• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس حياة الاعدادي (واقعية) | (9) أجزاء (عدد المشاهدين 2)

A

Alex 13

ضيف
مبدع بصراحة
روعة جداااا
تسلم ايدك
منتظرين جديدك بكل شوق
 
  • أعجبني
التفاعلات: "صقر" و الجمد
ن

نايكهم

ضيف
جامد ياد كمل ئياً حابب اشكر كل الي دعمني وخصوصاً @معلم جامد ف كل جزء بلاقيه ف الكومنتات بيشجعني وبشكر بقالي الي شجعوني .. حابب افهمكو اني بشبه البنات ب الممثلات علشان اسهل من اني افضل اوصف ومش هيبقي الوصف ب الظبط ف الاخر .. اتمني الجزء يعجبكو💙


حياة الاعدادي الجزء الرابع :


(دخلت وقعدنا)
عدنان : دي رجعت تاني يعني
انا : استني بس نسمع ل الآخر .. ها اية المشكلة علشان نقفل الليلة دي
البت : (ب حرج وشوية زعل كدة وتعابير متلغبطة) ان ان انا ساكنة ف المنطقة الي هناك دي وهم برضو ولو شافوني تاني ممكن يدبحوني
عدنان : ايوة نعمل اية نروح ندبحهم احنا يعني ولا اية مش فاهم
انا : استني يعدنان .. احكيلي بس الاول علشان ابقي فاهم هم كانو بيضربوكي لية وانتي مين او اسمك اية اصلاً
البت : (بقلة حيلة) حاضر هحكيلك انا اسمي علياء عندي ٢٣ وكنت ف السوق الي عند ***** والي كان بيضربني دة (شخص٣) اسمو سيد ديماً بيرخم عليا وعايز يتجوزني بس دة حشاش وشمام وبتاع مشاكل وانا رفضتو لما قالي والي كانو ماسكيني خالد ومرتضي شافوني ف السوق وجه سيد دة يُعتبر كبيرهم كدة او هم بيمشو وراه هم صحاب المهم جه وفضل يرخم عليا وكان بيحاول يحط ايدو ع جسمي فأنا فاض بيا وردحتلوا ف وسط السوق ولميت عليه الناس هو وصحابو دول وقالي وحياة امك ماشي يعلياء اصبري عليا وراح خد صحابو ومشي وامبارح وانا نازلة من البيت كنت رايحة اجيب جبنة من السوبر ماركت هم شافوني وحصل الي انتو شوفتوه ولولاكو كان زمانهم عاملين فيا حاجات اوسخ من كدة
انا : طب انتي اهلك فين محدش بيدافع عنك ليه ؟
علياء : ي استاذ ..
عدنان : ههه كلم ي استاذ (بصوت واطي)
انا : (قاطعت كلامها) اسمي صقر ي علياء
علياء : معلش معرفش اسمك .. يصقر انا مليش اهل ابويا وامي اتوفو ف حادثة ومليش اخوات وقرايب ابويا مقاطعينهم علشان وِرثنا الي خدوه مننا ومفيش شخص منهم جه العزا ومعرفش هم ملقحين فين اصلاً وقرايب امي مفيش ملهاش غير اخت واحدة الي هي خالتي اسمها نجلاء بس متجوزة بسم **** ما شاء **** واحد وقاعدين ف روسيا مش بتيجي
انا : طب والشارع ولا الحارة الي كنتي فيها دي محدش اتدخل لية ولا انتي سُمعتك مش تمام علشان كدة الناس الي ف الشارع الي ساكنةفيه متجنباكي؟
علياء : و**** ابداً يصقر انا كلو يحلف بيا وب سُمعتي بس طول م الحوار مع سيد إعرف ان محدش هيتدخل معاه علشان خاطري وزي م انت شوفت الحاره من بعد العشا كدة بتبقي فاضيه زي م شوفت محدش بيعدي منها كتير غير كل فين وفين
عدنان : لية يعني مين سيد دة
علياء : ولا حاجة عيل ابن حرام بيرازي ف الناس منعرفش اهلو فين مش باقي ع حاجة وبيقعد ف السجن اكتر م بيقعد ف بيتو فالناس بتخاف تدخل معاه يعورهم ولا يإذيهم ولية كدة كام معرفة ب البشوات الكبار دول الي بيبعلهم الحشيش والزفت الي بيتشرب دة
عدنان : انتي بتتكلمي بجد ولا انتي مألفة قصة اصل انا حاسس نفسي ف فيلم كدة او قصة مش ف حياه واقعية
علياء : يارب اموت قدامك لو كنت بضحك عليك وانتو شوفتو ب عينكو لما كانو بيضربوني مفيش حد قالهم عيب حتي واكن مفيش بني ادمه بتموت (وهتدمع)
انا : يعني انتي دلوقت مشكلتك ف المكان ؟
علياء : اه لو تشوفولي مكان و**** اقعد فيه ب الايجار حتي اوضة ف اي مكان وانا بشتغل ف البيوت وبشتغل كل حاجة بالحلال وهسدد ايحاجة عايزينها
انا : (بصيت ل عدنان)
عدنان : اية .. لا متبصليش الي ف دماغك مستحيل اوافق عليه انسي
انا : اومال لما كانت بتضرب روحت تجري زي العبيط علشان تساعدها م تكمل مساعدتها يشهم
عدنان : لا يعم ساعدت وخلصت وهي طلعت ع خير واحنا ع خير وخدتلي ٣ غُرز ف كتفي وكفاية
علياء : (بعدم فهم) ف ايه هو اية الي ف دماغك يصقر

((طبعاً انت بتقرا ومش عارف الي ف دماغي زي علياء .. انا ف دماغي ان عدنان يقعدها ف الشقة الي ف بيتو الي فوق لانو مش بيقعدفيها هو قاعد ف الي تحت ع طول))

انا : بس كمل جميلك واسمع كلام اخوك
عدنان : جميل اية يسطا انت فاهم الي بتقولو الناس تقول اية وهم شايفين واحدة غريبة داخلة طالعة من البيت عندي ولو جه ابويا ولا حد من اهلي ولا اخويا يلاقيها هقولو اية انا
علياء : (فهمت غلط وفهمت اني قصدي انها تقعد مع عدنان ف نفس الشقة) لا انت مجنون يصقر ولا اية مستحيل اقعد معاه ف نفس الشقة مستحيل انت شايفني اية علشان اقعد وانام واصحي مع واحد معرفوش حتي لو عمل معايا موقف زي الي عملوا امبارح وساعدني مستحيل اقعد معاه ف مكان واحد انام واكل واصحي مش هينفع
عدنان : هههههههه شوف بتقولك ايه هههه .. (بهزار)هو لو قصدو انك تقعدي معايا ف نفس الشقة انا مكنتش رفضت يقمر هههههه
علياء : (ملامحها بان عليها انها خافت شوية) ف اية خلاص انا ماشية شكراً ع مساعدتكو
انا : ولااا اُظبُط كدة ف اية .. واقعدي انتي كمان متقرفنياش مش كل شوية ماشية وترجعي انا قصدي يقعدك ف الشقة الي فوق البيت دة كلو بتاع عدنان والشقة الي فوق مفروشة وفاضية وهو قاعد تحت فهمتي يستي
علياء : (بفرح بس من غير م تبين وقعدت) طيب فهمت
عدنان : دي قعدت .. لا م انا مش موافق يابا منك ليها
انا : يسطا اسمع ملكش دعوة بحاجة انت ولو اخوك او حد قالك انا الي هكلمو
عدنان : يعم ولية احط نفسي ف حوارات انا
علياء : (قاعدة ع نار مستنيه عدنان يوافق)
انا : اعتبرها اختي وانا هقعدها عندك ف الشقة الي فوق هتقولي لا
عدنان : يعم مش هقولك لا بس هي مش اختك
انا : خِلصنا بقي هتقعد فوق
عدنان : (بينفخ ويفش) اووفف تقعد يعم صقر تقعد
علياء : (بحركة لا ارادية قعدت تنطط زي العيال وفرحانة) و**** شكراً مش عارف من غيركو كنت عملت ايه
انا : (استغربت من ردة الفعل والحركات الي بتعملها وهي ٢٣ سنه)
عدنان : شوف والنبي المجانين الي عايز تقعدها عندي
علياء : (خدت بالها من الي بتعملوا وقعدت مكسوفة) انا اسفه و**** انا بس كنت حاسة اني مربوطة ومش عارفة اتحرك واتحررت
انا : لا ولا يهمك هروح معاكي نجيب هدومك وتقفلي الشقة الي هناك بتاعتك
عدنان : تروح فين يعم الجدع انا معاك
انا : لا هروح لوحدي
علياء : لو لقيكو تاني يجماعة مش هيحلوكو واصلاً سيد دة مش هيسكت غير لما يلاقيكو بلاش نروح اصلاً وانا هبقي اجيب طقمين ليا جُداد وانتو خدو بالكو من نفسكو
انا : تصدقي ب مين ؟ عليا الحرام لا نروح ودلوقت (طلعت موبايلي اتصلت ب ابن عمي مصطفي : جسم رياضي شغال رائد عندو ٣٠ سنه مش متجوز بشرة قمحي حوالي ١٨٨ سانتي بدقن خفيفه وعين عسلي فاتح وعلاقتنا ببعض صحاب واخوات مش ولاد عم بس)
عدنان : هتعمل اية
انا : (برن ورد عليا)سيادة المقدم اخبارك اية يباشتنا
علياء : (اول م سمعت الكلام دة اتخضت شوية)
عدنان : (فِهِم)
مصطفي : اديك نص فلوسي لو المكالمة دي مش وراها مصلحة
انا : ههههه يراجل فلوس اية انت حيلتك حاجة
مصطفي : هقفل ف وشك وهسيبك ف مصيبتك الي جايلي علشانها لوحدك
انا : اعملها ولو مقولتش لعمي ع الشقة الي ف **** ابقي مرا
مصطفي : ههههههه ابو شكلك يجدع عايز اية ع الصبح إصطبح
انا : ههههه..المهم نزلت الشغل ولا قاعد ف البيت
مصطفي : لا ف الشغل ف المكتب
انا : خلاص ربع ساعة كدة واجيلك علشان عايزك ضروري
مصطفي : اشطا مستنيك
علياء : ف اية يصقر
عدنان : حد قالك عصبيه وقوليلو سيد مش هيسيبكو وخدو بالكو ومش عارف ايه اهو هيزعق السلطات معاه هههههه
انا : مفيش حاجة طلعها يعدنان فرجها ع الشقة عبال م اوصل مشوار خمس دقايق بس
عدنان : انت رايح فين
انا : مشوار ع السريع اعمل انت الي قولتلك عليه
علياء : لا هستنا هنا لحد م تيجي
عدنان : يستي يلا يعني انا لو عايز اعملك حاجة م كنت عملتها لا اله الا ****
انا : وف فطار بتاعك اهو خديه افطري

(طلعت برا جبتلها دريس جديد وخُمار جديد غير الي متبهدلين وكنت نسيت اسألها ع مقاسها فجبت ب التقريب كدة وحاسبت وراجع البيت عند عدنان مطولتش المحل كان قريب من البيت)

(عند عدنان وعلياء)
عدنان : اطلعي ورايا يستي خلينا نخلص

(طلعوا وفتح الباب ودخلوا)
علياء : يعم حلوه انا كدة كدة مش عايزه دة كلو انا حتي عايزه الاوضة والحمام والمطبخ وبس
عدنان : اهو صقر قعدك ف حمام ومطبخ وصالة و٣ اوض
علياء : **** يكرمو .. بقولك ف موبايلي نسيتو تحت هاتهولي معلش
عدنان : كمان هتشغلينا ؟ .. ماشي هجيبو

(نزل يجيبو قفلت الباب وحطت المفتاح من ورا وهو ملقيش حاجة وطلعلها لقيها قافلة ومش راضية تفتح)
عدنان : افتحي يبنتي اية هو دة
عليا : لا لما يجي صقر
عدنان : ميتينك ل ميتين صقر هو كان ابن خالتك اية الشغلانة السودة دي
علياء : (مردتش عليه وقعدت ساكته بتضحك)
عدنان : (بيكلم نفسو بس بصوت عالي) ميتين اليوم دة ع الصبح (ونازل تحت)

(وصلت انا وفتحلي عدنان)
عدنان : كنت فين يعم وسايب كسمها معايا
انا : بس يسطا عيب فينها
عدنان : عيب مين يعم (وحكالو الي حصل)
انا : ههههههههه كسم الضحك ههههههه
عدنان : اضحك تاني وشوية تاني وهقولك انت وهي برا
انا : خلاص متعيطش تعال نطلعلها ههههههه
عدنان : مش طالع لحد انا هقعد اتفرج ع الفيلم
انا : هههه ماشي

(طلعت فوق وخبطت)
علياء : مين
انا : صقر يعلياء افتحي
علياء : (فتحت ومكسوفة من الي عملتوا شوية)
انا : ههههههه مش مقتنعة اننا لو كنا هنعمل معاكي حاجة كنا عملناها من وانتي نايمة قدامنا
علياء : مش عارفة بقلق منو
انا : هههه حرام عليكي دة متغرز ف كتفو بسببك
علياء : مش عارفة بقي مش مشكلة كنت فين
انا : (اديتها اللبس) خدي ادخلي غيري وانزلي علشان هنروح مشوار
علياء : (فرحت ب الي عملتوا بس اتكسفت شوية اني جبتلها لبس) قبل م البسو بعدين هديك فلوسو هتقبلها ولا ملبسوش من دلوقت
انا : يمكن نموت يستي بعدين روحي وبعدين يسهل ****
علياء : (متكلمتش ودخلت تلبس)

(انا نزلت قعدت مع عدنان)
عدنان : طمنتها يخويا اصلها مش بتطمن غير ليك
انا : ههههههه
عدنان : هتروح لمصطفي تقولو اية
انا : اقولو الي حصل وهيجي معانا كمان
عدنان : ماشي
انا : الواد دياب مش باين من امبارح يعني
عدنان امو جت وقاعد معاها ف البيت شوية
انا : (بهزار)ههههه حبيب امو

(دخلت علياء خبطت ودخلت واللبس كان عليها كويس يعني توقعي كان صح)
عدنان : مش ناقص غير تجبلها خدامة تخدمها
علياء : (اتكسفت وتقريباً زعلت)
انا : اقعد ساكت طيب ويلا نمشي
علياء : هنروح فين
عدنان : مكان اسود ع دماغك ودماغنا
علياء : (بقلق) اية يصقر
انا : هههه متقلقيش بيهزر معاكي تعالي

(ونزلنا روحنا قسم ***** والعساكر عارفيني علياء مستغربة من العساكر عرفاني وبهزر معاهم ب النظرات وعمالة بتسال اية الي جابنا هناكذا مره وانا بقولها اهدي ثواني اهدي دقيقة هتفهمي وعدنان بيضحك ودخلت ل مصطفي ودخلنا احنا التلاته )
مصطفي : اهلاً يفنان نورت مكتبنا المتواضع (بص لعدنان)عامل اية يعدنان ومالو كتفمك الف سلامة
عدنان : تمام و**** يمصطفي دة حوار كدة صقر هيقولك كدة كدة
مصطفي : (بص ل علياء الي واقفة هتموت م الخوف) انت اتجوزت ولا اية ؟ لا بس ف الجون يبن المحظوظة مبروك الف مبروك
انا : اه اتجوزت وشكلي كدة هاخدها وهاخد عمي ونورح الشقة الي ف **** ولا انت اية رأيك
مصطفي : يلعن ابو الي يهزر معاك عايز اية
انا : هههههه المهم دي علياء (وحكيتلو كل حاجة حصلت امبارح وسال علياء كذا سؤال ع سيد وعرفو علشان ديماً مرمي ف الاقسام)
مصطفي : الف سلامة ي عدنان عِشت يبني و****
انا : (بهزار)كنت معاه يسطا انا و**** و**** كنت معاه هههههه
مصطفي : هههه يباشا ابننا اسد مش محتاج كلام
علياء : (فكت وبقيت بتضحك من الي بيحصل قدامها)
انا : ههه حبيبي المهم اني عايزك تجيب عساكرك اللطيفة الي برا دي والبوكس المكيف بتاعك وهنروح الحارة عندها تجيب حاجاتها وهدومها ونرجع علشان الواد اكيد مستنيها ترجع وهي بتتحداني اني مش هعرف اروح وبتستقل ب ابن عمك يرضيك
علياء : مكنش قصدي كدة و**** …
مصطفي : (قطع كلامها) معاش الي يستقل بيك يابا ولا يستقل بحد من عيلة **** يلا يعم نخطف رجلنا … ي امين سعد ي امين سعد
سعد : تمام يباشا
مصطفي : جهز البوكس هننزل
سعد : امرك يباشا
(سعد حوالي ١٧٥ سانتي وحوالي ٢٨ سنه بشرة بيضة جسمو تخين شوية عينو بُني غامق)
علياء : (مزهولة م الي بيحصل بس بتبصلي بصة فرح وانبساط وانا بكلم مصطفي)
مصطفي : يلا يابا منك ليه

(ركبنا احنا ف عربية مصطفي والبوكس ورانا ووصلنا المنطقة وعلياء قالتلو ع البيت ووقفنا عندو كان بيت ف عمارة قديمة والي رايح والي جاي بيبص ع البوكس ونزلنا م العربية واول م نزلت علياء من العربية اندهشو)
مصطفي : دة البيت ي علياء
علياء : ايوة دة
مصطفي : طب اطلعي هاتي حاجتك وتعالي

(طلعت تجيب الحاجات واحنا مستنيين تحت)

(الكلام الي داير وسط الناس)
شخص١ : هو ف ايه
شخص٢ : معرفش و****
شخص٣ : هي علياء نازلة مع مين واية الي جاية بيه دة
شخص٤ : مش عارفة اية الي بيحصل
شخص١ : غريبة
شخص٢ : ومين العيلين دول الي نزلو معاها

(عندي انا ومصطفي وعدنان)
مصطفي : (بيولع سيجارة)
انا : (بصوت واطي) ع كدة عمي عارف ب السيجارة دي هههههه
عدنان : هههههه
مصطفي : كلمة زيادة وهخليهم ياخدوكو ف البوكس
انا : لا يباشا اسفين بنصحك مع معاليك ههههه
مصطفي : هههههه

(نزلت علياء بعد شوية بشنطة هدومها ومصطفي سال ع سيد والي معاه بس كلهم قالو انهم مشافهوش وركبنا ومشينا مصطفي وصلنا لحدبيت عدنان ونزل عدنان وعلياء)
انا : تسلم يسطا تعبتك معايا
مصطفي : متقولش كدة انت الي عملتو دة كبرك ف عيني اوي
انا : (برفع وشي لفوق وبتكبر بهزار)
مصطفي : هههههه ماشي .. المهم خد بالك زي م قالتلك علياء انت وعدنان علشان سيد دة انا عارفو ابن سجون مش هيرتاح غير لما يردلكو الي عملتوه ولو حصل حاجة قولي ع طول
انا : متقلقش علينا يعم روح انت وخير ان شاء ****
مصطفي : ان شاء ****

(نزلت وكانت علياء مستنيه قدام الباب وعدنان دخل ودخلت انا وعلياء لعدنان)
علياء : مش عارفة اقولك اية يصقر **** يكرمك ويخليك وم يوريك ف حياتك يوم وحش
انا : تسلمي يقمر اطلعي حطي هدومك والمفتاح ف الباب فوق
عدنان : ب النسبة ل الحيوان الي متغرز دة وهيقعدك ف بيتو مفيش اي دعوه لله علشانو
انا : هههههههههه
علياء : (اتكسفت) هههه وانت كمان **** يخليكو لاهلكو خير م ربو و**** .. المهم هتاخد مني كام ف الشهر ولا اليوم ولا ايه
عدنان : هاخد …
انا : (قاطعت كلامو) لا مش هياخد حاجة الشقة مقفولة اقعدي فيها براحتك واهي تبقي مفتوحة وبتتنضف كل وقت والتاني
علياء : لا انا ارجع الحارة احسن لو كدة
انا : خلاص متبقيش قماصة هياخد ١٠٠ ف الشهر ومن غير نقاش لا منك ولا منو
عدنان : (مش عاجبو الكلام بس ساكت)
علياء : (اتبسطت) تمام ماشي هطلع انا
انا : ماشي

(طلعت فوق)
انا : افرد وشك حرام عليك تاخد منها حاجة اصلاً دي بتقول كدة وهي لسة مش عارفة هتشتغل اية يسطا يعني رامية الدنيا كلها ع **** وانت مش محتاج اصلاً ل ال١٠٠٠ جنية ولا ال ٢٠٠٠ الي عايز تقولها عليهم ف الشهر
عدنان : و**** انا ساكت علشانك يعم مش هقولك لا مش مشكلة
انا : هروح امشي انا بقي علشان اشوف البيت الي بايت براه من امبارح دة
عدنان : ماشي روح

(مشيت ولمحت بعيني علياء واقفة ف البلكونة .. بينها وبين نفسها)
علياء : كان نفسي يبقي عندي اخ زيو يارب بس يلا الحمدلله **** يراضيك يصقر ويخليك ل حبايبك(ودخلت حطت دماغها ع السرير نامت)

(مشيت روحت البيت لقيت ابويا قاعد وامي ف الشغل قعدت معاه وحكيتلو الي حصل)
ابويا : عِشت يبني و**** بس خد بالك منها برضو متديش الامان اوي
انا : متقلقش وانا كدة كدة خليت مصطفي يكشف عليها
ابويا : ماشي يبني **** يكرمك
انا : عايز منك حاجة كدة ب المرة
ابويا : قول
انا : اية رأيك لو نجيبها كل اتنين وخميس تنضف البيت كلو بدال الي اتجوزت دي وتديها الي فيه النصيب
ابويا : (بصلي بصة فخر ب ابنو كدة) ماشي بس هاتها الاول اتكلم معاها ف مره
انا : **** يخليك لينا يحج

(قومت صليت الضهر وقعدت اذاكر شوية وامي جت الساعة ٣ اتغدينا وقالتلي ف حاجة عند عدنان ولا اية قولتلها لا عادي ودخلت كملت مذاكرة لحد المغرب كان عندي حصة انجليزي كلمت عدنان قالي مش هروح لا وروحت انا المستر اسمو شريف حوالي ١٧٠ سانتي حوالي٥٠ سنه كدة جسم عادي بشرة بيضة عين خضرا شوية دخلت الحصة كنت متاخر شوية كالعادة)
شريف : هنعيد الشرح كل مرة علشانك يعني
انا : ههه(بلطف الجو) يمستر انت عارف الدنيا ملاهي واشغال والناس ف تلاهي
شريف : لا وانت الشركة والبورصا مش مخلين عندك وقت بصراحة خش طيب خش
انا : ههههه حبيبي يمستر شريف يرايق

(دخلت قعدت وكان دياب وزهره وامنية وندي ورضوي وعادل ومحمود وعمر واحمد وكذا حد تاني بس دول الي انتو تعرفوهم ف القصة قعدت جمب دياب ع يمينا البنات)
انا : اية يحبيب ماما ماما جت قال هههه
دياب : ومشيت يخويا
انا : مطولتش يعني
دياب : مش عارف و****
انا : طب ركز ف الحصة

(قعدنا وتقريباً نص الي قاعدين بيغيرو مني علشان حب المدرسين والناس ليا ونص البنات بيحبني والنص التاني بيكرهني اكتر م بيكرهو نفسهم علشان شراميط وانا مش بديهم وش وزهره كل شوية تبصلي وانا بص ل السبورة والمستر ومحمود بيبص ل رضوي لحد م خلصناالحصة وطلعنا)

رضوي : صقر
انا : نعم
رضوي : كنت عايزة اشكرك ع الي عملتو ومش عيزاك تزعل م الي عملتو
انا : انا ازعل لية انا حُره انا عليا انصحك بس وخلاص فُضي سيرة وبعدين خدي بالك من نفسك
رضوي : ماشي يلا باي (ومشيت)
دياب : اية يعم الهيرو
انا : اية يخول م تُظبط
دياب : هههه ماشي تعال نروح ل عدنان مجاش لية هو
انا : (حكيتلو ع الي حصل) بس معرفش و**** رنيت عليه قالي مش هاجي
دياب : دة حوار كبير يعني
انا : اه بس جت ع غير

(مشينا روحنا ل عدنان فتحلنا ودخلنا)
عدنان : انت مش قاعد مع امك يبني
دياب : لا م مشيت
عدنان : اية السرعة دي
انا : المهم مجتش لية
عدنان : كتفي كان شادد حبتين
دياب : سلامتك يسطا
عدنان : **** يسلمك
انا : علياء منزلتش من ساعة م مشيت انا
عدنان : لا مش سامعلها صوت حتي
انا : طب هطلع اخبط عليها علشان عايزها ف موضوع انا
عدنان : ماشي

(عند عدنان ودياب)
دياب : ع كدة حلوة يسطا
عدنان : قمر ياد ولبسها محترم كدة يخليك تتكسف من نفسك انك تعاكسها بس مش بتطمن غير ل صقر تقريباً قريبها وانا معرفش ههههه
دياب : ههههههه كالعادة صقر بيعرف يكسب اي حد
عدنان : دماغو مكلفة
دياب : هههههه

(عندي انا خبطت ع علياء)
علياء : مين
انا : انا صقر
علياء : ثواني
انا : براحتك خلصي وانزلي تحت علشان عايزك
علياء : ماشي

(نزلت انا تحت قبلها)
عدنان : ايه مردتش ولا ايه
دياب : اية دة دة لسة بيقولي مش بتطمن غير ليك هههه
انا : خلص يخول انت وهو نازلة ورايا .. دياب اتكلم ب ادب معاها انت وهو كل واحد فيكو عندو ولايا بدال م بكره وبعدو الي هتعملوه يترد فاهلكو
عدنان : ماشي يعم احنا بنهزر مع بعض بس متقلقش

(علياء نزلت وسمعت الي قولتو واتبسطت وخبطت ع الباب ودخلت)
انا : تعالي يعلياء اقعدي
علياء : (قعدت ع الكنبة الي ف وشنا ومستغربة من وجود دياب وعايزة تعرف دة مين)
انا : متحيريش بالك دة دياب اخونا التالت زيو زي عدنان عندي
علياء : احم .. **** يخليكو لبعض .. كنت عايزني ف حاجة
انا : اه بكرة ع العصر كدة جهزي نفسك بابا عايز يشوفك
علياء : (بقلق) يشوفني لية
دياب : ههه معلش اصل صقر حبيب ابوه مش بيخبي عليه حاجة اكيد قلو هههه
انا : خلص ياد .. عادي عايز يشوفك قالي خليها تعدي علينا ف البيت علشان هيقولك ع حاجة هتبسطك متقلقيش
عدنان : اسمعي الكلام عمي سليم ابوه مفيش احسن واجدع واطيب منو
علياء : خلاص ماشي بكرة تعال ونروح سوا
انا : تمام اديني رقمك ب المره بدال م كل شوية اطلع اخبط عليكي ارن احسن
علياء : آه ماشي 010********
انا : تمام سجلتك
علياء : (مستغربة اني مطلعتش الموبايل اسجلها) سجلتني فين يصقر ؟؟
دياب : هههههههههه صقر مش بيسجل كل الارقام ف الموبايل غير علشان الارقام الي عايزها واتس باقي الارقام جوا الكورة الي ف دماغو دي هههه
علياء : ههه غريب
انا : ههه م علينا .. قوم اعملنا حاجة ناكلها ي عدنا… يووه نسيت انك متغرز
دياب : اقوم انا
انا : لااااااع عليا الطلاق ابداً ههه
عدنان وعلياء : هههههههههه
علياء : لية لاااع يصقر ههههه
عدنان : يستي دة متخلف بيعجن مش بيعمل اكل
علياء : ههههه واشمعنا قالك انت
عدنان : اصل انا بعرف اعمل اي حاجة انا لوحدي ع طول خصوصاً الاكل اتعلمتو لما…
انا : (قاطعت عدنان) يعم خلص انت هتحكي قصة حياتك انا هقوم اشتري من بره وخلاص
علياء : لا خليك انا هعملكو اكل مش واخدين بالكو اني اُنثي ولا ايه هههه
انا : ههه يعم اُنثي واحلا اُنثي بس علشان جروحك
علياء : لا متقلقش دي جروح بسيطة ايدي مفهاش حاجة
انا : خلاص ماشي المطبخ من هنا

(قامت علياء دخلت المطبخ)
دياب : هي قاعدة كدة عادي ومش شايف قلق منها يعني اكننا قرايبها
عدنان : م قولتلك مش بتطمن غير مع ابن خالتها صقر
انا : ههه ملكش فيه انت وخلص

(قعدنا عدنان بيتفرج ع التليفزيون وانا ودياب قولنا نلعب جيمين ببجي ودخلنا الجيم وانا كنت رقم واحد ودياب رقم ٢ ونزلو معانا واد وبت وعمالين يحنحنو مع بعض فشخ ونزلنا م الطيارة)
دياب : (فتح المايك) كفاية محن يعم الحبيب بضانا وقعت
الواد : (تخن صوتو) وانت مال امك انت
انا : (قاطعت دياب الي كان لسة هيرد فتحت المايك) عليا الطلاق انت لو تعرف امو والي ف حياتها م هتقول كدة يصحبي عيب
الواد : م هو الي مش محترم نفسو
انا : يصحبي م انت بصراحة كسمك يعني بضنتنا والبت الي معاك دي قولها خشي ذاكري بصوت رابعة ابتدائي دة خشي اشربي اللبن يبنتي عيب ماما لو شافتك تعملك واوا
دياب وعدنان : هههههههههههههههه
الواد : اية يولاد المتناكة ف اية
انا : عليا الحلال م فيه حد امو متناكة غيرك يبيت التلقطة يخول يبن الخول
البت : (بصوت خفيف وشكلها صغيرة اصلاً) يجماعة عيب خلاص
انا : خلاص انا هسكت لأجل صوت رابعة ابتدائي دة (وضحكنا انا وعدنان ودياب والواد سكت ولعبنا الجيم وخلصناه والواد والبت وقعوا كذا مرة وقومتهم انا ودياب واللعب سِخن وبقينا بنتكلم عادي وخد بالك ف واحد هنا وعربية جاية وكدة لحد م فوزنا الجيم وطلعت ب ١٢ كيل ودياب ب ٧ والواد ٢ والبت ١.. وكانو اتصاحبو علينا والبت طلعت اولي اعدادي والواد تالته اعدادي بس من محافظة **** واسم الواد معتز والبت سلمي وطلعنا ونزلنا جيم تاني بس واحنا ف الطيارة موبايلي رن وكانت الي بترن دعاء واستغربت انها بترن لاني معرفهاش غير كسلام وبس الي هو ممكن نسلم ع بعض ف مكان يكون ف مناسبة وانا عارف انها عايزة تجيبني الارض وهي عارفة اني عارف كدة فغريبة انها ترن عليا)
انا : كملو انتو يجدعان دقيقة معايا مكالمة (وطلعت برة الشقة ورديت عليها)الو
دعاء : الو ازيك يصقر
انا : الحمدلله انتي عاملة اية
دعاء : زهقانة
انا : (مستغرب مالها دي ايه العبط دة) مش فاهم مالك ف حاجة؟
دعاء : لا اصل قاعدة ف البيت لوحدي وبابا وماما واخواتي عند عمتي علشان تعبانه جايين بكره الصبح
انا : (مش فاهم برضو عايزه ايه)عايزه تخرجي يعني ؟
دعاء : لا مش عايزه اخرج
انا : اومال اية ؟
دعاء : لو انت فاضي يعني تعال اقعد معايا شوية نسلي بعض
انا : (حرفياً هشِت من الكلام الي بتقولو الي هو ف اية انتي عبيطة ولا هايجة ومش عارفة بتقولي ايه) اقعد معاكي فين يدعاء
دعاء : ف البيت
انا : انتي مصطبحة ولا رافعة حاجة
دعاء : مالك يعم
انا : لا مليش مش فاضيلك دلوقت مش طالبه شغل شرمطة ع المسا (وقفلت ف وشها)
انا : (بقول جوا نفسي) ايه بت الشرموطة دي توب علينا يارب

((فلاش باك))
(عند دعاء ف البيت)
دعاء : طب تراهني ع كام اني هجيب صقر دة من زبو ولحد البيت كمان
سالي : اربني شنبي هههههههه
دعاء : مش بهزر ع فكرة كد كلامك ؟
سالي : اشطا وانا موافقة كلميه وهاتيه يلا
دعاء : ماشي استني

(سالي واحدة شرموطة اكيد زي دعاء صحبتها بس متناكتش من حد بتعمل سكس شات وتبعت نودز لولاد كتير فشخ والدنيا عندها اوبن مايند ع الاخر وابوها وامها ف السعوديه وملهاش اخوات وقاعدة مع خالتها سناء)
(سالي ف ٢ثانوي حوالي ١٥٠ سانتي بشرتها بيضة عينها خضره شعرها ناعم بُني شوية نفس جسم مني ذكي بس بطيز اصغر سيكا تعرفني وانا اعرفها بس مفيش بينا كلام خالص)
(سناء ف كلام عليها انها شرموطة بس انا معرفش هي اية ولا شوفتها قبل كدة بس هوصفها من الوصف الي اتوصفلي ليها جسمها نفس جسم غادة عبدالرازق وعندها ٣٠ سنه مش متجوزة بشرتها بيضة بس مش جامد وعينها عسلي)

((عودة م الفلاش باك))
سالي : ههههههههه قولتلك مسمعتيش الكلام اهو فشخلك دماغك هههه
دعاء : (دمها بيفور) كسمك اقعدي ساكته لكسم صقر احا ازاي يقولي لا دة انا ولاد الدُفعة كلها يتمنو اقولهم صباح الخير بس مش اقولهم تعالو البيت
سالي : قولتلك مش هيوافق انا عارفة دماغو
دعاء : انا وانتي وهو والزمن طويل وهتشوفي اني هجيبو واخليه يجري ورا جسمي
سالي : هههههههه شِدي حيلك يروحي بس هههههه
دعاء : هتشوفي

((عودة م الفلاش باك))
(عندي انا ف بيت عدنان خلصت ودخلت عندهم)
عدنان : ف حاجة ولا اية
انا : لا مفيش حاجة
دياب : (بيلعب) كسم الجيم لكسمك يرقم ٣ مش لاعب
انا : انت عيل ضعيف يصحبي تعال اعلمك اللعب هههه
دياب : يعم بس روح انا عايز اكل جعااان
انا : (بنادي ع علياء) ايه انتي بتولعي جوا ولا اية يبنتي ف ايه
علياء : خلصت اهو ثواني تعال خد حط الاكل ع الترابيزه
عدنان : شوفت مقالتش تعالو اهو يعم دياب ابن خالتها ولا مش ابن خالتها
دياب : ههههههه انت ابن خالتها بجد ولا ايه يصقر ههه
انا : اه دة انا اخوها ف الرضاعة انتو متعرفوش ولا ايه ههه (وقومت روحت المطبخ اخد الاكل)

(دخلت المطبخ لقيتها عاملة بطاطس مقليه وفول وجبنه وبيض مسلوق ومقلي)
انا : اية يعم كل دة امي مش بتعملي كل دة واحنا بنتعشا ههههه
علياء : ههه يراجل يكداب بتنكر فضلها
انا : هههه
علياء : خد الاطباق يلا
انا : (باخذ الاطباق بحطهم ع السفره وروحت ل الشباب) يلا جايين تاكلو ولا اكل انا
دياب : لا جاي يعم اهو (وقام دخل قعد ع السفره هو وعدنان)

(دخلت وقعدت وعلياء كانت ف المطبخ بتغسل حاجات وجت)
علياء : انا طالعة بقي عايزين حاجة
انا : انتي مش هتاكلي ولا اية
علياء : لا بالهنا انتو
انا : (سِبت الاكل) طب عليا الحرام م حد واكل والاكل كلو يتشال لو مقعدتيش تاكلي
عدنان : يووه ع الرخامة واحنا مالنا يعني انا عايز اكل
دياب : اه يعم سيبها براحتها احنا جعانين
علياء : (بتضحك مع نفسها)
انا : بس ياد انت وهو .. هتقعدي ولا نلم الاكل
دياب : اقعدي يستي خلينا ناكل
علياء : خلاص هقعد اهو

(قعدت وكَلنا وعدنان قال ف بيبس ف التلاجة حد يحطلنا وحطتلنا وشربنا وقعدت شوية وقولتلهم هنروح المدرسة بكرة وعلياء طلعت الشقة وانا ودياب مشينا كانت الساعة ١٠ كدة او ١١)

(عند عليا ف الشقة)
علياء : (بينها وبين نفسها وهي حاطة دماغها ع المخدة) الحمدلله يارب ع النعمة الي انا فيها يارب استرها معايا وعليا وخلي موضوع ابو صقر بتاع بكرة دة يكون خير واخلصو ع خير وارجع ادور ع شغل واكرمني يارب واكرم صقر ودياب وعدنان ومتوريش اهلهم فيهم حاجة وحشة (ونامت)

(دياب رجع البيت بيفتح اللاب يبص لقي حد كان بيحاول يهكر اللاب بتاعو بس معرفش يدخل ومعرفش يخترق نظام دياب)
دياب : مين ابن الوسخة الي عايز يدخل اللاب بتاعي دة وحياة امو ماشي (وقعد نص ساعة يعمل حاجات كتير معرفش يحدد مكانو بس عرف يحرقلو هارد جهازو اول م الواد يشغل الجهاز يظهرلو رسالة مكتوب فيها "ديبو" والهارد يتحرق دياب بيبعت الرسالة دي لحد لما يهكرو ويحب يتعالا ويفخم نفسو) يلا يكسمك اعملها تاني وهحرقلك هارد الجهاز الجديد

(عند الشخص الي حاول يدخل ع لاب دياب)
الشخص : (بيغني ) بنت الجيران شغلااالي انا عنييااا (رايح ناحية الجهاز وبيفتحو) وانا ف المكان ف خل… (إتفاجأ لما شغل الجهاز لقي الرسالة والجهاز فصل مش راضي يشتغل) خخخخخخخخ احا اية الي عملوا دة (طلع الموبايل ورن ع شخص تاني) الو ايوة يسطا .. دة حرقلي الهارد .. احا دة مين دياب الي انت رميتني عليه دة ؟ .. كسم البضان الهارد اتحرق .. ماشي بكره نتقابل ونشوف البضان دة .. سلام

(رجعت انا البيت لقيت ابويا صاحي وامي نايمة قعدنا نتعشي انا وهو)
انا : بكره يحج ان شاء **** ع العصر هجيب علياء واجيلك المكتب تحت
ابويا : علياء مين ؟
انا : اية يحج انت نسيت ولا اية الموضوع الي حكتهولك ب النهار
ابويا : اه اه افتكرت .. ماشي
انا : اية ي حجيج انت كبرت وبقيت بتنسي ولا ايه
ابويا : خلص ياد انا اصبي منك
انا : هههه حصل

(اتعشينا ودخلت قعدت ع الموبايل شوية فتحت الواتس لقيت ندي باعته رسالة والاء فتحت شات الاء)
(الاء بت عمتي اكبر مني ب ٣ سنين ف ٣ ثانوي ومتستناش مني وصف ل قرايبي)
الاء : واد يصقر فينك
انا : ف البيت لية
الاء : عيزاك ف موضوع كدة 👈🏻👉🏻
انا : هههههه قولي
الاء : واحدة صحبتي الاكونت بتاعها إتقفل وعايزه تفتحو قولتلها بااس هو ابن خالي صقور الي هيحللك الموضوع دة
انا : هههههه عيب لما ابقي انا الي باكل بعقل الناس واثبتهم وتيجي تثبتيني .. هاتي لينك الاكونت وخلصي وهبقي اشوف
الاء : حبيبي هههه (بعتتلي اللينك) اهو
انا : ماشي هشوف واقولك بكره هروح انام انا
الاء : ماشي يحبيبي باي

(فتحت شات ندي)
ندي : صقر بقولك
انا : قولي يقمر
ندي : اخبارك اية
انا : تمام وانتي
ندي : تمام
انا : كنتي عايزه حاجة ؟
ندي : ابعتلي اسئلة استاذ ******** علشان ضاعت من عندي معلش
انا : ماشي ثواني (بعتلها الاسئلة)
ندي : شكراً يابا
انا : يابا ؟ روحي شوفي بتعملي ايه
ندي : هههه حاضر

(نمت وصحيت الصبح امي صحتني)
امي : يلا علشان متتاخرش والفطار برا متنزلش من غير م تفطر وانا نازلة علشان متأخره
انا : ماشي (قومت دخلت الحمام ولبست وفطرت وكلمت عدنان ودياب قولتلهم يعدو ع بعض ويجولي وكام دقيقة وجولي ودياب رن عليا ونزلت)
انا : صباح الخرا يرجالة
عدنان : هههه يلا يعم خلينا نمشي

(واحنا طالعين من الشارع لقينا اسراء واتنين صحابها منه وملك واقفين ع اول الشارع)
(اسراء واحدة جيرانا كدي ف ٣اعدادي نفس جسم حنان تُرك بس صدر وطيز اكبر سيكا وبيضة وعينها خضرا بيكراش عليها دياب وهي الي كان يقصدها ف الجزء الاول من القصة انها مش راضية تلين ومش بتكلم ولاد خالص)
(ملك كدي ف ٣ اعدادي ف جسم حلا شيحا بس صدر اكبر شوية وقمحاوية وعينها عسلي فاتح محترمة مش بتكلم ولاد خالص)
(منه كدي برضو ف ٣ اعدادي ف جسم حنان مطاوع ب الظبط بشرتها بيضه وعينها بُني غامق محترمة بس بتكراش عليا واصلي كلام بكدة من كذا بنت صحبتها)
(المهم عدينا ودياب كان باصص ل اسراء وهي بتتكلم مع ملك ومنه كانت بصالي وانا شايفها بطرف عيني بس باصص قدامي عادي وروحناالمدرسة بدري وقفنا شرطة والطابور خلص وطلعنا الفصل خدنا حصتين ورباب بعتتلي واحد قال ل استاذ علي إن مِس رباب عايزه صقر)
دياب : انزل يبن المحظوظة روح
عدنان : صقر حبيب القلب اصل
انا : هههههه (ضحكت وطلعت م الفصل ونزلت روحتلها كانت ف المعمل قاعدة لوحدها) سمعت ان القمر عايزني قومت طاير م الفصل نزلت ع هنا بسرعة
رباب : ههههههههه بكاش متمكن
انا : ههه حبيبي .. ف حاجة ولا اية
رباب : خد الكشكول دة إديه ل الاء بت عمتك
انا : متنادمنيش غير لما يكون ف مصلحة هاتي يستي الكشكول هاتي
رباب : ههه ستك ؟ دة شكل ستك ؟ حرام عليك
انا : بصراحة دة شكل خيل تعرفي الخيول ؟ (وبعمل ريأكشن حمدي الوزير)
((يصحبي انا عايز اقولها فرسه بس مش ضامن ردت فعلها فقولتلها خيل وهي فهمت))
رباب : ههههه خلص يواد اسكت
انا : ههه حاضر بس قعديني معاكي مش عايز اطلع الحصة
رباب : اقعد يعم انا فاضيه كدة كدة .. بقولك صح
انا : قوليلي
رباب : مش عارفه عايزة اقولك حاجة كدة
انا : (م تقولي انتي هتقولي وريني زبك ولا ايه) قولي ي مِس ايه المقدمه دي ههه
رباب : ههه عندي فضول اعرف عملت ايه ف موضوع رضوي
انا : (إستغربت انها جابت جُرأه وسألتني اكنها بتقولي انا شوفت الشات وبصتلها ب إستغراب)


تقريباً دة اطول جزء عملتوا ان شاء **** يعجبكو وزي م قولتلكو الي عجبو الجزء ومكسل يعمل كومنت يحط لايك اعرف بس ان القصة عجباكو لان لو مفيش عليها تفاعل يبقي ملهاش لازمة واوقف كتابة اشوفكو ف الجزء الخامس 💙
Saqrجام
 
  • أعجبني
التفاعلات: "صقر"

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل