• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس فوق السحاب | السلسلة الثانية - حتى الجزء الثالث 27/3/2022 (عدد المشاهدين 12)

Y

Yami Danshu

ضيف
ايييه ، ليييه ، صحاب عطلااانه علي ايييييه
ودي يا شطوووط وفي انتظار المزيد
 
  • أعجبني
التفاعلات: Crasco, R3D, AhmesdSimo و شخص آخر
ا

الجمد

ضيف
عاش معا انك بصمت في اخر السلسله الاوليه
 
  • أعجبني
التفاعلات: Crasco، R3D و AhmesdSimo

⚔El King⚔

ضيف
يابنى الجديد امته انا مستنى من اول امبارح
 
  • أعجبني
التفاعلات: Crasco، R3D و AhmesdSimo
ا

انا اللي عايش بمزاجي

ضيف
كنت متوقع الخطه دي تسلم دماغك
بس ادريانو مش هيسيبك بعد كلام مغاوري عليك انك دماغك مش سهله
 
  • أعجبني
التفاعلات: Crasco, R3D, AhmesdSimo و شخص آخر
ا

احمد ماهر¹

ضيف
الجزء الجديد فين
 
  • أعجبني
التفاعلات: Crasco, R3D, AhmesdSimo و شخص آخر
M

Magdy66

ضيف
اى ياعم الجزء الجديد امتا
 
  • أعجبني
التفاعلات: Crasco, R3D, AhmesdSimo و شخص آخر

⚔El King⚔

ضيف
ياعم خخخخخخ اى ياعم انت جاى تقفل على حتة بنت متناكة
معلش يارجاله الدماغ مش رايقه اكتب كتير زي الاول بس بنحاول اهو

الجزء الثاني ...

"خدنا فلوسنا ورجعنا مصر بطياره واول مانزلنا ع الارض موسي وطي سجد وباس الارض"

انا : انت ايه يابن المتنااكه مافيش انتماء لدوله؟

موسي : امريكا الي عملتني بس مصر الي كبرتني برضو المهم هنعمل ايه جيبنا ناهيتها كدا؟

انا : موسي ياحبيبي انت لما تكون ناجح وبتعرف تتصرف تبطل ليه؟ ماتقول حاجه ياجو

يوسف : تفكيره غيرنا هو اكتر واحد قافش

ابراهيم : وجهة نظر تحترم حد يجيب سجاره عشان خرمان نيييك حبيبي ياعم مغاوري مش عارف ليه بيقولو عليك شمال

مغاوري : عشان انا شمال

ابراهيم : وجهة نظر تحترم هي السجاره دي طعمها شاي بلبن ليه كدا

انا : يبقي حنيت لعم سعيد يلا بقي نطلع نقسم الفلوس بالعدل انت ياموسي قولتلك هتاخد ال60 مليون صح

موسي : لما كنا هنبيع ب100

انا : كسمك مغاوري واشرف دخلو فيها

موسي : بتثبتني يعني؟

انا : هعزمك علي مانجا

موسي : من عند فرغلي؟

انا : وكبده من البرنس

موسي : خد ال60 مليون كمان مش عايزهم

انا : خليهملك هات بيهم لبس للعيال

موسي : ياجدع تسلم

"طبعا بعد الي عملناه في مازن سافر ومش هيعرف يبص في عين حد بس انا اديتله فلوسه عشان يعرف يرجع ينتقم وانيكه تاني برضو"

انا : طب يلا نحتفل ع الضيق بقي عازمكو علي هيدايه

يوسف : ده كتير عليا يابيه

انا : ياحبيبي مافيش حاجه حرام تكتر عليك

يوسف : طب انا عايز انيك

مغاوري : لف وانا اديك

انا : لو رميت افيه تاني هرجعك السجن

مغاوري : لا لا انا اسف

انا : ومن النهارده انا الي هسوق المركب دي يعني انا الريس وانت ياعم مغاوري هتاخد ايه انا هديك ال2 ونص الي نصبنا عليك فيهم انت معملتش حاجه يعني ولما هحتاجلك هكلمك

مغاوري : مش فارق معايا كدا كدا فلوسكو دي شوية فكه

انا : كسم المليارات الي مقويه قلبك دي ماشي ياعم شوف بقي انت رايح فين وكلو بقي بيتك بيتك ونتقابل بالليل

"كل واحد روح وانا ماشي لقيت موبايلي بيرن"

انا : اييه ياروحي

شهد : و****؟ انت جزمه كل ده انت فين يا استاذ

انا : يابنتي كنت برا مصر

شهد : اه وطبعا رجعت وانا ولا علي بالك

انا : و**** ياشهد انا لسه ماروحتش بيتنا حتي

شهد : وحشتني اووووي

انا : وانتي كمان وحشتيني يامكنه

شهد : كداب

انا : ليييه

شهد : عشان ولا فكرت حتي تكلمني ع الواتساب

انا : يابت انا كنت في حته مفيهاش نت اصلا

شهد : انت حتي مقولتليش مسافر فين اعرف من داليا يعني ينفع؟

انا : كنت في الكويت ياشهد وجت خطف و**** وماحدش يعرف ماقولتش غير لابويا

شهد : ماشي ياخالد

انا : ايه ياقرطاس النكد مالك هقابلك بكرا وعاملك مفاجأه كمان عشان وحشتيني اووووي

شهد : بجد وحشتك؟

انا : احلفلك بايه ماعنديش اغلي منك وغلاوتك عندي وحشتيني

شهد : وانت وحشتني اووي ياحبيبي

انا : اتثبتي بالسهوله دي؟ سلاام يابنت الاهبل

شهد : باي

..

انا : ياااااه لقد عندنا الي الديار "موبايلي بيرن تاني" انا ايه الي جابني ، الوو

فرح : يا اهلا يا اهلا

انا : يااااه فروحه ازيك وحشتيني نييييك

فرح : يابن الجزمه مش قولتلي هتاخدني معاك؟

انا : انتي فين

فرح : انا عندي درس

انا : طب افكسيه وتعالي الشقه الي كنا فيها المره الي فاتت ومش هنيكك متخافيش انا مش قادر وبصراحه نايك اول امبارح حته امريكاني بنت متناكه مش عايز اخلي زبري ينساها بالسرعه دي

فرح : هههههه يبني مافيش بعد البلدي

انا : عندك حق و**** دي بتقولي من فضلك نيكني

فرح : قصدك please fuck me

انا : لااا بتتكلم باللغه العربيه وبتقولي من فضلك نيكني اسرع يافتي زوجي قادم

فرح : هههههه بتنيك واحده مدبلجه

انا : اه بوقها بيتحرك 3 مرات وبتقول اه واحده ماتبضنيناش بقي هتيجي ولا اروح علي بيتنا وانام؟

فرح : طب ماتيجي تاخدني

انا : انا اصلا معييش العربيه وهركب اوبر ومعايا شنط هتقعد جنبي فا كسمك خاالص اركبي اوبر وانا هديكي الفلوس لما تيجي وهروق عليكي نيييك

فرح : لو كدا ماشي عدي هاتلنا نص كفته عشان جعانه نيييك

انا : وانا و**** هجيب كيلو يلا سلام

"قفلت مع فرح وركب اوبر وشنطتين الدولارات كبار نييك قعدتهم ع الكنبه ورا وشنطة هدومي الي معرفش خدتها ليه فوقهم وخليته عدي علي الكبابجي جيبت الاكل وخدت الشنط وطلعت للدور الرابع وكسم الصراع الي انا فيه الشنط تقيله نيييك كان لازم اقولهم يمشو يعني دخلت وركنت الفلوس في الخزنه لحد مايجو بالليل ونقسم ومافيش 10 دقايق فرح خبطت"

انا : ياااااه وحشتيني نييييك "وبحضنها وبوستها بوستين ولقيتها بتبوس التالته" خخخخخ خلاص ياخالتي هما 2 بس

فرح : ياعم وحشتني ****

انا : وانا كنت مهاجر بكسمك ده هو شهر

فرح : ومخدتنيش ليه بقي مش قولتلي هتاخدني

انا : خشي بس ونتكلم بعد ماناكل عشان مفرهد نييك "دخلنا كلنا وشربنا كوبايتين بيبسي"

فرح : السلطه دي جامده نيييك

انا : والكفته مش جايه معاكي سكه

فرح : اسكت بقي عشان بطني بقت بلونه قولي بقي

انا : اسكت ولا اقولك

فرح : لا قولي

انا : هاا

فرح : ماخدتنيش معاك ليه

انا : مانا كنت مسجون شويه كدا اخدك معايا تتسجني؟

فرح : مسجون !!

انا : اه و**** كنت بعمل مصلحه كدا في السجن

فرح : مصلحة ايه؟

انا : كنت ببرئ واحد لابس اعدام متساليش ازاي بقي مش قادر ارغي المهم ان حوار السفر ده خلص في 4 ايام رايح جاي وجيت النهارده حتي لسه مانمتش

فرح : ياحرااام

انا : الشاي في المطبخ علي ايدك اليمين وانتي داخله والسكر جنبه قومي اعمليلنا كوبايتين عشان هروقك زي ماقولتلك "وغمزتلها"

فرح : لااا مش قاادره

انا : يابت انتي دماغك علي طول حادفه شمال كدا؟ ياست حاجه تاني قومي اعمليلنا شاي "دخلت فرح تعمل شاي قومت جيبت 20 باكو وحطيتهم في شنطها وجت" اييه بتعملي شاي علي شمعه

فرح : يبني الشاي ده احساااس هات سجاره عشان احس بيه بقي

انا : احلي مسا علي فخادك بس بطلي بكاسه بقي انتي معاكي علبه في الشنطه

فرح : لا دي كلوباترا وانت بتشرب ميريت وبعدين ثواني انت بتفتح شنطتي ليه

انا : افتحيها كدا

فرح : "فتحت الشنطه" احااا ايه دول

انا : دول 20 باكو اوعي حد يشوفهم معاكي وكل ماتخلصيهم ليكي زيهم

فرح : ده بمناسبة ايه

انا : انك صاحبتي وماينفعش تبقي فقيره عويله وانا مليونير عيب و**** ياكابتن

فرح : حيث كدا ماشي

انا : ايه ده مش تقولي خليهم ومش هينفع اخد فلوس منك وبتاع واقعد اقنعك

فرح : لاا انا مقشفره هات بقي ال50 جنيه الي دفعتهم لسواق اوبر

انا : ايه ده؟ بقولك ايه ماتيجي نريح في الاوضه شويه

فرح : هتاخر

انا : رني علي ابوكي قوليله عندنا مراجعات وقدامي للساعه 8 كدا

فرح : انت عايزه ينيكني؟

انا : حقه بصراحه ببزازك دي

فرح : طيب اصبر اشوفه ، الو ايه يابابا

سعد : (ابوها) ايه انتي فين يابت انتي

فرح : انا في الدرس كنت بكلمك عشان اقولك اني قدامي للساعه 8 كدا النهارده

سعد : انتي هتستعبطي؟

فرح : لا يابابا استعبط ليه تاخد تكلم المستر طيب؟

سعد : لا خلاص ماتتاخريش بس

فرح : حاضر سلام

انا : ايه ده شربها عادي

فرح : اساليب الاقناع يبني

انا : طب تعالي نريحلنا حبه كدا

"دخلنا ع السرير فرح قلعت السويت شيرت وكانت لابسه تيشيرت بنص كم كدا تحت قومنا نازلين تحت البطانيه وخدتها في حضني"

فرح : تعرف ياخالد

انا : لا لسه هعرف اهو

فرح : انا ببقي مرتاحه وانا معاك اوي

انا : وانا كمان انتي بس لولاش شرموطه شويه كان زماني حبيتك

فرح : انا مش شرموطه ياخالد

انا : ياست عارف بس بزك كبير اوي مش صالح للارتباط هههههه بهزر معاكي في ايه انا فعلا برتاح معاكي وانتي مميزه عندي خلي بالك بس مش احنا الي نبقي حاجه يعني هفهمك انا بحبك ومش هبعد عنك بس شهد هي الي بشوف فيها ام عيالي

فرح : انا فتحت معاك حوار انك تبقي بتاعي انا بس برتاح معاك وحساك جزء من حياتي

انا : وانتي كمان حته من راس زبري "قومت واخدها في حضني" يابضاني بقي لما تتخطبي ولا تتجوزي ويجي عيل خول يخليني معرفش اقعد معاكي

فرح : لا ما انا هتجوز عيل خول عشان اقعد معاك

انا : قد الدنيا قربي بقي ماتبقيش بضان

فرح : اقرب فيين تاني

انا : بس كدا

فرح : عايزاك

انا : قولي عايزه ايه هو في حد معانا؟

فرح : لا عايزاك تنيكني

انا : مابلاش النهارده

فرح : ليه؟

انا : يعني هيبقي كل مره انيكك شكلها وحش يعني

فرح : لا متخافش نيكني وهعمل عبيطه

انا : خليكي طب في حضني شويه

فرح : حاضر "ودخلت ايدها تلعبلي في زبي"

انا : اااه يابنت اللبوه هو ده الي حاضر

فرح : ششششش سيبني انا اتحكم النهارده

انا : طب اتحكمي بس لو معرفتيش هلفك واقعد ارزع في كسمك انا بقولك اهو شيلي بقي البطانيه بنت المتناكه دي

فرح : اهي "وقامت منزله البنطلون بتاعي قام زبي منطور في وشها"

انا : معلش هو بس كان محبوس وماصدق

فرح : ششش "نزلت خدت زبري في بوقها وقامت تافه عليه وبتضربلي عشره بايدها وبتشفط في بضاني وبصوت هادي نيييك " ايه رايك

انا : خخخخخ كملي لاقوم انيكك "قامت واخده زبري في بوقها بتنزل تاخده لحد زورها وتيجي عند الراس تشفطها الحركه دي بتزغزغني نيييك" يابنت المتنااكه انتي لسه شايفه فيلم سكس وبتطبقيه معايا

فرح : ششششش

انا : مش حافظه غيرها ولا ايه

"لقيتها لفت وركبت فوقي 69 وكسم المص بتاعها قومت واخد كسها بلساني براحه بدل مالساني يخش وافتحها والبس مصيبه روحت بالل ايدي وحاطط صباعي في خرم طيزها وبلحسلها قامت مره واحده شايله زبري من بوقها حاطاه بين بزازها وانا قعدت انيك فيهم"

فرح : ااااه خالد برااحه سيب كسي طيب

انا : ششششش انتي فاكره انك هتسوقيني بجد هتهيجي ومش هتعرفي تكملي اخرسي بقي

فرح : اااه نيك بزازي انا شرموطه ياخالد انا شرموووووطه

انا : هتفضحينا ياشرموطه في ايييه

فرح : براحه عليا ياخالد انا هجييب هههججييب "وجابت وانا مسيبتش كسها برضو وفضلت زي ما انا بنيك في بزازها ونفس كل حاجه وهي بتفرفر وانا هيجان نيك قامت واخده زبري في بوقها وفضلت انيكها في بوقها وهي بتتاوه وهي بتمص قومت جايب في بوقها وبلعتهم" حلوين اوووي

انا : خخخخ لسه الي جاي احلي تعالي "قومت قالبها علي بطنها ورازع زبري في طيزها"

فرح : ااااه براحه ياخالد طيزي لسه مخدتش عليه

انا : اخرسي ياكسمك "قومت رازعها كفين تلاته علي طيزها بسرعه ونازل رزع فيها"

فرح : ااااه نيكني اجمد "وبتصرخ وحرفيا مبقيتش نيكه بقت خناقه" خخخخخ اااه افشخني بزبرك احااااا مش قااادره

انا : "نزلت علي قفاها بوستها فيه جامد وروحت رايح علي كتفها عاضضها عضه بنت متناااكه" استحملي بقي ياشرموطه

فرح : مش قاااادره "وبتجيب تاني روحت قالبها علي ضهرها ورافه رجل علي كتفي وفضلت انيك فيها وامص في بزازها وهي قالبه عنيها وفاقده الوعي تقريبا" ااااه طلع كسمي انا شرموطه وبنت متناااكه احااا براااحه انت بتاكل بزازي

انا : اسكتي يامتناك اتناكي وانتي ساكته "قعدت ع الوضع ده شويه" انا هجيب

فرح : جيب في طيزي "قومت جايبهم في طيزها" احاااا افرااج

انا : ههههه ايه الهيجان ده كلو انا كنت هجيب بازوكا واضربها في طيزك لو قعدت اكتر من كدا

فرح : لااا كفايه كدا

انا : طب الساعه لسه 5 تعالي بقي ننام شويه وبعدين ابقي انزل اروحك

فرح : وانا كدا؟

انا : ع الاساس اننا كنا بنلعب فيفا

فرح : خلي بالك انا لعيبه نيييك بس بلعب بيس

انا : وانا كمان احاا كسم الجمدان اتعلمتيها فين

فرح : عندنا بلايستيشن في البيت بلعب انا وسعيد

انا : جاااامد انتي بقي تنسي اني قولتلك ننام وتعالي معايا القهوه ارقعلك

فرح : طب هقوم اتشطف كدا والبس

انا : خلصا نيك

"خدت فرح ونزلت روحت ع القهوه"

انا : عم سعييييد واحشني نييييك "وخدته بالحضن"

عم سعيد : وانت كمان ايه يبني الغيبه دي

انا : كنت مسافر برا شغل كدا

عم سعيد : وجايلي انت والحته

انا : ياعم حتة ايه دي صاحبتي عادي زي موسي وكدا انا خاطب اصلا المهم هاتلنا علي جهاز البلايستيشن قهوه سكيتو وشيشه وانتي هتشربي ايه

فرح : هاتلي بيبسي وشيشه لمون بنعناع

عم سعيد : ماشي ياعمهم

...

فرح : احا انا بلعب بالسيتي شوفلك فريق تاني

انا : بقي كدا؟

فرح : اه هو كدا حبيبي ياعم سعيد

انا : لا ماتستغربش هي معندهاش ددمم

عم سعيد : لو كدا ماشي حاجه تاني؟

انا : لا يابا سلامتك خلااص خدي السيتي هلعب باليوفي وهخلي ابو جونيور ينيكك

فرح : ههههاي ابقي قابلني

"بعد حوالي ساعه"

فرح : هااا هتبست

انا : هجلي منك يعني بس الي يشيل البيست يحاسب ع المشاريب

فرح : وانا موافقه

"قعدنا نلعب والماتش ممل ومقفول لحد الدقيقه 85"

انا : وديي بقيييي جووووولل يفعلهااا الدوووون القاااااااضيه ممممكننن

فرح : اقعد يابن الهبله

انا : لا ده انا مولود هنا حاسبيي ياكسها

فرح : مااشي المره الجايه هوريك

انا : ومالو يلا بقي هاتي انا احاسب عشان ميبقاش شكلي كلوت

فرح : طب ماتحاسب انت

انا : لااا انتي خسرتي

فرح : طب خد حاسب

"روحت حاسبت عم سعيد وخدت فرح ومشيت"

فرح : بس انت محظووظ فشخ ايه ده

انا : ابطالها لحد مانبطلها

فرح : ايوا ايوا

"روحت وصلتها ورنيت علي ابويا"

انا : عم علي عامل ايه

بابا : ايه عم علي دي يامنيوك انت

انا : خلاااص ياعم احنا اسفين المهم انا رجعت النهارده مصر بالفلوس وهبعتلك لوكيشن ع الواتساب تجيلي عليه

بابا : عديت منها؟

انا : عيب عليييك هو انا هجيبه من برا؟

بابا : معندناش حد مشي شمال

انا : بس دماغكو بنت حرام هستناك النهارده ومتقولش لماما اني جيت انا هروح بكرا

بابا : هو مين فينا ابو التاني؟

انا : ياعم انت عيب عليك اسمع مني بس

بابا : ماشي ياسيدي اجيلك امتي

انا : النهارده

بابا : امتي يعنيي

انا : دلوقتي

بابا : ماشي اقفل وخش ابعت

"دخلت بعتله اللوكيشن وبعته لاشرف يجي هو كمان وكلمت مغاوري وموسي وابراهيم وجو واتجمعنا كلنا"

انا : انا جمعتكو النهارده مش عارف ليه و**** بس الناس الاغنيه بيعملو كدا دايما واحب اعرفكو بابويا

بابا : للاسف

اشرف : للاسف ليه ياعمهم ده حتة عسليه ده العيال عندي في البيت ملهمش سيره غيرو

انا : انت مش متجوز اصلا

اشرف : قصدي علي فاطمه الشغاله وعمك سيد الغفير

انا : بااااس كفايه احب اعرفك ياعمنا طبعا انت عارف موسي ويوسف وابراهيم

بابا : اه بس فين موسي

انا : اهو ياحج لازق فيك

بابا : احااا هو ده موسي؟ ههههه مالك ياض بقيت خول كدا ليه

موسي : امريكا بقي ياعم علي واحشني نييك و****

بابا : لم نفسك ياخول عشان ماقولش كنت بتعمل ايه زمان

موسي : خلااص ياعم مش طالبه فضايح وسط الزملاء

انا : كان بيعمل ايه يابا وحياة امك

بابا : هات ودنك

انا : هههههههه احاااا في اعدادي وبتعملها علي نفسك وياريتها مياه حتي فضحتنا وسط المافيا وعالم الجريمه

موسي : ياعم قولتله ليه ده هيفضل قافشني

يوسف : عيب عليك انا الي هقفشك

بابا : بس ياخول منك له عرفونا بالناس التانيه

انا : اشرف بيه صاحب الفضل الكبير اوووي اوووي عليا بعد **** اني اوصل لمكانتي دي

بابا : يبني **** ايه انت ماشي شمال

اشرف : ابوك ده حتة سكره ياخلوده

انا : وده مغاوري بيه الي كن....

بابا : ماتمشيش مغاوري بيه دي

انا : قولت كدا و**** من الاول المهم ده مغاوري الي دخلت السجن عشانه

مغاوري : انت هتذلنا بقي

انا : والنهارده بقي هنقسم كل حاجه بالعدل عم مغاوري الارنبين ونص بتوعك القدام دول من جيبي انا

مغاوري : حبيبييي

انا : موسي طبعا ال60 ارنب واخد المزرعه كلها ابن اللبوه

موسي : مش هشتمك عشان ابوك قاعد

بابا : ولو شتمته هقوم انيكك

انا : جااامد وطبعا جوو الشيطان الي جرني للرذيله 20 مليون

يوسف : احاااااا هيغم عليااااا

انا : وهيما زيه ولاااا

ابراهيم : ايوا

انا : هتاخد 20 مليون

إبراهيم : اشطا ماشي

انا : منك لله ياجو ع الي بتعمله في الواد ده وعم اشرف هياخد 3 مليون

اشوف : ياعم **** يخليك ياعم

انا : لا دول عشان الطياره انت كنت قايلي هساعدك من غير مقابل بس اشطا ياعمهم باقي 44 ونص مارو طبعا هو مسافر ومقدرش يحضر هياخد 20 مليون ويتبقي 24 ونص دول بتوعي

يوسف : وانت تاخد اكتر مننا ليه

انا : قبطان المركب ياشوية مساعدين

يوسف : علي حق يارايق

انا : ايه يابا انت معانا

بابا : لا سرحان في حاجه كدا

انا : طب يلا بقي انا جيبتك عشان يبقي كل حاجه قدام عنيك هاخد الرجاله ونسهر شويه وهبقي اجي بكرا تعالي اوصلك

بابا : انت معاك عربيه؟

انا : ده انت قديم اووي يلا يااعم

"روحت وصلت بابا البيت"

انا : هاتها لماما بس واحده واحده عشان ماتتصدمش

بابا : لا امك دي قرص فايركتا وعارف هقولها ازاي

انا : راااايق سلام بقي

بابا : سلام

"روحت للرجاله قضينا السهره وطلعت بيتنا نمت وصحيت الصبح علي امي بتاكلني بالقلم"

ماما : يا اهلا يا اهلا بتااجر المخدراات

"انزل يبني بتتر النهايه خلي الناس تتشوق للجزء الجاي"

انجووي
 
  • أعجبني
  • مضحك
التفاعلات: Crasco, R3D, AhmesdSimo و شخص آخر

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل