• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس انا و صفاء و ماجي حتي الجزء الثالث 14/3/2022 (1 مشاهد )

ف

فارس اسكندراني

ضيف
حلو مستنين الجزء الرابع
 
  • أحببته
التفاعلات: الافريقي
ا

الافريقي

ضيف
الجزء الرابع
صحيت الصبح وهما الاتنين كانوا فحضني ونايمين قومت كلمت مديرى و بلغته اني مش جاي الشغل لاني مكنش ليا مزاج للشغل كانت طالبه معايا نيك
دخلت الحمام لقيت شفرة حلاقة حريمي
مكدبش عليكو علي قد ما انهم حلوين بس كانوا مشعرين هما الاتنين مش عارف ليه و كان الموضوع اه باسطني بس انا حابب احس بنعومة جسمهم اكتر
جت في دماغي فكرة بس لازم تيجي بالطريقة
اتشطفت و خرجت كنت فوقت شوية و زبي كان فاق هو كمان
دخلت عليهم الاتنين كانو عريانين ملط وانا برضوه زيهم
وكانوا في سابع نومه وانا عايز اصحيهم قولت امسك ماجي افوقها كانت نايمه نيمتها علي ضهرها وبقي جسمها كله قدامي قفشت في بزازها كانوا طراي جدا زي المبلن و حلمتها وقفت زي حباية الكريز وكانت مسكرة قوي
ايد بقفش فيها و بلساني بلعب في حلمة الفردة التانية و هي بصوت كله نوووم اممممم ااااااه انت صحيت يا حبيبي وارضع من حبيبتك نزل لبنها ده كله علشانك يا حبيبي اممممم
بتتكلم معايا وبايديها بتلعب في شعري و بتقول ايه يا كسي انت لحقت تجبهم ده لسه بادي اااااه
قولتلها هو كسك نزل عسله قالتلي ااه سبت بزازها وقولتلها هفطر بقي لاني جوعت
نزلت الحس كسها لحست شوية قولتلها اي يوووه
قالتلي مالك قولتلها وانا بشرب العسل النحل بيقرصني ما تحلقيه " ومسكت شعر كسها " قالتلي بس انا بحبه كده
وقولتلها ما هو غيران مني وبيشوكني قالتلي خلاص يا قلبي هحلقه قولتلها بجد قالتلي انا خدمتك تؤمرني انفذ
قومتها علي الحمام و قفلت غطا القاعدة و قعدتها وخلتها تفتح رجلها و مسكت الشفرة و حلقت شعر كسها براحاااه علشان معورهاش و جيت عند العانه حلقتها كلها بس سبت خط كده بالطول علشان بحب الشكل ده
و قولتلها باطك كمان قالتلي لا لا الا ده صافي تزعل ديه بتحبه قوي قولتلها مالكيش دعوه رفعت ايديها و حلقت كل شعره كانت تحت باططها الاتنين و جبت الشاور جيل و مسحت حميتها بحيث انضف كل حتة مكان الحلاقة
خلصنا وجت تخرج قولتلها راحه فين قالتلي خارجة قولتلها تعاااالي هنا هو دخول الحمام زي خروجة
تعالي ادوق العسل الصافي ده
قعدتها علي القعدة و حسست علي كسها لقتها شقت شقها كانت هتموت فيها اااااااااه ايدك حلوه قوي انا حاسه انك اول مره تلمسني اااااه نزلت بلساني الحس كسها كان حلو قوي مبطرخ و شكله جميل و نااااااعم زي الحرير نزلت بلساني و ولعبت فيه لحد ما هيجتها علي الاخر لقتها بعدتني وقامت وقالتلي اقعد بقي انت
قعدت راحت موطية و نزلت تمص زبي
(انا بعترف ان ماجي كانت حريفة مص عن صافي بس صافي بتمتعني اكتر من ماجي كس صافي كان مليان لحم بحس اني بنيك في مخدة وانعم كمان و ده بيخليني اطول مع صافي اكتر ..بس انا مقولتش ليهم قبل كده )
بعد كده قامت وقفت و قعدت علي زبي وقعدت تطنطت عليه و تقول اااااه اوووووف النضافه حلوه قوي انا حاسة ان زبك كله في بطني قعدت علي زبي وهو كسها وباستني وعضتني من شفايفي و لفت لسانها علي لساني و قالتلي انت زبك حراااااق بيبرد
ضحكت جامد قولتلها ازاي
قالتلي يعني دلوقتي " كانت بتكلمني وهي بتتنطت علي زبي " حرااق بيوجعني " بس اما بتجبهم في كسي يوووووه تلج يبردني قولتلها حسبي بقي علشان في حبة تلج جايين جبتهم جواها ولقتها قالتلي اوووف ثلج وقامت من عليا فلبني نزل من كسها علي زبي و بضاني نزلت مصت اللبن اللي علي زبي و بضاني مخلتش نقطة و خرجنا من الحمام ولسه زبي واقف مشيت قدامي و طيازها زي الجيلي بتتهز قدامي شتدها عليا و خليت زبي بين فلقتين طيازها قولتلها اووووف طيزك ملبن يا بت قالتلي امممم زبك وهو كده متعرفش عامل فيا ايه زقتها علي الحيطة و ميلتها لقدام حاولت ادخل زبي في طيزها لقتها بتتوجع جامد و صوتت كان خرم طيزها ضيق صوتت لدرجة ان صافي صحيت لقتها جاية و بتقول ايه ايه في ايه
لقتنا كده قالت يا كلاااااب من غيرى بتعملو ايه
قولتلها صاحبتك هتفضحنا قالتلي ليه
سبت ماجي و روحت لصافي قولتلها عملت كده و زقتها علي الحيطة وميلتها برضوه و دخلت زبي في طيزها سرح جااااامد خرم طيز صافي كان واسع قوي قالتلي اممممم اوووووووووف اححححح اااااه كمل
قولتلها صوتت
لقيت ماجي قالتلي مع نفسكو بقي انا مش قادرة كسي متسلخ منك انا هاروح اريح ومشيت وهي فاتحة رجليها زي المتسلخين
لقيت صافي بصالي و بتقولي تعالي انت طلعت مصيبة
لقتها راحت عند المطبخ و ميلت علي الرخامة خرم طيزها بقي باين و اوسح لقتها لحست اديها و مشتها علي خرمها وقالتلي تعاامل و ريني ابداعاتك دخلت راس زبي الاول براااحااااه خالص و قعدت ادخل لحد ما زبي اختفي في طيزها و طلعته تاني و قعدت امسك طيزها و اسبانك عليها لما حمرت لقتها زقتني و راحت واقفة و ولمست الارض بايده ورجليها مفروده انا لقيت خرم طيزها مفتوح قدامي علي اخره نكتها جامد قوي و هي بتتاوه جامد فضلت ارزع فيها وهي تقولي ااااه اوووف طيزي طيزي مش قادرة نيك شوية في كسي اريح طيزي شوية
وانا ولا اكني سامعها لقتها بتلعب في كسها بايدها و هي بتقولي اااامممممم نكني قوي لا لا لا براحه انا تعباااانااااا اااه
سبتها شوية و عدلت نفسها خدتها و روحت الشرير
قالتلي اااه طيزي حاسة ان خرمي تعباان مش قادرة اقعد ااااه
ماجي قالتلها ايه اللي انتي جبتهولنا ده
روحت لماجي قولتلها بس ايه رائيك و حطيت زبي علي بوقها قالتلي لقتها مسكته مصيته عضعضت فيه عضه بسيطة كده و قالتلي راجل و سيد الرجاله كمان
صافي قالتلها يالا يا شرموطه نحضر الفطار قولتلها فطار ايه انا عايزكو انتو
قالتلي اسمع مني هفطرك فطار هيخليك فحتة تانية
وبالفعل كان الفطار حاجة خيال هبقي احكي الفطار ده عمل فيا ايه لانه لازم يبقي في جزء لوحده
 
  • أعجبني
التفاعلات: بودر الحوت و Alwnsh
A

Alwnsh

ضيف
قصة جميله بس ياريت تكمل عشان انا قريتها في المنتدي القديم وكانت غير كامله ولا تتاخر زي المنتدي القديم👌👌👌👀👀👀في انتظارك
 
ا

الافريقي

ضيف
قصة جميله بس ياريت تكمل عشان انا قريتها في المنتدي القديم وكانت غير كامله ولا تتاخر زي المنتدي القديم👌👌👌👀👀👀في انتظارك
المنتدي القديم انا كنت عايز اكملها بس الحساب كان مقفول والمنتدي كان رافض اني اكملها لانها باينه انها لحد تاني بس المنتدي ده هتلاقي في اجزاء كتير هتنزل😉
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل