اسف علي التأخير بس معلش مشغول شويه وغير كدا بحاول ارتب احداث جديده ف باخد وقت ف معلش استحملوني😢
وقفنا الجزء الي فات لما مصطفي كان بينيك ساره وتليفونه رن
مصطفي: الو مين معايا
شخص: الحق يمصطفي مامتك كانت ف المدرسه وقعت من علي السلم و ايديها رجليها اتكسرت وهيا دلوقتي ف المستشفي
مصطفي( وهو مصدوم): مستشفي ايه بسرعه
شخص: مستشفي ***
مصطفي : طيب انا جاي حالا
ساره: في ايه مصطفي
مصطفي: امي وقعت من علي السلم وهيا دلوقتي ف المستشفي البسي انتي وروحي وانا هروحلها
ساره: لاء انا هاجي معاك
مصطفي: علشان متتأخريش علي البيت ويعرفوا انك مكنتيش ف المدرسه
ساره: خلاص ماشي بس ابقا طمني عليها
(مصطفي رن عليا)
انا: الو ايه يخول عامل ايه رفعت راسنا ولا ايه
مصطفي: مش وقت هزار ي فهد امي ف المستشفي وانا بقالي ساعه واقف قدام شقتك عمال اخبط افتحلي يعم مش وقت هزار
اناذ: يسطا بتتكلم جد ولا ايه معلش انا مكنتش ف الشقه كنت بجيب حاجه بس دقيقه واكون عندك
مصطفي: ماشي سلام
ملك: في ايه يفهد
انا: مصطفي بيقول انك امك وقعت من ع السلم وراحت المستشفي
ملك بعياط: مستشفي ايه انا لازم اروحلها
انا: اهدي وامسكي نفسك شويه بس دلوقتي مش هينفع تيجي معايا علشان مصطفي ميشكش فينا
ملك،: طب وهنعمل ايه دلوقتي
انا: انا هروح لمصطفي دلوقتي وهنروح لامك المستشفي ونطمن عليها وهخليه يكلمك علشان تيجي
ملك: ماشي بس متنساش
انا: ماشي سلام
(بيني انا ومصطفي)
انا: هيا ف مستشفي ايه
مصطفي: مستشفي **
انا: طيب انا طلبت اوبر وهو جاي ف الطريق اهو
مصطفي : ماشي
واستناني حوالي٥ دقايق وكان جه اوبر وركبنا وروحنا المستشفي
انا: اي ي ميس مها الف سلامه عليكي
مصطفي(جري عليها يحضنها الف سلامه عليكي ي ماما
ميس مها: *** يسلمكوا يولاد انا بقيت احسن دلوقتي
انا: انتي قدها وقدود ي ميس
ميس مها: حبيبي يفهودي
انا: بقولك ايه ي مصطفي متكلم ملك تيجي علشان متتصدمش لما تعرف من حد غريب
مصطفي : اه صح هكلمها اهو
(بين مصطفي وملك ف التليفون)
مصطفي: الو ي ملك ازيك عامله ايه
ملك: ازيك ي صاصا
مصطفي: هقولك حاجه بس حاولي تمسكي اعصابك
ملك: خير في ايه قلقتني
مصطفي: بصراحه كدا امك كانت ف المدرسه ووقعت من علي السلم
ملك( عامله نفسها مصدومه وبتعيط بس هيا اصلا عارفه مني لما انا قولتلها): ايه بتقول ايه طب انتوا فين وانا جايه بسرعه
مصطفي: احنا ف مستشفي ""
ملك: طيب سلام انا جايه بسرعه
مصطفي : اوك خلي بالك من نفسك
(بيني انا وميس مها ف نفس الوقت الي كان مصطفي بيكلم ملك فيه )
انا: ايه بقا يبطل الكون وقعتي ازاي
ميس مها: بطل الكون ايه يولا يبكاش دانا عجوزه
انا: قطع لسان الي يقول عليكي عجوزه دانتي قمرايه وبطايه
ميس مها : هتفضل بكاش طول عمرك
انا: ولا بكاش ولا حاجه انا بقول الحقيقه
ميس مها: طب بس بقا علشان مصطفي جاي
مصطفي : ملك جايه انا هنزل استناها تحت
انا : طيب اوك وانا هقعد مع مامتك هنا
مصطفي : تمام
اول لما مصطفي نزل قوم قعدت جمب ميس مها علي السرير
انا: بقولك ايه ي ميس
مها: قول ي عيون الميس وبعدين ايه ميس دي انت مش لسا بتقول عليا بطايه قولي ي مها علي طول
انا: يعني مش هتدايقي لو قولتلك مها
مها: بينا وبين بعضينا اشطا قدام الولاد قولي ي ميس
انا: طيب ي مها ممكن اعملك مساج🙈
مها: احترم نفسك ي بكاش وبتقولها بس بمحن
انا: خلاص خلاص 🙃
مها: الا صحيح قولي المساج دا بيتعمل ازاي😍
انا: الست بتقلع كل هدومها وتنام علي بطنها والراجل بيقعد يدلك جسمها
مها: اه يوسخ عايزني اقلع 😁
انا: يبخت الي مها تقلع قدامه
مها : ولا يبخته ولا حاجه دانا حتي ملظلظه ومليانه ترهلات
انا: طيب متيجي نشوف
مها(بمحن): بس بقا علشان الولاد شكلهم جم
انا: طيب براحتك😁
اسف يجماعه انا كنت كاتب لحد هنا بس هقدر اكتب تاني لو حد حابب يكمل هديله الاكونت يكمل باي💔👋🏽