A
ahmedchocho
ضيف
صباح او مساء الخير على احلى ناس
دي قصه حقيقيه حصلت معايا ولا في الخيال
في زمن الكرونا الغبي ده
الواحد مننا ميخرجش الى عشان يجيب حاجه من السوق يا موعد مهم جدا
احتجت خضار للبيت
على فكره المدام زعلانه ومسافرة عند ابني وسايبها لما تهدى وترجع
خرجت وقبل ما اشغل العربيه
في ست ارمله ساكنه قصاد شقتنا في العماره اللي قصادنه
ست محترمه جدا ليها بنت وولد
بنتها قمة الجمال لكن طبعا صغيرة عليا اوي
بالمناسبه انا راجل ستيني وهيا يدوبك 20 سنه فمينفعش اعمل اي علاقه معاها نهائي
والدتها عندها تقريبا 45 او 50 سنه
انا من زمان عاجبني امها ونفسي فيها
جميله مش جدا جسمها حلو رفيعه
اللي جذبني ليها لونها الخمري الغامق
وانا اعرف وعن تجربه سابقه ان الست باللون ده تبقه سكسيه اوي وتحب النيك جدا
نرجع للي حصل
قبل ما افتح باب العربيه لقيتها بتسلم عليا
بادلتها السلام عادي زي ميحصل مابين اي جيران
سالتني رايح فين بالحر ده وانت صايم
قلتلها رايح اجيب شوية خضار على عيش والذي منو
ردت حتجيبهم منين ما اهو ده بتاع الخضار فتح جنبنا وعندو كل حاجه
قلتلها لا دة اسعارو عاليه وحاجتو مش صابحه
والحته اللي انا رايحها عارفها ومش بعيده وانا زبون عند ناس كثير هناك يراعوني بالسعر والحاجه الكويسه فاريحلي اجيب حاجتي من هناك
وبالمره اسلم على الناس صحابي اللي هناك
قالتلي طيب انا كمان عايزه حاجات ممكن تجيبهالي معاك
قلتلها تأمريني خليني اجيب ورقه وقلم عشان اكتبها عشان ما انساش حاجه منهم
قالتلي براحتك
قلتلها طب ما في فكرة احسن
تعالي معايا وبالمرة تعرفي الحته واعرفك على صحاب المحلات هناك وعشان خاطري حيراعوكي زي ما يراعوني
قالت بس مش عايزه اثقل عليك وانا اصلا معايا عربيتي
امشي وراك لو عايز
قلتها هو في ايه يعني انتي لو ركبتي معايا حاكلك مثلا والا ايه
قامت ضاحكه وركبت العربيه معايا
طول السكه كلامنا كان طبيعي جدا على بلاوي الكورونا والحر اللي جالنا والصيام والعطش والحاجات العامه دي
وصلنا السوق واخذنا حاجاتنا ووريتها بتاع الخضار وبتاع اللحمه وغيرهم ووصيتهم عليها وارتاحت اوي من معاملاتهم معاها
ورجعنا الحته ونادت على ابنها عشان يشيل الحاجه من العربيه ويطلعا الشقه وانا كمان ناديت على ابني عشان يطلع الحاجه الشقه
وانتهى اللقاء ده بكل ود واحترام
بعد الفطار ابني متعود ينزل القهوه يقعد مع اصحابو وافضل انا في الشقه
بعد ما نزل ابني لقيت الجرس بتاع الشقه ضرب
فتحت لقيت جارتي مع ابنها على الباب
رحبت بيهم وعزمتهم على اي حاجه نفسهم يشربوها
ابنها على طول اعترض وقال لها انا مش قلتلك الحاج حيمسك فينا واتاخر عن اللعب مع اصحابي على الكومبيوتر اون لاين
حاولت اهديه واقلو معلش يابني مش حتتاخر خليك مع مامتك
منفعش معاه
ساب امو وخرج وهو وهي فاكرين ان المدام موجوده عشان كده مش مشكله يسب امو معايا انا والمدام وهي كمان فاكرة كده
قعدت في الصالون وسالتها قهوتك ايه
سكر على الريحه
قلتلها طيب ادي الكنكه وادي البن والسكر وانتي حطي اللي عايزاه على مزاجك
قامت معايا المطبخ واخذت البن والسكر وحطتهم في الكنكه
وعملتلها القهوة
وقدمتهالها في الصالون
فسالتني
امال الحاجه فين
قلتلها حصل زعل ما بينا وهي عند ابني الثاني سايبها تهدا وارجعها
سالتني تاني امال ابنك الثاني فين
قلتلها هو متعود بعد الفطار ينزل على القهوه
سلمت للامر الواقع لانها كانت فاكره ان المدام موجوده ومش حنبقا لوحدنا
على طول قلتلها لو مش مرتاحه براحتك ارجعي شقتك ولا يهمك انا عارف انك كنت فاكرة ان المدام موجوده ودخلتي لوحدك
قالت لا معلش انا عارفه حضرتك وانك محترم جدا وكل الحته يشكرو فيك واخلاقك انت واولادك والمدام خليني اشرب القهوه اللي كان نفسي اشربها مع المدام واهي بقت معاك وضحكنا مع بعض
قعدنا نتكلم على ابنها وازاي ملوش دعوة بالبيت علما ان عندو 15 او 16 سنه يعني راجل وسايب البيت ولا له دعوة باي حاجه وسايب امو او اختو هما اللي يتصرفو بكل حاجه حتى قلتلها طب خليه يجي معاكي او مع اختو السوق عشان محدش يعاكسك او يعاكس بنتك مدام هو معاكو
قالتلي مهوش راضي ومتعبني وبدأت تشتكي منو ومن عمايلو وبعد شويه لقيتها بتعيط من اعمالو السوده وانو متعبها اوي والكلام ده
قمت عليها واديتها مناديل عشان تمسح دموعها
زاد بكاها
قمت من غير ما اقصد اي حاجه قمت حاضنها وامسح دموعها بايدي واهديها
بصيت لقيت زبري بقى حديده بس من غير ما اخليها تحس بيه
قمت بايسها من راسها قصدي اهديها مش نافع
بستها من عيونها وقلتلها حرام العيون دي تبكي
قمت بقى قاصد لحست دمعتها من على خدها وقلتلها ال.... ايه العسل ده
انتبهت قالتي عسل ايه
قلتلها دموعك طعمهم احلى من العسل
قالت ايه وازاي
قلتلها طب ذوقيهم كده وانتي احكمي
قالت ازاي
قمت حاطط لساني ببقها على لسانها وقلتلها ذوقي واحكمي
اندهشت من عملتي دي اللي ما كانتش متوقعاها بس معملتش حاجه من المفاجئه
قمت ماسك لسانها بين شفايفي ودخلنا باحلى بوسه ومصينا السنة بعض وشفايف بعض معرفش بقينا اد ايه وقت بالبوسه دي انا حسيتها كانت معرفش كم ساعة من المتعه
قمت شايلها ومسبتش شفايفها ولا هي سابت شفايفي ودخلتها اوضة النوم ونيمتها على السرير ونمت فوقها واستمرينا نبوس ونمص شفايف بعض
ابتديت اقلعها هدومها بالراحه حته حته والحته اللي لازم اسيب شفايفها فيها اسيبها وارجع على طول
وابتديت اقلع انا كمان لحد مبقينا ملط خالص
راحت ايدي على بزازها والعبلها بحلمات بزازها
العب بحته وامص الثانيه
حسيت انها جابت شهوتها وانا امص بزازها
نزلت على كسها وشربت كل العسل اللي نزل منو
وفتحتو وابتديت انيكها بلساني
لحد ما جابت شهوتها ثاني ببقي وشربت احلى عسل من كسها
قمت حطيت زبري على كسها وابتديت افرش فيه لحد ما بقى على الاخر كلو متغطي بعسل كسها
ابتديت ادخل زبري بكسها بشويش
اصلها متناكتش من 8 او 9 سنين من ما توفى جوزها
فدخلتو بصعوبه وهي تتاوه وتأن تحتي من المحنه ومن ضيق كسها لان زبري عريض شويه في الاخر لقيتها مش مستحمله قامت شاداني ليها وهي كمان طلعت بجسمها عليا ودخل زبري كلو فيها قامت صارخه صرخه مكتومه من المتعه ومن الالم اللي في كسها
خليت زبري بكسها وقمت احركو بشويش عشان ميعورهاش
وبقينا على كده لحد ما جبت لبني فيها
مطلعتش زبري منها وسبتو فيها وهوكمان فضل زي الحديده في كسها كاني واخذ علبة فياكرا
ابتدينا نبوس شفايف بعض
وامصمص بزازها وزبري لساتو في كسها
ابتديت انيك فيها بس المرة دي اسرع شويه عشان كسها اتعود على زبري لحد مجبت لبني مرة ثانيه في كسها
حسيت انا احنا الاثنين اتهدينا وتعبنا اوي
قمت مطلع زبري من كسها
ونمت جنبها وقلبتها وجبت وشها ناحيتي
وابتدينا ببوسه ثانيه زي اول مرة وحسينا كاننا نبوس بعض اول مرة
مدت ايدها على زبري وابتدت تلعب بيه قام على طول بقى حديده بايدها
قلتلها ها عايزه كمان قامت ساكته ومغمضه عينها
نيمتها على ظهرها وفتحت رجليها
ودخلت زبري فيها ثاني على طول دخل في كسها من كثر اللبن اللي فيه
وابتديت انيك فيها وهي كمان تطلع وتنزل معايه قامت تطلع وتنزل معايه كان زبري مبيتحركش في كسها بقينا على كده وقت طويل لان زبري مبيتحركش غرقان في كسها لحد مجبت لبني فيها كمان بس المرة دي كان كميتو قليله مش زي اول او ثاني مرة
نمنا جنب بعض ولفيتها عليا وابتديت ابوس وامص شفايفها لكن طبعا مش زي المتعه الاوليه
قمنا واخذتها الحمام عشان ناخذ شور قالتلي لا مينفعش شعري يتبل حقلهم ايه خليني اغسل كسي بس سبتها تغسل كسها
وجيت عشان اخذ شور انا
قالتلي استنى اصلي اتاخرت خليني اروح وانت خذ شورك براحتك
بسنا بعض بوسه خفيفه
وقلتلها يريت نعيد النيكه دي ثاني
قالت مضنش حتنعاد ثاني لاننا صعب جدا نبقى كده لوحدنا والشقه فاضيه
قلتلها على العموم لو فضيت الشقه اتصل عليكي وتعالي
قالت سيبها لضروفها وباستني ومشيت
دي كانت احلى نيكه اتمتعت بيها وحسيت بنفسي اني قمت بمجهود كبير اوي ثلاث مرات دي كانت في شبابي ومش دايما
دي قصه حقيقيه حصلت معايا ولا في الخيال
في زمن الكرونا الغبي ده
الواحد مننا ميخرجش الى عشان يجيب حاجه من السوق يا موعد مهم جدا
احتجت خضار للبيت
على فكره المدام زعلانه ومسافرة عند ابني وسايبها لما تهدى وترجع
خرجت وقبل ما اشغل العربيه
في ست ارمله ساكنه قصاد شقتنا في العماره اللي قصادنه
ست محترمه جدا ليها بنت وولد
بنتها قمة الجمال لكن طبعا صغيرة عليا اوي
بالمناسبه انا راجل ستيني وهيا يدوبك 20 سنه فمينفعش اعمل اي علاقه معاها نهائي
والدتها عندها تقريبا 45 او 50 سنه
انا من زمان عاجبني امها ونفسي فيها
جميله مش جدا جسمها حلو رفيعه
اللي جذبني ليها لونها الخمري الغامق
وانا اعرف وعن تجربه سابقه ان الست باللون ده تبقه سكسيه اوي وتحب النيك جدا
نرجع للي حصل
قبل ما افتح باب العربيه لقيتها بتسلم عليا
بادلتها السلام عادي زي ميحصل مابين اي جيران
سالتني رايح فين بالحر ده وانت صايم
قلتلها رايح اجيب شوية خضار على عيش والذي منو
ردت حتجيبهم منين ما اهو ده بتاع الخضار فتح جنبنا وعندو كل حاجه
قلتلها لا دة اسعارو عاليه وحاجتو مش صابحه
والحته اللي انا رايحها عارفها ومش بعيده وانا زبون عند ناس كثير هناك يراعوني بالسعر والحاجه الكويسه فاريحلي اجيب حاجتي من هناك
وبالمره اسلم على الناس صحابي اللي هناك
قالتلي طيب انا كمان عايزه حاجات ممكن تجيبهالي معاك
قلتلها تأمريني خليني اجيب ورقه وقلم عشان اكتبها عشان ما انساش حاجه منهم
قالتلي براحتك
قلتلها طب ما في فكرة احسن
تعالي معايا وبالمرة تعرفي الحته واعرفك على صحاب المحلات هناك وعشان خاطري حيراعوكي زي ما يراعوني
قالت بس مش عايزه اثقل عليك وانا اصلا معايا عربيتي
امشي وراك لو عايز
قلتها هو في ايه يعني انتي لو ركبتي معايا حاكلك مثلا والا ايه
قامت ضاحكه وركبت العربيه معايا
طول السكه كلامنا كان طبيعي جدا على بلاوي الكورونا والحر اللي جالنا والصيام والعطش والحاجات العامه دي
وصلنا السوق واخذنا حاجاتنا ووريتها بتاع الخضار وبتاع اللحمه وغيرهم ووصيتهم عليها وارتاحت اوي من معاملاتهم معاها
ورجعنا الحته ونادت على ابنها عشان يشيل الحاجه من العربيه ويطلعا الشقه وانا كمان ناديت على ابني عشان يطلع الحاجه الشقه
وانتهى اللقاء ده بكل ود واحترام
بعد الفطار ابني متعود ينزل القهوه يقعد مع اصحابو وافضل انا في الشقه
بعد ما نزل ابني لقيت الجرس بتاع الشقه ضرب
فتحت لقيت جارتي مع ابنها على الباب
رحبت بيهم وعزمتهم على اي حاجه نفسهم يشربوها
ابنها على طول اعترض وقال لها انا مش قلتلك الحاج حيمسك فينا واتاخر عن اللعب مع اصحابي على الكومبيوتر اون لاين
حاولت اهديه واقلو معلش يابني مش حتتاخر خليك مع مامتك
منفعش معاه
ساب امو وخرج وهو وهي فاكرين ان المدام موجوده عشان كده مش مشكله يسب امو معايا انا والمدام وهي كمان فاكرة كده
قعدت في الصالون وسالتها قهوتك ايه
سكر على الريحه
قلتلها طيب ادي الكنكه وادي البن والسكر وانتي حطي اللي عايزاه على مزاجك
قامت معايا المطبخ واخذت البن والسكر وحطتهم في الكنكه
وعملتلها القهوة
وقدمتهالها في الصالون
فسالتني
امال الحاجه فين
قلتلها حصل زعل ما بينا وهي عند ابني الثاني سايبها تهدا وارجعها
سالتني تاني امال ابنك الثاني فين
قلتلها هو متعود بعد الفطار ينزل على القهوه
سلمت للامر الواقع لانها كانت فاكره ان المدام موجوده ومش حنبقا لوحدنا
على طول قلتلها لو مش مرتاحه براحتك ارجعي شقتك ولا يهمك انا عارف انك كنت فاكرة ان المدام موجوده ودخلتي لوحدك
قالت لا معلش انا عارفه حضرتك وانك محترم جدا وكل الحته يشكرو فيك واخلاقك انت واولادك والمدام خليني اشرب القهوه اللي كان نفسي اشربها مع المدام واهي بقت معاك وضحكنا مع بعض
قعدنا نتكلم على ابنها وازاي ملوش دعوة بالبيت علما ان عندو 15 او 16 سنه يعني راجل وسايب البيت ولا له دعوة باي حاجه وسايب امو او اختو هما اللي يتصرفو بكل حاجه حتى قلتلها طب خليه يجي معاكي او مع اختو السوق عشان محدش يعاكسك او يعاكس بنتك مدام هو معاكو
قالتلي مهوش راضي ومتعبني وبدأت تشتكي منو ومن عمايلو وبعد شويه لقيتها بتعيط من اعمالو السوده وانو متعبها اوي والكلام ده
قمت عليها واديتها مناديل عشان تمسح دموعها
زاد بكاها
قمت من غير ما اقصد اي حاجه قمت حاضنها وامسح دموعها بايدي واهديها
بصيت لقيت زبري بقى حديده بس من غير ما اخليها تحس بيه
قمت بايسها من راسها قصدي اهديها مش نافع
بستها من عيونها وقلتلها حرام العيون دي تبكي
قمت بقى قاصد لحست دمعتها من على خدها وقلتلها ال.... ايه العسل ده
انتبهت قالتي عسل ايه
قلتلها دموعك طعمهم احلى من العسل
قالت ايه وازاي
قلتلها طب ذوقيهم كده وانتي احكمي
قالت ازاي
قمت حاطط لساني ببقها على لسانها وقلتلها ذوقي واحكمي
اندهشت من عملتي دي اللي ما كانتش متوقعاها بس معملتش حاجه من المفاجئه
قمت ماسك لسانها بين شفايفي ودخلنا باحلى بوسه ومصينا السنة بعض وشفايف بعض معرفش بقينا اد ايه وقت بالبوسه دي انا حسيتها كانت معرفش كم ساعة من المتعه
قمت شايلها ومسبتش شفايفها ولا هي سابت شفايفي ودخلتها اوضة النوم ونيمتها على السرير ونمت فوقها واستمرينا نبوس ونمص شفايف بعض
ابتديت اقلعها هدومها بالراحه حته حته والحته اللي لازم اسيب شفايفها فيها اسيبها وارجع على طول
وابتديت اقلع انا كمان لحد مبقينا ملط خالص
راحت ايدي على بزازها والعبلها بحلمات بزازها
العب بحته وامص الثانيه
حسيت انها جابت شهوتها وانا امص بزازها
نزلت على كسها وشربت كل العسل اللي نزل منو
وفتحتو وابتديت انيكها بلساني
لحد ما جابت شهوتها ثاني ببقي وشربت احلى عسل من كسها
قمت حطيت زبري على كسها وابتديت افرش فيه لحد ما بقى على الاخر كلو متغطي بعسل كسها
ابتديت ادخل زبري بكسها بشويش
اصلها متناكتش من 8 او 9 سنين من ما توفى جوزها
فدخلتو بصعوبه وهي تتاوه وتأن تحتي من المحنه ومن ضيق كسها لان زبري عريض شويه في الاخر لقيتها مش مستحمله قامت شاداني ليها وهي كمان طلعت بجسمها عليا ودخل زبري كلو فيها قامت صارخه صرخه مكتومه من المتعه ومن الالم اللي في كسها
خليت زبري بكسها وقمت احركو بشويش عشان ميعورهاش
وبقينا على كده لحد ما جبت لبني فيها
مطلعتش زبري منها وسبتو فيها وهوكمان فضل زي الحديده في كسها كاني واخذ علبة فياكرا
ابتدينا نبوس شفايف بعض
وامصمص بزازها وزبري لساتو في كسها
ابتديت انيك فيها بس المرة دي اسرع شويه عشان كسها اتعود على زبري لحد مجبت لبني مرة ثانيه في كسها
حسيت انا احنا الاثنين اتهدينا وتعبنا اوي
قمت مطلع زبري من كسها
ونمت جنبها وقلبتها وجبت وشها ناحيتي
وابتدينا ببوسه ثانيه زي اول مرة وحسينا كاننا نبوس بعض اول مرة
مدت ايدها على زبري وابتدت تلعب بيه قام على طول بقى حديده بايدها
قلتلها ها عايزه كمان قامت ساكته ومغمضه عينها
نيمتها على ظهرها وفتحت رجليها
ودخلت زبري فيها ثاني على طول دخل في كسها من كثر اللبن اللي فيه
وابتديت انيك فيها وهي كمان تطلع وتنزل معايه قامت تطلع وتنزل معايه كان زبري مبيتحركش في كسها بقينا على كده وقت طويل لان زبري مبيتحركش غرقان في كسها لحد مجبت لبني فيها كمان بس المرة دي كان كميتو قليله مش زي اول او ثاني مرة
نمنا جنب بعض ولفيتها عليا وابتديت ابوس وامص شفايفها لكن طبعا مش زي المتعه الاوليه
قمنا واخذتها الحمام عشان ناخذ شور قالتلي لا مينفعش شعري يتبل حقلهم ايه خليني اغسل كسي بس سبتها تغسل كسها
وجيت عشان اخذ شور انا
قالتلي استنى اصلي اتاخرت خليني اروح وانت خذ شورك براحتك
بسنا بعض بوسه خفيفه
وقلتلها يريت نعيد النيكه دي ثاني
قالت مضنش حتنعاد ثاني لاننا صعب جدا نبقى كده لوحدنا والشقه فاضيه
قلتلها على العموم لو فضيت الشقه اتصل عليكي وتعالي
قالت سيبها لضروفها وباستني ومشيت
دي كانت احلى نيكه اتمتعت بيها وحسيت بنفسي اني قمت بمجهود كبير اوي ثلاث مرات دي كانت في شبابي ومش دايما