• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس فوق السحاب | السلسلة الأولى | (10) أجزاء (عدد المشاهدين 25)

و

واحد من عامة الشعب

ضيف
بغيب بغيب وارجع تسمعني 😂😂 ..
انا حاسس ف الآخر هيقول أن داليا هتقوله انت واحشني بس أو هاتلي زب متلج معاك و انت جاي 😂😂
 
  • مضحك
التفاعلات: Totti 10
T

Totti 10

ضيف
خلصتو هبد انا قولتلكو ماحدش يتوقعني ياجدعان ماتتعبوش نفسكو😂😂😂
 
T

Totti 10

ضيف
هنتفرغ للمسابقه بقي وبعدين هعملكو قصه للتاريخ بعدها
 
و

واحد من عامة الشعب

ضيف
عدنا مره اخري الجزء التاسع ده هيكون فيه شويه احداث عاديه ودراما وحنكشه والجزء العاشر هيكون اطول جزء في القصه وهيكيفك يعني

الجزء التاسع ...

داليا : خاالد انت فين تعالي بسرعه الحقني

انا : ايه في اييه

داليا : "بتعيط وتتشحتف" فاار في الاوضه ياخالد هموت من الرعب

انا : خخخخخخ فار في اوضتي انا؟ اطلع يبني علي بيتنا عندنا مهمه

داليا : انت بتهزر؟

انا : ماتندهي لابوكي ولا ترني عليه مش طالبه بضان بقي سلام "وقفلت في وشها"

موسي : داليا دي صح؟

انا : ياعم دي عيله بضان زي امها قال فااار ياخالد الحقنيي انا مال كسمي انا بخاف من الفران اصلا

اشرف : ههههه يعني كل ده وتطلع بتخاف من الفران في الاخر

انا : المخرج عايز كدا طب نعمل ايه

حبيبه : طب اقعد يادكر اقعد

انا : انتي لولاش صاحبة موسي كنت قمت نيكتك هنا

موسي : نيكها متلزمنيش

انا : الواد ده راجل اوي بس هو معرص حبتين

موسي : لا ياعم احنا مافيش بيننا حاجه احنا صحاب عادي

حبيبه : يادكرييي

انا : "بخبط علي وراكها" عامله زي ورك الهام شاهين ماشاء ****

حبيبه : يبني ارحم امي بقي

موسي : يرحم ميين ده هو مابيصدق يستلم حد

انا : اهو قالك اهو

اشرف : بااااس علي جنب ياموسي هو المكان هنا

انا : بس مش ده المكان الي سهرنا فيه قبل كدا

اشرف : مش عايز تملعن هنا بقي هتعمل كل حاجه ولو عايز نشوفلك واحده تنيكها كمان نشوفلك

انا : في واحده حاسس اني هقوم اغتصبها في العربيه بس زبي واجعني

حبيبه : هيهيهيهيييي

انا : كسم السفاااله

موسي : هههههه انا عليا الطلاق خايف اسيبك معاها تنيكك

حبيبه : لا مش هعمل فيه زيك

انا : البس ياكسمك عشان تروش تاني اديك بقيت كلوت مبلول

حبيبه : وايه الي بله

انا : "بغمزلها وباداء احمد فهمي" زبي

حبيبه : هيهييهيييي

اشرف : هي حافظه ضحكه واحده هتفضل تضحكها طول القصه

انا : هنعمل ايه ياباشا بقي مش لاقي ضحكه تاني يلا بينا ننزل بقي عشان مغرقكوش

"نزلنا ودخلنا الديسكو وايه دااااا احا ده مش ديسكو دي غرزه بس ع الوااسع الناس كلها عميانه نييييييك الي زانق واحده بيقفشلها والي راكن علي جنب بيسطر ويشد والي بيباودر احا حتى الاغنيه بيشربو باودر والي بيحشش والي بيبرشم ومحدش فاهم حاجه خاااالص"

انا : خخخخخخخ ايه المكان ابن الشرموطه ده احاااا

اشرف : ههههههه مش عايز تتعمي انا جيبتك جهنم

موسي : ده بقي السچين صح

اشرف : حاجه زي كدا

انا : معانا يابوبا

حبيبه : لو قولتلي بوبا دي تاني هبلعك

انا : معانا؟

حبيبه : ده احنا هنموووووت

موسي : لبووواااااه

انا : احاا انا دوخت من كتر الدخان ولا ياموسي في حاجه في جيبك؟

موسي : وانا اقدر امشي من غير حاجه

انا : ناطط معانا ولا هتخليك في كيفك؟

اشرف : التنويع مهم برضو

انا : هتشرب سجارة حشيش كسم لفتي للفة جو الي قولتلك عليها

موسي : سجارة ايه "كان لف سجاره" خدو عيشو مع دي وفي 4 كمان احاا بقولك ايه يارايق

البار مان : اؤمر

موسي : بص هات 4 ازايز بلاك ليبول

البار مان : تقصد كاسات

موسي : ازااااايز

البار مان : حاضر يافندم

موسي : "لف ال4 جوبات التانين وشالهم في جيبه ابن متناااكه قارح قام واخد مني الجوب حرق كسمه" بقولكو ايه هنلعب كروس فاير دلوقتي

انا : احا انا كسم الدخان الكتير ده عاميني

موسي : طب خد "بديني جوب" وخد الازازه دي اشرف بييييه خد وديي

اشرف : وريني كدا

موسي : وانتي يابوبا

حبيبه : كسم بوبا دي لا انا عايزه اروح

موسي : غوري في داهيه

حبيبه : هههه بهزر و**** في ايه

"كل واحد مننا نور ورفع وموديين نيك حتي اشرف"

انا : "بعلو صوتي" ناااااااااااار زبيييي قاااااايد ناااار

موسي : "بيضحك ضحكه مقطعه مش عارف يكملها" ماهو قاااالك قالك احنا في جهنم هناا

اشرف : "زانق حبيبه" بس اي البزاز بنت المتناكه دي

حبيبه : لا دول مش ولاد متناكه دول ملهمش اهل (وضحكت ضحكه علقه نييك)

انا : الحق يالا ولااااا اشرف بينيك حبيبتك

موسي : مديحه خخخخخخ "راح زق اشرف" خخخخخخ انا محدش ينيكها غيييري "وطلع زبره برا" مصيلي يابنت المتناااكه "ورزعها قلم ابن متنااكه وهي نزلت تمصله قام مطرطر علي وشها" هاهاهاهااااي ضحكت عليكي ولا ياخااالد

انا : ميييين

موسي : روح هاتلنا خمره تااني

انا : منين يسطا هههههه كل ال هههاااا اعااااااااا كل المحلات مغلق او غير متاح

موسي : هههههههههه خوخخخخخخخ طب ماترن تااني

اشرف : شكلكو عايزين حاجه صح؟ "اشرف مدمن كوك اصلا ف تلاقيه مش في داهيه زينا"

انا : اااه وغلاوة خالتي هاتلنا خمراا بسرعاااااه

اشرف : وبسرعه ليه

انا : اصل دماغي بتنام بدري

موسي : هااعهااااالعيييلوه حيلوااا نييييييك

انا : بتقول ايه مش سامع

موسي : مش فااكر

انا : هاا يادكتور اشرف هتجيب ولا لا

اشرف : دكتور؟

انا : ااااه خلص معملتش دماغ

اشرف : معملتش دماغ ايه انت مش شايف

انا : "مركز علي اشرف وشايفه 4 قدامي" هو انت عندك انفصام؟

اشرف : ليه

انا : اصلي شايفك بميت وش هاهاهاهااااااععععع

موسي : يادين اميييييي انا عايز ارجع

انا : خخخخخخخ لو رجعت هنيكك هو انا كل شويه هنضف؟

موسي : معلش ياماما انا اسف

اشرف : "راح لحبيبه الي في عالم رابع ونايمه" اجيبلك خمره؟

حبيبه : "مش قادره ترفع وشها قامت محركه ايدها بالموافقه"

اشرف : "دخل للبار مان" بص انا عايز ازازتين ازازتين ايه متسالنيش هات اعلي نسبة كحول عندك

البار مان : ده انتو مش هتروحو النهارده محدش يدعي عليا

اشرف : "قعد شرب ازازه مع حبيبه وجابلي ازازتي انا وموسي"

"شربنا الازازه انا وموسي قومنا قالعين البناطيل وقاعدين ببوكسراتنا"

انا : بس الفيو هنا حلو فشخ

موسي : يبني انت هنا في احسن حته في مرسي مطروح

انا : بس شايف البحر يلا خراااافه

موسي : بقولك ايه ماتيجي ننط ونبعبص النسوان تحت المياه

انا : طب البس بنطلونك احنا كبار هننزل البحر عريانين؟

موسي : عندك حق "موسي لبس بنطلوني وانا لبست بنطلونه وهو اطول مني ف شكلنا كسم الكوميديا وقام ناطط وسط الناس وانا روحت عند بتاع الدي جي"

انا : بقولك اييييه اقفل بقي كسم الاجنبي ده احنا في مطروح

دي جي : مطروح ايه

انا : ششششش ناولني المايك ، احلا مسا ع الناس الحلوه طبعا كلنا مبضونين من الاغاني صح؟

الناس : اااااااااه

انا : طب انا جاي ارمي المسا ع الناس الحلوه ونرمي المسا علي مووسي

الناس : مووسي

انا : مووووسي

الناس : مووووسيييي

انا : اشرف بيييه

الناس : بيييه

انا : انتو اخركو كلمه واحده صح

الناس : اااااه

انا : انزل يبني بعمك عبد الباسط والجو هادي خالص

دي جي : اااه ده كيفك يعني طب انا هروقك نييييك

انا : اديني في العااااالي "الدي جي شغل الاغنيه الي انا طلبتها ونطيت مع موسي في وسط الناس وكل ماواحده تقابلني اديها علي طيزها" الجو هااادي خااالص وزبي عايزله كس اااااااه واناااا وانت "قومت ماسك واحده شرموطه ارقص معاها" ااحبيبي يااااحبيبي

الحرمه : ياعيني ده انت معمي خااالص

انا : انا ااه كنت اعمي بس عملت عمليه ونجحت قومت جاي اشوف بزاازك

الحرمه : ههههههه ده انت هربانه منك

انا : عايز انييييييك

الحرمه : نعم؟

انا : عاليه نيييييييك

الحرمه : طب انا اسمي مريم

انا : وانا نسيت انا مين لما شوفتك ياحرمه

مريم : حرمه ههههه ده انت قديم اووي

انا : ليييه بس ده انا لسه بصحتي اوريكي

مريم : لا شكرا

انا : "طلعت زبري في وسط الناس" اهو شوفتي بصحتي

مريم : طب بس حد يشوفك

انا : ياست هو زبر وزير الماليه مايشوفو

مريم : ده انت مجنوون

انا : وسعي وسعي عايز اطرطر قومت زاققها يمين ومطرطر ع الارض ، اااااه زبري كان هيطق

مريم : ههههههه انت اسمك ايه

انا : مووسي ولااااا خد يااااه

موسي : عايز ايه مني انت مش مشيت ورا دماغك

انا : هو سؤال واحد وبعدها كل واحد من طريق

موسي : عايز ايه

انا : اسمي اييه

موسي : خاا خاا خااارج خااارج نطاق الخدمه ههههههااا

مريم : يخربيتكو طب بص هات رقمك وهكلمك في وقت تكون فايق فيه

انا : طب اكتبي "اديتها رقمي صح ناسي اسمي وفاكر رقمي كسم الاحا روحنا عند البار لقينا حبيبه ايدها في البنطلون وبتجيبهم" خخخخخ احااااا

اشرف : "كان في الحمام ورجع" بقولكو ايه يلا بينا نروح الفيلا عندي عشان انتو فضحتونا "وقعد يقنعنا شويه وروحنا معاه هو ساق وموسي نايم قدام وانا وحبيبه ورا هي مطلعه بزازها برا وانا نايم عليهم كسم الاحا" اصحو منك ليها ايييه

انا : ااااه انا فين احا انا عايز انام نيييك خخخخخخ احا هي بزازها بتعمل ايه برا

اشرف : ههههه زهقت شويه قالت تشم هوا

انا : ياعم بقي ياعم ارحمني بافيهات الخمسينات دي "بدخل بزاز حبيبه وبعدل هدومها" كان نفسي اعمل معاكي واحد ابن متناكه بس عضمي مكسر نيييك "بوستها من شفايفها"

حبيبه : اه ايه ميين

انا : اصحي يابنت الوسخه

حبيبه : هو ايه الي حصل

انا : اسالي اونكل اشرف بقي انا صحيت لقيتك مطلعه بزازك برا وانا نايم عليهم

حبيبه : وعملت فيا حاجه؟

انا : لا دي معرفش هو انا نيكتها يا اشرف بيه

اشرف : لا انتي جيتي هنا رفعتي التيشيرت وخدتي خالد في حضنك

انا : اكيد ده حب

حبيبه : احا يعني كلكو شوفتوني كدا؟

انا : ياست عادي بقي الساعه 5 ونص مش هتروحي

حبيبه : ايه 5 ونص؟ احااا

انا : مش سالتك قبل مانودي قولتي ااااه ده احنا مش هنرووح ادينا مروحناش فعلا "ببص في موبايلي لقيت 5 ميسد كول من داليا بعتلها مسدج ع الواتساب قولتلها اني هبات في الشغل النهارده"

اشرف : طب ايه ماتيجو تباتو جوا

انا : لا انا هسيب موسي نايم عادي زي ماهو وهاخد حبيبه اروحها وهبات في شقة المهندسين

اشرف : ماشي ماتنساناش بقي

انا : انت معزوم علي خطوبتي

اشرف : امتي

انا : مقررتش لسه بس عازمك يعني يلا امشي انا بقي سلام اركبي ولو طلعتي بزازك تاني هنيكك انتي المره دي فايقه ااه

حبيبه : ههههه كسم دي هيد احا انا مكنتش عارفه انا فين بس انت متاكد انك معملتش حاجه معايا

انا : اه ليه

حبيبه : اصل انا حاسه بتلزيق

انا : جيبتيهم يعني

حبيبه : اه

انا : بصي انا فاكر تقطيع كدا مش فاكر كل حاجه يعني موسي طرطر علي وشك وانتي غسلتيه ورجعتي قعدتي وكنتي نايمه شويه كدا وشربنا تاني اخر حاجه فاكرها انك كنتي قاعده في الارض وبتجيبي بايدك

حبيبه : احااا موسي طرطر علي وشي؟

انا : وانك طلعتي بزازك وكنتي بتجيبيهم وسط الناس عادي؟

حبيبه : لا مش عادي بس برضو يطرطر علي وشي ليه

انا : بقالنا 10 دقايق ماشيين ومقولتيش اوديكي فين

حبيبه : خدني معاكو مش عايزه اروح النهارده

انا : هو امك وابوكي عادي كدا

حبيبه : بص ياسيدي انا هنا حره بابا وماما عايشين عادي مع بعض في فيلتهم وانا واخده شقه في الزمالك عايشه فيها لوحدي

انا : وايه الي جابرك ع العيشه دي

حبيبه : حريتي انا ماحبش حد يتحكم فيا

انا : ماتروحي طب شقتك

حبيبه : عايزه ابات معاكو زهقت من كتر مابنام لوحدي

انا : ولا عايزاني انيكك

حبيبه : لا مش جاي معايا نيك لما اعوز اتناك هكلمك

انا : ايه النسوان الي مشافتش تربيه بجنيه ونص دي

حبيبه : دي احلي حاجه

انا : طب الشقه فوق اهي وصلنا

حبيبه : وده ايه هنسيبه

انا : انزلي بس

"حبيبه نزلت وانا لفيت فتحت الباب بتاع موسي لقيته بيقول منك لله يابا ونايم قومت رازعه قلم مخبرين ابن متناكه"

انا : قوم يابن المتناكه سكران وراجعلي وش الفجر

موسي : لااااااااا

حبيبه : ايه الاوفر ده

موسي : احا حبيبه وخالد احنا فين

انا : بص ماتبضننيش احنا مكناش شايفين قدامنا كلنا ف يلا نطلع ننام عشان هموت وانام نيك

موسي : امال اشرف فين

انا : روح

موسي : انا عندي معاد مع مدير اعمال ادريانو النهارده هنتفق علي سعر

انا : واسمه ايه ده بقي

موسي : كاكا

انا : هههههه احا ده المنتخب كلو فسد بقي

موسي : ياعم كسمك انا بعرفك لو عايز تيجي معايا ونجلونه في الكلام سوي

انا : بس انا مش معايا لغه

موسي : هما بيتكلمو عربي حلو نيك مش ازمه يعني

انا : طب نطلع ننام الاول عشان ساعتين تلاته كدا وهصحي اروح الجامعه اشوف ايه النظام عشان امتحاناتي هتبدا بكرا

موسي : اشطا هو معاده الساعه 10

حبيبه : "جايه من النحيه التانيه مولعه سجاره وماسكه كيس لبن بخيره بتشربه" مش هتبطلو رغي

انا : معلش بس حاجه عايز افهمها دلوقتي اللبن ده بيفصل والسجاره دي بتعلي انتي كدا تمام؟

حبيبه : خرماااانه

موسي : يلا ياعم دي منيوكه

انا : قدامي منك ليها "طلعت اغتصبت السرير وموسي جمبي وحبيبه معانا في نفس الاوضه بس نايمه ع الارض انا كنت ظابط المنبه علي 11 عشان اروح الجامعه صحيت وكلمت شهد اطمنت عليها وقولتلها انا هحضر النهارده عشان الامتحان بتاع بكرا وروحت حضرت واتقابلنا محصلش اي شئ مثير يعني روحنا قعدنا ف كافيه عادي بعد الجامعه نصايه كدا وخلاص وطلعت البيت كلت ونازل"

بابا : رايح فين

انا : رايح الشغل يابابا في ايه

بابا : شغل ايه وكنت فين امبارح؟

انا : ايه يالول في المطعم وبعدين انا بعت لداليا اني بايت في الشغل عشان كان في ضغط شغل امبارح وكدا فاهمني وبعدين عادي يعني انا هرجع انام بالليل عادي وهصحي اروح الامتحان

بابا : انت لو سقطلي انا هنيكك

انا : اعتق بقي انت ايييه

بابا : ههههه خول انا مخلف خول

انا : سلام ياراجل ياعجوز "مازن بيرن" ايه يازبي

مازن : انت فين

انا : في البيت ونازل

مازن : تعالي ع القهوه طب مستنيينك انا والعيال

انا : موسي معاكو؟

مازن : لا ليه

انا : انا رايح لموسي نتفق ع الصفقه

مازن : احا يسطا انت من ساعة ماموسي جه وانتو الاتنين لازقين لبعض ومبقيناش نقعد سوي زي الاول

انا : ياعم كسمك مش رنيت عليكو امبارح وكل واحد اتناكلها قول للي معاك كسمكو

مروان : اديني كدا الووو ايه يابن المتناكه فارد صدرك علي ايه

انا : بقولك ايه يسطا في واحد بيسالني ايه ارخص مواصله لاسكندريه اقوله ايه

مروان : القطر ياعم ده ب 10 جنيه

انا : طب اسمع صوته هههه عيال بنت متنااكه الوو

موسي : ايه ياراايق انت فين

انا : مابلاش اقولك بدل ماتزعل

موسي : مش في طيزي لا

انا : ماكنتش هقول كدا

موسي : امال

انا : اسالني تاني

موسي : انت فين

انا : في طيزك ام عين انت الي فكرتني هههه الو الووو "رنيت عليه تاني" يابن الشرموطه هو الي اعمله في الناس هتطلعه عليا

موسي : لو مقولتش انت فين هنيكك

انا : ياعم انا في الشارع لسه نازل لقيتك بترن كنت هرن عليك اصلا

موسي : طب ايه هنروح نتفق مع الناس ولا لا

انا : مانا لو ماجيتش انت هتروح كدا كدا انت فين

موسي : انا لسه في الشقه عندك انا وحبيبه

انا : احااا هي هتيجي معانا؟

موسي : لا ياعم تعالي انت وانا هسرحها

انا : طب سرحها علي جنب بقي ههههه "قفل في وشي تاني" أما الدنيا دي دوااره بشكل "روحت تحت البيت ورنيت علي موسي نزللي" ايه هنروح فين

موسي : هنطلع ع اليخت بتاعه

انا : بعتلك اللوكيشن

موسي : خد اهو

"طلعنا ع اليخت بتاع كاكا واول مادخلني"

كاكا : مووسي كيف الحال يارجل

انا : هو طالع من سبيستون ولا ايه

موسي : بيتكلم باللغه العربيه الفصحي خده علي قد عقله بقي "بيسلم عليه" واحشني ياعمهم

كاكا : وانا ايضا اشتقت لك من هذا

انا : (في سري : يابضااااني ياريتني ماجيت) انا خالد صديق موسي الوفي ونحن شركاء في هذه الصفقه

كاكا : حسنا لنتفق اول حاجه وروني الصور

انا : احا ياعم ده بيشتغلنا

كاكا : ههههه ياعم عيب عليك انا ابويا برازيلي وعايش في امريكا وانا وانا صغير كنت عايش مع امي في امبابه

انا : يعني انت منين

كاكا : انا من اي جيهه تخاف تجيها

موسي : لا من امبابه فعلا

انا : طب نتكلم في المهم انت شكلك راجل رايق ماتيجي نصطبح واحنا بنتكلم عشان علي لحم دماغي

كاكا : ومالو نصطبح

انا : لفلنا سجارتين يامو عقبال ما اطرطر واجي "روحت فكيت في النيل كسلت ادور ع الحمام بصراحه ورجعت كان موسي لف لو بيلف r2 ابن المتناكه مش هيلف بالسرعه دي" هاا بقي نتكلم في المهم والدوغري

كاكا : نتكلم

موسي : الحاجه الي معانا دي تسوي 150 مليون

كاكا : موافقين

انا : خخخخخ بالسهوله دي احنا جايين علي فصال

كاكا : بص ياسيدي انا هفهمك ادريانو عامل في القصر بتاعه متحف كلو اثار من جميع انحاء العالم وقالي اوافق علي اي سعر اقل من 200 مليون

موسي : احا هي الحاجه دي تسوي كل ده

كاكا : مش عارف ماحدش يعرف دماغ ادريانو غير ادريانو

انا : طب اشطا هنودي امتي

كاكا : 15 يوم بالظبط وتكونو جاهزين بكل حااجه

انا : وانتو الي هتهربو البضاعه؟

كاكا : لا ياباشا انتو الي هتهربو البضاعه وانتو الي هتيجو امريكا وماتخافش طياراتكو هتتحجز علي حسابنا

موسي : احا هي الحاجه دي هتعدي من المطار اصلا!

كاكا : ملناش دعوه دي بتاعتكو قدامكو 15 يوم بالظبط والحاجه تكون برا مصر

انا : بدأنا الاكشن وانا موافق ياعم كاكا بس عايز اسالك سؤال

كاكا : ارغي

انا : واحد زيك معاه كره ذهبيه شغال ليه مع ادريانو

كاكا : ههههه عشان انا واخد رأسية بوشكاش ماتبقاش بضان

موسي : متاكد انك عايش في امريكا

كاكا : ما انت كنت هناك وشوفتني

موسي : بس كنت بتتكلم انجليش عادي وكنت بتتكلم معايا انت وادريانو بالعربيه

كاكا : اه مانا بتأقلم بسرعه سلام بقي عشان الحق معاد الطياره

انا : في رعاية **** يلا ياموسي

موسي : يلا "خرجنا وروحنا ع العربيه" هنعمل ايه بقي

انا : مش عارف لسه في حاجه في دماغي ياتصيب وتعلينا نييييك ياتخيب وتجيبنا تحت الارض وكل الي عملناه هيتهد علي دماغنا

موسي : وايه هي الحاجه دي

انا : هتتدبر ياعم ماتقلقش في ايه ما انت علي طول ابن متنااكه وقلبك جايبك مجاتش علي دي

موسي : مقلق

انا : ماتقلقش

موسي : حياااتي بقت احسن بكتيير انا حسيت فعلا بالتغيير اوواواواواواواووه

انا : يلا بقي روحني وشوف انت رايح فين انا عايز انام نيييك وعندي امتحان بكرا

موسي : اشطا

"طلعت نمت وصحيت الصبح رنيت علي شهد"

انا : قلب قلبي

شهد : good morning baby

انا : **** يرحم امك

شهد : **** يرحمها

انا : ايه هتعملي ايه النهارده

شهد : لا انا زي الفل انا قلقانه عليك انت

انا : ياريتني كنت دخلت تجاره كان زماني بغش منك ومرتاح

شهد : تستااهل

انا : طب هنتقابل بعد الامتحان سلام

شهد : باي ياحبيبي
..
انا : الووووو

مازن : ايه ياهوميي

انا : ايه يابضاني انت فين

مازن : بضرب عشره ونازل اتموحن عليا عشان اجيبهم

انا : اااه اووف اختك جامده نيييييك

مازن : هاجي انيكك بجد كدا

انا : طب اخلص طب انت فين

مازن : انا بفطر ونازل

انا : طب ماشي رن علي مروان وكلم ياسر ابن المتناكه ده (ياسر ده دحيح الدفعه وكسمه يعني مش هيظهر في القصه اصلا)

مازن : اشطا

"روحنا امتحننا وكلو زي الفل وبعد اسبوع كنا خلصنا امتحانات"

انا : ايه ياشوشو مش هتشوفي عمك سامي

شهد : كلمته امبارح وقالي اقولك تيجي بعد بكرا الي هو بكرا يعني

انا : ايوا بقي نولعو الكلام بقي طب ايه مش هنبوس

شهد : هات حضن

انا : "بحضنها وفي ودنها" لو رفضتوني مش هسيب علبة الجاتووه

شهد : ههههه يبني بقي انت دمك سم علي فكره

انا : بس بتحبيني

شهد : اوووي

انا : هبله نيييك

شهد : ايه؟

انا : يلا ع البييت

شهد : انت ماقولتش كدا

انا : ما انتي ودنك سليمه اهي يلا ع البيت برضو عايز اجي بكرا الاقي وشك عامل زي البلياتشو

شهد : هتشوف احلي كلاونه فيكي يابلد

انا : كلاونه؟

شهد : اه مفرد كلاون في ايه؟

انا : انا مااااشي

"مازن بيرن"

انا : الوو

مازن : ايه ياراايق خطوبة البت رحمه بعد بكرا

انا : مانا عارف

مازن : زيادة تاكيد بس

انا : تاخد الجديد؟

مازن : اتحفني

انا : قراية فتحتي علي شهد بكرا تاخد الاجدد؟

مازن : مبرووك ياخول هو لسه في تاني

انا : الصفقه هتخلص علي 150 اخضر

مازن : احااااا

انا : اسيبك تتصدم مع حالك سلام


"في بيتنا"


انا : كويس انكو قاعدين شهد قالتلي انهم مستنينا بكرا

ماما : شهد مين

انا : اصل انا رايح اخطب

بابا : ااه شهد ماشي اجهز انت بس

انا : عيب علييك هروح عند عمرو الحلااااق وهنزل اجيب طقم من الوكاله وبص هشرفكو هي البت داليا فين

ماما : جوا

انا : طب انا داخللها "دخلت علي داليا"

ماما : الواد كبر خلاص وهنخطبله؟

بابا : ومالو يا امل ولادك مابقوش بشخه يعني

ماما : بس برضو لسه عيل عنده 19 سنه ياعلي

بابا : سيبك من الهبل ده هو كدا كدا مش هيكتب الكتاب غير بعد الجامعه يعني بس هو عايز يبقي في بينهم ارتباط رسمي هو بيفكر صح انتي متضايقه ولا ايه

ماما : وهتضايق ليه كل واحد عارف مصلحته وانا جنب ولادي طبعا

بابا : عاقله يابنت الاهبل اعمليلي شاي بقي

"في الاوضه"

داليا : بتقول ايه هنروحلهم بكرا انت بتهزر؟

انا : ههزر ليه هي قالتلي ان سامي قالها يجو علي بكرا وقولت لابوكي ووافق

داليا : كبرت يالولييي

انا : بطلو محن وبضان بقي

"تاني يوم الساعه السادسه مساءآ بتوقيت المكسيك في منزل شهد وانا رايح ضارب شعري اسود ومحدد دقني ولابس افخم طقم في الوكاله وفي يميني علبة جاتوه وفي شمالي طبقين كسكسي"

انا : ساموعليكوووو انت بقي عم سامي صح؟

سامي : ايوا انا وانت خالد بقي؟

انا : ثانيه بس خدي ياداليا الحاجات دي اما اسلم ع الراجل "سلمت عليه وبوسه من هنا وبوسه من هنا" شهد حكيتلي عنك بس مكنتش متخيل انك فخامه كدا

سامي : لا ده عشان الضيوف بس انا بحب اقعد بالفانله الحملات

انا : ههههه راااايق

سامي : اتفضلو اتفضلو

"دخلنا قعدنا في الصالون وشهد في الاوضه قال ايه مكسوفه"

ماما : امال فين عروستنا

فريده : بتجهز جوا وجايه

بابا : نخش في الموضوع

سامي : ايواااا نخش في الموضوع

انا : بص ياعمي احنا جايين نطلب ايد بنتكو لابننا الي هو انا يعني

سامي : ومالو ياحبيبي مش بتحبو بعض

انا : وحياة شهد انت عسليه

سامي : احنا هنتكلم في الاصول بس وانا موافق احنا بنشتري راجل

"اتفقنا من غير تفاصيل كتير وقرينا الفاتحه"

داليا وامي وفريده : لولولولولولولووووووووووي

انا : امال العروسه فيييين

فريده : تعالي ياشهد

"اول ماشهد جت قوم ناطط واخدها حضن جامد نيييك"

انا : بقيتي خطيبتي رسمي ياقمري

شهد : "بتعيط" انا بحبك اووي

"خدتها في حضني ورفعتها لفوق لفيت بيها"

داليا : والنبي ياماما ناوليني المنديل عايزه اعيط

"سيبت شهد وقعدنا كلنا وبنهزر وكدا وحددنا ان الشبكه بعد رأس السنه"

ماما في ودني : هي دي الي بتحبها ياواد دي مسلوعه

انا : دي قمر دي انتي فاهمه حاجه

ماما : طالما دي الي قلبك شاور عليها يبقي براحتك ياحبيبي

انا : بقولك ايه بقي ياعم سامي ياعسل انت بما ان شهد خطيبتي انا رايح فرح اخت صاحبي بكرا ومش هينفع ماخدهاش ماتيجو انتو كمان

سامي : ومالو ياحبيبي نيجي ونعمل احلي واجب كمان

انا : لا ماتعملوش واجب ولا حاجه الواجب اننا نكون هناك كلنا ونحسسه بعزوه بس

"مشينا من عند سامي وروحنا تاني يوم كلنا فرح رحمه وكانت خطوبه عاديه يعني مافيش حاجه مثيره يعني وروحت اسهر انا وموسي والشباب في شقتنا"

يوسف : شوفت الواد مازن ابن الهبله كان بيرقص ازاي ههههه

مروان : انت مركز مع مازن وسايب ابراهيم الي فتح مطوته في نص القاعه

انا : كسمك يالا ياموسي حته بنت متنااااكه

موسي : طب بقولك ايه فاضل 6 ايام ع الصفقه وانت ماقولتليش ع الخطه

انا : 5 دقايق هعمل مكالمه وتعرف

موسي : طب انجز

انا : برن عليه اهو ، الووو باشا مصر عايزك في مصلحه مهمه فشخخ

احمد : معااك ياسيدي

"ينتهي هنا الجزء التاااااسع وانتظرونا في الجزء العاشر بعنوان المدعكههه مستني رايكو في الجزء وكومنتاتكو"
انا قولت انت و داليا ابضن من بعض و هتكون عايزه حاجه تافهه نيك
 
  • مضحك
التفاعلات: Totti 10
E

Ehab bob

ضيف
جاااحد اسلوبك ف السرد رايق نيك بس في لقطات كده بتهرب منك يعني المرتين اللي كانو عالسلم الصوت ولا العماره مفيهاش حد تاني غير مازن فاهمني يابرو المهم كمل ومستني باقي القصه انجووووووي متتاخرش علينا
 
  • أحببته
التفاعلات: Totti 10
T

Totti 10

ضيف
جاااحد اسلوبك ف السرد رايق نيك بس في لقطات كده بتهرب منك يعني المرتين اللي كانو عالسلم الصوت ولا العماره مفيهاش حد تاني غير مازن فاهمني يابرو المهم كمل ومستني باقي القصه انجووووووي متتاخرش علينا
انا بصراحه زنقت ع السلم في الحقيقه والدنيا كانت اشطا نيييك لما ازنق في القصه اتقفش؟ و**** عيب
 
  • مضحك
التفاعلات: Ehab bob

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل