• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس التحرر أغتصاب اختي الجزء الأول (1 مشاهد )

و

ولهان

ضيف
القصه من وحي الخيال
أنا اسمي حمزه عندي 18 وأختي 17 في الأول كانت علاقتي بأختي عاديه مثل أي اخوات لحد ما حصل اللي حصل وبقيت زي مراتي وانا جوزها والبدايه كنت في مره بتخانق أنا وهي ورحت زانقها في الحيطه أكني
بنيكها بحجه اننا بنتخانق وكده فهي سكتت وعادي فستغربت لحد ما ابتديت بين فتره وفتره المسها لمسات جنسيه خفيه واشوف رده فعلها المهم أنا برضو مش واثق بس بقيت بهيج أوي لما أشوفها ومن كتر هيجاني ابتديت ابص عليها من خرم في الحمام وأول ما شوفت جسمها الكيرفي وطيزها اللي تهيج الحمار وكسها الوردي المحلوق جبت عشره علطول من قوه جسمها الفتاك وبعدين كانت نايمه في يوم فرحت ماسك بزازها ونازل فيهم تفعيص من بر الملابس بس براحه عشان متصحاش وبعد اللي حصل ده قررت اني انيكها ولازم الحس كسها فقعدت افكر في فكره لحد ما في فى مره كنت تعبان والدكتور كتبلي منوم فجت الفكره اني استنا لحد ما كل اللي في البيت يطلعو الا أنا وهيا وجه اليوم فقلتلها تحبي تشربي شاي قالت ايوا فرحت بسرعه اعمل الشاي وانا فرحان ورحت حاطط المنوم ورحت مديها الشاي وشربتو المهم شويه وقالتلي أنا هدخل أنا مش عارفه النوم كبس عليا كده ليه فدخلت ورحت مستني خمس دقايق ودخلت وراها لقيتها مرميها ع السرير ومش حاسه بحاجه خالص وعشان اطمن رحت مزعق جامد جدا وهي ولا هنا روحت رايح علطول ماسك بزازها ومقلعها السنتيانه ونازل فيهم مص لحد ماشبعت ونزلت علطول على بنطولنها ورحت مقلعها البنطلون وبدات احسس علي كسها بايدي واحده واحده وبعدين نزلت بلساني على كسها وقعدت الحس جامد بس من غير ما افتح كسها وبعدين زبي هاج اوووي روحت نايك بزازها بزبي بس برضوا فضلت هايج فرحت باصص على خرم طيزها وبدأت ابعبصها بصبعي وبعدين رحت لحس خرم طيز وجبت كريم وقررت افشخ طيزها وبدأت ادخله بس كان خرم طيزها ضيق اوووي وخد وقت كتير عشان يتفتخ وبعد ما جبتهم جوه طيزها قررت انه كفايه كده النهارده لأن المنوم مفعوله هيروح وحطيط كريم على خرم طيزها عشان متحس بالألم لما تصحى لوعجبت ادعمني وهنزل الجزء التاني. امضاء ولهان
 
  • أحببته
التفاعلات: ابوزبر
ا

القحبة الجزائرية

ضيف
8ti5z

مرسي حبيبي
 
  • أحببته
التفاعلات: ولهان
ش

شادي القبطان

ضيف
ح
القصه من وحي الخيال
أنا اسمي حمزه عندي 18 وأختي 17 في الأول كانت علاقتي بأختي عاديه مثل أي اخوات لحد ما حصل اللي حصل وبقيت زي مراتي وانا جوزها والبدايه كنت في مره بتخانق أنا وهي ورحت زانقها في الحيطه أكني
بنيكها بحجه اننا بنتخانق وكده فهي سكتت وعادي فستغربت لحد ما ابتديت بين فتره وفتره المسها لمسات جنسيه خفيه واشوف رده فعلها المهم أنا برضو مش واثق بس بقيت بهيج أوي لما أشوفها ومن كتر هيجاني ابتديت ابص عليها من خرم في الحمام وأول ما شوفت جسمها الكيرفي وطيزها اللي تهيج الحمار وكسها الوردي المحلوق جبت عشره علطول من قوه جسمها الفتاك وبعدين كانت نايمه في يوم فرحت ماسك بزازها ونازل فيهم تفعيص من بر الملابس بس براحه عشان متصحاش وبعد اللي حصل ده قررت اني انيكها ولازم الحس كسها فقعدت افكر في فكره لحد ما في فى مره كنت تعبان والدكتور كتبلي منوم فجت الفكره اني استنا لحد ما كل اللي في البيت يطلعو الا أنا وهيا وجه اليوم فقلتلها تحبي تشربي شاي قالت ايوا فرحت بسرعه اعمل الشاي وانا فرحان ورحت حاطط المنوم ورحت مديها الشاي وشربتو المهم شويه وقالتلي أنا هدخل أنا مش عارفه النوم كبس عليا كده ليه فدخلت ورحت مستني خمس دقايق ودخلت وراها لقيتها مرميها ع السرير ومش حاسه بحاجه خالص وعشان اطمن رحت مزعق جامد جدا وهي ولا هنا روحت رايح علطول ماسك بزازها ومقلعها السنتيانه ونازل فيهم مص لحد ماشبعت ونزلت علطول على بنطولنها ورحت مقلعها البنطلون وبدات احسس علي كسها بايدي واحده واحده وبعدين نزلت بلساني على كسها وقعدت الحس جامد بس من غير ما افتح كسها وبعدين زبي هاج اوووي روحت نايك بزازها بزبي بس برضوا فضلت هايج فرحت باصص على خرم طيزها وبدأت ابعبصها بصبعي وبعدين رحت لحس خرم طيز وجبت كريم وقررت افشخ طيزها وبدأت ادخله بس كان خرم طيزها ضيق اوووي وخد وقت كتير عشان يتفتخ وبعد ما جبتهم جوه طيزها قررت انه كفايه كده النهارده لأن المنوم مفعوله هيروح وحطيط كريم على خرم طيزها عشان متحس بالألم لما تصحى لوعجبت ادعمني وهنزل الجزء التاني. امضاء ولهان
ولهانحلوه بس عوزه تكون اطول
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل