• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم أولاد الذوات | السلسلة الثانية - حتى الجزء الثاني 12/3/2022 (عدد المشاهدين 2)

S

SAMSAMA ELMASRY

ضيف
امل دى افجر شخصيه انا عشت معاها فى اى قصه قراتها او حتى فيلم شوفته انا بجد مش عارفه انت ازى قدرت توصل احساس الشرمطه والهيجان اللى عندها لدرجه انى مبقتش قادره اشوفها غير بطله فيلم بيتمثل بجد
 
  • أعجبني
التفاعلات: Eden 123، امرأةحائرة و نسوانجي متميز
ن

نسوانجي متميز

ضيف
امل دى افجر شخصيه انا عشت معاها فى اى قصه قراتها او حتى فيلم شوفته انا بجد مش عارفه انت ازى قدرت توصل احساس الشرمطه والهيجان اللى عندها لدرجه انى مبقتش قادره اشوفها غير بطله فيلم بيتمثل بجد
دي شهاده اعتز بيها وكلماتك وسام علي صدري
خالص تحياتي ومحبتي
 
ن

نسوانجي متميز

ضيف
تم نزول القصة من التثبيت لعدم كتابتي بها الفترة القادمة وربما لبعد شهر رمضان
 
ا

الخديوى

ضيف
القصة فظيعة ومشوقة منتظرين التكملة يا باشا وتسلم ايدك.
مع خالص تحياتى...
 
م

محمدي

ضيف
امل دى افجر شخصيه انا عشت معاها فى اى قصه قراتها او حتى فيلم شوفته انا بجد مش عارفه انت ازى قدرت توصل احساس الشرمطه والهيجان اللى عندها لدرجه انى مبقتش قادره اشوفها غير بطله فيلم بيتمثل بجد
عايز اشوف الفيلم معاك ؟
 
ا

امرأةحائرة

ضيف
السلسلة الثانية
اولاد الذوات

بقلم عادل المتميز
...........
الجزء الأول
............
الساعة 11 قبل الضهر هايدي بتفتح عنيها وهي نايمة علي السرير .. تتمطع
وهي مبسوطة ل اول مرة في حياتها تعمل حاجة كان نفسها فيها وتجربها
فكرة كانت مسيطرة علي تفكيرها لسنوات وهي انها تنام مع راجل تاني غير جوزها .. قايمة تفكر في ليلة امبارح وهي مش مصدقة ان الامنيه اتحققت ونامت مع مين مع ابن اخت جوزها
نايمة علي السرير وملامح وشها يغمره السعاده.. حطت ايدها علي وشها مش مصدقة وبعدين قامت من علي السرير
ومشيت ناحيه المرايه بصت علي جسمها العاري تماما من ليله امبارح
وبعدين دخلت الحمام . اخدت دوش حلو ولبست هدومها .. عبايه بيتي ونزلت
لقت نور تحت ماسكة تليفونها وبتتكلم واتس مع حد
صباح الخير يا نور
نور :: صباح الفل يا ياهايدي . ايه كل ده نوم
هايدي :: اه اصلي امبارح فرمت تليفوني علشان كان تقل حتي خليت امير يظبطة ونزلي البرامج واخدتة منه وفضلت سهرانة للفجر اظبط فيه حساباتي وكدة
نور :: اها
بهيرة :: صباح الخير يا هايدي
هايدي :: صباح الورد ياطنط
بهيرة ::جوزك اتصل الصبح بيقول انه لقي تليفونك مغلق
هايدي :: لا تليفوني مكنش مغلق ولا حاجة
بهيرة :: و**** هو بيقول كدة المهم كلميه عايزك تروحي الفيلا فيه ورق عايزك تبعتيه له تصوريه علي الواتس يعني وتبعتهولة
هايدي :: ورق ايه
بهيرة :: و**** مافاكرة هو كان يقالي ورق ايه.. كلميه انتي واعرفي منه
هايدي ::طب وانا هروح الفيلا ازاي دلوقت
نور :: خلي امير يوصلك بعربيته او خدي انتي منه العربية
هايدي سرحت شوية وقالت ماشي افطر بس وبعدين اكلمة واشوف هو عايز ورق ايه
هو امير فين
نور :: خرج بره قاعد مع البنات
هايدي ندهت علي مجيدة وطلبت منها تجبلها الفطار
.....
ندي قاعدة بتبص ل اخوها اللي شافته مع مرات خالها نظراتها له مش منقطعة
حتي امير اخد باله
امير :: ايه يابنتي مالك هو انتي اول مرة تشوفيني
ندي :: ايه
بقلم عادل المتميز
امير :: بتبصيلي اوي كدة ليه
ندي :: مفيش ياعم كنت سرحانه
نسمه :: بقولكم ايه انتو مزهقتوش من الحبسة هنا انا عايزة اخرج
ياسمين :: وانا كمان زهقت
سندس :: طب ما تخرجنا بعربيتك يا امير
امير :: هتدفعو كام طيب
ندي :: لا والنبي .. انت هتخرجنا مش بمزاجكك اصلا
نسمه :: اه صح يابت يا ندي
امير :: ياسلام ياختي انتي وهي غصب عني .. طب شوفو بقي مين هيخرجكم
سندس :: لا والنبي يا امير علشان خاطري خرجنا
ياسمين :: مش لو كان جدو جاب لينا لكل واحدة عربية مش كنا زمانا كل يوم خارجين
ندي :: امير اخويا حبيبي هيخرجنا
امير :: دلوقت اخوكم حبيبكم . مش من شوية كان غصب عني ومش بمزاحي
مجيدة الخدامة جات ليهم
مجيدة :: سي امير ستي نور عايزك جوه كلمها
امير :: حاضر يا مجيدة... يلا يابنات هروح اشوف ماما عايزني في ايه
....
امل نزلت الساعة 12 بعد ما جوزها نزل بنص ساعة علشان يفتح المحل الجديد ويشوف هيعمل فيه ايه نزلت تشتري شوية طلبات وتجيب عيش من الفرن
وهي مروحة لقت شقة عم فوزي العطار صاحب البيت واللي قاعد في الشقة اللي ف الدور الارض مفتوحة فيه رجاله جوه ناس من سكان العمارة وست ساكنه في الدور اللي تحتها اسمها ام احمد برضو واقفة هي وجوزها لمحت بعينها جوزها رجب
جوه مع الناس
حطت الشنط اللي في ايدها علي جنب ودخلت تسأل هو فيه ايه ياجماعة ماله عم فوزي
رجب :: كان في الشارع ووقع اغمي عليه والناس شالته ودخلته
عباس الميكانيكي :: الدكتور بيكشف عليه جوه في الاوضة بتاعته
امل وقفت شوية والدكتور خرج
الدكتور :: .. مين هنا من اهله
عباس ::هو عايش لوحده مراته متوفيه وابنه مسافر بره وبنته متجوزه وعايشة في الكويت .. خير يا دكتور
الدكتور :: مراته متوفيه ؟ خير بس الحاج تعبان وهيحتاج رعاية وعلاج يتاخد في ميعاده حقن وبرشام
كله بص لبعضة
رجب :: ايوة يعني هو عنده ايه
الدكتور :: الضغط عالي و السكر عنده عالي جدا وكمان عنده التهاب في الشعب الهوائيه ده غير مشاكل صحيه بسبب السن بتاعة هو الحاج كام سنه بالظبط
بقلم عادل المتميز
عباس :: اخر مرة كنا بنتكلم مع بعض قالي ان عنده ستين حاجة زي كدة
الدكتور :: طب يا جماعة دي الروشته بتاعتة وشوفو انتو هتعملو ايه . بس الحاج مش هينفع يقعد لوحدة
رجب :: امل مراتي بتدي حقن هو المفروض ياخدها امتي
امل بصت له وهي مضايقة
الدكتور :: الصبح وبالليل وفيه علاج هيتاخد مرة الصبح وعلاج مرتين
رجب :: خلاص يا امل معلش دي هتبقي عليكي انتي الراجل ملوش حد
الدكتور خرج بره الشقة خالص وعباس طلع معاه ووقف اتكلم شوية مع الدكتور وبعدين راح جاب الروشتة من الصيدلية ورجع لقاهم قاعدين في الشقة بيتكلمو علي مين اللي هيغسل كمان هدومة
رجب قال ل ام احمد ان امل هتراعيه في العلاج وكمان هتبقي تنزله اكل بس غسيل الهدمة يعني تبقي عليها
ام احمد بصت لجوزها عامر
عامر :: لا انا مراتي متنزلش لراجل في شقتة
ام احمد ؛: ولا انا هقبل اصلا اني انزل
رجب :: ياجماعة ده راجل كبير في السن وعايز يتخدم ..دي لله يعني
عامر :: لا يا استاذ رجب انا مقبلهاش علي مراتي
عباس :: طب انا عندي حل بعد اذنكم
عامر :: حل ايه يا اسطي عباس
عباس :: مراتك متنزلش زي مانت عايز ومرات عم رجب تطلع ليها الغسيل وهي بتديله العلاج مراتك تغسلهم و المدام مشكورة تاخدهم تنزلهم له
رجب :: ياعم ماشي ها ايه رئيك يا استاذ عامر
عامر بص لمراتة وقال لو كدة معنديش مانع .. ايه رئيك يا ام احمد
ام احمد:: وماله طالما مش هنزل خلاص هي هدمته اللي هغسلها هضيقني في ايه
عباس :: طيب ده مفتاح الشقة كان في جيب عم فوزي .. خليه معاكي ممكن تخبطي عليه ميقدرش يقوم يفتحلك وده العلاج اهو والبرشام ده هياخد منه الصبح وبالليل وده بالليل
ودي الحقن الدكتور قالي ياخد واحدة دلوقت وبالليل واحدة
امل اخدت منه مفتاح الشقة و العلاج
عباس مشي وام احمد وجوزها طلعو شقتهم وامل وجوزها رجب فضلو مع عم فوزي ادتله الحقنة والعلاج وطلعت وجوزها رجب طلع معاها
لما طلعت فوق عنفت جوزها وزعقت معاه وتقوله انت ايه اللي خلاك تنسحب من لسانك هو انا ناقصة اقوم واشيل وادي خرا علاج .. منظرك كان ايه لما
ابو احمد قال انا مقبلش علي مراتي تنزل لراجل شقته
رجب::ده راجل كبير في السن وانا صعب عليا علشان قاعد لوحدة ومفيش حد يخدمة .. احنا جيرانه واقرب حد له
امل :: اه بس كلمة ابو حمد وجعتني وحسيت انه تلقيح عليك وعليا
رجب :: ياستي هما حرين واحنا احرار
امل :: انت طلعت ليه مش كنت رايح المحل
رجب :: طلعت وراكي علشان ارضيكي علشان عارف انك زعلانة
امل :: خلاص اللي حصل حصل انا هشوف هنا ورايا ايه وهبقي انزل له اعمله لقمة .. كنت نقصاه هو كمان
رجب :: معلش يا امل انا عارف اني دبستك بس و**** الراجل صعب عليا
امل :: خلاص يا رجب يلا انت انزل شوف مصلحتك
.....
امير :: هنروح دلوقت
هايدي :: اه بس الاول اتصل علي خالك اشوفة عايز انهي ورق ونمشي
امير :: طيب انا هطلع بره ادور العربية واستناكي
هايدي :: ماشي
بقلم عادل المتميز
امير خرج وهايدي اتصلت بجوزها
هايدي :: ايه يا حبيبي ورق ايه اللي انت عايزني ابعتهولك
جلال :: فيه ورق في دوسيه ازرق انا شايله في درج الدولاب اللي تحت
هايدي :: ايوة يعني الورق كله اللي في الدوسيه اصورة
جلال :: هما كلهم تلاتة ورقات واحدة كبيرة واتنين صغيرين
هايدي :: خلاص هروح انا وامير دلوقت
واصورهم ليك
جلال :: ماشي يا حبيبتي المهم قبل الساعة تلاتة
هايدي :: علي طول مسافة السكة.. المهم طمني عليك انت عامل ايه
جلال :: انا بخير يا حبيبتي
......
ياسمين :: اهو امير جاي اهو
سندس :: حلو تحبو بقي نروح فين
ندي ::اي حته المهم نخرج
امير :: ايه يابنات بترغو في ايه
نسمه :: بنشوف هنخرج فين .
امير :: لا انا هاخد مامتك وطالعين علي فيلتكم علشان باباكي اتصل بيها عايزها تصور له ورق ضروري
ندي حطت صوابعها تحت دقنها ورفعت حاجب ونزلته وقالت في بالها
امير هينكها هناك لا محاله
ياسمين :: اقعدو بقي اتبطو اهي الخروجة باظت
ندي :: لا هناخد عربية ماما ونخرج احنا
سندس :: و**** فكرة
امير :: اتفقو انتو بقي مع بعضيكم.. انا هروح اطلع العربية من الجراج
امير راح لعربيتة طلعها من الجراج وهايدي خرجت البنات وقفو معاها شوية اتكلمو وبعدين ركبت مع امير
امير طول الطريق ماشي ساكت وهايدي بتبص له عايز تفتح معاه اي مجال للكلام.. الموضوع بينهم لسة جديد ولا هو ولا هي مصدقين ان النيكة بينهم جت بالسهولة دي
لكن هايدي مطولتش في السكات كتير
هايدي :: انا مكنتش عارفة انك كبرت اوي للدرجادي
امير مش عارف اصلا يقول ايه بص ليها وسكت
هايدي :: لا انا مبحبكش كدة.. اتكلم
انت مضايق من اللي حصل بينا امبارح
امير بدون ارادة منه . لا طبعا
هايدي :: كنت عارفة زي ما انا كمان مش ندمانه علي اللي حصل بينا .. بس عايزة اقولك انا مفيش راجل لمس شعرة مني غير جلال ودلوقت انت
امير باحراج ::عارف
هايدي قربت من امير وحبت تخليه يفك وتحسسه ان الموضوع عادي
حطت ايدها علي زبه
بس ده كان جامد اوي امبارح
امير بص علي ايدها وبص عليها ووشه احمر من الكسوف وابتسم ابتسامه خفيفة وايده هايدي حست بزبه وهو بيقف في ايدها
هايدي ضحكت وهي بتملس بصوابعها علي زبه اللي بقي علي اخره في الانتصاب
عارف يا امير انا عمري ماحسيت بالمتعة زي ما حسيتها معاك . علي فكرة انا وخالك تقريبا يوميا بنمارس او يوم بعد يوم بس انت حسيتك امبارح كلك حيوية كدة
امير لسانه متلجم وايده بتقبض علي الدريكسون ومش عارف يركز في الطريق
هايدي :: اتكلم ساكت ليه .. يعني بعد اللي حصل بينا المفروض انت اللي تتكلم مش انا
امير :: انا بصراحة مش عارف اقول ايه
هايدي :: هههههه شالت ايدها من علي زبه وقعدت عادي .. مش عارف .. ياسيدي قولي وانتي كمان كنتي جامدة
ولا جسمي معجبكش
امير :: بالعكس انتي جامدة اوي
هايدي :: مانت بتعرف تقول اهو اومال ساكت ليه.. الست مننا بتحب الدلع تحب يتقالها كلام حلو
امير ::عارف بس
هايدي :: عارفة يا ميرو انا مرات خالك واللي حصل بينا ده لسه يدوب من ساعات.. بس قولي بقي اللي بينك وبين مجيدة من امتي . واوعي تكدب عليا هعرف
امير :: و**** اللي حصل بينا ده هو مرة
هايدي :: بس هو انت ليه مجوزتش لغاية دلوقت اربعة وعشرين سنه ده كبير وفيه زيك اتجوزو من زمان
امير :: لما اقف علي رجلي
هايدي :: يابني انت ناسي انت ابن مين ولا جدك مين .. انت من بكرة الصبح ممكن تبقي من اصحاب اكبر الشريكات
امير :: عارف بس بابا مكنش عايزني معاه في الشركة
بقلم عادل المتميز
هايدي :: بكرة لما تمسك فرع السويس
هتبقي من اصحاب الشركات وهيبقي تحت ايدك موظفين بس المهم متتغرش علينا
.........
رجب نزل المحل فتحة وقف فيه شوية
كدة عمال يبص للمحل ويفكر هيعمل هنا ايه وهنا ايه
فيه قهوة جنب المحل بأربع محالات نده عالقهوجي جابلة شاي وقعد شوية شرب الشاي بتاعة وسأل القهوجي علي نجار يكون كويس فالقهوجي دله علي ورشة الاسطي حسن
رجب اتمشي لغاية عنده وقابله واتكلم معاه وحسن النجار راح معاه المحل يبص عليه
حسن عرف من رجب عايز يعمل ايه وبناء علي كلامة وعلي مقاساته اللي اخدها عمل حسبته وعرف المحل هيحتاج منه تقريبا قد ايه خشب
وقاله خلاص انتظر مني تليفون بالليل اقولك انا مصنعيتي كام والخشب والمكن اللي هيقطع ده انت اللي هتكون معايا فيه وتدفع بنفسك
رجب اخد منه رقم تليفونة وسجله عنده وحسن النجار مشي وهو ماشي نده عليه عباس الميكانيكي وقف معاه شوية وبعدين روح البيت
كانت امل في المطبخ بتعمل اكل
امل :: رجب انت اللي جيت
رجب :: اه يا حبيبتي
امل خرجت من المطبخ .. ايه عملت ايه
رجب :: روحت لنجار وكلمته وجه المحل بص عليه وخد رقمي علشان بالليل يتصل بيا ويقولي المصنعية بتاعتة هتبقي كام
امل :: طيب بس مش اللي يقولك عليه تقوله ماشي .. اسأل واحد تاني وشوف مين فيهم سعرة ارخص
رجب :: مانا هستني ايمن هيقولي علي نجار تبعة ونشوف
امل :: ماشي .. هروح بقي ابص عالاكل ليشيط
رجب :: تصدقي عباس قالي حاجة غرببة
امل :: انت قابلتة تحت دلوقت
رجب :: ايوة
امل :: قالك ايه يعني
رجب :: قالي ان الدكتور لما خرج بره قاله ان الحاج فوزي واخد فياجره وهي دي اللي عملت فيه كدة
امل :: نعم الراجل العجوز ده هياخد فياجره.. ده هيموت فيها
رجب :: المشكله هيخدها لمين هي مراتة موجودة اصلا
امل :: اه صحيح ؟اومال واخدها ليه
رجب :: مش عارف بس هو بنفسه اللي قال للدكتور كدة وهي اللي تعبتة
امل :: الراجل ده فيه حيل اصلا ياخد البرشام ده
رجب :: انا عارف بقي .. اومال الواد محمود فين
امل :: علي الكمبيوتر بتاعة من ساعة ما صحي
رجب :: ماشي
امل :: روح انا اشوف الاكل قبل ما يشيط وبعدين انزل اشوف عمك فوزي اشوف فيه عنده اكل ايه احطله واطلع
.......
شوقي نزل من الشركة واخد عربيتة وراح يبص علي المخازن ويشوف الناس هناك ممشيه الشغل ازاي .. بعد ساعتين كان راجع الشركة وراكن عربيتة في الجراج بتاعها
كان طالع علي مكتبه لكنه افتكر سارة موظفة الحسابات
اول ما دخل الدور اللي فيه الحسابات
جري عليه مديرهم علشان يرحب بيه لكن شوقي شاور له يرجع مكتبه
دخل وبص علي الموظفين وعينه راحت لمكتب ساره
بصلها وخرج من غير ما حتي يكلمها
وراح لمكتب مدير الحسابات وطلب منه يبعتله الملف بتاع الموظفة ساره في خلال نص ساعة يكون الملف قدام مكتبه
شوقي طلع مكتبه وصافي قامت لكنه شاور ليها تقعد مكانها ودخل مكتبه
شوية مفيش تلت ساعة دخلت صافي تقوله مدير الحسابات بره قالها خدي منه الملف وهاتيه وهو يروح يشوف شغله
بقلم عادل المتميز
صافي خرجت واخدت منه الملف بصت عليه لقته ملف سارة مرات ابن خالها
استغربت بس فهمت ان شوقي بينمر عليها وكدة حطها في لسته الستات اللي بينام معاها .. دخلت وهي بتبتسم
وادتله الملف حطتة قدامة علي المكتب
صافي :: مع ان جسمها مش من الاجسام اللي بتحبها
شوقي ولع سجارته واخد نفس طويل
بس انتي عارفة كيفي
صافي :: اه ان جوزها
شوقي قاطعها .. ايوة بالظبط كدة انا بعشق الستات المتجوزة واللي عندها قابليه تنام مع غير جوزها .. بتشدلهم
وبحس بالمتعة معاهم
صافي :: اه بس خد بالك انا اللي اعرفة ان اللي بينها وبين جون جوزها مجرد خيالات سرير مش اكتر
شوقي :: لسة متعلمتيش مني حاجة يا صفصوف طالما فيه خيلات فده معناه فيه بذرة دياثة محتاجة بس واحد يعرف يسقيها ويخليها تكبر وتطرح
صافي :: ماشي .. انا خارجة دلوقت
هبعت كام فاكس لشركات ولينا كلام كتير بخصوص الموضوع ده
شوقي :: عارف انتي خايفة من ايه
انتي مش مجرد سكرتيرة عندي انتي صديقتي واكتر حد انا بأمنه وبرتاح معاه .. متقلقيش منها ولا من غيرها
صافي :: بحبك وانت فاهمني
.......
نرجس راحت الصبح النيابه ورا خديوي جوزها ولما خرج عرفت انه اخد 4 ايام علي ذمة القضية وخديوي قالها قومي ليا محامي يا وليه انا هتحبس نرجس بصت ل اخواته اللي محدش فيهم قالها ولا حتي عرض عليها مساعدة ومشيت بعد ما العسكري اخد جوزها وركب بيه عربية الترحيلات
الساعة واحدة الضهر قالت تكلم شوقي يمكن يساعدها مع ان الامل في الحوار ده شبه معدوم لان ببساطة كل اللي بينها وبين شوقي نيكة بفلوس وتمشي

.......
تليفون شوقي رن
شوقي بص في التليفون ... يووووه عايزة ايه انتي كمان دلوقت
الو
نرجس :: مساء الخير
شوقي :: مساءالنور يا نرجس خير
نرجس :: كنت محتاجة اقابلك ضروري
شوقي :: تقابليني وضروري ؟ عايزة فلوس ولا ايه
نرجس :: لا بس فيه حوار كدة معايا وكنت محتاجة مساعدتك فيه
شوقي :: طيب بصي انا دلوقت في الشركة ومش فاضي خالص هكلمك اول ما اخرج من الشركة
نرجس :: ماشي بس والنبي ما تنساني
انت متعرفش انا محتاجة مساعدتك قد ايه
.......
جون :: مساء الخير .. انت موجود
عادل المتميز :: اه موجود
جون :: هستناك النهاردة زي ما اتفقنا
عادل المتميز :: جايلك يا جون متقلقش بس قولي هي كانت جنبك امبارح وانا بكلمك
جون :: اه مانا لما بعتلك كانت هي خرجت من الحمام
عادل المتميز :: تمام
جون :: نفسي النهاردة تتحرش بيها
عادل :: اتحرش بيها كدة من اول تعارف
جون :: يعني مش هتعمل حاجة النهاردة
عادل :: لا النهاردة هيبقي بس تعارف
وهبقي محترم . بس انت بعد ما انا امشي تقولها اني من زمان بكتب قصص وتوريها حاجة من قصصي
جون :: مانا خايف اوريها قصصك تخاف وممكن تقولي لا ده تقابله بره بعد كدة
عادل :: طيب اقولك سيب الحوار ده بعدين لما اجيلك هبقي اقولك هنعمل ايه بعدين المهم دلوقت انت عارف انا هجيلك من حلوان لعين شمس فمش عايز بردو قعدتي عندك تطول نص ساعة بالكتير وهمشي
بقلم عادل المتميز
جون :: نص ساعة بس ..
عادل :: اه هي نص ساعة او ساعة بالكتير مع ان ساعة كتير اوي انا المفروض صاحبك مش حد من اهلك
.........
امير وصل الفيلا بتاعة هايدي وهايدي نزلت فتحت الباب وامير دخلها جوه
دخلو الفيلا
هايدي طلعت السلم الداخلي اللي في الفيلا وامير قعد علي كرسي الصالون
وقفت هايدي قبل ما تطلع لما شافته قعد تحت
هايدي :: انت ياعم . ايه اللي مقعدك عندك اطلع معايا..
امير :: دوري انتي عالورق وانا هستناكي هنا
هايدي :: يوووه بقي انا مبهظرش يلا اطلع معايا
امير قام وطلع وراها
هايدي دخلت اوضة النوم وامير دخل الاوضة .اول مرة يشوفها
فتحت درفة الدولاب اللي فيها الورق
وجابت الدوسيه اللي قالها عليه جوزها
قعدت علي طرف السرير وصورت الورق وبعتتهم لجوزها واتس
هايدي بعتت ريكورد له :: ها هما دول
رد عليها جلال بريكورد.. ايوة يا روحي هما .. ايه انتي مشيتي
هايدي :: لا انا لسة مصوراهم حالا
جلال :: هو امير تحت ولا فين
هايدي بصت ل امير اللي كان بيبص علي كل ركن في الأوضة
هايدي :: لا يا حبيبي امير مستني في العرببة بتاعتة وهنزله حالا نرجع
جلال :: طيب يا روحي توصلي بالسلامة هسيبك انا علشان انا في الموقع وفيه دوشة عندي
هايدي قفلت الواتس وحطت التليفون علي السرير وقامت وقفت جنب امير
ها الأوضة عجبتك
امير :: اه جميله وزوقها يجنن
هايدي ضحكة شقيه ورقيقة . كويس ان زوقي عاجبك
عارف يوم ما روحنا المول
امير :: اه
هايدي :: انت دخلت معايا كل المحلات الا محل واحد
امير :: اه علشان مكنش ينفع ادخل معاكي
هايدي :: هههههههه ايوة فاهمة بس تصدق ان المحل ده كان اكتر محل نفسي تدخل معايا فيه
امير :: اشمعني بقي؟ اللي هو كان هيبقي ازاي
هايدي :: هههههه معرفش بس هو كدة
انا كان نفسي تدخل معايا .. حتي وانا بنقي القطع كنت ببص عليك وبتعمد اني اخليك تشوفهم وكان نفسي اوي اعرف رئيك
امير :: اااااااه انا فعلا شفتهم
هايدي :: ههههههههه بس مقولتش رئيك علشان كدة انا حابه تقولي رئيك فيهم بس لما نروح الفيلا بتاعة جدك
امير :: ماشي موافق
هايدي :: طب ايه مش عايز تشوف اللي هنا وتقولي رئيك
امير بص ليها ولسانه مش عارف يقول ايه
هايدي مسكته من ايده .. تعالا
راحت بيه عالدولاب فتحته وبقت عماله تطلع له الاندرات والسنتيانات بتوعها وقمصان النوم وتحطهم علي السرير
قولي بقي ايه رئيك فيهم
امير :: بخجل ..حلوين اوي
هايدي :: ايه ده .. حلوين اوي .. انت بتقولها برخامة كدة ليه.. طب قولي احلي طقم فيهم ايه ..
امسكهم يا جدع انت .
امير بيبص عليهم ونقي اندر فتله بريش من قدام علي شكل قلب لونه بنفسجي وسنتيان نفس الشكل
امير :: ده جميل اوي
هايدي بصت له وابتسمت .. طيب غمض عنيك ومتفتحش غير لو قولت ليك فتح
امير قعد علي السرير وغمض عنيه وهايدي بدأت تنزع ملابسها عن جسمها
ولبست الأندر والسنتيان ووقفت قدامة
هايدي :: فتح بقي عنيك
امير فتح عنيه لقي هايدي قدامة لابسه الاندر والسنتيان وهي مبتسمة وبتلف توريه طيزها وجسمها اللي كان عبارة عن فرسة بكل ما تحملها الكلمة من معاني
بقلم عادل المتميز
امير تنح وهو شايف جسم مرات خاله
ليلة امبارح مكنش لحق يشوف تفاصيل ولا حلاوة جسمها .. المرة دي كانت النظرة ليها متعتها مفيش خوف ولا رهبه .. مفيش مفاجئة لانه كان عارف انه هيحصل بينهم جنس زي ما حصل ليلة امبارح
عنيه بتفصل جسمها وهي واقفة قدامة مبتسمة بتستعرض مفاتن جسمها
رغم انها اكبر منه بحوالي 18 سنه الا ان قوام جسمها كان في منتهي التناسق والانسيابية
بزاز كبيرة لكنها منفوخة ومشدوده .. حلمات متوسطه لونهم بني فاتح . البطن مش كبيرة والسوة بارزه .. اما الفخاد فهي زبده والكس منفوخ ومتبطن حلاوة الطيز عباره عن چيلي متحرك ..مدورة و بارزه للخلف .
كل شئ فيها بيتكلم عن جمال مختلف
هايدي :: ايه مش عجباك ولا ايه
امير :: انتي تجنني ..
هايدي مدت ايدها وقومته وبقي واقف قدامها وايدها نزلت راحت لزبه
مشت ايدها وهي بتبصله وعلي وشها ابتسامة رضا ومحن وهيجان
وانت كمان ياقلبي تجنن
نزلت علي رجليها وفتحت زرار البنطلون الجنيز اللي لابسه ونزلت السوستة .. دخلت ايدها جوه من تحت البوكسر وطلعت زبه بره
بصت له في عنيه ورجعت بصت لزبه وايدها بتتمشي عليه بكل حنيه
انت ازاي كدة.. تعرف ان زبك اكبر واتخن من زب خالك
امير اتنهد تنهيدة مليانه هيجان وغمض عنيه وهو بيرجع راسه لورا وهايدي وقفت زبه بأيد والتانيه بتمشي عليه بحنيه
نزلت له بشفايفها وبقت عماله تبوس فيه براحة يدوب شفايفه ملامسه بزبة
بتنزل وتطلع تبوسه بكل هيجان
وامير هايج مغمض عنيه وايده علي وشه
هايدي قامت ولفت ولذقت طيزها في زبه ورجعت عليه اوي وامير حضنها من وسطها وشفايفة راحت لتحت رقبتها من ورا بوس وشم فيها وفي ريحة انوثتها نزل بشفايفة من عنقها لضهرها وايده مكلبشة في وسطها وبيحك زبه في لحم طيزها الملبن
لفت له وراحت زقاه علي السرير نيمته علي ضهره وطلعت فوق منه ركبته
وقعدت بطيزها علي زبه وبصوابعها بتفك زراير القميص
ونزلت بشفايفها تبوس صدره ولسانها بيتحرك لغاية ما وصل لحلمات بزازه
اخدت الحلمة بين شفايفها . تمص فيها براحة وجسمها رايح جاي وبتحك كسها في زبه
قامت من علي زبه وايدها من ورا رفعت زبه ووقفته ولامس كسها علي راس زبه وبأيدها بتحركة عليه رايح جاي
قامت ونزلت علي اللارض وشدت البنطلون قلعتهوله وطلعت علي السرير
وقعدت علي ركبها . مسكت زبه بأيد والايد التانيه رجعت شعرها اللي نازل علي وشها لورا ونزلت علي زبه
بطرف لسانها بتلحس زبه وبتحركة ببطي وبراحة علي كل حته فيه بدايه من الراس والعروق لغاية البيضان
نزولا لتحت الخصيه تحركهم وتلحس تحتهم بلسانها وتطلع تاني بطرف لسانها تلحس وتمشي ببطي لغايه ما وصلت للراس.. فتحت شفايفها واخدت زبه جوه بوقها
اممم اممممم. زبك حلويا واد.. . اممممم
تمص وترضع وصوابع ايدها بتلعب براحة في بيضانه وايد امير نزلت علي راسها وبقي عمال يطلع بوسطه لفوق ويدخله في بوقها وهي تمصه وتتأوه من الهيجان
قامت واقفة علي رجليها ونزلت الأندر
وامير راح هو كمان قايم ونيمها علي ضهرها وباعد فخادها عن بعض ودخل بينهم
بأيده قلعها الأندر الفتله وحطه علي السرير جنبها وراح بشفايفة يبوس كسها
هايدي نايمة بنص جسمها ووشها قايم وعيونها علي امير اللي شغال من تحت شم وبوس في كسها
ااااه يا روووحي... اه ااااه يا ميرو . كسي مولع اوي ..كسي هايج عليك .
بصوابعة باعد الشفرات عن بعضها وطرف لسانه دخل بينهم
احححححح اححححححح.. حلو لسانك اوووي.. اوووووف اووووف
صوابع ايدها دخلت بين خصلات شعر امير والأيد التانيه كانت مطلعة بزها وعماله تفعص فيه وبتتأوه
اوووووف اوووووف. اووووي . اووووي .. حرك لسانك علي كسي اوووي يا ميروو
بقلم عادل المتميز
طرف لسانه طلع لزنبورها الهايج المنتصب .. بيلحس حوالين منه .. بيهجه اكتر ماهو هايج .. وبياخده بين شفايفة يعصره ويحركة بلسانه شمال ويمين ..وينزل لخرم كسها اللي بينزل عسل هيجانها
صوابعها بتشد شعره وبتنزل بجسمها وكسها عليه وهي هايجة
قوووم قوم نكني .. يلا عايزه في كسي .. اووووف اووووف
امير قام ورفعت له رجليها وعيونها هايجة عليه . مستنيه اللحظة اللي تشوف فيها زبه وهو بيغرز جواها
امير حط راس زبه في فتحة كسها وبقي بيدخله
هايدي نامت براسها علي المرتبه وصوابعها ماسكة وقافلة علي الملايه ووشها ناحيه الدولاب بتبص علي امير وهو فوقها في مراية الدولاب
ورجعت تاني مسكت بزازها تفعص فيهم .. وامير مدخل زبه بالكامل في كسها
نكني يا ميروو. نكني يا حبيبي .. نكني اوووووي .. اوووف. اووووف .. يلا دخله وخرجة.. عايزه احس بزبك جوه كسي وبينكني
امير نام فوقها ورجليها لفت حوالين وسطه وراح لبزازها مسكهم بأيده الأتنين قفلهم علي بعض وبقي عمال يرضع في كل حلمة شوية
وهايدي حاطة ايدها الاتنين علي طيزه
وتنزله عليها
يلا يا ميرو.. يلا يا حبيبي يلا نكني .. ايييي ايييي اووووف ايوووه كدة. نكني كمان .نكني اووي .. اه اه اه اه اه اه
امير زبه طالع داخل في كس هايدي وهي لافة رجليها حوالين وسطه وكان بيدخل زبه للأخر ويسحبه ويرجع يدخله وايدها دايسه علي طيزه علشان ميطلعش زبه من كسها
اهات نار .. صراخ وغنج ولبونة وصوتها كان بيجلجل في اركان الأوضة
عشر دقايق من النيك الممتع الهادي
وبعدها امير قام من عليها وهي راحت نايمة له علي جنبها ونام هو وراها
رفع رجل لفوق وايده من ورا بيفرش كسها بزبه .. وراح مدخله جوه
ااااحححححححح اححححححححح
حلو اووي ده.. حلوووو ..
ايد امير ماسكة وسطها وعمال ينيك فيها .. يسحب زبه ويرجع يدخله .. يسحبه ويدخله
اه اه اه اه اه. اوووف اووووف .. جميل .جميل يا ميرو . اووووف اوووف
نامت علي بطنها وامير نام فوقها
هايدي .. استني ارفعلك طيزي . عايزك تدخله في طيزي ..
ميرو قام وهي رفعت له طيزها ونصها الفوقاني نايم علي المرتبه فلقست وفاتحة له طيزها بايدها وامير نزل تف علي خرم طيزها و نزل بوسكه لتحت وهو ماسك زبه وحطه علي خرمها
يلا بقي دخله في طيز ... عايزه زبك جوه طيزي ينكني ويمتعني
لحظات بسيطة مخدتش ثواني وكان زب امير منزلق جوه طيز هايدي
طيزها بلعت زبه بالكامل
بقلم عادل المتميز
ايد امير سانده علي طيزها من فوق وهو مدخل زبه فيها وبدأ النيك الرايق بهدوء
يسحب زبه لبره ويرجع ينزل بيه جواها
اخ اخ اخ اخ .. اوووووف اوووووف . نار .نار .. نار في طيزي. نكني .. نكني .. اييييي ايييييي.. انت فنان .. انت جميل اوووي يا ميرو.. ايه المتعة دي ..ااااااااه ااااااه
بدأ امير يتفاعل مع لبونة هايدي تحت من وبدا يسحب زبه للأخر وقبل ما يخرج بره طيزهايرجع يدكة بقوه في طيزها لدرجة ان هايدي كانت بتعض في ملايه السرير بسنانها ومكلبشه فيها بأيدها وكانت بتنحر زورها من شده الاهات والمتعة.ااااااااه ااااااااه. براحة .هموت تحتك .. ايه الافترا ده اي اي ااااااه ااااااه . اوووف اووووف
امير نيمهما علي بطنها ونام فوقها بكل جسمه وبينزل بزبه كله فيها ويطلع وينزل .. نيك من غير رحمة ولا شفقة
كفايه كفايه .. طيزي طيزي حرام عليك
امير طلع زبه بعد ما فشخ طيزها وراح نايم علي ضهرة
هايدي وهي بتطلع فوقة وماسكة زبه علشان تدخله في كسها :: فشختني حرام عليك.. طيزي باظت
قعدت علي زبه اللي دخل في كسها
تنزل وتطلع . تنزل وتطلع .. وتقف ولف بوسطها لفات دائريه .. وترجع لور وتطلع لقدام. مش شبعانه من زبه
حست بالتعب ورجليها شدت عليها ريحيت شوية ونزلت علي شفايفة تمص فيهم وترضع وتبوس تحت رقبته
وامير ماسكها من طيزها وهو اللي بينيك فيها .. بيرفع وسطه وينزل
لغاية ما جاب لبنه وهي فوقة جواها
قاعده عليه وبتتحرك حركات دائرية ولبنه بينزل من راس زبه في كسها
قامت بعد ما كسها ارتوي من زب امير
ولعت سيجارة وادتها ل امير
امير :: مش بشرب
هايدي :: لا هتشرب .. السيجارة بعد الواحد دي بتكون متعة
امير اخد منها السجارة وشد نفس كح
هايدي :: ههههههه هتتعود .. بس انت ايه .. انت موتني تحت منك
امير ::اعمل ايه انتي جامدة اوي
هايدي :: اقوم بقي اجيب حاجة نشربها
امير :: طب مش نلبس ونمشي
هايدي :: نمشي لا طبعا انا لسة عايزك
امير ::تصدقي انا كمان عايز تاني
هايدي :: ايوة هو ده اللي انا عايزه منك
يلا هقوم اجيب وسكي واجيلك
امير :: وسكي ؟ هو انتو عندكو خمور هنا
بقلم عادل المتميز
هايدي :: اه عادي يعني .. هتشرب معايا ماشي
امير :: انا لو شربت مش هعرف اسوق وكمان ماما هتعرفني
هايدي :: هو كاس واحد علشان تفرفش كدة وتظبطني

اولاد الذوات
بقلم عادل المتميز
...........
الجزء الثاني
.........
امل خلصت الاكل ولبست العباية بتاعتها وقالت ل رجب انا نازله بقي ابص عالراجل
نزلت وقفت قدام باب الشقة كانت هتخبط لكن قالت ده هيقدر يقوم يفتحلي .. فتحت الباب بالمفتاح اللي معاها لقت الشقة كلها ضلمة والدنيا هس هس ..
راحت ل اوضة الحاج فوزي خبطت مرة والتانية وبعدين فتحت الباب لقته لابس جلبيه بيضة خفيفة ونايم
راحت قربت منه علشان تصحيه لكن عنيها لمحته وهو نايم رجليه الأتنين متنين ومفتوحين
فضولها وشرمطتها خلوها تبص بين رجليه وتحت الجلبيه كان لابس بوكسر ابيض بس ده مش مخبي حجم زبه المهول اللي باين من تحت البوكسر
حجمة غير طبيعي كأنه شايل قالب طوب تحت اللباس من ضخامته
وهنا امل افتكرت ايام ما كان وسام عيان ولما دخلت عليه برضو وهو نايم وكان بيضانه طالعة من البوكسر
حست ان الزمن بيكرر نفسه مع اختلاف الاشخاص
بتاع خمس دقايق وامل عنيها علي زب الراجل العيان لكن علشان خافت يصحي وياخد باله
امل :: عم فوزي .. عم فوزي اصحي
فوزي فتح عنيه وبص علي امل
امل :: اصحي يا عم فوزي انا امل مرات رجب
فوزي :: امل :: امل مين
فوزي :: ياعم فوزي انا امل مرات رجب اللي ساكنه جديد عندك في العمارة
فوزي :: اه يابنتي معلش لسة صاحي مش مركز
امل :: ولا يهمك يا عم فوزي.. انت عامل ايه دلوقت
فوزي :: تعبان و**** يابنتي
امل :: معلش.. يلا قوم كدة علي ما ادخل المطبخ اعملك لقمة
فوزي :: يابنتي هتعبك معايا
امل :: لا ياعم فوزي متقولش كدة . انا زي بنتك بردو
امل خرجت من الاوضة بتاعتة ودخلت المطبخ فتحت التلاجة لقت فيها فراخ مسلوقة ولسان عصفور
طلعت ورك فرخة من الحله وشوية لسان عصفور وطلعت عيش من الفريزر
سخنت له الأكل وعملته له
ودخلته ودخلت له مايه
خرجت بره قعدت في الصاله وبعد شوية دخلت لقته دالق كوباية المايه كلها علي هدومة وجلبيتة غرقانه وبينفض فيها ومش قادر يقوم

امل :: بتنفض ايه بس الجلبيه غرقت والملاية كمان خلاص يا حاج فوزي .. هي جلبياتك فين
فوزي :: و**** انا ما عايز اتعبك بس الكوباية وقعت مني من غير قصد هتعبك معايا هتلاقي هدومي عندك في الدولاب
امل :: لا لا مفيش تعب ولا حاجة .. قولي فين هدومك
فوزي :: كله غرق مش الجلبية بس
امل :: ايوة فاهمة امل فتحت الدولاب وفوزي قالها هدومي الداخليه تحت عندك وفيه جلبيه هتلقيها في الدرفة التانية امل بصت خرجت بوكسر
وخرجت جلبية وحطتهم علي جنب وشدت كرسي كان في الاوضة قربته
امل :: يلا بقي اما اسندك علشان اغير الملايه دي
امل سندته وقعدته علي الكرسي وشالت الملايه المبلولة وجابت ملايه من الدولاب هو قالها علي مكانها وحطتها .. وهي بتحط الملايه وبتفرش السرير كانت عين فوزي علي طيزها
اللي شافطة العباية بين الفلقة وبتتهز
امل :: تعلا بقي اسندك علشان تقعد علي السرير وانا هخرج وانت تغير البوكسر
سندته وقعدته علي السرير وخرجت
وبعد شوية خبطت علي الباب
فوزي :: ادخلي يا بنتي
دخلت لقته غير البوكسر ومش عارف يلبس الجلبيه جسمه تقيل علي صحته
ومش عارف يقف. يدوب بس لابسها من فوق
امل سندته ووقف ونزل الجلبية وبعدين قعدته علي السرير
اخدت هدومة والملايه المبلوله حطتهم بره في كيس وبعدين دخلت تاني شالت الاطباق ودخلتهم المطبخ
امل :: عايز حاجة تاني مني يا عم فوزي
فوزي :: **** يخليكي يابنتي ويكرمك ويتردلك في عفيتك ويباركلك في عيالك
امل :: ياسلام يا عم فوزي و**** كفايه دعاك ده بالدنيا
فوزي :: **** يسترها عليكي يابنتي
وحقك عليا تاعبك معايا
امل :: لا مفيش تعب ولا حاجة .. بالليل هنزلك علشان اديك العلاج والحقنة
........
بعد ما صافي وامير ارتاحو من النيكة الأولي وشربو كاسين وسكي صافي دخلت الحمام شطفت كسها تشطيفة كويس ورجعت شدته من ايده ودخلت بيه تاني اوضة النوم
مكنش فيه المرة دي اي كسوف او خجل والاتنين هايجين علي بعض
نيمته علي السرير وطلعت فوق منه 69 ونزلت علي زبه تبوسه وتمص فيه
وامير مسكها من طيزها ونزلها علي لسانه اللي بيتحرك علي كسها
اااااااه ااااااه.. زبك حلوو اوووي مش هشبع منه ابدا .. ايه ده .. كل ده زب
امير لسانه بيتحرك علي كس هايدي وبيلحسه صباعه وايده فتحت طيزها
هايدي :: حط صباعك في طيزي يا ميرو.. اووووف .. هايجة اوووي
امير دخل صباع في طيزها ولسانه بيلحس زنبورها وبيتحرك لتحت لغاية فتحة كسها
هايدي :: لا لا مش قادرة .
قامت من عليه وراحت لفه وقاعده عليه وهي ماسكة زبه من ورا
لبست زبه في كسها وبقت عماله تروح وتيجي .. وتنطط علي زبه وكل شويه شعرها ينزل علي وشها ترجعة وتطلع وتنزل علي زبه
امير ايده ماسكه بزازها بيقفش فيهم
اااااه اااااه.. جميل .. زبك تحفة .. ايه ده .. معقوله .. ياخرابي . اووووف اوووووف
قامت بعد ما اتكيفت من الوضع ده وراحت شداه من ايده وقعدت قدامه علي ركبها وايدها ( وضع الفرسة )
وامير وقف وراها علي ركبه فتح طيزها بايده ونزل بلسانه لحس خرم طيزها وبصوابعة من تحت بيدعك في كسها
ااااايييي ايييييي. حلووو حلووووو.. احححح اححححححح .. نار .نار في كسي.. اووووف
امير مسك زبه وبقي بيمشيه علي خرم طيزها وكسها وبعدين راح ظابط راس زبه علي كسها وراح شاحطه جواها.. دخله كله وايده كلبشت في لحم طيازها من الجناب وبدأت المدعكة
نيك سريع وبقوه . وبزازها من تحت مدلدلة بتروح وتيجي وصوت الارتطام
كان قوي واهاتها وهي بتصرخ كانت مشعللة
ااااااه.. اااااه.. اوووي . ارزع فيا . نيكني .. نكني اوووي . ايوووه .. ايووووه .. جميل.. جميل .. اووووف اووووف
نامت علي وشها وايدها مفروده قدامها ورافعة طيزها لفوق .. امير سحب زبه من كسها وراح مدخله في طيزها
خخخخخخخخ اووووف اووووف اووووف يخرب بيتك .. يخرب بيتك. ايه ياواد ده براحة مش كدة
مسكها بقوة من وسطها وبقي شغال نيك فيها بسرعة دخول وخروج من غير رحمة
يخرب بيتك يخرب بيتك ..حرام عليك ارحمني .. براحة براحة امير بجد مش قادرة..
شال زبه بعد ما خلي خرم طيزها فقفق من كتر النيك وراح مدخله تاني من تحت في كسها .. فضل بنيك فيها ولما حست انه خلاص هيجبهم
متجبهمش في كسي .. وليد طلع زب وهايدي بسرعة قامت وخدت زبه في بوقها وقفلت عليه شفايفها وبصواعها فضلت تدعك فيه كأنها بتضربله عشره
امير مسكها من شعرها وجسمه كله اتشنج لدرجة انه شد شعرها بغباء وعينه غمضت وانفجر اللبن في بوقها
فضلت هايدي تدعك في زبه لغاية ما لبنه كله اتحلب جوه بوقها ..بلعته ومسابتش ولا نقطة غير وهي بلاعها
بعد ما خلصت باست زبه وبيضانه
ونامت علي ضهرها تسترخي
شوية وقالت له .. يلا قوم البس علشان نمشي
.........
اميرة :: بس حلوة الشقة دي يابت ياناهد اينعم مش زي شقة مدينة نصر بس بردو شقة كبيرة وحلوة وبرحة كدة
ناهد :: اه هي حلوة وواسعة بس مش عارفة ليه مش مرتاحة وخايفة
اميرة :: ليه ؟ فيه حاجة حصلت
ناهد :: مش عارفة اللعبه اللي بلعبها دي اخرتها ايه
اميرة :: ما الدنيا هادية واسماعيل بطل ينزل فيديوهات وحتي نور مرات شوقي بيه عرفت منه انها عملت له حظر علي الواتس
ناهد :: مش عارفة حاسة كدة بقبضة في قلبي وحاسة ان ده اللي بيسموه الهدوء اللي بيسبق العاصفة
اميرة :: بقولك ايه مش اللي حصل حصل علي ايه بقي كل شوية تعيشي نفسك في رعب ولعلمك بقي لو كان فيه حاجة هتحصل كانت حصلت
شوقي اهو اللي اتفضح ومراته احتمال تطلق منه داير علي حل شعره ولا فارق معاه الفضيحة
ناهد :: مش قادرة اصدق ولا قادرة اقنع نفسي ان الموضوع ده هيعدي كدة بسهولة وحاسه ان الموضوع ده مسيرة في يوم هيكبر
اميرة :: يوه بقي انتي غاوية تنكدي علي نفسك
ناهد :: ماهو انتي ياختي مش نازلك فيديوهات علشان كدة مطمنة
اميرة :: انبري فيها .. بقولك ايه انا هتصل بواد حمو يجي نقضي مع بعض وقت حلو كدة
ناهد :: اوعي .. مش ناقصة سي حمو بتاعك يجي وحد منهم يطب علينا تبقي مصيبة
اميرة :: ولا حد هيجي ولا حد هيسأل انا هتصل بيه اخليه يجي.. وبعدين لو حد منهم جه هبقي اخبيه في المطبخ
ناهد :: طب استني ل بليل
اميرة :: لا دلوقت .. الواد حمو وحشني
.......
الساعة اتنين الضهر تليفون شوقي رن
شوقي :: ايوة يا نرجس و**** فاكرك
نرجس :: معلش انا اسفة جدا و** بس غصب عني ** اللي اعلم بظروفي
شوقي :: طيب تعرفي تجيلي الفيلا كمان ساعة
نرجس :: لا انا دي معرفهاش ومروحتهاش قبل كدة
شوقي :: لو بعتلك الوكيشن علي الواتس هتعرفي تجيلي
نرجس :: ده اللي هو الجي بي اس
شوقي :: اه هو . هبعتهولك وتبقي عندي في الفيلا كمان ساعة
نرجس :: ماشي يا شوقي بيه
.......
فارس :: ايمن .. يا ايمن
ايمن :: ايه ؟
فارس :: انت بتعمل ايه
ايمن :: شغال . مش شايف يعني
فارس قام من مكتبه وراح لمكتب ايمن
بقولك ايه يا صاحبي اخوك مزنوق في ورقتين
ايمن ::200 ليه ؟
فارس :: ابدا اتسحبت من لساني وعزمت صاحبتك (( وبص علي ايمان اللي قاعدة علي مكتبها ومش واخدة بالها )) عالغدا ومصدقت باين
ايمن :: هههههههه مش هتقولك لا طبعا . بس هو انت ايه عينك منها ولا ايه
فارس :: بصراحة هي جامدة رغم اني ساعات بحس انها بيعاها
ايمن :: خد بالك لو استلفت منك مرة فلوس هتفضل كل شوية تقولك سلفني
فارس ::ياعم انا حيلتي حاجة علشان اسلفها
ايمن :: اه صحيح انت جيبك مخروم
بس قولي هتغديها فين
فارس :: اي مطعم المهم اركب يا صاحبي
ايمن :: لا هتركب متقلقش دي ما هتصدق
فارس ::طب ايدك علي الورقتين
ايمن :: هي ورقة واحدة
فارس :: لا ياصاحبي و**** ماهتنفع
ايمن طلع ورقة واحدة ب 200
اهي ياعم ورقة بس بمقام ورقتين
فارس :: انت ابو الرجولة كلها
ايمن :: المهم لما تركب تدعيلي
فارس :: وحياتك لخليها هي كمان تدعيلك بس وهي رافعة رجليها ههههه
ايمن :: ههههههه **** يحرقك
......
شوقي قام واخد مفاتيح عربيتة من علي المكتب ولسة هيخرج كانت صافي داخله عليه المكتب
صافي :: اايه ده انت ماشي ولا ايه
شوقي :: اه عندي مشوار كدة ضروري
صافي :: طيب دلوقت فيه فاكس مهم جه هتشوفة دلوقت ولا بعدين
شوقي :: يعني ستني ولا
صافي :: لا يستني عادي لبكرة
شوقي :: طب تمام انا همشي وخليه عندك وبكره هاتيه
صافي قربت منه وايدها راحت براحة علي زبه وهي بتبص له وتعبيرات وشها تعبيرات واحدة مومس :: طب ايه رئيك اخده معايا البيت وتيجي تشوفة عندي
شوقي :: هههههه انتي ماصدقتي بقي جوزك يطلع معرص
صافي :: مسكت زبه بأيدها وداست عليه وراحت علي ودانه وبهمس قالت
يعني انت مش كان نفسك يبقي كدة
شوقي :: بصراحة اه .. بس النهاردة مش هينفع اجيلك .... وشال ايدها بأيده وخرج من المكتب وصافي سندت بضهرها علي المكتب وهي بتبصله وهو خارج
.......
شوقي اول ماروح الفيلا بتاعتة وركن العربية في الجراج
فتح الفيلا ونده علي سكرة اللي كان جوزها في المطبخ قاعد معاها وجايب ليها العيال يقعدو معاها اليوم وهياخدهم اخر النهار ويمشي
سكرة خرجت وشوقي مسكها من وسطها ولسة هيقولها حصليني فوق
قالت له بصوت واطي وهي بتبص علي المطبخ .. جوزي جه هو والعيال وقاعد في المطبخ
شوقي .. اه طيب . اعمليلي فنجان قهوة وهاتهولي
........
شوكت :: يعني خلاص انتي فكرتي كويس
نور :: للاسف يابابا مفيش حل قدامي غير كدة
شوكت :: يعني خلاص .. مش هترجعي في كلامك وتقولي عيادتي وشغلي والكلام ده
نور :: لا يابابا خلاص .. انا فكرت ولقيت عندك حق في كل كلمة قولتهالي
شوكت :: علي بركة **** كدة بقي انا هقابل جوزك واتفق معاه علي كل حاجة وانتي هتمسكي ادارة الشركات
نور :: بس اهم حاجة عندي يطلقني
شوكت :: هيطلقك ورجليه فوق رقبته
سيبي الموضوع ده عليا
نور :: ماشي وانا هروح الاسبوع الجاي افضي العياده بتاعتي واقفلها
شوكت :: وليه سبيها زي ما هي انتي بس شيلي يفطتك وحطي يفطة صغيرة علي الباب ان العياده مغلقة
نور :: ماشي اللي تشوفة
شوكت :: وانا هكلم المحامي يشوف المحروس جوزك ولا المحامي بتاعة ويقوله اللي احنا عايزين نقوله .. اذا مجاش معانا زي ما احنا عايزين انا بقي ليا اساليبي.. المهم دلوقت مينفعش تروحي الفيلا خالص خليكي هنا معانا لغاية ما هنشوف الدنيا هترسي علي ايه
نور :: ليه بقي دي فيلتي
شوكت :: عارف انا بس مضمنش هو ممكن يعمل ايه او يضغط عليكي بأيه
خليكي جني وقدام عيني الايام دي احسن ليكي وله لحسن هو لو فكر بس يعملك حاجة انا همسحة من علي وش الارض
نور :: اللي تشوفة يا بابا
.........
شوقي :: انتي وصلتي يعني
نرجس :: اه انا بره في الشارع راكبه التاكسي بس مش عارفه انت في انهي فيلا فيهم
شوقي :: فيلا 17 هتلاقيها تلات ادوار
ولونها ابيض في رمادي
نرجس نزلت من التاكس ومشيت علي رجليها .. قابلت بواب خارج من فيلا سألته وشوقي معاها علي التليفون
نرجس :: خلاص سألت هنا واحد وشاولي علي الفيلا .. هدخل ازاي
اقفي قدام باب الفيلا وانا هشوفك من الكاميرات وافتحلك من عندي
نرجس قفلت مع شوقي وراحت وقفت قدام الفيلا . مفيش لحظات والباب اتفتح ليها
شوقي :: سكرة.. ياسكرة
سكرة خرجت . نعم ياشوقي بيه
شوقي :: فيه واحدة بره افتحي الباب ودخليها ليا اوضة المكتب
سكرة مشيت وفتحت الباب ودخلت نرجس ل شوقي مكتبه
شوقي :: اتفضلي يا نرجس.. ها تشربي
نرجس :: لا شكرا بس لو شوية مايه ساقعين يبقي كتر خيرك
شوقي :: هاتي للمدام قهوة زيادة ومايه ساقعة
سكرة :: حاضر
شوقي :: عايزة فلوس ؟
نرجس :: الصراحة انا مش جايه طمعانه في ميه ولا اتنين انا جايه طمعانه انك تقف معايا في محنتي
شوقي :: محنتك ؟ خير في ايه
نرجس :: جوزي الحكومة جت خدته من البيت امبارح بالليل ولقت في البيت حشيش والنهاردة اتعرض علي النيابه
خد حبس
شوقي :: اه طب وانا هساعدك ازاي في الموضوع ده
نرجس :: يعني انت راجل كبير في البلد دي واسمك مسمع واللي انا عارفاه ان مفيش حد ميعرفكش . فاكيد ليك معارفك
شوقي :: بردو مش فاهم انا هساعدك ازاي
نرجس :: يعني تخرجة منها .. اكيد انت مش هتغلب
شوقي ضحك ضحك هستيري من كلام نرجس اللي شعرت بالاحراج
شوقي :: انتي فاكرة ان جوزك بعد ما اتعرض علي النيابه وخد اربع ايام حبس انا ممكن اعرف اعمله حاجة
نرجس :: اه يعني كدة خلاص
شوقي :: طبعا خلاص كدة الموضوع خرج من ايدي . لكن علي العموم انا هبعتلك محامي تبعي يروح يشوف القضية بتاعتة ويقولي موقف جوزك ايه.. هو اسمه ايه بالكامل ومتاخد في انهي قسم
نرجس ادتله البيانات بتاعة جوزها
طيب فيه خدمة تانيه ممكن
شوقي فتح الخزنة اللي جنبه وطلع منها مبلغ 3000
شوقي :: خدي دول يا نرجس خليهم معاكي
نرجس نرجس خدتهم منه :: **** يخليك يارب .. بس بصراحة انا كنت عايزة شغل اه انا بجيب رزقي من هنا ومن هنا وانت عارف انا سبت المستشفي من شهرين ومقولتش لجوزي ساعتها علشان يعني اعرف اخرج واجي براحتي بحجة المستشفي
شوقي :: ماشي .. هبقي اشوفلك اي شغلانة
نرجس :: تسلملي يا شوقي .. اتصل بيك امتي علشان اعرف المحامي قالك ايه
شوقي :: انا هبقي اكلمك
.........
هايدي وامير راكبين العربية وراجعين
......
هايدي :: علي فكرة يا واد يا امير انا شكلي كدة مش هرحمك
امير ::ههههههههه ليه بقي انا عملت ايه
هايدي
هايدي قربت منه وبصت علي زبه ومسكته :: ياخرابي دانت عملت اللي محدش عمله
امير :: تعرفي انا لغاية دلوقت مش مصدق . وعايز اقولك ان خالو ده محظوظ اوي
هايدي :: هههههههه ليه بقي
امير :: علشان متجوزك .. انتي اجمد واحدة انا بجد شفتها
هايدي :: ايوه بقي .. هو ده الكلام .. كدة تعجبني وتعشش هنا ..
امير :: بجد علي فكرة مش بقول كدة وخلاص
هايدي :: طب قولي بصراحة كدة ايه اكتر حاجة عجبتك فيا
امير :: بصراحة كل حاجة فيكي عجبتني.
هايدي :: طب اعمل حسابك بقي انا مجنونة وممكن تلاقيني في اي وقت طالعة الاوضة عندك
امير ::ههههههه ده احلي جنان .. سيبي بقي زبي انا خلاص داخلين علي الفيلا
هايدي :: هههههههههه عندك حق
.........
هايدي :: مساء الخير يا جماعة
بهيرة :: حمدله بالسلامة
هايدي :: **** يسلمك ياطنط
نور :: ايه اللي اخركم كدة
هايدي :: كنت بدور علي الورق مش لقياه وفين علي ما لقيته
امير :: انا جعان اوي
بهيرة :: حالا يا حبيبي اخلي مجيدة تجبلك الاكل
يا مجيدة.. مجيدة
مجيدة :: نعم يا ستي
بهيرة :: حضري الاكل ل امير
مجيدة :: حاضر
هايدي :: هي البنات بره صح
نور :: اه هما بناتك مش استأذنو منك قبل ما تمشي
هايدي :: اه يا حبيبتي .. يلا هطلع انا اغير هدومي وانزلكم
........
الساعة سته عادل اتصل ب جون وقاله انه ركب عربيته وماشي في الطريق رايح له
جون بعد ما خلص المكالمة دخل علي سارة مراتة اللي كانت في المطبخ
جون :: ايه يا قلبي خلصتي
سارة :: لا لسة شوية
جون :: ايه ده.. ده عادل جاي في الطريق يعني ممكن ساعة ويكون هنا
سارة :: علي ما يجي هكون خلصت
جون :: طب هتلبسي ايه
سارة :: هلبس ايه ليه هو انا هقابله؟
جون :: اه طبعا يعني الراجل جاي زيارة ليا في بيتي واول مرة مش هتسلمي عليه وترحبي بيه
سارة :: اولا انا مش فاهمة ده صاحبك انت انا اقابله بمناسبة ايه ثانيا انت اصلا عمرك ما ماجبت سيرتة قدامي ولا اعرف ده مين. والاهم انا مش عارفة انت اصلا مخليه يجي البيت ليه ماكنت قابلته بره
جون :: هنرجع نتكلم تاني في نفس النقطة ما قولتلك يا حبيبتي ده صاحبي جدا وكمان ياما عمل معايا كل خير . وانا حابب اعزمة مفيهاش حاجة يعني .. مانتي بتقابلي صحباتك البنات هنا يوم اجازتك وبسلم عليهم لما بكون موجود
سارة :: ماشي يا جون . اخلص بس وبعدين هدخل اشوف انا هلبس ايه
جون :: مش عايزك تلبسي وحش. انا عايز مراتي تبقي برنسيسة
سارة :: طب ممكن تخرج من المطبخ دلوقت علشان اشوف اللي بعمله
جون خرج من المطبخ وبعد نص ساعة
كانت سارة مخلصة كل حاجة وخرجت
من المطبخ دخلت الاوضة اخدت هدوم داخليه من الدولاب وراحت الحمام اخدت دوش وخرجت من الحمام علي الاوضة لبست وجهزت نفسها
جون دخل الاوضة
ايه ده يا حبيبتي .. الطقم ده مش حلو طبعا
سارة :: ليه ماله
جون :: مش حلو .. مش عاجبني
جون راح للدولاب بتاعها وطلع طقم
بتلبسة لما بتكون خارجة معاه في مناسبه او فرح
فستان اسود مطرز بالفضة .مكشوف من الضهر والصدر نصة باين .. من تحت فوق الركبه بكتير
عايزك تلبسي ده
سارة رفعت حاجب ونزلت التاني .. ايه ده يا جون . انت عايزني البس ده
جون :: ماله ده ماانتي بتحبيه وبتخرجي بيه
سارة :: اه لما بيكون فيه مناسبة فرح سهرة بره اي حاجة يعني من دي .. لكن ده هلبسه ليه دلوقت
جون :: ياحبيبتي انتي في الفستان ده بيخليكي قمر.. مع انك قمر اصلا بس انا عايزك تبقي جميله كدة اكتر واكتر علشان صاحبي يعرف اني متجوز القمر ده كله
سارة :: حاضر.. حاضر يا جون هلبس ده مع اني مستغرباك بس ماشي .. بس عارف لو اللي في دماغي طلع صح
جون :: ايه اللي في دماغك
سارة :: انت عارف .. بس ماشي ..
سارة قلعت تاني اللي كانت لبسته ولبست الفستان اللي اختارة جون
وجون خرج علشان يتصل بعادل يشوفة فين
جون :: ايوة يا عادل انت فين
انا :: انا ماشي عالجي بي اس اهو اللي بعتهولي وقربت اوصل .. فاضل بتاع ربع ساعة
جون :: تمام عموما انا زي ماقولتلك عمارة 17 الدور الرابع الشقة اللي علي السلم . لو حد سألك طالع عند مين وده مستحيل يحصل هتقول طالع ل جون مراد
عادل :: خلاص تمام .. انا خلاص اهو قربت اكون تحت البيت
...
عشر دقايق كان عادل وصل وركن عربيتة تحت البيت وطلع زي ما جون قاله ضرب الجرس
فتح له جون الباب ورحب بيه ودخله اوضة المسافرين
عادل :: ايه النظام
جون :: المتناكة بتلبس جوه .. عايزك تاكل جسمها بعنيك .. نفسي اشوف نظراتك وهي بتاكل لحمها
عادل :: تمام بس تيجي
جون :: علي ما الشرموطة تيجي . تشرب ايه
عادل :: شوية مايه ساقعين . وقهوة سادة دبل
جون :: ماشي هقوم اعملها واستعجلها
جون خرج وراح لمراته اللي كانت قاعدة قدام التسريحة بتظبط وشها
جون :: الراجل بره .. اخلصي . انا هروح اعمله كوباية قهوة
جون خرج عمل القهوة ودخلها لعادل
ومفيش لحظات كانت سارة واقفة ورا باب اوضة المسافرين او الضيوف زي ما بيقولو عليها بتنده علي جون
جون :: تعالي يا سارة
سارة دخلت سلمت علي عادل وحون بيراقب نظرات لعادل ليها
قعدت علي الكرسي اللي قدام منه
والفستان لانه من فوق الركبه كانت قاعدة ضامة رجليها علي بعض
وعادل نظراته بتفحص كل جزء في جسمها
رغم ان جسمها تفريبا نحيف الا ان جسمها كان حلو في الفستان .. بياض ناعم ملامح وشها حميلة.. شعرها نازل علي اكتافها العريانة .. الميكب خفيف لكنه كان مخليها ملكة جمال
سارة :: اهلا وسهلا استاذ عادل
عادل :: اهلا بيكي مدام سارة.. انا مبسوط جدا اني اتشرفت بمعرفة مرات اخويا جون
جون :: حبيبي يا دوله . وانت منور بيت اخوك
عادل ده صاحبي من زمان يا سارة وياما قضينا مع بعض ايام عمرها ماتتنسي
نظرات عادل ل سارة مش متشاله من عليها لدرجة ان جون هاج وكان نفسه يمسك مراته له يدخلها لعادل اوضة نومهم ويقوله اعمل فيها ما بدالك
سارة :: جون عمرة ما كلمني عنك انتو كنتو صحاب من امتي مش عارفة
عادل بص لجون وبهدوء وثقة
انا اعرف جون جوزك من تقريبا 15 سنة .. الاول كنت ساكن جنبكم
جون :: اه يا حبيبتي كان ساكن في شارع المشروع .. وكان فاتح محل منظفات صغير
ساره :: اها .. عموما انت بجد نورتنا
عادل :: **** يخليكي .. انا مكنتش اتوقع ان جون ممكن يكون زوقة حلو كدة في اختيار مراتة
سارة بصت لجوزها وحست بالاحراج
عادل :: علي فكرة انا مش بجاملك انا بتكلم بجد.
جون بيضحك :: فاكر يا عادل كنت ديما بتقولي ايه زمان قبل ما اتجوز
عادل :: خلاص بقي متحرجنيش
سارة :: ايه هو كلام محرج
جون :: لا يا حبيبتي بس كان ديما بيقولي اني هتجوز واحدة شبهي
سارة ابتسمت وعادل قاطع ابتسامتها بضحكة خفيفة
بس بصراحة عكس توقعي 180 درجة
وشايف قدامي قمر اهو
سارة :: طيب انا هستأذنكم لحظة
سارة خرجت وندهت علي جون
جون :: عن اذنك يا عادل

جون :: ايه ؟
سارة :: انت مش شايف ؟ صاحبك عنيه بتاكلني .. وكمان بيتغزل فيا قدامك
جون :: الراجل بيجاملك .. مقالش حاجة غلط.. ثم هو انا اكره ان مراتي جميلة
سارة :: مش عارفة حاسه بحاجة مش مريحاني من نظراته
جون :: طب هنسيب الراجل لوحدة كتير ؟ مش حلوة
جون دخل وسارة وراه بشوية
قعدو . وشوية بدأت سارة تفك وتاخد راحتها معاه عكس البداية وتتكلم مع عادل ويضحكو ويهزرو .. بعد تقريبا ساعة جون قال لسارة . طب ايه مش هنغدي الراجل
عادل :: لا اكل ايه بس انا يدوب امشي
سارة :: يعني انا واقفة في المطبخ من ساعة ما جيت من الشغل علشان اعملك الاكل وفي الاخر عايز تمشي
عادل بصلها كدة وبعدين قال
لا خلاص علشان خاطرك بس هاكل .. وادوق عمايل ايديكي

عادل وجون وسارة راحو اوضة السفرة بعد ما سارة جهزتها
اكل واخد قعدته اللي استمرت ساعتين بعد الاكل عكس ماكان متفق مع جون
ونزل اخد عربيتة ومشي
........
سارة وهي بتلم الاطباق من السفرة وجون بيساعدها
تعرف انا كنت مسترخمة صاحبك عادل ده في الأول بس بعدين حسيت انه ظريف ودمة مقبول
جون :: المتميز.. هو فيه حد زي المتميز .ده لما كنا بنقعد مع بعض في قعدة كان بفطسنا من الضحك .. دمه خفيف جدا
سارة :: هو اسمه متميز؟
جون :: له احنا مقلبينة بالمتميز
سارة :: اشمعني بقي
جون :: اصله بيكتب بيحب الكتابه
سارة :: بيكتب !؟ بيكتب ايه بقي
جون :: اغاني .. قصص مسلسلات
سارة :: ايه ده بجد ؟ دي موهبه جميله جدا
.......
صافي في المطبخ بتغسل المواعين المايه قطعت :: فادي .. ي فادي
فادي :: ايه ايه . بتزعقي كدة ليه
صافي :: بقالي ساعة بندهلك ..افتح الماتور
فادي :: الماتور مفتوح
صافي :: تبقي المايه قطعت .. خلاص اقفله علشان ميتحرقش
صافي مسحت ايدها وخرجت بره قعدت في الصاله
فادي :: بقولك ايه يا صفصوفتي
صافي :: خير
فادي :: ماتبدلي معايا تاخدي تليفوني واخد تليفون
صافي :: لا ياحبيبي مش هينفع
فادي :: ليه بقي ما ده جديد وده جديد..
صافي :: طب لما انت عارف كدة عايز تاخد بتاعي ليه ما تليفونك جديد واللس انت طلبته هو اللي جالك
فادي :: طب هو ليه مجابش ليا زي ما جابلك
صافي ابتسمت وسكتت وبعدين قالت
انت عارف السبب كويس . وبعدين مانت اللي طلبت ببوقك التليفون ده
فادي سكت وحس انه مغلوب علي امره
.......
سارة :: جون
جون :: ايه يا حبيبتي
سارة :: عايزك
جون :: تصدق كنت لسه هقولك اني عايزك بس خوفت اقولك علشان يعني انتي من الصبح من الشغل وجيتي علي المطبخ علشان العزومة
سارة :: مش مهم .. انا تعبانه اوي ومحتجالك .. ما تشغلنا فيديو حلو
جون :: بس كدةعيوني .. هاتي التليفون من جنبك علي الكومدينو
سارة ناولت جون التليفون
وجون فتح التليفون وبعدين قالها
طب ايه رائيك المرة دي نفتح قصة سكس
سارة :: ماشي .. هات قصة حلوة
جون :: تحبي قصة سكس عادية ولا محاارم ولا دياثة
سارة :: ايه ده هي القصص دي بتتصنف
جون :: اه يا قلبي
سارة :: اممممممم هات اللي انت اللي بيعجبك.. وانا عارفة بتعشق الدياثة
جون :: طب هجبلك قصة جامدة قريتها من فترة وراشقة في دماغي رشقة جامدة
سارة :: هاتها
جون :: طيب ثواني
جون :: اهي .. خدي امسكي انتي التليفون واقري وانا هبص معاكي
سارة اخدت منه الفون ومركزتش في اسم الكاتب
سارة :: يا سلام .. اسم القصة حلو وشكلها كدة هتبقي حلوة.. زوجة رجل معرص وانت بتموت في الحاجات دي
بدأت امل تقرا القصة
بعد تقريبا تلت ساعة من القراية كان كس سارة اتغرق عسل من شهوتها
جون :: ها يا قلبي ايه رائيك في القصة
سارة بصوت رايح من هيجانها
جميلة اوووي معقول فيه حد ممكن يكون كدة بجد
جون :: انتي شايفة ايه
سارة :: حاسه انك انت نفسك يحصل معايا كدة
جون قرب علي ساره ونزل بشفايفة وهو بيبوسها تحت رقبتها وايده راحت لبزازها .. مسكهم وبقي عمال يقفش فيهم.. قرب من ودانها وبصوت واطي
هو ايه اللي خلاكي حاسة اوي كدة
سارة :: علشان انت علي طول بتخلينا نتخيل حد معانا علي السرير وقت النوم معايا... صح مش نفسك انت
جون بصوت وهامس في ودانها وايده بتتحرك وتنزل علي بطنها لغاية ما وصلت لكسها
جون ::: صح جدا.. نفسي اووي احس انك عايزه تتناكي من غيري
سارة كلام جون ولمسات ايده اللي نزلت علي كسها هاجت وغمضت عنيها
وبصوت ممحون.. طب يلا قولي نفسك في ايه
جون :: نفسي اوي اشوفك وانتي تحت راجل تاني نايم فوق منك ومدخل زبه جواكي
سارة :: نفسك في مين يعمل فيا كدة
جون :: انتي شفتي زب شوقي مش اتمنتيه يكون في كسك
سارة :: اااااااه اااااااه .. دخل صباعك في كسي يا جون
ايد جون نزلت تحت اندرها وصوابعة راحت لكسها .. دخل صباعة
ساره :: ااااااه.. دخله اووووي. كسي بينفض .. اووووووف
جون مدخل صباعة كله جوه كسها وبيبوس تحت ودانها
سارة :: يلا قولي عايزه يعمل فيا ايه
جون ::عايزه ينيكك .. مش عايز زبه يطلع من كسك لكن المهم تكوني انتي كمان عاوزة كدة
سارة :: اييييي ايييي. مش قادرة يا جون .. هايجة اووووي .. ونزلت بأيدها علي ايد جون وداست عليها علشان يدخل صباعة اكتر في كسها وبتعض في شفايفها
جون :: ايه رائيك في عادل كمان
سارة بصوت هايج وواطي وانفاسها بتخرج بالعافية من صدرها :: ماله .. انت عاوزه هو كمان ينكني

وبكدة نكون وصلنا لنهاية الثاني من قصة اولاد الذوات
دايما متميز بقصصك شكرا لك وننتظر منك المزيد
 
  • أعجبني
التفاعلات: Zadn

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل