امير مملكة الحب
شايف نفسة في السكس
عضو
يا بحار مالك حزين كدا ليه
و قول لنا ناوي تروح علي فين
هروح على مكان يمكن انسى فيه
ظل الحب و سهر ليليه
حبيته و حلمت انا و اتمنيت كل المنى عمري اعيشة مع الحبيب
و انجرح القلب منه و ما تقولوا دى مش ذنبه و لا دي قدر و نصيب
حبيبي نساني بع دما رماني و لا فكر في يوم يجي
يمسح دموع عينيا او حتى يعتب عليا و لا طفى لهيبي
مادام حبيبي رماني و فتني وحديا
هنسى زي ما نساني و سبني في الدنيا
اعيش مجروح و ابكي
و قول لنا ناوي تروح علي فين
هروح على مكان يمكن انسى فيه
ظل الحب و سهر ليليه
حبيته و حلمت انا و اتمنيت كل المنى عمري اعيشة مع الحبيب
و انجرح القلب منه و ما تقولوا دى مش ذنبه و لا دي قدر و نصيب
حبيبي نساني بع دما رماني و لا فكر في يوم يجي
يمسح دموع عينيا او حتى يعتب عليا و لا طفى لهيبي
مادام حبيبي رماني و فتني وحديا
هنسى زي ما نساني و سبني في الدنيا
اعيش مجروح و ابكي