ف
فهد الاسطوره
ضيف
في البدايه حابب اعرفكم ان دي قصه واقعيه بنسبه(٧٥٪) مع اختلاف الاسماء وسامحوني لاول في اخطاء ف الكتابه بس انا اول مره اكتب واشارك قصه فياريت تدعموني ومع الوقت هيبقا فيه تطور 😅
انا فهد وعندي ١٨ سنه وزبي طوله ١٩ سم جسمي رياضي وبلعب كوره ف نادي## القصه دي حصلت معايا من ٤ سنين وانا عندي ١٤ سنه ومن عيله متوسطه الحال وعايش مع اهلي في بيت عيله وطبعا مش مهم اعرفهم لان ملهمش ادوار في القصه (لمهوسيين الجنس😂 القصه مش كلها جنس طبعا علشان دي قصه واقعيه مش تأليف)
ليا صاحبي مصطفي عنده ١٤ سنه ساكن في البيت الي قصادي وابوه شريف مهندس وعايش في السعوديه ومامته ميس مها مدرسه انجليزي في نفس المدرسه الي بندرس فيها وليه اخت اكبر منه اسمها ملك وعندها ١٧ سنه ودي تكون عيله مصطفي اسف لو طولت عليكم ف المقدمه بس بحب اكتب كل حاجه بالتفصيل وطبعا الابطال الي ليهم ظهور ف القصه هوصفهم لما يجي دورهم نبدأ قصتنا:[/B]
مصطفي: يافهد يافهد
انا: اي ياض يزفت صحيت الشارع كله ههه
مصطفي: يعم انجز وانزل الساعه بقت٧:٣٠ مش هنلحق الطابور والمدير هيضربنا
انا: يعم احنا معانا واسطه انت نسيت ان امك شغاله ف المدرسه وكل المدرسيين بيحترموها
مصطفي: يعم انت عارف ان امي بتحب الانضباط وممكن هيا الي تعاقبنا هههه
انا: طيب نازلك اهو
(في المدرسه اول يوم في ٣ اعدادي)
مريم:ازيك ي فهد عامل ايه( اعرفكم بمريم دي ودي القمر بتاعت المدرسه حته كدا شبه ياسمين صبري بس بزازه اكبر سيكا ههه)
انا: تمام الحمد*** وانتي عامله ايه
مريم:تمام ايه فينك يعني كنت مختفي في الاجازه
انا: لا مفيش بس كنت بحاول اتعلم اي كورسات اونلاين ولا حاجه
مريم: اها اصل بكلمك علي الواتس مفيش اي حاجه بتظهرلي
انا : اه مانا غيرت الرقم
مريم: طيب هاته ونبقا نتكلم
انا : 01*****
مريم: طيب يالا بقا هروح احضر الحصه
(في الفصل)
مصطفي: اي يمعلم يعني كنت واقف مع مريم ايه هتنيكها ولا ايه
انا: ياض يوسخ احنا لسا صغيرين علي الحجات دي
مصطفي: طب اسكت بس انت طيب اوي
وراح مصطفي مطلع تليفونه وموريني صور انا من الصدمه تنحت وفتحت بوقي (شوفت صور ل ساره صحبتنا الي معانا ف الفصل وهيا ملط) طبعا عزيزي القارئ نسيت اعرفكم بساره ودي بقا بطل الفصل حته كدا اي نفس جسم ساره جاي بالظبط🤤
انا : انت جبت الصور دي ازاي
مصطفي : اي يمعلم انت نسيت اني كنت بتعلم كورسات هكر ولا ايه
انا : يبن اللعيبه يعني انت هكرت تليفونها وجبت الصور
مصطفي : طبعا يسطا اومال انت فاكر ايه
انا : ويترا بقا باعتهم لمين
مصطفي : لا يعم دي متصوره وحطاهم علي الفون ومش باعتهم لحد
انا : يبت الكلب ي ساره بقا بتتصوري ملط وعامله علينا محترمه
مصطفي : عايزين ننيكها يسطا
انا : اكيد بس ازاي وفين
مصطفي : سهله يمعلم انا هروح اوريها الفيديوهات والصور واقولها لو منفذتش الي هنقولك عليه هنزل صور علي جروب المدرسه
انا : طيب يفالح لو وافقت هننيكها فين
مصطفي : اي يفهودي انت نسيت شقتكم الفاضيه ولا ايه
انا : لالا دا مستحيل يحصل دانا ابو يموتني لو عرف حاجه
مصطفي: يعم هنقوله رايحين نذاكر
انا : طيب اقفل ع الحوار علشان الواد يوسف البضان جاي
يوسف : ازيكم يجماعه بتحكوا ف ايه ( اعرفكم بيوسف عيل دبدوب ومقلبظ وطيازه كبيره بس عيل بضان اوي وانا مبحبوش)
انا : وانت مال اهلك دانت عيل حشري وبارد
مصطفي : براحه يفهد الراجل بيسأل يعم هو قال حاجه غلط
انا : يعم عيل بارد
يوسف: انا اسف انا همشي
انا: ( بصراحه صعب عليا وحسيت انه زعل وهو بصراحه معملش حاجه غلط) لالا خليك يسطا انا بهزر معاك
يوسف: (وشه ابتسم وحسيت انه فرح بجد) ها بقا كنتوا بتتكلمو ف ايه
مصطفي: لا يعم ولا حاجه كنا بنتكلم بنحاول نكون فريق كوره علشان الدوري( طبعا عزيزي القارئ مصطفي قاله كدا علشان ميزعلوش ويكسفه وف نفس الوقت ميقلهوش الصراحه والواد يوسف دا عبيط ممكن يكشف خطتنا)
يوسف: طيب ينفع اجي معاكوا ف الفريق
انا: وماله يعم تعال اقفلنا جون حتي تسد الجون بطيزك هههه
يوسف: خلصانه انا كدا معاكوا ف الفريق
انا : اشطا يالا بقا ننزل الفسحه
(في الفسحه)
فاطمه: ازيك يفهودي ( اعرفكم بقا بفاطمه نفس جسم صافينار بالظبط بس بزاز اصغر سيكا )
انا: ازيك ي فاطمه
فاطمه: ايه يعني كنت مختفي مش ظاهر
انا : وهو هيفرق معاكي ف حاجه ( طبعا بكلمها بقرف علشان دي شرموطه والمدرسين بيزنقوها ف الحمام وينيكوها و*** اعلم بينيكوها ف طيزها بس ولا كمان كسها وانا بصراحه بقرف من الشراميط)
فاطمه: في ايه مش طايقني ليه
انا : لاء ولا حاجه انا طالع الفصل
فاطمه(بزعل): طيب باي
مصطفي جه لقاني واقف لوحدي ومبتكلمش مع حد : اي يمعلم مين مدايقك
انا : البت فاطمه الشرموطه دي عايزه تحكي معايا وكل محاول ابعد عنها تيجي تفتح اي موضوع
مصطفي : يعم متحكي معاها يمكن تخليك تنيكها ولا حاجه
انا : انت عارف يصاصا اني بكره الشراميط
مصطفي : دماغك جزمه ي فهد
انا : روح نيكها انت يعم
مصطفي : ياريت توافق يعم وانا مش همانع ههه
انا: طيب ايه درس الانجليزي انهاردا الساعه كام ( طبعا عزيزي احنا بناخد درس عند ام مصطفي البيت)
مصطفي: الساعه٤
انا : طيب يالا نستأذن من المدرسه ونروح علشان تعبان
مصطفي : يالا
....ومشينا
(انا ف البيت)
قاعد بقلب ف الموبايل ولقيت صور ميس مها ام مصطفي لما كنت مصور طيزها وهيا بتشرح ف المدرسه طبعا سخنت ودخلت اتفرجت علي فيلم سكس مدرسه والطالب بتاعها وضربت عشره وبعدين دخلت استحمي وخرجت كانت الساعه ٣:٣٠ لبست وروحت عند مصطفي علشان ناخد الدرس
( في البيت عند مصطفي طبعا بناخد درس انا ومصطفي ويوسف وفاطمه ومريم وميار ( ميار دي جاره مصطفي وقدنا برضوا بس ايه بطل ونفس جسم وملامح مايا خليفه )
روحت عند مصطفي كانت الساعه ٣:٤٠
انا : بقولك اي ياض يصاصا متيجي نلعب ماتش بلاستيشن لحد لما العيال البضان دي تيجي
مصطفي : ايه عايز يتحط عليك ولا ايه
انا : ايه نسيت نفسك ولا ايه دانا بحط عليك كل مره
مصطفي : طيب هنشوف
لعبنا الماتش والساعه جت ٤ وام مصطفي جت ندهت علينا علشان العيال كانت جت برا
انا شوفت ميس مها من هنا وزبي وقف من هنا لابسه عبايه لونه اصفر وشفافه سيكا وحز الكلوت باين منها مصطفي لقاني تنحت كدا راح خبطني ف رجلي وقالي بغضب اهدي متنساش ان دي امي قولته بصراحه امك جامده اوي اتعصب وكان هيتخانق معايا بس امه ندهت علينا وقالتنا يالا
ميس مها: انهاردا يولاد هنشرح اليونيت ٣
احنا: تمام ي ميس
انا عمال احك رجلي فيها كاني مش واخد بالي
واحنا قاعدين فاطمه نزلت ايديها تحت الترابيزه وحططت ايدها علي زبي من تحت البنطلون طبعا اتخضيت وبصتلها لقيتها عامله نفسها مش مركزه روحت خابطها ف رجلها راحت اتخضت وشالت ايديها وفضلت الحصه ميس مها بتشرح وانا مش مركز غير مع بزازها لحد لما الحصه خلصت والعيال روحت وفضلت قاعد مع مصطفي بقوله متزعلش يسطا من الي حصل قالي انت عارف ان احنا صحاب وجيران بس دي امي ومينفعش قولتله خلاص يسطا حقك عليا ف الوقت دا دخلت ملك اخت مصطفي علينا وقالتلنا بتعملو ايه قولنالها لسا مخلصين الحصه وهنلعب بلاستيشن قالت ممكن العب معاكوا قولنالها تعالي وقعدنا علي الكنبه وشغالنا البلاستيشن وهيا قعدت ف النص وطبعا اوصفلكم ملك دي حته جامده كدا شبه جورجينا صحبه رونالدو بالظبط وطياز اكبر سيكا طبعا هيا لابسه ترينج والترينج هيتقطع من طيازها وبزازها😂❤️🔥 واحنا قاعدين وانا عمال الزق فيها واعمل نفسي مندمج مع الماتش واعمل نفسي انفعلت واروح لامس بزها وهيا تبصلي اقولها اسف بالغلط تقولي ولا يهمك وطبعا مصطفي سايبه يكسبني ودي اول مره فبطعا فرحان فشخ انه كسبان ومش مركز مع اي حاجه بتحصل😂 والماتش خلص وهو كسب وقعد يفرح وانا خلاص كنت مروح وانا نازل ملك جت ورايا عند الباب وقالتلي انا عارفه انك كنت بتحك فيا بالقصد وسيبتك علشان عارفه اننا جيران وانت صاحب اخويا ومعملتلكش مشكله بس لو اتكرر الموضوع دا تاني مش هيحصلك خير انا خوفت وقولتلها حقك عليا بس انا مكنش قصدي قالتلي انا حذرتك وانت حر وطبعا نزلت من عند مصطفي وانا خايف ل ملك تحكي لحد وطلعت فوق ونمت وصحيت الصبح تاني يوم لقيت رقم غريب رن عليا ١٢ مره يترا مين؟؟
يتبع.........
(اسف يجماعه لو القصه مفيهاش جنس كتير بس انا اول مره احكي قصتي وبحب احكي واكتب كل حاجه بالتفاصيل واسف لو فيه اخطاء ف الكتابه بس اول مره اكتب وشكرا ليكم وانتظروا الجزء التاني❤️🫂)
انا فهد وعندي ١٨ سنه وزبي طوله ١٩ سم جسمي رياضي وبلعب كوره ف نادي## القصه دي حصلت معايا من ٤ سنين وانا عندي ١٤ سنه ومن عيله متوسطه الحال وعايش مع اهلي في بيت عيله وطبعا مش مهم اعرفهم لان ملهمش ادوار في القصه (لمهوسيين الجنس😂 القصه مش كلها جنس طبعا علشان دي قصه واقعيه مش تأليف)
ليا صاحبي مصطفي عنده ١٤ سنه ساكن في البيت الي قصادي وابوه شريف مهندس وعايش في السعوديه ومامته ميس مها مدرسه انجليزي في نفس المدرسه الي بندرس فيها وليه اخت اكبر منه اسمها ملك وعندها ١٧ سنه ودي تكون عيله مصطفي اسف لو طولت عليكم ف المقدمه بس بحب اكتب كل حاجه بالتفصيل وطبعا الابطال الي ليهم ظهور ف القصه هوصفهم لما يجي دورهم نبدأ قصتنا:[/B]
مصطفي: يافهد يافهد
انا: اي ياض يزفت صحيت الشارع كله ههه
مصطفي: يعم انجز وانزل الساعه بقت٧:٣٠ مش هنلحق الطابور والمدير هيضربنا
انا: يعم احنا معانا واسطه انت نسيت ان امك شغاله ف المدرسه وكل المدرسيين بيحترموها
مصطفي: يعم انت عارف ان امي بتحب الانضباط وممكن هيا الي تعاقبنا هههه
انا: طيب نازلك اهو
(في المدرسه اول يوم في ٣ اعدادي)
مريم:ازيك ي فهد عامل ايه( اعرفكم بمريم دي ودي القمر بتاعت المدرسه حته كدا شبه ياسمين صبري بس بزازه اكبر سيكا ههه)
انا: تمام الحمد*** وانتي عامله ايه
مريم:تمام ايه فينك يعني كنت مختفي في الاجازه
انا: لا مفيش بس كنت بحاول اتعلم اي كورسات اونلاين ولا حاجه
مريم: اها اصل بكلمك علي الواتس مفيش اي حاجه بتظهرلي
انا : اه مانا غيرت الرقم
مريم: طيب هاته ونبقا نتكلم
انا : 01*****
مريم: طيب يالا بقا هروح احضر الحصه
(في الفصل)
مصطفي: اي يمعلم يعني كنت واقف مع مريم ايه هتنيكها ولا ايه
انا: ياض يوسخ احنا لسا صغيرين علي الحجات دي
مصطفي: طب اسكت بس انت طيب اوي
وراح مصطفي مطلع تليفونه وموريني صور انا من الصدمه تنحت وفتحت بوقي (شوفت صور ل ساره صحبتنا الي معانا ف الفصل وهيا ملط) طبعا عزيزي القارئ نسيت اعرفكم بساره ودي بقا بطل الفصل حته كدا اي نفس جسم ساره جاي بالظبط🤤
انا : انت جبت الصور دي ازاي
مصطفي : اي يمعلم انت نسيت اني كنت بتعلم كورسات هكر ولا ايه
انا : يبن اللعيبه يعني انت هكرت تليفونها وجبت الصور
مصطفي : طبعا يسطا اومال انت فاكر ايه
انا : ويترا بقا باعتهم لمين
مصطفي : لا يعم دي متصوره وحطاهم علي الفون ومش باعتهم لحد
انا : يبت الكلب ي ساره بقا بتتصوري ملط وعامله علينا محترمه
مصطفي : عايزين ننيكها يسطا
انا : اكيد بس ازاي وفين
مصطفي : سهله يمعلم انا هروح اوريها الفيديوهات والصور واقولها لو منفذتش الي هنقولك عليه هنزل صور علي جروب المدرسه
انا : طيب يفالح لو وافقت هننيكها فين
مصطفي : اي يفهودي انت نسيت شقتكم الفاضيه ولا ايه
انا : لالا دا مستحيل يحصل دانا ابو يموتني لو عرف حاجه
مصطفي: يعم هنقوله رايحين نذاكر
انا : طيب اقفل ع الحوار علشان الواد يوسف البضان جاي
يوسف : ازيكم يجماعه بتحكوا ف ايه ( اعرفكم بيوسف عيل دبدوب ومقلبظ وطيازه كبيره بس عيل بضان اوي وانا مبحبوش)
انا : وانت مال اهلك دانت عيل حشري وبارد
مصطفي : براحه يفهد الراجل بيسأل يعم هو قال حاجه غلط
انا : يعم عيل بارد
يوسف: انا اسف انا همشي
انا: ( بصراحه صعب عليا وحسيت انه زعل وهو بصراحه معملش حاجه غلط) لالا خليك يسطا انا بهزر معاك
يوسف: (وشه ابتسم وحسيت انه فرح بجد) ها بقا كنتوا بتتكلمو ف ايه
مصطفي: لا يعم ولا حاجه كنا بنتكلم بنحاول نكون فريق كوره علشان الدوري( طبعا عزيزي القارئ مصطفي قاله كدا علشان ميزعلوش ويكسفه وف نفس الوقت ميقلهوش الصراحه والواد يوسف دا عبيط ممكن يكشف خطتنا)
يوسف: طيب ينفع اجي معاكوا ف الفريق
انا: وماله يعم تعال اقفلنا جون حتي تسد الجون بطيزك هههه
يوسف: خلصانه انا كدا معاكوا ف الفريق
انا : اشطا يالا بقا ننزل الفسحه
(في الفسحه)
فاطمه: ازيك يفهودي ( اعرفكم بقا بفاطمه نفس جسم صافينار بالظبط بس بزاز اصغر سيكا )
انا: ازيك ي فاطمه
فاطمه: ايه يعني كنت مختفي مش ظاهر
انا : وهو هيفرق معاكي ف حاجه ( طبعا بكلمها بقرف علشان دي شرموطه والمدرسين بيزنقوها ف الحمام وينيكوها و*** اعلم بينيكوها ف طيزها بس ولا كمان كسها وانا بصراحه بقرف من الشراميط)
فاطمه: في ايه مش طايقني ليه
انا : لاء ولا حاجه انا طالع الفصل
فاطمه(بزعل): طيب باي
مصطفي جه لقاني واقف لوحدي ومبتكلمش مع حد : اي يمعلم مين مدايقك
انا : البت فاطمه الشرموطه دي عايزه تحكي معايا وكل محاول ابعد عنها تيجي تفتح اي موضوع
مصطفي : يعم متحكي معاها يمكن تخليك تنيكها ولا حاجه
انا : انت عارف يصاصا اني بكره الشراميط
مصطفي : دماغك جزمه ي فهد
انا : روح نيكها انت يعم
مصطفي : ياريت توافق يعم وانا مش همانع ههه
انا: طيب ايه درس الانجليزي انهاردا الساعه كام ( طبعا عزيزي احنا بناخد درس عند ام مصطفي البيت)
مصطفي: الساعه٤
انا : طيب يالا نستأذن من المدرسه ونروح علشان تعبان
مصطفي : يالا
....ومشينا
(انا ف البيت)
قاعد بقلب ف الموبايل ولقيت صور ميس مها ام مصطفي لما كنت مصور طيزها وهيا بتشرح ف المدرسه طبعا سخنت ودخلت اتفرجت علي فيلم سكس مدرسه والطالب بتاعها وضربت عشره وبعدين دخلت استحمي وخرجت كانت الساعه ٣:٣٠ لبست وروحت عند مصطفي علشان ناخد الدرس
( في البيت عند مصطفي طبعا بناخد درس انا ومصطفي ويوسف وفاطمه ومريم وميار ( ميار دي جاره مصطفي وقدنا برضوا بس ايه بطل ونفس جسم وملامح مايا خليفه )
روحت عند مصطفي كانت الساعه ٣:٤٠
انا : بقولك اي ياض يصاصا متيجي نلعب ماتش بلاستيشن لحد لما العيال البضان دي تيجي
مصطفي : ايه عايز يتحط عليك ولا ايه
انا : ايه نسيت نفسك ولا ايه دانا بحط عليك كل مره
مصطفي : طيب هنشوف
لعبنا الماتش والساعه جت ٤ وام مصطفي جت ندهت علينا علشان العيال كانت جت برا
انا شوفت ميس مها من هنا وزبي وقف من هنا لابسه عبايه لونه اصفر وشفافه سيكا وحز الكلوت باين منها مصطفي لقاني تنحت كدا راح خبطني ف رجلي وقالي بغضب اهدي متنساش ان دي امي قولته بصراحه امك جامده اوي اتعصب وكان هيتخانق معايا بس امه ندهت علينا وقالتنا يالا
ميس مها: انهاردا يولاد هنشرح اليونيت ٣
احنا: تمام ي ميس
انا عمال احك رجلي فيها كاني مش واخد بالي
واحنا قاعدين فاطمه نزلت ايديها تحت الترابيزه وحططت ايدها علي زبي من تحت البنطلون طبعا اتخضيت وبصتلها لقيتها عامله نفسها مش مركزه روحت خابطها ف رجلها راحت اتخضت وشالت ايديها وفضلت الحصه ميس مها بتشرح وانا مش مركز غير مع بزازها لحد لما الحصه خلصت والعيال روحت وفضلت قاعد مع مصطفي بقوله متزعلش يسطا من الي حصل قالي انت عارف ان احنا صحاب وجيران بس دي امي ومينفعش قولتله خلاص يسطا حقك عليا ف الوقت دا دخلت ملك اخت مصطفي علينا وقالتلنا بتعملو ايه قولنالها لسا مخلصين الحصه وهنلعب بلاستيشن قالت ممكن العب معاكوا قولنالها تعالي وقعدنا علي الكنبه وشغالنا البلاستيشن وهيا قعدت ف النص وطبعا اوصفلكم ملك دي حته جامده كدا شبه جورجينا صحبه رونالدو بالظبط وطياز اكبر سيكا طبعا هيا لابسه ترينج والترينج هيتقطع من طيازها وبزازها😂❤️🔥 واحنا قاعدين وانا عمال الزق فيها واعمل نفسي مندمج مع الماتش واعمل نفسي انفعلت واروح لامس بزها وهيا تبصلي اقولها اسف بالغلط تقولي ولا يهمك وطبعا مصطفي سايبه يكسبني ودي اول مره فبطعا فرحان فشخ انه كسبان ومش مركز مع اي حاجه بتحصل😂 والماتش خلص وهو كسب وقعد يفرح وانا خلاص كنت مروح وانا نازل ملك جت ورايا عند الباب وقالتلي انا عارفه انك كنت بتحك فيا بالقصد وسيبتك علشان عارفه اننا جيران وانت صاحب اخويا ومعملتلكش مشكله بس لو اتكرر الموضوع دا تاني مش هيحصلك خير انا خوفت وقولتلها حقك عليا بس انا مكنش قصدي قالتلي انا حذرتك وانت حر وطبعا نزلت من عند مصطفي وانا خايف ل ملك تحكي لحد وطلعت فوق ونمت وصحيت الصبح تاني يوم لقيت رقم غريب رن عليا ١٢ مره يترا مين؟؟
يتبع.........
(اسف يجماعه لو القصه مفيهاش جنس كتير بس انا اول مره احكي قصتي وبحب احكي واكتب كل حاجه بالتفاصيل واسف لو فيه اخطاء ف الكتابه بس اول مره اكتب وشكرا ليكم وانتظروا الجزء التاني❤️🫂)
التعديل الأخير بواسطة المشرف: