• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم أخت مراتي وأخت جوزها | السلسلة الأولى | (10) أجزاء (عدد المشاهدين 4)

م

ماستر

ضيف
قصة جميلة ومتتأخرش فى الجزء الثالث
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبري محيرني
ع

عوكشا

ضيف
عاش،يا وحش كمل القصه وديما في تقدم👌🏼👍🏼
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبري محيرني
T

Tchernobel

ضيف
الجذء الرابع والخامس معا
كنا وصلنا أنها عملتي مفاجأة واني اروح ليها البيت وفعلا رحت جبت بيرة وأيدي وحمرة وقلت اروح بقي عليها واتصلت بيها عرفتها اني جاي في السكة أقلت مش طخبت ولا ترن جررس علشان البنوتة نايمةرن علي الموبيل انتي فين كدة خلص أنا بركن العربية بعيد وجاي إهوة وفعلا كانت معاية علي التليفون لحد ما وصلت لدورةالا هي فية راحت فتحة الباب وانا داخلت مش لقيتها ورى الباب رضا انتي فين انتي يا بت وببص في الأرض لقيت ورد مرسوم علي شكل سهم ببص اتجاة السهم لقيت ورقة مكتوب علي الباب دور علية فتحت الباب ودخلت لقيت الاندر بتعها علي السرير مسكتة وقولت اشمة لقيت كله ريحت كسها الا جننت زبري ووقف اوووي اوووي وبقيت الف في الاوضة وبس تحت السرير ورى الستارة ومش لقيتها وهجنن وأشوفها خرجت من الاوضة ابص لقيت البرا علي ايد الباب مسكتة اشمة لقيت فية رحت البرفان الا مالية الشقة اتجننت اكتر وقلت انتي فين يا رضا ودخلت الاوضة لقيت السرير علية القميص الا كانت لبسة وهي بتكلمني كام اتجننت اكتر وبقيت ذي المجنون بدور عليها في كل الشقة والآخر فتحت الحمام لقيت البانيو كل مياة بورد احمر وهي غطسانة فئة قلعت ملط خالص وزبري سبقني ورحت جاري علي الخمرة رفعت بق كبير ودخلت علي البانيو ورحت نازل جوة وانا بنزل كانت ايد ماسكة البزاز حبيبتي راحت هي مسكة شفايف وهات يامص فيها وايدها علي زبري مسكتة وتضغط علية جامد يروح طالع من أيدها بسب السور حركة جننت زبري وتمسك زبري وتعملها تاني وتالت وانا كنت خلص اتجننت نزلت علي شفايفها بوس وتقطيع وعض من الشهوة الا كانت فية وماسك بزازها هريها تقفيش وتفعيص والحلمة مغرق صدر لبن رحت نازل علي الحلمة ارضع اللبن منها وهي مسكت زبري تلعب بية وانا عمال ارضع من كل واحد شوية لدرجة اني بقيت حاسس اني هقطع ليها الحلمة ورحت بكل قوة في أيدي ورحت رازع صباعي في خرم كسها راحت مسكة ايدي بسرعة وبتقولي لاء لاء حاسب مش هنا علشان خاطري وخاطر كسي تعالو علي الارض برة علي السرير هنا لاء مش هعرف اتناك وكسي يشبع منك وانا كسي عايز زبرك اوي من ساعت ما نكتة وهوة بحر نزل منة مش عايز يخلص آيلة شلني وديني الاوضة بقي وانا شيلها وداخل الاوضة رحت واقف وخلتها جابت البيرة والخمرة ودخلت اوضة النوم ورحت منزلها راح لبسة قميص النوم بقولها احة لية كدة راحت جريت مني وشغلت الاغاني وراحت جيبة الطربيزة وكان عليها فاكهه ذي ما تكون عارف اني هجيب بيرة وخمرة رحت واخد السكينة ورحت مقطع تفاحة في طابق ورحت مفضي الخمرة فية علي التفاح كانت هي جت من برة وراحت هات يارقص وهي بترقص ترفع القميص وتوريني طيزها وتقرب علية اوي بطيزها وتقولي بعبصني ابعبصها تبعد وبقت كل شوية علي كدة من كسها وطيزة وانا عمال اشرب في البيرة ومتكيف اوووي من كدة ورحت شدد أيدها واعقدها جنبي ورحت بيسها وبقي فئة بيرة وهي شربتها من بقي وانا الحركة خلتني اجننت ورحت حضنها اوي وهات يابوس في كل حتة في وشها وبعدين ختها علي رجلي وزبري واقف ادام عينها جايب آخرة راحت نزلت علية بوسة وقالت هتنيك ياقلبي بس اصبر رحت ماسك التفاحة بقي ورحت رايح عليها علشان الخمرة مش هتخليها اكلها لكن من بوقي هتكلها وفعلا كلتها بتقولي رحتة لية كدةرحت واخد وحدة تانية وخلتها كلتها ورحت مديها كباية بيرة وهنا هي بقت هبا خالص راحت نزلة لوحدة علي زبري وهات يامص وعاي بضاني وهات يا تحسيس وطلع زبري كلة من بوقها وترجع تحطةكلة تاني وبعدين نزلت علي بضاني وراحت ماسكة شوية بيرة في كباية ورحت عدلي رجلي ومدخلةزبري في الكباية وبقت تلحس البيرة بالسنها من الكوبية وانا اتجننت وبقيت بصرخ من الحركة تخيلوها كدة زبري جوة البيرة وهي بتمص وبتلحس البيرة برفع وشها لقيت عينيها مسبلة خالص خالص وراحت مطلعة زبري وشربت باقي الكباية مرة وحدة وراحت نزلة علي بضاني مص ومسكة زبري بتدعك فية بايدها الاتنين زي المجنونة ولو أنا مش شارب خمرة وبيرة كنت غرقت الدنيا لبن من الابتعملة في زبري وراحت سيبة بضاني ومسكت زبري وهات ياعض ويامص ويا تحسيس بالسانة علي زبري أنا رحت رافع وشها ومنيمها علي بطنها ورحت ماسك البيرة ورحت منزل شوية فوق اخر ظهرها عند صفحة طيزها وبقيت اشرب منها البيرة وهي بقت تترعش وبعدين رحت حطط شوية بيرة في بقي وفتحت فاقت طيزها ورحت جاي علي خرم طيزها لقيت رحتة جميلة اوي ونضيف رحت حاط البيرة من بقي علية وبقت اشربها تاني وحطة علي خرم طيزها وتشريعات تاني وهي بقت تصرخ وتقلي طططيزي طططيزي والخمرة اشتغلت معها وبقي لسنها تقيل اوي اوي وانا فضلت الحس في خرم طيزها والعب بصباعي فية ورحت مدخل صباعي براحة دخل جوة طيزها رحت مطلعة ومدخل التاني دخل بصعوبة بس الخمرة مخليها طيرة ومش حسة بالوجع وانا خلص هنيك طيزك يارضا هي ببببرحتك هفشخ طيزك يارضا وهي ااااافشخخخخ رحت مدخل صباعي التلات مش راضي خفت تتعور رحت طلع بسرعة جبت زيت جونس بتاع البنوتة ورحت حاطط علي صباعي ودخلتة براحة وهي فشخة نفسها خالص وصباعي التالت دخل وسبتة شوية جوها وبقيت ابوس رقبتها واحسس علي فلقت طيزها لحد ماهي بقت تروح وتيجي بطيزها علي صوابعي ومسكة زبري بتلعب فئة بالزيت ورحت بص في عيني وقالت أركبني يا ميدو يالة رحت طالع فوق منها والتي رجلها الاتنين وصباعي كان علي أول كسها بالعب فية براحة اوي اوي وزبري راسة علي خرم طيزها وسبتة برحتة ومسكت كسها دعك وشد لحد ماهي رجعت بطيزها لورة علي زبري راح داخل في الخرم هي قالت اااااااااي براحة رحت في ودنها وبقيت أنفخ هواء وصباعي بيلعب في راس كسها ووقف زبري ومش اتحركت وسبتها هي إلا تتحرك راحت رجعة تاني لورة زبري دخل شوية كمان راحت هي قالت اااااااااااااااةةةةةةة وراحت راجعة مرة وحدة علية بقي كلة جواة وفتح حرمها الضيق وبقي جوة طيزها بيمتعها هي كمان وبقي بيوسعها علشان تستحملة وتمتعة وتدلع علية هي كمان وبقيت بحرك ايدي علي كسة بسرعة وماسك حرف ودنها بسناني وبنفخ الهواء في ودنها وسايب لية هي حريت الحركة بطيزها علي زبري وهي بقت تصرخ من المتعة وبقت ترجع بطيزها اوي علي زبري وتطلع للامام وترجع تاني وراحت قالي لية حماااااااادة نيكي طيز انتا نيكها بقي مش فتحتها اقفلها بزبرك وبقت حرفين لكنها ركبه مرجحة وعايزة تسبق الهواء وانا سبتها برحتها وبقت عمله تنيك طيزها وهرية نفسها تقفيش وانا شليت ايدي من كسها خالص وبقيت مساك وسطة علشان اظبطلها زبري في طيزها وهي بتنيك نفسها وبقيت عماله تصرخ وتتوجع وبتترعش حرفين الخمرة مع مراعاة نيك طيزها خلها بقت مش علي حامي ولابارد بقيت تنيك نفسها بزبري وبقت تقفش بزازها الاتنين ومرة واحدة راحت واقفة ومش بتتحرك وبقت عمالة تترعش جامد وبتقولي ااااااااااااااااااااااي اااااااة ولقيت بحر نزل من كسها لبن علي مياة وبقت تترعش وتصرخ وعمالة حمادة اااااة اةةةةة اةةةةة رحت أنا مسكها وقلبها علي ظهرة ومدخل زبري في طيزها واشتغلت نيك أنا بقي بقيت ادخلةفي طيزها للآخر واخرجة للآخر وادخلة براحة واخرجة بسرعة وادخلة بسرعة ونسيت أنها اول مرة تتناك من طيزها وبقيت ذي المجنون ببص علية وبفق من غيبت الشهوة والخمرة لقته بتصوت تحت مني رحت واقف وخدها في حضني وهي عمالة تترعش اوي اوي وبتتنفض تحت مني خفت عليها اوي وبقيت وخدها في حضني لقتها بتقولي علشان خاطري جيب لبنك عايزة اشوفة واحسة علشان اهدي وحياتي نيك براحة بس هات اللبن حبيبي رحت فعلا رجعت انيك تاني براحة وبسرعة وهي نيكني نيكني طيزي باظت من زبك طيز وسعت من زبرك خرمي بقي نفق من زبرك اروع جامد اضرب اوي في طيز نننننننننننيك ننننننيك بقي أنا عايزة اتناك وانا قلتلها هجيب هجيب هجيبببببببب ورحت مطبعة وجبت علي بطنها وهي كانت مسكة وعملة تترعش وبتتنفض ولبس علي طيزها لقتها عمالة تفتح واقفا اووووي اووووي اوووووي رحت وخدها في حضني وعلي البانيو أنا وهي وروحنا دخلنا جوة المياة وبقيت ادعك جسمها جسمها بالمياة علشان تهدي وهي عينها كلها متعة علي شبع علي عتاب علي حب
كانت حجات كتير وفضلت في المياة لحد ما فاقت راحت بتقولي شلني ياقلبي علي السرير مش حاسة برجلي من التعب والنيك وصلتها السرير وراحت نايمة علية علي بطنها وانا فضلت اعملها مساج علي جسمها كلة وادعكها براحة لحد ما نامت بجد من المتعة والتعب أنا لبست ونزلت الصيدلية جبت مرهم مخدر وعلاج بوسير وطلعت بسرعة علي البيت دخلت لقتها نيمة بس صاحية ومفتحها عينيها ورحت اول ما شفتني راحت فتحة أيدها وبتقولي تعالى في حضني رحت جاري عاليه وببوس خدها وبقولها معلشي افترت عليكي راحت برضة بتقولي استمتعت بيه يا قلبي قلتلها دلوقتي بس فهمت معنها اوي استمتعت بيكي وبطيزك وببزاك وبحضك وبكل حاجة فيكي
انتي حاجة جامدة اوي بقولها تعالي بقي ادهنلك المخدر علي خرم طيزك وحطلك العلاج بتقول دة مش هيخلني اتناك من كسي رحت ضاحك بقولها انتي لسة عايزة تتناكي تاني قالت أيوة بس من كسي كسي بيصرخ عايز حقة من زبرك رحت منيمها علي بطنها ولقيت خرم طيزها احمر اوي وبيفتح ويقفل جامد جدا جدا رحت داهن مرهم وداهن علاج البواسير لقتها بتقولي يارخم بوظت المفاجأة. بنيك طيز قلتلها صحيح هي اي قالت هتعرف بس في وقتها بس هقوم اسخن الاكل وجيالك وقفت مش قادرة ورحت نائمة علي بطنها أنا قلتلها فين الاكل قالت في الفرن رحت جبتة وسخنتة وبقيت اكل وأكلها كنت جعان وجبت البيرة بقيت تحبس بيها وهي حطتلها بيرة علي خمرة علشان تنسي الوجع شوية
خلصنا اكل كان المخدر اشتغل وبقت تقدر تتحرك عادي جدا ورحت شالت الاكل وراحت جاية مسكت زبري ونزلت مص علية ودعك فئة لحد ما وقف ورحت بصة في عيني وقالت عارف أية المفاجأة قولت أية راحت عدلة جسمي علي الارض وراحت قالتلي افتح الكاميرا وصور الا هيحصل من غير وشي وشك كسي وزبرك بس وصوتك وصوت بس ونزلت علي زبري وراحت واقفة وقالت وسع وراحت نايمة علي ظهرها مكاني وفتحت رجلها وقالت تعالي نيكي كدة بس صور عايزة اشوفك وإنتا بتنكني وزبك بيدها كسي يالة بقي رحت قايم وبدخل زبري لقيت كسها مقفول اوي وانا خايف أتغابة عليها ظيزها لسة وجعها هيبقي طيزها وكسها حرام رحت باصت في عينيها لقتها بتقولي نيكني بقي كسي عايز زبرك دخلة بسرعة ااأاااااأة اااااااااي يا كسي رحت مدخل زبري وانا بصور وزقيتة بالعافية ولقي في حاجة بتتفتح ودم نازل وهي بتصوت وبتقول اااااااااااة ااااااااة بيوجعني براحة براحة ببص علي الدم وخفت يشيل زبري راحت حضنني جامد وبتقول قفلت كسي علشااااااان افتحني افتحني بقي افتح كسي خد شرفي بزبرك نزل دمي كس علي زبرك اروع وهات الرحم من جوة املي زبرك ددمم من كسي ددمم شرفي غرق زبرك بية انتا من النهاردة جوزي وحبيبي ونيكي ونايك كسي وطيزي فتحت طيزي وكسي ياقلبي عملت ليك شرف علشان انتا تفتح كسي ااااااااة نيك بقي وغرق زبرك بدمي نيك نيك اااااااااي اااااااي اااااي براحة مش بسرعة كدة كسي لسة مفتوح جديد اي اي وانا بقيت زي المجنون وبقيت افضل في بزازها وارزع زي المجنون في كسها وبقيت طير من المتعة والسعادة وبقيت بنيك كسها زي المجنون لدرجة وانا بجيب كانت في حضني وحستها بنت بجد وانا بفتحها فعلا وكانت أحلة مفاجأة فعلا وجبت لبني جوة كسها وبقي ينزل من كسها وفية لون وردي بالون ددمم الشرف ورحت وخدها في حضني وانا عليها مش نزلت وفضلت أبوسها من حل حتة في وشها ورحت نايم علي جنبي وخلتها في حضني وسبت زبري جوة كسها وفضلت حضنها وهي راحت طلعةفوقي وزبري في كسها وراحت نايمة في حضني وفي ودني وقالت مبروك يا عريس كسي وطيزي بقو بتوعك لوحدك ياقلبي نفسي انام كدة تستحملني وفعلا نامت كدة وزبري جوها ورسها علي صدري وروحنا في النوم وصحيت عليها وهي طلعة ونزلة علي زبري وبتنيك نفسها بيه بقولها أية لسة مش شبعتي بتقولي عروسة بقي وفضلت علي كدة لحد ما لبني نزلي تاني في كسها وراحت وحدة بوسة من شفايفي ونزلت نامت جنبي في حضني وروحنا في النوم وصحيت علي الساعة ١٢ باليل لقتها مش جنبي قمت ادور عليها لقتها بترضع رضوة اة البنوتة اسمها رضوة ضحكتها وبقولها تعرفي رضاعة رضوي دي احلةحاجة قالت لية بقولها علشان خلتني اعشق امها وأنها واتجوزها وافتحها من طيزها وكسها .
وبكدة يكون انتهي الجذء الرابع والخامس من حياتي مع رضا اخت مراتي وفعلا الست لما تعشق راجل تعمل اكتر من كدة ولنا كسها يتكيف من زبرة اعملو اكتر من كدة
يالة اشوفكم في الجذء السادس وياريت تعليقات محترمة بقي يالة سلام .
زبري محيرنياستمر قصه روعه جدا منتظر الاجزاء القادمه
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبري محيرني
ز

زبري محيرني

ضيف
وقفنا في الجذء الا فات علي اني خرجت علي رضا وهي بترضع رضوي وانا رحت نزل علي رجلي ومشيت علي ايدي ورجلي لحد ما وصلت لية ورحت واخد بزها الشمال في بقي وفضلت امص في اللبن وأرضع من بزازها وانا برضع زبري وقف علي الاخر هي قلت احية لاء أنا مش قادرة طيزي وكسي الاتنين وجعني حرام عليك كانت رضوي نامت قالت هدخلها علي السرير وجايلك ياقلبي دخلتها ورجعت وانا رحت نايم براسي علي رجلها ورحت مطلع بزازها الاتنين برة بقيت ارضع في واحد والعب في التاني والغريب اني زبري وقف برضو فعرفت اني لبن الرضاعة لية مفعول دة غير طبعا حرارة كسها الا حاسسة وانا نايم ووشي جنبة هي راحت بتقولي كفاية بقي أية انتا مش بتشبع من بزازي ولا النيك رحت وخدها في حضني ورحت بيها علي الكنبة بتقولي يا قلبي مش قادرة في وجع في كسي وطيزي بجد رحت قايل ليه أنا مش هنيكك يارضا أنا هعملك أحلة مساج في الدنيا ورحت جايب زيت كنت جايبة من الصيدلية ورحت ماسك الزجاجة ومنزل منها شوية علي ظهرها كلة وفضلت ادعك ظهرها بالزيت من اول كتفها لحد اول طيزها وارجع تاني وعلي كدة شوية هي راحت قايلة حمادة انزل علي طيز وادعكها هي كمان بس مالكش دعوة بخرم طيز انتا فاهم رحت نزل بايدي الاتنين علي طيزها ورحت دعكهم براحة خالص بقت احس برعشة طيزها ولقتها بتقولي وانا بدعك طيزها تعرف يا ميدو أنا يستغرب لية طيزي بتترعش اوي كدة من ايدك وبتخلي كسي ينزل لوحدة أنا ابتسمت علشان عارف انها بتهيجني بكلمها علشان هي بتحب اني أنا الا ادخلها في مود النيك بس انا فعلا كنت حابب اعملها حاجة جديدة وفيها متعة رحت منفض لكلمها ورحت نزل علي رجلها الاتنين ورحت وفضلت ادعكهم بايدي ورحت ماسك رجل وحدة وفضلت ادعك فيها ورحت نزل علي بطن الركبة وفضلت احسس عليها في دوائر براحة كفي ايدي وهي نفسها بقي عالي وبقيت بتترعش الرعشة بتاعتها ولسة هتتكلم رحت قفل بوقها بصباعي راحت سكته رحت مكمل بايدي علي باقي رجلها لحد ما وصلت لكعب رجلها ورحت داعك مشط رجلها بالزيت ورحت راجع بايدي تاني علي رجلها لحد فلقت طيزها ورحت ناقل علي الفلقة التانية وفضلت احسس عليها بس جامد وافعص فيها بايد الاتنين وهي بقت بتتوجع وراحت بتقولي هتنكني صح هتنكني ياقلبي حط زبرك بسرعة يا قلبي وانا فضلت افعص في طيزها جامد وهي اااااااااي وراحت اترعشت جامد وانا ولا هنا رحت نزل بايدي علي فخدها وفضلت افعص وافعص لحد كعب رجلها برضو ورحت راجع علي طيزها الاتنين وفضلت افعص فيهم هما الاتنين مع بعض ورحت رفع ايدي ونزل عليهم مرة واحدة راحت مصرخة وقالت اااااااة اااااااي اعملها تاني ياقلبي ورحت ضربها تاني وتالت بس براحة وشايف كسها بيفتح ويقفل وكله بقي شهوة ومغرق الدنيا ولا أنا هنا ورحت مخليها تنام علي ظهرها ورحت حاطط زيت بردو علي بزازها لحد سوتها وفضلت ادعك في بطنها وسوتة بايدي والزيت بيعمل مفعولة وهي بقت اااااي سابقة اي حاجة تانية وبقت عمالة تترعش وراحت بايدها تدور علي زبري ومسكت فيه رحت شدد أيدها بعيد عنة ورحت نزل علي بزازها فعص جامد اوي والزيت بيخليها تطلع من ايدي وارجع تاني علي كدة وهي بقت ااااااااااوةةةةة اااااااي انتا أية كل حاجة بتعملها جديدة علية وبتخلني أخرج من شعوري وعقلي واقول كلم مش بتاعي واقولك باعلي صوتي عندي نننننننننننكني في أي حتة في جسمي طيز كسي بزازي أو حتي بقي المهم زبرك يلمسني علشان خاطري نار في جسمي يا حبيبي
رحت طالع فوقها هي بتفتح رجلها رحت ضممها علي بعض ورحت راكب فوقها بطول جسمي وفضلت احك زبري من كسها لحد بزازها واطلع بزبي لحد بقها وأروح نزل تاني زي ما طلعت بقت اول ما أنزل لتحت تفتح رجليها وعايزة داخد زبري في كسها اروح طالع فوق تاني بقت تترعش اوي وبتتنفض راحت قلبها علي بطنها تاني ورحت حاطط زبري بين طيزها وفضلت اطلع بزبري واخلية يحك في ظهرها لحد رقبتها واحطة جنب رقبتها واحطة وهي تمسكه بايدها وتقولة ااااااااة خلي يدخلك في طيزي ولا كسي اقولة رضا حبيبتي عايزة تتناك عايزة تتناك وانا رحت نازل من عليها ومنيمها تاني علي ظهرها ورحت ماسك زبري وحطة بين بزازها وفضلت احركة جامد وهي عمالة تصرخ من الالم الا في كسها ورحت نزل بايدي أخيرا علي كسها وهات يدعك وقرص وهي بقت علي كلمة واحدة ااااااااااااااااااااااةةةةةوة بجيب بجيب بجيب وغرقت ايدي ونفسها باللبن بتعها كان كتير وانا شغال دعك برضو لحد ما هاجت تاني وفضلت احط زبري في بزازها وأيدي تاني علي كسها وبقنا نصرخ احنا الاتنين مع بعض هي جابت تاني علي ايدي وانا جبت بين بزازها وهي بتقول اح اح سخن اوي لبنك نار رحت باصص في عينيها لقتها بتقولي جميل اوي وفية الم غريب بس متعت الا انتا عملتة جديدة علية أنا بعشقك يا ميدو اااااااااةةةةة بعشأك ورحت وخدها في حضني هي بالبنها علي ايدي وانا لبني علي صدرها وروحنا في النوم من كتر التعب.
اجمل ما في الجنس انك تلقي حد محتاج انك تخاف علية وتمتعة بكل أشكال الجنس يكون محروم من الحنية يكون مش عارف يعني اية زبري بينك كس والمهم انك تعملها علي انها ملكة مش واحدة رخيصة عايزة تتناك وخلص علشان انتا الاوصلتها أنها تنام تحت زبرك وتتناك منه انتا الا عرفتها انك المتحكم في العلاقه وهي عليها التمتع بكل حاجة فيك عرفت يعني اية كلمت استمتعت بيهاوهي استمتعت بي
كل دة كان جواية وانا عيني بتروح في النوم وأيدي حضنة كسها وصباعي جواة
انتهي الجذء السادس وعلي لقاء قريب بالجذء السابع
من زبري محيرني
زبري محيرنيبرجاء من الإدارة ضم الاجذاء الا الجذء السادس وشكراااا
 
ع

عوكشا

ضيف
انا لو مخرج العام هجيلك مع يا تالف وانا انتجلك،
كم انا عظيم💯💯💯💯💯احسنت الناش،
 
  • أعجبني
التفاعلات: زبري محيرني
ص

صلاح الخيال

ضيف

قصه جميله ومثيره جدا ومستمتعين بيها

ومستنين على نار باقي القصه

متغبش علينا بقا

تسلم ايدك🤯🔥🔥🔥🔥🔥❤️❤️❤️❤️

 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل