• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم هشام بيعلم ندى اخته الصغيرة الجنس (عدد المشاهدين 2)

ل

لولي الصغنن 😍

ضيف
القصة دي اتحكتلي من زمان وهحكيهالكم النهاردة بس قبل ما احكي القصة فيها جزء بسيط اوي من الخيال
اتمنى تعجبكم
الشخصيات
هشام : 32 سنة مش متجوز عشان يتفرغ لأخته الصغيرة اليتيمة ، طويل وجسمه رياضي مشعر وعنده ودقن بيشتغل في صيدلية حنين اوي
ندى : 15 سنة في اولى ثانوي منازل بنت محترمة ومنتقبة برغم انها كيرڤي اوي وبشرتها بيضة ومتعرفش حد في حياتها غير هشام لأن اهلهم متوفيين من زمان

تبدأ القصة في يوم من ايام الشتا وهشام راجع من شغله بدري عشان البرد كانت الساعة حوالي 9 بليل وكانت ندى قاعدة قدام التلفزيون لابسة بيجامة صوف وفادرة شعرها و حاطة روچ مستنية هشام ومحضراله العشا
اول ما سمعت صوت المفاتيح بيرن ابتسمت كعادتها وفرحت ان هشان جه اخيرا هيونسها ومش هتقعد وحدها
وصل هشام وباين عليه الارهاق من الشغل اول ما شافها باس دماغها وقالها وحشتيني يا نونو قولتله وانت كمان اوي يا أبيه هشام ( كانت بتقوله يا أبيه عشان فرق السن الكبير مابينهم)
قامت ندى جابت العشا وحطته ع السفرة وقعدت جنب هشام بس حست ان هشام متضايق شوية وسألته ملك يا أبيه شكلك متضايق
قالها متشغليش بالك ضغط الشغل يا نونو
سألته تاني بألحاح
قالها مش عارف ينفع احكيلك ولا لا يا نونو بس انتي لسة صغيرة
قالتله لاااا يا أبيه مش عشان بقولك أبيه هشام تفتكر نفسك كبرت احنا اصلا اخوات واقرب 2 لبعض وانا مخي كبير وهفهمك.. مش هتحكيلي برضو ؟
ابتسم هشام وقالها كلي طيب وهحكيلك
بدا يحكي عن انه حاسس بالوحدة وان حياته فارغة واللي حرك المشاعر دي جواه انه شاف البنت اللي كان بيحبها زمان جاية مع جوزها تشتري منه مستلزمات من الصيدلية وحس بالغيرة من جوزها وان مفيش راجل عنده 32 سنة لسة متجوزش وكل اصحابه متجوزين وعندهم ولاد
ندى اتأثرت بكلام هشام وحست بالذنب انه ضحى بحياته الاجتماعية عشان ياخد باله منها ويعيش معاها وقامت من مكانها ودخلت في حضن هشام وبدات تعيط
هشام فهم احساسها وحضنها اوي وطبطب عليها حضن ابوي خالص بس في وسط الحضن ده حس بدفا جسمها في برودة الشتا دي والغريب انه مبعدش بالعكس قرب اكتر وحضن اجمد واجمد لحد ما حس ببزازها لازقة ف صدره رغم الهدوم اللي بينهم
ماهو برضو هشام شاب عازب مهما كان
ندى سرحت ف الحضن شوية وبعدين كلمته وهي لسة في حضنه وقالتله يا ابيه اتجوز وشوف حياتك انا كبرت واعرف اخد بالي من نفسي
بعدها عن حضنه حبة وقعد ع الكرسي وهي لسة متعلقة برقبته قعدت على حجره وبص هشام في عيونها
اول مرة ياخد باله من جمال العيون دي
زاح شعرها الناعم المفرود جنب ودنها وهو بيسبل في عيونها العسلي الفاتح الواسعة وقالها ندى انتي عيونك جميلة ، ازاي بتخرجي بيهم للناس كده
اتكسفت ندى وقالتله ال**** بيداري
قالها بس مش بيداري العيون الجميلة دي وفضل سرحان شوية لحد ما لاحظ وش ندى اتغير لثواني
خد باله ان زبه بدأ يقف وحس بشعور جميل وطيز ندى دايسة على زبه
بصت ندى لهشام وبدأت هي كمان تحس بحاجة ، ندى كانت مراهقة برضو وعمرها ما راجل لمسها او قرب من جسمها وطبيعي تحش بمشاعر متلخبطة مش فهماها
خد هشام نفس عميق وقالها يا ندى انا مش عاوز اتجوز.. انا عاوز افضل مع حبيبتي الصغيرة النونو دي لحد ما تكبر وازفها لعريسها وبعدين افكر في نفسي.. وبعدين هتجوز ليه وانتي يا حبيبتي بتعمليلي كل حلجة وموفرالي الاستقرار هنا
ابتشمت ندى بشفايفها الوردي وخدودها احمرت وبصت ف الارض بعد ما عينيهم كان بقالها اكتر من ساعتين متعلقة ببعض وقالتلته بس فيه حاجات برضو بيحتاجها الراجل يا أبيه عشان كده بيتجوز
هشام : ايه هي يا ندى
ندى بكسوف : الجنس
الكلمة خلت زب هشام نشف اكتر وندى حست بيه اكتر
هشام ضحك بحنية وقالها : حبيبتي الصغيرة كبرت وبقت عارفة حاجات الكبار اهي بس اللي متعرفيهوش ان الراجل ممكن يشبع نفسه بنفسه.. والست كمان
بصتله ندى وعلى وشها علامات استفهام كتير وكسوف برضو وقالتله ازاي يا ابيه
ضحك تاني هشام وحط ايده على كتفها وقالها انتي لسة صغيرة يا نونو خايف افتح عينك ع الحاجات دي
بصتله ندى وبدأ الكسوف يتشال وقالتله لا يا ابيه وعيني انا معرفش اي حاجة عن الحاجات دي
في الظروف العادية كان مستحيل هشام يشرحلها ولكن هو كان حاسس بهيجان رهيب خلاص مش ف وعيه
طبطب عليها هشام وقالها هشرحلك يا نونو.. الاول عارفة الجنس ده بيحصل ازاي ؟
- اه لما الراجل والست يتجوزوا ويناموا سوا
= ايوه عارفة بيعملوا اي في بعض ؟
هزت راسها بمعنى لا
= بصي يا حبيبتي الراجل جسمه مختلف عن جسم الست يعني الست بين رجليها فيه فتحه إسمها.... اسمها كس والراجل بين رجليه عمود صغير كده اسمه زبر
( كل ده وندى قاعدة على حجره وواضح عليها الاهتمام بالكلام لأنها اول مرة تسمعه)
= الجنس بيحصل لما راجل يحب ست اوي ف بيبقى عاوز يريحها فبيقوم يدخل العمود بتاعه في الفتحة بتاعتها ف هي باحس باحساس حلو اوي وهو كمان بيحس بكده وبيعدين بيفرز سائل ابيض جواها وهي كمان بتفرز سائل شفاف السوائل دي معناها انهم ارتاحوا
( سرحت ندى وكان باين عليها انها بدأت تهيج لانها فتحت بقها شوية وبصت اكتر لهشام)
- طيب يا ابيه ازاي الراجل بيريح نفسه طالما هو لازم يدخل العمود ده في فتحة للست
= ههههههه ما هو الراجل اللي مش متجوز زيي ممكن يعمل ايده شكل فتحة ويدخل زبره فيها لحد ما يفرز السائل
- لا مش فاهمة
( بدأ الشيطان يلعب في راس هشام والهيجان ساقه ع الاخر)
= اوريكي...
قومها من على حجره وشالها وقعدها ع الكنبة وقعد جنبها ، فك سوستة البنطلون وطلع زبه وكانت ندى منبهرة بشكله وحجمه ( كان 18 سنتي)
قعد هشام جنب ندى
= بصي يا ندى بعمل ايدي دايرة كده وبدخله كده وازلع وادخل واطلع وادخل
فضل هشام يعمل كده وندى وشها كله فضول
= عاوزة تلمسيه صح ؟
- اه يا ابيه انا اول مرة اشوف حاجة زي كده
= طاب تعالي يا روحي هاتي ايدك... اهوو
حط ايدها على زبه واول ما حس بايديها الناعمة زبه شد شده بنت لذينة
= حركي ايدك بسرعة عليه يا ندى عشان خاطر ابيه
ندى قعدت تحرك ايدها بسرعة وهشان بينهج وتعبان اوي ومفيش 6 دقايق وجابهم في كل حته
- ايه ده اي ده يا ابيه
= هييييح.. امووواهه
(رفع هشام ايد ندى وباسها وهو بياخد نفسه)
= كده يا حبيبتي انا ارتحت
- طاب.. الست بترتاح ازاي بتدخل ايدها جوا ؟
= لالالالا لو دخلت ايدها وهي عذراء هتتفتح... بصي حطي ايدك كده من برا على كسك
ندى حطت ايدها من فوق الهدوم
هشام شالها وحطها على حجره وشم رقبتها وباسها فيها
ندى هاجت اكتر وهشام دخل ايده جوا البنطلون بتاعها
= كده يا روحي الست بترتاح كده قوليلي حاسة ب ايه
فضل هشام يدعك كسها بالراحة من برا وبين الشفرات وكان كسها مليان شعر
- ااااه حاسة ان ااااه كمل يا ابيه
اهاتها ولعته تاني وزبه وقف عليها اكتر
= هكمل بس فيه طريقة احلى يا نونو تحبي نجربها ؟
- ااااااه ايوه ايوه يا ابيه ريحني
= هههه طاب نامي على ضهرك
نومها هشام وقلعها البنطلون ونزل بين رجليها وانهال على كسها ياكله ماهو محروم بقى
ندى ياعيني كانت عيلة مستحملتش اللحس ده واهاتها عليت اوي وهو يهيج اكتر وعقله طار خالص قام وقف وقالها معلش يا حبيبتي بقى مش قااادر وقعد يدعك زبه وهي بيلحسلها وهي بتصوت ااااه يا ابيه مش قادرة ااااه
= شدي شعري يا ندى
شدت شعره اوي وقربته على كسها وهو يشفط زنبورها ويدعك ف زبه لحد ما قالتله مش قادرة مش قادرة ااااااه
واترعشت ندى رعشة جهنمية
هشام كان بيدوب من حلاوة الرعشة دي ولبنه نزل تاني ف ايده
ندى بعد المعركة دي اترمت زي ما هي وناااامت وهشام لبسها البنطلون وشالها وحطها على السرير والمرة دي مباسش دماغها لا ده باش بزها ونام في حضنها
 
  • أعجبني
التفاعلات: 🌈I love your mom's pussy, krrash88, hus99 و 13 آخرين
M

mido013

ضيف
روعة شكرا لك يا ريت يكون لها تكملة و فى انتظار قصص جديدة منك
 
S

Sexy man1

ضيف
كل الحلاوه دى وصغنن ولماتكبر هتعمل ايه
منتظرين التكمله فى حلقات كتير
 
S

sexyman2050

بريمو في السكس
عضو
إنضم:24 أبريل 2023
المشاركات:335
مستوى التفاعل:37
نقاط سكس العرب
1,469
جميييلة وياريت كانت اطول شوية
 
أفندينا ميدو

أفندينا ميدو

الاصلى في السكس
عضو
إنضم:27 أكتوبر 2023
المشاركات:3,716
مستوى التفاعل:129
نقاط سكس العرب
19,671
ةاااااااااااااااااااااااااااااااة
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل