• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

مي الشرموطة | (1 مشاهد )

L

l[]n

ضيف
قصة فى منتهى الروعة شكرا على المجهود الكبير
 
  • أعجبني
التفاعلات: Alex_egy
M

Mada6666

ضيف
مشاهدة المرفق 48108


اول القصه احب اعرفكم
ع ابطال القصه

{مع اختلاف الاسماء
للمحافظة ع السريه }
مي مشهوره من ضمن
مشاهير التيكتوك وكمان ع الانستا
جسمها فاجر بزازها واقفه وعود فرنساوي
وانا جسمي رياضي وشكلي حلو يشيد يعني
المهم بدات القصه لما عملت تصميم لصوره وكان فيديو ليها وبعتهملها ع الانستا ع أساس أنها مش هترد ف الأساس بس استغربت لما لقتها عملت لايك ف اخر اليوم وقالت لي حلوين فشخ قولت ف عقلي دا انا الي نفسي افشخك😅 المهم قلتلها عجبتك فا انبسطت وسالتني انت منين قلتها من اسكندريه وانتي قالت التجمع وسالتني ع اماكن ف اسكندريه قلتلها حلوه وتنوري وكانت المفاجأة أنها بتقولي أنها جيه من التجمع تقضي اسبوع هي واصحابها البنات من غير اجوزهم قلتلها انتي متجوزه ودي كانت صدمه بالنسبة لي لان كنت مفكرها سينجل المهم قالت اه بس عادي يعني جوزي اوبن مايند ضحكت ف عقل بالي وقلت بيني وبين نفسي صباح الدياثه يا ابو عمو 😅😂وكمان بدل ما تبقي سنجل وتنكها ف طيزها بس اهي متجوزه ومفتوحة هتنكها ف كسها وطيزها😂 عرفت المعاد الي هتجي فيه بس هجمعها ازي قلتلها ع فكره انا مخدش رقمك اديتني الرقم قلتلها اتصل ولا جوزك عندك قلتلي هو عمتا مش هنا بس حتي لو موجود قلتلك عادي وكمان احنا بنتكلم مش بنعمل حاجه غلط فا اتصل وسمعت صوتها زبي وقف وولع من الو الي قلتها بلبونه كنت عوز اقولها ادخلوا وماطلعوش ياكسمك المهم اتكلمنا واتفقنا هنتقابل ف المعموره الشاطئ عندنا ف اسكندريه ف الفيلا بتاعها وننزل البحر علشان ايه مابتعرفش تعوم وانا من طبيعتي بحب الهزار والضحك وهزرت معها وقفلت وبعد ما قفلت سرحت ف صورها ع الانستا جسمها فاجر نيك زبي ولع عليها اكتر قلتله اهدي ياشبح عاوزين نشوف سكه نركب بيها الصاروخ دا وولعت چوب {سيجاره حشيش} وفضلت افكرلها وشغلت الدماغ عليها لحد ما وصلت أن هاهزر معها هزار وسخ و الي ميجيش ف الجد يجي ف الهزار نمت وصحيت تاني يوم لقتها بعتالي صور كتير نيك عوزني اعملها تصميمات ليهم من ضمن الصور صور بحر بيكني بقه ولحم كسمها فاجر لقتها بترن اول ما فتحت من غير ما اتكلم لقتها بتقولي كل ده نوم قلتها صباح الخير قلتلي بعتلك صور عوزك تظبطهم قلتلها منا شوفتهم بس ايه الحلاوه دي دا انا لو جوزك ماكونتش سيبتك ثانيه واحده قلتلي دا كلام كلكم بتقولو كدا ضحكت قلتلها بصي ع كف ايدك قلتلي مالو قلتها ف صباع قد التاني ضحكت وقالت لا قلتها بس كدا متقوليش كلكم لان انا لو فعلا جوزك كنت ال 24 ف ال24 مدلعك من فوق ومن تحت ضحكيت قلت طلما ضحكيت يبقي كسها مال 😂😂😂
قلتلها انتي لو قدامي دلؤتي باحلاوه اهالك دي هغتصبك قلتلي هتعملي اي يعني .
قلتلها هعمل كتير أولهم هبوسك من شفيفك العسل دي
وانزل ع رقبتك والحوار قلب لسيكس فون وهيا راحت معيا قلتلي نقطه ضعفي رقبتي دي ضحكت قلتلها رقبتك بس ضحكيت ضحكه لبونه وقلتلي انت سافل اوي ضحكت قلتها انتي لسه شوفتي سفاله
قالت ف اكتر من كدا قالتها اه أمال ايه قلتلي وريني ياسافل ............


ضحكيت ضحكه لبونه وقلتلي انت سافل اوي ضحكت قلتها انتي لسه شوفتي سفاله
قالت ف اكتر من كدا قالتها اه أمال ايه قلتلي وريني ياسافل ............
المهم بعد ماقلت كدا قلت يلا بينا ف اول صفحه من كتاب السكس فون بتاع نزلي شهوتي دا زب جوزي زي قلته 😂😂😂😂
انا: انتي بتعملي ايه كدا
مي: نايمه ع السرير
انا: لبسه ايه طيب
مي: عيب
انا: عيب ايه بس ماتقولي
مي :ضحكت😅 قميص نوم عادي يعني
انا: لبسه ايه تحتيه يابطه
مي: ☺️{بصوت ممحون} مش لبسه حاجه
انا:طيب القميص لونه ايه واستايله ايه
مي: لونه احمر وقصير فوق الركبه ورقبته واسعه
انا : {حمدي الوزير استايل 🍆} ياريتني جنبك دلؤتي
مي:كنت هتعمل ايه يعني
انا: كنت عملت كتير
مي :اعتبرني جمبك ووريني طيب هتعمل ايه
انا : قلتله هبوسك من شفيفك العسل دي وامصها واشفط لسانك دا الحسه وامصه
مي:{ تنهديه} اممممم وايه كمان
انا: وانزل ع رقبتك ابوسها وامصها واعملك احلا فروليه ف رقبتك من كتير المص فيها
مي:احححح كلامك سخني اوي ياسافل
انا : كملت كلامي عادي ولا اكني سامعها بس احححح الي قلتها وقفت زبي نيك عليها .
-وانزل ع بزازك الجامده دي وابوسهم وأمسك حلمه بزك الشمال ارضع منها شبه البيبي المحروم من بز أمه
مي: {اهات بلبونه مع تنهيد} اه اه اه براحه حلمه بزي مش قدك
انا : اول ما قلت كدا لقيت زبي بقولي مستني ما تتدخلني ف كس امها قلتله اهدي كدا سخن اللبوه تشبع من عسلها ياغبي 😅😅😂
مي : كفايه حلمه بزي وجعتني اوي مش قدره
انا : قلتلها بنزل ابوسك من بطنك وسوتك وبفتح رجلك وبابوسك من كسك وبمشي لساني بين شفايف كسك الوردي دا
مي : احححح اههه انا حاسه بيك اوي وانت بتلحس كسي عرفت منين أنه وردي اممممم
انا : بلحس ف كسك اوي وزي ما انتي حاسه بيه انا حاسس بيكي يالبوتي وحاسس اني شايف كسك قدامي {ريح الشرموطه ف الكلام وقلها اي هبد انا ولا حاسس بيها ولا بتاع انا حاسس بهيجان زبي ع بت المتناكه 😅}
مي:ماتدخلو بقه
انا : ادخلك ايه
مي :انت عارف بقه
انا: يالبوتي قولي دخل زبك ف كسي
مي:دخل زبك ف كسي يادكري
انا :بدخله اهو يالبوتي
مي:اه براحه كسي مش قدك اههههههه
انا: بدخله براحه اهو ياشرموطتي حلو كدا
مي : حلو اوي نيكني بقه مش قدره
انا :برزعو ف كسمك يالبوتي وبنيكك جامد اوي
....
{ مش كل النسوان بتحب الشيمه علشان ماتلبس جس نبضها الاول بالبوتي جيت معاك كمل لحد ما تسبلها هتحبك اكتر}
....
مي: نيكني ياروح قلب لبوتك وشرموطه افشخني
انا: نامي ع بطنك ياكسمك علشان افشخك اكتر
مي:حاضر نامت اهو ع بطني دخل زبك ف كس لبوتك
انا: اهو ياكسمك برزع زبي ف كسك جامد
مي :{شهقت} اهههههههههههه براحه مش قدره
انا : دا انا هفشخ كسمك دا يالبوه وانا بفشخلك كسك اوي بليت صعبي من عسل كسك وبدخله ف خرم طيزك
مي : اهههه بلاش طيزي بلاش طيزي
انا : بدخل صبعي ف طيزك اهو
مي:اهههههه ياطيزي مش قدره افشخ كسي وسيب طيزي
انا:هفشخلك الاتنين ياكسمك دا انا هشبعك نيك
مي: افشخني يادكري مش قادره
انا :بطلع زبي من كسك وبدخله براحه ف طيزك يالبوه
مي: اههههههههههه مش قادره بيوجع اوي طلعه طلعه اههه
انا:بزقه ف طيزك اهو اهو ياكسمك
مي:اههههههههههه براحه مش قدره
انا : بفشخلك طيزك وبفرك ف كسمك يالبوتي
مي:مش قادره هنزل هنزل هنزل اهههههههههه🔥💦
انا: وانا كمان هنزل ياكسمك ف خرم طيزك امممم🔥💦
مي : 😅انت فشختني
انا:بس ايه رايك
مي:جامد اوي وسافل نيك 🔥انت كدا وفشختني امال لو معاك ف سرير واحد هتعمل فيه ايه بس
انا: خليها مفاجاه يابطتي
مي:دلؤتي بطيتك من شويه كنت مطلع عين امي
انا:ضحكت😅 قلتها يلاناخد شور قالت اشطه
المهم قفلت معها وسرحت قلت ياديني هو ازي دا حصل
ما كونتش اتوقع أوقع البطل المهم قلت انقل شويه لسه ماوقعش دا يدوب اول سلمه ف برج المتعه
اخد شور ورجعت لقتها
مي: كل دا بتاخد شور
انا : المياه حلوه نيك كانت عوزكي وضحكت😅
مي: بس بقه ياسافل كل دا وماشبعتش
انا: عمري ما اشبع منك ياقمر انت
مي: عوزه اقولك ع حاجه مش عرفه حصلت ازي
انا : قولي
مي: انا معجبه بيك ونفسي ابقي ف حضنك اوي عارف انك اول واحد اتكلم معه كدا حتي جوزي مش بتكلم معه كدا
انا :كدا ازي يعني مش فاهم
مي:يعني زي الكلام الي قلنا من شويه ف العلاقه دي انا مش بقول كدا لجوزي هو آخره ينيمني ع ضهري ويدخلو ف كسي اول ما ابدا احس بزبه القي نزل وانقلب جنبي واداني ضهرو ونام وانا افرك ف كسي لحد ما أنزل شهوتي با ايدي
انا : هو عنده سرعه قذف ولا ايه
مي: ايوه ياروحي من اول ما اتجوزنا وهو كدا
انا : ماتقلقيش ياروح قلبي انا هدلعلك ع الآخر ومتخافيش انا من كتر ما بتأخر بزهق من النيك😂😂
مي:يابختها الي هاتتجوزك
انا : ضحكت 😅 قلتها يابختك انتي بقه كلها يومين ويبقه جواكي
مي: ضحكت 😅 ازي طيب انا صحابي جين معايا مش هينفع
انا: ما ممكن انيكك بعيد عنهم مش لازم ف فيلاتك يعني
مي :بجد انت عندك شقه ولا قاعد مع أهالي
انا: الاتنين عندي شقه وقاعد مع أهالي
مي : شقتك طيب بعيده عن المعمورة
انا : ضحكت 😅 مش بعيده اوي نص ساعه وتبقي عندي مي: فين يعني 🤔
انا:ف ميامي
مي :بجد دي جنبي خالص
انا: كدا اشطه اوي هستني اليومين دول يعدو بفارغ الصبر
مي : انا عوزه اجيلك دلؤتي وأشوفك قدامي
انا:تشوفني انا بس طيب وزبي
مي: ضحكت 😅 بلبونه اكيد طبعا نفسي اشوفه
انا : تحبي اورهولك
مي : ياريت 😊
انا: بعتلها صورتي الي ف البروفايل هنا وبعتلها باقي صوري وصور زبي موجوده كمان هنا ف سكس العرب
مي: احححح انت جامد نيك هيجتني عليك ياسافل
انا : ماتورتني صوره حلوه للقمر بتاعي طيب
مي:عوز تشوف ايه ياسافل
انا:عوز اشوف كل حته فيكي حته حته
مي: استنه طيب
اتاخرت شويه وبعد كدا لقيت الموبيل استقبل شويه صور وفيديو فتحت اشوف ايه ده ولقيت الي هيجني عليها اكتر ما هي ماهيجه أهلي لقتها زي ما امها جبتها عريانه نيك وجسمها ابن متناكه وهي عريانه وفتحت الفيديو أوله بتقلع واحده واحده وبترقص جسمها ولفت وقلعت الاندر وطيزها بقيت للكام وفتحتها بااديها وفضلت تلعب ف كسها وخرم طيزها ولفت وقلتلي عوزك تنكني اوي ياسافل وتبعبصني ف طيزي وتفشخني ...
شوفت الفيديو عدتو اكتر من مره
اتصلت بيها
مي :اختفيت فين
انا:ف جمال اهالك ياروح قلبي انتي
مي: عجبتك
انا:احاااا انتي عجبتني نيك وهيجتي دين امي فشخ
مي : انا هاحاول اعمل حوار لجوزي أن ياسمين صحبتي اتخنقت مع جوزها وهاخدها نغير جو ف اسكندريه لحد ما البنات تجلنا
انا : اشطه تمام بس لازم تظبطي مع ياسمين صحبتك علشان لو جوزك كلمها
مي : تمام استني هكلمها واجيلك
انا : اشطه تمام مستنكي
قفلت معها وفتحت الصور والفيديو الي بعتته اتفرج عليه تاني وتالت ورابع لحد ما اتصلت
مي : الو
انا:ادخلوا
مي : دخلو اوي 😅😅😂
انا: عملتي ايه مع صحبتك
مي: انا اخترت ياسمين لان انا موجبا معها كتير
انا:ازي مش فاهم
مي:يابني كانت بتروح هي وصحابها ف الفيلا بتعتي وتقول لجوزها نفس الحوار الي هقوله لجوزي
انا : اه انتي عرصتلها قبل كدة يعني فاعوزها تردلك التعريصه 😂😅😅
مي : هو الصاحب لي عند صحبه غير ايه
انا : نيكه وتعريصه وشهاده زور 😅😂
مي:ياسافل ماكونتش هقول كدا 😂بطل قله ادب
انا : ماشي ماشي لما اشوفك
مي : براحه بس انا مش حملك
انا : يابنتي انا مش عملك ماتقلقيش
مي : بعشقك
انا : بعشق امك
مي :😂😂😂😂 انا هقفل بقه علشان جوزي صوت عربيته بره
انا :اشطه تمام
قفلت وانا عمال افكر ف الأوضاع الي هنكها بيها
.........

قفلت وانا عمال افكر ف الأوضاع الي هنكها بيها
المهم شويه ولقيت رساله ع السناب بتقولي انا جيلك بكره
مردتيش قلت طلما سناب يبقي جوزها قريب منها لان مجرد مابشوف الرساله بتتمسح شوي نزلت قعد مع صحابي ع القهوه واليوم عدا ولقتها بتتصل
مي: وحشتني اوي ياروحي
انا:وانتي كمان وحشتني اوي ياقمر انتي
مي:بكره اول ما هاهصحا هكون عندك ياروحي
انا:ياريت ياروح قلبي امال جوزك فين
مي : نزل يجيب حجات وجي صوت عربيته بره شكله جي بسرعه أو نسا حاجه
انا : اشطه انا هنام علشان افوقلك ياقلبي
مي : نوم الهنا ياروحي
المهم نمت وطول الليل احلم بكس مي وطيز مي وحلوه مي جنينيت دين امي وصحيت تاني زبي وقف بيقولي صباح الخير انا جاهز اهو مش هكسفك 😂😂😂
لقيت رسايل كتير من مي ورنه كتير
اتصلت بيها
مي :كل ده نوم ياروحي
انا: صباح الخير يا قلبي فينك كدا
مي : انا دخله ع المعمورة
انا : بتهزري
مي: لا بتكلم جد سوف رنيت عليك قد ايه ومن امتا انا طلعت من بدري اصلا
انا:طيب تمام ابعتلي لايف لوكيشن طيب و هاخد شور واجيلك
مي:من عيوني ياقلبي
قفلت ودخلت خد شور واخد مفاتيح العربيه بتاعتي ونزلت مكملتش نص ساعه وصلت عند اللوكيشن وركنت العربيه ونزلت
و اتصلت
مي : ايه ياروحي فينك
انا:عند اللوكيشن ادخل
مي :بتتكلم جد {ببتكلم وهي جيه نحيه الباب وفتحت}
ابتسمت بكسوف وقلتلي ادخل دخلت قفلت الباب حضنتها ورحنا ف بوسه من غير ولا كلمه رفعتها ومشيت بيها وانا بمص شفايفها ونزلتها ع كنبه قدامي ف الوش ونزلت أمص ف رقبتها وهي تتنهد وتقولي ولعتني🔥 اوي
سبتها وقلتلها هي قوضه النوم منين 😅 شورتلي وقلت من هنا شيلتها ودخلتها جوه نسيت اقولكم البطل كانت لبسه ايه كانت لبسه قميص نوم اسود قصير وهي بيضه وعود فرنساوي زي ماقلت لكم يعني احا بالتيكت بتعها
نزلتها ع السرير وقلعتلها القميص لقيت تحته برا(حمله صدر) سواده وبانتي (كلوت)اسود نزلت بوس فيها ومص ف رقبتها وحضنتها وقلعتها البرا ونزلت رضع ومص وتفعيص ف بزازها برضع بزها الشمال وبفعص ف بزها اليمين وبعد كدا قلبت بقيت ارضع بزها اليمين وافعص ف الشمال ونزلت بلساني من بين بزازها لحد سويتها
بوستها ونزلت ع فخدها وبوست فخدها اليمين وبعد كدا الخد الشمال وهي راحه وغرقانه ف بحر المتعه
قلعتها البانتي (الكلوت) وفتحت رجلها وكسمها ف الحقيقيه كسم الصور ومشيت لساني بين شفايف كسها وسمعت احلا اهههههه دي ولا ايه احا ع الجمال وطعم عسل كسها السخن لقيت كسها بينزل حمم بركانيه ع لساني قمت وفتحت رجلها وفركت زبي بين شفايف كسها واهي بتقول اححححح اممممم بعشقك دخلته ف خرم كسها براحه لقيتها بتقولي اححححح سخن اوي
قلتلها دا كسمك الي مولع حاسس اني بدخل زبي الفرن بس احلا فرن يالبوتي وإحساس زبي وهو ف كسها زي ما يكون حاطط زبي ف طبق چيلي بس سخن كسم الاحساس الفاجر يانسونجيه
وفضلت ارزع فيها وهي ف عالم تاني مع احلي اهات منها
واحلا كلام وهي بيتقولي نيكني افشخ لبوتك وانا عمال افشخ ف كسها لحد ما طلعت زبي من كسها
مي:طلعته ليه مش قادره
انا:نامي ع بطنك
ونمت ع بطنها احا ف طيز حلوه اوي كدا
كسم جمال طيزها يانسوانجيه عليها طيز تغيظ وتستفيز اي زب هايج ..
دخلته ف كسها وهي نايمه ع بطنها ضامه رجليها
وبلعب ف خرم طيزها بصبعي بجهزه لزبي
وبفشخ كسها بزبي وهي اهاتها ماليه المكان
وبليت صبعي من عسلها ودخلته ف طيزها زامت وقالت اححححح
براحه ع طيزي
وانا برزع ف كسها بزبي فشخ طلعت صبعي ودخلت الاتنين
وسمعت احلا اهههه ياطيزي ف الدنيا
وهات عليه نيك ف كسمها بقه يانسونجيه
وبوسع خرم طيزها ولقتها بتصوت وتقولي هانزل مش قادره اهههههه اهههه ورجليها اترعشت نيك وقفلت رجليها فشخ وقمطيت ع زبي قمطه بت متناكه 🤭 حسيت اني زبي اتعصر وانا بنيكها وزبي معصور العصره دي لقيت زبي بينطر جوه كسها وسبت زبي جوها ونمت فوقها وطلعت زبي ممزوج بالعسل واللبن الطبيعي 🔥😅
حضنتها ونمنا شويه صحيت وهي مدينا ضهرها وزبي واقف بين فلقه طيزها فضلت اتحرك شويه بزبي بين فلقه طيزها وابوسها من رقبتها لقتها بتقولي ما شبعتش قولتلها مابتشبعش منك ياشرموطتي وبليت زبي قلتلها خليكي كدا اتني رجليك اوي المهم تنتها وهي ع جنبها فضلت ادعك زبي ف خرم طيزها وهي بتقولي بلاش طيزي بقه دخلت رأسه براحه اوي كانت بتدخل بالعافيه وهي بتوحوح ع الآخر زقته حته كمان لقتلها بتقوله اه طلعه ثبته ولا حركته ولا دخلته.
طلعته ودخلته قدها مرتين وثبته وفضلت كدا لحد ما دخل كله جوه طيزها وفضلت انيك في طيزها الضيقه لحد ما نزلت جوه طيزها طلعت زبي لقته ممزوج باللبن والدم من خرم طيزها
وشيلتها ودخلنا اخدنا شور وفضلنا ع هذا الحال لمده اسبوعين انيك فيها طول اليوم
القصص جيه كتير وهيبقي ف تفاصيل اكتر تابعوني وهنزلكم قصص واقعيه من سياق حياتي والي مريت بيه
رو
 
  • أعجبني
التفاعلات: Alex_egy
T

TIO

ضيف
حلو جو ان واحدة تسلم نفسها ببساطة كده وتلمح لدياثة جوزها من اول مكالمة :ROFLMAO:
 
A

Alex_egy

ضيف
حلو جو ان واحدة تسلم نفسها ببساطة كده وتلمح لدياثة جوزها من اول مكالمة :ROFLMAO:
هي حظوظ ف الاول والاخر لكن اهم حاجه هي الطريقة الي تتعامل م واحده بيها وهتسلم نفسها بكل بساطه لكن انت لو شايف أن دا مش سهل أو مستحيل أن واحده تعمل كدا احب اقولك كلامك دا نابع من مستوي قدوراتك الخاصه فا اكيد انا قدراتي الخاصه أعالي منك محتاج تغير من طريقتك أو اتعلم من القصص الجايه الي هنزلها
 
  • مضحك
التفاعلات: TIO
R

RYA

ضيف
حلوة القصة والسرد بتاعك جميل اتمنى تنزيل باقي اليوميات ويفضل تعمل يوميات مجمعة علشان الأعضاء ما توه فيها
 
ا

الخديوى

ضيف
ممتاز يا فنااااااان أحسنت وسلمت يداك...
مع خالص تحياتى...
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل