ا
بدايتا القصة فى قمة الروعة والإثارة خصوصاً الجزء الأول لقد تمتعت به كثيرا وتسلم ايدك...
لكن؟؟؟؟ الجزء الثانى جميل جدا بس فيه مبالغة كبيره خصوصاً عندما ذهبت بها عل السرير....
تماديت فى كثرة اللحس والمص والتعذيب لدرجة انى انتظرت من رضا أنها تقوم وتقولك أخرج بره وتعاقبك أنت لكثرة تعذيبها قبل ما تدخله فيها وأيضا كل هذا الجهد من ناحيتك ورضع اللبن ولحس الكس وهى مصت لك كثيرا جدآ ولم تنزلهم حتى ولو مره واحده ....لو قلت عندما قامت بمص قضيبك إنك نزلتهم ببقها واكملت بعد ذلك كنت اقنعتنى بالمشهد...
لكن....القصة قمة فى الروعة والأحداث شيقة جدآ جدآ جدآ ومتزعلش من تعليقى فهذا لأنى أريد أن تكون قصتك من القصص التى تترك أثراً للأعضاء... أشكرك على مجهودك الرائع...
مع خالص تحياتى...
الجذء الثامن
اولا اسف علي التاخير بس كنت في سافر ومش عارف اكتب حاجة سوري المهم بعد ما خلصت نيك في رضا واتكيفت وهي اتكيفت رحت داخل الحمام شور جامد وليست بسرعة ونزلت رحت علي البيت قولت اكلم خطبتي شوية احب فيها واتصلت بيها وبتقولي الو رحت قايل أية يا قمر فينك مش سمعت صوتك خالص من اول امبارح بقولها معلشي كنت مشغول بموضوع مهم جدا بتقولي موضوع أية بقولها عايز ادخل بقي ونعمل الدخلة وبفكر انزل أنا وانتي نشتري العفش عايز اخش عليكي بقي واجيب بيبي راحت بتقولي بطل يا سافل اتكلم مع امي وأشوف هتعمل أية يالة سلام مش فاضية ليك دلوقتي وقفلت أعقدت اضحك اصلي هي بتتكسف طحن المهم كلمت حماتي واتفقت معها انزل أنا وهي ورضا وخطبتي نجيب العفش وكلما رضا بتقولي مستعجل علي اية يا خوية انتا بقولها علشان أضمن اني افضل معاكي وتيجي وتروحي برحتك بقولك أية ماتيجي الشقة عندي النهاردة انيكك في سرير بتقولي من عيون كسي يا قلبي كسي هههههه وبتقولي كمان هبات معاك لو عايز يا مجنونة اذي بتقولي أنا هتصرف انتا مالك .بقولها أنا مستنيكي يالة سلام ورحت نازل الصيدلية جايب فيجرا حريمي وفيجرا رجالي وقلت هتموت النهاردة يا رضا ورحت واخد بعضي ورايح موصي علي اكل دلفيري ورحت طالع جايب بخور من العطار ورحت مشغلة في البخاره ودخلت علي الحمام مليت البانيو مياة بشور بجوز الهند ورحت مشغل اغاني ومستني حبيبت كسي وتليفوني رن أية انتي فين افتح الباب أنا طلعة مش عايزة اقف أو اخبط يالة بسرعة اخلص وفتحت الباب ودخلت رحت وخدها في حضني وبعدين خت منها رضوي ودخلتها الاوضة التانية ورحت منيمها علي السرير ورحت مغمض عنيها ورحت ماسك أيدها وداخل بيها الحمام ورحت مقلعة ملط ورحت منزلها البانيو بتقولي ياة انتا مين قالك اني بحب جوز الهند قولتلها زبري يا قلبي ورحت منزلها البانيو وفضلت ادعك في جسمها ورحت قالع ونزلت نايم فوقها ورحت مدخل زبري كلة في كسها بتقولي ااااااااة.اااااااي بسرعة كدة قلتلها وحشاني اوي يا قلبي بتقولي هقولك كلمة في ودنك بقولها أية دة انتي حابة كدة وزبري في كسك بتقولي ااااااااة اروع اوي اووووي وقلها وحياتي طيب خدي يا متناكة خد ياشرموطة زبري خدي يالبوة علي زبري أنا هفشخ كسك فشخ يا شرموطة اااااااااااة اااااااة اواواواي نيك جامد وبقيت اروع والنيابة عماله تترفع من كتر رزعي في كسها وبقيت عمال انيك بسرعة اوي وهي بقت ااااااةااااااةةة وانا هجيب هجيب ورحت جايب جوة كسها راحت حضناني وبتقولي خليك كدة في حضني شوية في البانيو بس دخل صباعك في طيزي ااااووووي وطلعة ودخلة ولا اقولك شيل زبرك من كسي علي طيزي بسرعة رحت شايل زبري وروعة في طيزها وهي راحت إااااااي ياطيزي عارفة اني الكلمة دي بتجنن زبري ورحت رازع زبري تاني ومطالعة ومدخلة بسرعة اااااوي ااااااة ااااة يا طيزي براحة علي خرم طيزي يا بيبي وانا بقولها هتبوظ الليلة كدة بتقولي لية مش جايب خمرة قلت لاء جايب حاجة تانية بس هتخليكي نار وتخليني نار ورحت مطلع زبري مرة وحدة من طيزها ورحت مغرقها بالبني علي جسمها راحت نزله بجسمها في البانيو وبتقولي اطلع انتي بقي وسبني وانا جاية عليك رحت خارج ومجهز عصير ليها ولي ورحت داخل الحمام لديها العصير لقيت جرس الباب بيضرب لقتها بتقولي مين جايلك رحت خارج اشوف مين
لقت آخر حد ممكن اتخيلة انو يكون عندي وقلبي وقع في رجلي وقلت احية دة اذي اعمل اية دلوقتي انا رحت داخل عليها وقلت ليها مش تخرجي خالص ولا تعملي صوت بتقولي مين قلت لية اسمعي بس علشان افتح أنا ورحت خارج افتح .
معلشي اكلم باقي في الجذء التاسع
سلام ....
الجذء التاسع .
رحت افتح الباب وانا في دماغي ميت كلمة وميت حوار ومش عارف اعمل اية الا علي باب خطبتي وحماتي مع بعض ورضا في الحمام ملط ورضوي في الاوضة نايمة وانا مش عارف رحت ساكت خالص وعامل التليفون صامت ورحت داخل بعيد عن الباب راحت متصلة الو انتا فين يا حمادة بقولها أنا برة في حاجة اة اصلا كنت جايبة ماما وجاية علشان عايزين نشوف حاجة في الشقة علشان نجيب حجات احنا كمان بقولها طيب أنا ادامي لسة بتاع ساعتين كدة بتقولي خلص هنروح ونكلمك تاني يالة يا ماما وفضلت معها علي التليفون بتقولي أية دة انتا في مشوار من غير العربية قلتلها اة اصلا معاية ناس زميلي وهي سكتت وبتقولي ماش ماشي وراحت بتقول تكسي وبتقولي طيب أنا هقفل واكلمك تاني وانا كنت خلص هموت من الخوف ودخلت لقيت رضا ولا هي هنا لقتها عمله تلعب في كسها وطيزها في المياة وبتنيك نفسها بقولها احة بتعملي أية بتقولي ابدا اصلي حنيت للايام ما كنت بنت وايام ما كنت بزعل مع جوزي رحت ضاحك وقلت ليها عايز اتفرج طيب يالة وريني وفضلت تبوس في بزازها وتقرص في الحلمة وتشدها اااوي وتمص فيها ولقيتها عمالة تحك صباغة في زنبور كسها اوي ولقيتها راحت شدت جلد كسها جامد اوي وفضلت تحكهم في بعض .وبقت تترعش أنا بتفرج ومنبهر بيها وافتها راحت فضلت حك حك حك في كسها بصوابعها الاتنين وبقت تنتفض وتترعش وعملت أحلة طرطشة لبن علي الأرض لقيت الباب بيخبط لقتها بتقولي هو كان مين علي الباب صحيح بقول هشوف مين وجاي ولقيتة الدلفيري جاب الاكل ختة منة وحسبتة ومشي دخلت الحمام شلتها من المياة نشفتها بايدي وطلعت بيها علي الارض علشان ناكل واعقدنا اكلنا لما شبعنا وبعدين شغلت فيلم فوق 18واعقدنا نتفرج علية ورحت عملت العصير ورحت حاطط الفيجرا الحريم فئة ورفعت بتعتي ورحت جاي بالعصير هي شربت العصير وبعد شويه كان في مشهد البطل بينيك في البطلة تحت الغط وانا وهي كنا ملط وبرضو تحت الغط لقتها مسكت زبري وكان الفيجرا ارتدت تشتغل عندي واكيد عندها مسكت زبري لفتة واقف اعقدت تلعب فية وراحت نزلة مصتة كام مصة وطلعت واعقد تضربلي عشرة بايدها وانا رحت مدخل صباعي في كسها لقتها شلت صباعي وراحت حطه في طيزها وفضلت تضغض علي صباعي بطيزها وبتقولي تعرف أنا حبة اتناك من طيزي بس مش في حاجة بتكلني فيها ذي ما بسمع لكن أنا حب وجعها بس بقولها علشان أنا مش بجيب جوة علشان كدة مش في حاجة بتكلك جوها فهمتي وفضلت العب بصباعي في طيزها رحت راحة علي بقي وبتقولي ارضعني يا قلبي في لبن في بزازي كتير وتقيلة وجعاني اووي رحت فضلت ارضع وأيدي في طيزها وليدها مسكة زبري واحنا الاتنين الفيجرة اشتغلت ورحت قلبها علي بطنها ومدخل زبري في طيزها وفضلت انيك وارزع بكل قوة فية في طيزها وهي اااااااة طيزي خرمي وجعني نااااررررر كفاية دخلة في كسي أنا فضلت انيك في طيزها ولا بطلت ورحت منزل ايدي دعك في كسها وهي بقت معاية بصراخها وأحط كسها جامد في أيدي وانا زبري طالع داخل في طيزها وفضلت انيك في طيزها لحد ما قربت اجيب اللبن كانت هي خاص غرقت الدنيا شهوة ونيابة كمان نزلت من كسها من كتر النيك في طيزها وكسها بقت مولعة نار مع العلم اني كنت بحط زيت كل شوية بس هي السبب كانت طول النيك تقولي ااااةيا طيز خرم طيزي ولا اةااااااااةةةةة اااااااي نيك نيك كسم طيزي افشخ خرم طيزي دخل بضانك كمان جوة طيزي وصل زبرك لزوري بس من طيزي ااأاااااأة ياطيز نيك نيكني اااوي ارزع يا حمادة ارزع يا حمادة واااة اي اي اي اي رحت خلص هجيب وهي بتقول بخرمعا علي زبري وانا رحت مطلعة ومدخلة في كسها حسيت انو فتح الرحم ودخل جوة منه وجبت لبني وانا بصرخ من المتعة من الالم من النشوة والبن نازل من كل حاجة
واعقد جنبها انهج اوي وهي خافت وراحت حطة أيدها علي صدري وتقولي طيب براحة براحة لية كدة طيب نفسك وانا ابتسمت ليها بتحبني اوي كدة وهي راحت احة بحبك أية بموت فيك انتا خلتني اعيش حياتي من تاني بعشأك عشق وراحت فضلت تبوس في وشي وشفايف احة زبري وقف تاني من الفيجرا وهي بتقولي احة أنا هيجة عليك اوي وعايزة اخدك جوة كسي انتا شربتني حاجة صح يا مجنون أنا نقصة ولا انتا ناقص هنموت بعض كدة .وراحت طلعة فوقي ومسكة زبري ومدخلهكلة في كسها وبتقولي براحة علشان نفسك يا قلبي ونفسي خلي كسي هو إلا ينيك زبرك وفضلت اعقدة زي ما هي وفضل تمسك علي زبري لمسها وتقفل علية اااااوي ااااوي من غير حركة وبعدين تفتح بقولها أية دة بتعملها اذي بتقول من الشهوة الا جوة كسي خلتني اعمل كدة ااأاااااأة اااااااااةة هجيب هجيب يا حمادة وراحت قفلة علية اووووي ولقيت حاجة بتلسع في زبري من جوة وبتنزل بالعافية من بين زبري وكسها اتجننت رحت ذيلها وزنقها في الحيطة وبقيت انيك بسرعة رهيب لدرجة اني حسيت اني نفسي هيقف فعلا رحت واقف واعقد بيها علي الارض هي راحت شغالة هي وانا مش قادر غير اني اقول ااااااااااااااة هجيب هجيب هجيب تاني وغرقت كسها من تاني وكانت أحلة نيكة في كس رضا النهاردة
انتظروا نهاية السلسة الأولي مع رضا
وافتتاح السلسة التانية مع اخت جوزها
الجذء القادم الأخير وشكراااا
فإن الجزء التامن يا غالي القصه حلوه جدا
و أحله حاجه انك بتنزل جزاين في اليوم