ا
العاشق
ضيف
شكرا ليك يا فنانملحوظة نزلت الجزء العاشر بدري عشانك وعشان المتابع الجميل عاشق وسيكو سيكو وكل المتابعين القليلين تحياتي ليكم جميعا
انا متأكد هيبقى جزء جميل جدا
تحياتي ليك يادكتور كريم
وبالتوفيق ديما 💜❤️🤍
شكرا ليك يا فنانملحوظة نزلت الجزء العاشر بدري عشانك وعشان المتابع الجميل عاشق وسيكو سيكو وكل المتابعين القليلين تحياتي ليكم جميعا
وانت متابع راقي ورأيك يهمني ولك مني كل الشكرشكرا ليك يا فنان
انا متأكد هيبقى جزء جميل جدا
تحياتي ليك يادكتور كريم
وبالتوفيق ديما 💜❤️🤍
وانا منتظر رأيك الجميل في الشخصيات الي حبيتها في السلسلة الأولى وشكرا لمتابعتك الراقيةمنتظراك بعد العيد
ميرسي كتير
الجزء العاشر
واكيد هلتزم باني هقفل على السلسلة الأولى وهعمل نهايات لاغلب الخيوط المفتوحة ولكن سأمهد فقط للسلسلة الجديدة التزاماً واحتراما لسياسة الموقع
في البداية هعتذر اني هعمل مقدمة طويلة وكمان خاتمة طويلة
المقدمة للجزء العاشر
هنحاول نلم الاحداث
الوقتي عائلة ريهام العائلة الأهم بالنسبة ليا " العائلة الأكثر احتمالا للاستمرار "
ريهام رومانسية مدخلتش في أي علاقة هتعيش قصة حب مع رامي الي فعلا بيحبها
سارة دخلت في علاقة مع مهند عن حب وارتباط حرك جواها الشهوة وبعدت عنه ولجأت لتامر اخوها في لحظة ضعف مش عن تخطيط مسبق عشان خايفة تتدخل في أي علاقة تانية ولسه بتكسف .
امبراطورية سين سمر وسامر وسيد بينهم مناوشات كتير وهي عملت علاقة بوس سريعه مع ابن خالتها شادي الي بيحبها وهي بتفكر فيه بس دينا استغلت شهوتها وعلمتها السكس و عملت معاها سحاق وعملت علاقة معها ومع سيد اخوها وسيد محسش وعلمتها انها ممكن ترتاح ازاي وسمر كررت الموقف مع سيد بعد لما ادته منوم و بقى بينها وبين سامر مناوشات كتير وفعلا خلاص هتستجيب ليه وفي احتمال تعمل علاقة ثنائية معاهم
عائلة دينا
دينا و علاٌ وعلي
دينا مطلقة ليها علاقات كتير اضطرتها الظروف لاستخدام جسمها للصرف على اخواتها وبتتنازل مع الي بتروح تديهم حقن لاما بالموافقة على التحرش او علاقات كاملة حسب المقابل بس طبعا هي عاوزة مش مبرر انها تتنازل
ورغبتها ذادت في اخواتها وخلتهم يعملوا علاقة سوا بعد علاقتها مع سيد وسمر وكمان ليها طموح تكرر التجربة للمرة الثالثة مع عائلة منار
منار وسليم وعادل و ميادة ولاد خالة سمر الأكثر تحفظا
بس فضول ميادة وعادل عملوا علاقة سوا فرغوا فيها شهوتهم في ظل غياب منار وسليم الي هما الوقتي في الغردقة تحت تأثير محاولات دينا لاثارتهم عشان يكونوا تجربتها الثالثه
العائلة الأخيرة وهي العائلة الرئيسية الثانية الي هتستمر غالبا معانا
رباب ذات الفكر الأوروبي رغم انها قضت مراهقتها في فرنسا وفي شواطئ العراه انما هي بكر لسه بنت وملهاش تجارب جنسية حقيقة مجرد أحضان المراهقين ودايما عريانه حتى لو في وجود ولاد خالتها عادل و سليم جيرانهم وسامر اخو سمر
اخوها شادي بيحب سمر هو كمان حياته كلها كانت بتفكير أوروبي لا يخضع لا تأثير اخر برغم كل ما معه من نساء كانوا معه في أوروبا ونساء جديدة لعمله في الغردقة في السياحه مع ابن خالته سليم الا انه بيحب سمر
ساندي الصغيرة تعشق العرى مثل رباب ومازال دورها لم يتكون بعد
نعود الى رباب والتي هي وريهام من اهم الشخصيات المحورية في الرواية
سيكون لها دور في السلسلة الثانية مع الشخصية الرئيسية الجديدة
دكتور كريم مندور حيث انها ذهبت لعمل انترفيو للعمل عنده في عيادته الجديدة
بعد ان لخصت احداث التسع أجزاء السابقة سأحاول الالتزام بوضع نهايات لكل اللقطات المفتوحة بشكل يجعل منها سلسلة مستقلة
اعتذر مرة أخرى عن طول المقدمة واعدكم بخاتمة طويلة برده مفيش فايدة فيا😊
...............................................................................................................
عائلة سمر
سمر بعد لما هاجت من هزار اخوها سامر معاها نسيت المرة دي تقفل الباب وسامر كمان كان هايج وحاول يروح لبيت رباب وساندي عشان يحول شهوته رغم انه عارف انه اخره هيتفرج بس
بس حس ان الفرجة مش كفاية حاول يبعد فكره انه يروح لسمر
اتصل بواحده يعرفها كان بيزنقها كل فترة بس هي قالته انها خارجة مع أهلها ووعدته بخروجه حلوة بعد لما قالتله انه وحشها
رجع البيت وقال هيخش يضرب عشرة وينام
دخل لقى سيد نايم فكر يروح لسمر عشان يراضيها لانه اتحرش بيها وبيحاول يبعد الفكرة
وكانت سمر زي اخر مشهد بتحاول تجبهم تاني بعد لما نومت سيد بالعصير وسيد ولسه مرتحتش وكانت هايجة وناسية الباب ودماغها خدتها انها تعمل عصير لسامر
وفجأة سمعت صوت بتعملي ايه😊 فاكرين المشهد السابق
اتفزعت سمر
كانت عريانه وكمان بتلوم نفسها ازاي نسيت الباب
حطت الغطا عليها
وبتقول بصوت عالي مبحوح : مش تخبط
سامر : واحده بواحده
ودخل وهو بيزعق انتيب تعملي كده ليه انتي سافلة يا بت انتي
سمر : اشمعنا انت بتعمل
سامر : انا سافل وزبالة
سمر : انا لو سافلة كنت زماني مرتبطة زي البنات صحابي انا ولا عارفة اتربط ولا عارفة اتنيل اعمل مع نفسي ممكن تطلع بره
وكانت بترتعش
سامر : يا بنتي ولا حتى تعملي كده
سمر قامت وهي عريانه وحطت راسها على كتف سامر : خلاص موتني عشان أعيش من غير إحساس
وكانت لسه بترتعش
سامر حط ايده على كتفها وابتدت دماغه تلعب تاني
وبيقولها : انا خايف عليكي
سمر بتنهج قوي : موتني بقا انا هموت ودفنت راسها في صدره وبزازها لزقت في كوعه
سامر : متتنيلي طيب البسي حاجه وانتيب تكلميني
سمر : غريبة يعني كل يوم تدخل عليا الحمام وتدخل وانا بغير اول مرة تعترض اني عريانه ايه يا واد عيب
وحركت ايديها عشان تخليه يغمض وبزازها حكت اكتر في ايديه واكنت سخنة قوي وحلماتها حكت في دراعه وكانت منتصبة
فضت حاطه ايديها على عينيه وقربت نفسها السخن منه وهمست ممكن تطلع بره بس شوية عشان بجد انا مش هقل ادبي مع حد بس على الأقل اقل ادبي مع نفسي
ولمست زبره من فوق البنطلون وروح انت كمان سيكو سيكو ومش هدخل عليك تاني
سامر كان خلاص هييهجم وعليها وهي كانت نفسها وهتوافق بقا مع حد صاحي مش نايم بس هو قام وقالها : بس خدي بالك من نفسك
باسته في خده وحضنته وقام وسبها دخل على سيد لقاها بيفوق ويقول عنده صداع
قام عمله موبايه ينسون دافية وقاله اشرب يا عم خضتنا عليك لما كنت تعبان
قاله : بنفسك يا سامر امال فين سمر
سامر : سمر نايمة وتعبانه مردتش اصحيها
سيد : شكرا يا اخويا
شوية كانوا عمالين يتكلموا ويضحكوا فسمعوا صوت خبط على باب الاودة
سامر : محدش هنا مين
سمر كانت لبست جلابية بيت على اللحم باندر رفيع بس مش الفتلة يعني ودخلت عليهم
وقالت : ايه يا رجالة صاحيين للوقتي ليه
سامر : انتي ايه الي صحاكي جيت عندك الاودة لقيتك نايمة
سمر : مش عارفة قلقت كده قلت أقوم اتفرج على أي حاجه واعمل حاجه اكلها اعملكم معايا
سيد : يا ريت انا مش عارف قلقت لقيت نفسي جعان
سمر : ايه ده معقول حد عمل حاجه لنفسه في البيت ده
قالت كده وهي بتوطي تشيل كوباية الينسون من على الكومدينو جمب السرير وطبعا خلى بزازها تبان نوعا ما من فتحة جلابية البيت الكت وهي أصلا سايبة الزراير مفتوحة
سيد : اخويا الجدع كنت تعبان عملي اليانسون بس انا خلاص فقت وجعان
سامر : طيب يا عم افتركتك بتموت قوم طيب ريح اختك
سمر بترتعش : يريحني ازاي
سامر : ينزل يجيب اكل جاهز وانا هعزمكم ونتفرج علي ايه حاجه على الشاشة بره
سيد قام نزل يجيب اكل
سامر الي كان غير هدومه ولبس شورت وتي شيرت
قعد على الكنبة وجمبه سمر
شوية وسمر نامت على رجل سامر وهي بتضحك من فيلم كوميدي قديم بيتعرض على روتانا سينما " خلي بالك من زوزو " وبتقوله : الفيلم ده لازم يجبيو كل ربيع اهو بس ايه مش بزهق منه
سامر بيلعب في شعرها : فعلا روعه
سمر : هو انت لسه مرتحتش
سامر : وانتي ايه الي عرفك
سمر :وانا بضحك دماغي خبطت في ماسورة كده ولا هو على طول كده
سامر : اصل ...
سيد كان فتح ودخل حط الاكل على الترابيزة الي قدام الكنبة وبيقول لسمر اقعد فين انتوا احتليتو الكنبة
سمر فضلت نايمة وقالت اطفي النور وناكل على نور الشاشة و اقعد اسند رجلي عليك تعبانه يا عم مش قادرة بقالي يومين قايمة على صحتك وبروح الجامعه وبرجع اعمل اكل بدل ما تدعكلي رجلي
سيد قعد وفخاد سمر على رجليه وزبره لسه نايم
والنور بقا مطفي وبياكلوا ساندوتشات و بيتفرجوا على الفيلم اللي فيه شوية مشاهد خفيفة سكس وطبعا مشهد سعاد حسني مع حسين فهمي وغيره خلى زبر سيد يقف وسمر حست بيه لازق في فخادها وابتدت تشجع سيد وتقوله : بايدك بقا ادعك رجلي تعباني قوي يا سيكو
سامر زبره كان لسه واقف وهي حركت راسها لورا وابتدت تحرك راسها شوية انها بتضحك او بتاكل وسامر خلاص حس ان سمر بتساعده ومكنش قادر يتحكم في نفسه ومش عارف يوقفها ولا يحرجها قدام سيد ولا يسيبها
وفجاة سيد قام راح الحمام بسرعه
طبعا سيد مقدرش وجاب على فخاد اخته الي كان عمال يدعك فيها واصلا الجلابية مرفوعه لحد نص فخادها وهو بيتفرج على بزاز سعاد حسني واخته كانت ساكته على زبره الواقف في فخادها وجاب واتكسف وقام بسرعه
سمر كانت خلاص مش قادرة تقاوم سايبة كل اخ فيهم يرتاح وهي عارفة ان محدش هيصيح لانه خايف من رد فعل اخوه و وكمان رد فعلها لانها ساكته و محدش مدرك فيهم انها الي بتثيرهم وخلاص بقت منفلتت المشاعر
سامر قال لسمر : سمر شيلي راسك عاوز أقوم
سمر : استني لما اخوك يجي هتفضح نفسك هيقول علينا ايه
وحركت راسها لورا وبتقول : انا تعبتك ودخلت عليك وقطعت عليك لحظة انا عارفة اد ايه صعبة وفضلت تحرك راسها و سامر حاول يوقفها نزل ايديه يوقفها جت على بزازها لقى نفسه بيمسك بزازها جامد وبيجيب
طبطبت على ايده : المهم انك ارتحت قوم بقى لما سيد يجي
سيد رجع بعد لما غير الشورت : شكلي زنقت نفسي على الاخر
سامر قام مش مركز مع سيد راح الحمام وسمر حطت ايديها على كتف سيد وبتقوله : انا عارفه انك مش قاصد يا سيكو
سيد وهو مكسوف : انا حاولت أقوم بس انتي كنتي سا كنتي رج رجليكي تقيلة
سمر : انا حسيت بيك ومرضتش احرجك قدام اخوك المهم ارتحت يا عم سيكو
سيد هز راسه بالإيجاب
سمر : حضنته خلاص بس متعملهاش تاني
سامر جه واستغل ان النور مطفي وحس ان سيد غير عشان نفس السبب و ابتدي يفكر وكان مش عارف يتكلم ولا يسكت ولا يعمل ايه
كملوا الفيلم وقاموا ناموا والصبح سامر دخل على سمر كانت لابسه نفس الجلابية بس رفعها على الاخر وكانت عريانه ونايمة على بطنها و بز من بزازها خارج بره الجلابية من الزاير المفتوحة
سامر : سمر يا سمر
سمر : مممم
وقامت : يا عم خبط بقا
سامر : انتي ايه خلاص بقيتي تعملي كده كل ثانية
سمر : تعبت من لما لأول مرة احس بولد بيجبهم وكمان سخنت قوي لما حسيت بالماوسورة بتاعتك دي سخونتيها كانت مولعة دماغي
سامر : وسيد برده جابهم عليكي صح
سمر سكتت شوية : على فكرة انت الي سخنتني لما نمت عليا قبل ما تنزل وولعتني لما كل شوية تشوفني عريانه وخلتني اولع اكتر لما بتاعك كان بيحك في دماغي
سامر : وانتي بقا كنتي الشريفة امبارح
سمر : لا كنت في ايديكو زي الدبيحة ومش قادرة اقاوم
هي لما قامت كانت جلابيتها مرفوعة ولما قعدت جمب سامر تكلمه كسها وفخادها كانوا عريانين وبزها لسه بره
سامر قام وضربها بالقلم انتي عاوزه ايه
سيد كان سامع كل حاجه لانه صحي يشرب وسمع صوتهم وقرب من الاودة وفضل يسمع
دخل سيد عليهم : سامر متضربهاش
سامر : معتش الي العيل الصغير الي هيقولي اعمل ايه ومعملش ايه
سيد : مش ابلسن فكر شوية هتلاقي سمر مغلطتش امبارح انا وانت كنا هايجين وهي سكتت بس على كل واحد فينا انا فعلا جبتهم وانا الصغير معرفتش امسك نفسي من الفيلم السخن ولا من فخاد سمر طيب وانت ما انت جبتهم عليها
سامر : برده مش انت الي هتقولي اعمل ايه
سيد : طيب اهدى وفكر احنا الي غلطانين وراح على سمر وباس راسها انا الي اسف وطبعا برق لانه اول مرة يشوف كسها وهي أصلا متحركتش ولسه بزها بره ودموعها على عينيها
سامر كان لسه عصبي
سيد : اقعد يا سامر انا اه الصغير بس حسيت بغلطي فكر شوية وانت هتفهم هي الضحية
سامر هدى شوية : طيب قومي لمي نفسك واعملي فطار
قامت حضنته وباسته وباست سيد وقالت : طيب يلا نفطر وانتوا الأول بطلوا تحرش لاني بتعب منه مش تتحرش وترجع تلومني
حضنوا بعض التلاتة وراحوا فطروا سوا على وعد انهم مش هيتحرشوا بيها تاني
فلاش باك بسيط قبل ما سامر يدخل على سمر سمر كانت هتخرج من الاودة تروح الحمام بس لما شافت سامر جاي قلعت الاندر بسرعه ورفعت الجلابية عرت طيزها وخرجت بزازها في ثانية ونامت وطبعا هي دخل لاقها كده
.............................................................. كده جزء عائلة سمر انتهى تقريبا هيفضل مشهد مش سكس خالص
عائلة منار
وصلنا لغاية خروج دينا ومنار وسليم من الحمام عريانين ياكلوا وسمر اتصلت بيها واديتها اسم الدوا
وطبعا خيال دينا بان سمر دلوقتي مقلعة سيد وبتعمل معاه زي ما عملوا مهيجها على زبر سليم الواقف وكس منار الي بيلمع
وسليم بياكل ومركز مع دينا وعاوز يخلي منار تنام ومش عارف يعمل ايه
وشوية وخلصوا اكل ودينا دخلت مع منار اودة وسليم نام لوحده في اودة
اول لما دخلوا ونامو جمب بعض
دينا : تعرفي ان بتاع اخوكي حلو قوي
منار : اكيد مش هبص عليه يعني
دينا : تعرفي اني عملت كده عشان اشوفه
منار : شكلك سافلة قوي
دينا وهي بتمرر ايديها على جسم منار الي لسه عريان : قوي قوي وتعبانه قوي قوي
منار : بس بقا عشان انا عاوزة انام
دينا : ما انا بصراحة بحكيلك عشان تنامي
منار : ليه
دينا : اخوكي صعبان عليا
منار : يعني هترتاحو طيب قومي وكانت متنرفزة
كانت ايدين دينا قرب كس منار العريان
دينا : عادي ممكن اريحيك لما ارجع
منار : ازاي بقى ست يعني هتريح ست دي أفلام وبس انما الحقيقة مختلفة
دينا : مش تتحديني عشان انا بعرف اريح أي حد
منار : لا انا مش بحب اعمل مع حد غير جوزي انا مش خاينة
دينا : مع راجل عند حق انما مش هيدخل هنا حاجه تانية
وكان صباع دينا بقى فعليا جوه كس منار المتخدره
ومنار بتنهج وساكتة
دينا : طيب هقوم واجيلك اقنعك
منار : لا خليكي نايمة هناك
دينا وهي بتقوم قامت وجسمها كله على جسم منار الي بزازها بقت حرارتها مليون درجه
ونزلت تتسحب لحد ما وصلت لكسها ومنار مش متوقعه حاجه
وفجاة دينا رشقت لسانها في كس منار وابتدت مص
منار قدرت تبعد دينا وبتقولها روحي بقا بطلي قرف
وكانت بترتعش
دينا حضنتها وقالت : انا اسفة
منار : انا غلطانه اني طاوعتك وقلعت
دينا : عشان اشوف اجمل كس
وحضنتها قوي : انا مش عاوزاكي تخوني جوزك انا بس هساعدك تجبيهم وخلاص
منار : عشان خاطري بلاش انا مش عاوزة
كان ايد دينا بتلعب في كس منار الي خلاص هتجبهم من غير ما حد يلمسها لانها من بدري وهي هايجة ومن بدري وجوزها واحشها
دينا رجعت تاني تمص لمنار بس المرة دي منار نامت على بطنها وسابت دينا
سليم كان واقف يتفرج ومش عارف يمنع دينا تريح منار ولا يستنى لما دينا تخلص وخصوصا انه سمع ان دينا أصلا كانت رايحاله
ولو دخل دلوقتي هيبوظ الليلة وبعدين دينا عندها حق هي بس هتريح منار ومنار مش هتخون جوزها ولا حاجه وبعدين يخاف على منار لو سابها كده تخون جوزها بجد شكلها تعبان خالص
يدوبك هي ثانية ومنار كانت بترتعش قامت دينا وباستها وقالتلها اسفة يا نونو لو لما ريحتك زعلتك بس خلاص كنتي صعبانه عليا
منار طبطبت عليها معلش انا مش متعودة على كده
دينا حضنتها وقالتلها ممكن بقا اروح لاخوكي
منار ضحكت وقالت : أولا شكرا عشان ريحتيني ثانيا روحي هو كده كده وسخ زيك يا بت
دينا ضحكت وقامت تروح لسليم الي أصلا كان جري على اودته مستني دينا
ومنار أصلا كانت شافت اخوها في المرايا بس وهو بيجري يعني مكنتش عارفه انه كان بيراقبها بس عرفت لما خلصوا
ونامت بعد لما جابتهم وصحيت لقت دينا جمبها
صحيت وبتصحي دينا وتقولها : يعني نمتي هنا
دينا : طبيعي انتي متعرفيش اني نمت مع اخوكي انا خلصت وبصراحة كان جامد ورجعت على طول لقيتك نايمة نمت جمبك
و باستها وبتقولها مش عاوزه واحد على الصبح
منار : بلاش تاني بقى وطببت عليها وكان عجبها قوي إحساس جديد مجربتوش مع جوزها الي عمره ما مصلها
وقاموا صحوا سليم وفطروا عريانين ولبسوا وراحوا لمامتهم ورجعوا سوا على القاهرة
ودخلوا البيت لقوا ساكت ودخلوا مامتهم اودتها عشان تنام وراحت منار تطمن على اخواتها لقتهم نايمين عريانين في اودة ميادة وسليم شاف المشهد لسه هيتكلم ميادة حطت ايدها على بوقه : بس امك تموت فيها وبعدين كفاية انك اتفرجت عليا امبارح
سليم اتفاجئ وسكت بس بص لعادل شاورله يروح اوجته ويلبس وعادل قام وهو خايف بس لبس وجري على اودته ومنار قالت لميادة بعد لما لبست اندهي على عادل وتعالي
جمعت التلاتة قدامها وسالت ميادة : حصل بينكم حاجه
ميادة : لا قلنا بس نجرب إحساس بيت رباب
عادل : دي اختي ومش عملت معاها حاجه
سليم بيزعق عادل : يعني هو عادي انك تشوفها عريانه كده
منار بصت لسليم باستغراب : تقريبا عادي مش كده
سليم سكت
منار : اهم حاجه لو عمل حاجه يا ميادة قولي
ميادة : لا طبعا هو بس استحمينا سوا و طلعنا اكلنا واحنا عريانين ونمنا وبس
منار : طيب ممكن تكون اخر مرة تحصل والكلام لينا احنا الأربعة فاهمين
عادل بص لسليم وهو بيضحك
ميادة ضحكت ولسه هتكلم
سليم : بس محدش يضحك احنا بنتكلم جد
منار : خلاص يا سليم خلينا صُرحه مع بعض ووعد يكون اخر مرة
........................................................................................والى حد ما التزموا بالوعد مع شوية حاجات بسيطة بس بننهي هنا حكاية منار وعائلتها في السلسلة الأولى
عائلة دينا
بترجع دينا بتلاقي اخوها بنيك اختها في طيزها وتخش تقلع وتقول لوحدكم يا اندال وكمان جربتي ورا
علاُ : ايوة يعني افضل ولا قدام ولا ورا انا حتى بفكر اجرب قدام
دينا : وهي بتقلع يا مجنونه
علاُ : اختي بتبقي تعملي عمليه بنفسها بقى انتي ايه مش دكتورة اد الدنيا
كانت دينا قلعت ونامت وحطت كسها قدام شفايف علاُ : طيب يلا ريحيني ويلا يا علي خلص على الصغيرة عشان تفوق للكبيرة وانتي يا بت متخلصيش على اخوكي
......................................وبيستمروا
وهنا بتنتهي السلسلة الأولى
من عمارة وسط البلد
ما عدا مشهدين مشهد قلت انه غير جنسي في عائلة سمر وهو ان شادي بيتصل بسمر وبيطلب منها تحدد معاد مع سامر
بتقوله : ما تحدده انت
شادي : ما انتي لازم توافقي
سمر : أوافق على انك تقابل ابن خالتك وانا مالي هو انت او..
شادي بيقاطعها : ايوة توافقي اني اقابله عشان اطلب زفت ايديك منه يا لماحه
سمر بتزغرط في التليفون وبتضحك وعينيها بتدمع
والمشهد التاني
وكمان مشهد لما رجعت هي وتامر وريهام بتحضنهم وتقولهم باركولي يا عيال
اختكم جالها عريس
وبتحكلهم عن انها اتغدت مع رامي مرتين في اليومين الي غابوا فيهم وكمان اتعشت معاه مرة وانه عاوز يجي يتقدملها في البيت
بيبوسها الاتنين وبيفضلوا يرقصوا هما التلاتة
الاحداث كانت ماشية على التوازي كنت بحاول اخلي الاحداث ماشية بتواريخ متوازية
والوقتي هو ظهر اليوم التالت للاحداث
رباب قاعدة مستنية دورها
رباب بيجي عليها الدور
غادة : انسة رباب اتفضلي الدور عليكي في الانترفيو
رباب بتدخل عشان تقابل دكتور كريم و..............
و الخاتمة الي اعتذرت في الأول انها هتكون طويلة شوية
وبعد العيد نتقابل بقى كده احداث السلسلة الأولى خلصت زي ما وعدت وزي ما سياسة الموقع بتقول ان السلسلة الجديدة هتكون بجزء من شخصيات السلسلة الأولى ولكن مفيش احداث متعلقة
وعن الدكتور كريم وسياسته في علاج مرضاه وطريقته في علاجهم مع وجود رباب
فكل منهم هيعلق على قصص المرضى من وجة نظره وكل منهم هيكون ليه تأثير على الاحداث ما بين فكرين مختلفين نوعا ما ومتقابلين في نقاط أخرى
وهيكون كريم غير مندمج بشخصه في الاحداث ولكنه فقط معلق عليها لان كما قالوا القائمون على الموقع ان أي قصة هي ليست تعبير عن الكاتب بل عن الشخصيات الموجودة في القصة التي لا تمت بأي صلة للواقع
وكمان راي المتابعين القليلين للقصة هيكون ليهم رأي هحترمه في الشخصيات الهامة في السلسلة الأولى وكمان رأيهم في صياغة الجديد
اخر ما لدي انا لست كاتبا جديدا ولكن تلك هي اول منشوراتي وانا طبعا لست كاتبا جيدا فانا لست جديدا ولكني مبتدئ وبسيط
وساحاول ان اعطي القصة طابعا طيبا وشكرا لكل من تابعني واراكم قريبا وساظل متواجد بتعليقاتي وساعود بعد العيد وأشكركم من جديد لكل المتابعين القليلين
تعليقك اعجبني فوق اي وصف لاني اعشق النقد البناء فوق الاعجاب ولا احب في كتباتي ان يكون الجنس من اجل الجنس واشكر لك كل نقدك الذي اثلج صدري وستعتمد السلسلة الثانية كلمة فيلم هنيدي البوس في اطار الدراما😂😂😂 فالدراما ستطغي على الأحداث وستحرك القلوب قبل المشهد الجنسي واتمنى ان تزيد في رايك عن اهم الشخصيات التي تكمل معنا السلسلة الثانية وشكرا مجداافصة من حيث الجنس وسط
لكن تراكب احداثها مع دخول الجنس الخفيف او التحرش الذي صغته بحرفية
اعطاها رونق رائع ومحبب
كنت ماشي هادي ومتمكن من كل الخيوط بس لم لبيت رغبات الجمهور سرعت الاحداث كتير وشبكتها بس بعدين رجعت لعقل الكاتب وهديت الضرب وحبكتها كويس
ختمتها بمشاهد تصويرية لسلسلة قد تكون رائعة وقد لا تكون ننتظر الحكمبعد قراءة محتواها
لكن ما قرآت لك رائع وخفيف الظل ولا يوجد مشاهد مجرد جنس وبلا شعور او احساس
لا تستمع لي او لغير فنحن لا نتقن الكتابة فقط اكتب بقلم انت فأنت كاتب موهوب وتعرف شخصيات القصة اكثر مانعرف
ننتظر جديدك الرائع وانا لك بالمرصاد
تقبل تحياتي وطول لساني ولو ازعجك ذلك سأعتذر واقرأ لك بصمت وبلا احساس
صديقك الحالم10
في انتظارك يافناناعتقد وفي احتمال كبير انزل قصة غير جنسية في اليومين اللي جايين
بالنسبة لشخصيات السلسلة الآولى كانت رائعة ومحببة كمحارم تدرجت بسلاسة مقنعة من نيات فتحرش ورغبة وفي بعضها علاقة كاملة.تعليقك اعجبني فوق اي وصف لاني اعشق النقد البناء فوق الاعجاب ولا احب في كتباتي ان يكون الجنس من اجل الجنس واشكر لك كل نقدك الذي اثلج صدري وستعتمد السلسلة الثانية كلمة فيلم هنيدي البوس في اطار الدراما😂😂😂 فالدراما ستطغي على الأحداث وستحرك القلوب قبل المشهد الجنسي واتمنى ان تزيد في رايك عن اهم الشخصيات التي تكمل معنا السلسلة الثانية وشكرا مجداا
تسلم و عيشملحوظة نزلت الجزء العاشر بدري عشانك وعشان المتابع الجميل عاشق وسيكو سيكو وكل المتابعين القليلين تحياتي ليكم جميعا
عجبني ردك وكنت منتظره ومنتظر ردك في قصة غير جنسية ممكن تنزل كمان يومين وشكرا واعتقد اني هعمل كده فعلا حلقات منفصلة حكاية بتتقال من كل رواي مختلف ومشاعر مختلفة وفعلا الخيوط مكنش فيها جديد وكنت عاوز اقفل القصة لحد كده وهاخد بنصيحتك في انها سلسلة منفصلة بظهور لبعض القدامىحبيبى يا دكتور ههههههه
عجبتنى اوى فكرة دكتور كريم مندور للطب النفسى دى
و اكيد هتستغل العيادة فى قصص كثيرة جديدة واللى شكلها هتكون فى حلقات منفصلة جميلة
و زى ما انت طلبت اقتراحات فانا اقتراحى انك تنهى القصة دى فى الجزء العاشر و تبدأ قصة جديدة خالص بعنوان جديد و احداث و افكار جديدة عن الدكتور النفسى
و خد بالك
مش شرط ان احد ابطال قصة يظهر فى قصة تانية انك تعتبرها سلسلة تلنية لنفس القصة
لا خالص
اكتر من كاتب بيألف قصص كتير و ساعات بيدخل شخصية قديمة فى قصته الجديدة وبتثرى الاحداث
فانا اقترح انك تطول الجزء العاشر شوية و ماتستعجلش فيه زى ما استعجلت فى مشهد الغردقة كدة ههههههه
و اعتقد ان لغاية الجزء التاسع معظم اطراف القصة وصلو لبعض و اى استمرار هيكون تكرار لمشاهد بدون افكار جديدة
فانت فى العاشر تقفل قصتك باحداث تشير الى استمرار العلاقات و تاخد هدنة زى مانت بتقول لبعد رمضان و تنزل بتحفتك الجديدة
و فى انتظار ابداعاتك يا دكتور
منتظر ردك بره وهيكون زي ما انت قلت نهاية واغلاق لكل الأحداث مع فتح باب موارب فقط يمكن استغلاله يوما ما ومنتظر كما قلت لك رأيك في القصة الغير جنسية قريباتسلم و عيش
وانا علقت على التاسع قبل ما اعرف ان العاشر نزل
هقراه على رواقة و اكتبلك تعليقى