M
جاااامدالسلام عليكم يا رجالة دي اول قصة ليا ف المنتدي و متابع من زمان ايام المنتدي القديم و يارب تعجبكم.
الجزء الأول
(انا طه محمد الحسن عندي 16 سنة دبلوم زراعة و عايش مع ابويا و امي و اختي ف عمارة ابويا بيشتغل فيها بواب من و انا عندي 5 سنين و نبدا القصة)
ابويا: راجل من الارياف عنده 37 سنة راجل شديد و جدي ف كلامه و بحبه جدا لانه ضهري ف الدنيا)
امي:من الارياف بردو و اتجوزت ابويا و هي عندها 19 سنة و وقت القصة عندها 35 صغيرة و وصفها هيجي مع القصة)
اختي:حسناء عندها 13 سنة بنت جميلة من صغرها عيونها لونها بني غامق و شعرها اسود
انا شاب اتولدت ف عمارة ابويا و امي بيشتغلو فيها من زمان و عايش حياتي عادي ما بين المدرسة و ما بين شغل العمارة ابويا مش بيعمل حاجة تقريبا غير انه يقعد مع البوابين الي حوالينا و يشرب جوزة و بس امي بتجيب طلبات للسكان و انا بساعدها و شغلي تنضيف عربيات السكان و عايشين كلنا ف اوضة صغيرة يدوب فيها سرير ابويا و امي بينامو عليه و انا و اختي فارشين ف الارض و بوتجاز صغير و دولاب خشب و تلاجة.
ف يوم كنت مخلص مدرسة و مدرسة الزراعة معروفة بالمشاكل و العيال البلطجية و ابويا كان ديما يحذرني اني اتعامل مع حد و اروح ف حالي و ارجع ف حالي..و انا راجع من المدرسة كنت شفت مدام اميرة شايلة خضار و فاكهة و واقفة قدام باب العمارة بتنادي علي حد يطلعلها الطلبات ف انا جريت عليها و خدتهم منها..
(مدام اميرة 38 سنة ست بمعني الكلمة عبارة عن ملكة جمال طويلة شوية بتاع 173 سنتي و وزنها مثلا ف حدود 85 كيلو بس زي متقول كلهم ف طيازها مليانة و بارزة لورا و مرفوعة كدا حاجة خيال ولا بزازها عبارة عن شمامتين شهد ست ميلف بجد و عندها ولد و بنت امير 14 سنة ف اعدادي و اخته سلمي ف ثانوي عام بس زي امها جامدة)
المهم جريت عليها و خدتهم منها...
مدام اميرة:ازيك يا طه عامل اي و اخبار مدرستك?
انا:******* بخير و المدرسة كويسة يدوب لسا مخلص مدرسة و انا جاي شوفت حضرتك شايلة الحاجات جيت جري
مدام اميرة:تسلملي يا عسل طلعهم فوق و حطهم قدام الباب و انا جاية
انا:عنيا يا مدام
العمارة 6 ادوار و كل دور شقتين و مدام اميرة قاعدة ف الدور التالت و العمارة مفيهاش اسانسير و بعد ما طلعتهم و انا نازل كانت هي طالعة و بزازها بتتهز انا شوفتها برقت كانو عبارة عن جيلي بيتنطط المهم هي خدت بالها و ضحكت
مدام اميرة:خد يا طه هاتلك حاجة حلوة
انا:كتر خيرك يمدام
سبتها تطلع و انا نزلت درجتين و وقفت ابص علي طيازها عبارة عن مهلبية و عايزة تتاكل و هي بصت عليا لقتني متنح ف طيازها فا ضحكت و قالتلي
مدام اميرة:بقي قول ل امك تطلعي عشان عيزاها يا طه
انا:حاضر يمدام
و نزلت الاوضة مكنتش حد جوه و عبقال ما قعدت و شربت مية كانت امي جاية و معاها طلبات ف ايديها و كانو كتير
انا:كنتي فين ياما و بتوع مين الطلبات دي كلها؟
امي:بجيب طلبات يعني بلعب دي بتوع الست محاسن *** يهدها كل يوم كدا مبتشبعش طلبات
انا:هاتي اساعدك ياما و اطلعهم معاكي
امي:انت لسا جاي دلوقت ولا من بدري؟
انا:جيت من شوية ياما كانت مدام اميرة معاها طلبات طلعتهالها و قالتلي انها عيزاكي تطلعيلها
امي:ماشي هطلعلها بالمرة انت كلت ولا احطلك تاكل؟
انا:انا هحط لنفسي ياما متشغليش بالك هو ابويا فين؟
امي:قاعد مع عمك سالم ف العمارة الي جنبينا
انا:ماشي ياما انا هحط اكل و اتفرج ع التلفيزيون شوية
و امي راحت طلعت الطلبات لل ست محاسن
(محاسن عندها ٤٥ سنة و عندها ولدين و بنتين علياء ١٨ و هدي ١٥ و محمد ٢٤ و دا مهندس بترول و شغال برا و بيجي كل سنة ٥ ايام يقضيهم مع امه و اخواته و يرجع تاني و احمد ١٣ اخر العنقود)
المهم انا حطيت اكل لنفسي و قعدت اكل و اتفرج ع التلفيزيون علي فيلم كان شغال ل احمد حلمي و شوية و ابويا جه و سال علي امي قولتله انها بتطلع طلبات ل الست محاسن و هتعدي علي مدام اميرة عشان قالتلي انها عيزاها و قعد و عمل الجوزة و شدله نفسين تلاتة
ابويا:عايزك بعد ما تخلص اكل تروح تمسح عربية استاذ منتصر و عربية الحاج حسن
انا:حاضر يابا
كلت و خلصت و قومت مسحت العربيات زي م ابويا قالي و قعدت قدام باب العمارة شوية و بعدين روحت اجيب اختي من المدرسة و بعدين دخلت عملت كوباية شاي و قعدت قعدتي المفضلة قدام باب العمارة اتفرج علي الحريم الي معدية و البنات الي طالعة من المدرسة و لمحت بعيني سلمي جاية و لابسة لبس المدرسة جيبة و قميص و الشنطة علي ضهرها المهم قومت اكلمها
انا:صباح العسل علي قمر العمارة
سلمي:صباح اي يبني الساعة ٢ العصر و قاعد كدا ليه؟
انا:قعدتي الملضلة م انتي عارفة كوباية شاي و قاعد مستني الحلويات
سلمي: 😂 انت فايق و رايق النهاردة
انا:و اهو مين يشوفك يقمر انت و ميكنش رايق 😂💙
سلمي:ثبتني انت كدا؟ طيب المهم عامل اي ف المدرسة؟
انا:كله تمام و زي الفل المهم مش هتيجي تشوفي السطح بينقط مية لي 😉
سلمي:مهو صاحب السطح لو يبطل يبص ع الستات الي رايحة و جاية و يحترم نفسه هكسرله الحنفية 😉
انا:ليه دا اهون عليكي اعيش من غير حنفية 😢
سلمي:عشان تحترم نفسك شوية
انا:طب اي مش هنشوف السطح ولا اي 😉
سلمي:مش هعرف عشان امي رنت عليا و انا جاية و قالتلي متتاخريش
انا:دا هي ٥ دقايق بس يا قمر
سلمي:ال٥ دقايق بتوعك ب ساعة انت مبتشبعش
انا:و هو في حد يشبع من القمر يا قمر
سلمي:بس بقي بتكسف 😄
انا:اسبقيني انتي علي السطح و انا هحصلك حالا يا بطل
سلمي:متتاخرش عشان مش عايزة اتاخر
انا:هواا
و طلعت سلمي و انا دخلت وراها بشوية و لسا هطلع لمحت باب الاوضة مقفول رغم ان ابويا و اختي جوه و الباب مش بيتقفل غير بليل لما نيجي ننام؟
رحت نحية الاوضة و لسا هفتح الباب(الباب قديم فا متكسر و فيه خروم كتير تخليني اشوف الي جوة الاوضة) رحت بصيت من خرم ف الباب و لقيت منظر عمري ما كنت اتخيل اشوفه؟؟ طب ازااااي؟
لقيت ابويا نايم علي ضهره علي السرير و رافع الجلبية لحد بطنه و مطلع زبه من الكلسون(ابويا زبه كبير حوالي ١٨ سنتي) و مخلي حسناء تمسكه و كانها بتضربله عشرة
انا شوفت المنظر دا و حسيت اني هيغمي عليا ابويا يعمل كدا مع اختي الي هي بنته كمان؟ طب ليييه؟ و ببص تاني لقيته جابهم علي ايديها و خلاها تغسل ايديها و بعدين عطاها ٢ جنيه و قايم عشان يطلع برا روحت انا بسرعة طلعت جري علي السلم من غير ما حد ياخد باله و انا طالع بفكر لي ابويا يعمل كدا و مع مين مع اختي؟ د انا كل يوم بسمع صوته هو و امي و السرير رايح جي
محطتش ف دماغي و طلعت و انا طالع السطح لقيت باب شقة بيفتح و علياء طالعة بكيس زبالة و شافتني سلمت عليا
علياء:ازيك يا طه عامل اي؟
انا:ااا انا كويس يا استاذة علياء حضرتك عاملة اي؟
علياء:يبني انا مش قولتلك ميت مرة متقوليش استاذة انا زي اختك الكبير و بعدين دول فرق سنتين يعني مش حوار المهم رايح فين كدا ؟
انا:ااأا طالعع فوق السطح اشوف سلك الاشارة بتاع التلفزيون باين عايز يتظبط
علياء:اممم و هو انت مبتعرفش تعمله لوحدك ولا اي و ضحكت
انا خوفت لا تكون شافت سلمي و هي طالعة الاول
انا:قصدك اي ؟
علياء:لا مقصديش حاجة يخويا روح اطلع
انا: طيب عن اذنك
وانا طالع دماغي عمالة تودي و تجيب هي تقصد اي ؟ تكونش شافت سلمي و هي طالعة قبلي؟ يلا انا هشغل دماغي لي زي ما تيجي تيجي و طلعت السطح و طبعا السطح فيه اوضتين فوق واحدة بنربي فيها فراخ بتاعتنا و التانية اوضة صغيرة فيها سرير خشب بس و مرتبة مقطعة المهم دخلت الاوضة لقيت سلمي مستنياني
سلمي:هو دا الي هواا مش هتاخر
انا:هو انا لحقت دا بيني و بينك دقيقة انتي طلعتي و انا بعديكي و بعدين هنضيع الوقت ف الكلام الفاضي دا تعالي انتي وحشاني اوي
و حضنتها و بقفش ف طيزها من ورا الوسط و ببوسها ف خدها اليمين و بعدين الشمال و بعدين نزلت علي رقبتها ابوسها و الحسها و هي ااه لسانك بيدوبني يا حبيبي اااه و نزلت علي بزازها الي ف حجم الكمترة و بقفش فيهم من فوق الهدوم و لسا بلحس رقبتها و بعدين طلعت علي بوقها ابوسها و ادخل لساني و اشفط لسانها جوة بوقي و امصه و اخد ريقها و ايدي التانية بدعك ف كسها من فوق الاندر لونه بينك و كان مبلول و هي اااه كمان خليني انزل عسلي و تلحسه اههههه براحة ادعك براحةة عشان خاطري ااااه هقع اسندني و سندتها و بدعك ف كسها جامدد لحد ما حسيت ب بلل جامد ف ايدي ف عرفت انها جابتهم و حوشت ايدي من علي كسها و قعدت الحسها قدامها و هي تبصلي بنظرة جامدة بعيونها الخضرة و بعدين قعدتها علي السرير و نزلت البنطلون شوية و طلعتلها زبي من الشورت و خليتها تمسكه كانها بتضربلي عشرة
انا:اااه ايدك ناعمة قوي و حلوة يا حبيبتي
سلمي:زبك كبير اوي جايبه منين دا و ضحكت
انا:عشان اكيفك يا قمر
و قومتها خليتها تفتح زراير القميص و كانت لابسة براا بينك جميل خليتها تطلع بزازها و دخلت زبي بين بزازها و قعدت انيك بزازها و شادد وشها بين ايدي ابوسها ف بوقها و سرعت ف نيك بزازها عشان اجيب بسرعة لحد ما خلاص هنزل رحت بعدت عنها و جبتهم علي الارض و فجاة و انا سرحان ف المتعة سمعت صوت بيقول
بتعملو اي يا حلوين؟
انتهي الجزء الاول و دا كان اقصر جزء عشان البداية لو عجبكم هنزل الجزء التاني بكرا انجوووي 💙
ابن البواب الجزء التاني
بشكر كل الي اتفاعل علي القصة و عجبته و انشاء**** هنزل مستمر و سريع 💙
برفع عيني علي مصدر الصوت لقيت؟
علياء واقفة علي الباب و ف ايديها موبايل تاتش
و بتصورنا و سلمي قامت لبست بسرعة و جريت علي تحت و هي بتعيط و انا لسا واقف زي م انا زبي كش من الخضة
انا:استاذة علياء عشان خاطريي متفضحنيش 😢
علياء:يختي عسل ظبط السلك كويس ولا طلعت اختي و ضحكت
انا:ععشااان خاطرري يا استاذة علياء متفضحيني مش هعمل كداا تاانيي و ببص ف الارض بحزن ف هي خدت بالها اني هدمع خلاص
علياء:بس بس خلاص يا عسل مش هعملك حاجة هو في راجل بيعيط ولا اي د انت لسا فاشخ بزاز البت و زبك كان مترين قدامك و ضحكت
انا:انا هعملل لحضرتكك اي حاجةة تعوزيها منيي و لسا باصص ف الارض
علياء:و انا مش هفضحك بس لما اعوذك بعد كدا تسيب اي حاجة ف ايدك و تجيلي عالطول سامع؟
انا:ححااضرر و لبست البنطلون وعديت من جمبها و حكيت فيها و انا معدي كانت عطياني جمبها و نزلت جري علي تحت و سلمي كانت مستنية علي السلم بتعيط
سلمي:انا اتفضحت خلاص و انت السبب يرتني ما سمعت كلامك و بتعيط
انا:كفاية عياط هي مش هتعمل حاجة خلاص و انا اتصرف بس انتي امسحي عينك و خشي عشان اتاخرتي
سلمي:شكرا بس مش هينفع نتقابل تاني عشان مش ناقصة فضايح تاني
انا:معقول بردو تحرميني من البزاز الحلوة دي ولا الطيز المهلبية دي
سلمي:م احنا كنا هنروح ف داهية يخويا بسببك ولا انت مش حاسس
انا:و اهو عدا الموضوع و خلص خلاص بس هنستنا شوية لحد ما الدنيا تهدي و كمان عايز ادوق المهلبية يا عسل 😉
سلمي:ليك نفس بعد كل الي حصل دا انا قطعت خلف يخي
انا:خلاص بقي الموضوع خلص و يلا خشي عشان مش اغتصبك ع السلم و المراضي هنتفضح رسمي 😂😉
سلمي:لا يا خويا انا هدخل احسن بدل ما نتفضح بجد سلام يا دكرر و ضحكت
و انا سبتها و نزلت لتحت لقيت باب الاوضة مفتوح و حسناء اختي قاعدة تتفرج علي التلفزيون سالتها علي ابويا
حسناء:راح يقعد مع عم حسن ف العمارة الي جنبينا
انا:و امك نزلت من عند مدام اميرة ولا لسا؟
حسناء:نزلت و راحت تجيب طلب ل الست محاسن الولية الي ****يهدها
انا:دي لسا جايبلها طلبات كتيرة قوي من شوية و مطلعالها هي اي مش بتشبع
حسناء:انا عارفة يا خويا...انا هخش اتسحم عايز تخش تشخ قبل ما ادخل عشان مش كل مرة اخش من هنا و انت تخبط من هنا
انا:غوري مش عايز اتزفت
نسيت اقولكم الاوضة فيها حمام كدا صغير بلدي عادي و ليه باب خشب بردو مكسر شوية زي باب الاوضة من برا
دخلت حسناء و انا قعدت اسمع علي التلفزيون شوية و استنين لما سمعت صوت المية و قومت قربت علي باب الحمام و لقيتها قاعدة علي كرسي صغير و بتستحمي و جسمها ابيض شمعة و شعرها نازل علي عينيها من المية و بزازها الصغيرة لسا ف حجم الطمطماية و كسها صغير و فيه شعر خفيف خالص و احمر شوية من جوه قومت مرخم عليها و مخبط و نسيت اقولكم اني بعرف اقلد اصوات فا قلدت صوت ابويا
انا:يا سونا اجي ادعكلك ضهرك (بناديلها سونا دلع حسناء)
حسناء:طه برا يابا بس بقاااا
انا:يبت د انا ابوكي و انتي بتي الصغيرة
حسناء:شكرا يابا
انا:عايزك تضربيلي عشرة و هديكي المراضي ٥ جنيه هاا قولتي اي
حسناء:طب شوف يابا احسن يكون طه برا و يخش علي غفلة و اقفل الباب
انا:اطمني هو مش برا و انا قفلت الباب بس غمضي عينك
حسناء:ليه يابا اغمض بس ماشي يابا
خلعت البنطلون و دخلت بالشورت بس
روحت فتحت باب الحمام الي وجوده زي عدمه 😂 و روحت وقت قدامها و هي قاعدة علي الكرسي و نزلت الشورت و حطيت زبي علي وشها و هي اتخضت
حسناء:احنا متفقناش علي كدا يابا قولتلك ميت مرة انا مبحبش كدا
روحت انا اتكلمت بصوتي و قولتلها
انا:بس انا مش ابوكي يا سونا
حسناء فتحت عينيها و بتصلي و كانت هتعيط
حسناء:طه انت بتعمل اي هنا اطلع برا
انا:يعني هو حلال ل ابويا و انا حرام يا سونا ثم انا اخوكي حبيبك مش كنتي بتقوليلي كدا بردو
حسناء:طه عشان خاطري اطلع لحسن امي ولا ابويا يجيو و يقتلونا فيها
انا:مصيلي بس هجبهم و اطلع عالطول
حسناء:انا معملتهاش ل ابويا هعملها معاك انتي اطلع عشان خاطري يا طه و هعملك كل الي انت عايزة بليل لما ابوك و امك يناموو
انا:طيب هسيبك بس عايز بوسة
حسناء:اهه اخلص وبوس
انا:انا مش عايزها ف خدك يا سونا
حسناء:امال عايزها فين ا******؟
انا:ف بوقكك المسمسم دا
حسناء:لاع طبعا بقرف ابوك عمره ما طلب مني انه يبوسني اصلا
انا:انا مش ابوكي يبت انتي و نزلت عليها مسكت وشها بين ايديا و حطيت بوقي علي بقها و بحاول ابوسها لاكن هي بتضم شفايفها و مش عارف ابوسها
انا:اخلصي بقي يا سونا عشان محدش يجي و نتقتل
حسناء:بس بوسة صغيرة و بسرعة
انا:ماشي ماشي...و روحت نزلت تاني ابوسها المراضي فتحت بوقها و دخلت لساني و لعبت لسانها بلساني و بقفش ب ايدي ف بزازها الصغيرة و روحت سبتها
حسناء:يلا بقي كفاية و اطلع قبل ما حد يجي
انا:ماشي يا سونا انا هروح اشوف علي ابن عم سالم اقعد معاه شوية
حسناء:ماشي روح.طلعت من الحمام و لبست البنطلون و
سبت الاوضة و طلعت قولت اروح علي ابن عمي سالم (سالم راجل صعيدي من نفس بلد ابويا يعرفو بعض من و هما صغيرين عنده بتاع ٣٩ سنة و عنده ٥ عيال حسام ١٩ سنة مخلص دبلوم صنايع و بيشتغل ف ورشة جنب العمارة من الساعة ١٠ الصبح لحد ١٠ بليل و علي ١٦ سنة قدي بس شاطر عني شوية ف ثانوي عام و طول اليوم بيذاكر و نفسه يكون مهندس و اخته هالة ١٤ سنة بس مزة ملبن بزازها قد البرتقالة و طيزها علي قدها صغيرة بس متناسقة مع وسطها و عينيها عسلي و بتلبس طرحة و احمد ١٠ سنين و اخر العنقود مهاب ٧ سنين و امهم سعدية و دي بقي عبارة عن الست الفلاحة الاصيلة من طياز و بزاز و جسم عندها ٣٦ سنة ف عز شبابها بس الدنيا دايسة عليها شوية عشان خدمتها ف شقق العمارة بتساعد عم سالم )روحت لعمارة عمي سال و لقيته طالع سلمت عليه
انا:ازيك يا عمي سالم فين علي
عم سالم:ازيك انت يا ولد يا طه علي جوه بيذاكر خشله
و انا داخل ل علي كانت اخته هالة نازلة علي السلم و شافتني ضحكت بكسوف
انا:ازيك يا هالة عاملة اي
هالة:كويسة و انت عامل اي و حسناء عاملة اي
انا:حسناء كويسة بس اي الحلاوة دي يا قمر 😉
هالة:بكسوف شكرا جاي ل علي خش هو قاعد يذاكر
انا:م انا قابلت ابوكي و هو طالع سلمت عليه و قالي خشله بس شوفت و انتي نازلة علي السلم قمر نازل
هالة:بكسوف و وشها بقي احمر خلاص بقاا كفاية كلامك الحلو دا بكسف يلا.....و دخلت هي الاوضة عشان تقول ل علي اني جيت (اوضتهم كبيرة شوية عن اوضتنا عشان صاحب العمارة عارف ظروف عم سالم و عياله الكتير دي فا عمل حسابه و عمله اوضة تشيله هو و عيالة و مراته و الاوضة عبارة عن تلاجا و بوتجاز ٢ شعلة و دولاب كبير شوية في ٣ درف و حمام بلدي عادي بس بابه جديد و سرير بينام عليه عم سالم و سعدية و عياله بينامو علي فرش ف الارض و صاحب العمارة جايب تربية ل علي عشان يذاكر عليها و واعدو انو لو دخل هندسة هيجبله هدية حلوة) نادت عليا هالة من جوة و قالتلي تعالي اتفضل يا طه و انا قلعت الشبشب برا الاوضة و دخلت ل علي و كان احمد اخوه الصغير قاعد يتفرج علي التلفزيون و روحت يلمت عليه و بوسته بحبه قوي الواد دا و روحت قعدت جمب علي ع الكرسي
انا:اي يا علوة عامل اي و اخبار المذاكرة
علي:طالع عيني اهو يصحبي ادعيلي و انت عامل اي ؟
انا:اهي ماشية يا صحبي بقولك متيجي نطلع نتمشي شوية المذاكرة مش هتطير
علي:يلا انا زهقت الصراحة
و خدته و طلعنا نتمشي شوية ع البحر(ملحوظة نسيت اقولهالكم انا من اسكندرية ) و طبعا الجو ساعتها كان حلو كنا ف نص ٩ و في شوية ناس ع البحر الي نازل والي قاعد تحت الشمسية و انا و علي قاعدين ع المسطبة
انا:عملت اي يسطا مع البت كلمتها ولا لسا؟
علي:م انت عارف يا طه هي باين عليها انها بنت ناس كبار و انا خايف اكلمها ولا اعترفلها ب اني معجب بيها
انا:محسسني انك ابن شياطين يعني اي يا علي كلنا ولاد تسعة مفيش فرق
علي:لا مش كلنا زي بعض و انت عارف كدا يا طه عيشتنا دي مش زي عيشتهم اكلنا مش زي اكلهم لبسنا مش زي لبسهم و اديك شايف انا مقطع نفسي علي المذاكرة عشان اخش كلية هندسة و يبقي ليا مستقبل
طه:بدعيلك عالطول يا علوة و هتحقكك حلمك بس انك قول يا**
علي:يا** يسطا يا** صحيح نيكت سلمي النهاردة و ضحك؟
انا:اسكت يا عم النهاردة كان يوم اسود
علي:اي معرفتش تكيفها ولا اي 😂
انا:بس يلا يا خول دي كلها بتحلف بزبي
علي:صادق يخويا من غير حلفان 😂😂
انا:بس بقي يا خول المهم انا اتقفشت انا و هي النهاردة
علي:اوبااا و مين الي قفشكم
انا:تعرف علياء بت محاسن؟
علي:الست الي انت قولتلي دي مبتشبعش طلبات دي؟
انا:هي زي كل مرة خليت سلمي تطلع الاول و بعدين اطلع انا و انا طالع كانت هي بتفتح باب الشقة و بترمي كيس زبالة و كانت عارفة ان سلمي طلعت فوق قبلي فا رمت كلام و انا محطيتش ف دماغي و طلعت و زي كل مرة قفشتلها و خليتها تجيب هي الاول و بعديها انا نيكت بزازها شوية و انا بجيبهم ع الارض كانت علياء واقفة علي باب الاوضة و بتصورنا
علي:ينهار اسود و حصل اي
انا:سلمي نزلت جري و هي بتعيط و علياء معملتش حاجة بس قالتلي لما انادي عليك تبقي تيجي عالطول و نزلت طمنت سلمي و هي كانت خايفة لا تتفضح و انا هديتها و قولتلها نستني شوية كدا لما الدنيا تهدي
علي:اخرة الخولنة وحشة 😂😂
انا:شايفني نازل متلبس ملاية سرير يعني بروحمك 😂
علي:مش ناوي تخليني اركب معاك سلمي الي ياكل لوحده يزور 😉
انا:و انا اقول مين الي باصصلنا ف ام اليوم اتاريك انت يابو وش فقرر انت تروح تذاكر احسن
علي:انا مالي يعم و بعدين يلا عشان عايز انام شوية و بعدين اكمل مذاكرة
انا:يلا ياصحبي و قومنا انا و هو كل واحد راح عمارته و انا روحت كانت امي قاعدة هي و حسناء
امي:كنت فين يا طه
انا:كنت مع علي ياما بنتفسح (امي قاعدة علي الارض و لابسة جلابية تحسها جيلي كدا و فاردة رجل و تانية رجل و رجليها باينة كلها و بيضة انا فضلت متنح فيها دققتين و حسناء خدت بالها )
امي:احطلك تاكل؟
انا:لا يا امي مش جعان ...و روحت قعدت معاهم نتفرج ع التلفزيون و عدي اليوم لحد بليل و انا طلعت مسحت العربيات و دخلت عشان اقفل الباب و ننام و حسناء نامت و انا نمت جنبها بس بعيد عنها شوية و ابويا و امي نامو ع السرير و شوية و سمعتهم بيتكلمو و بعدين امي قامت دخلت الحمام انا قولت بس الليلة هتبقي ناار
وبكدا انتهي الجزء التاني و استنوني ف الجزء الجديد و كله مفاجأت انجوووي ❤️
ابن البواب الجزء التالت
انشاء**** خلال اسبوع هنكون خلصنا القصة عشان بحضر لمفاجاة حلوة لعيون النسوانجية دمتم ف سلام ❤️
طلعت امي من الحمام و كانت المفاجاة..
طالعة ملط خالص مش لابسة اي حاجة و عشان بشرتها بيضة باينة ف الضلمة كانها لمبة بتنور انا فضلت مركز معاها و هي ماشية لحد السرير و طيازها كانت بتترقص واحدة طالعة و واحدة نازلة جبلين..وصلت لحد السرير و طلعت عليه جمب ابويا و مكدبش خبر و هجم عليها وبقي يفترسها من كل حتة يبوس ف وشها كله و ب ايده يقفش ف بزازها جامد هيخلعم ف ايده و امي اتكلمت و صوتها واطي
امي:اااااه براحةة ياراجل مالكك هتخلع صدري
ابويا:جسمك دا يتاقل بالدهب ياولية بزازك مهلبية
و نزل يمص ف بزازها خد البزة اليمين الاول ف بوقه و بيمص جامد و يعض و امي تتأوه و ابويا ماسك ف بزازها جامد و بيعض جامد لحد ما علم ف بزازها
امي:اااااه براةااحةة يخربيتت علمت براااحةةة
و سابق بزازها و نزل علي سوتها يبوس و يدخل لسانه ويلاعبها و بعدين قام و راح بل زبه الكبير و قعد يفرش علي كسها طالع نازل (كسها من النوع الكبير و وردي غامض) و راح بكل غشومية مدخله لحد النص و امي صرخت بصوت عااالي حسيت ان العمارة كلها سمعت و ابويا مش سايبها شغال يدخل زبه ف كسها و يطلع و امي مش قادرة تحت منه بتفلفص من كبر زبه و غشوميته و شغالة اهااات بتحاول توطي صوتنا عشان احنا منيصحاش انا عامل نفسي نايم و زبي واقف ع اخره و عمال ادعك فيه جامد من صوت تاوه امي و جسمها الابيض و حسيت بحركة من عند حسناء و هي نايمة بصيت عليها بنص عين لقيتها مفتحة عنيها نص و نص و بتتفرج ع ابويا و امي و حسيت انها عمالة تتهز ركزت معاها لقيتها حاطة اديها جوة البنطلون الي لبساه و اديها طالعة نازلة عرفت انها هايجة علي ابويا و امي..و ابويا قوم امي و نام هو علي ضهره و خلي امي تركب علي زبه طلعت امي و وقفت فوق زبه و بتنزل براحة و سنة سنة و بتتااوه ف كل سنة بتنزلها علي زبه لحد نصه و مقدرتش تكمل فضلت ثابتة كدا شوية راح ابويا مسكها من طيازها و رفع نفسه و دخل بقية زبه ف كس امي و امي صوتت تاني ااااااه حرام عليك براااحة حاسة اني اتعورتت و ابويا مكمل يدخله و يطلع جامد و بيقفش ف طيازها و صوت خبط لحمهم عاليي لحد ما امي نامت لقدام علي صدر ابويا من كتر التعب و ابويا مكمل يدخله و يطلع و بعدين قلبها علي ضهرها و رفع رجلها علي كتفه و كمل يدخله جامد و يطلعه
امي:ااااااه كفاااية حراام عليككك اااهه برااااحةة كسي ورمم برااحةة و ابويا مكمل يدخله و يطلعه جامد و لحد ما اتشنج و جابهم جوه كسها و امي بتتااوه و تقول اخيرااا رحمنتي اوووف و انا كنت جبتهم ف البنطلون و ببص علي حسناء لقيتها بتتهز جامد و اديها طالعة نازلة ف البنلطون بسرعة وبعدين هديت فعرفت انها جابت...
قام ابويا من علي امي و نام علي ضهره ع السرير و امي قامت و ماشية مفشخة و دخلت الحمام تتشطف بعد المعركة دي و طلعت لبست الجلابية بتاعت الصبح و طلعت جمب ابويا كان هو نام علي وضعه و هي طلعت جمبيه نامت هي كمان و انا استنين شوية لحد ما راحو ف النوم و لقيت حسناء قامت و دخلت الحمام و شوية و طلعت و نامت مكانها تاني كان بيني و بينها ٣ متر و استنين دققتين و روحت زاحف لحد ما وصلت و نمت وراها
انا:بصوت واطي حسناء انتي صاحية؟
حسناء:اي يا طه نعسانة سبني انام
انا:انتي نسيتي اتفاقنا الصبح ولا اي
حسناء:انا خايفة لحسن حد فيهم يصحي و يموتنا روح نام مكانك و سبني انام
انا:مش هنكمل حاجة يا سونا و بعدين انا عارف انك صاحية من بدري و شوفتي الي حصل بين ابوكي و امك
حسناء:بان عليها الخوف و قالتلي يلهوي هو انت كنت صاحي من بدري
انا:انا حضرت الحرب من اولها و ضحكت
حسناء:طب عايز اي دلوقت ي طه؟
انا:سبيلي نفسك بس و انا هتعامل و لزقت فيها من ورا و حطيت ايدي علي بزازها و بقفش فيها و هي كل شوية تبص علي امي و ابويا خايفة لحسن حد فيهم يصحي و انا بقفش ف بزازها الصغيرة و بعدين نزلت ايدي لتحت شوية لحد بطنها و نازل لحد كسها من فوق البنطلون و هي اتخضت و مسكت ايدي و بعدتها بسرعة
انا:متخفيش مش هضرك يعني انتي اختي اهدي خالص و انا هتعامل و روحت حطيت ايدي تاني علي كسها من فوق البنطلون و هي سابتني و انا بحسس علي كسها حسيت انها مش لابسة كلوت تحت روحت حطيت ايدي علي طيزها و فعلا طلعت مش لابسة كلوت اتاكدت انها قلعته لما دخلت الحمام و روحت دخلت ايدي جوه البنكلون و بحسس علي طيزها و هي حست ب ايدي جوه البنطلون خافت تاني و قالتلي بصوت واطي
حسناء:كفاية كدا يا طه لحسن حد يصحي انا خايفة قوي
انا:متخفيش ياستي امك و ابوكي ف سابع نومة مهدودين و لسا بحسس علي طيزها و روحت علي خرمها و بحسس بصباعي عليه و بحاول ادخل صباعي الصغير هي حست و قمطت طيزها
انا:سيبي نفسك خااالص و انا همتعك متخفيش
حسناء:عشان خاطري بلاش الحتة دي يطه عشان خاطري لو كان ليا عندك خاطر
ف عرفت انها مش منضفة نفسها و سبت طيزها و روحت لكسها تاني و بحسس علي كسها الصغير و شعره خفيف خالص و هي لسا خايفة و كل شوية تبص علي امي و ابويا و بعد شوية تحسيس علي كسها حسيت بنفسها علي فعرفت انها هااجت و روحت مزود ف الدعك و هي نفسها بيعلي و يزيد و بتقفل علي ايدي لحد ما جابت و انا روحت مطلع ايدي من جوه البنطلون و شميت ايدي لقيت ريحته عاملة زي الياسمين حطيت صباعي جوة بوقي ادوقه لقيت طعمه مش وحش و مش حلو يعني مزز شوية و هي بصلي و استغربت
حسناء:انت بتعمل اي ي طه؟
انا:بدوق العسل يا عسل
حسناء:يلهوي و طعمه عامل كيف؟
انا:عيل يبت مش منك انتي يبقي عسل زيك
حسناء بفرحة:صح انا حلوة يا طه
انا:انتي ست البنات كلهم يا سونا وبعدين مش انا متعتك؟متعيني بقي
حسناء:يعني اعمل اي؟
انا:امسكي بتاعي و ادعكيلي
حسناء:حاضر و انا نزلت البنطلون شوية و خليتها مسكت بتاعي و هي بتدعك ف بتاعي روحت انا ماسك وشها و حطيت بوقي علي بوقها و هي سابت زبي و بتفلفص مني
حسناء:اوعي يا طه احنا متقفناش علي كدا و قولتلك انا مبحبش كدا
انا:خلاص خلاص غوري مش عايز منك حاجة و رفعت البنكلون و سبتها و رجعت مكاني و هي بصالي و بعدين قامت دخلت الحمام و رجعت نامت مكانها و انا نايم مكاني و بفكر طب و بعدين اعمل معاها اي دي ؟ قولت اسيبها للايام و شوية و روحت ف النوم و صحيت ع ايد امي بتصحيني عشان المدرسة قولتلها مش رايح النهاردة سبيني انام و سابتني و طلعت و انا كملت نوم و صحيت بعديها بشوية ملقتش حد خالص ف الاوضة قومت غسلت وشي و فتحت التلفزيون و قعدت اتفرج لحد ما امي تيجي و انا قاعد سمعت حد بينادي من السكان طلعت اشوف مين كانت محاسن
محاسن:ون** يا طه خد ٥٠ جنيه اهي و هاتلي من السوبرماركت الي برا ٨/١ رومي و ٤/١ جبنه بيضة بسرعة
انا:حاضر يا مدام و رمتلي الفلوس خدتها و انا رايح قعدت العن و اسب فيها الي مطلعة عين اهلنا معاها دي و انا رايح ف الطريق شوفت سلمي و هي ماشية مع شاب اطول منها بسنة بسيطة باين قدها ف السن لمحتهم مشيين و الشاب حاطط ايدو علي كتفها و ماشي لازق قولت باين عليكي مدوراها و روحت مكمل علي السوبرماركت جبت الحاجات و طلعت ل محاسن خبطت و الي فتحتلي علياء
علياء:اهلا اهلا و ضحكت
انا:اتفضلي الحاجة الي طلبتها مدام محاسن
علياء:اطلع علي السطح و انا هحصلك كمان ٥ دقايق
قولتلها تمام و طلعت استناها عشان اشوف اخرها و عايزة اي مني بظبط و قعدت شوية بتاع نص ساعة مستنيها و مطلعتش لحد ما زهقت و لسا هنزل كانت هي طالعة
علياء:معلش اخرت عليك بس عبقال ما خلعت من ماما
انا:ولا يهمك خير؟
علياء:خير متقلقش بص بقي انا مصوراك انت و الي اسمها اي دي مش فاكرة سلمي باين؟ اه سلمي مصوراكو مع بعض و انتو ف وضع مخل كدا وضحكت
انا:ايوة يعني اي المطلوب؟
علياء:عايزة اتفرج عليكو تاني و ضحكت
انا:يعني انتي عاملة الحوار دا كله عشان تتفرجي طب ما تقوليلي انك عايزة 😂😉
علياء:ليه فاكرني زي سلمي و علي اخر الزمن من ابن بواب كمان
انا:طب يا كسمك انا هوريكي ابن الباب هيعمل اي و روحت هاجم عليها و مكتفها و هي عمالة تفلفص و تقولي سبني بدل ما اصوت و الم عليك الناس
انا:هههه صوتي هقولك انتي الي طالعة برجلك و هما يسالوكي طلعتي لي هتقوليلهم بشم هواا مثلا ثم مش دا ابن البواب الي اتريقتي عليه اي كشيتي يعني(ضحكت)
علياء:خلاص خلاص انا اسفة بس سبني عشان خاطري
انا:مش انتي عايزة تتفرجي انا هخليكي تشاركي و تجربي كمان
علياء:لا عشان خاطري سبني و انا هديك اي فلوس انت عايزها
انا:انا مش عايز فلوس ولا يحزنون انا عايزك انتي يقمر اصلك جمل بما حمل و انا عايز اجرب ال بما حمل دا كله 😉
علياء:عشان خاطري سبني وحيات اغلي حاجة عندك انا اسفة و همسح الفيديو و مش هكلمك تاني (بتعيط)
انا:خلاص خلاص انا مش هعمل حاجة انا بس عايز اعرفك اني معجب بيكي و بجمالك و مش هعمل حاجة غصب عنك
علياء:****يخليك يا طه
انا:اتفضلي انزلي يا استاذة علياء و انا مش هكلمك تاني
و نزلت علياء جري علي شقتهم و انا قعدت ف شوية ف الشمس و نزلت و انا نازل كانت مدام اميرة ام سلمي بتفتح باب الشقة و بترمي كيس زبالة و كانت لابسة قميص نوم احمر يهبلل عليها انا وقفت تنحت ف جسمها علي القميص و هي اتخضت لما شافتني و قفلت الباب و انا بتاعي وقف و قولت يريت سلمي ترجع دلوقت عشان اريح زبي الغلبان دا و نزلت لقيت باب الاوضة مفتوح رغم اني قفلته و انا طالع قولت يبقي حد جه دخلت لقيت امي جوه و كانت لسة طالعة من الحمام و بتعدل هدومها و الجلابية مرفوعة و سمانة رجلها بتلمع من البياض شافتني و شافت زبي و هو واقف
امي:كنت فين ي طه؟
انا:كنت بجيب طلب ل محاسن ياما
امي:طيب كلت؟
انا:لاع جعان في اكل ؟
امي:هحطلك و راحت تسخن الاكل و شوفت طيزها بتترج مهلبية قولت انا هروح اشرب مية و احك فيها و عديت من وراها و حكيت زبي ف طيزها و هي لفت و بصتلي وبعدين رجعت تكمل تسخين الاكل و انا شربت و دخلت الحمام اضرب عشرة عشان زبي كان هيموتني و اخرت ف الحمام ف امي خبطت عليا و قالتلي
امي:طه انت كويس؟
انا:ايوة ياما طالع اهو...و سرعت لحد ما جبتهم علي الحيطة و طلعت كانت امي حطتلي الاكل ف الارض و انا قعدت اكل و هي دخلت الحمام قعدت شوية وبعدين طلعت و كانت مركزة معايا كل شوية تبصلي وبعدين تبص ف حتة تاني و انا محطتش ف بالي و خلصت اكل قولت ل امي هروح اقعد مع علي شوية و طلعت و رايح ل علي دخلت العمارة لقيت باب الاوضة مقفولة و لسا همشي لقيت امه سعدية نازلة من علي السلم شافنتي
سعدية:ازيك يا واد يا طه عامل اي و امك عاملة اي
انا:بخير يا ام حسام امال فين علي؟
سعدية:راح يجيب حاجة و جاي يا حبيبي تعال اشرب حاجة عبقال ما يجي
انا:تسلمي يا ام حسام انا هبقي اجيله بعدين
سعدية:يواد تعالي اقعد هاكلك يعني
انا:مش القصد و**** يا ام حسام عادي هبقي اجيله اي وقت تاني
سعدية:خلص الكلام تعالي يلا هعملك الشاي
فتحت سعدية باب الاوضة و دخلت الاول و نادت عليا بعدين دخلت انا و قعدت علي حصيرة و هي بتعمل شاي علي البوتاجاز و جسمها بيترجج زي الملبن و انا بتفرج علي طيزها رايحة جاية و هي شافتني ضحكت روحت انا لميت نفسي و بصيت بعيد و هي عملت الشاي و جت قعدت قدامي
سعدية:الشاي اه يا طه بالهنا الشفاا
انا:تسلم ايدك يا ام حسام
سعدية:كبرت ياطه اهه عيزين نشوفلك عروسة و ضحكت و انا قولت ف بالي شكلها عايزة تلبسني بتها هالة ولا اي
انا:لسا بدرييي يا ام حسام ع الجواز و الكلام دا وبعدين هتجوز ف الاوضة الي بنام فيها انا و ابويا امي و اختي
سعدية:بص يواد يا طه طول م انا و انت لوحدنا نديني ب سعدية بس او سوسو ماشي عشان انت كدا بتكبرني
انا:يخبر دا انتي ولا بنت ف العشرين يا ام حسام
سعدية:يواد مش لسة قايلالك بلاش ام حسام دي قولي يا سوسو عالطول ماشي و بعدين بنت ف العشرين ازاي يواد و انا ملهلطة من كل حتة كدا اكدب كدبة عدلة و ضحكت
انا:لهلطة اي يا سوسو بس دي حاجات ميقدرهاش غير الناس الي بتفهم ف الستات
سعدية:طالعة من حنكك زي العسل يواد...يسلام ليع يعني
انا:متفهمنيش غلط ي سوسو في فرق بين الست الملهلطة و الست الملبن الملهلطة دي بتبقي عامل زي الجاموسة تخينة بزبادة انما الملبن جسمها بيبقي مظبوط و واخد وضعه
سعدية:و انا بقي الجاموسة صح؟
انا:قطع لسان الي يقول كدا يا سوسو انتي الملبن و المهلبية و العسل كله
سعدية:بجد يا طه تسلملي يا حبيبي تعالي ام ابوسك و قربت مني عشان تبوسني من خدي روحت انا عملت حركة خبيثة لفيت وشي و بوقي شبك ف بوقها و هي استغربت و بصتلي و بوقي بيشفط بوقها و بعدين سحبت بوقها و رجعت مكانها و مرة واحدة بصت علي الباب و برقت فا انا بصيت علي الباب لقيت...ينهار اسود؟؟
انتهي الجزء التالت و انشاء**** مش هتاخر ف الباقي و بنسبة للمواعيد انا مليش مواعيد محددة ممكن انزل جزء ف يوم او جزئين عشان اعوض صغر الاجزاء دمتم ف سلام ❤️💥