• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس ازاي اتحولت من فحل ل متناك (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع المبادل عاشق الزبر
  • تاريخ البدء
ا

المبادل عاشق الزبر

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:4 فبراير 2024
المشاركات:1
مستوى التفاعل:0
نقاط سكس العرب
70
مساء الخير
هحكيلكم قصتي وازاي بقيت خول رغم حجم زبي وازاي اتناكت من ناس كتير جدا اعرفها ومعرفهاش .
في البداية كدا احب اعرف عن نفسي :
اسمي داود وحيد ابويا وامي المتوفيين ف حادث سيارة وعشت مع خالي ف بيتو عندي 19 سنة.
وصف جسمي : قمحاوي طولي 177 مشعر شعري مش ناعم بس ملمسو كويس رفيع زبي 19 سنتي طيزي بارزة شوية واي بنطلون بلبسو بيبان خط علي طيزي بشكل سكسي اوي واي حد يهيج عليا من منظر طيزي رغم ان البنطلون يجي مقاسي بس طيزي بوظت الدنيا .
___________
ملحوظة : جميع احداث القصة حقيقية وكل الاسماء موجودة بالفعل .
___________
بدايتي ف مجال الخولنة :

طبعا بطبيعة اني بلغت وكدا فا بضرب عشرات كتير فشخ بتاع تلت اربع مرات فاليوم وخالي موجود مش موجود مش بيفرق معايا طول منا قافل باب اوضتي ونايم عالسرير بضرب براحتي وجيبهم ف منديل ورميه ف حتة امان .
المهم , ف يوم من الايام صاحبي بعتلي صورة زبو وقالي تعالي مص ب داعي الهزار وكدا يعني انا اتبضنت من جوايا وقولتلو ف فويس يمسح الصورة وزبو مش صغير ولا كبير بس تخين ومثير جدا فا عملت تصرف انا استغربت جدا جدا جدا منو خدت اسكرين شوت ل صورة زبو وقولتلو يمسحها وقام مسحها وعملت طبيعي .
طبعا انا سرحت ف صورة زبو اوي وحسيت احساس عمري ما حسيتو وقولت ف نفسي ايه الي هيحصل لو جربت اكون مختلف بس حجم زبي خلاني اغير رأيي الي هو احا يعني ميبقاش زبي 19 سنتي وابقا خول دا غيري طول زبو ميعديش ال7 سنتي وعامل اسد .
اليوم عدا وتعشيت مع خالي ونمت ف اوضتي بفكر جامد ف صورة زب صحبي واني لما شوفت الصورة قلبي دق وزبي كان منتصب وانتصاب زبي كان نساني تعب النوم قومت خدت التليفون ودخلت الحمام بدور علي سكس شواذ وبتخيل اني بتناك من زب تخين او طويل او حتي زب حصان . المهم جبتهم وخلصت غسلت زبي ودخلت نمت .
صحيت بدري رغم اني نمت بتاع 3 او 4 الفجر كدا كنت هموت من التعب بس لما بصحي مش بعرف انام قولت خلاص استسلم ل قدري وقوم قومت لقيت خالي فالصالون لابس بوكسر كحلي علي فانيلة سودة وزبو عامل خيمة ونا بموت من المنظر طلعت تليفوني اصور ونا من الهيجان نسيت اعمل كتم للصوت عشان مياخدش بالو صورت من فوق كدا وهو سرحان فالشاشة ونا وراه وساعتها اتمنيت الارض تتشق وتبلعني لما عرفت اني نسيت اكتم الصوت لقيت خالي مستغرب وقام ضاحك عشان يلطف الجو وقالي ايه الي مصحيك يا داود عالصبح قولتلو يا خالي نمت بدري و صحيت بدري قالي برافو عليك وقومت دخلت اوضتي ونا بموت من الرعب والكسوف المهم عمل خالي الفطار وفطرنا وخلصت ودخلت اوضتي
اول نيكة ليا :

عدا الوقت قومت واخد بعضي ونازل رايح مركز الشباب ف عز الحر وكنت لابس شورت ازرق وتشرت منشستر سيتي وطبعا كان ضيق فشخ من ورا و طيزي كان شكلها جامد دخلت حمام الملعب اصورها من الجمال المهم صاحب الملعب قالي العب براحتك مفيش حد حجز وبتاع قومت مطلع الكورة وبلعب وخدت بالي من نظرات الراجل صاحب الملعب علي طيزي لقيت زبي وقف اوييي وكنت هايج من عينيه الي هتاكلني ب نظراتها ل طيزي , شوية وجه شوية عيال كدا من بتوع رابعة وخامسة ابتدائي علي 2 العصر كدا ونا طبعا كنت مرهق من كتر اللعب مع نفسي ليا بتاع ساعة متواصلة بجري وتمرن والشورت للمعلومة كان شوية ويبقا جزء من طيزي من كتر العرق واللزق عليه المهم كانو تسع عيال من بتوع الحواري وكدا و صيع قولتلهم العب معاكم بما انكم ناقصين واحد وكدا وافقوا و لعبنا الساعة طبعا ب طبيعة انهم اطفال وكدا ونا اكبر منهم ف لياقتي وسرعتي احسن فا قعدت ارقص فيهم واحد ورا التاني ولما جيت ارقص الواد الي بيدافع الي هو طولو بتاع 170 كدا عديت جنبو لقيت ضربة علي طيزي ضيعت الكورة من الصدمة وبصتلو وضحك وقالي ب صوت واطي طيزك حلوة اوي ياعمو , طبعا بتاعي شوية وكان هيضرب صواريخ لبن من الهياج لما سمعت وضحكتلو وقولتو انتا الي عمو يا عم وضحكنا وكملنا لعب و وكل ما اعدي من جنبو وهو يا يضرب علي طيزي لا يبعبص وزمايلو اكيد مش واخدين بالهم ونا كنت مبسوط وهيجان وقومت واخد الكورة ورايح علي زاوية الملعب كدا واقف بالكورة الي هوا مش عارف اعدي لقيت الواد المدافع حرفيا اكنو بينيكني , الي هوا انا لقيتو بيحك زبو علي طيزي ويقفش ف صدري قال يعني كدا بيسحبني عشان ياخد الكورة بس هو مش عاوز الكورة هو عاوزني انا شخصيا انا انصدمت من حجم زبو الكبير جدا وبحكم العرق الي فيا كان كل لبسي لازق وهو كمان زبو لازق ف لبسو فا سهل عليه عملية ان زبو يدخل مبين فرق طيزي والفرق مبين زبو وطيزي شورت وللعلم انا نازل منغير بوكسر وهو تقريبا كان منغير بوكسر بردو المهم جه واحد من قدام يدافع معاه قالو ايه يعم مشعارف تقطع كورة كل دا ودخل يقطعها وخد بالو من تقفيش الواد فيا قالو احا يا شكمان انتا بتنيك الواد ولا ايه, بالمناسبة الواد الي كان ورايا لقبو شكمان والواد الي جه يدافع معاه اسمو محمد فا محمد جه قطع الكورة وشكمان كان علي اخرو وكان هيتجنن ف نفسو وتلاقيه بيقول ف دماغو ان محمد قطع عليه لحظة عمرو وهو بينيكني , كمان شوية جاتلي كورة برا منطقة ال 18 وقومت مدي كتف للواد شكمان المدافع واتزحلقت عليه قال يعني شنكلني ووعرقلني وكدا قومت نازل علي زبو ال رشق ف خرم طيزي والشورت شوية ويتقطع قومت عالسريع استغليت الفترة الي العيال مركزة فيها علي اتجاه الكورة قومت اتحركت علي زبو جامد وضحك وقالي يخربيت جمال طيزك ونا بقوم قومت ضاحك انا كمان المهم الحجز خلص وبستريح علي الدكة للعلم الدكة كانت زي كنبة كدا و اعواد واعواد حديد متركبة بحيث كل فردة طيز علي حديدة وقعدت علي حديدة واحدة وفلقتين طيازي نازلين مبين الحديد وكان منظري ابن متناكة سكسي اوي والدكة ضهرها باصص ل باقي الملاعب والحمامات و كل مركز الشباب تقريبا المهم قاعد نسيت تعبي وبتحرك علي الحديدة زي الشرموطة والي الرايح واللي جاي يستغرب ويهيج عليا جه شكمان الي كان بيدافع وناكني فوق اللباس قعد جنبي وقالي انا عاوز اصورك يخربيت حلاوتك قولتلتو صورني يعم فيها ايه قالي منا مش هصور وشك ضحكت وقولتلو امال تصور ايه قالي طيزك الي مجننة الناس دي بمنظرها علي الحديدة , ضحكت سعتها وقولتلو يعم ماشي قام وقبل ما يصور رفعت الشورت جامد وفردت ضهري وفنست طيزي عالحديدة الواد كان هيشخ لبن من منظري وصورني وقولتلو يوريني الصورة وشوفت الصورة وقولت كسم منظري هنيك نفسي لو شفتني وان الصورة دي كفيلة تهيج الناس عليا وتضرب عليها وقومت خدت رقمو وبعتهالي واتس ودخلت الحمام الاقي صاحب الملعب مخلص طرطرة فالمبولة واستغل اللحظة ونسي يغسل ايدو وعدي من ورايا ب زبو علي طيزي وكنت بموت فا رجعت بالغلط وحكيت اكتر وبصتلو وضحكتلو ودخلت انا الحمام وتفاجئ بالواد شكمان مستنيني اخش وقولتلو بتعمل ايه وطبعا اناا كنت هيجان لدرجة ان صوتي بقا بناتي وبقيت بنوتي وقوتي كلها راحت من الشهوة وهو كتفني وخلعني الشورت وتفاجئ من طيزي عشان مش لابس بوكسر او كلوت حتي خلع هو كمان بنطلونو وظهر زبو العملاق التخين الي كان قريب من طول زبي وهو كمان مكنش لابس بوكسر بردو , قعد يفرشو علي طيزي ونا بموت قولتلو دخل راسو بسرعة عاوز اتناك منك وهو هاج فشخ وخرم طيزي كان ضيق بس هو دخلو ناشف ونا بموت من الوجع دخل راسو وقعد يخرج ويدخل فيها وقولتلو دخل كمان شوية ولقيت بيضرب بزبو جامد وقالي كل دي طيز وقالي دا زبي مدخلش نصو حتي قوتلو احا دنا هموت النهاردة مسمعنيش ودخل ب زبو لغايت ماتحشر ف طيزي كلو وقعد ينيك فيا ساعة الا ربع وقذف لبنو كلو فطيزي وطلع زبو بس انا حاولت اقفل طيزي عشان احافظ علي لبنو فيها المهم خلصنا وغسلنا نفسنا ف حمام الملعب وقالي انتا جامد اوي وقام رزعني بوسة وقالي ياريت متكونش اخر مرة وقولتلو لو عوزتك هكلمك واتس وخدت بعضي وروحت ونمت من التعب علي بطني ونسيت اغير وتقريبا كان الوقت عالمغرب نمت صحيت عالفجر قومت لقيت طيزي بتنقط لبن افتكرت زب الواد شكمان لما ناكني وجابهم فيا دخلت الحمام الاقي منظر يهيج الصخر اللبن مفروش مبين الفلقتين وهجت ونقطت لبن كتير اوي وخدت شوية لبن وفركت فردتين طيازي وخدت صورة سخنة اوي وستحميت خرجت كانت خمسة الفجر كدا قومت دخلت اوضتي وضربت عشرة ونمت تاني صحيت علي 11 الصبح كدا وفطرت مع خالي وخلصت ودخلت اكلم صحبي نظبط خروجة بالليل اتفقنا علي خروجة وجه اذان العشاء كدا ولبست بنطلون لونو شاي باللبن وتشرت اسود وخدتلي صورة ونا فارد طيزي فالمراية ونزلت خرجنا انا وصحبي وحنا بنتمشي عالكورنيش رزعني بعبوص كا نوع من الهزار وستغرب من حجم طيزي وانو اول مرة يحس ب اني عندي طيز كبيرة رغم اني مصاحبو من فترة طويلة لا تقل عن تلت سنين المهم قالي انو اعجب ب طيزي ضربتو ف بطنو براحة وقولتلو يحترم نفسو شوية وكملنا تمشية ونسينا الموضوع
النيكة التانية مع صحبي المقرب مروان :

شوية ابوه كلمه وزعقله وقالو يروح دلوقتي بالمناسبة صحبي اسمو مروان جمال المهم الحج جمال شخط فيه وقالو يروح وهات صحبك لما هو عاجبك اوي انك تقعد معاه وكدا المهم زعل وكان فاكر اني هسيبه وروح , قولتله اني جاي معاه ومفيش مشاكل خدني وروحنا علي بيته الي ف حارة شعبية وبنعدي ولقيت عيل صغير فشخ ماسك ازازة تحسها بيرة ومطوة ف جيبو ومسشور شعره ل فوق قالي يخربيت طيزك صحبي كان هيموت من الضحك وقولتله بتضحك علي ايه انتا شكل حارتك دي كلها عيال هيجانة قالي متظلمش الواد انتا الي طيزك جامدة ونا سمعت الكلمة دي من هنا وقومت ميت ضحك انا كمان ونسيت اني اشتمه المهم هو استغرب اني مردتش عليه وطلعنا سلمت علي ابوه ودخلت الشقة وطبعا الحج جمال شاف ابنه كلمه شوية ونا قبل ما ادخل الاوضة سمعت الحوار مبينهم والخناقة بيقولو اوعا تكونو بتمارسوا جنس ولا حاجة ياض يا خول انتا استغرب مروان وقاله امارس ايه يا بابا دا صحبي من فترة طويلة ابوه قاله اصل الواد طيزه كبيرة بردو ويمكن يطلع خول صحبي كتم الضحكة و قال لا يا بابا وياريت تشيل اي فكرة ف بالك عنه عشان هو في الاخر صاحبي المقرب وخلصوا حوارهم ونا دخلت علي السرير انام وفتحت تليفوني وجه دخل بص ل طيزي وبعدها لف وشو بس انا خدت بالي طبعا ونام جنبي وفتح هو كمان تليفونو وقعد يلعب عليه , المهم يعني كمان شوية كلمت خالي وقولتو اني هبات عند صحبي شوية ووافق وقفلت وقولت ل مروان اني هبات معاه فرح اوي ولا اكنو هيتجوز وعلفكرة هو فعلا هيتجوزني بس مش هحرق الاحدات دلوقتي.المهم جه وقت النوم وقولتلو هنام علي الارض قالي لا متخافش مش ههزر قولتله انتا كل ما تلاقي فرصة تبعبصني او تحك فيا من ورا بتعمل كدا ونا بتبضن منك قالي متخافش واقنعني وقفل النور وجه ينام ونمنا ضهرنا ل بعض . كمان شوية حسيتو بيتقلب علي السرير وضهري بقا ل وشو وطيزي ناحية زبو وطبعا انا خول رسمي نازل منغير كلوت وخدت عالوضع وكنت مبسوط المهم طبعا زق جسمو لقيت زبو رشق جوا طيزي قولت نايم مش قصدو بس زبو واقف ليه ؟ اكيد صاحي و بيخطط لحاجة المهم انا طبعا نايم وقام بص عليا لقاني نايم قام شال البطانية وحط تليفونو فوق المراية عشان يصورني وشغل الفلاش طبعا قبليه حاول يصحيني مش عارف يصحيني عرف ان نومي تقيل ومش هصحا ونا كنت مفتح عيني شوية وكنت شايف بيعمل ايه كان بيبعبص فيا ونا بموت و خلع بوكسرو وطبعا صور كل الكلام دا وقعد يفرك زبو علي طيزي ويحلب فيه وزبو بتاع 25 سنتي كدا واكبر زب شوفتو ف حياتي اكبر من زب شكمان حتي المهم جه قدام بوقي ونا طبعا بوقي سال من منظر زبو وشفايفي مبلولة من البلل واللعاب وكدا و بوقي مفتوح عشان بتنفس من بوقي المهم فرش زبو علي وشي ونا بموت وكنت عاوز اصحا اقعد امص واكل ف زبو بس مش هبوظ الدنيا دلوقتي المهم لما شاف ان زبو اتبل لف ورايا ونام وقلعني البنطلون وطيزي بانت للكاميرا وخرمي كان واسع من زب شكمان المهم انا هنا قلقت عشان عرف اني خول و بتناك قولت مش مهم ولقيت زبو دخل فيا علطول عشان خرمي اتوسع جدا من نيكة شكمان ويستوعب زب حصان , المهم اتجنن وناكني بسرعة وزقني براحة خلاني انام علي بطني وقعد ينيك فيا قولت اه بالغلط اتخض قومت عملت نفسي صحيت ومصدوم احا بتعمل ايه يا مروان اه اه اه قالي بنيكك قام مكتفني وقعد ينيك ف طيزي جامد اوي لغايت ما جابهم ونا كنت بموت من الجمال والشهوة احساس جميل اوي وقام من عليا وفرش زبو علي طيزي عشان يمسح لبن زبو فيها ومسح مبين الفلقتين وقعد يلعب فالفلقتين واللبن بيلزقهم ف بعض وكان شكلهم سكسي جدا وكل دا اتصور اكيد قالي مبروك يا عروسة طبعا مردتش وكان هيغمي عليا من النشوة الهيجان وقام قافل الفلاش ونمنا وصحيت قبليه دخلت الحمام استحما بسرعة لقيتو صحي وجه يخضني وضربني علي طيزي قولتلو اه بشرمطة لقيتو هاج وبيقول اه خخخ فالشارع الي وراه وكتفني تحت الدش وناكني تاني وخلصنا وطلعت كلت حاجة وروحت الصبح علي بيت خالي ونمت .
النيكة التالتة مع خالي :

صحيت علي العشاء من التعب قومت غيرت لبست بوكسر ومنغير فانيلة وعملتلي شاي ووقفت فالبلكونة وكنت عايز اغري خالي ماهي كدا خربانة خربانة فا خالي عدا ومسي عليا قالي مساء الخير يا داود بتعمل ايه بالبوكسر يبني قصاد البلكونة ههههه ضحكت وقولتلو ياخالي بشم شوية هوا بردو قالي طب ماتيجي تقعد معايا نشوف فيلم كدا سوا , طبعا انا فرحت قولت فرصة اتناك من خالي دخل اوضتو وجالي وهو لابس لبس مخليني علي اخري لابس كلوت رجالي وزبو فارد ل قدام بتاع 20 سنتي كدا وخالي راجل اربعيني ومراتو متخانق معاها وعايشة ف بيت اهلها فا تلاقيه خد عليا انا كمان وبقا بيلبس زي ما بيلبس مع مراته المهم الفيلم بدا جيت قالي تعالا اقعد قبل ما اقعد رفعت البوكسر ب كل شرمطة و قعدت خدني ف حضنو والفرق بين شفايفي وزبو سنتيمترات قليلة المهم الفيلم يعدي ونا اقرب سنتي سنتي ل زبو لغايت مابقاش كام سنتي ويكون جوا بوقي خالي حسيتو هاج ولقيت كف ايدو علي فردة طيزي وبيحرك فيها براحة طبعا انا هجت وبوست زب خالي وبعدها خالي قالي عجبك يا حبيب خالو ؟ قلتلو ايوا يا خالو حلو اوي قام قالي اخلع واوريهولك , قولتلو ايوا يا خالو قام واقف قصادي وقلع الكلوت وزبو اترمي علي وشي وحسيت بسخونته وقومت راجع شوية عشان اوصل لراسو وابتديت رحلة مص ملهاش مثيل وخالي فوق بيتأوه من الشهوة والهياج ووقعدت امصلو شوية وجاب لبنو كلو ف بقي ووخلاني اشرب لبنو غصب عني وشربت قام موقفني ولفني وزقني عالكنبة وبقيت قصادو ب وضع الدوجي ستايل وقطع بوكسري قولتلو خليك حنين عليا يا خالو قالي حاضر يا قلب خالو بعد ما قطع البوكسر اتفاجئ ب حجم خرم طيزي الكبير وقالي انتا اتناكت قبل كدا يا داود ؟ قولتلو ايوا يا خالو ب**** عليك ما تفضحني ويفضل سر قالي متخافش يا حبيبي مش هفضحك وحط راس زبو علي خرمي وطبعا شاف خرمي واسع قام مدخل زبو كلو مرة واحدة عيطت من الالم وهو مش حاسس ناكني جامد جدا بتاع تلت ساعة وجاب لبنو ف طيزي نمت علي الكنبة وسبني ودخل نام ف اوضتو قومت دخلت الحمام خدت شاور ونمت بعد ما ف اقل من اسبوع ف مجال الخولنة اتناكت من تلاتة , خالي وشكمان ومروان صاحبي .
النيكة الرابعة مع صاحب الملعب وصحابوا :

المهم نمت وصحيت وروحت الملعب صاحب الملعب قالي تعالي عاوزك ف حاجة دخلت معاه مكتبو لقيت معاه اتنين صحابو واحد اسمر وواحد ابيض والاتنين اطول مني سلمو عليا الاتنين وخدوني بالاحضان بس الاسمر حضنو مكانش عادي لانو قفش ف فردة طيزي وانصدمت بس عديتها قعدنا وتعرفت علي صاحب الملعب اسمو عم كامل والاسمراني حسين والابيضاني بيتر المهم قالي عم كامل انا عاوزك ف موضوع مهم قولتلو قولي يعم الناس قالي هوريك فيديو دلوقتي قولتلو وريني وهنا كانت صدمة العمر تقريبا لاني شوفت فيديو ونا بتناك من شكمان فالحمام. قولتلو انتا اتجنيت امسح الفيديو دا وازاي اصلا تصورني ونا فالحمام لقيتو بيقولي اسمع ياض يا خول عليا الطلاق من مراتي لو ما نفذت الي هقولك عليه هفضحك ف كل حتة قولتلو حاضر حاضر اؤمرني , قالي اقلع قولتلو ايه ؟ قالي اقلعع انتا لسا هتفكر تعاند قام ضربني علي وشي وجم صحابو قلعوني وبقيت عريان فردو جسمي عالمكتب وطيزي باصة ل عم كامل , المهم عم كامل شاف طيزي من هنا بعبصها من هنا وخدت بالي من صحابو بيتر و حسين بيقلعو وشكلها نيكة ثلاثية وزب بيتر مش كبير وراسو وردي وتخين طولو 13 سنتي كدا وزب حسين بقا الصدمة , طولو بتاع 30 سنتي وراسو مفحمة زي يومي المهم عم كامل قالهم دا شكلو اتناك كتير هتخشو واحد واحد عليه المهم دخل بيتر حط زبو ف طيزي وناكني بدون رحمة ولما خلص جه الاسمراني دخل زبو كلو فطيزي وبحكم ان خرمي واسع دخل بسرعة وحسيت زبو ف بطني من طولو المهم اتناك من دا وامص لبيتر وخلصو عليا حرفيا روحي كانت بتطلع مني وقتها جابو لبنهم حسين فطيزي وبيتر زبو ف بقي وفطيزي وطبعا الكلام دا اتصور وبعد ما خلصو دخل عم كامل علينا المكتب وهو قالع زبو كان صغير قولت نيكة سريعة بس حصل عكس كدا , جه عم كامل ركب عليا زي صحابوا وناكني ومتوجعتش حتي بس قعد بتاع نص ساعة ومفعول زبو الصغير دا صدمني جابهم ف طيزي هو التالت وقالي من هنا ورايح انتا متناك الرجالة دي ومتناكي شخصيا , اي حركة غدر منك كل الي اتصور دا هيتذاع وتروح فيها يا عسل , قولتلو امتي طيب ترضا عني وتمسحهم ارجوك , قالي بص يا خول انتا كل ما اشوفك ونا هيجان هنيكك ولما احس اني شبعت منك خالص يبقا همسحلك الفيديوهات و ولا اكن حاجة حصلت مبينا , تمام ؟ قولتلو تمام وخدت بعضي وروحت وكنت كل يوم بروح واتناك منو واتفشخ من بيتر وحسين وعم كامل .
 
ا

الصعيدى الاول

بادئ الطريق في السكس
عضو
إنضم:25 أبريل 2024
المشاركات:5
مستوى التفاعل:0
نقاط سكس العرب
69
هيجت زوبرى كلمنى وانيكك
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل