• سجل دخولك او سجل عضوية لكي تتصفح من دون إعلانات

قصص سكس فوق السحاب | السلسلة الأولى | (10) أجزاء (عدد المشاهدين 215)

R

R3D

ضيف
ايووووواااا بقاااا عمرو الحلاق ظهر والاكشن وشغل عاللى يابااا ، بس اي يعم البيض انت فار اي الل تتصل عليك عشان دخل الاوضة .. أظن ان انت كنت بتبضن وخلاص 🙂.. وطبعا الجزء جاااامد نيييييك ومستنين الجديد
 
T

Totti 10

ضيف
ايووووواااا بقاااا عمرو الحلاق ظهر والاكشن وشغل عاللى يابااا ، بس اي يعم البيض انت فار اي الل تتصل عليك عشان دخل الاوضة .. أظن ان انت كنت بتبضن وخلاص 🙂.. وطبعا الجزء جاااامد نيييييك ومستنين الجديد
احلي حاجه لما تقفل عند حته مثيره نييييك بس هي ولا مثيره ولا حاجه وانا ببضن فعلا والجزء الجاي هنخش ببتاعنا😂😂♥
 
ف

فارس اسكندراني

ضيف
حلو مستنين الجزء الجديد
 
  • أحببته
التفاعلات: Totti 10
ا

انا اللي عايش بمزاجي

ضيف
خد راحتك يا كبير
بس ابقا بلغنا هتنزل ايه في المسابقة
 
T

Totti 10

ضيف
خد راحتك يا كبير
بس ابقا بلغنا هتنزل ايه في المسابقة
القصه هيبقي اسمها ارغي عشان انا كرييتيف شويه في الاسامي بس هتكون عباره عن ايه ده الي هتكتشفه ساعتها وهتبقي قصه مختلفه عن معظم قصص المنتدي او كلها معرفش بس مش هتبقي مهروسه خالص
 
و

واحد من عامة الشعب

ضيف
بقولك ي غالي هتطلع ده كله كنت عامل دماغ و كل ده حصل بسبب انك اصبحطت من غير فطار و مفيش اشرف ولا موسي اصلا و هتقوم من النوم و تكون مبتشربش اصلا قول يغالي ناوي تخلينا نتبضن ازاي قول 😂
 
  • مضحك
التفاعلات: Totti 10 و Sh3wazaa
T

Totti 10

ضيف
بقولك ي غالي هتطلع ده كله كنت عامل دماغ و كل ده حصل بسبب انك اصبحطت من غير فطار و مفيش اشرف ولا موسي اصلا و هتقوم من النوم و تكون مبتشربش اصلا قول يغالي ناوي تخلينا نتبضن ازاي قول 😂
ليه ياعم انا بضان اه بس محدش بيتوقعني ولا انت شايف ايه؟😂 وقولت الجزء الجاي فيه مفاجئات محدش يعرفها غيري يعني مش مفاجئه واحده هنلعب شويه وخلو بالكو عشان في اكشن كاتبه وانا ضارب اصطفايه طرش نييييييك😂

خليكو كدا بقي
 
K

Kareem Elhusinny (el32rb)

ضيف
عاااش ي رجوله كمل بقي و مستنين السلسله التانيه و متقوليش سلسله ولا حلق 😹😹😹😹
 
W

wefoo

ضيف
"عوده مره اخري للسحااب الي (المدعكه) وقفنا الجزء الي فات لما رنيت علي احمد (الظابط الي ساعدني البس مغاوري الاحمر مقابل نص اخضر نركز بقي ونفتح وداننا عشان الجزء ده مهم نياكه وزي ماقولتلكو انه هيكون اطول واخر جزء في القصه عشان نتفرغ للمسابقه وناخدها طبعا يلا بينا نبدأ"

الجزء العااااشر....

احمد : معااك ياسيدي

انا : بص ياباشا في صفقة اثار كبيره هتطلع برا مصر هتساعدني اخرجها بانك تعديها من الجمارك مقابل 20 ضعف الي خدته اخر مره موافق؟

احمد : انت قولتلي هاخد كام

انا : 20 ضعف الي انت خدته اخر مره يعني 10 انارب بالملوخيه

احمد : اتفقنا

موسي : انت واثق من الي انت بتعمله ده

انا : اسكت انت بقي انا عارف انا بعمل ايه بقولك ايه انا عايز اكلم ادريانو

ابراهيم : احااا هو ساب الانتر وبقي تاجر اثار

انا : امال لو عرفت مدير اعماله هتعمل ايه

يوسف : مين مدير اعماله

انا : كاكا

مازن : هههههههه احا طب لما تسافر سلملي علي رونالدينيو

انا : سالت عليه و**** بيقولو بقي دجال كبير

ابراهيم : علي ايامي كان ساحر عادي

موسي : لا ماهو غير النشاط ده انتو شله بضان بنت قحبه

انا : طب عايز اكلمه

موسي : ماشي

انا : "كلمت ادريانو وكل حاجه تمام" طب انا همشي بقي عايزين حاجه

مازن : ياعم هو حد بيطيق كسمك اصلا

انا : اصيل يابن المتناكه سلام

"طلعت علي بيتنا ودخلت الاوضه"

داليا : بتفكر في ايه

انا : مسحول في حوار كبير اووي ياداليا حاسس انه فوق طاقتي بس لازم اشيل المسؤوليه الي اتحطيت فيها

داليا : طب احكيلي طب نفكر سوي

انا : مش قادر احكي ياداليا ماتعمليلي كوباية شاي اشربها وانام

داليا : هو انا مش هقدر اساعدك

انا : لو هينفع مش هفكر اتكلم

داليا : طب احكيلي وخف الحمل شويه

انا : لا ياداليا فااكس انا تعبان اعمليلي بس كوباية شاي وانا هنام وهصحي كويس

داليا : حاضر

انا : "فتحت الواتساب لقيت فرح اونلاين وبعتالي مسدج بتقولي وحشتني احا وحشتني ايه وده وقت منيكه! ولا اشطا كدا كدا المنيكه ملهاش وقت" ايه يامكنه فاضيه ولا مليانه

فرح : المهم انت تكون فاضي

انا : طب انا عايزك ماتيجي نقعد سوي شويه كدا

فرح : امتي

انا : بكرا الصبح

فرح : انا عندي درس الساعه 10 هيخلص 12 ومعايا مثلا لحد 1 ونص بالكتير اوي اروح

انا : كسمه اقلبي وتعالي اطمني عليا ده انا تعباان برضو

فرح : مالك

انا : سخن مولع

فرح : طب هجيلك فين

انا : في شقه كدا في المهندسين بقعد فيها ساعات لوحدي "اديتها العنوان" تعالي علي هناك

فرح : هو انت جايبني من الشارع انا مش بتاعت شقق

انا : خدتي ع السلالم؟ طب خلاص نعمل احلي واحد ع السلم

فرح : انا قولتلك اني مش عايزه علاقتي بيك تكون سرير بس انا عايزه نبقي صحاب

انا : احنا صحاب كدا كدا بس انك تبقي صاحبتنا وفي الشله وكدا صعبه bad boy's وسهر برا وحاجات كدا ابوكي هيبضن فيها

فرح : يعني انت مش شايفني مجرد جسم؟

انا : بصي انا عايز انيكك بامانه بس مش معني اني عايز انيكك تبقي لحمايه بنت متناكه افضي فيها يعني علاقتنا هتبقي عاديه عايزه نخرج سوي وكدا نخرج عادي اشطا بس اوعي تتعشمي اني احبك انا خاطب دلوقتي

فرح : طب انا هجيلك 10 ونص هكون عندك

انا : ماكان من الاول

فرح : تصبح علي خير بقي

انا : وانتي من اهله "قفلت شاشة الموبايل وحطيته جمبي وقعدت افكر" وبعدين ياعم خالد اخرتها ايه انا خايف

نفسي : خير ياعم انت مابتسالش غير وانت خايف مافيش مره تقولي انا فرحان ماتيجي نتكلم

انا : احا هو انا مش بكلمك وانا مصطبح؟

نفسي : مانا ماببقاش فايقلك ياعم

انا : طب وبعدين انا عايز اعرف اخرتها ايه؟

نفسي : اخرتها نومه نام بقي وماتوجعش بضاني عشان تعبان وعندنا نيكه الصبح والبت بتقول انها متناكتش وجايه علي بتاعك عدل

انا : احا وشهد

نفسي : بنحبها بس رفه عن نفسك دلع زبك

انا : ده زي دلع كرشك كدا

نفسي : نام بقي عشان ماقومش انيكك

انا : احا ازاي دي؟

نفسي : هخليك تبعبص نفسك

انا : ههههه ده انت ابن متناكه خخخ احا انا بشتم مين

"نمت وصحيت الساعه 9 ونص كانت فرح بترن عليا"

فرح : ايه يبني انت لسه نايم

انا : خخخخخ هصحي اعمل ايه

فرح : مش هتنزللي

انا : انا الي جيبت كسمه لنفسي حاضر ياست هتنيل اهو انتي فين

فرح : انا لبست ونازله

انا : ماشي انا هقوم اغسل وشي ونازل

فرح : يبني كسم قرفك بقي

انا : اغسل وشي ولا انزل بكسم خلقتي كدا يعني ماتقولي كلام يتعقل

فرح : طب اخلص

"قومت غسلت وشي ومش شايف اي ابن متناكه قدامي اصلا هموت وانام وكنت لابس شورت وسويت شيرت ومكسل اغير هدومي اصلا قومت لابش شراب طويل والشبشب وقومت نازل واخد العربيه من الجراج وعديت علي صيدليه وانا في السكه جيبت مخدر موضعي وطلعت ع الشقه عملت كوبايتين قهوه ليا انا وفرح ومافيش 3 دقايق كانت وصلت قولتلها تطلعلي واول مافتحت الباب لقيت فرح لابسه سويت شيرت احمر اوفر سايز وبنطلون بوي فريند ومسيبه شعرها علي كتافها وحاطه بيرفيوم ابن متنااااكه يوقف الزبر لوحده"

فرح : ههههههه ايه الي انت لابسه ده

انا : اصل عندي حجز الساعه 2 ف مابحبش اضيع وقت "وقومت واخدها في حضنه وبوستين في الخد" خشي بقي عشان نشرب القهوه

فرح : وقهوه كمان لا لا لا كدا كتيير

انا : عشان نايم علي نفسي بس قولت اعمللك معايا مش هشرب وانتي تدعيلي "دخلت فرح واديتها سجاره من معايا وشربنا كوبايتين القهوه وانا هايج نييييك" ليكي في الهاش؟

فرح : يعني شربت مره واحده كدا

انا : طب يلا نروق علي حالنا بقي شويه "قعدت لفيت سجاره وولعتها" خديلك نفسين "شدت اول نفس ونفخته بسرعه" لا ايه الشغل البضان ده بصي خدي النفس ايوا شديه علي صدرك بس حاسبي يقفشلك هههه ايوا شاطره اكتميه بقي واحد تاني زيه واحد تاني بقي زيهم "خدت الجوب فضلت احرق فيه كانت فرح مريحه جسمها عليا وبتضحك وصلت لاخر نفسين في الجوب قومت مديها باك ابن متناااكه عمي كسمها وقومت شادد نفس وبايسها بيه في بوقها وطافي الجوب" انتي كويسه؟

فرح : هووووف اااه كويسه بس مش قادرههه

انا : طب اهدي بصي عيشي اللحظه متخافيش ومتهيأيش لنفسك اي حاااجه خاالص ده حشيش يعني والشويه الي انتي شربتيهم دول اي عيل في اولي اعدادي بيشربهم

فرح : تعبانه انا عايزه انام

انا : طب تعالي اهدي خااالص ماتقولي انك سيكبتي من الاول سيبتيني اديكي باك ليه "قومت واخد فرح في حضني" حاسه بايه

فرح : حاسه ان انا طايرااا وبمشي ع السحاب

انا : طب لو اي حد لابس ابيض ندهلك ماتروحيش هههه ريحي جسمك حرانه طيب؟

فرح : اااه حرانه اووووي

انا : طب تعالي اتعدلي كدا احا مكانوش نفسين يعني امال لو مشربك شادو هتعملي ايه ايوا كدا شاطره "قومت مقلعها السويت شيرت كانت لابسه تحتيه تيشيرت بنص كم" هاااا كدا احسن؟

فرح : مش عارفه انا فين انا عايزه اروح "وبتعيط"

انا : اهدي ياحبيبتي بصيلي كدا ايوا هنا بصي خدي نفسك براحه ايوا طلعيه بقي ومتخافيش و**** مش هيجرالك حاجه ما انا شربت معاكي اهو وكويس

فرح : خاالد

انا : ايه ياقلب خالد

فرح : خالد انا مخنووقه

انا : "وبعدين في كسم دي نيكه شكلها مش هتتم وكسم بزازك دي مهيجاني نييك" من ايه هو انتي مش قولتيلي عايزين نقعد سوي ادينا سوي اهو مخنوقه ليه بقي

فرح : هو انا وحشه؟

انا : لا انتي زي القمر

فرح : لا اقصد انا وحشه من جوا هو انت شايفني شرموطه

انا : "ضميتها في حضني جامد" لا ياست شرموطه ليه انتي جميله "احاااا انا هحبك ولا ايه خخخخ لااا مش طالبه شرمطه"

فرح : بجد يعني انت مش عارفني عشان جسمي

انا : ليه بتقولي كدا

فرح : انت جايبني هنا تنيكني صح

انا : بصي ياست انا اه جايبك انيكك هكدب؟ بس من النهارده اعتبريني البيست فريند بتاعك لما تكوني مخنوقه احكيلي عندك اسرار قوليهالي ومتخافيش يعني عايزه تخرجي رني عليا عايزه تتناكي قوليلي ولو عايزه علاقتنا يبقي مفيهاش نيك خالص انا موافق

فرح : انا عمري ما اتناكت

انا : عارف ماتكشريش بقي وتزعلي افردي وشك ده يختي قمررر ايوا افردي وشك تيجي نخش ننام شويه طيب

فرح : تعالي

"خدت فرح ودخلنا ع السرير جوا وانا عايزها تفك شويه اصل احا علبة الكريم الي جيبتها مش ببلاش كسم دول نفسين خدتيهم احنا بنشرب نفك انتي بتشربي تتنكدي! نمنا وشنا في وش بعض احنا منمناش يعني احنا مفتحين وهي مبرقه في وشي وانا بحسس علي شعرها ورقبتها وانزل علي بزها براحه"

فرح : انا حرانه اوووي مش قادرهه

انا : "بوستها من خدها" طب اقلعي التيشيرت الي انتي لابساه ده "سمعت الكلام وقلعت احااا كسم بزازك البرا هينفجر خخخخخ انا مش قاادر طب النيكه جايه معاكي برومانسيه يعني اشطا ما انا هنيك يعني هنيك" ها حرانه دلوقتي؟

فرح : "كل كلامها من ساعة ماشربنا لحد دلوقتي بصوت مرهق نيك لدقة التفاصيل يعني" لا تمام كدا احسن

انا : انتي زعلانه مني؟ "هزت راسها بلا" حقك عليا ياقمر انا لو اعرف انه هيعمل فيكي كدا ماكنتش هشربك انا اسف "قومت عادلها وطالع من فوقيها"

فرح : انت بتعمل ايه

انا : اهدي خاالص متخافيش "قومت نازل علي شفايفها براحه نييييك ببوس فيها وبقفش في بزازها قومت عادل جسمها ومقلعها البرا" فرح بزازك حلوه اووي

فرح : "كانت يعني رجعت للدنيا بنسبة 70 %" قرب كلهم ااااه لااا اههه ماتعضش بتوجع اححح ايه دههه

"قومت مقلعها البنطلون براحه وكسم الاثاره بقي فاهمني وقومت قالع السويت شيرت وراميه هو وبنطلونها في الارض ونزلت عليها تاني ببوس في رقبتها وبعض في ودنها من تحت براحه والمسها بلساني وعمال افرك في كسها من ع الكلوت الي اتبل شويه قومت مطلع زبري الي اتنطر قدامي حسيته نط 200 متر من كتر الهيجان الي انا فيه وفضلت امشيه علي كسها كل ده وهي لابسه الكلوت بتاعها لسه"

فرح : "جسمها بيتنفض جامد نييك" براااحه انت بتعمل كدا ليه اااااه

انا : خخخخخ براحه ايه ده انتي لسه بهدومك احا "قومت نازل مقلعها الكلوت بتاعها ونزلت الحسلها" كسك نضيف نيييك احاا

فرح : ااااه ما انت ااه لما قولتلي امبارح عملت سويييت خخخخ احاا براااحه

انا : "ضربتها بايدي علي كسها" شرموطه نييييك

فرح : اه انا شرمووطه نيكني بقيي مش قاادره

انا : احااا انيكك من غير ماتمصيلي

فرح : هاات انا جسمي مولععع

"روحتلها وفردت جسمها خليتها نايمه ع السرير وفضلت انيك في بوقها وهي نظرات عنيها بنت متنااااكه وفضلت علي كدا 3 دقايق وقومت سايبها"

فرح : زبرك طعمه حلو اوووي

انا : ايوا عامل زي الموز باللبن بس لسه اللبن مجاش تعالي بقي كدا نامي علي بطنك واديني طيزك الحلوه دي ايوا شطوووره

"روحت ضاربها علي طيزها كذا ضربه ورا بعض كدا لحد ما احمرت نييييك وجيبت علبة الكريم دهنت منها شويه علي طيزها وشويه علي صباعي ودخلته في طيزها كذا مره وخرجته براحه"

انا : حاسه بايه؟

فرح : بيوجع شويه بس اااه حاسه اني طايرهه

"دخلت تاني صباع براحه كنت بدخل عقلة صباعي بس وبخرجها وهي نايمه وضع الدوجي وانا ايد بصوابعي في طيزها وبايدي بلعب في كسها وهي يعني بتتوجع شويه كدا بس خدت ع الوضع وعماله تتأوه وتدي تعبيرات امرأه هائجه كسم الجمااال لحد ماجابت علي ايدي قومت حاطط صوابعي في بوقها وهي بتمصهم بطريقه بنت متنااااكه زودت اكتر في طيزها عقلتين وواخدها بالتدريج خااالص وهي تتوجع شويه وبعدين تتاقلم معايا قومت مطلع صوابعي من طيزها"

فرح : ليييه سيبهم جوا حرام علييك

انا : اهدي بقي احا

فرح : تعباانه اووي مش قاادره

انا : اهدي وانا هريحك ياست في ايه

"قومت داهن من الكريم علي زبري وقومت حاطط راسه عند خرم طيزها وقعدت الاعبها شويه"

فرح : دخله بقي مش قادرههه

انا : مش غشااامه هي بكسمك

فرح : طب ابوس ايدك نيكني مش قادره

"دخلت راس زبري وهي مستمتعه نيييك وانا كسم المتعه الي وصلالي من اهاتها وتعابير وشها الي كسم الهيجااان قومت مدخل زبري لحد نصه"

فرح : لاااا طلعه مش قادره بيوجع اوووي

انا : اهدي بس مش هيوجع دلوقتي "قومت ضاربها علي طيزها وفضلت علي نفس الليفيل شويه لحد ماحسيته ارتاح جوا وهي مبقيتش بتتوجع قولت بقي كسمها في طيزها والي يحصل يحصل انتي هتبضني كسمها ليه وقومت رازعه كلو بس كنت بنيكها براحه نيييك وهي كلعاده صرخت شويه وبعدين استجابت معايا"

انا : مبسوطه؟

فرح : اححححح انت فاشخني براااحه شويه طيب

انا : انا لو مش براحه ماكنتيش هتتكلمي بالهدوء ده اصلا "قومت مزود السرعه شويه" وكدا؟

فرح : اااه لا كدا بيوجع كدا مش قادره بجد و**** "فضلت حوالي دقيقه علي كدا" اوووف مش قادره اتنفس

انا : طب خلي بالك من الي جاي بقي

فرح : هتعمل اي اااااااااااه "وهي بتتكلم كنت انا شديتها من شعرها وعمال ارزع فيها ما انا مش هفضل حنين طول عمري يعني اصل احا" خخخخخخ ااااااه برااااحه بررراااحه اححااااا بيوجع نيييييك طب سيب شعري سيب شعرااااي

انا : "هديت خااااالص" براحه كدا يعني؟

فرح : لاا لا نيكني جامد اوووي ايه انا مكنتش فاكره كدا

انا : طب نامي علي ضهر بقي "مكملتش الكلمه كانت اتعدلت ونامت علي ضهرها قومت رافع رجليها الاتنين علي كتفي وفضلت انيك فيها وبدعك في كسها وهي بصالي ومبرقه وعايزه تطلع الاه او تتكلم بتحرك شفايفها هي تحتي بس تحسها في لندن"

فرح : اااه هجيب مش قادره خخخخخخ "فرح جابت وانا مافيش 5 ثواني"

انا : عايزاهم فين

فرح : في بوقي عايزه ابلعهم "قومت مقلوب علي ضهري وهي قعدت تمصلي لحد ماجيبت وصفتلي كسم زبري في بوقها وقامت مطلعاه ونايمه علي صدري" اااااه انا مبسوطه اوووي

انا : وانا كمان ياقمر

فرح : هي الساعه كام؟

انا : "ببص في موبايلي" لسه 12 قاعدين مع بعض شويه

فرح : هتاخر

انا : لا مش هتتاخري ولا حاجه ياست هاخدك بالعربيه ارميكي نحية البيت

فرح : انت معاك عربيه؟

انا : مش انتي عايزه نبقي صحاب

فرح : اه

انا : طب خشي استحمي وروقي علي حالك واخرجي لابسه عشان ماقومش انيكك تاني وانا هحكيلك كل حاجه

فرح : لا لاا انا قايمه اهو "بتوطي تاخد هدومها من ع الارض قومت مديها علي طيزها" ااااه

انا : كنتي فيين يالحمه لما كنا جزارييين

فرح : ايفيهاتك رخيصه نيك

انا : امشي زبري بيقف تاني

فرح : احاااا "وقامت جاريه ع الحمام وانا ولعت سجاره والعيال كانت سايبه اكل وخمره في التلاجه"

انا : اخلصي عشان هاكل لوحديي

فرح : حااضر بلبس هدومي

انا : طب مستنيكي برا

فرح : "جت لقيتني حاطط كوبايتين فاضيين وازازة الخمره في النص والاكل محطوط" انت حاطط دول كدا ليه؟

انا : بيفكروني بزبي وبضاني اما يكون وراهم طالعه

فرح : هههههه طب كل كل عشان ماقومش اكلك

انا : هتاكليني ازاي بقي؟

فرح : يبني ده انا اخبيك بين بزازي واقول ماشوفتكش

انا : احا انتي بتاكلي ببزازك؟

فرح : ااه يبني امال هما كبرو كدا ازاي

انا : انا قولت برضو الحجم ده مش طبيعي عند واحده في سنك احا ده الي قدك كلهم عندهم لمونتين والفاجره فيهم عندها برتقان انتي جيبتي البطيخ منيييين

فرح : رباني

انا : كسمك "وبصب توتين" خدي اشربي ده عشان ننزل

فرح : لااا اخااف

انا : يابنتي ده توت عادي

فرح : لا احاا هتعمل زي النفسين

انا : لا دي اخف بكتير نيك دي هتعدل دماغك ارفعي مره واحده كدا شوفتي سهله ازاي معملتش فيا حاجه

فرح : كدا "وقامت رافعه"

الشيطان : يخي اعوذ ب**** من الانسان الرجيم

انا : بس يالا يابن المتناكه

فرح : انت بتكلم مين؟

انا : الشيطان

فرح : انت مخك بايظ خااالص يلا ننزل وعايزاك بقي تحكيلي القصه وانا في الطريق

انا : قصة ايه دي؟

فرح : مش سالتك ع العربيه وقولتلي البسي وهبقي احكيلك عايزه اسمعك

انا : بصي انا معرفكيش نيييك ومش صاحبتي اوي يعني دي تالت مره اشوفك

فرح : وسيبتلك جسمي الي عمري ماسيبته لحد يعني لازم تثق فيا

انا : طب انزلي وانا هحكيلك "في العربيه" بصي ياستي انا عايزك ماتفتحيش بوقك غير لما اخلص ماتقاطعينيش من الاخر ولو كلمه طلعت برا مش هتعيشي لتاني يوم انا مش بهددك انا بنورك

فرح : ماتثق فيا بقي شويه في ايه

انا : طب بصي الحوار بدأ من حوالي 3 شهور اشتغلت انا وناس صحابي في الكوكايين

فرح : كوكايين!!!

انا : مش قولت متقاطعيش كسمي

فرح : حاضر

انا : كنا يادوب شوية ناس بتوصل اول صفقه عملت فيها فكره حلوه وعجبت الراجل الي احنا معاه بس معجبتش الي كان بيستلم مننا في تاني صفقه انا قررت اعمل حسابي والي انا حسبته حصل فعلا الراجل ده بلغ عننا ف عرفت الراجل برضو اننا اتغدر بينا بس انا كنت عامل حسابي وصفقه ورا صفقه ورا صفقه عملنا مبلغ كويس جدا وانا كنت حاطط الي بلغ عني ده في دماغي اووي اتفقت مع الراجل الي انا شغال معاه اني هسجنه وهاخد فلوس الصفقه دي وكوكايينك هيبات في حضنك كان طالعلي منها مبلغ كبيييير جداااا جزء من المبلغ ده في جيب الظابط الي انا اتفقت معاه ع الحوار وجيبت الشقه الي فوق دي بقت مكان التجمع بتاع الشله بتاعتي وجيبت العربيه وبعدها بفتره واحد صاحبي وقع في ايده حتة اثار قدرت اخلص فيها بس هنا كانت المفاجأة والصدمه في نفس الوقت الي اشتراها مني كنت انا معرفهوش وانا رايح بس اكتشفت انه صاحب عمري الي كان مسافر اتاريه بقي كان شغال في كاري برضو وقرر يكبر نفسه ودخل في الاثار وحاليا فاضل 5 ايام علي اكبر صفقه انا اتحطيت فيها الصفقه دي تخلص واكون امنت مستقبل احفادي انتي مبرقه ليه في حاجه؟

فرح : هههههههههه هههههههههه

انا : مالك ياماما

فرح : انا مش مكدباك في ولا حرف بس ليه كل ده؟ الفلوس دي كلها الي معاك والي هتجيلك انت مستفيد منها ايه ده انت حتي مش عارف تظهرها قصاد الناس من كترها حبيبتك بقي ولا خطيبتك دي تعرف حاجه امك تعرف حاجه اهلك يعرفو حاجه عن ده كلو؟

انا : مسيرهم هيعرفو ويفهمو اني بعمل كدا عشانهم

فرح : بعمل كدا عشانهم بعمل كدا عشانهم انا سمعت الجمله دي فيييين اااه في التليفزيون كلها بتقول كدا بس انت مابتعملش كدا عشانهم انت بتعمل كدا عشان الطمع عايز كل حااجه فلوس وحب واحترام الناس وعايز كل حااجه ليه كل ده بقي تقدر تقولي هتاخد معاك ده كلو لما تموت؟ جينا من التراب وهنروح في التراب ومش هيتبقي ااي حاجه من ده كلو ببساطه كدا كلو هيروح كلو في الاخر هيبقي رمااد استفادت انت ايه؟

انا : زي ما انتي قولتي احترام الناس في الدنيا دي الي معهوش بيتداس باوسخ جزمه من الي رايح والي جاي الي معهوش ولا يلزمه احترام ولا حب ولا اي حاجه ويجي امين ابن متناااكه ملهوش اي لزمه في الدنيا يسب ويلعن ويطلع دين ام الراجل الغلبان الي كل همه في الدنيا انه مينامش من غير عشا الناس الغلابه بتتخانق علي لقمة العيش ال100 جنيه بنت المتنااكه الي ولا ليها 60 لزمه وماتجيبش كيلو لحمه يجي واحد ابن متنااكه يستعبد بيها العامل الغلبان 12 ساعه وممكن اكتر ههههههه اعيش العيشه دي ليه واتداس واهلي يتداسو بالجزم ليه وولادي يجو الدنيا يتناكو فيها لييه يرضي مين ده ماتردي عليا مش قلبتيها دراما سكتي ليه هاا اقولك انا سكتي ليه عشان كلامي كلو صح اكبر عدو هو الفقر والجوع والذل ابن المتناكه الي معاه بينيك الي معهوش وانا مش عايز اتناك انا احط زبي فوق الدنيا وفوق اي ابن متناكه ع الكوكب يفكر يهوب نحيتي ولا اخلي اي ابن متنااكه يدوس عليا رديي

فرح : مش عارفه ارد اقولك ايه اهدي طيب شويه

انا : اهدي شويه مش انتي الي قعدتي تتكلمي دلوقتي اهدي؟ احاا

فرح : خالد انا خايفه عليك

انا : لا متخافيش عليا انا هبقي كويس اووي طول مانا جيبي مليان

فرح : براحتك ع العموم احنا صحاب ومش هبعد عنك عشان حكيتلي سرك وسرك في بير

انا : "هديت شويه" خلاص يافرح عادي روحي انتي بقي عشان اتاخرتي

فرح : "بتبوسني من خدي" ماتزعلش من كلامي سلام

انا : سلام

"فرح مشيت بعد ماصحت ضميري شويه وكسم البضااان"

انا : ولا يابن المتناااكه نام بدل ما اقتل كسمك

ضميري : انا اسف و**** ياكبير اهو "وقام نايم"

انا : ااااه وبعدين بقيييي في الي جااي انا لسه خاايف "مازن بيرن" اييه يابضاان

مازن : الحقني ياخالد انا في مصييبه

انا : خخخخخخخ بتقول ايه

مازن : رحمه اتخطفت

مازن : زي مابقولك والي خطفها هددني ادفعله 10 مليون يا اما هيقتلها

انا : احاااا طب هو مكانه فين ده وانت فيين

مازن : انا ع القهوه هنعمل ايه

انا : ده علي جثتي انه ياخد ورقه من فلوسي

مازن : طب والحل طيب هتسيب رحمه تموت

انا : هتتحل ياصاحبي انا في ضهرك

مازن : ماشي انا هستناك ع القهوه

انا : اعرفلي مكان كسمه حالا وقوله الفلوس هتجهز بالليل

مازن : حاضر انا هروح استناك

انا : مسافة السكه

....

مازن : "دخل علي شهد" اقعدي ياشرموطه ماسمعش حسك

شهد : طب ممكن افهم في ايه؟

مازن : ششششش لو اتكلمتي تاني هفرغ الخزنه في دماغ كسمك

"بالظبط كدااااا مازن رحمه قالتله اني نمت معاها وعايز ينتقم بس هينتقم ازاي هنعرف"

مازن : احبسو كسمها ولو عرفت ان حد دخللها بوق مياه هنيكو

الرجاله : حاضر يامازن بيه

مازن : ان ما وريتك يابن المتنااكه

"في مشهد اخر"

انا : الو اشرف بيه حضرلي رجاله بسلاح النهارده بالليل

اشرف : في حاجه ولا ايه؟

انا : شوية اكشن كدا من نفسي ياعم اخلص

اشرف : حاضر عايزهم امتي وفين

انا : يجهزو وعلي رنه يكونو قريبين من فيلتك هعدي انا ومازن بالعربيه

اشرف : تمام انا مستني تليفون منك

"روحت لمازن ع القهوه"

انا : هاا يبني عرفت مكانهم فين

مازن : اه خاطفينها في مخزن وقولتله اني جاهز قالي لو مجيتش بطولك هيموتوها

انا : فكك الناس دي همها الفلوس وانا كلمت اشرف بيه يجهز رجاله مالك مقلق كدا ليه يالا ماتنشف عدينا باصعب من كدا

مازن : لا معديناش باصعب من كدا ماهي لو اختك انت كنت حسيت

انا : هتتحل ياصاحبي قولتلي المعاد امتي

مازن : قالي تيجو الساعه 9

انا : طب هنيكلك كسختهم اتقل بقولك ايه موسي بيرن عليا

مازن : طب رد ومتقولهوش حاجه

انا : اشطا ، الو ايه يارايق لا لا معايا بنتفسح شويه هنخلص علي بالليل كدا مااشي سلام

مازن : عايز حاجه ولا ايه

انا : لا بيقولي انهم متجمعين وبيسال عليا انا وانت

مازن : كسمه انا مش رايقله

انا : اهدي ياصاحبي خد ولع ولع

مازن : انت ياعم معندكش كسم ددمم ليه؟

انا : دي سجاره ياعم هو انا بقولك تعالي نيكني "مازن ولع السجاره وموبايله رن قعد يتحنكش ويتمنيك شويه"

مازن : اه الفلوس جهزت بس ب**** عليكو ماحد يلمسها ماشي هنتحرك اهو

انا : ايه الكلام

مازن : قالولي ع الفلوس ماتيجي نروح نجيبها ونخلصها من غير ددمم

انا : لا اتقل انت ماتبقاش حتة بهيمه بقي

مازن : فكر بدماغك

انا : لا انا بفكر بزبي لو حصللها حاجه موتني ياعم انت عبيط دي اختي

مازن : ما انا عارف انها اختك ياصاحبي

انا : طب ايه مش هنتحرك؟

مازن : يلا بينا

"خدت العربيه وطلعت علي فيلا اشرف ورنيت عليه"

انا : الو ايه ياباشا انا قدام الفيلا اهو

اشرف : طب امشي قدام شويه هتلاقي 4 عربيات هما عارفينك كويس انت بس هتتحرك وهما وراك

انا : ع الرايق سلام ، معاك سلاح

مازن : لا معيش

انا : طب خد ده

مازن : ماشي

"وصلنا للمكان"

انا : يبني انت متاكد من المكان ده؟

مازن : هو الي في اللوكيشن اهو

(وصف المكان)

"منطقه فاضيه عباره عن مخازن مقفوله وفي مبني بدورين واقف فيه حراس"

انا : شايف يالا الحراس دول؟

مازن : اه يبقي اكيد هو ده المبني

انا : طب بعقل بقي يارجاله اطلعو خلصو علي كسمهم ناخد البنت تاخدو فلوسكو وزياده

الرجاله : امرك يابيه

انا : لما تحسو ان الجو هدي شاورولي اطلع انا ومازن

واحد منهم جاب الاتنين الحراس الي واقفين برا بمسدس كاتم صوت وشاورلهم يطلعو وراه ولما كلهم طلعو ببص ورايا

مازن : "موجه السلاح في وشي" بقي انت يالا تعمل في اختي انا كدا بتستغفلني؟

انا : انت بتقول ايه يالا انت عبيط ولا شارب حاجه؟

مازن : قدامي ياكسمك ولو سمعت حسك مش هيبقي فيك نفس تطلع حس تاني

انا : عايز ايه يامازن احاا نزل المسدس ايه الهبل ده يابن المتناكه انا اخوك

مازن : خخخخخخخخخخخخ اخو مين يابن المتناكه انا ماليش غير اختي الي انت استعرصتني ونمت معاها

انا : يبني محصلش

مازن : خخخخخخخخخخ لو قولت محصلش دي تاني هفرغ الخزنه في كسمك ملكش ديه عندي

انا : طب حصل يسطا غلطه ومش هتتكرر

مازن : اااااااه غلطه اتحرك بس قدام شويه ايوااااا اقف هنا

انا : يامازن اعقل مش عشان غلطه زي دي تموت صاحبك الي اتربي معاك والي كان كل اسرارك معاه

مازن : هو هو الخول ابن المتنااكه الي استغفلني

انا : "بزعق" يااااعم افهم بقي كانت كسم غلطه وكنت شاارب

مازن : ليه كدا ليه ياا ياصاحبي يا اخويا ياللي فتحتلك بيتي وكنت لما تقع في مشكله ببقي في ضهرك وكنت فاكر ان انت في ضهري

انا : خخخخخخخخ ما انا في ضهرك اهو امال انا جاي هنا ليه وعشان مين هو انا مش جاي عشان اقف في ضهرك ونرجع اختك

مازن : لااااا ياحبيبي انت هنا عشان الفلوس ياخي يحرق كسم الفلوووس

انا : لو كنت خايف علي فلوسي انت كدا كدا مش هتعرف تقرب منها غير بمزاجي لو ماكنتش في ضهرك كنت هقولك كسمك انا ماالي لو ماكنتش اخويا ماكنتش هعرفك اي حاااجه من الي بتحصل وبعدين دلوقتي كسم الفلوس؟ ههههههه انت متناقض نيييييك مش انت الي قعدت تجر رجلي للسكه دي وانت الي قعدت تقولي يوسف عنده حق وعايزين نعيش بتغير كلام كسمك ليه دلوقتي نزل سلاحك يامازن ويلا نمشي احسن

مازن : يااااه تعجبني اوي لحظات الضعف دي بس ملحوقه ياصاحبي انا مش هنتقم فيك في اختك ونبقي خالصين بس ابقي خلي بالك بقي من حبيبة القلب ياكسمك

"واحد من الرجاله بيشاور ان مافيش حد من فوق وانا شاورتله بخباثه كدا انه يسكت"

انا : حبيبة قلب مين

مازن : شهد حبيبتك خطيبتك

انا : خخخخخخخخخخ كلو الا دييي ياولاد المتنااكه الي هيقرب منها اخد في كسمه اعداام وقتي

مازن : ياحراااام "بعلو صوته" طب واختي ياكسمك الي من لحمي ودمي اييييه خخخخخخ مش فاكر عملت ايه عشان شوية عيال بصو بس لاختك وانا ساعتها مجليتكش كنت في ضهرك نيييك "بيخبط بايده علي صدره" اخوووك تعمل فيا انا كدا

انا : اختك الي شرموطه مش وصلنا لحد هنا يبقي تسمع للاخر بقي ياكسمك

مازن : اخت مين الي شرمووطه يابن المتنااكه انت مش انت الي شربتها

انا : خخخخخخ اسمع بقي يابن المتناكه اختك الي شرموطه وبتتناك وشايله ازباار علي كتفها انا ااه نيكتها وهي شاربه بس زي مانيكتها وهي شاربه نيكتها وهي فايقه بشوقها يوم ما امك كانت تعبانه اااه بتبصلي ليه ماتستغربش انت الي اختك متناكه بنت متناااكه اقولك ع الكبيره بقي عارف مين الي ركب قبلي ياكسمك؟ اقولك انا فاكر لما ابراهيم كان مطرود من البيت وبات عندكو هو الي ركبها عرفت منين بقي ياخالد اقولك انا عرفت منين يا اخو الشرموطه ابراهيم كان ضارب معانا في نفس اليووم ده اه و** صدف بنت شرمووطه خخخخخخخ اسمع للاخر بقي مش شهد معاك؟ اسمع يومها هلفط بكلام ابن متناكه زي انا نيكت اخت مازن وحاجات بنت لبوه كدا ساعتها انا قولت ليوسف فكك منو ده مش شايف بس الي اكدلي ان اختك طيزها مفتوووحه اه و** زمن ابن متناكه ماتفتحش بوقك دلوقتي احااا اخلص كلامي ده ناقص تكون انت نيكتها ياجدع ساعتها انا نزلت اروح ونيكت اختك قدام الباب الساعه 2 بالليل كدا كنت انت نايم لو تفتكر ساعتها انا مرضيتش المسها تاني ومقولتلكش بدل ماتعمل فيها حاجه او تعمل حاجه في ابراهيم وكلمته بيني وبينه وقالي انه كان شارب والانسان خطاء وبتاع ده اي حد بيصطبح بيخش يفضي في اختك يخي احا واحب اقولك ان ابراهيم مش الاول البت بتمص حلو اووووي ودي مش خبرة مره ولا اتنين دي خبرة مرا شرموطه علي ابوووه قبل ماتحاسبني حاسب اختك تؤتؤتؤتؤ انت بتدمع؟ ده انت في موقف قوه دلوقتي وسلاحك في وشي

مازن : هقتلك واقتله وهنيك اي حد يجي علي سكتي "بتقدم نحية مازن بخطوات بطيئه نييييك" ارجع ورا هتقلك "بتقدم تاني" هقتلك بقوولك

انا : هي موته ولا اكتر ياولااد المتناااكه "وبقرب منو تاني قام ضارب طلقه في دماغي" ااااااااه

مازن : "مذهول نييييك" احا!

انا : ههههههههههااااي كل ده ملعوب ياكسمك

مازن : ازااااي

انا : هقولك "طلعت سلاح من ضهري وضربت طلقه في الجو ووجهته نحيته" ده بقي المليان ياكسمك ارمي البتاع الي في ايدك ده واتعلم من عمك هههههههاااا خخخخخ صعبان عليا نيييييك نيييييييك اخرس بقي واسمع

"بعد ما مازن كلمني ب5 دقايق بالظبط قولت ارن علي رحمه يمكن حد يرد عليا والي حصل ان رحمه الي ردت"

رحمه : الو

انا : رحمه!

رحمه : عايز ايه ياخالد

انا : بطمن عليكي يارورو وحشتيني

رحمه : ابعد عني ياخالد انا واحده مخطوبه دلوقتي وعلي وش جواز

انا : اماال ايه هننيكه سوي دي

رحمه : عقلت خلاص لو سمحت ماتتصلش بالرقم ده تاني

انا : احااا بقي بتلاعبني انا يابن المتنااكه! "برن علي شهد رقمها مغلق" ااااه دي كدا كملت لو الي في بالي صح انا هنيكك لحد ماتقول يابس

"مشهد القهوه"

انا : "لما قولتله موسي بيرن كان سامي" الو ايه يارايق

سامي : ايه ياخالد شهد مش هنا وبرن عليها مقفول

انا : لا بنتفسح شويه كدا

سامي : هتتاخرو

انا : لا هنخلص علي بالليل كدا

سامي : خلي بالك منها

انا : مااشي سلام

"وقتنا الحالي"

مازن : ااه طب اقتلني احسن بقي عشان مش هتوصل لحبيبة قلبك ياخول برضو وهحرق قلبك

انا : هههههه مضحك نييييك يالا اي ده ماتقدم في مسرح مصر هتغطي علي ربيع تاخد عندك التقيله؟ خد عندك شهد انا جايبلها ايفون وانا الي عامللها فيه كل حاجه يعني كسمك قافل الموبايل بتاعها كدا انت شبح؟ هجيبها لو في بطن الحوت

مازن : طب بص وراك كدا

انا : "لوحت راسي لقيت واحد موجه سنايبر عليا بليزر وقومت باصص لمازن تاني ومشاور للرجاله فوق قامو مصفيين كسمه" انت نسيت الرجاله ولا ايه يالا انت غبي نييك تاخد سجاره؟ امسك "حدفتله سجاره قام ماسكها" نولعها بقي "قومت راشقله رصاصه في فخدته"

مازن : اااااااااه

انا : رجالتنااا خدو ابن المتناكه دي ارموه في اي حته وورايا

مازن : انا عملتلك ايه لكل ده؟

انا : ضربت عليا نار وكنت فاكر نفسك هتموتني بس انا مش هموتك انا هعذب كسمك "واحد من الرجاله خد مازن في عربيه راح رماه في مخزن بتاع اشرف وربط كسمه رماه زي الفار في حين ان الباقي ركبو وجم معايا وطلعت علي المكان الي فيه شهد لقيتها مربوطه في حديد قولت للرجاله تروح عشان شهد ماتشكش في حاجه اصل مكانش في حد الغبي ابن المتناكه خد الرجاله كلها معاه"

انا : شهد "وروحت حضنتها" فيكي حاجه حد لمسك؟

شهد : "بتعيط" خاالد هو في اييه مش ده صاحبك؟

انا : صاحبي بس كان طمعان في فلوس ابويا وكان عايز يعمل فيا زيك عشان يهدد ابويا بان احنا الاتنين معاه ويقدر يساومه بس اتحلت ياحبيبتي انا كويس وانتي كويسه اهو

شهد : انا خايفه اووي ياخالد

انا : ماتخافيش ياحبيبتي احنا سيطرنا علي كل حاجه وبلغت البوليس واتمسك هو وكل الي معاه متخافيش وماتجيبيش سيره لحد باللي حصل ده عشان اهلك هيقلقو وابويا هيفضل سين وجيم وهي حلوه اوي علي كدا صاحبي او الي كان صاحبي دلوقتي مرمي في الحجز وكل حاجه هتتعرف بس مش دلوقتي

شهد : حااضر بس زمان عمو سامي قلقان عليا اووي

انا : لا انا طمنته وقولتله اني خدتك وخرجنا "بحضنها" يلا بقي الساعه داخله علي 12 هيقولو ايه مخطوفه؟

شهد : انت ليك نفس تهزر

انا : تعالي انتي ماتبهدلتيش يعني انا قولت هاجي الاقيكي عريانه ولا وشك واخد بشله ولا هدومك مقطعه انتي زي الفل اهو يلا بينا

"ثم قام خالد من النوم وادرك ان كل هذا ما كان الا حلم نشكركم علي الدعم المستمر ونلقاكم في قصه اخري"

انا : خخخخخخخ احنا هنهزر

المخرج : ياعم بنضحك سوي في ايه نيهاهاها

نكمل القصه بقي

شهد : طب ماشي اسندني ياخالد دايخه

انا : كلتي؟

شهد : لا مكلتش اي حاجه من ساعة ماصحيت

انا : طب تعالي طب اركبي وهنعدي نجيب اكل

شهد : عربية مين دي ياخالد

انا : عربية ابراهيم هو انا هاجي اخدك في اوبر يعني اركبي ياشهد بقي ماتقرفيناش

"خدتها وطلعنا علي ابو مازن ضربنا اتنين شاورما سوري وروحت روحتها"

سامي : ايه ياخالد التاخير ده كلو كدا عيب

انا : معلش ياعمهم اصلي خدتها وروحنا التجمع ف الوقت خدنا وانت عارف مشوار التجمع رخم ازاي

سامي : ماشي ياحبيبي بس ماتقلقنيش كدا

انا : غلطه ومش هتتكرر ياكبير اخلع انا عشان عايز انام تصبح علي خير

سامي : وانت من اهله

انا : "موبايلي بيرن" احححلي من الشرف مافيش انت فين يسطا

موسي : انا قاعد انا وحبيبه في شقتها

انا : بتنيك يابا **** يسهلك ياعم

موسي : طب انت فين ننزل نودع مصر شويه

انا : انا مشغول شويه كدا هرن عليك بكرا

موسي : في حاجه ولا ايه

انا : هحكيلك كل حاجه بكرا يلا سلام دلوقتي

"روحت ع المخزن الي مازن مرمي فيه ومعايا 3 رجاله وحوش ولاد متناكه (عباس ، رجب ، شريف) اسامي بنت عرص مرعبه اصلا ومازن رجله اتصفت تقريبا"

انا : ماتشوفولنا يارجاله اي دكتور شمال كدا اصل انا ميرضيش رجل صاحبي يفضل فيها رصاصه "بدوس عليها جامد نييييك"

مازن : اااااااه ارحمني ابوس ايدك

انا : رحمة ايه رحمه دي تبقي اختك المتناكه يا اخو المتناكه بص انا هخليك مافيش فرق بينك انت واختك النهارده هعرفك ازاي تطلع الشيطان الي جوايا يابن المتناكه بقي عايز تقتلني وتخطف شهد؟ انت كسم الافلام ناكت دماغك وفكرك ان البطل بيموت بالسهوله دي؟ احااا ع الدنياااا

مازن : طب سيبني بص خد كل فلوسي بس ابوس ايدك سيبني

انا : وهو نصيبك ده بالنسبه للفلوس الي جايه فلوس؟ انا هخليك تعمل حاجه واحده وهرحمك بس تطلع برا البلد

مازن : ومش هتاذي اختي؟

انا : اختك مجاتليش علي سكه هتسمع الكلام؟

مازن : حاضر

انا : "طلعت موبايل مازن وفتحته ببصمة وشه ودخلت علي شات رحمه" بص يابن الشرموطه لو زودت او قللت حرف هقتل كسمك

مازن : هقول ايه

انا : "طلعت ورقه كتبت فيها كلام" هفتح فويس هتقول الكلام المكتوب هنا بالحرف

مازن : حاضر بس سيبني

انا : طب قول "فتحت الفويس"

مازن : رحمه انا هسافر برا مصر انا ولا هقدر ابص في عينك ولا في عين خالد بعد الي حصل ومش هقدر ااذيه يارحمه عشان زي ماهو غلط انتي غلطي وانا مش هينفع اقتلك خلي بالك من اختك وانا هغير الرقم ده ومش هتلاقولي طريق من دلوقتي

انا : شاااطر يابن المتناكه

مازن : سيبني امشي بقي

انا : انك تذل الي قدامك دي متعه رهييييبه خليك هنا اهو الدكتور وصل هفكك عشان نطلع الرصاصه ولو اتكلمت هنيكك ومش هتطلع

مازن : "باصص في الارض" حاضر

"الدكتور دخل شال الرصاصه من رجل مازن وكتب علي ادويه عشان الجرح وكلام ابن متناكه من ده وخرج برا كسمه يعني ماعلينا"

انا : اسيبك لبكرا اكون حضرتلك ورقك واغور كسمك اشكال بنت متناكه تعر اخواتها شراميط "طلعت برا وايه كسم الجلاله والذل الي انا بذلها للواد دي انا متكيف نييييك ولسه اطلع انام بس وافوق لكسمك بكرا"

"في بيتنا"

انا : ايه ياحجوج انت لسه صاحي

بابا : زهقان شويه كدا انت فينك من الصبح

انا : كنت خارج انا وشهد وبعدين قعدت مع العيال شويه

بابا : وشغلك؟

انا : ياعم انا من امتي بشتغل يوم الجمعه انا داخل انام تصبح علي خير

بابا : وانت من اهله ياخويا

"دخلت لقيت داليا نايمه قومت مرمي ع السرير التاني وصحيت الساعه 10 علي موسي بيرن"

موسي : الحق يسطا احااا

انا : في ايه ياعم ع الصبح

موسي : انا صحيت بدري

انا : ياعم يحرق كسم معرفتك لكسمي لكسم اليوم الي فكرت فيه اتولد

موسي : ياعم مبضون انزل نقعد شويه انا وانت وحبيبه

انا : كسم حبيبه الي بقت صاحبتنا دي انا عاملك مفاجئه بنت متناااااكه

موسي : طب قول

انا : هتتبسط اتقل بس هفطر واجيلك نقعد شويه وهوريهالك بالليل

موسي : ماشي سلام

انا : الوو ايه يافرح انتي عرفتي اني قفلت مع موسي منين

فرح : موسي مين

انا : اااه انتي مش عارفاه صح

فرح :انا زهقانه اوووي انت فين

انا : انا نازل اقعد مع واحد صاحبي تيجي؟

فرح : اجيلك فين

انا : تعرفي تيجي الزمالك؟

فرح : اه سهله

انا : ولا اقولك انا هاجي اعدي عليكي احسن سلام "شهد بترن" انا فاتح سنترال ولا ايه! ، الو ايه ياشوشو

شهد : انت فين

انا : عندي مصلحه كدا هخلصها واكلمك انتي عامله ايه

شهد : تمام

انا : طب خلي بالك من نفسك

"تسالني بتهرب من شهد ليه هقولك خايف منها عشان الي حصل وهتقعد تسال وانا مش رايق دلوقتي دخلت علي فرح وركبت معايا"

انا : يااااه وحشتيني اوووووييي

فرح : انا مش كنت لسه معاك امبارح انت هتحور

انا : ماطبيعي احور يعني ما كلها دايره حوارات

فرح : طب هات سجاره

انا : انتي مش بتشربي سجاير ليه مابتجيبيش لنفسك؟

فرح : بجيب ياعم بس مابعرفش اخش بيها البيت اخلص بقي

انا : هتيجي بعد ربع ساعه تقوليلي روحني انزلي من دلوقتي

فرح : لا انا قولت لبابا اني خارجه مع صحابي وهتاخر شويه

انا : ع الراااايق

"طلعنا علي موسي وحبيبه في الكافيه الي قاعدين فيه"

موسي : ايه يارااايق واحشني نيك و****

انا : كسمك

موسي : امال مين ال اااا

فرح : انا فرح صاحبة خالد "وبتسلم علي حبيبه" ازيك

حبيبه : انا كويسه

انا : قالبه وشك ليه هي ناقصه نكد!

حبيبه : متضايقه شويه ياعم في ايه

انا : مالك ياستي

موسي : علي كدا من امبارح وكنت بايت معاها في البيت بحاول اعمل اي ابن متناكه يخليها تفك برضو زي ماهي

فرح : ايه ده هو انتو بتباتو مع بعض وعادي كدا

انا : دول حوار كبير سيبنا منهم دلوقتي

موسي : امال مين دي اول مره اشوفها معاك

انا : دي فرح نسيبة مازن بس انا وهي بقينا صحاب وكدا فاهم

موسي : هي دي الي حكيتلي عنها

انا : ااايواا

فرح : حكالك ليه

انا : رد حكيتلك ايه

موسي : قالي انه عرف واحده زي القمر

فرح : خالد الحقني انا بتشقط

انا : "بخبط علي وراكها" متخافيش ده خول

موسي : طب فخمني شويه طب ماتبقاش ابن متناكه

انا : لا انا ابن متناكه ملكش فيه موسي ده بقي ياستي صاحبي الي اتفاجئت انه استلم مني الي حكيتلك عنه امبارح

موسي : خخخخخخ انت قولتلها؟

انا : يابن المتناكه هتلم علينا الناس اه قولتلها وواثق انها مش هتطلع كلمه برا صح يافروحه

فرح : سركو في بير

انا : "ببص لبزها" هموت واشوف البير ده

فرح : ههههه اتلم عشان ماقومش المك

حبيبه : انا هطلع انام مصدعه فشخ

انا : يابنتي ماتقعدي هو في ايه ببوزك ده

حبيبه : تعبانه ياخالد يوم تاني نبقي نقعد سوي

انا : طب خدي موسي معاكي طب يوصلك طالما تعبانه

حبيبه : احنا جايين بعربيتي وكدا كدا البيت قريب يعني بص انا هاخد العربيه وانت خد موسي

موسي : بعتني بكاام ياعشري

انا : قرص الكوفان ياصحبي خلاص يابوبا اخلعي

موسي : طب ايه الكلام انا مبضون نيك

انا : الكلام انك تطلب اوبر وتشوف انت رايح فين عشان البت دي عمرها ماخرجت معايا وعايز افسحها

موسي : ابو النداله ياصاحبي

انا : بس انا مش فاكر اني نيكت امك

موسي : كسمك ياصاحبي

انا : هكلمك بالليل عشان المفاجأة ها سلام

"خدت فرح وركبنا العربيه كانت الساعه 12 كدا"

انا : بقولك ايه الساعه دلوقتي 12 انتي معاكي لحد الساعه كام؟

فرح : يعني 8 ، 9 كدا

انا : اشطا نيييك ماتيجي نقعد ع البحر

فرح : النيل قصدك

انا : لا البحر

فرح : فين البحر ده

انا : في اسكندريه

فرح : **** نفسي اروح هنااك اوووي

انا : طب هاتي بوسه وهوديكي "باستني من خدي" لاااا من بوقي مابتكيفش من البوس ده

فرح : "باستني من بوقي" مبسوط كدا

انا : انا بحبك علي فكره

فرح : يبني انت مش خاطب؟

انا : مش شرط اكون بحبك بمعني اني عايزك شريكة حياتي ونرتبط وكل ده الكلمه حلوه وبتفرح وتتقال لاي حد ليه معزه عندك

فرح : بس انا قلبي رهيف وهعيط "بالقلم علي وشها" اااه خلاص انا اسفه اتحرك بقي

"خدت فرح وروحنا اسكندريه في عز الشتا كسممم المتعهههه الشوارع جميله نييك من غير زحمة الناس الي بتصيف"

فرح : انا عايزه انزل اجري في الشارع

انا : كسم الهيرمونات بتاعتكو دي احا

فرح : "بتحضنني" انا مبسوطه

انا : ماطبيعي تبقي مبسوطه لما تغيري الروتين

فرح : "بعدت عني" خالد انت مش مسافر الاسبوع ده؟

انا : اه

فرح : خدني معاك

انا : بقولك ايه تعالي ننزل نقعد ع البحر ونتكلم .... ايه بقي العبط الي بتقوليه ده

فرح : بيعاملوني وحش اوي ياخالد كلهم بيعاملوني علي اني الخدامه بتاعتهم

انا : عادي يافرح ما انتي الصغيره انا اختي التوأم عشان نزلت قبلها بدقيقتين ذاللها في البيت

فرح : مش اقصد ع الطلبات لو علي دي سهله بس هما كلهم بابا وماما واخواتي بيحسسوني بكره انا مش حاسه اني منهم يعني الخدامه بتاخد كلمه حلوه حتي انا لا

انا : طب مش ابوكي وامك دول الي ملبسينك اللبس ده؟ ومش هما الي جايبينلك الموبايل ده؟ ودروسك واكلك وشربك

فرح : كل ده مايفرقليش انا مش عايزه حد ياذيني بكلامه انا الي رايح والي جاي بيبخ في وشي كلام زي السم عارف انا لما فكرت اسيب اول واحد يجي يقفشلي وامصله والموضوع ده اتكرر 5 مرات انا ماكنتش بعمل كدا عشان انا شرموطه انا بعد كل مره كنت بستحقر نفسي فوق ماتتخيل بس عايزه احس اني انسانه مافيش حد حبني كلهم بصو لجسمي ومحدش قالي كلمه حلوه كلو شايفني شرموطه بس انا عايزه اعيش مش اكتر

انا : "بوستها في خدها وخدتها في حضني" طب قوليلي بقي انتي فكرك لما تسافري معايا هتبقي مبسوطه؟

فرح : اه هبقي مبسوطه اووي اني بنام من غير ما اسمع كلامهم او اشوف وشهم

انا : طب ما انا كدا كدا هرجع

فرح : انت معاك شقه قعدني فيها ارجوك

انا : طب بصي انتي تروحي النهارده وتاخدي قرارك بهدوء كدا ولو شايفه ده هيريحك هعملهولك

فرح : خليك جنبي

انا : انتي اختي ياهبله يلا بقي نقوم نمشي عشان البيرفيوم الي انتي بتحطيه ده بيوقف زبي وممكن انيكك في الشارع

فرح : ههههه طب انا عايزه اشرب قهوه

انا : ماشي استنيني في العربيه هجيبهالك واجي "روحت وجيت ركبت مع فرح طلعت سجارتين شربناهم مع القهوه ووصلنا القاهره علي 7 كدا وصلت فرح" زي ماقولتلك ماتتسرعيش في قرارك

فرح : ماشي باي

انا : باي ، الوووووووو

موسي : ايه يابن اللبوه ودني وجعتني

انا : طب انت فين

موسي : انا طلعت لحبيبه وقاعد فوق من الصبح

انا : طب هعدي عليك بس ماتجيبهاش معانا

موسي : نايمه اصلا

انا : اشطا سلام "وصلت عند موسي كان مستنيني تحت" عاملك بقي حتة دين مفاجأه هتخليك تشخر للصبح

موسي : طب وريني

انا : بص "خدت موسي ووانا في الطريق حكيتله قصة مازن من الاول وكل حااجه بقي واحنا اصلا كنا رايحين المخزن الي مازن فيه"

موسي : احاااا يعني انت وابراهيم نيكتو اخته؟ من غيري؟

انا : منيوووووك

موسي : كسم مازن يعني هي الي شرموطه وهو غبي انا مش عارف انت مقتلتهوش ليه

انا : يبني مش صاحبك ده؟

موسي : انا ماليش صحاب في الشله دي غير انت وجو وجو بقاله فتره كدا مقضيها خروجات وفسح ومفضلنا انما مازن ده ابن متناكه

انا : اصيل ياصاحبي بتشجعني كل يوم ع الخولنه

"وصلنا المكان ودخلت لقيت ال3 رجاله"

انا : ايه حد عمل فيه حاجه؟

عباس : لا بياكل وبيشرب وزي الفل

انا : شوفت ياصاحبي مخليتش حد ياذيك ازاي

موسي دخل : خالد ايه الي انت بتعمله ده

مازن : موسي الحقني ابوس ايدك

موسي : ههههههه طب بوس

انا : جامد نيييك بقولك ايه يالا ماتيجي نلعب

موسي : نلعب ايه

انا : انت اختار واحد من الرجاله ينيكه وانا اختار واحد والتالت الي مش هنختاره يمسك التايم الي يجيبهم اسرع خسران

مازن : انت بتعمل كدا ليه

انا : شرير معلش هاا يازبي موافق

موسي : طب انا هختار الراجل ده "بيشاور علي شريف"

انا : وانا هختار رجب معلش بقي ياعم عباس انت الدور الجاي

عباس : لا انا بنيك نسوان بس

انا : خلاص نبقي نخطفلك حرمه تروق عليك رجب

رجب : تعاااالي ياشرموطه "قام داخل نايك مازن بغشامه من غير تفاصيل عشان بقرف وقعد ربع ساعه" طيزو جامده نيييييك

انا : خش ياشريف دورك

شريف : "دخل طلع كسمه لحد ما مازن اغم عليه وقعد تلت ساعه"

موسي : كسبت يابن المتناااكه انا ليا نظره

انا : فوقوه "فضلو يدلقو عليه مياه ساقعه لحد مافاق وقام بيترعش" يفضل هنا زي الكلبه الحامل لحد مانسافر

عباس : وبعدين

انا : يعني ممكن نقطعله بتاعه نخصيه اي ابن متناكه لما ارجع هبقي اشوفله حل بس ياكل ويشرب عادي وكرم مني ادوله سجاره كل يوم

رجب : كتير اووي كدا

انا : ياعم مافيش حاجه تكتر عليه ده حبيبي يلا بينا ياموسي

...

موسي : هنعمل ايه

انا : ف ايه

موسي : الصفقه احااا

انا : انا ظبط طياره خاصه واوراق متفكرش انت كتير بس

موسي : يعني كلو في السليم

انا : اماااان

"تاني يوم الصبح فرح كلمتني وقالت انها فكرت وهتسافر وانا وافقت عادي يعني كسم العالم وكلمت شهد قولتلها انا جايلي شغلانه شهرين برا مصر طبعا قعدت تصيح بس اقنعتها واقنعتهم في البيت وكلو في التماام"

"يوم الصفقه"

انا : الووو ايه ياعم كاكا

كاكا : هتعملو ايه

انا : كلو في السليم والحاجه هتتحرك النهارده

موسي : قوله ظبط الدنيا هناك

كاكا : اه كلو محسوب هنا احنا عطلانين عليكو

انا : لا متخافش احنا هنيجي نولع امريكا باللي فيها

كاكا : نحن في الانتظار

انا : حظا سعيدا الي اللقاء ، الو ايه ياباشا حضرت الطياره

اشرف : اه كلو تمام انت هتروح امتي

انا : 12 بالثانيه

اشرف : ماشي سلام

انا : الوو ايه يارايق

احمد : ايه الكلام

انا : خلاص في خطه بديله ومش محتاجين لخدماتك

احمد : وحياة امك

انا : لقيت خطه اسهل ياعم تشكر

احمد : وايه هي بقي

انا : هنطير بطياره خاصه

احمد : ماشي ياخالد سلام

موسي : خخخخخخ يابن المتنااكه ياغبي قولتله ليه

انا : هو اخره فاضي ياعم سيبك منو

موسي : انت كدا قلقت كسمي

انا : ولا بنخااااااااف

موسي : كسم برودك

انا : طب يلا قدامنا ساعتين ونتحرك هات الحاجه ويلا بينا

موسي : ماشي يلا

"خدنا الحاجه ونزلنا حطيناها في العربيه وواحنا في الطريق قابلنا كمين"

موسي : احاااااا

انا : ششششش اهدي وكمل عاادي

موسي : ماشي

"وصلنا للكمين والظابط وقفنا وكانت المفاجأه"

احمد : فتشو العربيه

انا : عربية ايه الي تتفتش ياباشا احنا ولاد ناس

موسي : "بصوت واطي" يابن المتنااكه روحنا في داهيه

انا : انزل ياموسي "نزلنا من العربيه والعربيه اتفتشت"

عسكري : لقينا الحاجه دي ياباشا

احمد : حلاوتك

انا : ايه ده ياباشا الحاجه دي مش بتاعتنا اكيد حد حطهم هنا عشان يلبسنا جريمه

احمد : هو الي هيلبسك جريمه هيحط اثار ماهيسترخص ويحطلك فرش حشيش قدامي ع البوكس ياكسمك انت وهو

انا : حاضر ياباشا "وانا ماشي معاه بصوت واطي" هو انت مش كنت معايا في الصفقه دي

احمد : بيضربني علي قفايا ، ده تاريخ مصر ياكسمك عارف يعني ايه مصر

انا : عارف

"ركبنا البوكس انا وموسي واترمينا في الحجز 4 ايام علي زمة التحقيق وبعدين اتعرضنا ع النيابه واتحكم علينا بمؤبد"

انا : ههههههههههههههه يادين امييييي

موسي : انت بتضحك علي ايه خخخخخخخخ وديت كسمنا في داهيه

انا : بضحك ياعم احا بعد اللعب ابن المتناكه ده اتناك في الاخر احااااا

موسي : يعني ايه

انا : يعني خلصت يعني خلاص اترمينا بين 4 حيطان 25 سنه ياعم ياريتنا ماكننا عملنا كل ده كان زماني صاحي الصبح رايح جامعتي عادي ولا ده ذنب مازن ولا ايه

موسي : احا يسطا يعني خلاص دي اخرتها؟

انا :للاسف يسطا ماهو الشمال مابيكسبش كل مره

موسي : حسبي **** ونعم الوكيل فيك

انا : خلاص ياعم بقي

"النور بيطفي والستاير بتنزل وكل حاجه بقت غامقه والعدل خد مجراه ودي نهاية قصتنا اتمني تكون عجبتكم وانتظرو مني قصه جديده"
مكنش نفسي تخلص كده يا صاحبي
بصوت رحيم السيوفي 😂
منتظرينك في المسابقة
 
  • مضحك
التفاعلات: Totti 10
ع

عابر سبيل 2

ضيف
عاش يسطا انت عملت جزء بعنوان كيف تخرب قصة جميلة بيوم 👍بس عارف انك مستعجل تنهيها عشان المسابقة عالعموم مستني جديدك واذا نويت تعمل سلسلة ثانية يا ريت تشيل آخر جزء لأنه لا يمت للقصة بصلة 👏
 
T

Totti 10

ضيف
عاش يسطا انت عملت جزء بعنوان كيف تخرب قصة جميلة بيوم 👍بس عارف انك مستعجل تنهيها عشان المسابقة عالعموم مستني جديدك واذا نويت تعمل سلسلة ثانية يا ريت تشيل آخر جزء لأنه لا يمت للقصة بصلة 👏
لا انا هعمل سلسله تانيه وكل ده انا مرتبه في دماغي من اول جزء عشان هدف معين هتعرف ايه هو في السلسله التانيه ولو مستعجل عشان اكتب للمسابقه كنت سيبت القصه وكملتها بعدين هوريك بقي حاجات ماكنتش تتوقعها خااالص ما اكيد مش دي النهايه للحرفشه دي كلها😂❤
 

المستخدمين الذين يشاهدون هذا الموضوع

Personalize

أعلى أسفل