• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس قصة مرات عمي اللبوة خليتني انيك نسوان العائلة (كاملة) قصة سكس محارم عائلي (1 مشاهد )

  • بادئ الموضوع ميدنايت
  • تاريخ البدء
م

ميدنايت

شايف نفسة في السكس
عضو
إنضم:18 فبراير 2025
المشاركات:64
مستوى التفاعل:6
نقاط سكس العرب
1,322
انا اسمي احمد وعندي 18 سنه ووالدي اسمه محمد وعنده 45 سنه كان طويل وعريض وجسمه رياضي وكان هيبه كل الناس بتحبه وتحترمه وتعمل له حساب وكان بالنسبه لي قدوه طبعا ونفسي اكون زيه لكن في يوم من الايام تغيرت نظرتي تماما ليه كان ليا عمان مسافرين واحد مسافر وسايب عياله ومراته هنا والثاني واخد عياله ومراته معاه عمي اللي سايب عياله هنا مراته كان اسمها نشوى وعندها حوالي 28 او 29 سنه كانت طويله وبيضاء وعيونها ملونين وكان جسمها رفيع حوالي 73 او 72 كيلو في الحدود دي وكان ما لهاش كرش كان خفيف وبزازها اكبر من متوسط وطيازها متوسطه لكن شكلها بيهيج وشقه عمي ده كان فوقنا في يوم وانا راجع ما كانش حد من امي ولا اخواتي في البيت قلت هطلع شويه على السطح عشان كنت زهقان ف و انا طالع سمعت صوت ضحك ومرقعه واهات عند مرات عمي وكان حد معاها فانا اتخضيت



بصراحه وكان في منور بيبص على شقتها انا رحت عند المنور ده في الدور اللي فوق بصيت وهنا اخذت اكبر صدمه في حياتي لقيت مرت عمي قاعده مقرفصها على ركبها وماسكه زب ضخم في ايديها وعمال تمص فيه انا ما كنتش شايف وش الراجل ده قوي و ما كنتش محدده كنت شايف بس حركته وهو عمال يضربها بالقلام على وشها وشد راسها جامد عشان يحشر ز** في بقها ويعمال يدخله ويطلعه وهي عمال تتاوه وتقول له بالراحه يا سي محمد مش كده وهو كان بيتكلم بصوت واطي ما كنتش مميزه طبعا انا كنت واقف بعيد وشايف طشاش فجاه قاعدت على زبره وايديه على ط** وعماله تتنطط على ز وتتصوت وتقول اه اه اه اه اه اه بالراحه يا سيد الناس بالراحه يا سيدي زبرك فشخني مش قادره زبرك كبير قوي عليا حرام عليك بقى اهدى وهو شغال عمال يرزع فيها بزبره وراح قايم واقف وكانت هي لسه ع زبره شايلها وعمال ينطقها ع زبره وهنا انا اتصدمت لما وش الراجل ده ظهر وبقي واضح اوي قدامي وشفت ابويا وهو اللي كان شايل مرات عمي وعمال يفشخ فيها
المهم علي ما استوعبت الموقف كان لسه عمال ينططها علي زبره وهي متشعلقه في رقبته وعمال يخبط جامد على ط** اللي كانت باينه ليا من بعيد انها احمرت من كتر ضربه ليها وابويا بيقول لها خد يا لبوه خدي في ك اهو لمش انت عايزه تتناكي في ك** انا هفشخه لك يا ش*****
مرات عمي : ايوه افشخني ايوه انا عايزك تفشخني افشخ مرات اخوك اللبوه انا لبوتك انت وبس يا سيدي



ابويا: انت ش***** مين يا ك* امك
مرات عمي انا شرمطتك انت انا ش***** سيدي محمد ابويا هاج اوي من كلامها وزود قوي في سرعة دخول زبه عمال يدخله ويخرجه جامد اوي وهي عمال تصوت اه اه افشخني بزبك الكبير ده انا بحبك قوي وبحب ز** افشخني ايوه بكل الوضعيات مش زي اخوك هو اخره وضعي ولا اثنين انا بحب زببرك قوي حتى لو اخوك هنا مش مسافر انا اخليك برده تنكني ما حدش بيكيفني غير زبك انت
ابويا راح رميها على السرير ونام فوقها وراح مدخله في ك* وماسك بزازها بايده الاثنين ومقربهم جنب بعض واخذ حلماتها الاثنين في بقه وعمال يمصهم ويعضعض فيهم جامد وهي تصوت تقول له بالراحه بالراحه على نشوى حبيبتك ابويا كان خلاص عايز يقوم من فوقها لكن هي شدته عليها وقالت له سيبه في ك ماليه سيبه انا احساسه عجبني قوي ابويا ما كدبش خبر وفضل نايم فوقها وزبره في ك* ما بيتحركش ونازل على شفايفها مص قطعها تقطيع وهي كان عمالة تتلوى تحته زي الافعي فرح ابويا مخرجه من ك* وقام من عليها وهي نزلت بين رجليه تمص زبره ابويا ماسك راسها وعمال يضغط بيها على زبره كان بيوصل زورها قام خرجه وهو كان مبلول من ريقا راح ابويا مسك بزازها وبعدهم عن بعض وتافف بينهم وقال لها حطي بين



بزازك الملبن ده يا كسمك
هي : اوامرك يا دكري وحطيته بين ب***** وقفلت عليه بيهم وابويا عمال يحرك زبره طالع نازل من ب***** وهي ضغطه علي زبره ببزازها وابويا مغمض عينه ورايح ف دنيا تانيه من المتعة وعمال يقول لها انت اكثر واحده بتمتع بيها من النسوان اللي بينيكها
انا هنا سرحت قلت احا يابا يعني مش مرات عمي بس لا ده في نسوان كمان ومرات عمي عارفه انا لازم بعد ما ابويا يمشي انزل لها واهددها واعرف ايه الموضوع فقت من سرحاني علي صوت ابويا بيتاوه من المتعة وبينطرهم بين بزازها وجاء له تليفون قام رادد وقال ماشي انا جاي اهو خلي مرات عمي انا هنزل عشان ورايا مشوار مهم لابس هدومه ونازل
انا طبعا كنت صورت جزء من اللي حصل
يتبع الجزء الثاني………..



لقراءة باقي فصول الرواية (أضغط هنا)
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل