• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس التحرر ماما والزبير الصغير (1 مشاهد )

M

Medone

ضيف
بعد اللى اصحابى عملوة فى ماما بقت الحياة مفتوحه والكلام بقى عادى بينا يعنى ممكن هى تدخل عليا وانا بضرب عشرة تروح دعكالى زوبرى او تنادينى اضربلها ٧.٥ لو اصحابى مش موجودين
البلكونة بتبص على شباك الجيران على اوضة ولد عندة ١٣ سنه اسمه على
ماما متعودة تطلع البلكونة الساعه ٢ الضهر وطبعا بتطلع بهدوم البيت على اللحم وحلماتها بتكون واقفة قدام الناس
فى مرة شافت على فاتح فلم سكس وبيتفرج وهى اعدت متبعاه لحد ما طلع زوبرة الواد صغير بس زوبرة ٢٠ سم ودى بتكون عند بعض الناس طفرات كدة
وهى شافتة وهو بيدعكة وزوبرة طالع لفوق وناشف جريت على اوضتى نادتنى وبتقولى تعالا بص
روحت معاها وبتفرج لقيت زوبر على وهو بيلعب فية
بصيت لماما قالتلى الواد دة لازم يركبنى
بقولها ازاى دة عيل قالتلى اتصرف روح اشقطهولى
وهو فى الفترة دى بيكون فى الشقة لوحدة واهلة فى الشغل
قومت رايح شقته وخبط علية طلع وطبعا زوبرة عامل خيمه فى البنطلون
سلمت علية وبقولة لو فاضي تعالا عندنا شوية طبعا هو استغرب واتكسف وقالى حاضر هلبس واجى قولتلة زى منتا كدة تعالا اخدتة ودخلت بيه البيت ماما كانت لبست قميص نوم اسود معرى بززها كلها يدوبك مغطى الحلمة وواصل لطرف كسها من تحت ولابسة كلوت فاتلة مطلع شفة من شفايف كسها برة
على شافها راح بص فى الارض
ماما قالتلة تعالا ياعلى مالك مكسوف لية
دخل وسلم عليها قالها ازيك ياطنط مورا
ماما بصت على زوبرة جوة البنطلون وبصتلى وضحكت
اعدت انا وعلى وماما جابت عصير وادتلو الكباية واعدت جمبة
اعدت تسالة عن المدرسة واصحابى وهو اعد يتفرج على بزازها وفخادها ووشة احمر من الهيجان وزوبرة هيفرقع فى البنطلون وعمال يقف لفوق وهو بيحاول يخبية مش عارف
ماما بتقولة مالك تعبان ولا اية وقالتلة عيزاك فى موضوع
بتقولو انا عارفة اللى انت بتعملة فى الاوضة عندك
قالها بعمل اية يا طنط وخاف
ماما حطت اديها على رجلة جمب زوبرة وبتقولو متخفش دى حاجه عادية انا بس عايزة اساعدك
بصلها وقالها ازاى
قالتلة مش دة بيوجعك وشاورت على زوبرة
قالها اة
قالتلة انا هريحهولك اية رايك
قالها ازاى
قالتلة هوريك وراحت مسكت زوبرة فوق البنطلون
الواد اترعش اوى وبصلى وهو بيدوخ من الهيجان
اخدت منة الكباية عشان متقعش
ماما طلعت زوبرة من البنطلون الواد زوبرة حجر وطويل وناشف وفية عرق كبير والطربوش شبة الشمسية والخورم واسع وعمال يخر عسل
ماما عضت على شفايفها وبتقولو زوبرك حلو اوى ياعلى الواد قالها شكرا ياطنط
ماما مسكتة باديها براحه الواد زوبرة بدا ينبض
وبدات تدلكه براحه اوى وتشد فية وتحرك صوبعها على الخورم وطبعا هو بيموت جمبها
وبيبص لبززها ماما بتقولو اية عجبوك الواد اتكسف
قالتلة متتكسفش منى اللى انت عايزة قولة
قالها اة عجبونى دول شبة بتوع سارة جاى
ماما ضحكت وقالتلة طب طلعهم اتفرج عليهم
الواد بصلى قولتلة اعمل اللى يعجبك
راح حط ايدة جوة القميص ومسك الحلمه وشدها لفوق رفع منها البز وراح مخرج فردة واعد يتفرج على شكلها وعجبة اوى بز ماما
قالتلة اية اول مرة تشوف بز قالها اة
قالتلة طب ارضع منه ودوق طعمة كدة
الواد مسكه بادية الاتنين وحط وشة فى البز واخد الحلمة فى بقة بيشفط فيها ويمص منها
ماما بتتوجع من المتعه وبتدعك زوبرة اسرع
الواد طلع الفردة التانية واعد يبدل عليهم وبياكل فيهم وهايج اوى ماما مسكت راسه ودفستها فى بززها واعدت ترجهم على وشة وتمسح عرقهم فية
بعدها خلتة يريح لورا بضهرة ونزلت تمص غى زوبرة
الواد اعد يتوجع وينهج من المتعه وماما بتاكل زوبرة وتضرب بيه وشها وعمالة تعضة من الطربوش وتلعب بلسانها فى خورم زوبرة والواد هيتجنن من الهيجان
على قالها طنط ممكن تعملى زى الفلم وتعمليلى برجلك ماما بصتلة وضحكت وبعدت عنه شوية وقلعت الشبشب ورفعت رجليها وحشرت زوبرة بين بطن رجليها واعدت تدلك فية ودعكه والواد بيتفرج على رجليها الناعمه ماما عرفت انها عجباة راحت رفعت رجل قدام وشة الواد مستناش ومسكها اعد يرضع صوابعها ويلحس بطن رجليها ويشرب عرقها
وماما دايسة على زوبرة برجليها التانية
بعدها ماما شالتة ودخلت بيه الاوضة ونيمتة على السرير وقلعته ملط وقلعت هى كمان
الواد مبحلق لكس ماما وبيتفرج علية اوى
ماما قالتلة اتفرج براحتك راح قرب منة واعد يلمسة ويفتحه يشوف شكله من جوة وراح حاطت صوبعه فى الخورم ماما اتوجعت والواد راح بصلها لفوق وخاف ماما قالتلة كمل متخفش
اعد يبعبص كسها وهى تتاوه وهو فرح وسرع حركه صباعه ماما طرطشت عسل على ايدة راح شايلها بسرعه ومستغرب وماما ضحكت
بعدها ماما نامت وفتحت رجليها وبصتلة قالتلة يلا عشان تنيك طنط
الواد وقف بين رجليها وهى راحت رافعه رجليها على كتفة
الواد صغير وجسمه رفيع اختفى بين رجلين ماما
ماما بصتلة وبتقولة يلا نيك طنط ياحبيبي الواد دخل زوبرة فى كس ماما راحت صوتت
بدا يدق فى كسها براحه وساند بايدة على بطنها وباصص على بززها وهما بيلعبو
ماما قفلت برجليها على ضهرة فعصتة بينهم واعدت تزقه عليها جامد
الواد قالها عايز اعمل فيكى حركه شفتها فى فيلم
ضحكت وقالتلة اعمل
راح واقف جمب السرير وشدها من شعرها اعدها على طرف السرير ورفع رجليها ولف دراعاته على فخادها وقالها تمسكه من رقبته
وراح شدها من على السرير ووقف بيها وهو رافعها على زوبرة
ماما استغربت ان الواد الصغير دة شايلها كدة والواد بدا يحركها وينطتها على الواقف وراح جى بيها جمبى وبيبصلى وبيقولى عمو انزل تحت طنط عشان كسها بينزل ماية عايزك تشربها
قولتلة حاضر ونمت تحتهم وماما كسها عمال يريل على وشي وانا بشرب
بعدها ركع على الارض ونيم ماما على بطنى وبضانة الناعمة بقت فوق وشي واعد ينيك جامد وماما لحمها بيترج عليا وعرق ضهرها غرقنى
الواد بدا يتوجع وراح نايم على ماما وزوبرة ضرب شلال فى كسها وماما بتصوت
الواد خلص وراح قايم لقيت لبنة الزيادة بيخر من كس ماما على وشي روحت شربتة
الواد لبس هدومه بسرعه بقولو مالك بيقولى عندى درس واتاخرت انا هروح بسرعه وسبنا ومش
وانا وماما بصينا لبعض وضح
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: انا توتو, Sissyass66, عمرو الزبير و 3 آخرين

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل