• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس أنا واخويا اتفقنا على ماما ونكناها (قصة سكس محارم حقيقية) (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع السيد النياك
  • تاريخ البدء
السيد النياك

السيد النياك

بادئ الطريق في السكس
عضو
إنضم:6 يوليو 2025
المشاركات:24
مستوى التفاعل:26
نقاط سكس العرب
556
وقفت مرفت مبرقه و فاتحه بقها مش مصدقه اللي ودانها سامعاه. مكنش فنيتها تتصنت على ولادها وهم بيتكلموا فاوضتهم وقافلين الباب. حمام البيت فوش اوضة الولاد وبيفصلهم طرقه ضيقه جدا. مرفت فالمعتاد بتصحى على على 4الفجر توضب وتنضف الحاجات اللي ملحقتش تخلصها فالبيت قبل ما تنام. و تجهز هدوم جوزها اللي بيصحى على 6 الصبح يروح شغله. و فالوقت ده تقعد هي تتفرج عاى التليفيزيون يا على قناة اقرا يا على قنوات الطبخ وبعدها تصحي ولادها علشان يروحوا مدرستهم. و تنام بعد كل ده.


مرفت اليوم ده صحيت علشان تبتدي روتينها المعتاد. قبل الفجر. وقبل ما تدخل الحمام سمعت همهمه غريبه فاوضة ولادها. صوت هي حاسة انها عارفاه كويس بس مش قادره تستجمعه. وسمعت اصوات ولادها تامر و رامي. صوتهم واطي. قربت و حطت ودنها على باب اوضتهم. و صوتهم بقى واضح.

تامر: احا يا رامي كفايه مش قادر. بس بقى. بابا و ماما ممكن يصحوا فاي وقت.

رامي: مش قااااادر. اااه يا زبري. شفت ياض اللبوه نايمه و هي متعريه ازاي. يا لهوي على طيزك يا ماما

تامر بقى صوته هيجان اوي و عصبي : انا عايز انيك الوسخه دي. اييي اااه هجيبهم ااااااه. عايز اجيبهم على بزاز ماما اوييييي.

مرفت لما سمعت ولادها شهقت و اتخضت. ونزلت بصت من خرم باب الاوضه. و كانت هتنهار بجد. ولادها نايمين جنب بعض و ملط. ولادها عريانين ولازفين في بعض اوي. تامر اللي عنده 12 سنه ماسك زبر اخوه رامي اللي عنده 17 سنه. ورامي حاطت كف ايده بين فخاد اخوه و صوابعه بتحسس على فرق طيز اخوه. بيبعبص خرم طيز اخوه. و تامر لسه بيتكلم وهو هيجان اوي : انا خلاص مبقتش قادر اتحمل بزاز ماما. عايز افعصهم اوي اوي.

رامي رد عليه بهيجان فشيخ. وهو بيدخل عقلة صوباعه فطيز تامر : اااه يا تامر. ادعك زبري اوي. شايف عامل ازاي. انا نفسي احط زبري ده كله بين بزاز ماما و اغرق جسمها المره القحبه دي.

مرفت خلاص الدنيا بتلف بيها و هيغم عليها من اللي هي شايفاه و سامعاه. واول ما اتكلموا على بزازها لقت نفسها بتبص على بزازها. اتكسفت وهي بتسمع ابنها الكبير بيقول انه عايز يحط زبره بين بزازها. مرفت عارفه ان فعلا بزازها كبيره و فتاكه.

وفجاه مرفت الدنيا دارت بيها. مستحملتش. حست ان ضغطها وطي. سندت بايدها على الحيطه وقومت نفسها. حاولت تمشي بصعوبه اوي. دخلت اوضة الليفينج و رمت نفسها على الكنبه و مددت. مش قادره تاخد نفسها. المصيبه كبيره. ولادها بيعملوا لواط سوا. ازاي!!!. ولادها هيجانين عليها ازاي!!!. ولادها بيحبوا جسمها بقلة ادب!!!! مرفت بقت دماغها شغاله بسرعه. بتسال نفسها اسأله كتير. طب ازاي؟ ازاي؟. مستحملتش و زي اغم عليها. غمضت. نامت على نفسها. و راحت في سبات عميق. كانها عايزه تهرب من صدمتها المروعه. و فجاه فاقت. عنيها لسه مقفولين. بس سامعه ولادها جنبها. دماغها فاقت و افتكرت انها نايمه على كنبة الليفينج. لسه مغمضه. قدرت تتحكم فهدوؤها. ممثله انها نايمه. بس فجاه وعيت للوضع. وعيت للي بيحصل. اصلها نايمه بنفس قميص النوم الخفيف الشفاق اللي اكتشفت انه مهيجهم. عمرها ما جه فبالها ان ولادها كبروا و بقوا عندهم ازبار و شهوه. مخدتش بالها ان لحمها شكله مغري كده.

مرفت سامعه خطواتهم بتقرب. كانت نايمه بجنبها و ضهرها لضهر الكنبه. بزازها هيفجروا قميص نومها. حلماتها كبيره و باينه اوي. قميص نومها مرفوع و معري كل رجليها. يالهوي. مرفت فاقت اكتر و حست بوضعيتها. دي تانيه رجلها اليمين و سنداها على ضهر الكنبه و رجلها التانيه مفروده . فخادها مفتوحين.

حست ان فيه حد بيقرب من جسمها من تحت. و حست ان فيه حد بيقرب من وشها.

وعلشان نبين الموقف اكتر. تعالوا نشوف الصوره من جانب الولاد. تامر و رامي فالفتره اللي امهم داخت على الكنبه دي هم كانوا بيكملوا لواط و خلصوا. تامر فضل يحلب زبر رامي الكبير. و رامي فضل يبعبص طيز اخوه. اصل تامر كان حلو اوي و ناعم اوي. و الاتنين جابوا لبنهم و خلصوا. و طلعوا من اوضتهم علشان كل واحد يدخل الحمام يتشطف. و فجاه شافو امهم نايمه على الكنبه. ندهولها وهي مردتش. سالوا نفسهم هي نايمه هنا ليه؟؟!!. بس جسمها العريان خلاهم يتنحوا. رامي ندهلها تاني وهي دايخه. فالوقت ده هي ابتدت تفوق زي ما حكينا. و فجاه. رامي تنح فلحم امه. جسمها كله باين. قميصها مرفوع لحد كلوتها. فخادها مفتوحه. قرب من فخادها فوق كسها. رامي بص لتامر. الاتنين ازبارهم وقفت تاني. وقفت تاني على امهم. تاني ايه. ده طول اليوم ازبارهم واقفه بسبب امهم مرفت. تامر شاور بعينه بتعب على بزاز امه. هم الاتنين برقوا. اصل بزازها كانها ملط. القميص شفاااااف. وفجاه رامي غصب عنه قال (احا على بزازك يا ماما).

مرفت هتتجنن. سامعه و صاحيه و حاسه بكل حاجه. كانت لسه مصدومه. مقدرتش تاخد قرار. اضطرت تمثل انها نايمه. مينفعش حتى تحرك جسمها علشان تغطي لحمها. اول ما سمعت رامي بيقول (احا على بزازك يا ماما) كان جسمها اتكهرب. عرقت. العيال مخدوش بالهم من حركة عنيها اللا اراديه. مبحلقين فبزازها الضخمه. وفجاه. رامي نزل بوشه و قال بصوت واطي ( احا على فخادك يا ماما). تامر وشوشه بعصبيه (وطي صوتك يا غبي).

الهيجان بيعمي العيال. جسم امهم بيخليهم يجازفوا. هم ميعرفوش ان امهم شافتهم و سنعتهم. و مرفت جسمها خلاص عايز يتنفض من اللي بيحصل. و فجاه حست باكلان عجيب فكسها. وجع كده حلو اوي عمال يزيد. بس برضه الموقف والصدمه كانوا مش مخلينها مركزه مع هيجان جسمها. اتكسفت و اضطرت تمثل انها صحيت. كحت. و فتحت عنيها بببطء. هي متعرفش ليه عملت كده. ادت ولادها فرصه يبعدوا. خافت تواجههم فلحظتها. حاولت تبقى طبيعيه على قد ما تقدر.

مرفت فتحت عنيها وكانها كانت فنوم عميق و عملت مستغربه. و اتكلمت بصوت طبيعي جدا (ايه ده يا ولاد هو انا نايمه من امتى هنا؟!)

رامي و تامر كانوا بعدوا وعملوا نفسهم لسه داخلين الاوضه. هم الاتنين مرتبكين. خايفين امهم تكون حست بحاجه. على قد ما هم هيجانين عليها على قد ما هم مرعوبين من فكرة انها تحس بهيجانهم ده مع انهم برضه نفسهم ان امهم تعرف وجع ازبارهم عليها. وشوشهم كانت محمره. عرقانين من الهيجان. و ازبارهم منتصبه اوي. رامي رد على امه (ايه ده يا ماما انت نايمه هنا من امتى!! احنا لسه صاحيين حالا!!!).

الولاد اتطمنوا ان امهم محستش بهتك عنيهم فجسمها.

مرفت حاولت تفضل طبيعيه و هاديه. سالتهم وهي خايفه تبص فعنيهم لحسن تضعف و تنفعل عليهم. ماكنتش عارفه هو مفروض هي تعمل ايه بعد اللي حصل. عملت نفسها بتحاول تقوم تقعد بدل ما هي نايمه و سالتهم (الساعه كام يا تامر؟ انا شكلي اتاخرت اصحي بابا علشان الشغل). تامر رد وهو مرتبك. لسه الهيجان مولع فيه (لا لااا متخااافييشش يا ماما. لسه معاد بابا.).

مرفت لما سمعت صوت ابنها الصغير بيرتعش فهمت قد ايه هو متوتر. حاولت تقوم من على الكنبه. حست انها عايزه تهرب من الموقف. سالتهم بعصبيه خفيفه (طب يلا انا محضره فطاركم فالمطبخ. افطروا و خلصوا لبس علشان هصحي بابا و هيحتاج الحمام).

مرفت قامت من على الكنبه مكسوفه. حاسه بنظرات ولادها لجسمها. العيال هيجانين فشخ. مبيستحملوس تعبهم. امهم طول اليوم ملط كده. كل يوم بيدمنوا لحم جسم امهم اكتر. هدومها كلها شفافه. و بزازها نار و كبيره فشخ. وسطها صغير و متقسم. بطنها مترهله بشكل بسيط مغري اوي. و طيازها و فخادها كبار و حلوين فشخ. جسمها كان سافل.

مرفت جريت خرجت من الاوضه. مسمعتش ولادها وهم بيتوشوشو.

تامر: انا مش قادر. عايز اقطع هدومها و اغتصبها
رامي: يخربيتك يا ماما جننتينا. امتى بجد نغتصبك و نتجوزك و نهتك لحمك اللي عارضاهولنا ده ليل و نهار.
تامر: ولا يا رامي بقولك ايه. اهدى بقى. بابا هيصحى. يلا علشان منتاخرش.

مرفت كانت رجعت اوضتعاها. سامعه ولادها بيستعدوا للمدرسه. بصت لجوزها وهو نايم. غمضت عنيها. تمالكت اعصابها. و قررت تفضل هاديه. تفكيرها هداها لانها تتأنى. تستنى و تحاول تكتشف اكتر. تراقب ولادها اكتر.

فضلت ماسكه نفسها لحد ما جوزها نزل و الولاد نزلوا مدارسهم. كانت ولا كانها عرفت او شافت او سمعت حاجه. و اول ما رجعت اوضتها تنام. انهارت. و عيطت و قعدت تصوت بهيستيريا و بصوت عالي: (ليه كده يا ربي!!!؟؟؟ انا عملت ايه علشان ولادي يحصلهم كده!!!؟؟! يا لهوي يالهوي. ولادي هيجانين عليا !!!!!نفسهم يضاجعوني!!!!. اااااه). كانت بتعيط بحرقه و دموعها مغرقاها و لسه بتتكلم و نفسها بيرتعش. بصت لسقف الاوضه وهي بتعيط بقهر و مغمضه عنيها وقالت (اعمل ايه فالمصيبه دي يا ربي بس؟؟.). و من كتر العياط مددت على السرير و نامت. قررت تهرب تاني بالنوم. عقلها مش قادر يستحمل. توقف عن العمل. نامت.




يتبع


اسم الرواية : رواية ميرفت مصدومة في ولادها
لقراءة باقي الفصول (اضغط هنا)
 
  • أعجبني
التفاعلات: فحل صغير جاد زب كبير
فحل صغير جاد زب كبير

فحل صغير جاد زب كبير

الاصلى في السكس
عضو
إنضم:21 مايو 2025
المشاركات:28,763
مستوى التفاعل:753
الإقامة: القاهرة
نقاط سكس العرب
90,294

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل