• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس التحرر الخضوع والتحرر الجزء الأول (عدد المشاهدين 2)

متحرر راقي للزواج

متحرر راقي للزواج

مبتدأ في السكس
عضو
إنضم:19 سبتمبر 2023
المشاركات:2
مستوى التفاعل:2
الإقامة: القاهرة
نقاط سكس العرب
104
البداية
اعرفكم بيا أنا احمد خاضع ومتحرر بس بحب التحرر اكتر حابب أحكلكم بدأت أحب التحرر الزاي.....انا كان عندي وقتها 25 سنة كنت بحب اكون خاضع للبنات دي ميولي ديما كنت بنجذب للبنات الشخصيتها قوية وديما كنت احب اصحابهم واكون قريب منهم فالاول مكنتش فاهم ليه بعد كدا عرفت يعني ايه خضوع وكأي شب كان عندي فضول اجرب الحاجة اللي بتهيجني وانا كنت بحب الرجلين اوي وكنت محتاج مستريس اجرب معاها عملت اكونت فيك علي الفيسبوك ادور وطبعا بعد حوارات ونصب كتير لاقيت سما تعرفنا علي بعض وكنت خاضع ليها اتكلمنا حوالي ٥ شهور علي النت والفون وبداءنا بنخرج ونتقابل وبعد كدا عرفت منها انها عايشه لوحدها فكنت بروح عندها الشقه اخدمها انضف الشقه اغسل المواعين وطبعا جنسيا كمان وهي علمتني حاجات كتير مثلا زي الحس كسها واخليها تجبهم.....سما اصلا جسمها مثير جدا هي كانت ١٦٠ سنتي بزازها كانت فايره اوي وبيضه وشعرها طويل بيوصل لحد اخر ضهرها المهم لما كنا بنخرج سما كان لبسها مفترح شوية وانا مكنتش بتلكم ولا قولها حاجة الصراحه كنت مبسوط لان كل الرجاله كانوا بيبصوا عليها وكنت بحس انها معايا انا مش معاهم رغم اني خاصع مش فحل بس مع الوقت لبس سما بداء يكون اكتر جراءه وهي بقت تقولي راجل باص عليا وتحكيلي ان في شباب كانوا بيعكسوها فالجامعة وساعات كانت تقولي ان فالزحمه حد بعبصها انا فالاول كنت بتعصب واضايق لحد ما بداءت تحكيلي وهي بتلعب في زبي بأيدها وساعات برجلها فانا مع الوقت مبفتش اتعصب بقيت عايزها تخليني اجبهم وكانت دي الطريقة الوحيده اللي كانت بتخليني اجبهم بيها.

معرفة الحقيقة
سما كلمتني في يوم قالتلي انزلي الكافية في واحد صاحبها اسمه حسام رجع من الامارات وهي عايزة تعرفني عليه طبعا كنت مبسوط لان اخيرا هتعرفني علي حد من صاحبها وصلنا الكافيه وقعدنا نتكلم ونهزر وشوية دخل حسام سلم عليها وراح بايصها علي خدها هي بصلتي وقبل ما انطق قالتلي ده حسام صحبي من واحنا اطفال سلم عليا وقعد معانا اتعرفنا علي بعض شوية وبدأ يهزر معاها بأيده ويحط ايده علي رجلها ويحسس علي كتفها انا طبعا اتضيقت واتعصبت جدا لانه مش معتبرني موجود اصلا بس قعدت ساكت ووشي احمر وكنت محرج جدا الهزار زاد ولمساته ليها زادات وهي بتبصلي كل ما يلمسها قمت من مكاني وزعقتله وقولتلها انا عايز اتكلم معاكي يلا نمشي بعد اذنك قامت بصالي وكانت عليها بصه بترعب قالتلي طيب استني برا الكافية هدخل الحمام واجيلك بصيت علي وش حسام لاقيته بيبتسم ابتسامه فيها سخرية المهم سمعت كلامها وطلعت برا استناها بعد نص ساعة خرجوا مع بعض بيضحكوا وماسكين ايدين بعض وبصت لحسام قالتله استني في العربية هتكلم معاه وجيالك وهو ماشي بصلي برضو بصه فيها سخرية بسألها لسه في ايه فهميني قالتلي انت تسكت وتسمعني كويس عشان انت احرجتني النهاردة جامد وقالتلي بصراحه انا مفتوحه وانا بحب اتناك من الرجاله اللي ازبار كبيره وخصوصا السمر وانت زبك صغير بالنسبالي ولو عايز نرتبط رسمي فعلا لازم تفهم وتوافق على كدا لأن الجنس مهم بالنسبة ليا في اي علاقة بدخلها لازم تفهم وجودك بالنسبة ليا مهم ولازم تعرف انك فخدمه متعتي وبس وانت كمان هتتمتع وقالتلي روح وفكر كويس معاك لحد بليل ترد عليا لأن دي هتكون حياتنا لو وافقت سلام ومشيت وانا كل ده مش مستوعب حاجة وباصص عليها وهي ماشية ناحيه حسام اللي كان واقف بيراقب من بعيد.....وانا مروح كنت بحاول استوعب اللي حصل وفي ايه والزاي انا وصلت لي الموقف ده روحت ولسه مش مستوعب ومش فاهم حاجة مش عارف لحد النهاردة انا روحت الزاي اصلا بس المشكلة اني كنت طول الطريق بفكر في اني بحبها وقد ايه انا اتعلقت بيها وكنت بفكر في اعذار ليها ان هي المستريس وانا خاضع ليها وكمان انا فعلا زبي مش كبير اوي زي ما هي عايزه ده خلاني افكر طيب هي عايزانى ليه طمال فيه رجاله غيري فحياتها فقررت اكلمها خصوصا اني مش عايز اتسرع فالقرار لاني مش هلاقي انسانه زيها تحبني زي ما انا (وفعلا مش لاقي زيها لحد دلوقتي)......كلمتها اول ما هديت شوية وانا مش محضر هقول ايه لاقيت نفسي بقولها انا بحبك ومش هقدر ابعد عنك وعايز اكون معاكي مهما حصل بس انا في كذا حاجة مش فاهمها انتي ليه عايزانى رغم انك تعرفي رجاله غيري ويقدروا يمتعوكي وان زبي بالنسبة ليكي مش كفاية ردت عليا قالتلي عشان انا بحبك وبحب خضوعك ليا وبحب اكون مسيطرة فالعلاقة وانت مش بتحبني عشان مجرد شهوة انت عايز فعلا تكون خاضع ليا وتعمل اي حاجة تسعدني انما هما بحب ازبارهم بس بالنسبة ليا رجاله بتعرف تنيك وانا بالنسبه ليهم شهوه وخلاص زي حسام كدا هو كلمني لما رجع عشان عايز ينيك مش عشان بيحبني زيك ولو قولتله مش فاضية هيشوف واحده غيري عادي انما انت بعد ما عرفت الحقيقة لسه موجود وعايز تفضل معايا....انا اقتنعت بكلامها وقلتلها انا معاكي وهفضل معاكي بس انا مش جاهز اني اشوفك مع حد تاني بالشكل ده قالتلي معاك حق انا كنت فكراك جاهز بس بعد موقف النهارده انت مش جاهز بس انا عندي الحل ولازم تسمع كلامي بالحرف قولتلها ايه هو قالتلي كلمني كمان نص ساعة وهتفهم ومش عيزاك تلمس زبك ولا تجبهم ده عقابك علي احراجك ليا ادام حسام.
بداية التحرر
قفلنا وبعد نص ساعة كلمتها ردت بسرعة وقالتلي حط السماعات في ودنك واسمع واوعي تلمس زبك سامع قولتلها حاضر وانا مش فاهم في ايه شوية وسمعت صوت اهات وبداءت اسمع صوت حسام فهمت انهم لسه مع بعض حسام بداء يقلها وحشتيني يا متناكه وكسك وحشني اوي وهي تقوله زبك وحشني اوي قالها زبي ولا زب الخول صاحبك قالتله زبك يا حبيبي طبعا وبداء يتغزل في جسمها وخصوصا صدرها زي ما قولتلكم صدرها كان كبير اوي بالنسبة لجسمها وبداءت اسمع صوت مص ولحس وشوية بداءت سما تصوت فهمت انه دخل زبه فيها وسمعت صوت رزع جامد انا مكنتش مركز مع زبي خالص وكنت مندمج اوي معاهم ومع كلامهم لحد ما بصيت علي زبي لاقيته واقف زي الحجر اتأكدت ان كلام سما صح واني هتمتع زي ما بتقول بس للاسف هي كانت محرمه عليا المس زبي حتي بداء زبي ينقط شوية مع الوقت وكنت خلاص هضعف لحد ما الخط فصل بعد ساعة وهما كانوا لسه مكملين السهره وهي نسيت انها كانت سيباني علي التيلفون.
تاني يوم كلمتني الظهر قالتلي صباح الخير يا حبيبي اتبسطت قولتلها اه يا قلبي مش انتي اتبسطي قالتلي انت سمعت كل حاجة قولي انت قولتلها صوتك كان مبسوط اوي قالتلي عدي عليا فالشقة بليل وطلبت شوية طلبات اجبها معايا المهم روحتلها بليل دخلت الطلبات المطبخ هي كانت نايمه دخلت عملت الغدا ودخلت بوست رجلها بداءت الحس كسها لحد ما صحيت ومسكت راسي وبداءت تزق وشي علي كسها لحد ما جبتهم هي كانت بتحب اصحيها كدا قولتلها حضرتلك الاكل قالتله هاتوا هنا مش قادره اقوم المهم جبتلها الاكل وكلنا مع بعض دخلت الحاجة المطبخ وغسلتهم لاقتها بتنادي عليا دخلت قالتلي تعالي اقلع هدوم ونام جنبي نمت جنبها خدتني فحضنها وبداءت تلعب فزبي وهي بتحكيلي اللي حصل بالتفصيل وكمان عرفت عمله ايه بعد ما الخط فصل وانا بمص حلمات صدرها لحد ما كنت هجبهم راحت موقفه قالتلي ده باقيه عقابك ونمنا فحضن بعض.


دي كانت اول مره اجرب التحرر مع سما وطبعا حصل حاجات كتير علي مدار السنتين لو حابين اكمل القصة عرفوني فالكمونتات او ابعتلوا برايفت اتمني تكونوا اتبسطوا;):love:




 
  • أعجبني
التفاعلات: هاني الزبير و cuckoldx
K

king fauk

بادئ الطريق في السكس
عضو
إنضم:18 فبراير 2024
المشاركات:6
مستوى التفاعل:4
نقاط سكس العرب
85
البداية
اعرفكم بيا أنا احمد خاضع ومتحرر بس بحب التحرر اكتر حابب أحكلكم بدأت أحب التحرر الزاي.....انا كان عندي وقتها 25 سنة كنت بحب اكون خاضع للبنات دي ميولي ديما كنت بنجذب للبنات الشخصيتها قوية وديما كنت احب اصحابهم واكون قريب منهم فالاول مكنتش فاهم ليه بعد كدا عرفت يعني ايه خضوع وكأي شب كان عندي فضول اجرب الحاجة اللي بتهيجني وانا كنت بحب الرجلين اوي وكنت محتاج مستريس اجرب معاها عملت اكونت فيك علي الفيسبوك ادور وطبعا بعد حوارات ونصب كتير لاقيت سما تعرفنا علي بعض وكنت خاضع ليها اتكلمنا حوالي ٥ شهور علي النت والفون وبداءنا بنخرج ونتقابل وبعد كدا عرفت منها انها عايشه لوحدها فكنت بروح عندها الشقه اخدمها انضف الشقه اغسل المواعين وطبعا جنسيا كمان وهي علمتني حاجات كتير مثلا زي الحس كسها واخليها تجبهم.....سما اصلا جسمها مثير جدا هي كانت ١٦٠ سنتي بزازها كانت فايره اوي وبيضه وشعرها طويل بيوصل لحد اخر ضهرها المهم لما كنا بنخرج سما كان لبسها مفترح شوية وانا مكنتش بتلكم ولا قولها حاجة الصراحه كنت مبسوط لان كل الرجاله كانوا بيبصوا عليها وكنت بحس انها معايا انا مش معاهم رغم اني خاصع مش فحل بس مع الوقت لبس سما بداء يكون اكتر جراءه وهي بقت تقولي راجل باص عليا وتحكيلي ان في شباب كانوا بيعكسوها فالجامعة وساعات كانت تقولي ان فالزحمه حد بعبصها انا فالاول كنت بتعصب واضايق لحد ما بداءت تحكيلي وهي بتلعب في زبي بأيدها وساعات برجلها فانا مع الوقت مبفتش اتعصب بقيت عايزها تخليني اجبهم وكانت دي الطريقة الوحيده اللي كانت بتخليني اجبهم بيها.

معرفة الحقيقة
سما كلمتني في يوم قالتلي انزلي الكافية في واحد صاحبها اسمه حسام رجع من الامارات وهي عايزة تعرفني عليه طبعا كنت مبسوط لان اخيرا هتعرفني علي حد من صاحبها وصلنا الكافيه وقعدنا نتكلم ونهزر وشوية دخل حسام سلم عليها وراح بايصها علي خدها هي بصلتي وقبل ما انطق قالتلي ده حسام صحبي من واحنا اطفال سلم عليا وقعد معانا اتعرفنا علي بعض شوية وبدأ يهزر معاها بأيده ويحط ايده علي رجلها ويحسس علي كتفها انا طبعا اتضيقت واتعصبت جدا لانه مش معتبرني موجود اصلا بس قعدت ساكت ووشي احمر وكنت محرج جدا الهزار زاد ولمساته ليها زادات وهي بتبصلي كل ما يلمسها قمت من مكاني وزعقتله وقولتلها انا عايز اتكلم معاكي يلا نمشي بعد اذنك قامت بصالي وكانت عليها بصه بترعب قالتلي طيب استني برا الكافية هدخل الحمام واجيلك بصيت علي وش حسام لاقيته بيبتسم ابتسامه فيها سخرية المهم سمعت كلامها وطلعت برا استناها بعد نص ساعة خرجوا مع بعض بيضحكوا وماسكين ايدين بعض وبصت لحسام قالتله استني في العربية هتكلم معاه وجيالك وهو ماشي بصلي برضو بصه فيها سخرية بسألها لسه في ايه فهميني قالتلي انت تسكت وتسمعني كويس عشان انت احرجتني النهاردة جامد وقالتلي بصراحه انا مفتوحه وانا بحب اتناك من الرجاله اللي ازبار كبيره وخصوصا السمر وانت زبك صغير بالنسبالي ولو عايز نرتبط رسمي فعلا لازم تفهم وتوافق على كدا لأن الجنس مهم بالنسبة ليا في اي علاقة بدخلها لازم تفهم وجودك بالنسبة ليا مهم ولازم تعرف انك فخدمه متعتي وبس وانت كمان هتتمتع وقالتلي روح وفكر كويس معاك لحد بليل ترد عليا لأن دي هتكون حياتنا لو وافقت سلام ومشيت وانا كل ده مش مستوعب حاجة وباصص عليها وهي ماشية ناحيه حسام اللي كان واقف بيراقب من بعيد.....وانا مروح كنت بحاول استوعب اللي حصل وفي ايه والزاي انا وصلت لي الموقف ده روحت ولسه مش مستوعب ومش فاهم حاجة مش عارف لحد النهاردة انا روحت الزاي اصلا بس المشكلة اني كنت طول الطريق بفكر في اني بحبها وقد ايه انا اتعلقت بيها وكنت بفكر في اعذار ليها ان هي المستريس وانا خاضع ليها وكمان انا فعلا زبي مش كبير اوي زي ما هي عايزه ده خلاني افكر طيب هي عايزانى ليه طمال فيه رجاله غيري فحياتها فقررت اكلمها خصوصا اني مش عايز اتسرع فالقرار لاني مش هلاقي انسانه زيها تحبني زي ما انا (وفعلا مش لاقي زيها لحد دلوقتي)......كلمتها اول ما هديت شوية وانا مش محضر هقول ايه لاقيت نفسي بقولها انا بحبك ومش هقدر ابعد عنك وعايز اكون معاكي مهما حصل بس انا في كذا حاجة مش فاهمها انتي ليه عايزانى رغم انك تعرفي رجاله غيري ويقدروا يمتعوكي وان زبي بالنسبة ليكي مش كفاية ردت عليا قالتلي عشان انا بحبك وبحب خضوعك ليا وبحب اكون مسيطرة فالعلاقة وانت مش بتحبني عشان مجرد شهوة انت عايز فعلا تكون خاضع ليا وتعمل اي حاجة تسعدني انما هما بحب ازبارهم بس بالنسبة ليا رجاله بتعرف تنيك وانا بالنسبه ليهم شهوه وخلاص زي حسام كدا هو كلمني لما رجع عشان عايز ينيك مش عشان بيحبني زيك ولو قولتله مش فاضية هيشوف واحده غيري عادي انما انت بعد ما عرفت الحقيقة لسه موجود وعايز تفضل معايا....انا اقتنعت بكلامها وقلتلها انا معاكي وهفضل معاكي بس انا مش جاهز اني اشوفك مع حد تاني بالشكل ده قالتلي معاك حق انا كنت فكراك جاهز بس بعد موقف النهارده انت مش جاهز بس انا عندي الحل ولازم تسمع كلامي بالحرف قولتلها ايه هو قالتلي كلمني كمان نص ساعة وهتفهم ومش عيزاك تلمس زبك ولا تجبهم ده عقابك علي احراجك ليا ادام حسام.
بداية التحرر
قفلنا وبعد نص ساعة كلمتها ردت بسرعة وقالتلي حط السماعات في ودنك واسمع واوعي تلمس زبك سامع قولتلها حاضر وانا مش فاهم في ايه شوية وسمعت صوت اهات وبداءت اسمع صوت حسام فهمت انهم لسه مع بعض حسام بداء يقلها وحشتيني يا متناكه وكسك وحشني اوي وهي تقوله زبك وحشني اوي قالها زبي ولا زب الخول صاحبك قالتله زبك يا حبيبي طبعا وبداء يتغزل في جسمها وخصوصا صدرها زي ما قولتلكم صدرها كان كبير اوي بالنسبة لجسمها وبداءت اسمع صوت مص ولحس وشوية بداءت سما تصوت فهمت انه دخل زبه فيها وسمعت صوت رزع جامد انا مكنتش مركز مع زبي خالص وكنت مندمج اوي معاهم ومع كلامهم لحد ما بصيت علي زبي لاقيته واقف زي الحجر اتأكدت ان كلام سما صح واني هتمتع زي ما بتقول بس للاسف هي كانت محرمه عليا المس زبي حتي بداء زبي ينقط شوية مع الوقت وكنت خلاص هضعف لحد ما الخط فصل بعد ساعة وهما كانوا لسه مكملين السهره وهي نسيت انها كانت سيباني علي التيلفون.
تاني يوم كلمتني الظهر قالتلي صباح الخير يا حبيبي اتبسطت قولتلها اه يا قلبي مش انتي اتبسطي قالتلي انت سمعت كل حاجة قولي انت قولتلها صوتك كان مبسوط اوي قالتلي عدي عليا فالشقة بليل وطلبت شوية طلبات اجبها معايا المهم روحتلها بليل دخلت الطلبات المطبخ هي كانت نايمه دخلت عملت الغدا ودخلت بوست رجلها بداءت الحس كسها لحد ما صحيت ومسكت راسي وبداءت تزق وشي علي كسها لحد ما جبتهم هي كانت بتحب اصحيها كدا قولتلها حضرتلك الاكل قالتله هاتوا هنا مش قادره اقوم المهم جبتلها الاكل وكلنا مع بعض دخلت الحاجة المطبخ وغسلتهم لاقتها بتنادي عليا دخلت قالتلي تعالي اقلع هدوم ونام جنبي نمت جنبها خدتني فحضنها وبداءت تلعب فزبي وهي بتحكيلي اللي حصل بالتفصيل وكمان عرفت عمله ايه بعد ما الخط فصل وانا بمص حلمات صدرها لحد ما كنت هجبهم راحت موقفه قالتلي ده باقيه عقابك ونمنا فحضن بعض.


دي كانت اول مره اجرب التحرر مع سما وطبعا حصل حاجات كتير علي مدار السنتين لو حابين اكمل القصة عرفوني فالكمونتات او ابعتلوا برايفت اتمني تكونوا اتبسطوا;):love:
متحرر راقي للزواجسرد الاحداث حلو استمر
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل