• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس محارم الحرب و الجنس و الغموض | السلسلة الأولى (9) أجزاء | 31/12/2021 (1 مشاهد )

ن

ناقده قصصSυɢαя

ضيف
مبدع يا مان الجزء فظيع فى أحداثه وأتمنى إنك متتأخرش علينا بالرغم إن مفيهوش أى مشهد جنسى لكن قمة فى الاثاره...تسلم يا فنان...
مع خالص تحياتى...
الخديوىممكن لو تقدر توصلني بالجزء السابع عشان اللينك بيقولي خطا
 
ن

ناقده قصصSυɢαя

ضيف
انا قرات الجزء الثامن قبل السابع لاني مش لاقياه واللينك مش بيفتحمعايا ياريت لو ينفع تبعتلي الجزء السابع بليز
وبجد ابهرتني تسلم ايدك واتمني الاجزاء تنزل بسرعه
 
W

wala_wsa

ضيف
ادى الجزئ السابع الى الكل بيدور علية
المهم لية التأخير فى رفع الاجزاء
 
م

ماندو 2022

ضيف
مش مطلوب منك تصدقني او تكدبني ودا بسبب ان البشر كائنات غريبة فعلا، كل يوم برأي و فكره كل يوم بحال مختلف تماما عن اليوم اللي قابله و كل واحد بدماغ و فكره مختلفة عن التاني و عن كل الناس، المطلوب منك انك تستفيد من كلامي من طريقتي و من أفكاري و بالرغم من دا كمان برضو هيبقى ليك أفكارك الخاصة اللي ممكن ف يوم من الايام تخليك تعيش ف جنه او جحيم، دايما اجتهد علشان تحقق هدفك لانك و انت بتقرأ كلامي دلوقتي اكيد فيه شخص بيتعب و بيجتهد علشان يوصل لنفس الهدف رغم انه ظروفك مختلفة عن ظروفه و أفكاره مختلفة عن أفكارك و ممكن يكون اذكي منك أو لا بس المهم و الغريب انك انت و هو عندكم الامكانيات.
🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
اهلا و مرحبا بكم ف الحرب و الجنس و الغموض الجزء السابع.
مي طلعت تلبس و بعدين خدتها و اتحركنا علي مستشفى خاص و عملنا فحوصات و كان معندهاش حاجة كل الحكايه انه إجهاد خدتها و طلعنا من المستشفى و رحنا مطعم اكلنا و روحت مي بعد م قضينا يوم جميل و بعد كدا اتحركت ع البيت و هنا بقى حصل دمار. اللاسلكي بتاع على اشتغل و فيه صوت بيقول حاسب يا علي معمولكم كمين احمي مازن كويس. بعدها لاقيت على بيديني مسدس.
على : امسك دا يا مازن.
انا : و انا هعمل ايه بالمسدس دا انا لسه متدربتش على الأسلحة و اصلا لسه مبدأتش تدريب.
على : افهم يا مازن لو الدنيا باظت استخدمه الجهاز بيقول ان احنا معمول لينا كمين و شكلها كدا فيها ددمم كتير. اول ما علي خلص كلامي لاقينا اكتر من خمس عربيات نوع هامر بيقربوا مننا و وزعوا نفسهم عربيتين ورانا و واحده قدامنا و اتنين جنبنا و انا طبعا معايا اربع عربيات حراسة و فجأه بدؤا يضربوا نار علينا و الحراسة بدأت ترد عليهم.
على و هو بيزعق : وطي راسك يا مازن و حاسب لانك ممكن تتصاب.
انا و انا بعمر المسدس : على..... حكايتنا يا علي.
و ميلت ناحية الشباك اللي جنبي و طلعت ايدي منه و بدأنا نضرب نار و هما يردوا عليا بس الغريب انهم كانوا معاهم أسلحة اكتر مننا و دا معناه انهم تبع المخابرات الأمريكية، وقعت كام واحد منهم و على وقع كام واحد و ضرب على العربية اللي موجوده على اليمين الطلقة جت ف السواق و مات ف العربية ركنت على جنب الطريق و عربية تانية عادية خبطت فيها و استمر الضرب لحد م وصلنا لشارع جانبي على ساعتها اتكلم ف اللاسلكي و طلب من كل سواقين انهم يدخلوا فيه.
انا : ليه عايز تدخل الشارع دا احنا ممكن نضيع كدا.
على : متقلقش لاني حافظ كل نقطه فيه يعني معانا اهم ميزه.
اول ما الحراسة دخلت الشارع راحت العربيات اللي بتضرب علينا نار وقفت ع اول الشارع و نزل منها ناس لابسين اسود و معاهم كلهم نص آلي، على طلب من سواقين الموكب انهم يركنوا العربيات بعرض الشارع و بعدها نزلنا كلنا.
على : مازن خليك جنبي و يا ريت متبعدش عني.
انا : للدرجادي بتحبني من اول يومين مع بعض.
على : انت بتهزر ركز بدل م نتناك.
علي فجأة بص ليهم.
على : جيتوا ف ملعبي يا ولاد المتناكة.
و بدأ ضرب النار تاني بس بشكل اكبر من الاول و الناس ف الشارع بدأت تخاف و تجري و اللي يطلع بيته و اللي يركب عربيته يستخبي فيها دا غير زجاج العربيات اللي اتكسر من الرصاص و العربيات بقيت مخرمه كلها بس كل دا سطحي لان عربيات الحراسة بتبقى مصفحة ، فيه ناس من اللي بيضربوا علينا نار اتصابوا و لكن فجأة لاقيت كذا واحد من الحرس ماتوا و ناس كتير من الحراسة اتصابت لحد مبقاش غيري انا و على.
انا بزعق : على الحراسة كلها وقعت هنعمل ايه.
و انا بقول كدا على اتصاب ف دراعه الشمال و اختل توازنه و َقع ع الارض جريت عليه و بحاول اساعده.
انا : على امسك نفسك شوية.

ف نفس الوقت ف مبنى المخابرات.
العقيد احمد : يا فندم على دخل شارع جانبي دلوقتي و الناس خاف و بقى فيه فوضى كتير.
اللواء سامح : يا احمد هما كام واحد بيضربوا نار على رجالتنا.
العقيد احمد : حوالي ٣٠ واحد يا فندم ابعت تعزيزات.
اللواء عثمان : لا طبعا كدا هنقلبها حرب، حدد مكان فرعون فورا.
العقيد احمد و هو متفاجئ : يا فندم الحراسة كلها وقعت و على اتصاب و مازن بقى لوحده. و وقع من اللي بيضربوا نار عليهم ١٥ واحد.
اللواء سامح : ازاي الكلام دا هما اللي بيضربوا نار مين علشان رجالتنا احنا تقع بالشكل دا.
العقيد احمد ف الوقت دا قدر يحدد مكان فرعون و اتصل بيه و اعطي اللاسلكي للواء عثمان.
اللواء عثمان : اسمع يا فرعون على و مازن علي بعد ٢ كيلو من مكانك روح بسرعة و اشتبك و حاول تبعد مازن من ان يجيلوا اي أصابه.
فرعون : تمام يا عثمان باشا. و قفل اللاسلكي.

عندي انا و على.
الاعداء بدؤا بتقدموا و يقربوا علينا و على بدأ ينزف ددمم كتير
انا: يا علي حاول تمسك نفسك.
على بيتكلم بصعوبة : يا مازن سيبك مني المهم انت امسك سلاحك حاول تضرب عليهم أو اهرب بس المهم انهم ميقتلوكش او يمسكوك، موت و انت رافع راسك يا مازن. بعدها على فقد الوعي و ف الوقت دا لاقيت واحد جنبي اول م شوفته اتخضيت شكله رياضي فشخ من عضلات جسمه اللي عايزه تطلع من هدومه و شعره بني فاتح و طويل بس مش اوي ماسك سلاح AKM الروسي.
انا : انت مين.
فرعون : انا فرعون حاول تشيل على و تدخله اي عربية من بتوع الحراسة و خليك معاه.
انا طبعا اتخضيت لان دا فرعون زي م عمار قال دا افضل واحد ف جهاز المخابرات و دا معناه انه شخص مش طبيعي.
فرعون : جرا ايه يا خول منك ليه. و بدأ يضرب عليهم نار و اتصاب منهم عدد كبير و ماتوا و اتبقي ٤ هربوا كلهم و بعد كدا خدنا على و رحنا مستشفى عسكري و دخل العمليات و الرصاصة اللي ف دراعه اتشالت و كان اتنقله ددمم لانه نزف كتير و دخل العناية لحد م يفوق. بعد ما دخل العناية كنت انا هديت شوية و كان معايا فرعون بس كان بيتكلم ف اللاسلكي.
فرعون : كله تمام يا فندم على بخير و المستشفى بعتت عربيات إسعاف علشان اللي اتصاب و اللي مات من الحراسة. برضو علشان يجيبوا جثث الناس اللي ضربت نار عليهم.
اللواء عثمان : تمام يا فرعون هات مازن و تعالوا ع مبنى الجهاز بسرعة انا هبعتلكم عربيات حراسة من عندي.
فرعون : عربيات ايه يا فندم انت ناسي ان انا مع مازن ولا ايه.
اللواء عثمان : عارف بس اديك شايف المخابرات الأمريكية عايزه تغتال مازن بأي شكل دا حتى لدرجة انهم يهاجموه علني قدام الكل.
فرعون : يا فندم متبعتش حاجة هما جابوا آخرهم النهاردة دا غير أننا مينفعش نلف أنظار اجهزة تانية للي بيحصل.
اللواء عثمان : خلاص تمام بس خد حذرك. المكالمه خلصت.
فرعون : مازن احنا رايحين دلوقتي مبنى الجهاز يلا.
انا : تمام بس لما نطمن و نشوف على الأول.
فرعون : مفيش وقت يلا يا مازن مينفعش تمشي ورا العواطف ف وقت زي دا.
انا : خلاص تمام. احركنا علي مبنى المخابرات وصلنا و دخلنا مكتب اللواء سامح.
اللواء سامح : انت بخير يا مازن.
انا : بخير متقلقش بس عايز اتأكد من حاجة.
فرعون : عايز تعرف مين اللي عملوا كدا أو بمعنى أصح عايز تتأكد من استنتاجك.
انا هنا اتوترت شوية و خفت لاني اول مرة ف حياتي اقابل واحد فاهم دماغي.
انا : كلامك صح.
اللواء سامح : دول عملاء تبع المخابرات الامريكية واخدين أوامر يا اما يختالوك او يمسكوك و تشتغل معاهم.
انا منفعل شوية و غضبان: انا عايز اروح دلوقتي.
اللواء سامح : متقلقش مفيش حاجة حصلت عندكم ف البيت كله بخير.
فرعون : يا فندم هو عايز يروح علشان يقعد يفكر ازاي يضر المخابرات الأمريكية.
انا : يا فرعون هو انت بتقرأ أفكاري و لا فيه ايه مش فاهم.
هنا دخل اللواء عثمان المكتب و قال.
اللواء عثمان : متقلقش يا مازن هو بيعرف يحلل اي شخص قدامه من غير قصد.
انا : يعني ايه من غير قصد شغال اوتوماتيك يعني 😂.
اللواء سامح : اوتوماتيك ايه يا مازن، فرعون بقى كدا بسبب طبيعة مهماته الصعبة ف دا بقى الطبيعي بتاعه.
فرعون : يا عم متقلقش مش هضرك يعني خليك بس فاكر اننا ف نفس المركب.
انا : طب همشي امتى من هنا.
اللواء عثمان : دلوقتي لو تحب بس بعد كام يوم هتيسب الفيلا و هتنقل ل مكان تابع لينا و كمان متأمن كويس.
انا : طب المكان دا عبارة عن ايه.
اللواء سامح : هو تقريبا قصر كبير ف منطقة كويسة ف العاصمة الجديده.
انا : تمام مفيش مشكلة. انا همشي دلوقتي.
اللواء عثمان : يا فرعون انت من النهاردة ف الحرس بتاع مازن و كمان انت اللي هتمسك تدريبه كله.
فرعون : طب المهمات و الملفات اللي انا ماسكها.
اللواء سامح : متقلقش هنشوف حد غيرك.
فرعون : كدا تمام يلا يا مازن.
مشيت انا و فرعون و اتحركنا على البيت وصلنا

في الوقت ده انت عند مي وابوها كانوا قاعدين بيتكلموا مع بعض.
مصطفى: قال عملت ايه انتي و مازن
مي : كشف عليا الاول وبعد كده اتفسحنا وبعدين وصلني البيت.
خالد : بس انتي ليه ما قلتيش انه كان شغال في المخابرات
مي : انا مكنتش اعرف
مصطفى : افهم يا خالد يا ابني مينفعش اي حد شغال ف المخابرات يقول لانه ممكن يبقى خطر عليه.
نرمين : اهم حاجة إنك تكوني مبسوطة معاه يا بنتي.
مي : خلاص بقى كل شوية تكسفوني.

عندي ف الفيلا.
وصلت انا وفرعون اول م وصلنا ركنا العربية و دخلنا الجنينه و الحرس كلهم مستغربين ان الحراسة مش معايا و كمان معايا فرعون و هما طبعا عارفيته.
انا : بص يا فرعون فيه ملحق هنا للحرس علشان تريح فيه مجهز بكل شئ.
فرعون : لا انا مش هنام ف اي حته انا هنام هنا ف الجنينه هاتلى بس مرتبه و اي حاجة اتغطى بيها و تبقى تمام.
انا : لازم ترتاح انت من النهاردة معايا.
فرعون : اسمع الكلام بس يا مازن انا أخري انام ساعتين تلاتة بالكتير ف اليوم ف مش لازم انام ف اوضة و الشغل دا.
انا : خلاص براحتك.
هنا عمار جه علينا و ادي التحية ل فرعون.
عمار : تمام يا فندم.
فرعون : فندم ايه يا عمار دا احنا صحاب.
عمار : لازم اديك حقك انت قدرت تبقى لواء ف سن صغير.
فرعون : برضو متقولش يا فندم قول يا فرعون على طول.
عمار : اللي تشوفه صحيح ايه اللي جابك هنا و تعرف مازن منين.
فرعون حكي كل اللي حصل النهاردة ل عمار، عمار اتفاجئ جدا و زعل علشان الحرس و النقيب على.
انا : حقهم هيرجع يا عمار بس الصبر.
فرعون : انت عارفني يا صحبي لما اقول اني هنتقم من اللي عمل كدا يبقى ايه.
عمار : يبقى هيحصل، طول عمرك ابن أصول يا فرعون.
انا : طب اسيبكم انا.
سيبتهم و مشيت دخلت الفيلا و كانت أمي و اختي و مها قاعدين بيضحكوا. اول م شافوني بشكلي اللي بقى غبي اتخضوا كلهم ( هدومي مليانه تراب و متغرقة ددمم من ددمم على و كمان وشي اللي شكله بقى شبه القرد من كتر التراب اللي عليه و كان عليه كام بقعة ددمم).
انا تجاهلتهم كلهم و طلعت غلست ايدي
و رحت الأوضة جبت هدوم ليا و رجعت الحمام استحميت و خرجت رحت الأوضة و نمت جامد.
صحيت تاني يوم الصبح الساعة ١٠ كملت قعدتي ف الأوضة و مصلحي بيتصل مش برد و مي بتتصل و برضو مش برد و امي كل م تخبط على الباب مبردش و حاسس اني ضايع و قاعد بفكر
ازاي اسيب ناس تموت بسببي و عامل نفسي مش هاممني حاجة ( و الكاتب ابن الكلب دا عمال ينفخ ف الشخصية جامدا 😂😂) و بكدب علي نفسي و مقتنع اني مش خايف من الموت و عامل فيها شبح و عند أول مواجهة ف حياتي كل اللي قدرت اعمله اني اعمر المسدس و جبرت على كدا معرفتش حتى اضرب طلقة تعمل تأثير و لو صغير حتى، كل اللي انا كنت عايزه اني اعرف كل حاجة عن ابويا و لما عرفت اللي انا عايزه دلوقتي عاوز اخد تاره و عامل زي المسعور مش واخد بالي من حاجات كتير بس لازم افوق شوية لازم اعدل من طريقتي دي و لازم ابدأ الاحظ كل حاجة بتحصل حواليا و انظر ليها من كذا منظور مش من منظور واحد بس. مينفعش اسيب ناس تموت بسببي لان من حق كل واحد انه يعيش مش يموت علشان شخص ميعرفوش حتى. قعدت ٣ ايام مش بخرج من اوضي امي تجبلي اكل اقولها سبيه عند الباب و امشي و اول م تمشي افتح الباب و اخد الاكل و اقفل الباب. لحد اليوم الرابع الساعة ٩ الصبح. مها كانت قاعده بتفطر هي و امي و اختي.
مها : مازن لسه مخرجش من الأوضة، ايه الحل دلوقتي مينفعش يضيع مننا كدا.
امي : اعمل ايه يا مها انا قلبي بيتقطع بسبب الحالة اللي هو فيها دي.
اختي : هو ايه اللي حصل اصلا علشان مازن يبقى ف الحالة دي.
مها : معرفش كل اللي انا اعرفه انه طلع ب الحراسة و رجع من غيرها بس ليه مش عارفه و كمان شكله لما وصل يومها كان زى م يكون مصيبه.
امي : سيبيه كام يوم يمكن يروق.
مها : طب انا خلصت اكل خلاص هقوم اشوف الحرس حوالين الفيلا و هرجع ليكم.
امي : يا مها مش قولنا البيت بيتك اتحركي براحتك يا حبيبتي.
مها : من عنيا.
مها طلعت برا تتأكد من ان كل واحد ف الحراسة ف مكانه و هنا بقى اول م شافت فرعون اتفاجئت و راحت ناحيته و ادتله التحية العسكرية.
مها : تمام يا فندم اخبارك حضرتك ايه.
فرعون بصلها بغضب : يا مها انا اكتر حاجة بكرهها ف حياتي أن حد من سني و دفعتي يديني التحية و انا لسه قايل الكلام دا ل عمار من ٣ ايام ف لمي نفسك انتي و هو انا مش عايز حد يديني التحية.
مها : براحتك يا فندم قصدي يا فرعون صحيح بتعمل ايه هنا.
فرعون : من هنا و رايح انا المسؤول عن الحراسة كلها اللي ف الفيلا و اللي مع عمار بس لو انا مش موجود ف الفيلا انتي اللي هتبقى المسؤولة تمام و لا ايه.
مها : تمام يا فرعون، بس فين الحراسة بتاعة مازن، اخر مرة شفتهم كان من ٣ ايام هو ايه اللي حصل.
فرعون حكي لمها كل اللي حصل يوم م اشتبكنا مع الناس المسلحة.
مها و هي مبرقة : الموضوع كدا ميطمنش لازم ينقل من هنا للقصر بأسرع وقت او مازن كدا هيموت دا عارفين كل حاجة عنه.
فرعون : مها لاحظي ان انا اللي مع مازن مش اي حد و انتي عارفة انا اقدر اعمل ايه مازن بالنسبة للمخابرات يعتبر واحد مننا.
مها : بس انا خايفه عليه لأنه لسه بداية حياته و المفروض يتمتع بحياته.
فرعون : بصي يا مها الدنيا عمرها م كانت حلوه لكل الناس زي مثلا ان احنا بيطلع عنينا ف الشغل علشان البلد دي بالرغم ان محدش يعرف عننا حاجة و لا حتى حد شكرنا ع اللي احنا بنعمله علشان نساعد البلد و رغم كل دا لسه مكملين شغلنا عادي و باقي الناس عايشين حياتهم عادي و لو عرفوا اي معلومة من اللي نعرفها مش هيجيلهم نوم اصلا.

ف بيت مي.
مصطفى : اخبار مازن ايه.
مي : معرفش يا بابا من ساعة م كنا م بعض من كام يوم و مفيش خبر و بتصل بيه مش بيرد و انا قلقانه جامد.
مصطفى : خير يا بنتي متنسيش انه شغال ف المخابرات و ممكن يقعد بالشهر متعرفيش عنه حاجة.
مي : فاهمة يا بابا بس الفكره ان كل م كنت اتصل بيه بيرد ع طول زي م يكون مستني اتصالي و دلوقتي مش بيرد.
نرمين : معلش يا حبيبتي اكيد ظروف شغله كدا.
مي : طب انا هقوم اغير و هروحله البيت و اشوف فيه ايه لان انا قلقانه اوي.
مصطفى : يا بنتي تروحي فين و بعدين هو خطيبك مش جوزك علشان ترحيله البيت.
مي : ام مازن موجوده هناك دايما هي و اخته اكيد هقدر افهم فيه اي.
و فعلا مي دخلت اوضتها غيرت لبسها و اتحركت على بيتي. اول م وصلت لاقت حراسة كبيره و الدنيا كلها زي العسل راحت ناحية البوابة و اعترض طريقها حارس من الحراس.
حارس : بعد اذنك مينفعش تدخلي.
مي : ليه ايه اللي حصل.
حارس : انا عندي أوامر بكده.
مي : طب مازن كويس و لا فيه حاجة.
حارس : هو حضرتك تعرفي مازن بيه.
مي : طبعا انا ابقى خطيبته.
الحارس اتكلم ف اللاسلكي.
حارس : يا فرعون ف واحده ع البوابة بتقول انها خطيبة مازن بيه.
فرعون : كلم مها خليها تفتشها قبل م تدخل.
حارس : يا مها بعد اذنك تعالي فتشيها.
مها طلعت ع البوابة و سألت مي كذا سؤال عني علشان تتأكد انها فعلا خطيبتي. و بعدين اخدت مي و دخلوا الفيلا. اول م مي دخلت راحت سلمت ع امي بالحضن و اختي كمان.
مي : ازايك يا ماما وحشتيني.
امي : ازايك يا عسل الف مبروك الخطوبة كان المفروض نعزمكم عندنا بس مازن حصله شوية ظروف كدا و هو دلوقتي قاعد ف اوضته و مش بيكلم حد و لا بيرد على حد.
مي : طب ممكن اطلعله افهم منه فيه ايه.
اختي : تعالي يا مي انا هوصلك للاوضة و بعدها اتكلمي معاه براحتك.
اختي خدت مي و طلعوا ل اوضتي و بعدها اختي سابت مي و نزلت و مي اعدت تخبط يجي خمس دقايق.
مي : افتح يا مازن انا مي.
مي : يا مازن مش بترد ليه حرام عليك انا قلبي بيتقطع رد عليا يا حبيبي.
انا رحت و فتحت الباب و شكلي كان زبالة خالص ولا اللي سكران و مهموم و طلعان عين اللي خلفوه.
انا : اتفضلي يا مي.
مي : ايه يا مازن انت عامل كدا ليه ايه اللي حصل فهمني.
انا : كويس مفيش حاجة كان عندي بس مشاكل ف الشغل بس الدنيا تمام دلوقتي، انتي اخبارك ايه و صحتك أتحسنت ولا لسه.
مي : سيبك مني انا و قولي ايه اللي حصل يخيليك كدا.
انا : بصي يا مي انا هسأل كام سؤال وبعدها هتكلم.
مي : ماشي اسئل.
انا : انتي ممكن ف يوم من الايام تفكري تبعدي عني.
مي : لا طبعا انا عمري م هبعد عنك ولا اقدر اعيش من غيرك.
انا رحت حكيت كل حاجة عني و عن جماعة زيوس و ايزيس و شغلي مع المخابرات اللي لسه معرفش هو ايه اصلا.
مي : ياااااااه دا انت شايل حمل كبير اوي يا مازن ساكت كل دا ازاي يا حبيبي ليه مقولتليش ع الاقل كنت ابقى معاك.
انا : لان حياتك اهم بكتير من حياتي.
مي : لا طبعا انت اهم مني لان انا من غيرك مش هعرف اعيش. قوم بقى يلا ادخل استحمي و ظبط نفسك و تعالي نخرج.
انا : دا امر و لا طلب.
مي : ليه هو انت تقدر ترفض.
انا : لا يا مي باشا اللي حضرتك تشوفيه.
مي ابتسمت و ضحكت على خيف بس من جواها زعلانه ع اللي انا فيه ف قررت انها هتقف جنبي مهما حصل. خدت كام غيار و دخلت الحمام و مي نزلت تحت.
امي : مرضيش يرد برضو.
مي : متقلقش مازن رد و اتكلمت معاه شوية و دخل الحمام.
اختي : يخليكم لبعض يا مي كويس انك جيتي و كلمتيه، بقولكم ايه رأيكم نسرع الجوازه دي شوية علشان تبقى معانا ف البيت ع طول.
امي : اقتراح كويس اي رأيك يا مي.
مي و هي مكسوفه : اسئلوا مازن الأول.
مها : خلاص يا جماعة وشها بقى زي الطماطم هههه.
و اعدوا يهزروا و يضحكوا، ف الوقت دا انا خرجت من الحمام و دخلت اوضتي لبست هدومي و نزلت. رحت ل فرعون
فرعون : ايه يا عم كل دا علشان تخرج من الحالة اللي جتلك دي مينفعش كدا يا مازن لازم تستحمل اكتر من كدا.
انا : استحمل ايه بس دا فيه ناس ماتت بسببي.
فرعون : لا مش بسببك هما ماتوا علشان يحموك علشان هما عارفين قيمتك و عارفين انت تقدر تعمل ايه يا مازن اللي زيك قليلين ف بلادنا فهمت.
انا : كلامك صح بس متوصلش لدرجة انهم يموتوا علشان دول حتى مش يعرفوني.
فرعون : خلاص براحتك بس عايزك تعرف اني ماشي معاك ع الهادي لحد دلوقتي بس ممكن اعاملك معاملة المفسدين ف الارض لو تحب و بعدين احنا لازم نبدأ تدريب من بكره.
انا : تمام يا فرعون.
سيبته و مشيت و اتصلت بمصلحي.
مصلحي.: انت مختفي فين المرادي.
انا : المخابرات الأمريكية حاولت تقتلني تاني بس الحرس اللي معيا دافعوا عني.
مصلحي : حرس ايه دول يا مازن انت رجعت كل الحرس اللي انا كنت سايبهم معاك.
انا : دول حرس من المخابرات.
مصلحي : احا ااااا. انت بتتكلم بجد.
انا حكيت ليه كل من اول م قابلت اللواء سامح لحد م الهجوم حصل.
مصلحي : طب العمل ايه دلوقتي لازم نختفي زي م قولت.
انا : متقلقش فيه مكان المخابرات هتنقلني انا و امي و اختي فيه.
مصلحي : تمام اوي كدا زي الفل و مش فاضل غير يومين و علاء و بهجت و عمر يطلعوا على فيلا الساحل و كدا كسم اي جهاز مخابرات.
انا : لا حاسب لازم برضو ناخد حذرنا احنا مش عارفين الاجهزة دي بتفكر ازاي.
مصلحي : فاهم يا مازن صحيح جماعة زيوس كل يوم بيعملوا هجوم و بقوا زي الكلب السعران عايزين يعرفوا اي حاجة عن جماعة ايزيس و متنساش ان المخابرات الأمريكية عارفة كل حاجة عنك و لو الاتنين دول تعاونوا مع بعض انت كدا ميت.
انا : متقلقش عامل حسابي و كمان انا ناوي اخترق سيرفرات المخابرات الأمريكية و اسرق معلومات حساسة و ابعتها عل يالمخابرات الروسية عن طريق المخابرات المصرية و دا هيسبب ضغط كبير عليهم و هيلموا نفسهم شوية علشان يقدروا يتعاملوا مع المخابرات الروسية.
مصلحي : دماغك شغالة يا قائد.
خلصت المكالمة مع مصلحي و دخلت كانت أمي واختي خلصوا الاكل و اكلت مع مي و امي و اختي و مها. و بعدها اخدت مي و قعدنا لوحدنا و اتكلمنا شوية و بعدين خليت عربية حراسه توصلها بيتها.
تاني يوم اتصلت علي مصطفى ابو مي.
انا : اهلا يا عمي اخبارك ايه.
مصطفى : بخير يا حبيبي.
أنا : انا النهاردة عازمكم ع العشاء عندنا ف البيت لازم تيجوا بقى دي اول مره و بالمره تتعرفوا على امي و اختي.
مصطفى : اكيد يا مازن هنيجي متقلقش.
انا : خلاص تمام يا عمي معلش ازعجتك شوية.
مصطفى : عيب تقول كدا يا مازن.
انا : سلام يا عمي.
خلصت المكالمة و فجأة الفون رن و ظهر رقم غريب. يتبع
انا عارف اني مقصر معاكم بس دا غصب عني لما كنت فاضي شوية كنت ملتزم بالمواعيد لدرجة اني لما كنت انشر جزء كنت بكتب معاد نزول الجزء اللي بعد ف التعليقات بس اليومين دول مشغول شوية و عايز اعوض ف الفاينل 😂 ف يا ريت تعذروني.
wala_wsa
 
C

Cesar

ضيف
ادى الجزئ السابع الى الكل بيدور علية
المهم لية التأخير فى رفع الاجزاء
wala_wsaالمشكلة كلها دلوقتي ف اني بنشر الأجزاء بعد شوية تختفي مش ليه و لما بكلم الإدارة يقولوا هي اصلا الأجزاء دا اللي هو ازاي مش عارف
 
C

Cesar

ضيف
يا جماعة انا اسف جدا اني يبلغكم اني مش هعرف انشر حاجة تاني الا لما الإدراة تحل المشاكل دي مش اما انزل جزء يختفي و الرابط مش شغال انزله تاني نفس الحكاية ف معلش اصبروا شوية انا دلوقتي كتبت اخر جزء من السلسلة الأولى بس اول م المشكلة تتحل هنزل السلسلة كاملة. و مع تحياتي
 
  • أعجبني
التفاعلات: ماندو 2022 و الجمد
م

ماندو 2022

ضيف
يا جماعة انا اسف جدا اني يبلغكم اني مش هعرف انشر حاجة تاني الا لما الإدراة تحل المشاكل دي مش اما انزل جزء يختفي و الرابط مش شغال انزله تاني نفس الحكاية ف معلش اصبروا شوية انا دلوقتي كتبت اخر جزء من السلسلة الأولى بس اول م المشكلة تتحل هنزل السلسلة كاملة. و مع تحياتي
Cesarطب انت بتنزل على منتدى تاني ولا هنا بس
 
  • أعجبني
التفاعلات: Cesar و الجمد
م

معلم جامد

ضيف
تم حل المشكلة، ومج جميع الأجزاء من الأول الى الثامن
بعد ذلك نرجو منكم ان تشروا جديدكم في رد داخل الموضوع الأصلي وبعدها سيتم الدمج مباشرة
 
  • أعجبني
التفاعلات: الجمد
ا

انا فحل لمحارمك ياديوث

ضيف
هوه غين التاسع ولا الي بندور علي ابره في كوم قش
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل