• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس انا و صفاء و ماجي حتي الجزء الثالث 14/3/2022 (1 مشاهد )

ا

الافريقي

ضيف
اهلا باعضاء منتدي سكس العرب واهلا بعودة المنتدي من جديد
قصتي بدات الصيف اللي فات كانت انا اسمي مازن عندي 26 سنه
كنا في الصيف و لوحدي في الشقة لان اسرتي كلها كانت بتصيف وانا لظروف شغلي مقدرتش اخد اجازة كان يوم خميس رجعت من الشغل كانت الساعه 5.30 كان اليوم ده في ماتش لبرشلونه الساعه 6 و انا كنت بجرى علشان الحق اتفرج عليه بفتح التليفزيون لقيت مفيش اشارة نهائي فضلت احاول حبة حلوين والاشارة مش جاية فقولت اطلع اشوف الدش فوق ممكن يكون في حاجة
انا ساكن في عمارة مكونه من 12 دور وانا ساكن في الدور السادس
طلعت الدور الاخير بالاسانسير بعدين كملت للسطح لقيت في قطة قعدة فوق السلك و شداه خارج من الكامة ظبطت الدنيا و نزلت وانا نازل ازحلقت فعملت صوت ففتحت مدام صفاء
صفاء ست مطلقة عندها حوالي 35 سنه سمراء سمار جميل بس مكنتش بتبهرني مع اني بحب السمر بس هي كانت عادية بالنسبالي
سالتني في ايه قولتلها مفيش الدش مكنش لاقيت اشارة فكنت بظبطة قالتلي فعلا الصبح حصل معايا كده تلاقي القطة اللي بتلعب فوق ديه
قولتلها اه انا لقتها قعدة علي السلك فعلا
استنيت الاسانسير وقولتلها سلام ونزلت
اتفرجت علي الماتش وبرشلونة كانو مجاش وخسر اليوم ده وكنت خارج صاحبي اتصل بيا قالي مش هيقدر يخرج فقولت خلاص اديني قاعد وانا بتفرج علي الاستديو التحليلي حصلت نفس المشكله مفيش اشارة
مفكرتش كتير طلعت تاني السطح كانت الساعه 8.30 بليل ظبطت الدش ونزلت وكان الاسانسير في الارضي دوست عليه علشان يطلع
فجاه فتحت مدام صفاء بس المرادي كانت غير
اكنها واحدة مش عارفها خااااالص
لقتها لبسة قميص نوم ابيض و فوقيه روب ابيض و شعرها سايح وبيلمع و مكياج اكنها عروسة
قالتلي ايه ده هي عملتها معاك تاني
قولتلها اه بس ده من بختي علشان اشوفك مرتين في يوم واحد " انا مش عارف قولتلها كده ازاي بس لقيت الكلام طالع لوحدة "
قالتلي لا ده بختي انا يا مازن انا الانبوبة خلصت وانا بعمل الاكل و محتاسة مش عارفه اعمل ايه انا عندي استبن تعرف تغيرلي الانبوبة ولا هتعبك قولتلها اه عادي
مفيش تعب احنا جيران
دخلت قالتلي الاستبن في البلكونه دخلت جبتها و دخلت بيها المطبخ غيرتها و سالتني علي ابويا وامي فين مش شايفاهم بقالي يومين قولتلها انهم في اسكندرية وانا معرفش اروح معاهم علشان الشغل
قالتلي يا حرام ده ايه الشغل الرخم ده قولتلها نصيبي كده
" انا اساسا واقف قدامها علي نار مش شكلها قدامي وعايز انزل قبل ما تفهم اني ببصلها او تاخد بالها "
قالتلي فجاه بص انت اكيد مكلتش ولازم ناكل مع بعض انا باكل لوحدي تعالي ناكل سوا
قولتلها شكرا لقتها اصرت اننا نتعشي سوا
فقولتلها ماشي قالتلي خلاص اتفقنا
دخلت المطبخ و لقتها قلعت الروب بس انا مش شايف حاجة قعدت شوية وخرجت واحدة تالتة خاااالص
القميص مفتوح لحد نص الصدر و دراعتها باينه و سوتها بتترج زي الجيلي جسمها كرباج
قالتلي معلش بقي يا ميزو مبعرفش اقف في المطبخ وانا لابسه الروب الجو حر موووت بولع و كانت فعلا صدرها باين انه متغرق ماية بسبب الصهد
قولتلها ولا يهمك يا مدام صفاء
قالتلي ايه ده مدام صفاء ايه يا واد احنا من سن بعض
قولي يا صافي احب اسمعها منك قوي
ضحكت وهي ضحكت
وقولتلها هو مفيش حد معاكي يا مدا.. قصدي يا صافي
قالتلي كنت هزعل منك لو كنت قولتلي يا مدام بس لحقت نفسك قالتلي انا مطلق زي ما انت عارف و اختي مش كل يوم بتيجي هي كمان يا سيدي مسافرة الساحل بتصيف مع جوزها وولادها
راحت سانده علي مسند الكنبة بدراعها لقيت تحت باطها شعر كثيف جدا كانت في ريحة جاية ناحيتي بس مكنتش وحشه بالعكس حسيت باثاره والغريبة انا متكسفتش مني عملت نفسي مش واخد بالي المهم قالتلي عارف يا ميزو الست مننا تحب الراجل يدلعها ويحسسها انها ملكه اوعي ياود مدلعش مراتك هزعل منك
قولتلها متخفيش يا صافي انا ملك الدلع
ضحكت ضحكة عالية قوي قامت دخلت المطبخ
لقتها طالعه بصنية عبارة عن سي فود بس شوربة سي فود و جمبرى و سبيط و رز
قولتلها ايه ده كله انا قولت هيبقي اكل عادي
قالتلي حظك يا باشا انا متعودة يوم الخميس اكل سي فود من ايام جوزي
تعرف انه كان بعد اما ياكل كان بيقوم ينام 😂😂
يالا اهو راح فداهيه تغوره يالا ناكل
كلت و قومت غسلت ايدي
لقتها شالت الاكل و محضره عدة الشاى قولتلها كفاية كده
قالتلي لا مينفعش قالتلي لازم تشرب شاي مع ان الاكله مينفعش معاها شاي بس نمشيها شاي
قولتلها الاكله ديه لازم وراها بيره صح 😂😂
قالتلي ايه ده انت ليك فيها قولتلها انا جايب ازازة ليا تحت لو عايزه انزل اجيبها
لقتها قامت من مكنها وجريت و طيازها بتترج رجت قلبي معاها
فتحت التلاجة اللي في اخر الصاله و فتحت لقيتها متروسة بيره
قالتلي ازازة اية ده كله عند صافي يا عنيا
فاللحظة ديه انا تيقنت اني هقضي ليلة من الف ليلة وليله
قعدت علي الارض فتحت ازازتين وقعدت جمبي قالتلي امسك ولا انت خفيف
ضحكت وهي ضحكت و شربنا قالتلي انا بقالي فترة مشربتش مع راجل ياااه احساس حلو كنت قربت انساه طليقي كان قاسي معايا قوي كان بيضربني كل شوية و فتحت في العياط و جت في حضني طبطبت عليها وزقتني قالتلي ده ضربني مره لحد دلوقتي معلمه استني اوريك وقامت وهي بتعيط و قفت قدامي و شدت قميص النوم لفوق لحد وركها قالتلي شوف معلمه ازاي لقتها مش لابسه اندر و ريحت كسها كانت مجنناني روحت من غير ما احس لقتني بمشي ايدي علي وركها و طلعت و حسست علي وركها و ريحت كسها بتشدني لمست شفرات كسها حسيت بشعر كتير مشيت صوابعي في كسها لقتها مره واحدة ركبها مش شايلاها و اترمط علي الارض و نامت ورفعت ايديها لفوق سلمت ليا
لقيت كسها بالعانه مليانه شعر و باطها مش باين من كتر الشعر بس كان طالع منه ريحة سكسي جدا نزلت عليها حضنتها و لحست من اول صدرها وانا طالع لحد ما وصلت لبوقها وبوستها بوسة طويلة اكني باكلها و بقطم فيها و دخلت لساني في بوقها لقتها بتلف لسانه حوالين لساني و بتحرك راسها وهي ماسكه فيا بنهم اكنها اول مره تتباس قعدت ابوس فيها وايدي بتلعب في كسها و انا مش عاتها لقتها جبتهم من اول دقتيتن. كانت ايدي متغرقة من مايتها
قلعتها القميص لقيت بزازها كبااار وحلمتها كبار جدا و حواليهم هاله بني كبيرة
كل حاجة في البزاز اللي بحبها لقتني سايب كل حاجة و برضع بزازها وبلحسهم وهي بتشهق جامد و بتقولي اااااه الحس كمان انا اول مره احس انهم موجودين اااااه اممممممم اجمد يا ميزو اااااه مش قادرة عايزة اشوف زبك وانا مش سامعها وبرضع بزازها لقتها زقتني ونيمتني علي ضهري وفتحت الحزام و قلعتني البنطلوت لقت البوكسر ضخم انا زبي طوله حوالي 15سم بس اه متوسط بس تخين وعريض قلعتني البوكسر و بصت بانبهار قالتي احااااا زبك حلو قوي لقتني حالق قالتلي يادي الكسووووف يعني انت شايفني كده وانت مهتم بنفسك قولتلها انتي جامده في كل حالاتك يا صافي ولسه هقوم اكمل رضاعه في بزازها لقتها زقتني ونزلت مض في زبي انا عمري ما حسيت الاحساس ده
مسكت زبي مص ولحس ومن كتر شهوتها كانت ريلتها كتير فضلت تنزل علي بضاني راحت قعدت تلعب بايدها في زبي طالعه نزله تاكل بضاني بنهم
ولقتها قايمه و قعدت عليا ودخلت زبي في كسها و صوتت صويته حسيت العماره كلها سمعتها وانا واول ما زبي دخل كسها انا حسيت اني في حتة تانية فضلت تتنططت علي زبي و تقولي اااااه يا دكرى انت جامد. قوي زبك مكيفني كيفني اكتر كنت فين من زمااااان وفجاة شلال نزل من كسها عليا اكنها اول مره تجبهم فحياتها
بعدها علي طول لقتها رمت نفسها علي الارض وحسيت خلاص انها استكفت بس انا لسه مجبتهمش روحت خلتها تمصلي لقتها مش قادرة تضغط حتي قولتلها بلاش ضمي بزازك ضمت بزازها وفضلت انيك فيهم لحد ما لقتها بتقولي يا ميزو لما تقرب تجبهم قولي عايز ادوق لبنك
اما قربت اجبهم قولتلها لقتها مسكت زبي و اول ما حست انهم جايين لقتها شفطت لبني اكنها بتجبهم من جوه بنفسها
احساس لازم تجربوه ميتوصفش خلصنا ونمت انا وهي وصحيت الساعه 6 لقيت النهار طلع فقولت انزل بسرعه قبل ما الناس تصحي ونتفضح
بس ديه مكنتش اخر مره انا خلصت اول ليليه والباقي في الاجزاء الجاية
انا لازم احكيلكوا لاني عشت معاها اجمل ايام حياتي

الجزء الثاني

زي ما قولتلكو في الجزء الاول اني لما صحيت ونزلت نزلت الشقة استحميت و نمت صحيت حوالي الساعه 3 لقيت رساله من صافي متصورة بقميص نوم اسود جبار محليها قوي و بتقولي مستنياك اطلع

سالتها جبتي رقمي منين قالتلي سجلته امبارح وانت نايم عندي

جهزت حالي و طلعت متسحب وكان قلبي بيدق خايف حد يشوفني

طلعت عندها لقتها واقفه مستنياني و بتقولي وحشتني يا رجلي

قولتلها وانتي كمان انا مش عارف ايه اللي حصل بنا امبارح ده بس انا مبسوط زيك بالظبط

دخلنا اوضة النوم نمت علي السرير وهي نامت جمبي

" صافي صدرها كبير فاما بتنام صدرها بيترفع لفوق "

قولتلها تعرفي انا صدرك ده كان مجنني بس مكنتش مفكر اني ممكن اشوفه و امسكه

وانا بتكلم مسكت بزها و قفشت فيه من فوق القميص و حسست قعدت افرك في الحلمه

ردت عليا وقالتلي كنت واخده بالي عينيك كانت فضحاك ده انت ياواد مره زبك كان واقف وشوفته

تعرف في اليوم ده طلعت جري قلعت هدومي واترميت هنا و قعدت اعمل كده " رفعت القميص و قعدت تفرك في كسها " وتقول ااااه امممم في اليوم ده ضربتها يجي ٣ مرات نزلت مايه كتير قوي الملاية اتغرقت من منظر زبك بس كانت بتتكلم معايا وانا بقفش في بزازها علي خفيف وهي بتفرك في كسها و ببوسها بس مش بطول

قالتلي امبارح احنا كروتنا النيكه النهارده انت ملكي

وانا بتاعتك عايزاك تفشخني ومقدرش اتحرك

بصيت في عنيها و حطيت ايدي علي رقبتها وقربت منها وضمتها عليا و قربت من شفايفها و شفطها ومصيتها

طلعت لسانها وانا لفيت لساني علي لسانها و بوستها بوسه كلها شهوه لدرجة انها شهقت

قلعتها القميص وانا بقلعها رفعت ايديها شوفت باطها رغم انه مشعر بس لقتني بدون مقدمات بمسك باطها و بلحسه و بلعب في الشعر لقتها صوتت قالتلي ااااااه الحركة ديه بتفشخني ااااااه بحبك يا ميزو مش قادرة رجعت بوستها تاني و نيمتها و ركبت عليها حضنتها و قعدت ابوس فيها و هي حضنتني و لفت رجلها عليا زي الكماشة كده اما عملت كده رفعت جسمي و دخلت زبي في كسها و سبته لقتها بتشهق ااااااه مش قادره ضمتها جامد عليا و قولتلها انتي جننتيني قالتلي نكني قطعني زبك حامي قوي نزلت علي بزازها لحس في الحلمه لقتها واقفه قوي قد عقلة الصباع مصتها جامد لحد ما اتوجعت بجد وقالت اه اه براحه عليا مش كده وانا ولا اكني سمعتها بمص في حلمه و ايدي التانية بتقفش في بزازها ز بي فكسها وهي من كتر محنها دخلت ضوافرها في ضهري غصب عني عضتها بجد صوتت و ضربتني علي ضهري جامد
قولتلها يا شرموطه ماشي هوريكي
قومت من عليها ضربت بزازها ضربات خفيفه كده و هي بتقول اه اه " بموحن "
طلعت زبي من كسها و دخلته جامد لقتها بتتاوه جامد
اطلعه وادخله جامد و ارزع فيها جامد لقتها بتقولي اسفه اسفه مش هعمل كده تاني
اقولها بس يا لبوه هوريكي ازاي تعملي معايا كده لقتها بتقفل رجلها فتحت رجلها بايدي فشختها حرفيا و هي تقولي ااااه اااه هتكسرني يا ميزو خلي بالك ااااه وانا شغال رزع فيها و رجليها الاتنين مفشوخين علي اخرهم شيلت زبي من كسها لقيت نافوره خارجه منها غرقتني
لمت رجلها والمايه بتخرج منها فالماية دخلت شوية منها في بوقي بلعته كان طعمها مالح شوية بس حلو جدا لقتها لمت رجلها ناحية بطنها و بتعيط وبتقول ااااه مكنتش متخليه اني ممكن اتناك كده اااه اممم
كان طعم مايتها في بوقي جنني عدلتها نيمتها علي بطنها و نزلت لحس في كسها كان مشعر قوي بس من الماية اللي نزلت كان نايم لحست لقتها بتطلع لفوق مني نزلتها تحت قعدت تحسس علي راسي و قالتلي اااه سبني شوية ارجوك مش قادرة والحس كمان السرير كان غرقان ماية بليت ايدي بميتها كانت لزجة شوية و مدخل صباعي في خرم طيزها لقتها بتطلع لفوق بوسطها و و بتتاوه جامد وبتشهق قالتلي خرم خرم طيزي بتحرقني كسي مش قادرة عليه ااااه كانت بتفرك في حلمات بزازها و بتقول بزازي بزازي وجعاني وانا بلحس لقتها جابت ميتها تاني
قالتلي ارحمني بقي ارحمني جبهم بقي جوه كسي و ريحني في اهرش بزبك جوه كسي
قولتلها صعبتي عليا وهريحك فضلت انيك فيها و بلعب في بزازها لحد ما جبتهم لقتني بزق زبي جامد جوه كسها و هي بتقول ااااااحححححححح لبنك سخن بس بردني اديني اكتر قالتلي قوم قومت راحت قايمه بسرعه وقفت علي السرير فلبني نزل من كسها زي السرسوب كده بعد اما نزلت علي السرير و شفطت اللبن بتاعي كله وطلعت لحست رجلي لحد اما وصلت لزبي و مصت بواقي اللبن اللي عليه و شفطت علشان تجيب بواقي اللبن اللي جوه فصلت انا منها شوية و فردت جسمي علي السرير وهي نامت في حضني و قالتلي
انا المره ديه اقدر اقول اني بقيت ست خلاص
انا اول مره احس اني بتناك انت اللي خلتني ست مش جوزي
قولتلها انتي كنتي فين من زمان انتي تعبتيني قوي شكلك
لقتها بتقاطعني وبتقولي شكلي هحبك بجد ❤️ انتي راجل بجد اوعي تضربني زيه 💔
قولتلها اللي معاه ملكه زيك استحاله يمد ايده عليها انا مش حيوان يا صافي
وانا بنيكك انا كنت بسخنك لقيتك متجاوبه معايا قولت اسخن وفي الاخر انبسطنا
حضنتني و قالتلي بحبك يا مازن
قولتلها اقوم اخش الحمام
دخلت يدوبك قعدت علي قاعدة الحمام لقتها جايه ورايا و نزلت مصت زبي و قفته و قامت قعدت عليه و اتنططت انا حرفيا مش قادر اعمل معاها حاجة بس انا حابب ده قوي و قولتلها متعيني يا صافي مسكت وسطها وهي بتطنطت علي رجلي و باصه فعيني و بتقولي زبك ده مسمار ناشف قوي قولتلها ايه بيوجعك قالتلي اه بس بحبه نزلت ميتها لقتها قامت و فضلت تمص زبي وتلعب ببضاني وبتشفطهم جامد سابت زبي و مسكت بزازها و ضمتهم علي بعض و فضلت تحكهم في زبي لحد ما نطرتهم علي بزازها و قومنا قالتلي بات معايا النهارده
دخلنا نمنا و صحيت اروح الشغل وانا نازل لقتها بتديني مفتاح الشقه قالتلي ارجع علي عندي وانا هخلص شغل وارجع هستناك لو ملقتنيش متنزلش هاجي بوستها بوسه طويلة و نزلت الشغل بس اما ارجعت لقيت مفاجاه مكنتش اتوقعها
هبقي احكيها بعدين في الجزء الجاي

الجزء الثالث

رجعت من الشغل علي شقة صافي كنت تعبان هلكان حرفيا بسبب ضغط الشغل و بسبب اني كنت حرفيا الويك اند كنت بنيك بس ارهاق مش طبيعي

قلعت جاكت البدله وفكيت القميص و فردت جسمي علي الكنبة ببص لقيت واحده جسمها ابيض جدا و شعرها بني و قصيرة لابسه سنتيان وكلوت بس و بزازها مربربه وجسمها مدملك وقفه شافتني اتصدمت وانا كمان اتكسفت جريت علي جوه

انا قعدت حاسس اني شوفتها قبلك بس الصدمه منسياني

بعد شوية خرجت افتكرتها هي ماجي جارتنا اللي في الرابع بس ايه اللي جابها هنا وايه اللي ملبسها كده في شقة صافي
قالتلي انا مكنتش عارفة انك جاي خالص ازاي تشوفني كده
انا مكسوفة خالص لقتها قربت و جت قعدت علي حجرى
استغربت قولتلها واضح انك مكسوفة قالتلي جدا انت متعرفش قد ايه انا عارفة اللي بينك و بين صافي هي حكيتلي
قولتلها انا مفيش حاجة بيني وبينها لقتها مسكت زبي جامدو قالتلي عييييب اومال ده بيوجعك ليه انا حاسه بيك صافي جامدة وانا عارفاها ديه بتهلكني
قولتلها بتهلكك ازاي
قالتلي ده موضوع كبييير بكره تعرفه سييك من صافي دلوقتي انا اللي هنا وهي بتكلمني كانت بتفتح زراير القميص قولتلها ماجي مينفعش كده صافي هتزعل لو دخلت ولقيتك كده ...قالتلي مازن انا معايا مفتاح شقتها يعني انا وهي واحد يا حبيبي يعني لما "لقتها مسكت شفايفي و مصتهم " هي تجبهم
الحركة ديه خلت زبي يوقف وهي حست بكده لقتها بتقول اه براحة زبك هيخرمني
قومت وانا شايلها و حدفتها علي الكنبة و فشخت رجلها و نزلت العب في كسها كان مشعر برضوه زي صافي بس كان شعرها لونه بني لعبت في شوية وهي بتتاوه جامد
بعت عنها علشان اقلع هدومي لانها كانت مديقاني و روحت نازل علي بزازها مص و رضع بزازها متوسطين مش اكبر من بتوع صافي بس طراي جدا و حلمتها وردي قوي و كبيره قالتلي انت محترف رضع و تقفيش عارف ازاي تسخني
سخن لبوتك سخنها بنار ايدك ااااااه بوستها بقيت ببوسها وايدي التانية بتلعب في كسها كسها كان لزج قوي وايدي كانت لزجة شوفت كده مصيت عسلها اللي في ايدي قولتلها مسكر قوي يا ماجي عسل كله سكر لقتها بتقولي دوقني كده و قربت مني و باستني وقالتي ده ريقك هو اللي عسل دوقني ااااه
دخلت زبي في كسها كان ضيق شوية لقتها شهقت شيلته تاني و قعدت امشية علي شفرات كسها و احركه من فوق لتحت و هي تقولي ارحمني دخله دخله مش قادرة انا بقالي خمس سنين مفيش زب دخل كسي ااااه كسي بيوجعني
دخلته تاني و سبته شوية لقتها اتمطعت كده و حركت جسمها وابتسمت وقالتلي يااااه زبك ساااقع قوي انا كنت مولعه وطفاني سيبه شوية جوه كده و متتحركش سبته جوه و قعدت ابوس فيها فكل حته فجسمها بزازها بقوا مدورين قوي و حلمتها نافرين قعدت ارضع فيهم وهي بتلعب في شعر صدرى و بتحضني جامد
النيكة ديه كانت مختلفة شوية لان ماجي كانت ارق شوية من صافي
صافي كنت بحس معاها بعنف شوية لكن ديه كانت بسكوته رغم ان محنتها عالية قوي كتت حاسس ده وانا زبي في كسها اكني بغوص في قالب زبده بلدي ملفوف بالملبن طري قوي ومظفلط
لقيت ماجي بتقولي عايزه امصه عايزه امصه بقي قومت من عليها و قعدت علي الكنبة و سبتلها نفسي خالص لقتها بتوبسني و بتلعب بلسانها في لساني و نزلت علي رقبتي باستها و قعدت تبوس صدرى و رضعت حلماتي حسيت اني زبي بقي حتة حديدة انا قولت اااااه حرفيا بصوت قالتلي ايييه انا لسه في الاول نزلت علي بطني حسست بايدها وباستها وهي بتنزل بتوس لحد ما وصلت لزبي لحسته زي الايس كريم و نزلت مسكت بيضاني و لحستها و كلتها و لحست تحت بضاني و بايدها بتلعب في زبي و راحت طالعه علي زبي مصيته مص بشهوه رهيبة بس كانت براحه حاجة مكس كده وبعدين قالتلي كده انت جاهز لقتها خدتني اوضة نوم صافي ونامت علي السرير و بتلعب في بزازها قالتلي تعالي. وراحت فاتحة رجليها وقالتلي حطة عايزاك تجبهم جوه دخلت زبي في كسها بالظبط هما خمس دقايق كانت هي جيباهم وبعدها علي طول كنت انا جايبهم وكنت حاسس اني نطرت بحر جواها كان لبن كتير قوي نازل وهي برضوه منزله ماية كتير ريحت جمبها وقولتلها انتي ايه يا ست انتي عملتي فيا ايه انتي كنتي بتمصي زبي ولا بتشحنية قالتلي الاتنين 😂
خدتها فحضني ونمت
صحيت علي زبي واقف و بيتمصلي قولتلها يوووه يا مااااجييي انا لسه عايز انام بفتح عيني لقيت صافي بلبس الشغل و بتمصلي و ماجي نايمه انتطرت و قولتلها صافي انا انا لقتها بتقولي ششسشششش
انا مش زعلانه انا فرحانه انكو انتو الاتنين قدامي دلوقتي وماجي كانت لسه نايمه لقتها سبتني و راحت لماجي و كانت ماجي نايمه علي جمبها لقتها نيمتها علي ظهرها
" انا قاعد علي السرير مصدوم وقلبي بيدوق جامد مش فاهم في ايه "
ونزلت علي بزازها تمصها وبتلعب في شعر كسها ماجي صحيت بس كانت لسه مغمضه عنيها لقتها بتقول اممم صافي. انتي جيتي امممم وحشاني فتحت عنيها و مسكتها شدتها عليها وراحت بايساها من شفايفها و انا مصدوما من اللي بيحصل
قولتلهم ايه ده فهموني بقي
قالولي احنا متصاحبين و انت دخلت حياتنا من يومين فرحنا اننا كده متعتنا هتكتمل واحنا حبيناك ولازم تبقي معانا و لقتهم نيموني علي ضهري و صافي قلعت البنطلون والكلوت و من فوق زي ما هي و لقتها مسكت زبي وراحت مدخلاه فكسها و اتنططت عليه و ماجي حطت كسها علي وشي و قالتلي الحس يا ميزو دوق عسل كسي بقت صافي علي زبي وماجي علي وشي
انا كنت مخضوض بس في نفس الوقت مبسوط جدا احساس حلو قوي اني انيك اتنين في وقت واحد بعد شوية لقيت ماجي بتقول لصافي كفاية بقي دورى وعكس ادوارهم وانا مبعملش حاجة غير اني موقف زبي وبحرك لساني ودية تجيب مايتها علي وشي و التانية تغرقني من تحت
الاتنين كان فيهم ميزه جامده فشخ ان مايتهم علي الباب
جبتهم مره فديه و مره فديه و انا تعب وهما تعبوا ونمت انا في النص وهما الاتنين حواليا ولقيتهم ناموا واحده ماسكه زبي حتي وهو نايم والتانية بضاني وانا نمت وراهم للصبح
بس تاني يوم كان عباره عن نيك بس هبقي احكيه في جزء تاني
 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: same amam, عمرو الزبير, مازووون و 12 آخرين
ن

نسوانجى ثلاثينى

ضيف
نزل باقي الاجزاء
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: AhmesdSimo و الافريقي
B

Bosy17 اسطورة القصص

ضيف
تم اضافة الجزء الثاني
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo، الافريقي و نسوانجى ثلاثينى
ا

العاشق

ضيف
جميله يانجم
متتاخرش علينا بقى في نزول الأجزاء 🤍❤️💜
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: الافريقي و AhmesdSimo
ن

نسوانجى ثلاثينى

ضيف
منتظر الجزء الثالث على نار
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo
ا

امير الجنس العربى

ضيف
مششششششششششششششكور كمل
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: الافريقي و AhmesdSimo
M

Midomody22

ضيف
جميلة فى انتظار الجديد
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: AhmesdSimo و الافريقي
D

drivel Jr

ضيف
اهلا باعضاء منتدي سكس العرب واهلا بعودة المنتدي من جديد
قصتي بدات الصيف اللي فات كانت انا اسمي مازن عندي 26 سنه
كنا في الصيف و لوحدي في الشقة لان اسرتي كلها كانت بتصيف وانا لظروف شغلي مقدرتش اخد اجازة كان يوم خميس رجعت من الشغل كانت الساعه 5.30 كان اليوم ده في ماتش لبرشلونه الساعه 6 و انا كنت بجرى علشان الحق اتفرج عليه بفتح التليفزيون لقيت مفيش اشارة نهائي فضلت احاول حبة حلوين والاشارة مش جاية فقولت اطلع اشوف الدش فوق ممكن يكون في حاجة
انا ساكن في عمارة مكونه من 12 دور وانا ساكن في الدور السادس
طلعت الدور الاخير بالاسانسير بعدين كملت للسطح لقيت في قطة قعدة فوق السلك و شداه خارج من الكامة ظبطت الدنيا و نزلت وانا نازل ازحلقت فعملت صوت ففتحت مدام صفاء
صفاء ست مطلقة عندها حوالي 35 سنه سمراء سمار جميل بس مكنتش بتبهرني مع اني بحب السمر بس هي كانت عادية بالنسبالي
سالتني في ايه قولتلها مفيش الدش مكنش لاقيت اشارة فكنت بظبطة قالتلي فعلا الصبح حصل معايا كده تلاقي القطة اللي بتلعب فوق ديه
قولتلها اه انا لقتها قعدة علي السلك فعلا
استنيت الاسانسير وقولتلها سلام ونزلت
اتفرجت علي الماتش وبرشلونة كانو مجاش وخسر اليوم ده وكنت خارج صاحبي اتصل بيا قالي مش هيقدر يخرج فقولت خلاص اديني قاعد وانا بتفرج علي الاستديو التحليلي حصلت نفس المشكله مفيش اشارة
مفكرتش كتير طلعت تاني السطح كانت الساعه 8.30 بليل ظبطت الدش ونزلت وكان الاسانسير في الارضي دوست عليه علشان يطلع
فجاه فتحت مدام صفاء بس المرادي كانت غير
اكنها واحدة مش عارفها خااااالص
لقتها لبسة قميص نوم ابيض و فوقيه روب ابيض و شعرها سايح وبيلمع و مكياج اكنها عروسة
قالتلي ايه ده هي عملتها معاك تاني
قولتلها اه بس ده من بختي علشان اشوفك مرتين في يوم واحد " انا مش عارف قولتلها كده ازاي بس لقيت الكلام طالع لوحدة "
قالتلي لا ده بختي انا يا مازن انا الانبوبة خلصت وانا بعمل الاكل و محتاسة مش عارفه اعمل ايه انا عندي استبن تعرف تغيرلي الانبوبة ولا هتعبك قولتلها اه عادي
مفيش تعب احنا جيران
دخلت قالتلي الاستبن في البلكونه دخلت جبتها و دخلت بيها المطبخ غيرتها و سالتني علي ابويا وامي فين مش شايفاهم بقالي يومين قولتلها انهم في اسكندرية وانا معرفش اروح معاهم علشان الشغل
قالتلي يا حرام ده ايه الشغل الرخم ده قولتلها نصيبي كده
" انا اساسا واقف قدامها علي نار مش شكلها قدامي وعايز انزل قبل ما تفهم اني ببصلها او تاخد بالها "
قالتلي فجاه بص انت اكيد مكلتش ولازم ناكل مع بعض انا باكل لوحدي تعالي ناكل سوا
قولتلها شكرا لقتها اصرت اننا نتعشي سوا
فقولتلها ماشي قالتلي خلاص اتفقنا
دخلت المطبخ و لقتها قلعت الروب بس انا مش شايف حاجة قعدت شوية وخرجت واحدة تالتة خاااالص
القميص مفتوح لحد نص الصدر و دراعتها باينه و سوتها بتترج زي الجيلي جسمها كرباج
قالتلي معلش بقي يا ميزو مبعرفش اقف في المطبخ وانا لابسه الروب الجو حر موووت بولع و كانت فعلا صدرها باين انه متغرق ماية بسبب الصهد
قولتلها ولا يهمك يا مدام صفاء
قالتلي ايه ده مدام صفاء ايه يا واد احنا من سن بعض
قولي يا صافي احب اسمعها منك قوي
ضحكت وهي ضحكت
وقولتلها هو مفيش حد معاكي يا مدا.. قصدي يا صافي
قالتلي كنت هزعل منك لو كنت قولتلي يا مدام بس لحقت نفسك قالتلي انا مطلق زي ما انت عارف و اختي مش كل يوم بتيجي هي كمان يا سيدي مسافرة الساحل بتصيف مع جوزها وولادها
راحت سانده علي مسند الكنبة بدراعها لقيت تحت باطها شعر كثيف جدا كانت في ريحة جاية ناحيتي بس مكنتش وحشه بالعكس حسيت باثاره والغريبة انا متكسفتش مني عملت نفسي مش واخد بالي المهم قالتلي عارف يا ميزو الست مننا تحب الراجل يدلعها ويحسسها انها ملكه اوعي ياود مدلعش مراتك هزعل منك
قولتلها متخفيش يا صافي انا ملك الدلع
ضحكت ضحكة عالية قوي قامت دخلت المطبخ
لقتها طالعه بصنية عبارة عن سي فود بس شوربة سي فود و جمبرى و سبيط و رز
قولتلها ايه ده كله انا قولت هيبقي اكل عادي
قالتلي حظك يا باشا انا متعودة يوم الخميس اكل سي فود من ايام جوزي
تعرف انه كان بعد اما ياكل كان بيقوم ينام 😂😂
يالا اهو راح فداهيه تغوره يالا ناكل
كلت و قومت غسلت ايدي
لقتها شالت الاكل و محضره عدة الشاى قولتلها كفاية كده
قالتلي لا مينفعش قالتلي لازم تشرب شاي مع ان الاكله مينفعش معاها شاي بس نمشيها شاي
قولتلها الاكله ديه لازم وراها بيره صح 😂😂
قالتلي ايه ده انت ليك فيها قولتلها انا جايب ازازة ليا تحت لو عايزه انزل اجيبها
لقتها قامت من مكنها وجريت و طيازها بتترج رجت قلبي معاها
فتحت التلاجة اللي في اخر الصاله و فتحت لقيتها متروسة بيره
قالتلي ازازة اية ده كله عند صافي يا عنيا
فاللحظة ديه انا تيقنت اني هقضي ليلة من الف ليلة وليله
قعدت علي الارض فتحت ازازتين وقعدت جمبي قالتلي امسك ولا انت خفيف
ضحكت وهي ضحكت و شربنا قالتلي انا بقالي فترة مشربتش مع راجل ياااه احساس حلو كنت قربت انساه طليقي كان قاسي معايا قوي كان بيضربني كل شوية و فتحت في العياط و جت في حضني طبطبت عليها وزقتني قالتلي ده ضربني مره لحد دلوقتي معلمه استني اوريك وقامت وهي بتعيط و قفت قدامي و شدت قميص النوم لفوق لحد وركها قالتلي شوف معلمه ازاي لقتها مش لابسه اندر و ريحت كسها كانت مجنناني روحت من غير ما احس لقتني بمشي ايدي علي وركها و طلعت و حسست علي وركها و ريحت كسها بتشدني لمست شفرات كسها حسيت بشعر كتير مشيت صوابعي في كسها لقتها مره واحدة ركبها مش شايلاها و اترمط علي الارض و نامت ورفعت ايديها لفوق سلمت ليا
لقيت كسها بالعانه مليانه شعر و باطها مش باين من كتر الشعر بس كان طالع منه ريحة سكسي جدا نزلت عليها حضنتها و لحست من اول صدرها وانا طالع لحد ما وصلت لبوقها وبوستها بوسة طويلة اكني باكلها و بقطم فيها و دخلت لساني في بوقها لقتها بتلف لسانه حوالين لساني و بتحرك راسها وهي ماسكه فيا بنهم اكنها اول مره تتباس قعدت ابوس فيها وايدي بتلعب في كسها و انا مش عاتها لقتها جبتهم من اول دقتيتن. كانت ايدي متغرقة من مايتها
قلعتها القميص لقيت بزازها كبااار وحلمتها كبار جدا و حواليهم هاله بني كبيرة
كل حاجة في البزاز اللي بحبها لقتني سايب كل حاجة و برضع بزازها وبلحسهم وهي بتشهق جامد و بتقولي اااااه الحس كمان انا اول مره احس انهم موجودين اااااه اممممممم اجمد يا ميزو اااااه مش قادرة عايزة اشوف زبك وانا مش سامعها وبرضع بزازها لقتها زقتني ونيمتني علي ضهري وفتحت الحزام و قلعتني البنطلوت لقت البوكسر ضخم انا زبي طوله حوالي 15سم بس اه متوسط بس تخين وعريض قلعتني البوكسر و بصت بانبهار قالتي احااااا زبك حلو قوي لقتني حالق قالتلي يادي الكسووووف يعني انت شايفني كده وانت مهتم بنفسك قولتلها انتي جامده في كل حالاتك يا صافي ولسه هقوم اكمل رضاعه في بزازها لقتها زقتني ونزلت مض في زبي انا عمري ما حسيت الاحساس ده
مسكت زبي مص ولحس ومن كتر شهوتها كانت ريلتها كتير فضلت تنزل علي بضاني راحت قعدت تلعب بايدها في زبي طالعه نزله تاكل بضاني بنهم
ولقتها قايمه و قعدت عليا ودخلت زبي في كسها و صوتت صويته حسيت العماره كلها سمعتها وانا واول ما زبي دخل كسها انا حسيت اني في حتة تانية فضلت تتنططت علي زبي و تقولي اااااه يا دكرى انت جامد. قوي زبك مكيفني كيفني اكتر كنت فين من زمااااان وفجاة شلال نزل من كسها عليا اكنها اول مره تجبهم فحياتها
بعدها علي طول لقتها رمت نفسها علي الارض وحسيت خلاص انها استكفت بس انا لسه مجبتهمش روحت خلتها تمصلي لقتها مش قادرة تضغط حتي قولتلها بلاش ضمي بزازك ضمت بزازها وفضلت انيك فيهم لحد ما لقتها بتقولي يا ميزو لما تقرب تجبهم قولي عايز ادوق لبنك
اما قربت اجبهم قولتلها لقتها مسكت زبي و اول ما حست انهم جايين لقتها شفطت لبني اكنها بتجبهم من جوه بنفسها
احساس لازم تجربوه ميتوصفش خلصنا ونمت انا وهي وصحيت الساعه 6 لقيت النهار طلع فقولت انزل بسرعه قبل ما الناس تصحي ونتفضح
بس ديه مكنتش اخر مره انا خلصت اول ليليه والباقي في الاجزاء الجاية
انا لازم احكيلكوا لاني عشت معاها اجمل ايام حياتي

الجزء الثاني

زي ما قولتلكو في الجزء الاول اني لما صحيت ونزلت نزلت الشقة استحميت و نمت صحيت حوالي الساعه 3 لقيت رساله من صافي متصورة بقميص نوم اسود جبار محليها قوي و بتقولي مستنياك اطلع

سالتها جبتي رقمي منين قالتلي سجلته امبارح وانت نايم عندي

جهزت حالي و طلعت متسحب وكان قلبي بيدق خايف حد يشوفني

طلعت عندها لقتها واقفه مستنياني و بتقولي وحشتني يا رجلي

قولتلها وانتي كمان انا مش عارف ايه اللي حصل بنا امبارح ده بس انا مبسوط زيك بالظبط

دخلنا اوضة النوم نمت علي السرير وهي نامت جمبي

" صافي صدرها كبير فاما بتنام صدرها بيترفع لفوق "

قولتلها تعرفي انا صدرك ده كان مجنني بس مكنتش مفكر اني ممكن اشوفه و امسكه

وانا بتكلم مسكت بزها و قفشت فيه من فوق القميص و حسست قعدت افرك في الحلمه

ردت عليا وقالتلي كنت واخده بالي عينيك كانت فضحاك ده انت ياواد مره زبك كان واقف وشوفته

تعرف في اليوم ده طلعت جري قلعت هدومي واترميت هنا و قعدت اعمل كده " رفعت القميص و قعدت تفرك في كسها " وتقول ااااه امممم في اليوم ده ضربتها يجي ٣ مرات نزلت مايه كتير قوي الملاية اتغرقت من منظر زبك بس كانت بتتكلم معايا وانا بقفش في بزازها علي خفيف وهي بتفرك في كسها و ببوسها بس مش بطول

قالتلي امبارح احنا كروتنا النيكه النهارده انت ملكي

وانا بتاعتك عايزاك تفشخني ومقدرش اتحرك

بصيت في عنيها و حطيت ايدي علي رقبتها وقربت منها وضمتها عليا و قربت من شفايفها و شفطها ومصيتها

طلعت لسانها وانا لفيت لساني علي لسانها و بوستها بوسه كلها شهوه لدرجة انها شهقت

قلعتها القميص وانا بقلعها رفعت ايديها شوفت باطها رغم انه مشعر بس لقتني بدون مقدمات بمسك باطها و بلحسه و بلعب في الشعر لقتها صوتت قالتلي ااااااه الحركة ديه بتفشخني ااااااه بحبك يا ميزو مش قادرة رجعت بوستها تاني و نيمتها و ركبت عليها حضنتها و قعدت ابوس فيها و هي حضنتني و لفت رجلها عليا زي الكماشة كده اما عملت كده رفعت جسمي و دخلت زبي في كسها و سبته لقتها بتشهق ااااااه مش قادره ضمتها جامد عليا و قولتلها انتي جننتيني قالتلي نكني قطعني زبك حامي قوي نزلت علي بزازها لحس في الحلمه لقتها واقفه قوي قد عقلة الصباع مصتها جامد لحد ما اتوجعت بجد وقالت اه اه براحه عليا مش كده وانا ولا اكني سمعتها بمص في حلمه و ايدي التانية بتقفش في بزازها ز بي فكسها وهي من كتر محنها دخلت ضوافرها في ضهري غصب عني عضتها بجد صوتت و ضربتني علي ضهري جامد
قولتلها يا شرموطه ماشي هوريكي
قومت من عليها ضربت بزازها ضربات خفيفه كده و هي بتقول اه اه " بموحن "
طلعت زبي من كسها و دخلته جامد لقتها بتتاوه جامد
اطلعه وادخله جامد و ارزع فيها جامد لقتها بتقولي اسفه اسفه مش هعمل كده تاني
اقولها بس يا لبوه هوريكي ازاي تعملي معايا كده لقتها بتقفل رجلها فتحت رجلها بايدي فشختها حرفيا و هي تقولي ااااه اااه هتكسرني يا ميزو خلي بالك ااااه وانا شغال رزع فيها و رجليها الاتنين مفشوخين علي اخرهم شيلت زبي من كسها لقيت نافوره خارجه منها غرقتني
لمت رجلها والمايه بتخرج منها فالماية دخلت شوية منها في بوقي بلعته كان طعمها مالح شوية بس حلو جدا لقتها لمت رجلها ناحية بطنها و بتعيط وبتقول ااااه مكنتش متخليه اني ممكن اتناك كده اااه اممم
كان طعم مايتها في بوقي جنني عدلتها نيمتها علي بطنها و نزلت لحس في كسها كان مشعر قوي بس من الماية اللي نزلت كان نايم لحست لقتها بتطلع لفوق مني نزلتها تحت قعدت تحسس علي راسي و قالتلي اااه سبني شوية ارجوك مش قادرة والحس كمان السرير كان غرقان ماية بليت ايدي بميتها كانت لزجة شوية و مدخل صباعي في خرم طيزها لقتها بتطلع لفوق بوسطها و و بتتاوه جامد وبتشهق قالتلي خرم خرم طيزي بتحرقني كسي مش قادرة عليه ااااه كانت بتفرك في حلمات بزازها و بتقول بزازي بزازي وجعاني وانا بلحس لقتها جابت ميتها تاني
قالتلي ارحمني بقي ارحمني جبهم بقي جوه كسي و ريحني في اهرش بزبك جوه كسي
قولتلها صعبتي عليا وهريحك فضلت انيك فيها و بلعب في بزازها لحد ما جبتهم لقتني بزق زبي جامد جوه كسها و هي بتقول ااااااحححححححح لبنك سخن بس بردني اديني اكتر قالتلي قوم قومت راحت قايمه بسرعه وقفت علي السرير فلبني نزل من كسها زي السرسوب كده بعد اما نزلت علي السرير و شفطت اللبن بتاعي كله وطلعت لحست رجلي لحد اما وصلت لزبي و مصت بواقي اللبن اللي عليه و شفطت علشان تجيب بواقي اللبن اللي جوه فصلت انا منها شوية و فردت جسمي علي السرير وهي نامت في حضني و قالتلي
انا المره ديه اقدر اقول اني بقيت ست خلاص
انا اول مره احس اني بتناك انت اللي خلتني ست مش جوزي
قولتلها انتي كنتي فين من زمان انتي تعبتيني قوي شكلك
لقتها بتقاطعني وبتقولي شكلي هحبك بجد ❤️ انتي راجل بجد اوعي تضربني زيه 💔
قولتلها اللي معاه ملكه زيك استحاله يمد ايده عليها انا مش حيوان يا صافي
وانا بنيكك انا كنت بسخنك لقيتك متجاوبه معايا قولت اسخن وفي الاخر انبسطنا
حضنتني و قالتلي بحبك يا مازن
قولتلها اقوم اخش الحمام
دخلت يدوبك قعدت علي قاعدة الحمام لقتها جايه ورايا و نزلت مصت زبي و قفته و قامت قعدت عليه و اتنططت انا حرفيا مش قادر اعمل معاها حاجة بس انا حابب ده قوي و قولتلها متعيني يا صافي مسكت وسطها وهي بتطنطت علي رجلي و باصه فعيني و بتقولي زبك ده مسمار ناشف قوي قولتلها ايه بيوجعك قالتلي اه بس بحبه نزلت ميتها لقتها قامت و فضلت تمص زبي وتلعب ببضاني وبتشفطهم جامد سابت زبي و مسكت بزازها و ضمتهم علي بعض و فضلت تحكهم في زبي لحد ما نطرتهم علي بزازها و قومنا قالتلي بات معايا النهارده
دخلنا نمنا و صحيت اروح الشغل وانا نازل لقتها بتديني مفتاح الشقه قالتلي ارجع علي عندي وانا هخلص شغل وارجع هستناك لو ملقتنيش متنزلش هاجي بوستها بوسه طويلة و نزلت الشغل بس اما ارجعت لقيت مفاجاه مكنتش اتوقعها
هبقي احكيها بعدين في الجزء الجاي
ابدعت ياسطا بجد ابدعت كمل بليز
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: نوووور، AhmesdSimo و الافريقي
م

متهور موت

ضيف
ومش تتاخر عليناا كتير كدا تاني
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo
م

متهور موت

ضيف
ومش تتاخر عليناا كتير كدا تاني
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo
م

متهور موت

ضيف
وياريت تحدد معاد تنزل فيع الجزاء
 
  • أعجبني
التفاعلات: AhmesdSimo
B

Bosy17 اسطورة القصص

ضيف
تم أضافة الجزء الثالث
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: AhmesdSimo و الافريقي

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل