• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس الخضوع والتحرر الجزء الأول (عدد المشاهدين 5)

متحرر راقي للزواج

متحرر راقي للزواج

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:19 سبتمبر 2023
المشاركات:2
مستوى التفاعل:2
الإقامة: القاهرة
نقاط سكس العرب
104
أنا اسمي أحمد وحابب أحكي بدأت أحب التعريص الزاي.....انا كان عندي وقتها 25 سنة كنت بحب اكون خاضع للبنات دي ميولي ديما كنت بنجذب للبنات الشخصيتها قوية وديما كنت احب اصحابهم واكون قريب منهم فالاول مكنتش فاهم ليه بعد كدا عرفت يعني ايه خضوع وكأي شب خاضع عنده ميول الخضوع لبنات كنت محتاج اتعرف علي مستريس عملت اكونت فيك علي الفيسبوك ادور وطبعا بعد حوارات ونصب كتير لاقيت مستريس سما اتعرفنا علي بعض وبقيت خاضع ليها اتكلمنا حوالي ٥ شهور علي النت والفون وبداءنا بنخرج ونتقابل وبعد كدا عرفت منها انها عايشه لوحدها فكنت بروح عندها الشقه اخدمها انضف الشقه اغسل المواعين وطبعا جنسيا كمان كنت خاضع ليها وعلمتني حاجات كتير فالخضوع.
عشان مطولش عليكم وندخل فالقصة علي طول....هقولكم بداءت اكون معرص من امتي بقي....في يوم كنا قاعدين عادي في الكافيه قالتلي في واحد صاحبي جي عايزاكم تتعرفوا علي بعض وكنت مبسوط لان اخيرا هتعرفني علي حد من صاحبها وكنت شايف ان كدا العلاقة بنا بداءت تكون جد المهم دخل حسام شب طويل وعريض معضل سلم علي سما وبسها علي خدها وسلم عليا وانا مستغرب واضيقت قعد معانا سما عرفتنا علي بعض وشوية بداءت احس اني مش قاعد معاهم شوية وبدأ يهزر معاها بأيده ويحط ايده علي رجلها ويحسس علي كتفها انا طبعا اتضيقت واتعصبت لانه مش معتبرني موجود اصلا بس قعدت ساكت ووشي احمر وكنت محرج الهزار زاد ولمساته ليها زادات وهي بتبصلي كل ما يلمسها قمت من مكاني وزعقتله احترم نفسك شوية يا عم انت وقولتلها انا عايز اتكلم معاكي بعد اذتك قامت بصالي قالتلي استني برا الكافية هدخل الحمام واجيلك سما كانت عليها باصه وهي مضايقة ترعب بجد المهم قولتلها ماشي بصيت علي وش حسام لاقيته بيبتسم ابتسامه سخرية المهم سمعت كلامها وطلعت برا استنتها......بعد نص ساعة خرجوا مع بعض بيضحكوا ماسكين ايدين بعض وبصت لحسام قالتله استني في العربية هتكلم معاه بسرعه وجيالك وهو ماشي بصلي برضو بصه فيها سخرية. بسألها لسه في ايه فهميني قالتلي انت تسكت وتسمعني كويس عشان انت احرجتني النهاردة جامد قالتلي بصراحه انا مفتوحه وانا بحب اتناك من الرجاله العندهم ازبار كبيره وخصوصا السود وانت زبك صغير بالنسبالي ولو عايز نرتبط رسمي فعلا لازم توافق على كدا لأن ده من أهم الحاجات بالنسبة ليا انك تكون فخدمه متعتي وبس خدمه راحتي ومزاجي وبس طبعا انا واقف فاتح بوقي مش مستعوب حاجة هي لاقتني ساكت فقالتلي روح بتكم فكر كويس معاك لحد بليل ترد عليا لأن دي هتكون حياتنا سلام ومشيت انا شايفها رايحه لعربية حسام وانا مش لاقي اي رد مش فاهم حاجة طول الطريق بفكر في كل كلمة قالتلها.......انا روحت ولسه مش مستوعب ومش فاهم حاجة مش عارف لحد النهاردة انا روحت الزاي اصلا بس لاقيت نفسي اني كنت طول الطريق بفكر في اعذار ليها ان هي المستريس وانا خاضع ليها وانا كنت بداءت احبها فعلا واتعلق بيها اوي ومش هلاقي انسانه زيها تاني وفعلا مش لاقي زيها لحد دلوقتي وكمان انا فعلا زبي مش كبير زي ما هي عايزه طيب هي عايزانى ليه طمال فيه رجاله غيري فحياتها......لاقيت نفسي بكلمها قولتلها انا اسف وبعتذرلك اني احرجتك ادام صحبك انا بحبك ومش هقدر ابعد عنك وعايز اكون معاكي مهما حصل بس عندي سؤال واحد ليه انتي عايزانى رغم انك تعرفي رجاله غيري ويقدروا يمتعوكي زي ما بتقولي قالتلي عشان انا بحب الزيك بحب اكون مسيطرة عليهم وانت مش بتحبني عشان مجرد شهوة انت عايز فعلا تكون خاضع ليا وبتعمل اي حاجة تسعدني انما هما بحب ازبارهم بس بالنسبة ليا رجاله بتعرف تنيك وانا بالنسبه ليهم شهوه وخلاص.

اتمني قصتي تعجبكم ولو عايزين تعرفوا الزاي سما بدأت في تحولي لمعرص ليها عرفوني شكرا
 

المرفقات

  • FTksqetXsAAWZTc.jpg
    FTksqetXsAAWZTc.jpg
    272.5 KB · المشاهدات: 625

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل