• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس احلى زوجين واجمل عاشقين - تـــــامر وامه منى (عدد المشاهدين 2)

صلاح على

صلاح على

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:25 يناير 2024
المشاركات:1
مستوى التفاعل:1
نقاط سكس العرب
72
بدأت القصة مع تـــــامر كان في يوم بيستحمي وامه تنادي عليه
تعالي باتامر عاوزاك في حاجه مهمة00 اضطر للخروج من الحمام00لف تامر فوطة حوالين وسطه وخرج من الحمام جري علي اوضة امه يشوفها عايزة ايه ,ولما دخل اوضة امه لقاها واقفه قدام المراية وبتحاول تلبس هدومها وكانت لابسه الكلوت بس والسوتيان موش عارفه تشبكه من ورا ,وافتكر تـــــامر ايام زمان لما كان صغير انه كان بيساعد امه دايما وهي بتلبس هدومها,انما هو دلوقتي كبر , لكن هو لسة عيل فى نظر امه ,رغم ان عنده 23 سنة فقال لامه : حاضر ح البس هدومي وجى لك ردت امه قالت له ياواد تعالى اشبك لي السوتيان موش هياخد منك ثانية وبعدين البس 0000اضطر تامر يسمع كلامها

وهو واقف وراها لاحظ ان الكلوت شفاف و حازق علي طيزها و طيزها بارزة من جنب الكلوت من الجنبين , امه كبيرة وعندها 51 سنة لكن تشعر ان سنها يادوب من 25 الى 30وبدأ تـــــامر يركب المشبك بتاع السوتيان ,ايده لمست جسمها من تحت البزاليمين وهو بيعدل السوتيان واحس برعشة وسخونة من جسمها وكانت ريحتها حلوة جدا باستمرار ,وهو واقف وراها حس بسخونة لحمها الناعم بتخبط ايديه ,وريحة جسمها الناعم المربرب بدأ يدخل انفه وبدأت معاه الاثارة , وبدأ تـــــامر يفكر في امه كأمرأة فقط ونسى انها امــه

تـــــامر ومراته كانو دايما في حرب وخناق ومشاكل باستمرار وعشان كدا قرر ان يبعد عنها وييجي عند امه لفترة عشان يرتاح منها ومن مشاكلها وخصوصا مع مشاكل الشغل اللي بتزيد يوم بعد يوم
تـــــامر واقف ورا امه,وهو بقاله فترة كبيرة لم يمارس الجنس – احس بزبره وهوبيقف – لانه اشتهى امه ,وامه كمان00 ارتعشت رعشة خفيفة بعد ان احست بيده تحت بزها 0000هى ارملة بقالها 5 سنين ولم تذق طعم النيك من يومها , تـــــامر لم يتوانى ولكن دماغه قالت له انها محرومة00 وفكر انه لما ينيكها هيبقي كدا عمل معاها الواجب وخصوصا ان الجنس حاجه اساسية عند الحريم زي الرجاله بالظبط وموش ممكن تستغني عنها, انما المشكله انها امه ولكن
بدا زبر تـــــامر يقف عالاخر علي منظر جسم امه اللي اثارة جدا فنسى من جديد انها امه , وأخد تـــــامر القرار انه يجرب تانى فرجع بايده تانى على المشبك وفك المشبك بتاع السوتيان وسحبه منها بسرعة ( قلعها السوتيان ونزله علي الارض),واتكشفت بزاز امه من قدام وكانت بزازها واقفه زي المدافع ,وفك الفوط اللي رابطها علي وسطه ونزلها علي الارض ,وفضل زبره واقف علي اخره فزنقه بين طيزامه الناعمة من فوق الكلوت ,امه صرخت فيه
وقالت له "انت بتعمل ايه يا تـــــامر
وكان تـــــامر قابض علي امه من ورا بحضن جامد اوي واديه مليانة ببزازها ,وبدأ زبره الهايج التخين يضغط علي طيز امه بقوة في محاولة منه لادخال زبره جوه طيزها ,لكن الكلوت كان مانع زبره من الدخول بالكامل ,انما قدر يدخل طرف زبره بين طيازها فى الشق عن طريق ضغط الكلوت بزبره داخل طيزها ,ولان الكلوت شفاف ناعم قصير فكان جزء كبير من زبه يلامس لحم طيزها,كان شعور رائع جدا بالنسبة لتـــــامر حرارة طيزها قدرت توصل لزبره وحس بيها,وبدأ تـــــامر يدفع وسطه ويضغط بقوة على طيز ها بحركة بطيئة بس قوية جعلت زبر تـــــامر داخل الشق بالكامل وفي نفس الوقت, ماسك بزاز امه وعمال يعصر فيهم ويفرك فيهم بقوة ,بزاز امه كانت ممتلئة وملمسها ناعم جدا ,كانت بين ايده, بيعصرهم ,ويفرك فى الحلمات البنية ,حلمات امه كانت لونها بني انما بزازها كانت بيضاء جدا زي اللبن زي بقية جسمها الناعم الطري,
امه قالت له بصوت كله غضب "انت بتعمل ايه يا تـــــامر,سيبني بقي00 انا امك يا مجنون"
فرد تـــــامر وقال لها "ما تخافيش يا ماما انا هعملك كل اللي تتمنيه..."
وميل على وشها وباسها علي رقبتها تحت ودنها , عشان يسخنها , تـــــامر كان عارف ان الحركه دي بتثير الستات جدا ,وخصوصا لما تكون محرومة من المتعة الجنسية بقالها فترة كبيرة,وبالفعل امه اتجمدت في مكانها ومقدرتش تتحرك لفترة ,وفي نفس الوقت كان تـــــامر كابس زبره علي الكلوت ورايح جاي بزبره علي طيزها ,والمرأة بطبيعة الحال بتحب زبر الراجل يحتك بأي جزء منها وخصوصا طيزها بس امه افتكرت تاني انه ابنها
وقالت له "يا تـــــامر ارجوك ما تعملش كدا ارجوك انا امك...." وهي فاقدة الامل في انها تفلت من بين ايديه,وفي نفس الوقت كان تـــــامر بيدخل زبره اكتر واكتر وبيضغط بقوة اكبر لحد ما الكلوت اتحشر
فقالت له "يا تـــــامر انا حاسه بزبرك بيدخل فيا من ورا ,واحنا مينفعش نعمل كدا ,انا امك ,سيبني يا تـــــامر ارجوك..." كانت بتحاول بكل قوتها انها تفلت من بين ايديه ,بس تـــــامر جسمه قوي جدا واطول منها بكتير فكان مسيطر عليها بكل سهولة ,ومحاولاتها في الهرب منه كانت بالنسبة ل تـــــامر كانها طفلة بتلعب معاه ,خصوصا ان امه كبيرة في السن شوية ,وضعيفة جدا مقارنة بيه ولما يئست من الهرب من قبضة ايده الجامدة
قالت له بصراخ شديد "ايه اللي حصلك يا تـــــامر ؟..."
قالها "اهدي يا ماما ,حننببسط احنا الاتنين - - انا هايج على الاخر – زبرى حيتفرتك -- ريحينى بقى—صدقينى حامتعك – حنتمتع مع بعض جدا..."
بس لسه امه مقتنعتش بالكلام اوي وفي محاولة يائسة منها
بتقوله "يا تـــــامر ارجوك سيبني مينفعش تعمل معايا كدا انا امك,ارجوك يا تـــــامر.." ."لا..."
وحاولت امه تبعد عنه وتفلت من ايده ,انما كل اللي عملته انها حكت طيزها السمينة الطرية في زبرتـــــامراكتر واكتر وهي بتحاول تفلت منه,خلت تـــــامر اندفع في المتعة بكم اكبر واكبر وشهوته لامه زادت اكتر واكتر ,وهو عمال يفعص في لحم امه الطري وهو ماسكها عشان متفلتش منه
وقالها "ايه دا يا ماما ,انتي الذ من مراتي بكتير جدا,و متخافيش انا همتعك – سيبي لى نفسك ياماما والنعمة ما حتندمى – ما فى حد حيعرف ---وبدأ تـــــامر يطلع بطرف لسانه علي رقبة امه كلها وهو بيلحسها بشكل جنوجني ,وامه موش قادرة تتحرك بين ايديه,وطلع علي ودنها ونفخ هواء ساخن من بقه علي ودنها وهمس في ودنها بطريقة رومانسية جدا
وقالها "يا ماما – عشان خاطرى نزلى الكلوت بايدك -- نزلي الكلوت بتاعك... –فقالت له "لا يا تـــــامرارجوك ,لا –--قال لها: مش عايز يكون غصب – عشان نتمتع اكتر—

قالت له خلاص بس اوعى تدخله من قدام- اعمل اى حاجة لغاية ماترتاح
--- قالتها وصوتها مليان تردد كأنها خايفة انه يبعد عنها وينفذ امرها ,كأنها بدأت تستجيب لشهوتها الدفينة ,وبدأت تحس بالمتعة اللي تـــــامر حاسس بيها وحست ان ليها مزاج ان تتناك من تـــــامر بل اتمنت انه ينيكها بجد ويدخل زبره فى كسها المحروم----,وبدأ تـــــامر يشعر ان حلمات امه بدأت تجمد وتكبر,ودا بيحصل للست لما تكون محرومة من الجنس فترة كبيرة وحس بسخونة جسم امه --وثوانى لقي امه نزلت ايديها علي الكلوت وبدأت تنزله لتحت لغاية مانزل خالص وهى بترفص برجلها علشان يطلع من رجليها 000تـــــامر ايقن ان امه بقيت تحت سيطرة شهوتها الدفينة وان احساسها بالذنب هيمشي بمجرد ما تسلمه جسمها بالكامل ,وساعتها جسمها هيتشبع بالاثارة اللي موش هتقدر تبعد عنها بعد كده
وبعد ما الكلوت بتاعها اتقلع خالص
قالت له بصوت ضعيف جدا "موش المفروض اننا نعمل كدا ابدا...
ولكن تجاهل كلامها وسحب ايده من على بزها وبايده التانية لف امه لقدام وراح حاضنها بايده الاتنين وضمها جامد لصدره ومسك شفايفها بوس جامد وهو بينهج وقعد ياكل فيهم وهى سابت نفسها – ساحت على الاخر- ونزل على بزازها مش بيمص ولا بيرضع – بياكلهم اكل 00 وعلى طول امه حضنته باديها الاتنين- وهى بتقول – ارتاح ياحبيبى – اعمل اللى انت عايزه - -- ريح نفسك ,0000 ,واتنفخ زبر تـــــامر اكتر وانتصب لاخره من المتعة ومن الضغط الجامد كان زبر تـــــامر على كس امه مباشرة 00000 ياه ياتـــــامر كل ده !؟ دانت مولع على الاخر 00 هو انا للدرجة دى هيجتك كدة-؟ 000 تـــــامر: ايوة ياحبيبتى0 على الاخر ياقلبى – زبرى حيتفرتك - -- عشان خاطرى خلينى انيكك00 طب دخلى راسه بس بايدك 00قالت له تـــــامر ياحبيبى قلت لك ريح نفسك – اعمل اللى نفسك فيه – انا تحت امرك – كل اللى تعوزه ياحبيبى -- تـــــامر: رجع يبوس فيها جامد اكتر من خمس دقايق لغاية ماجسمها احمر من كتر البوس والتقفيش – واخيرا وقعوا الاتنين على الارض وكان زبره مظبوط فى شق كسها- وفجاة امه ارتعشت واتنفضت جامد واندفعت شهوتها – ( نافورة مية من كسها ) وهى بتصرخ ولم يتمالك تـــــامر نفسه حتى انفجر زبه هوكمان بشلال من اللبن لينام بعدها فوق امه حتى صاروا جسد واحد00لكن زبره لم يهدأ – لايزال صلبا متحجرا,ولاحظ ان امه بدأت تتنفس بشكل اسرع ,وبدأت تتنهد مع احساسها بزبره على بطنها00تـــــامر: اناآسف ياحبيبتى00امه: على ايه؟00اللبن نزل بسرعة00 امه: مش ارتحت كدة؟- لا- ياقلبى انا عايز انيكك بجد00 انا مارتحتش كدة00
امه: ياحبيبى ياتـــــامر مش عايزين نغلط اكتر من كدة – تـــــامر : ياحبيبتى انا لسة ماعملتش اللى نفسى فيه زى ما قلتى لى-- وكمان انا عايز امتعك انتى كمان ومسك بزها بايد والايد التانية بتقطع فى زنبورها بصابعة وصوابع تانية جوا كسها ,ولسانه علي رقبتها ونازل لحس فيها --- سكتت امه خالص وراحت حضنته من جديد بقوة ---- خلاص ياحبيبى – مافيش فايدة نيكنى زى ما انت عايز -- نيكنى ياقلبى دخل زبرك فى كسى – ودخله كله - - انا مراتك دلوقتى وحلالك 00 تـــــامرايوة كدة ياقلبى – انتى مراتى انا جوزك – حانيكك وامتعك - حاعوضك الحرمان - -- افتحى كسك 00000امه: استنى ياقلبى – النهاردة دخلتنا – انا لازم ابقى عروستك النهاردة لازم تحس انك عريس النهاردة - -- ياقلبى اكسى عطشان - تعالى نستحمى ونظبط نفسنا ونعمل دخلتنا صح -- ودخلوا الحمام يستحموا مع بعض وطلع تـــــامر بعد مانشف جسمها شالها بايده الاتنين وعلى اوضة النوم وقال لها ياللا ياعروسة - -قالت له :- ياللا يا قلبى انامستنياك – كسى جاهز --- هات ايدك وشوفه 00 شايف بينزل ايه ؟ - عايزة اتناك - - جامد – عايزك تشقنى - اقسمنى نصين بزبرك 0-00 وبالفعل حط ايده على كسها – شاف ان ايده غرقت بعسلها --- هب قوام راح فنازل بركبه ورفع رجليها وغرس زبره دفعة واحدة فى كسها --- رقعت بالصوت وهى بتقول ايوة كدة 00 ايوة كدة 00 ياحبيبى نيكنى جامد واتجنن تـــــامرمن هيجان امه وحلاوة كس امه وسخونة رحمها من جوة – وكان جسمها كله مولع وبيتنفض ومش عايزة تبطل كلام ولا قادرة توطى صوتها من كتر الشهوة - ---- نيك نيك جامد -اوى – قطعنى – متعنى – كيفنى – انا عروستك- انا متناكة – انا شرموطة – شرمطنى يا سامر – فرتكنى ياقلبى -انا موش امك يا حبيبي ,انا شرموطتك من هنا ورايح ,وكسي تحت امرك وامر زبرك ,انا كسي جعان نيك وبيشتهي زبر يفشخه بقاله سنين طويلة --- وتـــــامر: اوك: حاقطعك – حافرتكك - -- مش حاسيبك الا اما تشبعى خدى يامتناكة – خدى ياشرموطة – كسك مولع - - --- فضل الوضع على كدة حوالى نص ساعة وبدأ تـــــامر يهدى شوية ولكن لحقته وهى بتقول له اجمد ياتـــــامر – ماتوقفش – ماتهديش – قال لها اللبن عايز ينزل - -- قالت له مش دلوقتى – كمان شوية – ماشبعتش – قال لها : وانا كمان ماشبعتش بس اللبن عايز يييج قالت له طب اضرب جلمد وانت بتنزل – قال لها فين ؟ قالت له جوة فى بطنى نزلهم كلهم – انا شرقانة – ماتخافش مش حاحمل 0000 على طول ثنى امه جامد وراح مطلع زبرة ودكه جامد واستمر يدخل ويطلع جامد وبسرعة وصرخ

: اللبن – اللبن وهى كمان بصوت عالى :هات هات هات -- وغرقوا هما الاثنان فى بحر المتعة ( شلالات اللبن من زبره – وبحر من سائل شهوتها سامر ودا ,واندفعت شهوتهما بحر على السرير ولازالت متمسكة بزبره داخل كسها – يغص فى بحر ساخن فلايزال منتصبا على اخره وبقيت امه غرقانة معاه في نفس المتعة 000000 اخذتهم الشهوة الى عالم آخر – كانهم ناس غيرهم0000 نسيت امه ان تـــــامر يبقي ابنها ونسي تـــــامر ان التي تحته وزبره محشور فى كسها هى امه0 و نسى تـــــامر ان الكس اللي بينيكه دلوقتي هو نفس الكس اللي نزل منه من 27 سنة 0--- انتهي احساسهم بالذنب تماما--- كانوا فى شبه غيبوبة وتجمدوا على هذا الوضع لدقائق حتى بدأوا فى الانتباه ليرى تـــــامر ان زبره لازال ينتفض فى كس امه - ولازالت جدران كسها تقمط على زبره كانها ترفض ان يخرج زبره من كسها ولمح عيناها الشاردتان كانها فى غيبوبة – فقال لها – ايه رايك ياعروسة؟!--- مبسوطة اوى سيب زبرك جوة – ماتخليهوش يطلع -- انا مش عايزة اقوم مش عايزةتسيبنى ---- رد تـــــامر وانا كمان ياقلبى مش عايز اسيبك – وكمان زبرى مش عايز ينام انا مش حاسيبك الا اما تشبعى علاخر 00 – ياتـــــامر انا خايفة تطلع زبرك وتطلع روحى معاه- انت حييتنى من جديد بنيكك ده – انت عمرى ما اتنكت كدة ولا شفت المتعة دى 0000 تـــــامر: وانا كمان ياحياتى

ودفع تـــــامر زبره من جديد في اعماق كس امه , ,وبدأ تـــــامر يدفع زبره للخارج والداخل في مهبل امه وقد اخذتها المحنة لتقبض على وسطه بساقيها وتتشده من كتفيه بيديها 00 ايوة ياتـــــامر نيك جامد 00 ماتبطلش 00 اهرينى – موتنى – قطعنى كمان ياحبيبى اح - اح نيك كسى- قطعه – افشخه – عورنى ياتـــــامر علي زبر تـــــامر ,وصرخ تـــــامر من الشهوة--- ااااه,اووووف
-- سامحينى ياقلبى 00 حافشخك – حاقطعك 00 لازم تجيبى ددمم – لازم اعورك 00 احا يا منى – هوانا عمرى حاسيبك - انتى مراتى – انتى متناكتى 0 انتى شرموطتى – انتى متعتى موش هسيبك تاني ابدا يا منى--------------------------- فردت امه عليه وقالت له "ايوه يا حبيبي قل لى يامنى على طول00 انا حبيبتك وانت حبيبى –وفضل تـــــامر يدخل زبره في كس امه وهي تتشرمط علي زبره لحد ما قذف اللبن تانى في كس امه من جوه ورقد جنبها عالسرير من الاجهاد والتعب وهما انفاسهم عالية جدا ومغطية علي كل حاجه وبص علي امه
وقالها "انتي كسك احلى كس انيكه في حياتي"
امه مدت ايدها ومسكت زبره وهي بتقول : ودا احلى زبر ينيكني في حياتي --- قال لها هو كان كام زبر بينيكك

-- قالت له اقولك الحق ؟ قال لها اكيد – قالت له اتنكت وانا عيلة من جارنا بس كان من ورا

وكمان زبر المرحوم ابوك بس ماكان بيكيفنى حلو لكن محود زميلى كان بيعوضنى كل ما احب اتكيف اتصل عليه ييجى ينيكنى وكمان ابوك مرة شافه وعمل نفسه ماشافش حاجة بس محمود ساب الشغل وسافر قبل ابوك مايموت وف مرة وابوك بينيكنى قال لى انا عارف انك نفسك فى محمود – قلت له مين محمود ده – قال لى ولا حاجة بس قولى لى يامحمود فكنت اقوله نيكنى يامحمود 00 يسمع كدة زبره يتجنن وانا كمان اتجنن وبيتهيألنا ان محمود هو اللى بينيكنى - - ياتـــــامر ليه كده تخلينى اقول كل ده - ؟ رد تـــــامر وقال لها مش انتى مراتى يامنى ولازم الصراحة 00 لازم اعرف كل حاجة -- منى :0 يعنى كلامى ماضايقك 000 تـــــامر لأ يا قلبى بالعكس -- انا اللى يهمنى انبساطك ومتعتك - ولو عايزانى اجيبلك محمود ده – ادور عليه واجيبهولك – منى : محمود ايه ياتـــــامرهوفيه حد زيك ولازبره زي زبرك - 000 انا خلاص مراتك وبس – وكمان عبدتك وموش هسيبك بعد كدا تاني ,انتي عشيقي من هنا ورايح وزبرك هيبقي في خدمة كسي وبس --- تـــــامر: وانا كمان ياقلبى اعاهدك ان عمر ى ما حانيك حد غيرك ولا زبرى يخش كس غير كسك ومن بكرة حاطلق سهام علشان ماتكونش ليكى ضرة وكويس انى ماخلفتش منها - وعشان ابقى معاكى على طول000 باقولك ايه يامنى :--- منى : ايوة ياقلب منى – تـــــامر : عايز انيك تانى – منى وانا تحت امرك – مش انا قلت لك انا عبدتك ياللا ياقلبى نيك كمان – وكمان انا معاك ياقلبى على طول نيكنى ونزل اللبن برضه جوا كسى وبعدين نستحمى وناكل ونهدا – وتنيك فيا للصبح النهاردة لازم جسمى يتروى كله بلبنك – حتنيكنى فى كل فتحة فى جسمى – فى كسى 0 وف طيزى 0 وف بقى 0وف سوتى انا مش حاسيبك تانى تـــــامر قال لها قومى ووطى وخلاها تركع وتسند باديها00 وجه من ورا ودك الزبر فى الكس من ورا ونزل رزع 00 يدخل ويطلع بسرعة جنونية وهى تصرخ – ايوة كدة – كدة حلو قوى- قطعنى كمان – اشرمنى - -- اح ياتـــــامر جامد ياتـــــامر الى ان تدفق زبر تـــــامر بمدافع اللبن داخل كس امه وارتمى فوقها على السرير وبعها ينذلق اللبن من كس منى ويجد ان يده اليمنى ملوثة بالدماء ويبحثان عن مصدرهذا الدم ليجدا ان الدم من بز امه فقد كان ينتهكه وبيقطعه لغاية ما اتعور بزها ونزف وهم فى محنتهم وقمة هياجهم -- قال لها انا اسف يامنى – قالت له انا اللى قلت لك عورنى – انا جسمى كله ملكك – مش كسى بس ولو دبحتنى كمان احتضنها من جديد وسارا وهو يحتضنها الى الحمام ----- 000000000000

لم تنتهى الحكاية بعد الحمام ولكن كان تـــــامر وفيا بوعده ومنى تلبى كل طلباته وناكها بعد الاكل ثلاث مرات كمان 00 وتانى يوم بالفعل طلق سهام مراته وترك الشقة للمالك وعاد ليعيش مع زوجته الجديدة امه مـــــــــــنى يعيشون حياة العشاق الى اليوم 0000 متعتهم فى الدنيا هى النيك وبس - كل يوم يعودتـــــامرمن شغله يرتمى فى حضن زوجته منى وينيك فيها بالنهار وياكلوا وينيكها تانى بالليل 000 مااجمل هذه الحياة احلى زوجين واجمل عاشقين - تـــــامر وامه منى
00000000000000000000000000000000000000
عندى من ده كتير - حسب تعليقاتكم حاكتبلكم
 
  • أعجبني
التفاعلات: فحل صغير جاد زب كبير
فحل صغير جاد زب كبير

فحل صغير جاد زب كبير

الاصلى في السكس
عضو
إنضم:21 مايو 2025
المشاركات:28,763
مستوى التفاعل:753
الإقامة: القاهرة
نقاط سكس العرب
90,294
حلوة
 
  • أعجبني
التفاعلات: صلاح على

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل