• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم فشخت طيز بنت خالي (1 مشاهد )

H

Hichem 31

ضيف
مرحبا أنا إسمي محمد و عمري 28 سنة و حكايتي كانت مع بنت خالي آلاء و عمرها 17 سنة ٫ و هي الكبيرة فإخواتها و بما أني كنت كل يوم عندهم كانت بتحبني كثير حتى أنا كنت بحب طيزها الملبن و صح رفيعة بس عليها طيز يجنن و بزاز زي حبة الليمون و كنت دائما بقولها كلام حلو و بتحجج بأي حاجة عشان ألمس طيزها و هي كانت عجباها بس بتعمل نفسها مش عاجبها و بيتهم كان عطول معجوق و مكنتش بستفرد فيها كثير لحد في يوم رحت لبيتهم و كانت هي و أخوها لوحدهم هي كانت بتوظب الهدوم و لما أخوها دخل ياخد شاور إتقربت منها و جلست بقربها و هي واقفة بتوظب الهدوم و رحت أخدتها في حظني و هي بتقولي لا يا مجنون احسن اخويا يشوفني و انا طبعا أعرف أن أخوها يطول لما يعمل شاور فقولتلها ماتخفيش و رحت واخدها على غرفة نوم أبوها و نيمتها على السرير و رحت حاطط إيدي على بزها و شفايفي على شفايفها و هي خايفة عادي عشان أول مرة و بعد ما ساحت خالص قلعتها تيشرت و البنطلون و رحت حاطط إيدي في كسها و هي بتقولي لا إلا كسي رحت قالبها على بطنها حاطط وسادة تحت بطنها عشان ارفع طيزها و رحت وضعت الفازلين على صباعي و على خرمها و دخلت صباعي في طيزها و هي بتوقلي حرام عليك انا خرمي ضيق مش حقدر و أنا بقولها إسترخي و سبيلي حالك و رحت مدخل صباعين و هي بتصوت و بعد ما خرمها توسع رحت منزل بنطلوني و لما شافت زبري برقت عينيها و قالتلي لا مش ممكن يدخل زبرك كبير بيعورني رحت حاطط فازلين على زبري و حطيت رأسه على خرمها و هي سايحة و خايفة في نفس الوقت رحت مدخل رأسه و هي حاولت تبعد بس أنا كن ماسكها من وسطها كنت يدخله براحة وهي اااااح ااااااي لحد مدخل كله تركته شوية لحد تاخد طيزها عليه بس طيزها كانت سخنة أوي و بقيت ادخله لآخره ثم خرجه كله لحد ما جابت مرتين و أنا بقيت على آخري مدخله كله و أنا بجيب في طيزها و مليتها لبن و كنت عورتها في خرمها حتى كان في ددمم مع اللبن بيخرج من خرمها قالتلي انت عورتني بس زبرك حلو أوي من شاني يا حبيبي متحرمنيش منو تاني و ذي كانت أول مرة بنيك بنت خالي و حبيبتي آلاء بس مش آخر مرة .
اذا عجبتكم قصتي ، اعملوا تعليق و انتظروا البقية في قادم الأيام
 
  • أحببته
  • أعجبني
التفاعلات: Tchernobel و نجم الشرق
T

Tchernobel

ضيف
مرحبا أنا إسمي محمد و عمري 28 سنة و حكايتي كانت مع بنت خالي آلاء و عمرها 17 سنة ٫ و هي الكبيرة فإخواتها و بما أني كنت كل يوم عندهم كانت بتحبني كثير حتى أنا كنت بحب طيزها الملبن و صح رفيعة بس عليها طيز يجنن و بزاز زي حبة الليمون و كنت دائما بقولها كلام حلو و بتحجج بأي حاجة عشان ألمس طيزها و هي كانت عجباها بس بتعمل نفسها مش عاجبها و بيتهم كان عطول معجوق و مكنتش بستفرد فيها كثير لحد في يوم رحت لبيتهم و كانت هي و أخوها لوحدهم هي كانت بتوظب الهدوم و لما أخوها دخل ياخد شاور إتقربت منها و جلست بقربها و هي واقفة بتوظب الهدوم و رحت أخدتها في حظني و هي بتقولي لا يا مجنون احسن اخويا يشوفني و انا طبعا أعرف أن أخوها يطول لما يعمل شاور فقولتلها ماتخفيش و رحت واخدها على غرفة نوم أبوها و نيمتها على السرير و رحت حاطط إيدي على بزها و شفايفي على شفايفها و هي خايفة عادي عشان أول مرة و بعد ما ساحت خالص قلعتها تيشرت و البنطلون و رحت حاطط إيدي في كسها و هي بتقولي لا إلا كسي رحت قالبها على بطنها حاطط وسادة تحت بطنها عشان ارفع طيزها و رحت وضعت الفازلين على صباعي و على خرمها و دخلت صباعي في طيزها و هي بتوقلي حرام عليك انا خرمي ضيق مش حقدر و أنا بقولها إسترخي و سبيلي حالك و رحت مدخل صباعين و هي بتصوت و بعد ما خرمها توسع رحت منزل بنطلوني و لما شافت زبري برقت عينيها و قالتلي لا مش ممكن يدخل زبرك كبير بيعورني رحت حاطط فازلين على زبري و حطيت رأسه على خرمها و هي سايحة و خايفة في نفس الوقت رحت مدخل رأسه و هي حاولت تبعد بس أنا كن ماسكها من وسطها كنت يدخله براحة وهي اااااح ااااااي لحد مدخل كله تركته شوية لحد تاخد طيزها عليه بس طيزها كانت سخنة أوي و بقيت ادخله لآخره ثم خرجه كله لحد ما جابت مرتين و أنا بقيت على آخري مدخله كله و أنا بجيب في طيزها و مليتها لبن و كنت عورتها في خرمها حتى كان في ددمم مع اللبن بيخرج من خرمها قالتلي انت عورتني بس زبرك حلو أوي من شاني يا حبيبي متحرمنيش منو تاني و ذي كانت أول مرة بنيك بنت خالي و حبيبتي آلاء بس مش آخر مرة .
اذا عجبتكم قصتي ، اعملوا تعليق و انتظروا البقية في قادم الأيام
Hichem 31تسلم على القصه الجميله كمل
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل