يعني انتي عبيطه
هيا: هتلحس ف كسها ياخويه ارتحت
انا: ههههههه طب ومكسوفه تقوليهه لي
هيا :هتكسف من اي
انا: كملي كملي
هيا:هتفضل تلحس من فوق لتحت زي ما بتشوف ف الفيديوهات ياخويا لحد ما تلاقيهه جابتهم تحضنهه وتشوف لو هيا حابه تمصلك ماشي مش حابه خلاص متقرفهاش
انا:لي هيا ممكن متمصش
هيا:اه طبعا ممكن تتقرف او متحبش اهم حاجه انك متغصبهاش الست مبتحبش تتغصب ع حاجه ف الجنس بالذات
انا:ماشي
هيا:بعد كداا.. صحيح هيا مفتوحه ولا هتعمل من ورا
انا :لا هعمل من ورا
هيا: يبقا لازم توسعلها الاول عشان ميوجعهاش ومتتعورش ولا انتا تلاقيه اصلاا قد البزره هههههه
انا روحت قايم وزبي كان واقف شبه سيخ الحديد ومنغير كلام روحت مطلع زبي عينهه كانت هتاكل زبي راحت مزعقه وقيلالي انتا اتجننت انتا اهبل انتا بتعمل اي قلتلهه منتي بتتريقي حبيت اوريكي بعينك
هيا تقوم تعمل كداا
انا انا اسف بس انتي الي استفزتيني
هيا :متعملش كداا تاني
انا: ماشي
المهم كملي
هيا: لا اكمل اي البت دي هتموت ف ايدك لو هيا اول مره
انا: ههههه عرفتي بق
هيا: ضحكت كداا بكسوف
انا كنت هموت عليهه ف الوقت داا وتفاصيل جسمها كلو قدامي وحاسس انها هايجه
انا:هوا انا ممكن اطلب طلب بس دا بال***عليلي ما ترفضيه
هيا: احا اكتر من كداا طلبات
انا:معلش دا اخر طلب
هيا: اطلب خلينا نخلص
انا:بس اوعديني انو مهما حصل مش هتزعلي
هيا:قلقتني يابني عاوز اي
انا:بصراحه انا عاوز اجرب معاكي
بعد الكلمه دي لقيت وشها احمر اكتر وعماله تبلع ريقهه ونفسها بيعلا
وراحت قيلالي لا انتا كداا اتجننت بجد انتا هايج عليه انتا اهبل ولا مجنون ولا اي
انا:لا انتي وعدتيني انك مش هتزعلي وبعدين انتي اكتر واحده بحبها ف حياتي ونتي عارفه وانا مش عاوز اكون زعلتك بطلبي داا واعتبريني ماقلتش حاجه بس اهم حاجه متزعليش مني
فضلت ساكته كداا لحظه ولقيتهه بتقولي موافقه بس بشرط
انا فرحت نيك وروحت حاضنهه جامد زقتني وقالتلي مش تسمع الشرط الاول يمكن ما توافقش
قلتلهه مهما كان الشرط اكيد موافق
ضحكت وقالتلي هيا مرا واحده بس ومن ورا مش من قدام عشان الحمل وكداا
قلتلهه موافق قالتلي طيب هنيم الواد واجيلك
دخلت نيمت الواد ف اوضه وانا دخلت استنتهه ف الاوضه التانيه
فاجه لقيتهه داخله ولابسه حتت قميص يخليني اجيبهم منغير ما المسهه
جت قعدت جمبي ع السرير وقالتلي يلا
انا : لا انتي تقوليلي اعمل اي بالظبط انتي عارفه دي اول مرا ليا
هيا منغير ما تتكلم راحت راكبه فوقي وفضلنا نبوس ف بعض شويه وطلعة بنت لزينه ف البوس
بعدين قلعتني وقالتلي يلا تعاله الحس كسي
روحت كسها كان في شعر بس مش كتير وقفت باصص كدا قالتلي اي لو مقروف بلاش قلتلهه مقروف اي دنا هاكله اكل وروحت نازل عليه لحس وبوس وهيا عماله بتتاوه وتتموحن وماسكه راسي زنقاهه ف كسها ونا عمال الحس ع اخري واعض ف الزنبور لحد ما فجاه لقيت ماسورة ميه انفتحت غرقت وشي كله وريحتهه فاجره وطعمها جاحد فضلت الحس ف عسل كسها شويه وطلعت عليهه فضلت ابوس ف بزازهه الملبن الكبيره والحس فيهم قالتلي تعاله هات زبك امصو
فرحت فشخ قامت قعدت ع ركبتهه وفضلت تمص ف زبي ونا بموت م المتعه لحد ما خلاص هجيبهم قلتلهه هجيبهم هيا مهمهاش وفضلت مكمله ولا اكنهه سامعاني لحد ما جبتهم ف بوقهه ويالهوي ع المتعه وهيا مكمله مص واللبن بينزل من بوقهه ع بزازهه لحدا ما روحت مقومهه نامت ع بطنها وقالتلي افتح الدرج هتلاقي زيت هاته جبت الزيت وكان زيت ماساج قلعت القميص خالص وقالتلي ادهن طيزي وخرم طيزي ونا ما سدقت غرقت طيزهه زيت ودهنت خرمهه قالتلي براحه ودخل صوابعك صوبع صوبع ف طيزي عملت كداا ولقيت طيزهه واسعه فشخ انا مدخل تلت صوابع وهيا عادي روحت شايل صوابعي وزبي بق حجر تاني وروحت مدخل راس زبي صوتت حتة صويته فشختني م المتعه
وبعدين اخدتها بوضع الدودجي او الدودج مش فاكر الاسم
وطولت ف النيكه لاني كنت لساا جيبهم ف بوقها
فضلت انيك وهيا تصوت وتقولي اكتر دخلو كلو لحد ما كنت خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم جوا
نزلت لبني جواهه وكانت متعه بنت متناكه متتوصفش وهدينا ونمنا جنب بعض ملط
قلتلهه اتمتعتي
قالتلي مش اوي بس مع الوقت هعلمك
ونا هنا فهمت انها هتتكرر تاني وفرحت فشخ حطيت راسي وسط بزازهه وقلتلهه انا بحبك اويي لقيتهه حضنتني وقالتلي انا كمان بحبك بصتلهه بستغراب قالتلي بصراحه انا كان نفسي فيك من زمان وكنت مستنيا اي فرصه نزلت ع شفايفهه بوس ودخلنا ف بوسه رومانسيه طويله وقلتلهه انتي من انهرضه مراتي وعشيقتي واختي وكل حياتي فرجة فشخ وقالتلي انا عاوزه منك طلب قولتلهه انتي مش تطلبي انتي تؤمري واوامرك تتنفز
هيا:تسلملي يا روح قلبي
ممكن بس تبات معايه انهرضا عاوزه نبات ف حضن بعض
انا:طبعاا ممكن دنا نفسي بس بشرط
هيا:انتا هتتشرط من دلوقتي هههههه
انا: ننام ملط كداا
هيا:موافقه طبعاا
كلمتهم ف البيت وقلتلهم اني هبات عند واحد صاحبي
وهما متعودين مني ع كداا سعات كتير ببات مع صحابي
الجزء الاول كداا خلص كلمتين بق
اعزروني لان دي اول مرا ف حياتي اكتب ولو عندك تعليق ممكن يفيدني ف الكتابه ياريت تقول
ولو القصه عجبتكم هنزل بقيت الاجزاء ومش هتأخر ♥️
ابدأ بتعريف نفسي انا محمود عندي 19 سنه ف كلية هندسه
ابطال القصه
طبعاا اول واحده هيا فاتن بنت خالتي
فاتن 27 سنه جسم ولا افجر بزاز ملبن وكبيره وطيز متوسطه بس ملبن وواخده كيرف ابن متناكه (تعتبر اقرب واحده ليا ف حياتي)
اختي التوأم مريم جسم اندر ايدج فاجر مفيش بطن وطيز جباره وبزااز فاجره فاتن مطلقه من سنتين تقريبا ومخلفه ولد عندو5 سنين وجوزهه كان راجل محترم وحالته الماديه حلوه ف سبلها الشقه تقعد هيا وابنهه فيهه وبحكم انها من غير راجل وطبعاا احنا اقرب اتنين لبعض ف العيله ف كنت دايما بروح اشوفهه لو محتاجه حاجه او اسهر معاهه شويه ك سهره عاديه جداا واصلاا مكنتش بفكر فيهه ك جنس وكداا لحد ما جه اليوم الي قلب حياتي
البدايه
فيوم رحت لفاتن وقعدنا نتكلم عادي وكان في فدماغي حاجه عاوز اسالهلهه كنت مرتبط وعاوز انيك البنت الي مرتبط بيهه
انا:بقولك اي يا فاتن عاوز اسالك ف حاجه بس مكسوف وخايف بصراحه
هيا:مكسوف وخايف مني انا هههههه ايش حال اني حافظه كل اسرارك
انا:هههه يبقا اتكلم علطول بصي انا مرتبط ب بنت وكنت عاوز اسالك ف شوية حجات كداا بما انك خبره هههههه
هيا: اخيراا ارتبط اسال وابقا اسالك بس اكيد هتعرفني عليهه
انا : اكيد.. بصراحه انا كنت عاوز انام معاهه
هيا:بنات الناس مش لعبه يا محمود
انا:يابنتي لعبة اي انا بحبها و.*** وعشان كداا عاوزهه
هيا:طيب اي واحده عشان تنام معاهه لازم تكون هياا حباك ومتطمنالك ميا ف الميا المفروض تمهدلهه الموضوع الاول تكلمها عن السكس تمسك ايدهه كداا يعني من الاخر تخليك سافل معاهه ولو هيا عاوزه هتتجاوب معاك
انا: لو ع اد كداا سهله بس كنت عاوز اسالك ف حاجه كمان
هيا:اسال
انا:بصراحه انا عمري م عملت كداا قبل كداا ف ممكن تقوليلي ونا معاهه اعمل اي بالظبط
هيا:ينهار اسود انتا عاوزني اكلمك ف السكس كمان انتا اكيد اتجننت
انا:مه انا لو مسالتش اقرب واحده ليا ف حياتي هسال مين
هيا: تؤ ماشي هفهمك وع ال**تفهم
انا:تسلميلي ياروح قلبي
هيا:الاول انتو هتكونو فين
انا:ف شقة وتحد صاحبي هاخدهه منو يوم
هيا:طيب اول ما هتدخلو الشقه هتبدأ الاول تحب فيهه وتتكلمو شويه كلام عادي و واحده واحده تمسك ايدهه وشويه وتبوسهه اهم حاجه البوس وهيا واول ما تحس ان جسمها بق سخن كداا اعرف انها خلاص تقدر تعمل الي انتا عاوزه
انا:يعني اول ما احس انها هاجت ادخل بتاعي ولا اي مش فاهم
هيا:اتلم يااض الفاظك
انا:وحنا هنتكسف من بعض!! فهميني بس اعمل اي
هيا:انتا بتطلب مني المستحيل
انا:معلش عشان خاطري
هيا: طيب اول ما تحس انها هاجت تبدأ واحده واحده تقلعهه تقلعهه الي فوق الاول وتبدا كداا تلحس سدرها وتلعب فيه انتا اكيد بتتفرج ع سكس وعارف
انا:بس الحقيقه غير
هيا:بس نفس الفكره يعني
انا:طيب كملي
هيا:بعد ما تفضل شويه ف سدرهه تبدا تقلعهه من تحت اهم حاجه متبقاش غشيم الست مبتحبش الراجل الغشيم اول ما تقلعهه من تحت تبدأ تلحس ف.... الي انتا عارفه بق
انا :عارف اي فسري كلامك (وهنا انا كنت بستعبط لاني بدأت اهيج وحسيت انها كمان هاجت)
هيا :اي الي مش واضح متستعبطش يازباله
انا :في اي يابنتي انتي هتتكسفي مني يعني انتي عبيطه
هيا: هتلحس ف كسها ياخويه ارتحت
انا: ههههههه طب ومكسوفه تقوليهه لي
هيا :هتكسف من اي
انا: كملي كملي
هيا:هتفضل تلحس من فوق لتحت زي ما بتشوف ف الفيديوهات ياخويا لحد ما تلاقيهه جابتهم تحضنهه وتشوف لو هيا حابه تمصلك ماشي مش حابه خلاص متقرفهاش
انا:لي هيا ممكن متمصش
هيا:اه طبعا ممكن تتقرف او متحبش اهم حاجه انك متغصبهاش الست مبتحبش تتغصب ع حاجه ف الجنس بالذات
انا:ماشي
هيا:بعد كداا.. صحيح هيا مفتوحه ولا هتعمل من ورا
انا :لا هعمل من ورا
هيا: يبقا لازم توسعلها الاول عشان ميوجعهاش ومتتعورش ولا انتا تلاقيه اصلاا قد البزره هههههه
انا روحت قايم وزبي كان واقف شبه سيخ الحديد ومنغير كلام روحت مطلع زبي عينهه كانت هتاكل زبي راحت مزعقه وقيلالي انتا اتجننت انتا اهبل انتا بتعمل اي قلتلهه منتي بتتريقي حبيت اوريكي بعينك
هيا تقوم تعمل كداا
انا انا اسف بس انتي الي استفزتيني
هيا :متعملش كداا تاني
انا: ماشي
المهم كملي
هيا: لا اكمل اي البت دي هتموت ف ايدك لو هيا اول مره
انا: ههههه عرفتي بق
هيا: ضحكت كداا بكسوف
انا كنت هموت عليهه ف الوقت داا وتفاصيل جسمها كلو قدامي وحاسس انها هايجه
انا:هوا انا ممكن اطلب طلب بس دا بال***عليلي ما ترفضيه
هيا: احا اكتر من كداا طلبات
انا:معلش دا اخر طلب
هيا: اطلب خلينا نخلص
انا:بس اوعديني انو مهما حصل مش هتزعلي
هيا:قلقتني يابني عاوز اي
انا:بصراحه انا عاوز اجرب معاكي
بعد الكلمه دي لقيت وشها احمر اكتر وعماله تبلع ريقهه ونفسها بيعلا
وراحت قيلالي لا انتا كداا اتجننت بجد انتا هايج عليه انتا اهبل ولا مجنون ولا اي
انا:لا انتي وعدتيني انك مش هتزعلي وبعدين انتي اكتر واحده بحبها ف حياتي ونتي عارفه وانا مش عاوز اكون زعلتك بطلبي داا واعتبريني ماقلتش حاجه بس اهم حاجه متزعليش مني
فضلت ساكته كداا لحظه ولقيتهه بتقولي موافقه بس بشرط
انا فرحت نيك وروحت حاضنهه جامد زقتني وقالتلي مش تسمع الشرط الاول يمكن ما توافقش
قلتلهه مهما كان الشرط اكيد موافق
ضحكت وقالتلي هيا مرا واحده بس ومن ورا مش من قدام عشان الحمل وكداا
قلتلهه موافق قالتلي طيب هنيم الواد واجيلك
دخلت نيمت الواد ف اوضه وانا دخلت استنتهه ف الاوضه التانيه
فاجه لقيتهه داخله ولابسه حتت قميص يخليني اجيبهم منغير ما المسهه
جت قعدت جمبي ع السرير وقالتلي يلا
انا : لا انتي تقوليلي اعمل اي بالظبط انتي عارفه دي اول مرا ليا
هيا منغير ما تتكلم راحت راكبه فوقي وفضلنا نبوس ف بعض شويه وطلعة بنت لزينه ف البوس
بعدين قلعتني وقالتلي يلا تعاله الحس كسي
روحت كسها كان في شعر بس مش كتير وقفت باصص كدا قالتلي اي لو مقروف بلاش قلتلهه مقروف اي دنا هاكله اكل وروحت نازل عليه لحس وبوس وهيا عماله بتتاوه وتتموحن وماسكه راسي زنقاهه ف كسها ونا عمال الحس ع اخري واعض ف الزنبور لحد ما فجاه لقيت ماسورة ميه انفتحت غرقت وشي كله وريحتهه فاجره وطعمها جاحد فضلت الحس ف عسل كسها شويه وطلعت عليهه فضلت ابوس ف بزازهه الملبن الكبيره والحس فيهم قالتلي تعاله هات زبك امصو
فرحت فشخ قامت قعدت ع ركبتهه وفضلت تمص ف زبي ونا بموت م المتعه لحد ما خلاص هجيبهم قلتلهه هجيبهم هيا مهمهاش وفضلت مكمله ولا اكنهه سامعاني لحد ما جبتهم ف بوقهه ويالهوي ع المتعه وهيا مكمله مص واللبن بينزل من بوقهه ع بزازهه لحدا ما روحت مقومهه نامت ع بطنها وقالتلي افتح الدرج هتلاقي زيت هاته جبت الزيت وكان زيت ماساج قلعت القميص خالص وقالتلي ادهن طيزي وخرم طيزي ونا ما سدقت غرقت طيزهه زيت ودهنت خرمهه قالتلي براحه ودخل صوابعك صوبع صوبع ف طيزي عملت كداا ولقيت طيزهه واسعه فشخ انا مدخل تلت صوابع وهيا عادي روحت شايل صوابعي وزبي بق حجر تاني وروحت مدخل راس زبي صوتت حتة صويته فشختني م المتعه
وبعدين اخدتها بوضع الدودجي او الدودج مش فاكر الاسم
وطولت ف النيكه لاني كنت لساا جيبهم ف بوقها
فضلت انيك وهيا تصوت وتقولي اكتر دخلو كلو لحد ما كنت خلاص هجيبهم قالتلي هاتهم جوا
نزلت لبني جواهه وكانت متعه بنت متناكه متتوصفش وهدينا ونمنا جنب بعض ملط
قلتلهه اتمتعتي
قالتلي مش اوي بس مع الوقت هعلمك
ونا هنا فهمت انها هتتكرر تاني وفرحت فشخ حطيت راسي وسط بزازهه وقلتلهه انا بحبك اويي لقيتهه حضنتني وقالتلي انا كمان بحبك بصتلهه بستغراب قالتلي بصراحه انا كان نفسي فيك من زمان وكنت مستنيا اي فرصه نزلت ع شفايفهه بوس ودخلنا ف بوسه رومانسيه طويله وقلتلهه انتي من انهرضه مراتي وعشيقتي واختي وكل حياتي فرجة فشخ وقالتلي انا عاوزه منك طلب قولتلهه انتي مش تطلبي انتي تؤمري واوامرك تتنفز
هيا:تسلملي يا روح قلبي
ممكن بس تبات معايه انهرضا عاوزه نبات ف حضن بعض
انا:طبعاا ممكن دنا نفسي بس بشرط
هيا:انتا هتتشرط من دلوقتي هههههه
انا: ننام ملط كداا
هيا:موافقه طبعاا
كلمتهم ف البيت وقلتلهم اني هبات عند واحد صاحبي
وهما متعودين مني ع كداا سعات كتير ببات مع صحابي
الجزء الاول كداا خلص كلمتين بق
اعزروني لان دي اول مرا ف حياتي اكتب ولو عندك تعليق ممكن يفيدني ف الكتابه ياريت تقول
ولو القصه عجبتكم هنزل بقيت الاجزاء ومش هتأخر ♥️