• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الأولى (9) أجزاء | 31/12/2021 (عدد المشاهدين 2)

M

Mohamedmiidoo2022

ضيف
انا مش لاقي الجزء الجزء السابع مش راضي يفتح وبصراحه مش عايز اقراء الجزء الثامن قبل ماقراء السابع
 
T

Tiger610

ضيف
التطور حاجة عجيبة جدا، علشان تحقق تطور ف اي مجال لازم لازم تتعب و تشتغل على نفسك كتير جدا، جهد و تعب و سهر و كمان ممكن متحققش التطور اللي انت عايزه بس خلي بالك أتت بتضيع وقتك ف ايه لان مفيش حاجة بدون مقابل مفيش حاجة ببلاش حتى لو مش بفلوس برضو مش ببلاش زي مثلا الشخص اللي بقى دكتور، الشخص ده تعب و ضحى بالوقت اللي ممكن فيه كان يخرج مع صحابه او يقعد مع عائلته هو ضحى بالوقت دا علشان المذاكره علشان يبقى انسان ناجح ف لازم من دلوقتي تحدد انت هضيع وقتك ف ايه لان الوقت مش بيتعوض و مقولة الوقت قد قزح ان لم تقزحه قزحك 😂 بتأكد الكلام دا.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
اهلا مرحبا بكم في الحرب و الجنس و الغموض الجزء الثامن.


بعد م خلصت المكالمة مع مصطفى أبو مي جالي اتصال من رقم غريب.
انا: الو مين معايا.
شخص : مش لازم اقولك انا مين و ازاي انا اعرفك كل اللي عاوزك تعرفه اني شايفك و اعرف كل حاجة عنك مراقبك منن فتره كنت مفكر انك اللي هتخلصنا من جماعة زيوس بس انت يا دوب قدرت تلفت نظرهم مش اكتر لا و كمان خليت المخابرات الأمريكية تعرف انت مين، بص يا مازن يأما تبقى جد ف موضوع جماعة زيوس يأما تسيبك من كل دا حالاََ و احسن ليك تفكر قبل م ترد لأنك لو عرفت انا مين هتتخض بس متقلقش لما ترد عليا بعد ٣ ايام هقولك انا مين دلوقتي اسيبك مع أهل خطيبتك اللي انت لسه عازمهم سلام.
المكالمة خلصت و انا دماغي بتلعن و بتسب و مش طايق نفسي اصل الموضوع مش ناقص واحد كمان يدخل فيه لا و كمان يبقى مراقبني بس اللي قدرت استنتجه من طريقة كلامه انه شخص ذكي و تقيل جدا لدرجة حتى أنه اداني وقت ارد فيه بس زي م المثل بيقول كسمها ف طيزها مش فارقة كتير هي كدا كدا هتبقى حفلة بس الظاهر انها هتبدأ بدري. الوقت عدي بسرعة و جه وقت العزومة و انا كنت بلغت امي علشان تعمل اكل و شرب و تظبط الدنيا و أهل مي جهم و انا استقبلتهم.
انا : منورين يا جماعة اخباركم ايه.
مصطفى : بخير يا مازن يا ابني.
خالد : كويسين يا حبيبي المهم انت عامل ايه.
انا : كويسين يا غالي.
خالد : لا انا قصدي عاملين اكل ايه ع العشاء.
انا : هههه انا نفسي معرفش بس حاسب لأنك كدا هتفضحنا.
مي دخلت بعد خالد و كان شكلها يجنن و كان ناقص حاجة بسيطة و زبرى يفضحني بس مسكت نفسي بالعافية.
انا : اهلا يا حبيبتي اخبارك ايه.
مي : كويسة متقلقش.
انا : مش قلقان و لا حاجة بس عايز اتطمن مش اكتر.
مي : يعني مش بتقلق عليا.
انا حسيت اني هبوظ الدنيا.
انا : لا طبعا بخاف عليكي و بحبك جدا.
مي اتكسفت : مش قدام اهلي الكلام دا يا مازن.
انا : خلاص ادخلي دلوقتي.
و بعد كدا دخلت امها نرمين.
انا : ازايك يا حماتي اخبارك ايه.
نرمين : كويسة يا مازن اومال فين مامتك.
انا : بتجهز السفرة هي و اختي.
انا : اتفضلوا يا جماعة ناكل الأول ( لان لو قعدنا اكتر خالد هيفضحنا 😂) و بعد كدا نقعد براحتنا، دي امي اسمها يارا و دي اختي اسمها ميار.
مصطفى : اهلا يا يارا هانم، اهلا يا ميار.
خالد : انا خالد اخو مي الكبير و دي امي نرمين.
نرمين اول م شافت امي و امي شافتها اتفاجئوا هما الاتنين.
امي : يااااااااااه ازايك يا نرمين يا حبيبتي.
نرمين : بقى كدا يا يارا من ساعة م خلصنا جامعة و مش بتسألي خالص.
امي : غصب عني يا حبيبتي انا خلصت الجامعة و اشتغلت لحد م اتجوزت ابو مازن...... يرحمه.
نرمين : كدا بقى احنا لينا قعدة مع بعض.
امي : قعدة ايه بس انتي لازم تيجي عندي البيت ع طول هو فيه احلى من اوقات الجامعة.
انا : هو انتم صحاب من ايام الجامعة.
نرمين : طبعا يا مازن، امك كانت دايما معايا كنا مش بنفارق بعض لمدة خمس سنين.
انا : طب كويس لأن كدا التعامل بينكم هيبقى سهل و دا شيئ كويس جدا احسن من شغل الحموات. و بعدين يا ماما مش انتي عارفة مي من فتره ازاي معرفتيش انها تبقى بنت صحبتك.
امي : كنت عارفة بس قولت خليها مفاجأة.
اختي : احسن مفاجأة و لا ايه.
مي : كدا كويس يا ماما يارا علشان لو مازن زعلني اقولك تجيبيلي حقي منه.
امي : طبعا بس هو يزعلك و شوفي انا هعمل ايه.
انا : يهون عليكي يا مي انضرب.
مي وشها احمر و بصت ف الارض : لا مقدرش طبعا.
مصطفى : شوفي بنت الكلب بتحبه ازاي 😂.
خالد : طبعا لان مازن شخص كويس.
امي و اختي حطوا الاكل ع السفرة و بدأنا ناكل و كل واحد بيتكلم مع اللي جنبه. بعد الأكل قعدنا اتكلمنا و كانت أمي و اختي و مي و نرمين بيتكلموا مع بعض و انا و خالد و مصطفى بنتكلم مع بعض ف السياسة و الأخبار المهمة اللي شغلت الرأي العام و هكذا . الوقت عدي و اهل مي هيقوموا يروحوا.
انا : ثانية واحد يا عم مصطفى.
مصطفى : خير يا مازن.
انا : لا لازم نتكلم لوحدنا.
خرجنا رحنا للجنينة.
مصطفى : فيه ايه يا مازن قلقتني.
انا : لا خير مفيش اولا عايز احدد معاد الشبكة و كتب الكتاب.
مصطفى : بالسرعة دي يا مازن اصبر شوية ع الاقل تتعرفوا علينا اكتر.
انا : ليه دا احنا طلعنا اهل اهو و امي تبقى صاحبة مراتك من زمان و كمان انا هبقي مشغول الفترة الجاية ف لازم ع الاقل نكتب الكتاب و نجيب الشبكة الكام يوم دول.
مصطفى : صحيح انت هتبقى مشغول بسبب شغلك مع المخابرات، بص حدد الكلام دا كله انت و مي.
انا : طب ثانياََ لازم تروحوا بس معاكم حراسة.
مصطفى : ليه دا كله انا مليش أعداء يا مازن انا راجل ماشى ع المظبوط.
انا : عارف يا عم مصطفى بس احتياط مش اكتر لان لو حد حب يضرني و مش عارف يوصل ليا هيضركم انتم.
مصطفى : خلاص اللي تشوفه.
انا ناديت على عمار : يا عمار طلع عربيتين حراسة يوصلوا مصطفى باشا للبيت.
عمار فهم قصدي : تمام يا مازن.
المهم مصطفى خد مي و اخوها و امها و طبعا الحراسة معاهم و راحوا ع بيتهم. و بعد م وصلوا الحراسة رجعت عندي.
ف الوقت دا فرعون جه و اتكلم.
فرعون : دلوقتي يا مازن انا محتاج منك تظبط مواعيد نومك علشان بعد م ننقل للقصر هندأ تدريب ع طول.
انا : خلاص تمام يا فرعون.
دخلت البيت و طلعت اوضتي و نمت صحيت تاني يوم الساعة ٩ الصبح و ببص من الشباك لاقيت رصاصة عديت من جنب وداني ف خوفت و نمت ع الارض و انا بنادي على فرعون و عمار و مها و بعد شوية اتسحبت على الأرض لحد م وصلت لبلب الأوضة و طلعت بره و قفلت ورايا نزلت لاقيت امي و اختي خايفين و مها معاهم بتحاول تهديهم و لكن حصل ضرب نار كتير جدا لدرجة اننا حسينا اننا ف حرب و لاقيت فرعون جه.
فرعون : يا مازن اوعي تحاول تخرج بره البيت دلوقتي.
انا : هو فيه ايه يا فرعون لما كنت ف الأوضة ببص من الشباك لاقيت رصاصة معدية من جنب ودني يعني كان فاضل كام سنتي و اموت.
فرعون : فيه قناصة محاوطين المكان دا غير أن فيه تعامل شديد مع الحراسة على البوابة، من الواضح يا مازن ان حبايبك مش عايزين تتنفس. حاول تاخد ساتر انت و امك و اختك.
فرعون بيكلم مها : قومي تعالي معايا يا مها لازم نسيطر ع الوضع حالاََ و الا الدينا هتضيع و خلي بالك من القناص اللي موجود ف اتجاه الساعة ٢، لأن شكله محترف و تمركزه كويس صعب أن اي حد يصوب عليه.
انا : و انا المفروض اعمل ايه طب هات اي مسدس و أحاول اساعدكم.
مها : تساعد ايه يا مازن بيقولك فيه قناصة ف كل مكان و بعدين المرة اللي كان فيها النقيب على معاك و لما فرعون لحقكم دي كانت جس نبض مش اكتر بمعنى أصح كانت تمهيد للمسرحية زي م بنقول اما المرادي مينفعش تعمل حاجة لان انت مش متدرب و حتى لو متدرب لازم يكونو مستواك عالي علشان تقدر تسد ف موقف زي دا.
فرعون : مها عندها حق يا مازن خليك هنا م امك و اختك لحد م الوضع برا يهدي.
و احنا بنتكلم اللاسلكي طلع منه صوت.
حارس : يا فرعون وقع مننا ٤ لحد دلوقتي و وقعنا منهم ٧ بس احنا لسه معانا تعامل شديد الحل ايه.
فرعون اتكلم ف اللاسلكي لكل الحراس : يا رجالة اللي مش معاه اي تعامل يحاول يوقع القناصة و سيبولي القناص اللي ف اتجاه الساعة ٢ لانه ابن متناكة.
فرعون خد مها و طلعوا برا الفيلا من الباب الخلفي و بعدها اتكلم
فرعون : بصي يا مها حاولي توقعي القناص اللي مركز ع البوابة و انا هجيب الباقي.
مها : تمام يا فندم.
و فعلا بدأ بدأ يركز و يتعامل مع كل قناص قريب منه لحد م خلص من كله و مها كانت وقعت القناص اللي بضرب نار على البوابة و اول م دا حصل عمار كان موجود ع البوابة و قال.
عمار اتكلم ف اللاسلكي لكل الحراسة : افتح التشكيل بسرعة بسه فاضل ٢٣ واحد لازم نخلص منهم حالاََ.
ف الوقت دا الحراسة بدأت يكثفوا النيران ع الأشخاص اللي موجودين على الأرض لحد م الاعداء كلهم ماتوا. ف الوقت دا كان فرعون راح على مكان القناص اللي ف اتجاه الساعة ٢ و طبعا كان خد وقت شوية علشان كان بعيد عنه و لما وصل فرعون للمكان كان القناص بيلم كل حاجة لانه شاف اللي حصل للناس اللي معاه.
فرعون : رايح فين.
القناص : انت ازاي قدرت تعرف مكاني.
فرعون و هو بيقرب منه : مش بتاعك السؤال دا كل اللي عايز اعرفه انت تبع مين يا روح امك.
القناص : مش هقول انا كدا ميت و كدا ميت لو قولت انت هتقتلني و لو مش قولت برضو هتقتلني.
فرعون : تصدق كلامك صح بس كدا كدا انا عارف انت تبع مين.
القناص : كلام ع الفاضي، انا محدش قدر يعرف حتى انا مين، انا دايما بعد كل عملية بختفي.
فرعون و هو بيضحك : ازاي بس يا فيكتور مش انت تبع جماعة زيوس و شغال ل حسابهم بقالك خمس سنين.
فيكتور اتوتر جامد : احا انت عرفت ازاي كل دا انا لازم اقتلك دلوقتي.
فيكتور لسه بيطلع مسدس من جنبه كان فرعون سلم ع رقابته بالخنجر و دبحه و بعد كدا سابه و مشي رجع الفيلا. بعد م الدنيا هديت خرجت لاقيت الحراس واقفين ف أماكنهم عادي ولا كأن حاجة حصلت روحت علي عمار.
انا : يا عمار هو اللي حصل دا كان تدريب و لا ايه.
عمار : ازاي مش فاهم.
انا : بص كدا حواليك الحراسة بتتصرف عادي رغم ان من ربع ساعة كان فيه حرب هنا
.عمار زعل من كلامي : لأنهم متعودين علي كل دا يا مازن مفيش حد منهم شاف يوم حلو.
انا حسيت انه زعل : عمار انا مش قصدي حاجة معلش اعذرني كل اللي بيحصل دا مخليني متغير كتير متزعلش.
عمار : انا مش زعلان علشان كدا، انا زعلان علشان انت لو كان جرالك حاجة كنا كلنا هنضيع.
انا : ليه يا عم انتم كلكم احسن مني.
سيبت عمار و دخلت الفيلا تاني، و اتصلت باللواء سامح.
انا : الو.
اللواء سامح : اخبارك ايه يا مازن انت كويس.
انا : تمام مفيش حاجة متقلقش بس كنت عايز اعرف هنقل ف القصر اللي تبعكم امتى.
اللواء سامح : انتوا هتتحركوا ع القصر النهاردة الساعة ٢ بليل.
انا : طب م نتحرك دلوقتي ليه الساعة ٢ بليل.
اللواء سامح : افهم يا مازن النهار ليه عنين اما الليل ستر بمعنى بليل كل الحراسة عندك هيعرفوا يتحركوا براحتهم اما بالنهار لا فهمت.
انا : طب م لو حد عايز يهجم عليا تاني ممكن يهجم بليل عادي.
اللواء سامح : لا مش هيحصل لان جهازنا مشهور بأنه زي الخفاش قوتنا المطلقة بتبقى بليل لان كل معظم التدريبات للعملاء عندنا بتبقى تحت ظروف صعبة و كمان بالليل و دا خلانا مشهورين بالخفاش بمعنى ان لو حد هجم عليك بالليل يبقى دا انتحار بالنسباله.
انا : تمام يا سيادة اللواء.
بعد كدا روحت ل امي علشان اقولها تعمل حسابها و ترتب الشنط علشان هننقل.
انا : يا ماما اعملي حسابك اننا هنقل من الفيلا هنا لمكان تبع المخابرات علشان الهجوم اللي حصل ابقى حضري الشنط انتي و اختي.
امي : اسكت انا خايفة جدا من اللي حصل النهاردة كويس انك بخير.
انا : احنا بخير لان فيه ناس ماتت علشان حمايتنا لازم تعزي مها اول م تشوفيها لان اللي ماتوا شغالين معاها ف نفس المكان.
امي : طبعا، متقلقش.
سيبت امي و خرجت ل عمار و كان فرعون موجود معاه بينقلوا الجثث ل الإسعاف علشان تاخدهم للمستشفى علشان تقارير الوفاة.
انا : بصوا يا جماعة انا عايز اساعد اهل الناس اللي ماتت منكم.
عمار : تساعدهم ازاي يعني.
فرعون : قصدك تديهم فلوس.
انا : اكيد لان اكيد كل واحد من دول معاه مراته و *** او اتنين ف اكيد الفلوس هتأمن حياتهم شوية لان اللي كان بيشتغل علشانهم مات.
فرعون : لا متقلقش مفيش حد من اللي ماتوا كان متجوز.
انا : طب ع الاقل نعطي الفلوس دي للأب و الام حاجة تساعدهم برضو.
فرعون : على فكرة يا مازن انت شخص كويس جدا لو كنا مع حد غيرك مكنش فرق معاه كل اللي بيحصل دا انت بتفكرني ب ابوك.... يرحمه.
انا : حيث كدا انا هسحب ١٠ مليون جنيه من حسابي و هديهم لفرعون و هو يوزعهم عليهم.
عمار : ١٠ مليون جنيه ليه يا مازن هو انت معاك كام.
فرعون : مازن معاه ٥٠٠ مليون دولار ف حساب بنكي ف سويسرا.
انا : احا هو انت عارف يا فرعون.
فرعون : طبعا عارف لان المفروض اعرف كل حاجة عن الشخص اللي انا هحميه و كمان هدربه.
عمار : مبتفوتش تفصيله انت يا فرعون طول عمرك دماغك شغالة.
انا : يا فرعون انا كلمت اللواء سامح و هنقل للقصر ع الساعة ٢ بليل.
فرعون : حلو اوي كدا، القصر دا حرفيا عبارة عن قاعدة عسكرية بس من جوه لكن اللي يشوفه من برا يحس انه قصر عادي مفيهوش حاجة.
عمار : كدا بقى انا عايز دكر يفكر يقرب من القصر دا هيتناك.
انا : هو القصر فشيخ للدرجة دي.
فرعون : لما تشوفه هتعرف احنا بنتكلم عن ايه.
انا : كدا تمام اول م ننقل هنبدأ تدريب.
فرعون : ف القصر دا انا هدربك براحتي لان المكان اصلا كان مقر قبل كدا من مقرات المخابرات. ادخل انت بقى الفيلا لحد م نيجي ننقل و كمان انا هروح ل مها اشوف عملت ايه مع القناصين.
فرعون سبني مع عمار و انا استأذنت مع عمار و مشيت دخلت الفيلا و كانت الدينا دخلة ع الليل. طلعت الأوضة علشان انام شوية و اصحى الساعة ٢ علشان نمشي من الفيلا و نروح القصر. لاقيت الفون رن و كان رقم مصلحي.
مصلحي : ايه يا مازن اخبارك ايه.
انا : تمام.
مصلحي : بهجت و علاء و عمر وصلوا الفيلا اللي ف الساحل بس ملقوش احلام و ابراهيم لأنهم هربوا.
انا : احااااا و الحراسة اللي ف المكان فين.
مصلحي سكت شوية و راح قال : كلهم اختفوا معرفش بقى اذا كانوا ماتوا ولا مشيوا، بص انا حاسس ان في حاجة غلط.
انا : طب قول ل بهجت ياخد الباقي و يبعدوا عن المكان فوراََ لان ممكن يتعرضوا ل هجوم ف اي وقت.
مصلحي : متقلقش انا بعتلهم اللوكيشن بتاع بيتي و زمانهم ف الطريق.
انا : غبي ليه عملت كدا، ممكن يكونوا مراقبين لحد م اللي مراقبهم يعرف هما شغالين مع مين و تضيع انت كمان.
مصلحي : واخد بالي يا مازن انا خليتهم يتفرقوا و يمشوا من كذا طريق علشان انا شكيت زيك و كمان مش هيوصلوا ع القصر عندي لأن اللوكيشن دا بتاع شقة ف وسط البلد مأجرها من فترة علشان لو حصل حاجة نقعد فيها فهمت.
انا : عليا الطلاق انت طلعت دماغ، امال عامل فيها اهبل ليه يا عرص.
مصلحي بتكبر : مبحبش اتكلم عن نفسي.
انا : طب يا كسمك احب اقولك اني قفلت ف وشك.
و رحت قافل المكالمة و بعدها نمت شوية لحد الساعة واحده و نص بالليل صحيت ع المنبه و لاقيت امي صاحية هي واختي و الشنط تحت فرعون جمع الحراسة كلها و اداهم تعليمات علشان يأمنوا الطريق و اتحركنا ع القصر بتاع المخابرات. اول م وصلنا اندهشت انا و امي و اختي من جمال القصر حاجة جامدا الصراحة مساحة الجنينة كبيرة جدا و القصر مبنى على مساحة اكتر من خمسين فدان، حاجة تليق فعلا بمقر للمخابرات و كمان ف كذا برج مراقبة بارتفاع دور موزعين ع سور القصر، لما دخلنا الجنينه و قربنا من مبنى القصر كان فيه جنبه اربع مباني و مبنى القصر ف الوسط، اول مبنى كان بتاع سكن الحراسة مكون من أربع أدوار، تاني مبنى كان جراش للعربيات مكون من دورين و تالت مبنى كان بتاع سكن القيادة مكون من ٣ ادوار و رابع مبنى كان بتاع أسلحة و ذخيرة مكون من خمس أدوار تقريبا يحتوي على كل أنواع الأسلحة حاجة عظمة الصراحة و لما دخلنا القصر كان عبارة عن دورين، اول دور موجود فيه مطبخ و حمامين و قاعة ريسيبشن كبيرة جدا و سفرة و تاني دور كان عبارة عن شقتين مساحتهم كبيرة جدا و كل شقة فيها نظام استشعار متطور جدا و مزودة ب حمام خاص بيها و مطبخ كمان و ف كل اوضة من اوض الشقتين سرير حجمه كويس ل فرد واحد بس و دا كان مشكلة لاني بنام مع يارا امي بس عادي هحلها. دخلنا القصر و انا مندهش جدا و حاسس ان حياتي اتغيرت حرفيا ببص على فرعون حسيت انه عايز نتكلم لوحدنا ف قولت ل امي و اختي يطلعوا يختاروا الاوض اللي هيقعدوا فيها. و بعد م مشيوا فرعون اتكلم.
فرعون : بص يا مازن المكان هنا عبارة عن سكن للحراسة و سكن للقيادة و جراش للعربيات و اي مركبة نقل او مدرعة او دبابة لان المكان كان عبارة عن وحدة عسكرية بس الجيش استغني عنها للمخابرات و السكن الرابع للقيادة و دا هيكون سكن اللواءات و الضباط الموجودين هنا فهمت.
انا : تمام فهمت.
فرعون : ركز بقى ف الي جاي هنا ف القصر فيه دورين زي ما انت شايف و لكن فيه ٦ أدوار كمان موجودين تحت الارض كل دور فيه قسم معين هتعرفهم بعدين و فيه سلم و اسانسير بيربطوا الأدوار ببعض و بندخل ليهم من القصر من هنا و الباب موجود جنب سلم اللي بيودي ع الدور التاني و مساحة الأدوار دي مختلفة عن مساحة القصر، مساحتهم ب تمتد لحد سور القصر.
انا مندهش جدا : احااااااا كل دا موجود هنا هو الجيش كان يحضر ل حرب عالمية و لا ايه.
فرعون : ههههه دا الدنيا عندك مهلبية خالص. روح كمل نوم و بكره الصبح اللواء سامح و اللواء عثمان هيكونوا هنا و كمان من بكره هنبدأ التدريب تمام و لا ايه.
انا : تمام يا فرعون بعد اذنك.
سيبت فرعون و طلعت الشقة الأولى ملقتش حد روحت ع الشقة التانية و كان فيها خمس اوض و صالة و حمام و مطبخ و لاقيت امي و اختي ف الاوض نايمين دخلت جنب امي و ظبطت المنبه ع الساعة ٨ و نمت. تاني يوم الصبح المنبه رن صحيت و كانت أمي صحيت هي و اختي بيعملوا فطار استنيت لحد م خلصوا و فطرت معاهم و رحت ادور على فرعون علشان انا لسه مش عارف المكان كويس بس لما فتحت باب علشان اخرج لاقيت اكتر من ٣٠٠ واحد حراسة حوالين القصر و كان فيه حراسة ف نقط معينه ف الجنينه ف رحت ل واحد منهم اسأله على مكان فرعون قال انه موجود ف مبنى القيادة رحت مبنى القيادة و دورت عليه لحد م وصلت ليه.
انا : اي يا عم انا بدور عليك من نص ساعة.
فرعون : مش وقته يلا ندخل للواء سامح و عثمان.
دخلنا للواءات بس لاقيت شخص مكنتش اتوقعه. يتبع
Cesarحاجه فوق الرائعه جميل جدا الجزء دة
احسنت فابدعت.
 
M

mahmoud258

ضيف
ياسطا وحبات امك نزل التاسع ومتطولشي في تنزيل الاجزاء التاني والقصة روعة جدا
 
ل

ليلي احمددد

ضيف
متتعبوش امى المنتدى القديم كان يحترم القاريء الجزء ينزل يتم ادماجة انما هنا
سمك لبن تمر هندى === مش عارفين نتابع حاجة
 
  • أعجبني
التفاعلات: انا فحل لمحارمك ياديوث, A7A22, Cesar و شخص آخر
ا

الخديوى

ضيف
رب الجزء جميل جدا وأحداثه شيقة ونفسى الجزء يبقى أطول من كده وتسلم ايدك يا باشا
مع خالص تحياتى...
 
S

Shryman

ضيف
ايه الجمال ده كله بعيدا عن الجنس القصه جامده جدا و ياريت تكمل بسرعه و تحياتي لك
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل