انا صقر 19 سنه بتابع سكس العرب من زمان بس دي اول مرة ليا اشارك ع المنتدي واكتب وكدة اتمني القصة تعجبكو
(القصة حقيقه وحصلت معايا بس هيكون فيها جزء من وحي خيالي و الاسماء مش حقيقيه)
*****يشباب القصة مش كلها سكس فيها سكس وفيها حاجات عاديه مش كل دقيقة ف سكس + القصة نزلت بس فيها غلطات نزلت بالغلط دي الصح وان شاء **** دي تعجبكوا إنجوي يرجالة 😂💙****
مبدئياً برضو حابب اشكر كل الي دعمني وكل الي عمل كومنت او لايك دة بيحفزني اكتر وبيخليني اعمل باقي الاجزاء وانا متحمس كدة وان شاء **** الجزء دة يعجبكو زي الي فاتو وتستمتعو بيه💙
حياة الاعدادي (واقعية) الجزء الثالث:
(ف بيت دياب )
واحدة : اه ي دياب براحة حرام عليك
دياب : خدي ف طيزك يشرموطة (موقفها ع الحيطة وهو وراها بينيك طيزها) هشقك يزهره
زهره : ااااه اتفشخت
دياب : هجيب يلبوة (وطلعو وقعدها ع رُكبها وجابهم ع وشها)احححح
زهره : اخيراً يخربيتك مش قادرة اتحرك
دياب : مش انتي الي عايزه؟ .. يلا قومي علشان تمشي
زهره : خليني ف حضنك شوية
دياب : ههه مشكلتي اني فاهمك بزهره
زهره : يعني ايه
دياب : صقر مش هيديكي وش حلو يزهره ريحي دماغك وانا مش هساعدك ف اني اخليه يحنلك ولو مفكرة علشان بتنامي معايا انا لازم اخليه يحن عليكي يبقي طيزك صقر صحبي وفوق انو صحبي هو ماشي ب دماغو مش هيسمع كلام حد وخصوصاً ف مواضيع البنات
زهره : اعمل ايه طيب تعبت معاه ومش راضي يعبرني ي دياب
دياب : يعبرك ليه وهو عارف الشرمطة الي بتعمليها ؟ انتي اصلاً عارفة ان صقر ملوش ف نوع البنات الي زيك وحتي مش بينيكهم علشان بيقول دي متناكة من حد قبلي انا مدخلش مكان حد انتي الي خليتي نفسك قليلة ف عينو انسي الموضوع
زهره : (بزعل) عندك حق و**** انا الي عملت ف نفسي كدة
(عندي ف البيت)
(اول م وصلت لقيت عندنا واحدة وامها صحبة امي ابطاال البت اسمها رودينا ١٨ سنه اكبر مني بسنتين عودها مظبوط طويله حوالي ١٨٠سانتي وبيضة نفس جسم ميان السيد بس زيادة حبة وبشرتها بيضه وعينها عسلي وكانت لابسة تيشيرت من فوق تحفه ع جسمها وجاكيت جينز وچيب من تحت مخليلاها بطل وامها داليا ٤٠ سنه نفس جسم رانيا يوسف ونفسبشرتها ونفس الطول وملامحها احلا)
(رودينا مش بتكلم ولاد ومحترمة بس لبسها هاي كلاس شوية وواصلي كلام من صحباتها انها بتكراش عليا وساعات بلاقيها بتشوف استوري الانستا عندي ع طول وهي مش عندي ع الاكونت اصلاً بس انا مش بحط ف دماغي بعمل اكني لا سمعت ولا شوفت)
انا : (دخلت عادي من الباب)
امي : سلم يصقر ع طنط داليا وبنتها رودينا
انا : (بمد ايدي ل داليا) ازيك يطنط
داليا : الحمدلله يواد كبرت وبقيت ف تالته اعدادي
انا : (ف سِري: هو انا اعرفك ولا فاكرك اصلاً) اه ههه
داليا : يلا **** معاك عبال عروستك كدة
انا : هههه ان شاء **** .. (سابت ايدي ومديت ايدي اسلم ع رودينا) ازيك
رودينا : (بكسوف) الحمدلله كويسة
انا : هدخل اغير هدومي واذاكر شويه انا يماما
امي : ماشي يحبيبي روح
(دخلت اوضتي وغيرت وقعدت اذاكر)
(عند امي وداليا وبنتها برا)
امي : يبت يرودينا عاملين ايه ف الثانوي والنظام الزفت دة
رودينا : الحمدلله يطنط اهو بنحاول نفهمو ونتعايش معاه
امي : **** يستر ع الواد هيدخل ثانوي ف النظام الخرا دة
داليا : **** معاهم ويكرمهم يختي متشيليش هم الي عايزو **** هيكون
امي : عندك حق ونعمة ب****…م تخشي يرودينا تفهميه النظام الجديد وبتعملوا ايه فيه علشان يبقي واخد فكره
رودينا : (بصت ل امها بكسوف) اه ماشي عادي يطنط
داليا : خشي يستي انتو اخوات ع الاقل إنفعوا بعض بدال الموبايلات الي ماسكينها
رودينا : هه حاضر
(قامت رودينا دخلتلي)
انا : (كنت بذاكر انجليزي وقاعد بحل لقيتها ع باب الاوضة واقفة مكسوفة) ف حاجة ولا ايه مالك
رودينا : لا مفيش بس قالولي اجي اديك فكرة عن النظام الجديد بحيث تبقي فاهم
انا : ناقصة هَم هي تعالي
رودينا : لو مش عايز ارجع بره عادي
انا : يعم خشي وخلصي احنا هنتعازم
رودينا : (دخلت وقعدت ع المكتب ف كرسي جمبي)
انا : ها قوليلي النظام الجديد بتاعكو بتعملوا فيه ايه
رودينا : (بكسوف)بص يسيدي انت المفروض تدور ع النت وتشوف معلومات برة الكتب (انا مركز مع صدرها المرسوم وهي لاحظت اني مركز فصدرها فشخ اتكسفت واتوترت) و و و تش تش تشوف فيديوهات من ع النت و و و
انا : (قربت منها وزقيت القلم اكنو وقع) واه ثواني اجيبو (نزلت لقيتها بتقفل رجلها ع كسها ورجلها بتترعش شوية عرفت انها هاجت بس مش باين كسها بينزل ولا لا من الچيب الي لابساها وانا طالع حكيت ب ايدي ف المكان الي فرق كسها كدة علشان مش هعرف المس كسها من الچيب واكني بسند وانا طالع وكنت هقع وكدة)
رودينا : (وشها حمر فشخ واتخضت كانت هتقع لورا ب الكرسي وطلعت اه بسيطة خالص)
انا : (سندتها وانا واقف ف وشها وزبي وقف باين من البنطلون ف وشها ب الظبط وهي خلاص عنيها بتغيب) حاسبي يستي هتقعي تتكسري(وانا ف وشها وماسك الكرسي)
رودينا
مش عارفة تشيل عينها من ع زبي)اه كويس انك سندتني
انا : (لقيت عنيها ع زبي وانا ولعت قولت مبدهاش هلعب فيها يعني هلعب فيها) بتبصي فين
رودينا : (بصت ف عيني وهتعيط م الكسوف)
انا : (قربت بسرعة ومصيت شفايها وفضلت ادخل لساني ف بوقها واقفش ف صدرها وهي بين المقاومة والهيجان مش قادرة حطيت ايدي ع كسها من ع الچيب مش عارف اوصلو كويس وبوقي ف بوقها علشان متتكلمش ورفعتلها الچيب لفوق علشان احط ايدي ع كسها وادعكو كويس وكانت لابسة بنطلون قطونيل المطاطي دة الديق فشخ كسها مرسوم فيه وبينزل عسل وقعدت امص ف شفايفها وبدعك كسها وقربت لودنها وانا بدعك كسها وهمست ف ودنها) سيبي نفسك يلبوتي انا عارف انك هايجة ونفسك ف كدة كسك غرق خلاص
رودينا : (بتتآوه بس ايدي ع بوقها كاتمة صوتها وكسها سخن فشخ وبتتكلم بصوت مذبوح) اااه كف كفاايهه ي ي يصققرر
انا : (طلعت زبي وهي اول م شافتو اتجننت ومكسوفة تمسكو مسكت ايدها حطيتو عليه) بصي ناشف وواقف عليكي ازاي (ومسكت دماغها قربتها من زبي ودخلتو ف بوقها مكانتش بتعرف تمص جامد بس كويسة وفضلت تمص وادخلوا كلو ل الاخر واخرجو وتريل عليهوتغرقو)
رودينا : يلهوي براحة هموت دة كبير ع بوقي
انا:عاجبك ؟
رودينا : (اتكسفت ترد)
انا : (روحت مدخلوا جوا بوقها تاني دخل خارج وهي بتتغنج) مصي يشرموطة
((عارف انك بتقول ازاي كل دة والناس الي بره مش حاسيين الاجابة ان شقتنا كبيرة يعني من الصالة ل الاوضة بتاعتي مسافة والصوتالي كان طالع مش صوت صريخ دة صوت خفيف شوية فمش واصل ل الصالة))
رودينا : فضلت تمص وانا مميل ع كسها ادعك فيه وهي بتمص وخلاص بقت بتمص لوحدها وهاجت فشخ وتريل ع زبي ساعة الا تلت)اغغغغغ مممممم اااهههه
انا : (اول م حسيت اني هجيب دخلتوا كلوا ف بوقها للاخر وفضلت انطر جوا بوقها لبني وهي عايزة تخرجو) خدي يشرموطة ابلعي اححح(خلصت وخرجتو)
رودينا : (كانت بلعت كل اللبن واول م خرجتو فضلت تكُح شوية)حرام عليك كانت هتموتني وخليتني ابلع اية دة سخن اوي ف زوري
انا : هههه (مسكت ف شفايفها بوسة طويلة) بصي كسك غرق الدنيا كويس انك لابسة چيب هتخبيه علشان كان زمانك ماشيه بكسك غرقاندلوقت قدام الناس ههه
رودينا : (اتكسفت) مش عارفة ايه الي حصل دة كلو واحترم نفسك مسموش كدة عيب
انا : ههههه اومال اسمو ايه (وبحط ايدي عليه) دة اسمو ايه عرفيني
رودينا : (اتكسفت واتخضت) احح كفاية مش بتشبع مسموش حاجة وخلاص
انا : (شيلت ايدي) ههه لا مش بشبع .. ظبطي لبسك يلا علشان لو حد دخل ولا نادو عليكي من برا
رودينا : (ظبطت الهدوم ونزلت الچيب الي رفعتهالها وقعدت ع الكرسي وقاعدة ساكته)
انا : (فهمت انها خايفه م الي حصل وضميرها بيأنبها) متخافيش دي حاجة بيني وبينك يقمر مفيش حاجة حصلت (وبوستها ع جبينها وخدتها ف حضني)
((عزيزي القارئ صدق او لا بس بوست الجبين دي لو انت مع واحدة بس مش شرموطة مش جايبها بفلوس البوسة دي هتطمنها فشخ وهتحببها فيك وتطمنلك هتقولي ازاي هقولك هو كدة))
(قعدنا نهري ف كلام دراسة ونهزر وخليتها تفُك لحد م نادو عليها علشان تمشي)
رودينا : همشي انا بقي
انا : (خدتها بوسة جامدة من شفايفها) تعالي كل يوم علشان تديني فكرة عن النظام الجديد بقي
رودينا : (اتكسفت ) ههه حاضر يشقي دة اكيد يلا باي (وطلعت م الاوضة)
(قعدت لقيت رضوي بعتالي كذا مسدج)
رضوي : ها ي صقر صقر ها ايه عملت ايه يبني رد صقر محمود كلمني وقالي انتي روحتي تعيطيلو غوري ف داهيه وعملي بلوك عملت ايهي صقر
انا : هتديني فرصة ارد ولا اعملك بلوك انا كمان
رضوي : لا والنبي خلاص
انا : معملتش حاجة الموضوع خلص وصورك اتمسحت
رضوي : بجد ي صقر
انا : اومال ههزر معاكي بروح امك
رضوي : شكراً يصقر و**** بجد مش عارفة اقولك ايه **** يخليك يارب شكراً خالص
انا : بطلي شرمطة مع الي يسوا والي ميسواش انتي بس متقوليش شكراً
رضوي : حاضر و**** اخر مرة وهسمع كلامك بعد كدة ع طول انتي عارفني مش بتاعة كدة و**** وعارف انا اي حد بيضحك عليا ازاي
انا : (حسيتها زعلت من طريقتي وكلامي بس برضو هي الي تستاهل محطتش ف دماغي) روحي شوفي بتعملي ايه
رضوي : حاضر باي يصقر
انا : ف سِري: انا مالي انا بيتضحك عليكي ولا لا م كل شرموطة تحفظ نفسها اية الشغلانة السودة دي
(كملت مذاكرة وابويا جه م الشغل واتغدينا ورجعت اذاكر تاني شوية لحد العشا كدة كلمت عدنان)
انا : ولا يعدنان
عدنان : اية يرايق
انا : يلا ننزل علشان اتبضنت من قعدة البيت
عدنان : ماشي يلا هتيجي تقعد عندي ولا نروح البلايستيشن
انا : بلايستيشن اية انت مش بتزهق هنقعد ف كفاية **** علشان كيفي رايح ل عصير الكنتالوب هههه (عزيزي القارئ انا عاشق ل العصير دة)
عدنان : ومالو يبو كيف تعال عدي عليا
انا : ماشي
(قولت ل البيت اني نازل شوية وجاي وروحت عديت ع عدنان اول م وصلت تحت البيت بعتلو ع الواتس ونزل وروحنا الكافية قعدنا وشربت الي عايزو ولعبنا ببجي شوية وكلام ف كلام وواحنا قاعدين لقينا زهره داخلة بس انا قاعد وضهري ل الباب)
عدنان : بص يسطا مين داخل هناك
انا : فين ؟ … يبوي ع الخراا مليش اي دماغ ليها دي جاية تقابل مين هنا الفايعة دي
عدنان : عِلمي عِلمك اهو شافتك وجيالك
انا : (نفخت ببوقي كدة اني مش طايق نفسي ولقيتها جت عندنا)
زهره : ازيك يعدنان
عدنان : فل الفل
زهره : (بصوت رقيق) عامل اية يصقر
انا : تمام انتي عاملة اية
زهره : اهو الحمدلله و**** .. قاعدين هنا يعني
انا : (ف سِري : جاية تستفسر بروح اهلها) اه عادي قاعدين نعمل اية
عدنان : اومال انتي جاية يعني ف حاجة ولا اية (بخُبث)
زهره : اه .. لا بس جاية اقعد مع واحدة صحبتي هنا
انا : (عدنان لسة هيتكلم قاطعتوا) اه ماشي احنا كنا ماشيين دلوقت .. يلا يعدنان علشان منتأخرش ع مشوارنا (مفيش مشوار عزيزي القارئبس بشقلبها)
زهره : م تخليكو
انا : مستعجلين و**** المشوار مش هيستنانا سلام اشوفك بعدين
زهره : (بزعل) سلام يصقر
(خدت عدنان وحاسبنا ونزلنا الشارع)
عدنان : م تديها ريق حلو يسطا ونيكها من غير م تحبها هي هتموت ع كدة اصلاً
انا : (بصيت لعدنان) انت عارفني بنيك شراميط ولا ادخل انيك ورا حد يعدنان ؟ دي متناكة من دُفعتنا ودفعات اكبر واصغر وبتلعب ف كل المراكز يبو عمو انت بتتكلم ف اية بس
عدنان : كسم دماغك مش شايف جسمها عامل ازاي
انا : يعمااي روح نيكها انت متوجعش دماغي م انت عيل مرمرم
عدنان : ههه ماشي يبن الوسخة .. هتروح فين دلوقت
انا : يلا نروح يعم هو الي يشوف وشها النجس دة يبقي ليه نِفس يعمل حاجة تاني
عدنان : هههههه ماشي
(ومكملين مشي ومروحين البيت بس ناحية بيت عدنان كدة ف طريق اسهل بس عامل زي الحارة كدة وفاضي مفهوش حد معظم الوقتسمعنا صوت واحدة بتصرخ)
انا : اية دة يسطا تعال كدة
عدنان : يعم واحنا مالنا دي حارة بت متناكة كلها شمال
انا : روح امشي انت وانا هروح ورا الصوت
عدنان : عليا الحرام هتودينا ف داهيه تعال نشوف
(فضلنا نقرب م الصوت وانا وهو ف دماغنا ان واحدة بتتناك لان كل الصريخ عباره اااااه وسيبوني وكفاية وكدة قربنا واحنا ورا حيطة مخبيانا لقينا واحدة شكلها محترم من الخُمار والدريس الي لابساهم وماسكينها اتنين وواحد بيضرب فيها ع وشها ودماغها ومبهدلينها وباين عليهم عربجية المكان)
(البت : بيضة اوي حوالي ٢٤ سنه عينها كانت عسلي فاتح اوي كدة الي هو يضرب فيه الشمس يبقي جامد دة حوالي ١٧٧ سانتي جسمها نفس جسم مي عُمر نسخة طِبق الاصل بس يمكن طيزها اكبر سيكا)
(الشخص١ الي ماسكها : اسود طين وعينو بُني غامق حوالي ١٨٠ سانتي مش اكبر من ٢٠ سنه وشعور خِشن جسمو رياضي شوية)
(الشخص٢ الي ماسكها : قمحاوي عينو عسلي شعرو مش ناعم خالص ولا خشن خالص حوالي ١٧٥ سانتي مش اكبر من ٢٠ سنه برضو جسمو تخين)
(الشخص٣ الي بيضربها : قمحاوي برضو عينو بُيني غامق جسم رياضي بس مش اوي حوالي ١٨٢ سانتي شعرو خِشن شكلو اكبرواحد فيهم ممكن ٢٥ سنة كدة)
شخص٣ : انا يكسمك تردحيلي قدام الناس امبارح مفكرة نفسك واحدة عليا ولا اية (وراح ضاربها قلم)
شخص١ : يعم فكك م الضرب تعال تاخدها ع المكان ننيكها
شخص٢ : ايوة فكرة جامدة دي البت جسمها كُرباج
البت : (بتعيط وبتتكلم ب العافية)والنبي انا آسفه مش هعمل كدة تاني و**** وهمشي م المنطقة دي خالص بس كفاية والنبي ابوس رجلكو
شخص٣ : كسمك دة انتي مش هتسابي غير وانتي حامل علشان تعرفي تردحيلي تاني
((عزيزي القارئ مش هحور عليك واقولك انا مكنتش خايف ولا قلقان انا ف الموقف زي كدة الخوف ناكني مش ركبني بس برضو م عايزامشي واسيب البت كسم الخولنة **** اعلم عدنان كان خايف زييا ولا حياة الجبل مقوية قلبو بس بكلمك عن نفسي))
(انا وعدنان زي م احنا واقفين بنتفرج من ورا الحيط كل الي حصل دة حصل ف وقت مكملش دقيقة)
عدنان : احا اية دة يلا بسرعة
انا : شديتو قولتلوا متجريش زي العبيط عليهم العيال ملهاش عزيز مش شايف اشكالهم لو مسكونا هنتناك
عدنان : اومال هنسيبهم ؟
انا : انت عبيط اكيد لا .. (ميلت جبت قالب كبير م الارض) خد انت اديك اتقل من ايدي ارميه ف رجلو عند الرباط الصليبي ف الواد الي بيضربها بلاش دماغوبدال م يموت
عدنان : (خدو ورماه عند الرباط ب الظبط ف ضهر الرُكبة ف شخص٣)
شخص٣ : (وقع ع الارض) اااااه مين ابن المرة المتناكة الي هناا
شخص١ & شخص٢ : (رمو البت ع الارض راحو يسندوه)
شخص١ : خلي بالك اكيد العيال ورا الحيطة دي
شخص٣ : روح يكسمك منك لية شوووففهم ااااه
(انا وعدنان واقفين ورا الحيطة والعيال جاية ب وكل وحد ماسك مطوه واول م قربو طلعنا انا وعدنان من غير م ياخدو بالهم ف وشهم بالبونيات الواد الي بيضربو عدنان مش شايف وهو عدنان عمال يضربو والواد بيشوح ب المطوه قدامو وخلاص عور عدنان ف كتفو عدنانساب الواد وقع ع الارض وعدنان مسك كتفو)
عدنان : ااااه يبن الحراام
انا : (خدت بالي وكنت منيم الواد وعمال اضربو ف وشو وبالتحديد عينو علشان لو حاول يقوم ميشوفش كويس وقومت من عليه خدت المطوه روحت ل عدنان) خليك ماسك كتفمك انت متتحركش (وروحت ل الواد الي عور عدنان وقعدت عليه وعورتو ب المطوه ف خدو وف دراعو وشخص٣واقع مش قادر يتحرك بيشتم بس والتاني مرمي ع الارض روحت ل شخص٣) يبن المرة القحبة عمال تشتم وتعلي صوتك وتمد ايدك ع البت(وفضلت الطش فيه وهو برضو عمال يشتم ويتوعد انو هيزعلني) كسمك لكسم بلدك اسمي صقر وقاعد ف ***** هات اخرك (وروحت سندت البت وعدنان قام) تعال نوديها بيتك ونروح المستشفي علشان كتفك
عدنان : ولا مستشفي ولا بتاع تعال بس نروح الاول
(مشينا وطلعنا البت نيمناها ف الاوضة وعدنان طلع شنطة كدة فيها ادوات طبية فيها قطن وبنج وخيط وكدة خيط جرحو وانا باصص ومستغرب)
انا : انت خيطو ازاي احسن تكون عملت حاجة غلط يسطا تتبهدل
عدنان : عيب عليك يسطا انت ناسي ان جدي الدكتور **** وانا ديماً كنت بقعد معاه وكان بيعلمني واحنا ف الجبل ومش بيودي حد مننا مستشفيات
انا : طب لو كدة خش شوف لو البت فيها حاجة خيطها واعمل وشها ب الشاش والقطن احسن تموت ولا نوديها المستشفي
عدنان : من غير مستشفي انا هظبط الدنيا
(دخل خيط جروحها وحط لزق ع الجروح العادية بعد م طهرها وطلعنا انا اتصلت ب امي قولتلها هبيت عند عدنان .. ايوة عزيزي القارئ طالب اعدادي بيبات عند صحبو علشان امي عارفة علاقتي انا وعدنان وساعات هو كمان بيجي يبات عندنا وامي الي بتقولو علشان هو قاعدف البيت لوحدو)
عدنان : بس كدة تمام تناملها شوية وتصحي فل
انا : الحمدلله انها عدت ع خير
عدنان : الحمدلله .. هطلع انا انام فوق وانت نام ف الصالة هنا علشان لو صحيت تلاقي الي تسالو
انا : ماشي روح
(نمت وصحيت الصبح بدري كدة ع الساعة ١٠ ومروحناش المدرسة طبعاً البت كانت لسة نايمة وعدنان نايم نزلت جبت فطار وطلعت صحيت عدنان وفطرنا وخلينا فطار البت لوحدها لحد م تصحي وقعدنا نهري ف اي كلام انا وعدنان لحد م هي صحيت طلعت من الاوضة لقيتنا ف وشها)
البت : (بخوف) انتو مين واية الي جابني هنا والا هصوت الم عليكو الناس
عدنان : ههه شوف يعم خيراً تعمل شراً تلقي
انا : اقعدي بس وهدي نفسك احنا مش عايزين منك حاجة م انتي قدامنا طول الليل معملناش حاجة ولا جينا جمبك هنعمل دلوقت وانتي فايقة ؟ اقعدي وهفهمك علشان انا عايز افهم منك برضو
البت : (بقلق)تفهم ايه وبرضو انتو مين وايية الي جابني هنااا
انا : م توطي صوتك ف اية عايزة تغوري غوري احنا بني آدمين لقينا شوية عربجية هاتكينك ضرب اتخانقنا معاهم ودة متعور بسببك وجبناكي هنا وهو الي مخيطلك اديكي عرفتي احنا مين وجيتي هنا ازاي والباب قدامك عايزة تطلعي اطلعي متاكليش دماغنا
(جريت ع الباب ومشيت)
عدنان : مش كدة يسطا اكيد قلقانة حقها برضو
انا : يعم دي هتعلي صوتها وتعملنا مصيبة سودة لو حد سمع خليها تروح مكان م عايزة
عدنان : بس الصراحة لله ياد يصقر البت قمر ولبسها شكلو قمر ومحترم
انا : فعلاً بس فكنا اهي مشيت وخلصنا
(بعد شوية من الكلام بيني وبين عدنان الباب بيخبط وانا قمت فتحت لقيتها هي)
انا : مش هنخلص .. اية الي رجعك
البت : انا اسفه بس ف مشكلة كملو جميلكو معايا والنبي واقفو جمبي
انا : خشي طيب نتكلم جوا مش ع الباب علشان الناس
(دخلت وقعدنا)
عدنان : دي رجعت تاني يعني
انا : استني بس لما نشوف .. ها اية المشكلة علشان نقفل الليلة دي
كدة الجزء التالت خلص ودة طويل عن باقي الاجزاء علشان خاطر الي بيقول الاجزاء صغيرة اتمني تكون عجبتكو وياريت الي يقراها وتعجبو ومش عايز يعمل تعليق يحط لايك بس علشان اعرف انها
عجباكو واكمل فيها والقصة بكلمها ديماً ف التعليقات مش ف مكان تاني💙
وبس كدة يصحبي لو انت وصلت لحد هنا فأنت رايق فشخ يعني لان دة آخر جزء ف السلسلة والقصة كلها هو قصير وفيه سكس كتير بس دة اصلاً مكنش هيبقي جزء كان المفروض التامن والتاسع يدمجو مع بعض ويكونو جزء تامن واحد بس مش اتنين بس انا لما اتاخرت ف تنزيل الجزء ومكنتش لسة خلصتو كدة قسمتو ونزلت التامن امبارح والتاسع انهاردة 💙