الرئيسية
المنتديات
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
أبرز الأعضاء
شرح نظام النقاط
تسجيل الدخول
تسجيل
ما الجديد
البحث
البحث
بحث بالعناوين فقط
بواسطة:
المشاركات الجديدة
بحث بالمنتديات
قائمة
تسجيل الدخول
تسجيل
Install the app
تثبيت
سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
هيجان الجده سبب المتعه
تم تعطيل الجافا سكربت. للحصول على تجربة أفضل، الرجاء تمكين الجافا سكربت في المتصفح الخاص بك قبل المتابعة.
أنت تستخدم أحد المتصفحات القديمة. قد لا يتم عرض هذا الموقع أو المواقع الأخرى بشكل صحيح.
يجب عليك ترقية متصفحك أو استخدام
أحد المتصفحات البديلة
.
الرد على الموضوع
الرسالة
<blockquote data-quote="أمنيه رشدى" data-source="post: 250267" data-attributes="member: 2674"><p>, كان عمري في هذا الوقت حوالي تقريبا 16 عاما وكان جسمي بالغ وانثوي للغايه , بزازي بدأت تكبر بشكل كبير وجسمي مدور ومثير وسكسي وبيضاء البشرة وجميلة زي القمر , ومازلت صغيرة يعني مش فاهمه اي حاجه خالص في موضوع السكس بس ساعات كنت بحب المس و احسس علي جسمي من تحت كسي يعني اقف امام المراية واقلع ملابسي واتفرج علي شكل بزازي وطيزي والشعر الصغير الذي بدأ يطلع تحت باطى و علي كسي وابقي فرحانة اوي لما اداعب كسى و اشعر بلذة و قشعريرة بتمشى في عروقي وفي جسمي</p><p>وكنت وحيده ماليش ولا اخ ولا اخت وكانت تعيش معانا جدتى ام والدي وهي ست كبيرة في السن حوالي 65 سنة تقريبا بس محافظة علي انوثتها و جسمها ومليانة شوية بزازها حلوين مش كبار اوي في حجمهم بس برضه كانو اكبر من بزازى واجمل منهم وكانت طيزها يعني كبيرة شويتين وكانت بتحبنى اوي وتنفذ لى كل طلباتى حتي لو كان بابا وماما مش راضيين وانا كنت بعشق الشيكولاتة جدا وجدتى عارفة دة لكن بابا وماما كانوا بيمنعونى من اكل الشيكولاتة علشان اسنانى متسوش وفى اليوم الذي غير لي كل حياتى كنت فى اجازة الصيف وبابا وماما في شغلهم يعني مفيش غيرى انا وجدتى فى البيت</p><p>ودخلت اصحى جدتى علشان نفطر مع بعض لقيت وشها احمر وشكلها مرتبكة وعرقانة و قولتلها فيه ايه مالك يا تيتا مالك قالتلى مفيش وهي كانت هايجه وبتلعب فى كسها المهم قالتلى ماليش نفس افطر قلت لها وانا كمان بس نفسى اوى في شيكولاتة قالت لي هجيبلك شيكولاتة كنت مخبياها بس اوعى</p><p> حاضرهاتيها بقي و انبسط اوى وقمت بوستها من شفايفها لقيتها بتمص شفايفى وبتحاول تدخل لسانها جوه فمي مخدتش الموضوع فى بالى ما احنا تقريبا بنبوس بعض كتير في اليوم وبعدين قالتلى هقولك طريقة جديدة في اكل الشيكولاتة بس ده سر بيننا قلت لها موافقة بس يلا بقي هاتى الشيكولاتة راحت قامت وجابت الشيكولاتة اللي مخبياها وراحت رفعت ملابسها ولقيت وراكها كبيرة ومثيرة ولونهم ابيض شكلهم جلو اوى وهي كانت مش لابسة كلوت فكان كسها باين كبير اوى ولونه احمر وتحس انه ساخن ومشتاق للنيك ولونه وردي وكسها عليه شعر اصفر صغير انا لما شفتها فاتحة كسها ومنظر كسها الكبير حسيت بالاثارة اممممم اووووه ولقيتها راحت مقربة ركبتها من كسى وبتلعب فيه وانا خلاص هموت من المتعة وعمالة ادعك كسى فى ركبتها ورحت قالعة الكلوت وفى نفس الوقت لقيت جسمها بيرتعش ويسخن وعماله تنزل سائل ابيض بس طعمه حلو جدا ورحت قلت لها يلا بقي يا تيتا انتى مش عاوزة تلحسي الشيكولاتة فهمت اننى هجت راحت نيمتني على ضهرى وفشخت رجلي وغرقت كسى بالشيكولاته وراحت غرقت فيه لحس وشفط بشفايها وايديها شغالة تلعب فى بزازى لحد ما حسيت بجسمى بيرتعش وابتدى كسي يسيح علي الاخر فى بقها وكان شعور جميل ومنذ ذلك اليوم كل ما احب اكل شيكولاتة اكلها من على كسها</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="أمنيه رشدى, post: 250267, member: 2674"] , كان عمري في هذا الوقت حوالي تقريبا 16 عاما وكان جسمي بالغ وانثوي للغايه , بزازي بدأت تكبر بشكل كبير وجسمي مدور ومثير وسكسي وبيضاء البشرة وجميلة زي القمر , ومازلت صغيرة يعني مش فاهمه اي حاجه خالص في موضوع السكس بس ساعات كنت بحب المس و احسس علي جسمي من تحت كسي يعني اقف امام المراية واقلع ملابسي واتفرج علي شكل بزازي وطيزي والشعر الصغير الذي بدأ يطلع تحت باطى و علي كسي وابقي فرحانة اوي لما اداعب كسى و اشعر بلذة و قشعريرة بتمشى في عروقي وفي جسمي وكنت وحيده ماليش ولا اخ ولا اخت وكانت تعيش معانا جدتى ام والدي وهي ست كبيرة في السن حوالي 65 سنة تقريبا بس محافظة علي انوثتها و جسمها ومليانة شوية بزازها حلوين مش كبار اوي في حجمهم بس برضه كانو اكبر من بزازى واجمل منهم وكانت طيزها يعني كبيرة شويتين وكانت بتحبنى اوي وتنفذ لى كل طلباتى حتي لو كان بابا وماما مش راضيين وانا كنت بعشق الشيكولاتة جدا وجدتى عارفة دة لكن بابا وماما كانوا بيمنعونى من اكل الشيكولاتة علشان اسنانى متسوش وفى اليوم الذي غير لي كل حياتى كنت فى اجازة الصيف وبابا وماما في شغلهم يعني مفيش غيرى انا وجدتى فى البيت ودخلت اصحى جدتى علشان نفطر مع بعض لقيت وشها احمر وشكلها مرتبكة وعرقانة و قولتلها فيه ايه مالك يا تيتا مالك قالتلى مفيش وهي كانت هايجه وبتلعب فى كسها المهم قالتلى ماليش نفس افطر قلت لها وانا كمان بس نفسى اوى في شيكولاتة قالت لي هجيبلك شيكولاتة كنت مخبياها بس اوعى حاضرهاتيها بقي و انبسط اوى وقمت بوستها من شفايفها لقيتها بتمص شفايفى وبتحاول تدخل لسانها جوه فمي مخدتش الموضوع فى بالى ما احنا تقريبا بنبوس بعض كتير في اليوم وبعدين قالتلى هقولك طريقة جديدة في اكل الشيكولاتة بس ده سر بيننا قلت لها موافقة بس يلا بقي هاتى الشيكولاتة راحت قامت وجابت الشيكولاتة اللي مخبياها وراحت رفعت ملابسها ولقيت وراكها كبيرة ومثيرة ولونهم ابيض شكلهم جلو اوى وهي كانت مش لابسة كلوت فكان كسها باين كبير اوى ولونه احمر وتحس انه ساخن ومشتاق للنيك ولونه وردي وكسها عليه شعر اصفر صغير انا لما شفتها فاتحة كسها ومنظر كسها الكبير حسيت بالاثارة اممممم اووووه ولقيتها راحت مقربة ركبتها من كسى وبتلعب فيه وانا خلاص هموت من المتعة وعمالة ادعك كسى فى ركبتها ورحت قالعة الكلوت وفى نفس الوقت لقيت جسمها بيرتعش ويسخن وعماله تنزل سائل ابيض بس طعمه حلو جدا ورحت قلت لها يلا بقي يا تيتا انتى مش عاوزة تلحسي الشيكولاتة فهمت اننى هجت راحت نيمتني على ضهرى وفشخت رجلي وغرقت كسى بالشيكولاته وراحت غرقت فيه لحس وشفط بشفايها وايديها شغالة تلعب فى بزازى لحد ما حسيت بجسمى بيرتعش وابتدى كسي يسيح علي الاخر فى بقها وكان شعور جميل ومنذ ذلك اليوم كل ما احب اكل شيكولاتة اكلها من على كسها [/QUOTE]
إدراج الإقتباسات…
التحقق
رد
الرئيسية
المنتديات
كتابات و قصص السكس العربي
قصص سكس
هيجان الجده سبب المتعه
Personalize
Wide Page
Expands the page.
Alternative Color
Changes the base color.
أعلى
أسفل