• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس شواذ والمثليين والشيميل نسوان الحارة فشخوا خرمي (عدد المشاهدين 3)

K

Kiko256

ضيف
اسمي رامي ٢٤ سنة من منيا القمح جيت القاهره علشان الجامعة بتاعتي و طبعا حاولت اشوف سكن الجامعة لوحدي لكن ملقتش غير مع طلاب و انا مكنتش حابب كدة و نزلت اكتر من مكان لحد لما سمسار كلمني أنه لقي شقي ليا في منطقة شعبية بس هو دة الحل علشان الأسعار تبقي مستريحة

و فعلا روحت المنطقة ديه و كانت حرفيا ترعب مع أن الساعة ٨ بليل مش وقت بخوف لكن سعر السكن أجبرني علي كدة كانت صاحبة البيت ست امها المعلمة سومية و كانت حوالي ٤٥ سنة جسمها مليان شوية و طيزها كبيرة و عندها بنت اسمها زينب ٢٤ سنة كانت مجننة الرجالة

اول ايام كنت لما انزل الصبح اشتري حاجة ارجع زبري دة واقف من مناظر العبايات البلدي و النسوان البلدي
و في يوم طلعت اشوف الدنيا من السطح عاملة ايه و كانت زينب بتنشر هدوم بجلابية بلدي تموت صدرها ظاهر منه و نص وركها ظاهر لحد ما زينب لحظت أن زبري وقف من التتنيح عليها بصت ليا بقرف و قالت اشكال وسخة بحق بصوت عالي... نزلت و كان عندي محاضرة حضرت نفسي و روحت

و لما رجعت بفتح باب الشقة لقيت سومية قاعدة علي الكنبة حطة رجل علي رجل و جمبها زينب و ست تاني شكلها مرعب.... سومية قامت كدة و قرب مني و قفلت باب الشقة و قالتلي انا مش اول لما جيت سكنت قولتلك ملكش دعوة بحد و خليك في حالك تقوم تضايق بنتي و ضربتني قلم و قعني علي الارض

لقيت الست التانية كان مسكتني و من شعري و انا اصوت لحد ما خدوني الاوضة و بدأت سومية تقولها ملط يا ام ابراهيم الست كانت أيدها نشفة و مش قادر اقاومها خالص قلعوني و نمت علي بطني و دخلت زينب قالتها الحلاوة جاهزة ياما


و بدأو يشيلو شعر طيزي و انا اصوت لحد لما طيزي بقت ناعمة جدا ام ابراهيم ربطت أيدي واره ضهري و خلوني وضع الدوجي و بدأت سومية تحط صباعة جوه طيزي و انا اصوت زينب تديني علي طيزي و تقولي استني يا خول خرمك ضيق صباع في التاني و انا اعصابي بتسيب

و سمعت زينب بتقول سبيني ياما انا ادخلها و لقيت خيارة بتدخل و تخرج في طيزي ام ابراهيم قالتلهم بس هو خرمه كدة جاهز للنيك الزبر في الشنطة خليه معاكم انا ماشية

و لبست سومية الزبر و بدأت تمشيه علي خرم طيزي و تدخل واحدة واحدة لحد لما كله بقي طيزي و انا مش قادر نيمتني علي بطني و طلعت فوقي و بقت تقولي مبسوط يا خول زبرك وقف من المتعة يا متناك بقيت شرموطة و زينب تزغرط لحد لما سومية قامت من فوقي و انا خلاص مش قادر فرفرت

انتظروا الجزء الثاني
 
  • أعجبني
  • أحببته
التفاعلات: jojo.khwal, غدر الناس, mmm2m و 6 آخرين
U

UwUnegga

ضيف
يبختك اتفتحت واحنا لسه version
 
  • أعجبني
  • مضحك
التفاعلات: 🌟نجم الموال🌟 و Kiko256
ف

فوفا

ضيف
ي ريتني كنت مكانك نزل الجزء التااني بسرعه بقا وخلي النسووان تنييكك جاامد
 
  • أعجبني
التفاعلات: Kiko256
K

Kiko256

ضيف
نزلت ليكم الجزء التاني مستني رأيكم لو حد يعرف ازاي ادمج الجزئين يقولي
 
  • أعجبني
التفاعلات: mido013
M

mido013

ضيف
ابعت
اضغط على الرابط الى فى الصورة الموجود فوق اول بوست فى القصة بتاعتك و هتدخل صفحة طلب الدمج اكتب طلبك ان يتم دمج قصتك اسمة الموضوع الموحد للتبليغات و الدمج و التعديل
 

المرفقات

  • image_2022-03-18_025730.png
    image_2022-03-18_025730.png
    17.9 KB · المشاهدات: 67
ط

طير الظلام

ضيف
اسمي رامي ٢٤ سنة من منيا القمح جيت القاهره علشان الجامعة بتاعتي و طبعا حاولت اشوف سكن الجامعة لوحدي لكن ملقتش غير مع طلاب و انا مكنتش حابب كدة و نزلت اكتر من مكان لحد لما سمسار كلمني أنه لقي شقي ليا في منطقة شعبية بس هو دة الحل علشان الأسعار تبقي مستريحة

و فعلا روحت المنطقة ديه و كانت حرفيا ترعب مع أن الساعة ٨ بليل مش وقت بخوف لكن سعر السكن أجبرني علي كدة كانت صاحبة البيت ست امها المعلمة سومية و كانت حوالي ٤٥ سنة جسمها مليان شوية و طيزها كبيرة و عندها بنت اسمها زينب ٢٤ سنة كانت مجننة الرجالة

اول ايام كنت لما انزل الصبح اشتري حاجة ارجع زبري دة واقف من مناظر العبايات البلدي و النسوان البلدي
و في يوم طلعت اشوف الدنيا من السطح عاملة ايه و كانت زينب بتنشر هدوم بجلابية بلدي تموت صدرها ظاهر منه و نص وركها ظاهر لحد ما زينب لحظت أن زبري وقف من التتنيح عليها بصت ليا بقرف و قالت اشكال وسخة بحق بصوت عالي... نزلت و كان عندي محاضرة حضرت نفسي و روحت

و لما رجعت بفتح باب الشقة لقيت سومية قاعدة علي الكنبة حطة رجل علي رجل و جمبها زينب و ست تاني شكلها مرعب.... سومية قامت كدة و قرب مني و قفلت باب الشقة و قالتلي انا مش اول لما جيت سكنت قولتلك ملكش دعوة بحد و خليك في حالك تقوم تضايق بنتي و ضربتني قلم و قعني علي الارض

لقيت الست التانية كان مسكتني و من شعري و انا اصوت لحد ما خدوني الاوضة و بدأت سومية تقولها ملط يا ام ابراهيم الست كانت أيدها نشفة و مش قادر اقاومها خالص قلعوني و نمت علي بطني و دخلت زينب قالتها الحلاوة جاهزة ياما


و بدأو يشيلو شعر طيزي و انا اصوت لحد لما طيزي بقت ناعمة جدا ام ابراهيم ربطت أيدي واره ضهري و خلوني وضع الدوجي و بدأت سومية تحط صباعة جوه طيزي و انا اصوت زينب تديني علي طيزي و تقولي استني يا خول خرمك ضيق صباع في التاني و انا اعصابي بتسيب

و سمعت زينب بتقول سبيني ياما انا ادخلها و لقيت خيارة بتدخل و تخرج في طيزي ام ابراهيم قالتلهم بس هو خرمه كدة جاهز للنيك الزبر في الشنطة خليه معاكم انا ماشية

و لبست سومية الزبر و بدأت تمشيه علي خرم طيزي و تدخل واحدة واحدة لحد لما كله بقي طيزي و انا مش قادر نيمتني علي بطني و طلعت فوقي و بقت تقولي مبسوط يا خول زبرك وقف من المتعة يا متناك بقيت شرموطة و زينب تزغرط لحد لما سومية قامت من فوقي و انا خلاص مش قادر فرفرت

انتظروا الجزء الثاني
ف انتظار الجزء الثاني
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل