• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم اغراء ساندي لابوها لحد ما فتحها ـ حتي الجزء الخامس 24/3/2022 (عدد المشاهدين 2)

ا

الجنتل الجنتل

ضيف
الجزء الاول
هاي أنا ساندي عمري لم قصتي بداءت مع الجنس الحقيقي والمتعة
كان عندي 18سنه جسمي كيرفي وزني 67كيلو وطويله وبيضه عيوني خضراء وبزازي مكوره زي حبة الرومان وطيزي مرفوعة لفوق أشبه
بابا وماما منفصلين من ساعة ما ماما كانت حامل فيا
بابا اتجوز ماما وهو عنده 21سنه وماما بنت عمه وكان عندها 18سنه كانت ماما صغيرة جدا وبابا كان طبعه صعب جدا وعلشان كده متفهموش مع بعض وانفصلوا سريعا
وبعد ما ماما اطلقت من بابا واتولدت أنا ماما اتجوزت علي طول وسافرت مع جوزها لأحد الدول الأوربية عشت حياتي واستمتعت بالحرية
وعشت حياتي مع زوج امي لحد ما كبرت وكان عندي 18سنه تواصل معايا بابا وطلب من ماما اني انزل إجازة الصيف اقضيها معاها في مصر ومن هنا بدأت رحلتي مع الجنس الحقيقي
ماما وافقت بعد ما كانت خايفها أنها تسيني ارجع مصر وخافت لبابا ميرضاش اني ارجع تاني ليها
بس انا اقنعتها اني توافق واخيرا سافرت لمصر وطني اللي اتولدت فيه وكنت سعيد اني هروح ازور مصر اللي بسمع عنه بس لأني هاجرت من مصر وانا عندي سنه
وركبت الطائرة ووصلت المطار وكنت سعيده جدا ولأني معرفش بابا بشكل كويس غير من الصور اتفاجاءت بيه لم لاقيته واقف ورافع ورقه عليه اسمي بصيت باستغراب لأني بابا في الصور غير في الحقيقي خالص لاقيت أنه احلي في الحقيقية من الصورة بكثير
وكنت ماشيه في المطار حاسة بأني كل العيون بتبص عليا
انا / وأوووا بابا وحشتني كتير
وقربت من بابا وحضنته
أنا/ شكلك احلي من الصور بكثير
بص بابا في وشي كتير وحضني جامد وبص كده وبعدني عن حضنه وبص باستغراب وخد الشنطة مني وخرجنا من المطار وركبنا العربية
انا /وحشني يابابا اوي من زمان كان نفسي اشوفك قدامي واتكلم معاك جوايا كلام كتير ليك
بس انت في الحقيقة احلي من الصور وصورتك اللي عندي قديمة شكلك متغيرش كتير عن صورتك اللي عندي وانا عماله اتكلم وبابا مش بيرد علي
وحسيت اني بابا زعلان من حاجه
وبدأت أنا أتكلم عايزها اعرف بابا ماله
انا /باباي انت زعلان من حاجه
لاقيت بابا بيبص اوي لي وبيزعق ايه اللي أنتي لابسه ده
ماله يابابا
شكلك ملفت احنا لازم نعدي علي اي محل ملابس اجيب ليكي لبس غير ده ما ينفعش عمامك وتيته تشوفك كده
وبصراحة مش عارفها ايه اللي في لابسي مش عاجب بابا أنا كنت لابسه بنطلون اسود ليجن وتحت منه اندر فتله وتيشيرت حمالات واسع ومش لابسه تحت منه برو
ماله لابسي بابا
جسمك كل باين منه
واقعدت زعلانه وأنفخ واتففف واخد نفسي بعمق وبحاول اهدي نفسي وكنت بتنفس بسرعه جدا
لاقيت بابا ركن العربية علي جنب بسرعه
لاقيت بابا اتخض وخدني في حضنه
وقالي بلهفة /مالك في ايه
وقعد يطبب علي ضهري
ويحاول يهديني اهدي خدي نفسك براحة وبعمق
وهو حاضني وبيطبطب عليا سمعت صوت من خارج السيارة
صوت سارينه عربيه وقفت جنبنا
وسمعت صوت شاب بيقول
ايوه يجامده ما تسيبها يانجم وخد عرقها
ما تيجي ياوحش هايعجبك
لاقيت بابا بعدني عن حضنه وبيحاول يفتح باب العربية علشان ينزل منه
خوفت جدا وامسكت ايد بابا جامد علشان مينزلش راح بابا بعد ايدي ونزل من العربية رايح لشاب علشان يضربه وراح هو جري بعربيته بسرعه
وبصراحة الواد ليه حق يخاف من بابا
وسمعت بابا وهو بيشتم الواد بصوت عالي وهو جري بعربيته
رجع بابا تاني ركب جنبي ومرديش يتكلم تاني
وسكت أنا شويه مش عارفه اقول ايه
بس كنت سرحانه ومبسوطة وحسيت اني جنب مني راجل يعرف يحافظ عليا وافتكرت صاحبي داني لم حصل موقف مشابه وكنا مع بعض في العربية وبيبوسني وفي شاب حاول يعاكسني وداني هرب بسرعه وجري بالعربية
ورحت بكل تلقائيه اعتذرت لبابا علي الحصل
بابا محصلش حاجه خلاص واتحركنا ووقفنا في طريقنا عدينا علي محل ملابس دخلت المحل في مول كبير كان في محلات كتير
طلبت من بابا اني يختار هو لبس لي
جاءت صاحبت المحل وقفت وبابا طلب منه تفرجني علي تشكيله لبس
اختار بابا كام طقم بلوزت علي بناطيل جينز
ولاقيته واقف قدام الفساتين بيتفرج واختار ثلاثة فساتين لي
صاحبت المحل/ زوقك حلو اوي يافندم
بابا/ شكرا
صاحبة المحل /،،،،، يخلي ليك المدام
انا سمعت الكلمة حسيت بسعادة غريبه
وبابا سمع الكلمة وابتسم وسكت
حاسب بابا علي البس وخرجنا من المحل وركبنا العربية
وقعدت اضحك كتير
بابا /بتضحكي علي ايه
انا/ علي اللي بيحصل اتعاكس معاك والولد يفكر اني انت البوي فريند بتاعي وصاحبت المحل تقول علي المدام
سكت بابا وابتسم
وسكت أنا شويه ورجعت اضحك تاني
بابا /بتضحكي ايه تاني
بصراحة يابابا عندهم حق
بابا /ليه بقي أن شاء ،،،
انا / اصلي انت موز وصغنون ووسيم
بابا /شكلك نصابه ولسانك طويل
هههههههههههه
اوصف لكم بابا طويل وابيض وشعره ناعم وفي خصلات شعر بيضه بتزيد من جماله هو مش كبير هو سنه اربعين سنه وجسمه مش تخين هو كتفه عريض وبطنها ممسوحه مش بكرش يشبه
لم تبص عليه تحس انك أمام بطل خارج من الروايات وسيم جدا ورياضي بابا شغال مهندس والشقة المقيم فيه تحس أنه قصر
ووصلنا بيت العيلة واتعرفت علي كل العيلة وبعد السلام والترحيب حسيت اني مرهقه وبابا حس بي واستأذن منهم أننا نطلع علشان ارتاح
وبابا كان عايش في شقة منفصلة بالدور الثالث وباقي عائلة بابا تقيم كل أسرة من اخوته في شقتهم هم عائلة تقليدية جدا ومرتبطة ببعض حتي اخوات بابا البنات كانوا مقيمين في نفس المنزل
اول ما دخلت الشقة قلعت اللبس اللي لبسها وانا في المحل وبداء بابا يفرجني علي الشقة
بداء بابا يفرجني علي الشقة
والشقة متكون من ريسبشن كبير ثلاثة قطع جزء منه انتريه لاستقبال الضيوف
وجزء به السفرة والمطبخ مفتوح عليه
والجزء الثالث دي جزء خاص اول ما بابا فتح الباب و الإضاءة انبهرت علي اليمين قاعدها عربي وفيه في الركن شيشه وسخان وكل حاجه لتجهيز اي مشروبات ساخنه
وفي الشمال رخامه فوق منه رفوف مرصوص عليه كاسات وفي الحائط خزنه مقفولة وطبعا أنا خمنت ايه اللي في الخزنة وفي شاشه خمس وخمسين بوصه
وفي وش الباب الجزء الخاص باباه طرقة دخلت مع بابا فتح باب علي اليمين كان حمام كبير وبه كابينه شاور ومجهز من كل شيء وفي مواجهة الباب بتاع الحمام غرفة نوم كبيره بابا شاور عليه وقال اني دي اوضة النوم بتاعته وفي آخر الطريقة غرفتين مواجهتين لبعض فتح بابا اول باب لاقيت انه غرف مجهزة بأحدث الأجهزة الرياضية وبه مشاية وأدوات تستخدم في العاب القوي وفي وشه غرفت النوم فتح بابا الباب فوجئت أنه اوضة نوم بناتي الون الحوائط بينك وروز فاتح والسقف فيه نجوم مضيه وبه سرير مفروش بمفرش حرير اخضر ودولاب وتسريحه عليه مكياج ودابديب وعرائس لعبه
بابا /عجبتك الشقة
جميله جدا
وخصوصا اوضتي روعه
بابا / أنا كنت بجهز فيه علشانك وكنت بحلم طول عمري انك تكوني موجوده فيها وتكبري فيها كنت كل عيد ميلاد ليكي كنت بجيب العاب وعرائس علشانك حضنت بابا اوي وشكرته
وانا في حضنه كنت مبسوطة اوي
بصي بقي عندك الحمام الخارجي ده بتاعك والاوضة الصغيرة اللي علي اليمن دي بتاعتك وباقي الشقة طبعا وسكت
استغربت من طريقته بعد الحنان ده وهو بيفرجني علي اوضتي ودلوقتي وهو بيحدد تحركي في الشقة وحسيت اني بابا بيحدد لي إقامتي وحركتي
بس حسيت اني بابا وطريقته في التعامل مع أهله اني هو بيحب الاستقلال ومكتفي بنفسه ومنغلق وحسيت اني في غموض في حياته
انا / حاضر يابابا باقي الشقة مش هاتحرك فيه
بابا / مش قصدي كده خالص
انا / ولا يهمك يابابا
خلاص طيب يلا خدي دش وغيري هدومك علي ما أنا اجهز العشاء
ودخلت خد شاور وخرجت لاقيت بابا واقف في المطبخ بيجهز اكل
دخلت عشان اساعده بابا اساعدك في حاجه
بابا لا ماتتعبيش نفسك الأكل جاهز اصلا دلال مجهزة كل حاجه
استغراب مين دلال دي
بابا /بسرعه لا دي الست اللي بتيجي كل اسبوع تجهز الأكل وتنضف الشقة
انا /اممممم طيب
بس حسيت اني بابا بيكدب بخصوص دلال دي
وحضر بابا الاكل علي السفرة
ولاقيت بابا بيبص اوي عليا
بابا /أنتي كل لبسك كده
انا/ماله بس لبسي يابابا ما احنا في بيتنا عادي يعني
وكنت لابس ساعته هدومي من غير ملابس داخليه لبسه بدي واسع وشرت ابيض ضيق علي جسمي وموضح كسي المرسوم وبزازي بتتنطط قدامي وحسيت اني بابا مضايق من لابسي بس مش عايز يتكلم تاني في موضوع اللبس دي علشان مزعلشى
بابا /اقعدي عشان تأكلي
وقعدنا نتعشى مع بعض وما تكلامناش كتير
وبعد العشاء قام بابا ونضف السفرة وانا ساعدته
وبعد كده بابا دخل غرفة الجمنازيوم الخاصة بيه وانا قعدت اتفرج علي التلفزيون
وانا بتفرج علي التلفزيون لاقيت بابا خرج من غرفة الجمنازيوم وجسمه كله عرق ولأبس تيشرت لازق علي جسمه وعضلات بطنه ظاهرة ومرسومه
ولابس شورت ضيق بصيت لبابا من فوق لتحت ولمحت زب بابا الكبير والمرسوم في الشورت وبيضانها اللي كانت ظاهرة طرفها من جنب الشورت المحصورة علي الجنب
انا /واوووو ايه دي يابابا جسمك رياضي انت علي طول بتلعب جيم
بابا /كل يوم بعد العشاء لازم امارس الرياضة ساعة في اليوم والصبح لازم انزل أجري ساعه
اوووو علشان كده جسمه وعضلاتك مشدودين
بابا شكرا
يلا بقي ادخلي نامي ومتسهريش كتير أنتي جاي من سفره وانا هاخد شاور وهنام
انا /اوك بابا
ودخل بابا الحمام وانا دخلت اوضتي ومن التعب نمت بسرعه وفي خيالي صورة بابا وهو جسمه مرسوم وزبه شبه منتصب
وسرحت بخيالي وافتكرت كل علاقتي السابقة مع داني وتلصصي علي ماما وجوزها ابو زب صغير حجمه نص حجم زب بابا
اووووف زب بابا كبير اوي
ولاقيت ايدي بتنزل براحه علي بزازي تدعك فيهم وتمسك الحلمات وسخنت اكتر وفضلت ادعك في كسي أنا اصلا شهوتي عالية وليا تجارب بس مش مفتوحة وكنت كل يوم اتفرج علي سكس وامارس العادة السرية لحد ما أنزل شهوتي وانام
بس النهاردة كنت مولعه اوي من معاكسة الشاب عند المطار والست صاحبت المحل لم قالت علي اني مرات بابا واخيرا منظر زب بابا الكبير اووووي
اووووف ونزلت شهوتي بسرعه وكانت غزيره وكانت رعشتي قويه
ومن التعب نمت بسرعه بعد ما كسي أتهرى دعك
انا /اااااااي اووووف زبك كبير يابابا ارحمني
هدي شويه في النيك أنا بنتك حرام عليك
راح بابا قومني ورفعني علي زبه وماسك طيزي من تحت وعمال ينطنطني علي زبه وينزلني علي زبه براحه وشويه يرفعني وينزلني بسرعه
وفضلنا كده شويه وراح بابا قعدني قدام زبه ومسك راسي بأيدها ودخل زبه في بوقي وكان بينيك بوقي بزبه وحسيت بالقوة والسيطرة من بابا عليا
وكنت مبسوط اووووي
راح بابا قومني تاني ودخل زبه في كسي وانا مفلقسه قدامه وفضل ينيك في كسي ونزل لبنه جوايا
اووووف لبنك سخن يابابا
بابا/ اه وطازجة علشان تحملي وتولدي اخ ليكي من ابوكي
وحسيت ببل في كسي والسرير غرقان ابتدأت افوق ولم ركزت انتبهت اني مش في بيتنا ايه دي أنا كنت بحلم ودعكت عيني وافتكرت اني في مصر وفي بيت بابا ايه ده حلم بس حلم جميل اوي وابتسمت وسرحت وقعدت افكر هل دي ممكن يحصل واتناك من بابا
ولا ايه اللي ممكن يحصل الايام اللي جايه
وهل هتكون رحلتي لمصر والفترة اللي هاقضيه مع بابا هتكون ازاي
ودي اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه
اتمني البداية تعجبكم ومتنسوش دعمك ورأيكم هو من يشجعني علي الاستمرار


الجزء الثاني
صحيت لاقيت بلل ف كسي من الحلم والسرير غرقان من عسلي
فضلت افكر وافتكرت الحلم قربت ايدي من كسي اللمس عسل كسي وادوقه وفضلت نائمه شويه وانا هايجه وفضلت ادعك في كسي وبزازي ومسكت بزي اليمين ارضع منه ببوقي بهيج اوي لم ارضع لنفسي واتخيلت أوضاع وحركات بمارسها مع بابا وشوفت نفسي مع بابا فيها لحد ما ارتعشت ونزلت عسلي تاني
قمت دخلت الحمام وانا خارجها من الحمام ولافها بشكيل علي جسمي خرجت لاقيت باب في وشي اتخضيت والبشكيل اتفك من علي جسمي وظهر قدام بابا جسمي العاريه وطيت اجيب البشكيل علشان اغطي نفسي تاني وانا بقوم لمحت زب بابا قدامي شبه منتصب ولمحت عينه وهي بتبص لجسمي وشوفت عينه وهي بتصورني وبتشوف تفصيل جسمي وبزازي المدلدلين قدامي والمشهد كان بطئ وانا بقف تاني
وبصراحة عملت نفسي بجيب البشكيل وفضلت موطيه قدام زبه وحسيت نفسي ولعت وانا شايفها عين بابا بتصورني بالبطيء وتشوف كل تفصيله في جسمي
ولم مسكت البشكيل تعمدت اني افضل واقف عاريه اكتر وقت ممكن
وفتحت كلام مع بابا وانا واقفها عاريه قدامه
انا / بابا خضتني
بابا / سوري ياروحي كنت فاكرك نائمه
انا / كنت فين
بابا / نزلت أجري شويه
انا / طيب المرة اللي جايه ابقي انزل معاك
بابا / ماشي بس يلا غطي جسمك علشان ماتتعبيش الجو سقعه اليومين دول
أنا / حاضر ياباباي
ولافيت جسمي تاني بالبشكيل بس لافيته جامد علي جسمي علشان يكون مقسم جسمي ويظهر طيزي
واتحركت ومشيت قدام بابا وبصراحة تعمدت اني امشي بطريقة مثيرة وبطئ وانا ماشيه في الطرقة
وحسيت اني بابا مازال واقف وبيبص عليا وبالفعل لاقيت بابا باصص ناحية طيزي وواقف يتفرج
كملت طريقي ودخلت اوضتي وقفت قدام المرايا ابص علي جسمي وأمسك بزازي
اااااه يابابا نفسي ارضعك منهم
وقعدت قدام المرايا افتح كسي بأيدي واشوف كسي الوردي المنفوخ
بصيت علي جسمي اللي محتاج دكر بجد عايزها اتناك بقي واتفتح وافتكرت كلام صحبتي جوليان لم حكت لي علي أنها ازاي اتفتحت وهي عندها سته عشر سنه من حبيبي امها وحكت لي عن النيك والجنس والمتعة
وحكت لي عن نيك الطيز وحلاوته
وانا كنت خائفا اتفتح طبعا ولم وصلت لسنه 18سنه وجوليان عرفت اني لسه متفتحتش ضحكت اوي عليا
وانا قررت ساعتها اني اتفتح واعيش حريتي بس كان صعب عليا وحاولت مفكرش في كده وأمنع نفسي لحد مبقتش قادرة وحاولت أغري داني زميلي بس هو مفهمش أو اقدر اقول اني مش هو الراجل اللي اسمح لي اني يفتحني وفكرت في جوز ماما بس افتكرت لم كنت بتلصص عليهم وشوفت زبه الصغير
لحد ما القدر لعب معايا وامي سمحت لي أنا أزور بابا
فرحت جدا اني هاشوف بابا وسعادتي زادت لم افتكرت كلام ماما معايا لم سالتها عن سبب الانفصال عن بابا ساعتها هي حكت لي اني بابا عصبي ودمه حامي وكان بيتحكم فيها وأنها مستحملتش تعيش معاه
ونسيت الموضوع لحد ما بعد ما وصلت سته عشر سنه وسألتها نفس السؤال شرحت لي اني بابا كان عنيف معاها مش بس في الحياة العادية
انا عملت نفسي مش فاهمة واقعدت اطلب منها شرح وتفسير لكلامها وازن عليها هي حاولت تتهرب من الكلام بس علي مين ده انا ساندي
وماما ساعتها حكت لي اني بابا كان عنيف في العلاقة
وزبه كبير كان بيتعبها طبعا هي ملقتش زبه بس انا فهمت من كلامها اني حجم زبه كبير
وطبعا لم قعدت مع نفسي وافتكرت ده كلها
جاءت مصر وانا ناويه اني اتفتح هنا ومن بابا
افتكرت كل ده وانا قاعده قدام المرايا وسرحت في نظرات بابا لي دلوقتي لم البشكيل وقع
حسيت اني القدر بيهي لي كل حاجه
وقررت ساعتها اني استخدم كل الأسلحة بتاعتي علشان اوصل للي انا عايزها اني بابا يفتحني
ولبست هدومي وخرجت لاقيت بابا لابس ومستني
انا /احنا هنروح فين النهاردة بقي
بابا/انتي عايزه تروحي فين
انا / امممممم نروح الاهرامات
بابا / طيب قومي البسيي علشان ننزل
انا /انا جاهزة
بابا / ايه هتنزلي كده
انا / اه عادي لبسي ماله
كنت لابسها هوت شورت جينز وبلوزة حرير مفتوحة الصدر ومربوطة من عند الوسط
بابا / ماله لبسك هو احنا هننزل كده لاطبعا
وبداءت اتنفس بسرعة وشهيق وزفير وبسرعة عالية ودقات قلبي بتعلي
ودي مشكلتي اني لم بتعصب أو اخاف وأقلق بأخذ نفسي بسرعة ودقات قلبي بتزيد
بابا خاف عليا وجري خدني في حضنه وضمني علي صدره العريان لأني هو كان لابس كل هدومه ما عدا التيشيرت وسندت راسي علي صدرها
لم شعر صدره لمس خدودي حسيت بكهرباء ورعشة جميله اوي وبابا كان عمال يحسس علي ضهري ويطبطب عليا
وحسيت بقشعريرة علي ضهري وجسمي من ملمس الحرير والسخونة اللي نتجت من احتكاك ايدي بابا بالبلوزة وجسمي
وانتفضت جامد وبابا خاف اكتر فكر اني لسه بتنفس بصعوبة و بسرعة
وهو مايعرفش اني انا بتنفض من لمساته وكنت عايز افضل كده وانا راسي في حضنه وصدره العريض الخشن اللي كله رجولة وفحولة
وبعدني بابا عن صدره وبص في وشي وقالي طلباتك اوامر بس انا مش هتكلم معاكي في موضوع اللبس ده تاني بس انتي حاولي يكون لبسك مغطي جسمك احنا مش في أوربا وبعدين لو نزلت معايا كده هاتعاكسي مني
وانا ممكن اعمل نصيبه لو حد فكر يبص ليكي
ضحكت وقربت منه ورفعت نفسي علي أطراف صوابع رجلي علشان اطوله وبوسته في خده واتعمدت اني اسيب علامه الروچ والبوسة علي خده
انا / طيب يلا بقي البس التيشرت علشان ننزل
وراح بابا اوضته وانا روحت وراءه براحه اشوف هايعمل ايه لم يشوف شفايفي وهي معلمه في خدوده
ودخل بابا لبس التيشيرت وراح قدام المرايا وقف يرش برفان وشاف علامه شفايفي علي خدوده حط أيده علي خدوده وفضل يلمس مكان شفايفي وقرب أيده من بوقه وباس أيده مكان شفايفي
حسيت اني بابا هاج وفرحت وحسيت بسعادة غريبه
خرج بابا ونزلنا ركبنا العربية
بابا / هاتروحي فين
انا / ايه رايك في الاهرامات
بابا /ماشي نروح
وصلنا هناك واول حاجه طلبتها من بابا اني اركب حصان
بابا جاب الحصان
بابا / اركبي يلا
انا /مش هاعرف
بابا /حاولي تحطي رجليك هنا وارفعي رجلك واطلعي
انا /اخاف ارفعني انت
وبعد كده اركب انت
بابا /اه
أنا / اركب معايا
بابا / هركب حصان تاني
أنا / لا اركب معايا
بابا /بطلي دلع بقي اركبي
انا / خلاص يابابا مش هركب حصان
وعملت نفسي زعلانها
راح بابا خاف عليا وقالي خلاص هركب معاكي
بابا /اركبي بقي
انا / مش هاعرف ركبني انت
بابا / اووووف
انا / خلاص يابابا متزعلش مش عايزه اركب حصنه
بابا /خلاص ياساندي هركبك أنا
وفعلا رفعني بابا علي أيده وشالني وكانت أيده تحت فخادي وحسيت بسخونة ونشوة وايدي بابا بتلمس فخادي ولحمي
وركبت وراح بابا علشان يركب قدامي رحت أنا طلبت منه اني يركب من ورايا ويمسكني
وفعلا كنت أنا قاعده من قدام وبابا ورايا علي الحصان بداء بابا يتحرك بالحصان وكان بيمشي براحة ورحت أنا ضربت الحصان برجلي في بطنه جامد الحصان زمجر وجري بسرعة رهيبة
رحت أنا عملت نفسي خايفها ورجعت بضهري علي صدر بابا وسندت راسي عليه
ومكست اللجام معاه وكانت ايدي علي ايد بابا وتعمدت اني المس أيده واحسس عليه وشبكت صوابعي في صوابعه ومسكنا لجام الحصان مع بعض
حسيت بالاحتواء وسيطرت بابا عليا وقوته
وحسيت بابا بيسرع اكتر وحسيت اني هو بيحاول يهرب من التفكير من وضعنا كده واحنا مشبكين ايدين في بعض وجسمي كله في حضنه
نفسي بداء يعلي ودقات قلبي بتزيد
بابا /هدددددي شويه وصوتي وكلامي مكنش واضح مع صوت الهواء
بابا / بتقولي ايه
انا / هدييييييييييي شويه الحصان
بابا /طيب وراح شد اللجام شويه وبداء يهدي في الحصان وبداء يمشي واحدة واحدة وانا سبت ايدي بابا وطلبت منه أننا ننزل من علي الحصان
وقف بابا الحصان ونزلنا واتمشينا مع بعض وانا ايدي في ايد بابا ودخلنا الاهرامات
وانا داخلها الهرم وطيت علشان ادخل غرفة بابه قصير حسيت بحد بيحسس علي طيزي
افتكرت اني بابا هو اللي عمل كده بصيت ورايا لاقيت شاب شاكله أمريكيا
بصيت عليه وانا وشي كله غضب وكنت هشتمه
سمعته بيقول اووووو
سكت ومرديتش اتكلم علشان عارفه عصبية بابا وخفت اني يتخانق مع الولد
بصيت حوالي لاقيت بابا واقف بيتكلم مع واحدة اجنبيه حسيت بغيرة بابا بيتكلم مع ست
شاور لي أنه جاي خلص كلام معاها وجاء مسك ايدي واتمشينا نتفرج علي الهرم من الداخل
وفضل ماسك ايدي طول ما احنا بنتمشي
وخرجنا وركبنا العربية قعدت اهزر مع بابا
أنا / سايبني أنا اتعاكس وواقف انت تتكلم مع الستات
هههههههههههه مين دي اللي عاكس وانا اموته
واحد شكله أمريكيا عاكس بس انا بصيت ليه وكنت هضربه
بابا / ياجامدة
انا /ايوه جامدة زي بابا اللي واقف يتكلم مع الستات
كانت بتقولك ايه
بابا /كانت بتسال عن حاجه في الهرم
أنا /بجد ليه يعني انت مرشد سياحي ولا مهندس
بابا / مهندس سياحي
انا / اوعي تكون بتعمل زي عادل امام في فيلم عريس من جهة امنيه وبتشتغل مرشد للستات وبس
بابا /ههههه ايوه مرشد للستات بس
أنا / بابا يخطر
بابا / اسكتي يابت بقي
أنا /طيب مش هناكل
بابا / اوكي تحبي تأكلي ايه
أنا / امممممم أي حاجه معاك بيكون ليه طعم
بابا / ماشي يالمضة
ورحنا مطعم واقعدنا ناكل أنا وبابا كان مطعم هادي وشكل بابا كان متعود يروح المطعم دي علي طول الجرسون سلم علي بابا بحرارة زي ما يكون في سابق معرفة
وقعدنا ناكل
انا / شكلك بتحب تيجي المطعم ده علي طول
بابا / اه بحب الهدوء هنا وشكل النيل
انا / بس بتيجي لوحدك ولا معاك حد
بابا / طبعا لوحدي
انا / هههههههههههه افتكرت بتيجي مع السائحات مش انت مرشد ليهم
بابا / لا يابت باجي لوحدي
انا / طيب كويس
وفضلنا نتكلم وكنت بحاول اتكلم مع بابا في علاقاته مع الستات وحياته ازاي من بعد ما طلق ماما بس هو كان بيهرب ويغير الكلام ويهزر ويحاول يتكلم في أي حاجه تانيه وخلصنا عشاء ورجعنا البيت
كنت محتاجه ادخل الحمام واخد دش وارتاح بعد المشي والخروجه بتاعت الاهرامات اول ما بابا فتح باب الشقة وانا دخلت بداءت افتح البنطلون وجريت علي الحمام وقعدت اعمل حمام وسبت الباب مفتوح
دخل بابا وعدي لاقي الحمام مفتوح
بص وزعق فيا ايه اللي أنتي عاملها دي سكي الباب
انا / ايه يابابا عادي يعني انت بابا مفيش حد غريب
وسحب بابا الباب ورزعه جامد وقفله ومشي
ماشي يابابا اتعصب براحتك
خلصت الحمام وقلعت البلوزه ونزلت تحت الدش وخلصت وقعدت أندها علي بابا
بابا / عايزه ايه
أنا /ممكن تجيب الفوطة وهدوم ليا من اوضتي
بابا /لا مش ممكن
مش انا بابا ومفيش حد غريب اطلعي كده من الحمام
أنا / يابابا هابرد
بابا /تؤق تؤق
أنا / ماشي يابابا
وخرجتك من الحمام وانا جسمي كله مياه وعاريانها
وانا خارجها لمحت بابا اقفل باب اوضته
فكرت اخبط عليها ورجعت فكرت طب هو عمل كده ايه يخرجني من الحمام عريانه وفي الاخر حابس نفسه في الاوضة ماشي يابابا استحمل بقي
وقعدت في اوضتي وبفكر اعمل ايه مع بابا فتحت اللاب توب
وماما كلمتني فيديو كول وبعدها لاقيت رسالة في البريد الإلكتروني من داني
حبيتي ساندي اشتقت ليكي طمنيني عليكي
اشتقت لشفايفك ووحشني حضنك
ارجو منك عندما تري الرسالة أن تردي عليها
المخلص داني
حبيبي داني أنني بخير وسعيدة جدا
اشتقت لك ايضا
حبيبتك ساندي
ونمت من الارهاق والتعب
وصحيت الصبح بدري قبل بابا رحت علي اوضته
خبطت الباب ودخلت لاقيت بابا لسه نائم وشوفت زبه وهو واقف وعامل خيمه في الشورت
حاولت اقرب ايدي المس زبه واحسس علي صدره
حسيت بيه بيتحرك وفتح عينه
صباح الخير
بابا / صباح النور ايه اللي مصحيكي بدري كده
أنا / صحيت قبلك علشان متنزلش وتسيبني مش احنا اتفقنا أننا هننزل نجري مع بعض
بابا / اه تمام
استني بره اقوم البس وجاي وراكي علشان ننزل
وهو بيتكلم شد الغطاء عليه علشان يداري انتصاب زبه
انا عملت نفسي بهزر وشديت الغطاء من عليه
أنا / قوم وبطل كسل انت هتنام تاني ولا ايه
بابا / بس بقي ياساندي واطلعي بره علشان اقوم
انا / لا مش هتطلع غير لم تقوم علشان متنامش تاني
وقام بابا وهو زبه بداء ينام بس عامل زي القوس وهو نائم لتحت وشكل زبه كان مغري
كان نفسي في الوقت ده امسكه والعب فيه واشوفه وهو ليوقف تاني قدامي
ودخل بابا الحمام وغير ونزلنا علشان نجري مع بعض
ونزلنا وقعدنا نجري وكان بابا بيجري وانا ماشيه براحة وكل شويه بابا يبص عليا ويشجعني اني أجري اكتر بس طبعا علشان مشكلة التنفس بتاعتي كنت مش قادرة وبعد ربع ساعة تعبت وقعدت علي الرصيف انهج واتنفس بصعوبة قعد بابا جنبي وشربني مياه
ويهدي فيا وبعد ما هديت قومت علشان نجري تاني بس بابا رفض وقال اني هنرجع البيت
انا / لا يابابا كمل جري
بابا / خلاص علشان مش تتعبي تاني
انا / حسيت اني بابا زعل علشان أنا نزلت معاه وعطلته وتعبت
رحت قربت منه وانا قاعده وبوسته في خده وكانت شفايفي قريب من شفايف بابا وانا ببوسه وحسيت بكهرباء في جسمي وكان نفسي اني يكون شفايفي بتبوس شفايف بابا بجد وهديت شويه
انا اسف يابابا
بابا/ محصلش حاجه ياساندي
يلا نرجع بقي
انا / حاضر يلا
ورجعنا البيت تاني وانا مصممها علي تنفيذ خطتي علشان اقرب اكتر من بابا واخليها يفتحني واتمتع بزبره الكبير ده
بس ياترى هقدر لوحدي ولا القدر هايساعدني اوصل
ده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه

الجزء الثالث

رجعت البيت مع بابا هو دخل غير هدومه وكان نازل
وانا غيرت ولبسة قميص نوم لونه زهري قصير وقعدت علي السرير مسكت رجلي وعملت أنه وجعاني وقعدت اعيط
دموع التماسيح وأسالوه اي بنت او ست علي الدموع دي دموع المحن لم نكون عايزين حاجه
بابا خرج لاقاني قاعدة بعيط
بابا / مالك ياساندي
أنا / مفيش يابابا
بابا / قولي بتعيطي ليه
أنا /اصلي اصلي
بابا / يابنتي اتكلمي
انا / رجلي وجعاني اوي
بابا / علشان انتي مش بتجري فارجلك وجعتك لم جريتي
أنا / باين كده
بابا / الف سلامه عليكي ريح نفسك وهي هاتخف
انا /انت هتنزل وتسيبني
بابا /عندي شغل النهاردة
أنا /طب أنا تعبانها اعمل ايه انا اعمل ايه بس
اااااه يارجلي
بابا / سلامتك ياروحي
وبابا سابني وراح دخل اوضته وجاب كريم مرهم
أنا / ايه دي يابابا
بابا /0دي مرهم لعلاج التهاب العضلات ومسكن للام
إدهني رجلك وهتخفي
أنا /بقولك تعبانه ومش قادرة اتحرك تقولي إدهني المرهم لنفسك ازاي يعني فينك ياماما كنت زمانك بتعملي انتي الكلام ده
بابا /اوف علي دلعك ياساندي
انا / بقي يابابا وبتدلع
ورحت نمت علي السرير اعمل المرهم يابابا
ونمت علي ضهري
وبداء بابا يحط المرهم علي رجلي ويدعك عضلات رجلي ويعمل مساج ليهم
وانا بداءت اتاؤها
ااااااه ااااااه
رجلي اااااااه
اااااااااه براحة واتمرقع وانا بتكلم
فوق شويه يابابا ارفع ايدك فوق عضلاتي كله وجعلني وسحبت القميص لفوق لحد فخادي وتعمدت افتح رجلي اكتر علشان يبان كسي قدام عين بابا
وفضل بابا يدعك رجلي من نص فخادي وينزل بأيده لحد اخر رجلي ويبدل بين رجلي الاثنين ويضغط شويه وهو بيدعك ويرجع يخفف ضغط أيده
وبصيت علي بابا لاقيت عينيه بتبص علي كسي الوردي المنفوخ ووشه كله عرق ومتوتر
وقررت اني ازود العيار شويه
ورحت نمت علي بطني
بابا / خليكي زي ما كنتي
انا / معلشي يابابا اصلا عضلات الخلفية وجعاني بردك
ولم نمت علي بطني اتعمدت ارفع القميص لفوق اكتر
وكان جسمي عريان قبل طيزي بداء بابا يحط مرهم تاني من تحت طيزي ويدعك فخادي ورجلي كله
ااااااه اااااااه براحة يابابا
ااااااي بتوجعني ااااااااه
وهدء بابا من ضغط أيده علي فخادي
وباعدت بين رجلي علشان يظهر كسي اكتر
وبصيت بطرف عيني علي بابا شفت زبه منتصب وعينه باصه علي كسي
بابا اعمل مرهم فوق حاسه رجلي هتقف العضلة شده
وشاورت بين فخادي راح بابا دهن مرهم بين فخادي
اااااه يابابا هنا
عضلات رجلي كله وجعاني
وبابا بيعمل مساج بين فخادي حسيت بصوابع أيده قربت من شفايفي كسي
وطلعت مني اااااااااااااااه طويله
نزل بابا أيده بسرعة لتحت وكمل مساج
بابا / فوق يابابا نفس المكان حاسه اني الوجع كله اتنقل للعضلات دي
رجع بابا تاني يعمل مساج بين فخادي وانا حاولت أوسع اكتر بينهم وفعلا بابا طلع لفوق وصابعه دخل اكتر بين شفايفي كسي اللي كان غرق عسل
انا مش بنزل بسرعة بس فكرة اني بابا هو اللي بيلمس جسمي كده وصباعه لمس كسي خلت كسي اتبل من العسل وشهد كسي
وحصلت حاجه غريبه أنا كنت مغمض عينه بس فتحت عيني من غير ما بابا يلمحني وشوفت منظر خلي كسي يولع اكتر شوفت بابا سحب أيده وحط صباعه اللي لمس كسي في بوقه يدوق عسلي
سخنت وكان نفسي يكمل تاني ويفشخني بس
بابا اتوتر اكتر وقام بسرعة
وخرج من الاوضة
بابا / يلا سلام أنا اتأخرت علي مشواري
فضلت علي السرير ادعك كسي وسمعت باب حمام اوضة بابا بيقفل وشويه واتفتح وحسيت بابا نزل من الشقة كملت دعك تاني في كسي لحد ما شهوتي نزلت
ودخلت اوضة بابا ورحت علي الحمام شوفت في سبت الغسيل كلوت بابا عليه اثار لبن
زي ما توقعت بابا نزل لبنه علي
وفرحت جدا من اللي حصل
ومن التعب والصحيان بدري نمت علي سرير بابا ونمت كتير جدا
وصحيت وفتحت عيني لاقيت بابا جنبي علي السرير وعمال يبص علي جسمي ومتردد أنه يلمسني لاقيته حط أيده علي زبره يدعك فيه غمضت عيني تاني بسرعه واستنيت اشوف بابا هايعمل ايه
وفضل بابا باصص علي جسمي ويدعك في زبره شويه وبعدين قام من جنبي ودخل الحمام بتاع اوضة النوم بتاعته ووقف يضرب عشر وانا كنت شايفه وانا علي السرير لأني الحمام فى وش السرير وفضل بابا يدعك في زبه ويضرب عشر لنفسه وكان نفسي في الوقت ده اقوم اقعد قدام زبره وأمصه واتناك منه
بس خوفت من رد فعل بابا واترجعت
وافضلت اتفرج علي بابا لحد ما شوفت زبره وهو بينزل لبنه وخلص بابا وخرج من الحمام
وجاء واقعد جنبي يصحيني
فتحت عيني وعملت نفسي لسه صاحية من النوم
بابا / مساء الخير ايه اللي نومك هنا
انا / مفيش سريرك مريح جدا ونمت هنا عادي يعني
بابا / طب قومي يلا علشان تتغدي معايا
أنا / حاضر هادخل الحمام وجاي وراك
ودخلت الحمام وخرجت لاقيت بابا محضر الغداء وانا كنت لسه بنفس القميص بتاع الصبح القصير
قعدت علي السفرة في الكرسي اللي قدام بابا ووقفت وطية لقدام عملت نفسي بسحب طبق اكل من بعيد ووقفت ورحت وطية لقدام اسحب الطبق بزازي دلدله قدام وبأن نص بزازي وانا بسحب الطبق لمحت بابا بطرف عيني بيبص علي بزازي
وتعمدت اني اطول اكتر وانا واقفها وموطيه لقدام وبزازي كلهم ظاهرين قدام بابا ورجعت قعدت تاني ومديت رجلي قدامي وحطيت رجلي علي رجل بابا وفضلت احرك رجلي علي رجله
بابا / بس يابت
انا /هو أنا عملت حاجه
بابا / طب خلاص بطلي هزار
انا /هههههههه بتغير من رجلك
وفضلت احرك صوابعي علي رجل بابا وكان بيضحك ويحرك رجله بعيد
هههههه جسمك بيقشعر بتغير من رجلك بطلي هزار بقي وراح بعد رجله خالص وكمل اكل وقام
وقام بابا قعد في الريسبشن وانا عمال افرك وعماله افكر اعمل ايه تاني عشان اغريه
وانا بفكر تليفون بابا رن وبابا خد التليفون وقام بعيد ودخل البلكونة
استنيت شويه ورحت وقفت اتصنت عليه
سمعته بيزعق وبيقول قولتلك مش هينفع دلوقتي
.......
مش هينفع طبعا في البيت أو حتي اقابلك
..........
لا طبعا انتي مجنونها
...........
خلاص براحتك ازعلي أنا مش فايق ليكي دلوقتي
....سلام
ورجع بابا قعد شويه وكان متعصب ومضايق
قعدت جنبه علشان اهزر معاه زعق في وقالي اقومي ادخلي اوضتك
خوفت وجريت علي اوضتي
وفضل بابا قاعد وبعد شويه قام دخل الركن الخاص بيه وقعد ناحية الدولاب اللي في الحيطه
أنا كانت خرجت تاني من اوضتي وبراقبه
طلع زجاجه ويسكي وجاب كاس من الدولاب ده شكله تحفه قاعدة دهبي ومفتوح وواسع شكل الوسكي فيه كان ممتع كان نفسي اروح اشرب معاه
وفضل بابا يشرب الخمره لحد ما رأسه تقلت خالص
وقام
وانا جريت بسرعة علي اوضتي
دخل هو اوضته وانا كنت بفكر اعمل ايه اروح كده وهو سكران واتناك منه
وقعدت كتير افكر وفي الاخر قولت لنفسي اني دي فرصة العمر وهستغلها
روحت اوضة بابا لاقيته نائم علي السرير علي ضهره وزبه نائم علي جنب
رحت قعدت علي السرير
قربت ايدي من قدام عينه احركه اشوفه صاحي ولا نائم وفعلا كان نائمه
روحت قربت ايدي من زبه وبداءت احسس علي زبه النائم علي جنب وحسيت بزبره بداء ينتصب
وفضلت اقرب ايدي وأبعدها واحركه علي زبره لحد ما حسيت بزبره انتصب وبداء يقف لفوق
كان شكل زبره وهو بيقف وينتصب براحه كان مغري جداً زبه وقف وعمل خيمه في الشورت
ومسكت زبه وفضلت اضرب عشر لزبره بأيدي وبأيدي الثانية ادعك في بزازي
وانا بهذي واتخيل نفسي بتناك من الزبر ده
اااااااااه نفسي زبرك يكون في كسي دلوقتي يابابا
وفضلت ادعك في زبره وادعك في بزازي هيجت خالص
وكنت مبسوط بس خايف بابا يصحي
وولعت من الشهوة ورحت اتشجعت وخرجت زبره من الشورت وكان سهل اني أخرج زبره من الشورت
ولاقيت المارد قدامي زبره غير ما تخيلت خالص
زبره عريض حوالي خمس سنتي وطوله حوالي 20سنتي ورأس زبره كبيرة ومفلطحه وبيضانه اه من بيضانه حجم بيضانه كان كبير ومنفوخين
فضلت ابص علي زبره اللي ما كنتش متخيله اني يكون بالشكل ده
وولعت اوي ورحت نزلت قربت بلساني الحس رأس زبره والفه علي الرأس واحرك لساني شمال ويمين وفوق علي راس زبره وبعدين نزلت بلساني الحس عروق زبره والحس الجناب بتاعت زبره وفضلت الحس كل زبره بلساني
وبالرغم من اني كنت هايجه جدا بس كنت بمص زبره بمزاج اوي لحست راس زبره والعروق بتاعت زبره وانا خايف ادخله في بوقي
ورحت نزلت بلساني اكتر علشان الحس بيضانه وافضلت الحس وارضع واشفط في بيضانه
وحاولت ادخل البيضان كله في بوقي معرفتش من حجمهم الكبير
بس أتمتعت وانا بشفط كل بيضه لوحده وحسيت بقي اتفشخ وانا بفتح بوقي لأخره علشان اعرف ادخل بيضانه في بوقي
وأيدي هرت كسي وانا بدعك فيه ونزلت شهوتي
بس كنت عايز اكمل واريح زب بابا اللي وقف قدامي ده واشوف لبنه وادوقه
ورحت اتجراءت اكتر ودخلت زبه في بوقي وبداءت أمص زبره واتمتع بيه وهو في بوقي
وكنت بمص زبره وأيدي بتدعك في بيضانه وتعصر فيهم وفضلت امص في زبره وانيك بوقي بزب بابا اللي نائم وسكران ومش حاسس لحد ما حسيت اني خلاص بابا زبره بيتنفض وقرب ينزل لبنه وفعل بالرغم من خوفي أنا بابا وهو بينزل لبنه يصحي
بس كملت لحد ما نزل اللبن سخن وفي ملوحه بسيطة
اكيد طبعا من الخمرة اللي بابا كان شاربه ودوقت لبنه اللي نزل في بوقي واقعدت اتفرج علي زبه وهو بيرتخي تاني بعد ما نزل لبنه
وقاعدت بتفرج علي زبره لاقيت بابا بيتحرك علي السرير اتخضيت وقمت بسرعة وقفت استخبي ناحية الدولاب ولكن بابا اتعدل ونام علي جنبه
ورحت أنا اتسحبت وخرجت من الاوضة
ورجعت اوضتي تاني وفضلت صاحية علشان كنت نمت بالنهار طبعا لم بابا هيجنني ونزلت شهوتي ونمت علي سريره
وافتكرت اللي حصل النهاردة لم بابا عمل مساج لرجلي ولم أنا دخلت مصيت زبره وهو نائم وهيجت تاني ومسكت بزازي بأيدي ادعك فيهم واقربهم من بوقي وارضع لنفسي وحاولت ارضع من بزازي الاثنين مع بعض معرفتش بس حلفت اني ابقي اخلي يابابا يرضع الاثنين مع بعض هههههههههههه
ونزلت بأيدي ادعك كسي وكنت خلاص هدخل صوابعي في كسي من الهيجان اللي حصلي النهاردة
ودخلت صباعي في كسي وقربته من غشاء بكارتي وضغطت براحه كنت مولعها جدا وفي آخر لحظة خرجت صباعي بسرعة من كسي
فوقت لنفسي بسرعة وافتكرت حلمي اللي خلاص قرب اني يتحقق
لا مش هفتح نفسي هاسيب نفسي لبابا هو اللي يفتحني
وفقت من شهوتي ودخلت الحمام فتحت المياه الباردة علي جسمي أبرد جسمي من شهوتي وفضلت تحت المياه لحد ما هديت خالص وخرجت من الحمام ونمت
صحيت الصبح كنت ريحه اوضة بابا اشوفه نزل ولا موجود
لاقيت بابا صاحي وبيتكلم في التليفون بصوت واطي
ياحبيبتي انتي وحشاني وانا مولع اصلا وهموت وتكوني تحت زبي دلوقتي حالا انتي عارفها أنا من هيجاني أنا امبارح استحلمت ونزلت لبني وانا نائم صحيت الصبح لاقيت لبن في الشورت
متخيلها أنا عامل ازاي بس غصب عني بنتي هنا ومش هينفع طبعا تيجي البيت
....
لا طبعا مش هاجي البيت عندك
......
فندق ههههه اروح اقابلك في فندق انت بتهزري صح
.....
طيب هاحاول في أقرب فرصة نتقابل انتي وحشاني طبعا هههههه امبارح كنت بتفرج علي اخر مرة كنا مع بعض
.....
اه طبعا لازم كل لحظه معاكي اصورها
......
اه بصبر نفسي وانا بتفرج علينا واحنا نايمين مع بعض
......
لا طبعا ياروحي دي حاجات خاصة بي ومفيش حد ابدا بيشوفها غير
...
طيب ياروحي حاضر لازم نتقابل هظبط واقولك
بس مش بحبك تكوني زعلان مني
.....
يعني مش زعلانها
طيب خدي بوسه تصبيرة امممممم.
سلام ياقلبي
وقفل بابا التليفون وانا رجعت اوضتي
واقعدت افكر في كلام بابا مين اللي بتكلمه وزعلانه وازاي بابا بيصورها
يانهار اسود اكيد بابا صورني طبعا وانا بمص زبره
ولا يكون صورني وانا بدعك في كسي
لا بس اكيد اني مش مصورني
ودماغي وقفت من اللي سمعتها
بس ياترى ايه اللي هيحصل ومين دي اللي بابا مصورها مش عارفها بس اكيد هاعرف
استنوني ومستني رأيكم

الجزء الرابع
وبعد ما بابا نزل وانا قعدت افكر في اللي سمعتها بداءت ادور علي مكان الكاميرات وكنت بدخل كل اوضة وركن في الشقة افصل النور واضلم المكان واشعل كاميرا الموبايل والف بيها علي الحوائط والسقف علشان يظهر فلاش الكاميرات واعرف مكانهم
واول مكان جاي في بالي اوضة نوم بابا اكيد هيكون مركب كاميرات فيها ودخلت هناك واكتشفت اني بابا مركب كاميرا مواجهة للسرير صغيرة جدا علي التسريحة قدام السرير موجودة في فازه
ودورت تاني لاقيت كاميرا حديثة راكب في النجفة علي شكل لمبة
ودروت في كل مكان في الشقة في الحمام بتاع اوضة نوم بابا لاقيت كاميرا تاني
وفي الركن الخاص بتاع بابا في كاميرتين في الابليج الكهربائية المركبة علي الحائط وكلهم كاميرات بلوتوث
ودورت علي مكان جهاز التخزين بتاع الكاميرات معرفتش اوصل ليه بس دورت علي النت وعرفت نوع الكاميرات وعرفت أنهم ممكن يرتبطه بالموبايل عن طريق النت وهم فيهم جهاز تخزين ومش محتاجين جهاز دي في ار
وعرفت كده مكان الكاميرات وأنهم بيخزنوا ذاتي بس اكيد بابا بينقل الفيديوهات لمكان تاني
وانا بفكر افتكرت اللاب توب بتاع بابا اكيد علي اللاب توب وممكن الموبايل
ومن حسن حظي اني لمحت شنطتة بابا بتاعت اللاب توب فرحت جدا وجريت عليه فتحت اللاب توب وكانت الصدمة اني اللاب توب بكلمة مرور جربت كتير احاول افتحه معرفتش
وقررت اني استني بابا لم يرجع واراقبه اشوف كلمة السر
أو احاول اشوف الموبايل بتاعه عليه حاجه ولا ايه
وانا بفكر في ده كله افتكرت اني بابا اكيد هيشوفني وانا كنت بمص زبه خوفت من ردة فعله
اه أنا بتمرقع قدامه وبحاول اغريه بس هو ممكن يكون معتبر ده عادي انما لو شاف حاجه زي كده هيعمل ايه
بس مشغلتش بالي لأني كنت مصممه علي اللي في دماغي اني بابا يفتحني واعرف مين عشيقته
وافتكرت اني مدخلتش الاوضة اللي بابا مخصصه للعب اكيد فيها كاميرات ودخلت دورت فيه ولاقيت زي ما توقعت فيه كاميرات
يأبن اللزينه يابابا ده انت شكل مزاجك عالي اوي
طيب ياأنا يأنت ياسي بابا
وانا مشغولها بده كله لاقيت بابا رجع من الشغل
بابا / ساندي ياساندي
ايه يابابا
بقولك ايه ما تيجي نخرج نتغداء بره
لا مش حابه أخرج النهاردة
يابنتي عايز أكل هناكل ايه مفيش اكل هنا جاهز ودلال مش جايه الفترة دي
في عقل بالي شكل دلال دي الموزة بتاعتك
مش جاي ايه
عندها ظروف جوزها مريض ومش بتسيبه
امممممم
طيب ايه رايك اعملك أنا الاكل
لا طبعا انتي اكيد مش بتعرفي تعملي اكل اصلا
طب جرب ومش هتندم
طيب ادخل اغير هدومي وهعمل شغل علي اللاب توب علي ما تحضري الغداء
قشطه شكلك هتدخل تتفرج علي تسجيلات
طيب روح يابابا
ومشي بابا دخل اوضته ورحت أنا وراءه بعد ما غير هدومه وفتح اللاب توب قربت منه ووقفت جنبه وهو بيفتح اللاب وعملت نفسي بحكي معاه وانا عيني عليه وهو بيدخل كلمة المرور وكانت مفاجأة وحسيت نفسي هبله لم شوفت كلمة المرور لأني كلمت المرور كلنا تاريخ ميلادي
وخرجت بعد ما عرفت كلمة المرور
وانا بضحك
بابا ايه يهبله بتضحكي علي ايه
مفيش حاجه يابابا افتكرت حاجه كده
طيب اخلصي علشان جعان
ورحت المطبخ وبداءت اجهز الغداء وبعد حوالي ساعه رجعت اتنصت علي بابا اشوفه بيعمل ايه
هو اكيد بينقل ملفات الفيديوهات وبيتفرج عليه
وقربت من الاوضة لاقيت بابا مشغل فيديو وانا بمص زبه وهو عمال يدعك في زبه ويلعب فيه
وقفت اتفرج وانا شايفه زبه واقف وعمال يدعك وحسيت ببلل في كسي
ودخلت الحمام قعدت ادعك في كسي جامد وأيدي بتدعك في بزازي لحد ما نزلت شهوتي
و رجعت اشوف بابا لاقيته ماسك زبره بيدعك جامد ونزل لبنه ومازال الفيديو شغال
اتأكدت كده اني بابا مش هيتكلم او يعمل مشكلة
وقررت اني ازود الاغراء والدلع اكتر عليه وحسيت اني خلاص فرصتي قربت اني اتناك منه
ورجعت اشوف الاكل في الميكروويف وانا واقفها
لاقيت بابا دخل المطبخ
وهو عينه وشكله متغير طبعا أنا عارفه ليه ونظراته كانت مختلفة شوفت فيهم شهوة
بابا خلصتي أنا جوعت
لسه يابابا تعال ساعدني
هههههههههههه مابعرفش أنا عمري ما دخلت مطبخ
اه اكيد دلال مظبطاك
اه طبعا
ايه قصدك ايه يعني
يعني اكيد هي اللي بتعملك الاكل وكده
امممم طيب
هاطلع أنا لا تعال ناولني الاطباق
وتعمدت اني اوطي قدام بابا وهو معدي يجيب الاطباق وراحت طيزي خبطت في زبه
ااااااااي يابابا
في ايه ياسوسو أنا جيت جنبك
خبطتني في التوتة
اااااه يتوتتي
انا اسف مقصدتش
ولا يهمك يابابا
وجاب الاطباق ورجع
ورحت أنا خرجت الاكل من الميكروويف وعملت اني صباعي اتلسع ورحت حطيته في بوقي ومصيتها بأغراء وبابا باصص عليا
وانا خارجها خبطت ايدي في زبرها كأني مش قاصدها
وقعدنا نأكل وانا عمال ابص علي بابا اللي كان باصص علي بزازي وجسمي وعينه كله شهوه
وبعد الغداء دخلت اخد دوش بس المرة دي قررت اني ادخل اخد الدش في الحمام بتاع بابا علشان استعرض جسمي قدامه ويشوفني ويشوف جسمي وبزازي
دخلت الحمام
بابا انتي رايح فين
هدخل اخد دش بعد وقفتي في المطبخ وشغل البيت
بابا شغل البيت ايه انتي علشان عملتي الغداء بقي شغل البيت
انتم كده يا رجاله بتقلله من مجهوداتنا واحنا بنتعب علشانكم وفي الاخر معملناش حاجه
ههههه لا تعبتي الصراحة
ثم اني انتي مش عندك حمام ماتستحمي فيه
لا أصلي السخان مش مسخن مياه
ودخلت الحمام وقفت ناحية الكاميرا و قلعت البدي اللي كنت لابسها واتعمدت اني ارفع البدي بشكل فيه إثارة وان أبين جزء جزء من بزازي ولم قلعت البدي مسكت بزازي الاثنين احسس واقفش فيهم
واستمريت شويه علي كده وانا عمال اقفش وادعك بزازي واحرك لساني علي شفايفي زي ما يكون برضع منهم
وبعد كده مسكت الشورت اللي كنت لابسها وحطيت ايدي في أطراف الشورت وفضلت اهز واحركه واقلع زي البنات اللي بترقص استربس ونزلت الشورت بأطراف صوابعي وكنت بقلع الشورت براحة وببطئ ورحت نزلت بأيدي ادعك كسي والعب فيه وادخل صباعي فيه واتعمدت اني اتمحن اكتر واقول
تعال يابابا نيك بنتك متعها
الحس كسي جامد
ااااح اوووف لسانك نار
اااااه يابابا
وفضلت ادعك كسي وادخل صباعي فيه وأخرج صباعي والحسه
وابل صباعي وابعبص طيزي
نفسي تفتحني يابابا وتنيك كسي وطيزي
واقعدت استعرض جسمي والعب فيه ونزلت شهوتي وحطيت صباعي في بوقي تاني ومصيت صوابعي
اممممم
امممممممممم
طعم عسلي حلو هايعجبك يابابا اوي نفسي أخليك تذوقه
وبعد ما استعرضت جسمي علشان بابا يشوفني في الكاميرا دخلت تحت الدش وبليتي جسمي كله بالشاور واستحميت وخرجت بس مكنتش اتوقع اني الاقي بابا فاتح اللاب توب
وعرفت اني بابا اتفرج علي لايف ههههه وانا كنت فاكرها أنه نائم وهيشوف تسجيل الكاميرات بعد كده
وخرجت من الحمام ورحت اوضتي علي طول
وبعد شويه خرجت لاقيت بابا نائم خدت اللاب توب ورحت علي اوضتي وفتحت الجهاز ودورت علي الفيديوهات وشوفت بلاوي مكنتش متخيلها اني اشوفها
اول فيديو بابا وهو نائم علي السرير وراكبها فوق زبه وبتتنط طنط زيزي مرات عمي ينهار اسود
وفيديو تاني لاقيت بابا مع طنط زيزي وفي واحدة تانيه في الفيديو زيزي والثانية بيتساحقوا مع بعض
وبعد كده بيروحوا يمص زب بابا هما الاثنين مع بعض
وبعدين بابا بيخليهم يقعدوا في وضع الدوجي وينيك كل واحده شويه
وفيديوهات كتير لواحدة بس اكتر من سبعين فيديو بس مش عارفه هي مين دي بس كان في فيديوهات فيهم بابا بيمارس الجنس مع نفس الست بطريقة ساديه وبيمارس بعنف
وكان في فيديوهات كتير قعدت اتفرج عليها اليوم كله حتي بعد ما بابا صحي مخرجتش من اوضتي وكنت بتفرج واتخيل نفسي في كل الاوضاع اللي شوفت بابا فيه مع النسوان وتخيلت نفسي مكان كل واحده فيهم
ونكت نفسي بأيدي وهريت كسي من كتر الهيجان اللي عشتها وانا بتفرج
ونمت وانا كل هيجان وحسيت بأيد بابا بتدعك في بزازي ولسانه بيلحس كسي وعمال يدخل لسانه ويخرجه من كسي وقام ونام عليا في وضع ٦٩
و زبه في بوقي وبمص فيه وهو بيلحس كسي وفضلنا كده لحد ما بابا نزل لبنه في بوقي وانا نزلت عسلي في بوقه
وفتحت عيني ادور علي بابا لاقيت اني النور مطفي وباب الاوضة مقفول واني كنت بحلم
لعنة بابا علي حرماني ده واني خلاص مبقتش قادرة
تعبت من الاحلام وتخيلاتي وهيجاني اللي بقيت فيه ومابقتش قادرة خلاص ورحت دخلت اوضة بابا كانت الساعة ثلاثة الصبح
بابا انتي صحيتي
اه
ايه اللي جابك هنا
مفيش الاوضة عندي ساقعة ومعرفتش انام جاءت هنا انام جنبك علشان ادفئ دفيني خدني في حضنك
طب لم انتي بردانة في حد ينام كده بقميص النوم
مابعرفش انام غير كده بحس بحرية اكتر جسمي بيكون مرتاح هتخدني في حضنك وتدفيني ولا أقوم ادور علي حد تاني
انتي بتقولي ايه يابنت الاهبل
ايه اللي بتقولها ده
طب يلا يابابا بجد بردناه
وراح بابا خدني علي دراعه ورجعت اكتر عليه وكان ضهري لازق في جسمه
ههههههه طيب ما انت نائم عريانه اهو
ما بعرفش انام غير كده
امال بتضحك علي ليه بقي
نامي وانتي ساكته
وكانت فخادي بتلمس في رجل بابا اللي اتحصر عنه الشورت وكان لحم فخاده لازق في فخادي
وشعر صدره لمس ضهري العريان وحسيت بشعر صدر بابا والخشونة بتاعته علي ضهري وحسيت برعشة قويه خلتني ارجع الازق فيه اكتر لدرجة اني زبه انتصب اكتر وحسيت بيه بيخبط في ضهري لأني كنت نائمه جسمي نازل لتحت رحت رفعت نفسي لفوق علشان زبه يكون بين فخادي وفعلا لم سحبت نفسي لفوق وانا علي السرير اتحصر القميص عن جسمي
حسيت بزيه جوه الشورت واقف واتحشر بين فلقتين طيزي وحركت نفسي اكتر علشان احس بزبه علي كسي وفعل حسيت اني زبه خلاص هيدخل كسي
وانا نائمه علي جنبي ورجلي مقفولة والشورت كانوا حاجز بين دخول زبه في كسي بس حسيت بحجم راس زبره الكبيرة وهي بتلمس شفرات كسي
وكنت بتنهد وبتنفس بسرعة زي عادي لم اتعصب أو اتوتر وحسيت بابا بيحضني جامد وهو بيسالني إن كان في حاجه او خائفه من حاجه
لا مفيش أنا بس بردان احضني اكتر وحضني بابا اكتر ونزلت بأيدي من غير ما بابا يأخذ باله ادعك في كسي وزنبوري وزب بابا علي شفرات كس ونزلت عسلي وشهد كسي
وفضلت أنا نائمه كده وزبره علي باب كسي لحد ما حسيت نفسي نعست ونمت تاني
ومحستش بحاجه بعد كده ونمت وانا في حضن بابا وزبره راشق بين فلقتين طيزي وعلي باب كسي اللي ولع نار
وصحيت الصبح لاقيت بابا لسه نائم وزبه راشق بين فخادي حاولت اني اهز طيزي علي زبره يمكن زبه يرشق في كسي وارتاح من النار اللي أنا فيه وانا عماله اتحرك شمال ويمين حسيت بابا صحي
صباح الخير
قومي ايه الكسل ده كله الساعة كام
بص بابا في المنبه لاقي الساعة الحادي عشر قام بسرعة من جنبي وحسيت اني هو اتحرج من وضعنا كده وقام بسرعه
ماشي يابابا أنا وانت والزمن طويل
استنوني لسه في حكايات في الحلويات ابقي معنا
ألقاكم قريبا في الجزء الخامس


الجزء الخامس

وقام بابا نزل معرفش راح فين النهاردة إجازة ورحت أنا فتحت اللاب تاني اتفرج علي باقي الفيديوهات واشوف نفسي وانا نائمه في حضن بابا واشوف كمان الفيديو اللي كنت بستعرض فيه جسمي وانا بستحمه وفتحت الفيديو واخترت الكاميرا اللي في الحمام والكاميرا اللي في اوضة بابا وشوفت بابا وهو بيضرب عشرة علي جسمي وانا بستعرض في الحمام وهيجت وكملت مشاهدة تشغيل الكاميرات وشوفت نفسي لم جيت بالليل ونمت في حضن بابا وشوفت منظر خيال خلي كسي ينزل شهوته لوحده
أنا لم نمت ونعست محستش بحاجه بس اللي حصل بعد كده بقي هو دي الخيال والواقع اللي كنت نفسي اكون حاسها بيه بجد
لأني اللي حصل اني بعد ما نعست واللي الفيديو ظهره اني بابا استمني علي بطني ورضع من بزازي وعمل حاجات تانيه كتير
وبداء بابا النيك فيا بعد حوالي ساعة من نومي لاقيت بابا قام يحرك فيا ويهزني ولم أتأكد اني نمت راح نومني علي ضهري وخرج بزازي من التيشرت وقعد يحسس عليهم براحة ويضغط عليهم وقرب منهم بلسانه وحط لسانه علي حلمات صدري وفضل يلف بالسانه علي كل حلمه من بزازي وبداء يشفط فيهم ويرضع من بزازي وعمل حركة لو كنت حاسس كان زماني نزلت شهوتي بابا عمل الحركة اللي بحبها رضع بزازي الاثنين مع بعض
اااااااااح
وبعد ما شبع من بزازي نزل يلحس بطني وسرتي ونزل علي قبة كسي وباعد بين فخادي ونزل بلسانه يلحس زنبوري ويرضع فيه ويحرك لسانه علي شفايفي كسي ويدخل لسانه جواه وفضل كتير اوي يلحس كسي ويرضع من زنبوري ويشفطه ومش هنسي نظرة بابا لم شاف حجم البظر بتاعي بابا شهق من كبر حجمه وكان بيدخل زنبوري كله في بوقه
وفضل يشفط فيه ويعضه عض خفيف ويداعبه بصوابعه ويمسكه بصباعين بابا بهدل كسي وزنبوري اعتقد اني لو كنت صاحية أو حاسها باللي بيحصل كان زمان كسي غرق بابا والسرير ياريتني كنت صاحية
وبعد كده بابا حط مخدة تحت مني ورفع وسطي وباعد بين فخادي ومسك زبره وقعد يفرش كسي وزنبوري بزبه لحد ما قرب ينزل لبنه ومسك زبره ونطر لبنه علي بطني وراح قام ومسك مناديل ومسح اثار اللبن من علي بطني
ياااااااااه
يابابا ياريتني كنت صاحية واتمتع بجد من زبك كل ده زب اكيد لو بابا فتحني هيفشخ كسي بزبه الكبير دي
بقي كده يابابا تنزل لبنك علي بطني بعد ما تفرشني وتسيبني ليه مكملتش نيك ودخلت زبك وفتحتني حرام عليك بس ماشي هانت اوي
وبعد ما فوقت من شهوتي ومتعتي وانا بتفرج علي اللي عمله بابا فيا استغربت ازاي ده كله حصل من غير ما احس باي شي
أنا اصلا نومي خفيف وبحس باي حركه وانا نائمه ازاي محستش
واستغربت بس افتكرت حاجه مهمة حصلت من بابا معقول يكون حصل كده
اكيد طبعا
واللي حصل اني لم جيت بالليل ونمت جنب بابا بعد حوالي ربع ساعة بابا قام من جنبي وجاب لي كوباية لبن وقالي اشربها علشان ادفي اكيد كان فيها منوم ما هو مش ممكن اني يحصل كده وبابا يفشخني ومحسش
ورحت دخلت المطبخ لاقيت في باسكت الزبالة حباية برشام فاضية بصيت علي الاسم وعرفت أنه برشام منوم
زعلت طبعا من بابا لأني كان نفسي يحصل كده وانا في كامل وعيي بس عذرت بابا اكيد هو خائف ومتردد
بس انا اصلا عايزه كده عايزه اتناك منه بقي اووووف انا زهقت اروح يعني أقوله نكني خلاص مش قادرة
وانا عمالها افكر سمعت صوت الباب بيفتح افتكرت اني بابا رجع بس كانت المفاجأة لاقيت الست اللي بابا مصورها فيديوهات هي اللي فتحت الباب ودخلت
اول ما دخلت بصت ليا باستغراب وسألتني انا مين
أنا / انتي اللي مين
هي /انتي مين عايز اعرف وبتعلمي ايه هنا يابت
أنا / بت دي انتي شكلك سافلة وقلية الادب بقي
هي / اه ولو ومقولتيش انتي مين هضربك واعملك فضيحة
أنا / قربت منه وقولتله فعلا هتحصل فضيحة دلوقتي
بس مش ليا ياكلبة سيدك هههههههههههه
هي / انتي بتقولي ايه
ردي عليا وعرفيني بنفسك
أنا / ستك ساندي بنت سيدك يالبوة ياوسخه
هي / اوعي تغلطي فيا هاطلع .....امك
أنا / مش هتقدري عارفها ليه
هي / ليه أن .........
أنا / علشان سيدك لو عرف انك هنا دلوقتي مش بعيد أنه يجي يطلع .....امك معايا
علشان هو قالك مش هينفع تيجي دلوقتي علشان ستك اللي هو أنا موجودة
هي / انتي بنته بجد
انا / أمال تهريج ياحلوة طبعا بنته وستك زي ما هو سيدك يالبوة
هي / طب احترمي نفسك وبلاش تشتميني
أنا / هههههههههههه مش لم تكوني انتي محترمه
هي / أنا محترمه غصب عنك
أنا / طيب استني كده لم نشوف ورحت ناحية اللاب توب وشغلت فيديوه ليها وهي بابا مكلبش أيدها ومعلقها في حلقتين موجودين في الحيطة في اوضة الجيم وعمال يضرب فيها علي بزازها
ولا تحبي تشوفي فيديو وانتي قاعدة تحت رجل باباي
سكت خالص وبصت في الأرض
ها ايه رايك بقي يبقي تتكلمي معايا بأدب ياشرموطه
وبداءت هي في النواح والعياط
صعبت علي ومسكت أيدها وقعدتها علي الكرسي ورحت جبت كوباية عصير ليمون لها
وقعدت جنبها اطبطب عليها واهديه
أنا / بتعيطي ليه بقي دلوقتي
هي/ علشان بحب ابوكي اوي وبعشق التراب اللي بيمشي عليه وفي الاخر هو مصورني كده واتفضحت
أنا / مفيش فضيحة ولا حاجه
هي / امال اسمه ايه ده لم انتي شوفتي الفيديوهات
أنا / محدش غير شافهم وبابا حريص جدا علي اني ده يكون سر
هي / امال انتي وصلت ليهم ازاي
أنا / بطريقتي بقي وعموما مفيش حد بيدخل الشقة هنا اصلا
وفعلا بداءت تهدي وتبطل عياط
واقعدت اضحك معاها وأقول لها علي مواقف جنسية مضحكة شوفتها في الفيديوهات زي صورتها وهي مبرقها وبؤبق عينها ظاهر لم بابا ناكها في طيزها وهي موطية قدام الغسالة ودخل زبه فيها
أنا / هههههههههههه كان شكلك تحفة
هي /اه شوفت الصورة دي واستغربت شكلي وانا كده بس ابوكي فاجائني ودخل ورايا وحط زبه مرة واحدة في طيزي
وقعدنا نصحك مع بعض
وطلبت منها تحكي حكايتها مع بابا وايه حدود العلاقة اللي بينهم
ومكنتش لحد دلوقتي عرفت اسمها ايه
انا / اسمك ايه صحيح
هي / اسمي دلال
أنا / هههههههههههه الخدامة
دلال / ايه موضوع الخدامة دي هو علشان بحب ابوكي ابقي خدامه
أنا خدامه زبه اه بس خارج العلاقة والنيك بنتعامل عادي وباباكي يحترمني جدا قدام الناس
أنا / أصلي اول ما وصلت بابا كان مجهز الاكل فسألته عن مين بيطبخ ليه قالي في خدامه اسمه دلال بتيجي تنضف وتعمل اكل وتمشي
ومن يومين سألته عليكي قالي اني جوزك مريض ومش بتيجي علشان مش تسيبه لوحده
دلال / فعلا أنا جوزي كان مريض بس هو منعني اجاي علشان انتي هنا
أنا / احكي لي اتعرفتي علي بابا ازاي
دلال / أنا أعرف ابوكي من عشر سنين
أنا اتجوزت وانا صغيرة لابني عمي وكنت مش بحبه بس طبعا بابا ضغط علي علشان اتجوز ابن اخوه
ووافقت وكنا عايشين طبيعي أنا مش بحب جوزي بس كنت مخلصة ليه لأني تربيتي وأخلاقي هي اللي بتحركني لحد ما حصلت حادثة سيارة لجوزي اقعدته عن كل شئ فقد الحركة تماما شلل كامل وانا كنت خلفت بنتي وعندي اربع. وعشرين سنه
كانت كارثة والكل اتخلي عني وبداءت اشيل مسؤولية نفسي وبيتي وبنتي وجوزي المريض
مكنش ينفع اتخلي عنه وكان جوزي شغال في شركة باباكي
ولم حصل اللي حصل لاقيت ابوكي اول واحد بيمد أيده العون ليا ولم زارني في البيت وشاف وضع جوزي اعطاني مبلغ محترم علي الرغم من أني اللي حصل لجوزي مش بسبب شغله
ولكني رفضت اخد فلوس منه لأني مش الشغل السبب في اللي حصل لجوزي ولا ابوكي السبب ثم اني زي ما قولت ليكي أخلاقي متسمحش بكده
لحد ما لاقيت ابوكي بيبلغني اني الشركة محتاجه موظفة علاقات عامة تكون حسنة المظهر والسمعة هههههههههههه وأكد علي ابوكي اني لازم اقدم في الوظيفة
وفعلا أقدمت في الوظيفة واتقابلت وعرفت بعد كده اني ابوكي كان سبب رئيسي في التعين واني مفيش اصلا حد اتقدم للشغل دي غيري لأني ابوكي اصلا ماعملش اعلان للوظيفة
وبداءت الشغل وكنت قريبه جدا من ابوكي وكان ابوكي بيعتمد عليا في الشغل بعد ما علمني كل حاجه عن الشغل
وكنت كل يوم بيزيد قربي من ابوكي لدرجة اني طول اليوم كنت بكون معاه وكنت معجبه بيه وبشخصيته ووقوفها جنبي بعد اللي حصل لجوزي من غير ما يجرحني أو يحسسني أنه بيساعدني
وكبر ابوكي في نظري جدا وكنت عايزه اعمل اي حاجه ارد ليه جمايله عليا وفي نفس الوقت كان بداءت اتعب من قلة ممارسة الجنس
وكنت بشوف سالي السكرتيرة وهي بتتمرقع وتغري ابوكي وكنت بشوفهم مع بعض وبداءت احس بالغيرة يعني هي سالي احلي مني اكيد لا ودي حقيقة أنا دلال
وكلي دلال وبداءت اغير من نفسي ومن لبسي واغري ابوكي وحاول الفت نظره لي وهو لاحظ
وكان بيحاول يتجاهل التغير اللي حصل في لبسي وشكلي لحد ما في يوم كنا مع بعض في مقابلة عمل مع عملاء اجانب في شرم الشيخ وبصفتي علاقات عامة كنت متواجدة مع ابوكي وكان هو حاجز لينا في فندق هناك وبعد ما خلصنا شغل طلعت اوضتي وبالمناسبة هي كانت جنب اوضة بابابكي
واليوم دي شوفت جوليان رئيسة الوفد الأجنبي كانت خارجة من اوضة ابوكي الصبح وطبعا يعني اكيد مش كانوا بيتفاوض مع بعض علي إنهاء الحرب لأني الحرب كانت علي السرير وانتهت علي السرير فعلا لأني لم نزلنا الشروط اللي كانت موقف الاتفاق خلصت علي طول ابوكي انهي المفاوضات بالليل هههههههههههه 😃😃
بس انا قررت بقي أعلن عليه الحرب أنا كمان ودخلت بدون أسلحة
هههههههههههه 😂😂
أنا / رحت مسكت بزازها الكبار وقولت لها امال الأسلحة دي كانت ايه
دلال / لا اسلحتي متجيش حاجه جنب الصاروخ اللي كان مع ابوكي
أنا / وانتي ايه عرفك أنها صاروخ
دلال / ما انا شوفت كل حاجه
أنا / ازاي يخرب بيتك
دلال / بعد ما خلصنا الشغل لبست روب علي اللحم ورحت اوضة ابوكي كنت خلاص مولعه وانا كنت متخيلها ابوكي كان بيعمل ايه مع جوليان
روحت علي اوضة ابوكي و خبطت الباب ابوكي كان سايب الباب مفتوح تقريبا كان مستني حد غيري
ودخلت الاوضة وقفلت الباب ورايا وفضلت اتكلم في أي هري وتعمدت وانا بتتكلم افك حزام الروب وأبين بزازي وجسمي وبزازي
ابوكي زعق فيا وكان عصبي وحاول يطردني وانا قولته ليه صريحة أنا عايزاك ومحتاج ليك
ورحت قربت منه ورميت نفسي في حضنه وجسمي كان خلاص عريان وحسيت بابوكي بداء يهيج عليا
بس كان بيرفض لأني كان مستني جوليان
وانا حضناه كانت ايدي بتدعك زبره
ابوكي أنصدم من كلامي وحاول يبعدني عنه ورحت نزلت وطيت قدام زبه علشان أمص زبه راح هو ضربني برجله وبعدني عنه وهو بيزعق لاقينا باب الاوضة بيخبط
ابوكي اتوتر ومكنش عارف يعمل ايه طلب مني ادخل الحمام استخبي فيه لحد ما يشوف مين
ولكن انا خلاص قررت ادبس ابوكي فيا واخلي اللي جاي يشوفني وانا علي سريره وفي اوضته
راح هو يفتح الباب وانا قلعت الروب ونمت عاريه علي السرير وكانت المفاجأة كانت جوليان جاي لابوكي
ودخلت جوليان اللي اتصدمت لم شافتني علي السرير بس بصت لي نظره مفهمتش مغزاها غير بعدين
أنا / كانت ايه معني النظرة دي يادوده
دلال / هههههههههههه مش هقولك دلوقتي لم اخلص الحكاية هتعرفي كانت تقصد ايه بيها
طبعا ابوكي كان بيحاول يبرر وجودي علي السرير وانا عاريه بس جوليان ضحكت وقالت لابوكي اني مفيش مشكلة خالص اني هو بينيك غيرها لأني عادي مفيش اي حاجه تربطهم ببعض
واني هو حر يعمل اللي هو عايز
ولكن ابوكي من حاول يطردني من الاوضة بس علي مين انا خلاص علي أخري ودي فرصتي
ودعمتني في دي جوليان لم رفضت اني أخرج وطلبت أننا نتشارك في ابوكي
ابوكي عينه لمعت وفرح بس حاول اني مايظهرش ده قدامي بس علي مين ده لم جوليان قالت كده شوفت زبه وقف علي آخره
وطبعا أنا كنت خام في الجنس معرفش غير اني الراجل يركبني وينزل لبنه ويقوم
وقلعت جوليان هدومه وكنا أنا وهي عريانين بس شوفت منظر عمري ما أنساه
ايه هو يادودي
جوليان مش بنت
ازاي يعني
جوليان طلعت شيميل
واووووو أنا عشت بره بس عمري ما قبلت شميل يابختك
وعملت ايه عملنا حفلة عمري ما هنساها

هي طلبت من ابوكي أنا يسيب نفسه خالص ويقعد على الكرسي وبداءنا الحفلة
مسكت أنا وجوليان زب ابوكي نمصه مع بعض وانا كنت خام معرفش أمص ازاي بداءت هي تعلمني وخلتني امسك زبه الاول
وخرجت لساني وطلبت مني الف لساني علي راس زبره وابله وبعد كده نزلت بلساني الحس عروق زبره وانا بلحس جوليان ضربتني علي طيزي وشتمتني لاقيت نفسي هيجت اكتر وسرعت في المص وأيدي ماسكه زبره
وراحت جوليان مسكت راسي ودخلت زبره جوه بوقي وبداءت ادخل زبره في بوقي وأخرجه وكانت هي مثبت راسي بأيديها وبتدخل زبره لأخر بوقي وابوكي فهم هي عايز ايه وراح وقف وناك بوقي بزبره
وكان بيدخل زبره لأخر بوقي وهي مثبت راسي وحسيت اني بتخنق واني نفسي بيضيع
وابوكي حاول يخرج زبره لكن جوليان رفضت بنت الوسخة كانت عايز اني اتفشخ
وكانت بتشتمني وتقولي اتمتعي يالبوة من زب سيدك ده زبره ملكي زب الفرعون المصري
أنا همشي وهسيب ليكي الزب ده لو معرفتيش تمتعي بيه تروحي تموتي احسن وابوكي حس بالفخر والاعتزاز وراح نايك بوقي بكل عنف
وانا كنت خلاص اتعودت علي حجم زبره في بوقي
وراحت اللبوة بعد ما فضلت أمص زب ابوكي كتير وهو واقف ملك وهو معاه اثنين نسوان مكن ومولعين راحت هي مسكتني ونومتني علي ضهري وطلبت من ابوكي أنا هو بنكين ابوكي ركب علي ودخل زبه جوايا وحسيت بروحي بتطلع زبه كبيره اوي وفضل ينيك في واللبوة تسخنه علي بالكلام وابوكي يزيد من النيك لحد ما نزلت مرتين وابوكي لسه مانزلش
وخرج زبره من كسي وراحت هي تلحس كسي وتدوق عسلي وتمص في زب ابوكي ورجعت مسكت زبره تدخل تاني فيا
وابوكي ينكني وفضلنا كده هي توجهنا لأوضاع اللي هي تقول عليها
ابوكي حاول ينيكها رفضت وصممت أنها تتفرج علينا الاول وفضلنا كده لحد ما ابوكي نزل لبنه علي بطني مرديش ينزل جوايا
وهي زعلت لأنها كانت عايز ابوكي ينزل في كسي وهي تأخذ اللبن من كسي
وهدينا شويه وابوكي طلب اكل ووسكي من الروم سيرفيس
وكلنا مع بعض وبعد الاكل جوليان راحت اوضته ورجعت لينا تاني بس كان في أيده شنطة ولم فتحت الشنطة أنا كنت مش عارف ايه اللي فيها بس ابوكي فرح اوي
الشنطة كان فيها ادوات جنسية كتير ازبار صناعيه وكلبشات وفيبريشن وحزام جلد وكرابيج أطوالها مختلفة بصي حاجات كتير أنا اتخضيت بصراحة من شكلهم
وراحت جوليان كلمت ابوكي بصوت واطي اوي وضحك مع بعض
وقربت مني جوليان هي وابوكي ومسكت ايدي ونومتني علي السرير وكلبشة ايدي ورجلي في أطراف السرير وراح ابوكي نزل قعد قدام كسي وبداء يلحس زنبوري ويشفطه ويرضع فيه وجوليان بداءت بمشابك تمسك حلمات صدري وتشدهم وحطت كورة صغيرة بشريط في بوقي وفضلت تشد حلمات صدري وتضرب فيا وحسيت بمنعه الالم لأول مرة في حياتي علي الرغم من أني بتوجع من عذاب جوليان لي بس في نفس الوقت مبسوطة من لحس كسي من ابوكي كنت بموت من الشهوة
وبدلوا الاثنين مع بعض بس هي مسك كراباج صغير في شرائط جلد وبداءت تضرب كسي بيه ابوكي سابني ليها
كانت بتحرك حلمات بزازي وهي في المشبك يمين وشمال وفي نفس الوقت أيدها الثانية بتضرب كسي وكسي ولع
راحت هي طلعت نامت عليا ودخلت زبرها في كسي وفكت بوقي وراح ابوكي رجع قعد قدام وشي ودخل زبه في بوقي وافضلت أمص زبره
وكل ما جوليان تزيد وتطعن كسي كل ما ابوكي يدخل زبره اكتر وفضلنا كده شويه
ورجع بدل تاني ابوكي نزل بينكني في كسي وهي قعد قدام وشي وبمص زبرها وطعم كسي عليه
وراحت فك الكلبشات ونامت هي علي ضهرها وخلتني انام عليها ودخلت زبرها في كسي وانا بتحرك شمال ويمين لاقيت ابوكي جاء من ورايا ودخل زبره في طيزي
صوت بصوت عالي جدا لأني عمري ما إتناكت في طيزي
وابوكي فجاءني وخدني علي غفلة وحسيت اني بموت زبرين جوايا يلاهوي وفضل ينيك فيا وكل ما جوليان تقرب تنزل ابوكي يهدي شويه ولم ابوكي يقرب جوليان توقف نيك واتفق عليا مع بعض أنهم ينزل مع بعض وفعلا ده اللي حصل أنا حسيت باللبن جوليان بينزل في كسي في نفس الوقت اللي لبن ابوكي بينزل في طيزي
أنا مت منهما هم الاثنين
بس كانت ليله ولا في الاحلام اليوم اللي قررت اسلم نفسي لابوكي اتناك منها ومن جوليان اللي زبرها كان ناعم ورفيع وطويل شويه و فكرة انك تتناكي من شيميل دي حكاية
يابختك
نفسك تجربي
أنا نفسي اجرب حاجات كتير
زي ايه
متشغليش بالك
كملي كملي الحكاية
ايه هيجتي
بس يادودي عيب
شكلك هيجت
خلاص بقي اسكتي
ليه اسكت وريني كده
وراحت دلال مد أيدها بين فخادي اللي كانوا غرق من عسل كسي
يخرب بيتك كل ده عسل
والشرموطة بداءت تحسس علي كسي وتحرك أيدها عليه
رحت أنا قمت وبعدت أيدها عني وزعقت فيها
قامت هي ورأيا وحضنتني من ضهري ومسكت بزازي تدعك فيهم ونزلت بأيدها الثانية تدعك كسي وكنت مولعه خالص بس بحاول اتماسك قدامها
أنا بردك معرفش عنها حاجه غير أنها بتتناك من ابويا
ورحت زعقت فيها تاني وبعدها عني
وفي اللحظة دي سمعنا صوت البابا بيتفتح
بابا دخل ولاقي دلال قدامها
وهي شافت بابا حسيت بيها هتموت من الخوف
وانا واقفها مش عارف ايه اللي هيحصل
ياترى ايه اللي هيحصل بعد ما اتعرفت علي دلال وبابا شافها موجودة علي الرغم من أنه منبه عليها متجيش البيت وانا فيها
بس ايه اللي هيحصل لم بابا شاف دلال في البيت وايه أكملت حكاية دلال معايا وانا هعمل ايه مع بابا
ده اللي نعرفه في الأجزاء الأخرى
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: هاني الزبير, (عضو محذوف), (عضو محذوف) و 12 آخرين
أ

أمال مجنونة

ضيف
قصة جميلة استمر للجزء2 😍



h29-page
💯
translate
💯
 
  • أعجبني
التفاعلات: Koer, ABDO toxic, Mmaroo و شخص آخر
ا

الجنتل الجنتل

ضيف
شكرا لمرورك وذوقك المريم
 
  • أعجبني
التفاعلات: Koer و ABDO toxic

⚔El King⚔

ضيف
لا الصراحة القصة جامدة فشخ بس ياريت متتأخرش فى تنزيل الاجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: Koer و ABDO toxic
ن

ناقده قصصSυɢαя

ضيف
لا
الجزء الثاني
صحيت لاقيت بلل ف كسي من الحلم والسرير غرقان من عسلي
فضلت افكر وافتكرت الحلم قربت ايدي من كسي اللمس عسل كسي وادوقه وفضلت نائمه شويه وانا هايجه وفضلت ادعك في كسي وبزازي ومسكت بزي اليمين ارضع منه ببوقي بهيج اوي لم ارضع لنفسي واتخيلت أوضاع وحركات بمارسها مع بابا وشوفت نفسي مع بابا فيها لحد ما ارتعشت ونزلت عسلي تاني
قمت دخلت الحمام وانا خارجها من الحمام ولافها بشكيل علي جسمي خرجت لاقيت باب في وشي اتخضيت والبشكيل اتفك من علي جسمي وظهر قدام بابا جسمي العاريه وطيت اجيب البشكيل علشان اغطي نفسي تاني وانا بقوم لمحت زب بابا قدامي شبه منتصب ولمحت عينه وهي بتبص لجسمي وشوفت عينه وهي بتصورني وبتشوف تفصيل جسمي وبزازي المدلدلين قدامي والمشهد كان بطئ وانا بقف تاني
وبصراحة عملت نفسي بجيب البشكيل وفضلت موطيه قدام زبه وحسيت نفسي ولعت وانا شايفها عين بابا بتصورني بالبطيء وتشوف كل تفصيله في جسمي
ولم مسكت البشكيل تعمدت اني افضل واقف عاريه اكتر وقت ممكن
وفتحت كلام مع بابا وانا واقفها عاريه قدامه
انا / بابا خضتني
بابا / سوري ياروحي كنت فاكرك نائمه
انا / كنت فين
بابا / نزلت أجري شويه
انا / طيب المرة اللي جايه ابقي انزل معاك
بابا / ماشي بس يلا غطي جسمك علشان ماتتعبيش الجو سقعه اليومين دول
أنا / حاضر ياباباي
ولافيت جسمي تاني بالبشكيل بس لافيته جامد علي جسمي علشان يكون مقسم جسمي ويظهر طيزي
واتحركت ومشيت قدام بابا وبصراحة تعمدت اني امشي بطريقة مثيرة وبطئ وانا ماشيه في الطرقة
وحسيت اني بابا مازال واقف وبيبص عليا وبالفعل لاقيت بابا باصص ناحية طيزي وواقف يتفرج
كملت طريقي ودخلت اوضتي وقفت قدام المرايا ابص علي جسمي وأمسك بزازي
اااااه يابابا نفسي ارضعك منهم
وقعدت قدام المرايا افتح كسي بأيدي واشوف كسي الوردي المنفوخ
بصيت علي جسمي اللي محتاج دكر بجد عايزها اتناك بقي واتفتح وافتكرت كلام صحبتي جوليان لم حكت لي علي أنها ازاي اتفتحت وهي عندها سته عشر سنه من حبيبي امها وحكت لي عن النيك والجنس والمتعة
وحكت لي عن نيك الطيز وحلاوته
وانا كنت خائفا اتفتح طبعا ولم وصلت لسنه 18سنه وجوليان عرفت اني لسه متفتحتش ضحكت اوي عليا
وانا قررت ساعتها اني اتفتح واعيش حريتي بس كان صعب عليا وحاولت مفكرش في كده وأمنع نفسي لحد مبقتش قادرة وحاولت أغري داني زميلي بس هو مفهمش أو اقدر اقول اني مش هو الراجل اللي اسمح لي اني يفتحني وفكرت في جوز ماما بس افتكرت لم كنت بتلصص عليهم وشوفت زبه الصغير
لحد ما القدر لعب معايا وامي سمحت لي أنا أزور بابا
فرحت جدا اني هاشوف بابا وسعادتي زادت لم افتكرت كلام ماما معايا لم سالتها عن سبب الانفصال عن بابا ساعتها هي حكت لي اني بابا عصبي ودمه حامي وكان بيتحكم فيها وأنها مستحملتش تعيش معاه
ونسيت الموضوع لحد ما بعد ما وصلت سته عشر سنه وسألتها نفس السؤال شرحت لي اني بابا كان عنيف معاها مش بس في الحياة العادية
انا عملت نفسي مش فاهمة واقعدت اطلب منها شرح وتفسير لكلامها وازن عليها هي حاولت تتهرب من الكلام بس علي مين ده انا ساندي
وماما ساعتها حكت لي اني بابا كان عنيف في العلاقة
وزبه كبير كان بيتعبها طبعا هي ملقتش زبه بس انا فهمت من كلامها اني حجم زبه كبير
وطبعا لم قعدت مع نفسي وافتكرت ده كلها
جاءت مصر وانا ناويه اني اتفتح هنا ومن بابا
افتكرت كل ده وانا قاعده قدام المرايا وسرحت في نظرات بابا لي دلوقتي لم البشكيل وقع
حسيت اني القدر بيهي لي كل حاجه
وقررت ساعتها اني استخدم كل الأسلحة بتاعتي علشان اوصل للي انا عايزها اني بابا يفتحني
ولبست هدومي وخرجت لاقيت بابا لابس ومستني
انا /احنا هنروح فين النهاردة بقي
بابا/انتي عايزه تروحي فين
انا / امممممم نروح الاهرامات
بابا / طيب قومي البسيي علشان ننزل
انا /انا جاهزة
بابا / ايه هتنزلي كده
انا / اه عادي لبسي ماله
كنت لابسها هوت شورت جينز وبلوزة حرير مفتوحة الصدر ومربوطة من عند الوسط
بابا / ماله لبسك هو احنا هننزل كده لاطبعا
وبداءت اتنفس بسرعة وشهيق وزفير وبسرعة عالية ودقات قلبي بتعلي
ودي مشكلتي اني لم بتعصب أو اخاف وأقلق بأخذ نفسي بسرعة ودقات قلبي بتزيد
بابا خاف عليا وجري خدني في حضنه وضمني علي صدره العريان لأني هو كان لابس كل هدومه ما عدا التيشيرت وسندت راسي علي صدرها
لم شعر صدره لمس خدودي حسيت بكهرباء ورعشة جميله اوي وبابا كان عمال يحسس علي ضهري ويطبطب عليا
وحسيت بقشعريرة علي ضهري وجسمي من ملمس الحرير والسخونة اللي نتجت من احتكاك ايدي بابا بالبلوزة وجسمي
وانتفضت جامد وبابا خاف اكتر فكر اني لسه بتنفس بصعوبة و بسرعة
وهو مايعرفش اني انا بتنفض من لمساته وكنت عايز افضل كده وانا راسي في حضنه وصدره العريض الخشن اللي كله رجولة وفحولة
وبعدني بابا عن صدره وبص في وشي وقالي طلباتك اوامر بس انا مش هتكلم معاكي في موضوع اللبس ده تاني بس انتي حاولي يكون لبسك مغطي جسمك احنا مش في أوربا وبعدين لو نزلت معايا كده هاتعاكسي مني
وانا ممكن اعمل نصيبه لو حد فكر يبص ليكي
ضحكت وقربت منه ورفعت نفسي علي أطراف صوابع رجلي علشان اطوله وبوسته في خده واتعمدت اني اسيب علامه الروچ والبوسة علي خده
انا / طيب يلا بقي البس التيشرت علشان ننزل
وراح بابا اوضته وانا روحت وراءه براحه اشوف هايعمل ايه لم يشوف شفايفي وهي معلمه في خدوده
ودخل بابا لبس التيشيرت وراح قدام المرايا وقف يرش برفان وشاف علامه شفايفي علي خدوده حط أيده علي خدوده وفضل يلمس مكان شفايفي وقرب أيده من بوقه وباس أيده مكان شفايفي
حسيت اني بابا هاج وفرحت وحسيت بسعادة غريبه
خرج بابا ونزلنا ركبنا العربية
بابا / هاتروحي فين
انا / ايه رايك في الاهرامات
بابا /ماشي نروح
وصلنا هناك واول حاجه طلبتها من بابا اني اركب حصان
بابا جاب الحصان
بابا / اركبي يلا
انا /مش هاعرف
بابا /حاولي تحطي رجليك هنا وارفعي رجلك واطلعي
انا /اخاف ارفعني انت
وبعد كده اركب انت
بابا /اه
أنا / اركب معايا
بابا / هركب حصان تاني
أنا / لا اركب معايا
بابا /بطلي دلع بقي اركبي
انا / خلاص يابابا مش هركب حصان
وعملت نفسي زعلانها
راح بابا خاف عليا وقالي خلاص هركب معاكي
بابا /اركبي بقي
انا / مش هاعرف ركبني انت
بابا / اووووف
انا / خلاص يابابا متزعلش مش عايزه اركب حصنه
بابا /خلاص ياساندي هركبك أنا
وفعلا رفعني بابا علي أيده وشالني وكانت أيده تحت فخادي وحسيت بسخونة ونشوة وايدي بابا بتلمس فخادي ولحمي
وركبت وراح بابا علشان يركب قدامي رحت أنا طلبت منه اني يركب من ورايا ويمسكني
وفعلا كنت أنا قاعده من قدام وبابا ورايا علي الحصان بداء بابا يتحرك بالحصان وكان بيمشي براحة ورحت أنا ضربت الحصان برجلي في بطنه جامد الحصان زمجر وجري بسرعة رهيبة
رحت أنا عملت نفسي خايفها ورجعت بضهري علي صدر بابا وسندت راسي عليه
ومكست اللجام معاه وكانت ايدي علي ايد بابا وتعمدت اني المس أيده واحسس عليه وشبكت صوابعي في صوابعه ومسكنا لجام الحصان مع بعض
حسيت بالاحتواء وسيطرت بابا عليا وقوته
وحسيت بابا بيسرع اكتر وحسيت اني هو بيحاول يهرب من التفكير من وضعنا كده واحنا مشبكين ايدين في بعض وجسمي كله في حضنه
نفسي بداء يعلي ودقات قلبي بتزيد
بابا /هدددددي شويه وصوتي وكلامي مكنش واضح مع صوت الهواء
بابا / بتقولي ايه
انا / هدييييييييييي شويه الحصان
بابا /طيب وراح شد اللجام شويه وبداء يهدي في الحصان وبداء يمشي واحدة واحدة وانا سبت ايدي بابا وطلبت منه أننا ننزل من علي الحصان
وقف بابا الحصان ونزلنا واتمشينا مع بعض وانا ايدي في ايد بابا ودخلنا الاهرامات
وانا داخلها الهرم وطيت علشان ادخل غرفة بابه قصير حسيت بحد بيحسس علي طيزي
افتكرت اني بابا هو اللي عمل كده بصيت ورايا لاقيت شاب شاكله أمريكيا
بصيت عليه وانا وشي كله غضب وكنت هشتمه
سمعته بيقول اووووو
سكت ومرديتش اتكلم علشان عارفه عصبية بابا وخفت اني يتخانق مع الولد
بصيت حوالي لاقيت بابا واقف بيتكلم مع واحدة اجنبيه حسيت بغيرة بابا بيتكلم مع ست
شاور لي أنه جاي خلص كلام معاها وجاء مسك ايدي واتمشينا نتفرج علي الهرم من الداخل
وفضل ماسك ايدي طول ما احنا بنتمشي
وخرجنا وركبنا العربية قعدت اهزر مع بابا
أنا / سايبني أنا اتعاكس وواقف انت تتكلم مع الستات
هههههههههههه مين دي اللي عاكس وانا اموته
واحد شكله أمريكيا عاكس بس انا بصيت ليه وكنت هضربه
بابا / ياجامدة
انا /ايوه جامدة زي بابا اللي واقف يتكلم مع الستات
كانت بتقولك ايه
بابا /كانت بتسال عن حاجه في الهرم
أنا /بجد ليه يعني انت مرشد سياحي ولا مهندس
بابا / مهندس سياحي
انا / اوعي تكون بتعمل زي عادل امام في فيلم عريس من جهة امنيه وبتشتغل مرشد للستات وبس
بابا /ههههه ايوه مرشد للستات بس
أنا / بابا يخطر
بابا / اسكتي يابت بقي
أنا /طيب مش هناكل
بابا / اوكي تحبي تأكلي ايه
أنا / امممممم أي حاجه معاك بيكون ليه طعم
بابا / ماشي يالمضة
ورحنا مطعم واقعدنا ناكل أنا وبابا كان مطعم هادي وشكل بابا كان متعود يروح المطعم دي علي طول الجرسون سلم علي بابا بحرارة زي ما يكون في سابق معرفة
وقعدنا ناكل
انا / شكلك بتحب تيجي المطعم ده علي طول
بابا / اه بحب الهدوء هنا وشكل النيل
انا / بس بتيجي لوحدك ولا معاك حد
بابا / طبعا لوحدي
انا / هههههههههههه افتكرت بتيجي مع السائحات مش انت مرشد ليهم
بابا / لا يابت باجي لوحدي
انا / طيب كويس
وفضلنا نتكلم وكنت بحاول اتكلم مع بابا في علاقاته مع الستات وحياته ازاي من بعد ما طلق ماما بس هو كان بيهرب ويغير الكلام ويهزر ويحاول يتكلم في أي حاجه تانيه وخلصنا عشاء ورجعنا البيت
كنت محتاجه ادخل الحمام واخد دش وارتاح بعد المشي والخروجه بتاعت الاهرامات اول ما بابا فتح باب الشقة وانا دخلت بداءت افتح البنطلون وجريت علي الحمام وقعدت اعمل حمام وسبت الباب مفتوح
دخل بابا وعدي لاقي الحمام مفتوح
بص وزعق فيا ايه اللي أنتي عاملها دي سكي الباب
انا / ايه يابابا عادي يعني انت بابا مفيش حد غريب
وسحب بابا الباب ورزعه جامد وقفله ومشي
ماشي يابابا اتعصب براحتك
خلصت الحمام وقلعت البلوزه ونزلت تحت الدش وخلصت وقعدت أندها علي بابا
بابا / عايزه ايه
أنا /ممكن تجيب الفوطة وهدوم ليا من اوضتي
بابا /لا مش ممكن
مش انا بابا ومفيش حد غريب اطلعي كده من الحمام
أنا / يابابا هابرد
بابا /تؤق تؤق
أنا / ماشي يابابا
وخرجتك من الحمام وانا جسمي كله مياه وعاريانها
وانا خارجها لمحت بابا اقفل باب اوضته
فكرت اخبط عليها ورجعت فكرت طب هو عمل كده ايه يخرجني من الحمام عريانه وفي الاخر حابس نفسه في الاوضة ماشي يابابا استحمل بقي
وقعدت في اوضتي وبفكر اعمل ايه مع بابا فتحت اللاب توب
وماما كلمتني فيديو كول وبعدها لاقيت رسالة في البريد الإلكتروني من داني
حبيتي ساندي اشتقت ليكي طمنيني عليكي
اشتقت لشفايفك ووحشني حضنك
ارجو منك عندما تري الرسالة أن تردي عليها
المخلص داني
حبيبي داني أنني بخير وسعيدة جدا
اشتقت لك ايضا
حبيبتك ساندي
ونمت من الارهاق والتعب
وصحيت الصبح بدري قبل بابا رحت علي اوضته
خبطت الباب ودخلت لاقيت بابا لسه نائم وشوفت زبه وهو واقف وعامل خيمه في الشورت
حاولت اقرب ايدي المس زبه واحسس علي صدره
حسيت بيه بيتحرك وفتح عينه
صباح الخير
بابا / صباح النور ايه اللي مصحيكي بدري كده
أنا / صحيت قبلك علشان متنزلش وتسيبني مش احنا اتفقنا أننا هننزل نجري مع بعض
بابا / اه تمام
استني بره اقوم البس وجاي وراكي علشان ننزل
وهو بيتكلم شد الغطاء عليه علشان يداري انتصاب زبه
انا عملت نفسي بهزر وشديت الغطاء من عليه
أنا / قوم وبطل كسل انت هتنام تاني ولا ايه
بابا / بس بقي ياساندي واطلعي بره علشان اقوم
انا / لا مش هتطلع غير لم تقوم علشان متنامش تاني
وقام بابا وهو زبه بداء ينام بس عامل زي القوس وهو نائم لتحت وشكل زبه كان مغري
كان نفسي في الوقت ده امسكه والعب فيه واشوفه وهو ليوقف تاني قدامي
ودخل بابا الحمام وغير ونزلنا علشان نجري مع بعض
ونزلنا وقعدنا نجري وكان بابا بيجري وانا ماشيه براحة وكل شويه بابا يبص عليا ويشجعني اني أجري اكتر بس طبعا علشان مشكلة التنفس بتاعتي كنت مش قادرة وبعد ربع ساعة تعبت وقعدت علي الرصيف انهج واتنفس بصعوبة قعد بابا جنبي وشربني مياه
ويهدي فيا وبعد ما هديت قومت علشان نجري تاني بس بابا رفض وقال اني هنرجع البيت
انا / لا يابابا كمل جري
بابا / خلاص علشان مش تتعبي تاني
انا / حسيت اني بابا زعل علشان أنا نزلت معاه وعطلته وتعبت
رحت قربت منه وانا قاعده وبوسته في خده وكانت شفايفي قريب من شفايف بابا وانا ببوسه وحسيت بكهرباء في جسمي وكان نفسي اني يكون شفايفي بتبوس شفايف بابا بجد وهديت شويه
انا اسف يابابا
بابا/ محصلش حاجه ياساندي
يلا نرجع بقي
انا / حاضر يلا
ورجعنا البيت تاني وانا مصممها علي تنفيذ خطتي علشان اقرب اكتر من بابا واخليها يفتحني واتمتع بزبره الكبير ده
بس ياترى هقدر لوحدي ولا القدر هايساعدني اوصل
ده اللي هنعرفه في الأجزاء اللي جايه
جامده متتاخرش بقا في الجزء الجديد
 
  • أعجبني
التفاعلات: Koer و ABDO toxic
B

Bosy17 اسطورة القصص

ضيف
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • أعجبني
التفاعلات: amina، (عضو محذوف) و (عضو محذوف)

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل